[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 23-09 08:57
Eerste weekend league toch niet best geëindigd… van 9-2 naar 10-5 gegaan. Uit m’n 87+ pack wel Son en uit Hero pack Smolarek. Nu dit team gemaakt, benieuwd hoe het gaat spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Ly1suLLQzJKRMzfSzbVe64VGz8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q5wCcnuRHQO8cOSa57wuk00j.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 11:18
Sleehond schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 07:04:
@Lashrom die eerste is inderdaad wel een vervelende en herken zoiets wel.

Die 2e zie ik het niet helemaal zoals jij bedoeld. Dit is gewoon een afvallende bal van een schot die idd bij de tegenstander valt, vervelend maar gebeurt natuurlijk in het echt ook.

Maar die eerste situatie herken ik wel, dan voel je gewoon dat je het als verdediger hebt en is het heel irritant dat ie alsnog voor je voeten weggehaald wordt.
Mwah, afvallende ballen kan natuurlijk ook in de voeten van de tegenstander vallen maar dan wel tot op een zekere mate. Of je zou denken dat de aanvallende positie van Thuram zo goed is, dat hij telkens op de juiste positie staat om de afvallende bal te ontvangen. Maar dat betwijfel ik.
naNs schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:07:
Hierbij mijn team. Ik vind die SBC van Thuram interessant, maar verlies chemistry als ik hem erin gooi ipv Mac Allister. Iemand suggesties? M'n verdediging is niet heilig, daar mag absoluut aan gesleuteld worden.

[Afbeelding]
Wellicht Konate ipv Paredes en Gusto voor Llorente? Check even met behulp van de squad builder op Futbin of je op chemistry dan wel goed uitkomt.
Jordi0344 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:19:
Eerste weekend league toch niet best geëindigd… van 9-2 naar 10-5 gegaan. Uit m’n 87+ pack wel Son en uit Hero pack Smolarek. Nu dit team gemaakt, benieuwd hoe het gaat spelen.

[Afbeelding]
Had ik namelijk ook. Zodra ik de 9 winsten had behaald, ging het helemaal bergafwaarts en won ik gek genoeg geen enkel wedstrijd meer. Toch heb je een aardige team zo en ook dikke packluck! Zou Smolarek ook gebruiken als ik jou was. Hint: zijn speedboost is krankzinnig! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik speel momenteel in divisie 4, wellicht met wat geluk kan ik promoveren naar divisie 3. Maar daar zal ik helemaal niks klaar spelen.

Momenteel aan het sparen en grinden voor Varane SBC.

Ik mag niet klagen over mijn paketjes uit rewards met: Haaland, Griezman, Neymar, Thuram icon, Oblak, Maignan, Tonali, Musiala en Wirtz.

Speel nu met de tacktiek van Div10, zeker een aanrader.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-9kq7fPdAmbSgRpLkV_LEzlI7s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0C7WKCB8UmhtOPjU6Xkm1rKU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mm82U_bEG9vmDDNJ7TwA80FYC0I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tEZCdDgNNS7RoLyk6YfxLJm5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:19
Hoe kun je spelers reporten? Ik heb het idee dat sommige iets van een paas-assistant gebruiken? Hoe kan het dat geen één paas niet aankomt? En nu heb ik een zwart scherm... Een Nederlandse speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 22-09 18:06
turkeyhakan schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:35:
Hoe kun je spelers reporten? Ik heb het idee dat sommige iets van een paas-assistant gebruiken? Hoe kan het dat geen één paas niet aankomt? En nu heb ik een zwart scherm... Een Nederlandse speler.
https://help.ea.com/en/he...ing-abuse-and-harassment/

Zelf nog nooit gedaan dus geen idee of ze er iets mee doen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
naNs schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:07:
Hierbij mijn team. Ik vind die SBC van Thuram interessant, maar verlies chemistry als ik hem erin gooi ipv Mac Allister. Iemand suggesties? M'n verdediging is niet heilig, daar mag absoluut aan gesleuteld worden.

[Afbeelding]
Gewoon de SBC doen, waarschijnlijk ziet je team er over 1-2 week er toch weer totaal anders uit.
Thuram gaat sowieso wel een paar upgrades krijgen, voor deze prijs zou ik wel een gokje wagen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:19
Sn3gG3l schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:57:
[...]

https://help.ea.com/en/he...ing-abuse-and-harassment/

Zelf nog nooit gedaan dus geen idee of ze er iets mee doen.
Lukt helaas niet. Je kunt alleen maar in-game een report indienen voor de gebruikte naam van de tegenpartij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
turkeyhakan schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 15:34:
[...]

Lukt helaas niet. Je kunt alleen maar in-game een report indienen voor de gebruikte naam van de tegenpartij...
Ok dan geen idee, zoals aangegeven nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Iemand ervaring met Lamine Yamal POTM?

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:58
Iemand enig idee wat er met de game is gebeurt? Alles speelt in 1x 36keer zo snel als normaal. Het lijkt meer op pinball en achterlijk snel met je ogen bewegen om te volgen wat er gebeurt dan op voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:46
theman36 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 22:21:
Iemand enig idee wat er met de game is gebeurt? Alles speelt in 1x 36keer zo snel als normaal. Het lijkt meer op pinball en achterlijk snel met je ogen bewegen om te volgen wat er gebeurt dan op voetbal
Hier juist vanavond TRAAAAAAG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:27
Wat is de 5 mans verdediging tactiek met het stappen met buitenspel ongelooflijk irritant
Zit geen voetbal in ,alleen maar loeren op een diepe bal eb met 7 man verdedigen
Snap de anti voetbal niet ,je wil toch lekket aanvallen ipv hele tijd achterin hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Wanneer het weer ruk speelt, krijg je ook ruk doelpunten tegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:21
Ik ben alweer vrijwel klaar met FUT. Ik word echt te oud voor deze shite. 5atb, 451 , trivella shots van 30 meter, high pressure , last minute goals .

Ik vind het moeilijk om hier nog zoveel tijd in te steken, meta formaties te zoeken .

En je merkt dat weinig mensen voor de lol spelen. Soms lijkt rivals wel een golden goal sweatfest.
En dan nog niet eens te spreken over al die speciale kaarten die nu al verkrijgbaar zijn

En nu ik mijn reactie zo terug kijk,denk ik dat ik echt te oud ben hiervoor 😆

[ Voor 8% gewijzigd door 038Zwolle op 07-10-2024 23:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 23:07:
Ik ben alweer vrijwel klaar met FUT. Ik word echt te oud voor deze shite. 5atb, 451 , trivella shots van 30 meter, high pressure , last minute goals .

Ik vind het moeilijk om hier nog zoveel tijd in te steken, meta formaties te zoeken .

En je merkt dat weinig mensen voor de lol spelen. Soms lijkt rivals wel een golden goal sweatfest.
En dan nog niet eens te spreken over al die speciale kaarten die nu al verkrijgbaar zijn

Klopt, maar we zijn ook allemaal zo naïef dat we toch weer aan de nieuwe editie beginnen om vervolgens te zien dat er zoals verwacht helemaal niets veranderd is O-)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lashrom schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 22:38:
Wanneer het weer ruk speelt, krijg je ook ruk doelpunten tegen.
Wat dacht je van deze, die ik onlangs tegen kreeg:

YouTube: EAFC 25 - Lekker dan.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Geldt voor mij ook als oudere... vandaag eens wat offline onderdelen geprobeerd en dat was best leuk moet ik zeggen. Maar het blijft offline. Is toch anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984

Deze mensen spelen ook niet om te winnen
Die spelen puur ok een tegenstander zoveel mogelijk te provoceren en alles met 1 goaltje te winnen

Social media speelt een grote rol hierin
1 youtuber wint veel met 10 man achter de bal en iedereen speelt ineens zo

Kan me niet indenken dat je een voetbalgame haalt en denkt ik ga niet aanvallen maar alles op de verdediging gooien

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 16:00
Div 5 en 45 punten gehaald. Wat 'n grind amar ik moest wel ff doorpakken vandaag. Morgen wil ik met gezin hele avond leuk doen en dag er na ben ik voor werk dag in buitenland. Vroeg op Schiphol en laat terug. Even family time. Ben benieuwd wat er uit m'n rewards komt... :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik speel momenteel in divisie 4 en ik overdrijf niet als 80 % van de tegenstanders 451 of 5atb spelen.

Ook het verhogen van de weekly rewards lijkt me niet echt meehelpen. Nu je veel meer wins moet halen zullen veel spelers 1 a 3 divisions lager gaan hangen om de wins zo snel mogelijkheid te halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 23:51:
Ik speel momenteel in divisie 4 en ik overdrijf niet als 80 % van de tegenstanders 451 of 5atb spelen.

Ook het verhogen van de weekly rewards lijkt me niet echt meehelpen. Nu je veel meer wins moet halen zullen veel spelers 1 a 3 divisions lager gaan hangen om de wins zo snel mogelijkheid te halen
Betekend dat ook niet dat veel spelers dan regelmatig wins moeten gaan weggeven om te voorkomen dat ze promoveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 23:16:
[...]

Deze mensen spelen ook niet om te winnen
Die spelen puur ok een tegenstander zoveel mogelijk te provoceren en alles met 1 goaltje te winnen

Social media speelt een grote rol hierin
1 youtuber wint veel met 10 man achter de bal en iedereen speelt ineens zo

Kan me niet indenken dat je een voetbalgame haalt en denkt ik ga niet aanvallen maar alles op de verdediging gooien
Ik snap daar ook niks van. Je speelt een spel in eerste instantie toch voor vermaak?

Maar ik denk vooral door de hebzucht naar goede kaartjes, ook zeer gestimuleerd door EA, dat je dit dan krijgt.

Sommigen hebben ook echt teveel tijd voor dit spel. Die kennen dan alle trucjes en vooral glitches, noem maar op. En vaak vinden ze het dan ook nodig je uit de tent te lokken. Team Gullit heeft er ook een handje van om bijv. de kickoff glitch te promoten op TikTok. Daar heb ik zo'n hekel aan!

Voor een casual gamer dus steeds minder interessant.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:37
Een van de reden voor mij om deze editie over te slaan.
Uiteindelijk is het gewoon te toxic en te onrealistisch aan het worden.
Men speelt enkel en alleen voor packs en niet voor het voetbal.

Ik heb de 10 uur trail en ik zie weinig verandering tov EAFC 24.
Sterker nog, ik ziet EAFC25 steeds sneller op het einde van EAFC 24 lijken. Pace & trucjes.
Daarnaast zitten veel glitches er gewoon nog in, waaronder de kick-off goal.

Het is gewoon de oude codebase van EAFC24 met een paar update.
Straks nerfen ze de trivela shots (wat vorige editie ook werd gedaan).

Het is oude wijn in nieuwe zakken.
De toxic spelers helpen daar ook niet echt bij.
Wel zijn de rewards beter, maar dat helpt juist niet tegen toxic spelers. Meer winstpotten wordt nu beter beloond, maar je moet ook veel meer spelen om rewards te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Valandil op 08-10-2024 11:14 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:33:
[...]

Ik snap daar ook niks van. Je speelt een spel in eerste instantie toch voor vermaak?

Maar ik denk vooral door de hebzucht naar goede kaartjes, ook zeer gestimuleerd door EA, dat je dit dan krijgt.

Sommigen hebben ook echt teveel tijd voor dit spel. Die kennen dan alle trucjes en vooral glitches, noem maar op. En vaak vinden ze het dan ook nodig je uit de tent te lokken. Team Gullit heeft er ook een handje van om bijv. de kickoff glitch te promoten op TikTok. Daar heb ik zo'n hekel aan!

Voor een casual gamer dus steeds minder interessant.
Speciale kaarten is idd in overvloed
Erg jammer omdat het minder/leuk speciaal maakt om iets leuks te packen omdat het een week later al weer achterhaalt is

Tricks kan ik ook niet ,word er dan ook vaak uitgetruct door veel spelers

Hoop dat snel fifa street komt en al die mensen overstappen haha

Verder ach speelt redelijk alleen de defensieve houding van 75% van de spelers maakt het gewoon minder leuk helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Rivals skip ik deze week denk ik, niet goed voor de bloeddruk. Doe wel wat SB en Rush. Rush blijft sinds een paar dagen alleen supervaak hangen bij de matchmaking. Moet ik alt-f4-en en dan weer opnieuw proberen. Meer mensen op pc last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hebben jullie de dubbele 83 sbc gezien
Je moet 83 elftal inleveren
En minimaal 5x een 84 speler

Zijn ze gek geworden haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 19:51:
Hebben jullie de dubbele 83 sbc gezien
Je moet 83 elftal inleveren
En minimaal 5x een 84 speler

Zijn ze gek geworden haha
Ja slaat nergens op inderdaad. Je krijgt er minder voor terug dan dat je in moet leveren. Althans in mijn geval waarschijnlijk (zelfs mijn zoons zeggen dat ik altijd pech heb). Maar buiten dat, ik kom er 4 tekort. Of ik moet selectiespelers inleveren.

Verder voor de 3e x de WL kwalificatie niet gehaald. Nu zelfs na 2x winst, kom ik 3 godsquads tegen waardoor ik er 3 op rij verlies. Was niet eens de mindere. Maar ja de betere kaarten glitchen er dan door.

Dat is voor mij de druppel. Ben er klaar mee. Kennelijk ben ik niet goed genoeg en heb ik simpelweg te vaak pech. Een beetje packluck heb ik ook nog niet gehad. Ben er nu echt klaar mee. Dus ik ga me maar focussen op de offline onderdelen.

Verder wens ik een ieder succes met deze glitchgame. Het ga jullie goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:06:
[...]

Betekend dat ook niet dat veel spelers dan regelmatig wins moeten gaan weggeven om te voorkomen dat ze promoveren ?
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt. Maar ik denk niet dat ze wins weggeven maar gewoon quiten? . En op dit moment zou ik liever terug willen maar divisie 5 dan naar divisie 3😆

Ik heb de wins in iedergeval binnen , dus ik kan rivals weer een paar dagen stippen. Wl kwalificatie ook weer gehaald, maar de WL skip ik volledig dit jaar

[ Voor 20% gewijzigd door 038Zwolle op 09-10-2024 07:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 23:56:
[...]

Ik heb het zelf nog niet meegemaakt. Maar ik denk niet dat ze wins weggeven maar gewoon quiten? . En op dit moment zou ik liever terug willen maar divisie 5 dan naar divisie 3😆

Ik heb de wins in iedergeval binnen , dus ik kan rivals weer een paar dagen stippen. Wl kwalificatie ook weer gehaald, maar de WL skip ik volledig dit jaar
Dat dus idd, hoewel ik dat deze edit nog niet vaak heb gezien.
Gisteravond een paar potjes Rivals gespeeld en ondanks dat ik mijn sessie geen potje heb verloren is de gameplay gewoon niet plezierig (happeringen, schokken, rubberbanding etc).

Vanavond maar eens de laatste 3 punten binnenharken en een beetje plichtmatig 3 rush potjes meepakken voor rewards en weekly XP.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Vanochtend drie promotiewedstrijden gespeeld voor divisie 2. Alle wedstrijden stond ik eerst voor, de eerste twee uiteindelijk gelijk en de laatste wedstrijd met 3-0 voorsprong verloren met 3-4. Elke keer als de tweede helft gestart is, lijkt het alsof mijn spelers helemaal geen reet meer kunnen. Alle passen verkeerd, spelers uit posities, rebounds, aanvallers kunnen niet meer draaien. Na deze drie potjes te hebben gespeeld geloof ik 100000% in DDA en script. Het kan niet anders. Het gekke is, zulke dingen gebeuren altijd bij promotiewedstrijden. Alsof EA aanvoelt dat ik niet mag promoveren. Schei toch uit.

Kind van me thuis lijkt ook een alarm te hebben. Heel de ochtend vermaakt hij zich. Speelt papa eindelijk promotiewedstrijden, is het telkens zeuren en huilen om een appel vragen. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Lashrom op 09-10-2024 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:35:
Vanochtend drie promotiewedstrijden gespeeld voor divisie 2. Alle wedstrijden stond ik eerst voor, de eerste twee uiteindelijk gelijk en de laatste wedstrijd met 3-0 voorsprong verloren met 3-4. Elke keer als de tweede helft gestart is, lijkt het alsof mijn spelers helemaal geen reet meer kunnen. Alle passen verkeerd, spelers uit posities, rebounds, aanvallers kunnen niet meer draaien. Na deze drie potjes te hebben gespeeld geloof ik 100000% in DDA en script. Het kan niet anders. Het gekke is, zulke dingen gebeuren altijd bij promotiewedstrijden. Alsof EA aanvoelt dat ik niet mag promoveren. Schei toch uit.

Kind van me thuis lijkt ook een alarm te hebben. Heel de ochtend vermaakt hij zich. Speelt papa eindelijk promotiewedstrijden, is het telkens zeuren en huilen om een appel vragen. :+
Exact dit heb ik bij de vorige editie ook hier weleens aangegeven. Toen werd er gesuggereerd dat het tussen de oren zit. Maar nu begin jij er ook over, en mijn zoon had het gisteren ook. Exact hetzelfde. Toeval? Nee, daar geloof ik ook allang niet meer in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Boh respect. Daarom speel ik nooit als ze wakker zijn. Ik ben dan echt te afgeleid om ook maar een beetje goed te spelen.

Gisteren trouwens eens een dagje gehad waar het beter ging. Ben me eens gaan verdiepen in 41212. Wat spelers gekocht en verkocht en merk toch dat ik iets beter wordt. Uiteindelijk divisie 9 verlaten met 3 wins gisteren uit 3 potjes. Vandaag eens kijken of ik die overige 2 wins nog kan binnenharken en dan hopen dat er iets inzit morgen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Moody2204 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:17:
[...]

Exact dit heb ik bij de vorige editie ook hier weleens aangegeven. Toen werd er gesuggereerd dat het tussen de oren zit. Maar nu begin jij er ook over, en mijn zoon had het gisteren ook. Exact hetzelfde. Toeval? Nee, daar geloof ik ook allang niet meer in!
Hahaha frustrerend soms, en dat voor maar een spel! Werd zo kwaad, maar achteraf spijt dat je hierom druk kan maken. Wat EAFC wel niet met onze emoties kan doen. Het gekke is, dat de tegenstanders niet persé beter speelde maar leek het alsof het spel zelf alles voor hem deed. Enfin, we moeten het maar accepteren.
Oxigeon schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:22:
[...]

Boh respect. Daarom speel ik nooit als ze wakker zijn. Ik ben dan echt te afgeleid om ook maar een beetje goed te spelen.

Gisteren trouwens eens een dagje gehad waar het beter ging. Ben me eens gaan verdiepen in 41212. Wat spelers gekocht en verkocht en merk toch dat ik iets beter wordt. Uiteindelijk divisie 9 verlaten met 3 wins gisteren uit 3 potjes. Vandaag eens kijken of ik die overige 2 wins nog kan binnenharken en dan hopen dat er iets inzit morgen
Haha begrijpelijk. De volgende keren zal ik ook betere momenten moeten kiezen voordat ik een promotiewedstrijden speel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36

Hier idem gisterenavond. Precies dezelfde situatie om in divisie 2 te komen. Vanavond nog maar een poging wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Uiteindelijk zojuist toch wel divisie 2 behaald. Maar het blijft onveranderd m.b.t. de script. Een wijziging in de tactiek van de tegenstander en het speelt meteen weer stroef. Enfin, ik ben klaar voor vandaag. Lekker aan de DBZ Sparking Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:59
Net dat pakketje gehaald met een Hero erin.
Packte keane, afgelopen jaren eigenlijk nooit gehad of geprobeerd. Iemand ervaring met hem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Ik wil mijn teammanagement in om nieuwe tactieken en opstelling te maken maar bij het opslaan word ik teruggezet naar het menu.... uiteraard is er niks opgeslagen. Mensen hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:38
Kanters85 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:42:
Packte keane, afgelopen jaren eigenlijk nooit gehad of geprobeerd. Iemand ervaring met hem ?
Dat is een pakketje met een Hero alleen dan met een rating van Max 87 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kanters85 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:42:
Keane is altijd een van de spitsen met goede AI runs, ik zou er blij mee zijn :*)

@Lashrom hier exact hetzelfde (en gisteravond ook), het voelt alsof ik walking voetbal speel tegen klopp’s liverpool. Het spel voelt gewoon erg zwaar en inconsistent.

[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 09-10-2024 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Bossie schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 20:39:
[...]

Keane is altijd een van de spitsen met goede AI runs, ik zou er blij mee zijn :*)

@Lashrom hier exact hetzelfde (en gisteravond ook), het voelt alsof ik walking voetbal speel tegen klopp’s liverpool. Het spel voelt gewoon erg zwaar en inconsistent.
Het haalt echt het plezier ervan af. Niet te bespelen.
Maar gelukkig hebben ze in ieder geval de speedboost gepatched. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:40

Mauz1978

Console War Veteran

Pfff wat een zweetpotten zijn het toch. Gisteravond ging het prima, alleen de laatste 3 punten voor 45 lukte maar niet, zooo frustrerend. Vanochtend even voor het werk gespeeld en met het nodige zweet en knikkende knieen eindelijk gehaald. Nu hopen dat de rewards niet enorm zuigen pfff.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:05

ettie1990

PSN:ettiesick

Mauz1978 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 07:47:
Pfff wat een zweetpotten zijn het toch. Gisteravond ging het prima, alleen de laatste 3 punten voor 45 lukte maar niet, zooo frustrerend. Vanochtend even voor het werk gespeeld en met het nodige zweet en knikkende knieen eindelijk gehaald. Nu hopen dat de rewards niet enorm zuigen pfff.
Echt he, zoveel focus nodig. Meeste potten eindigen in 1-0 2-1 3-2, ene keer verlies ander keer winst. Gisteren voor t eerst gelukt om 45 punten te halen in divisie 6. Verdedigen erg lastig met al dat gedribbel en aanvallend soms onmachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Klopt dat pakket waar een max 87 hero in zit
Ananas_NL schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:55:
[...]

Dat is een pakketje met een Hero alleen dan met een rating van Max 87 toch?

[ Voor 19% gewijzigd door Kanters85 op 10-10-2024 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:38
Kanters85 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 07:52:
Klopt dat pakket waar een max 87 hero in zit

[...]
25 euro voor een pakket waarbij de Hero dan weer een max heeft van 87... Met een beetje pech komt er een slechte Hero uit. Althans ervan uitgaande dat er slechte Hero's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:32
Na vorig jaar niet te hebben gespeeld, ga ik weer eens een poging doen. Eergisteren begonnen. Het is best even wennen, maar tot dusver met een discard team naar 45 punten in D6. Alles gewonnen op 1 gelijk en 1 verlies na. Zo eens kijken naar die rewards.

Ik ben ook met die Moments challenges begonnen. Is het raadzaam om die sterren te bewaren voor latere seizoenen voor betere rewards of reset alles weer en kun je beter nu die packs kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Zojuist de rewards geopend (div 3, helaas zat het gisterenavond niet mee om nog even div2 mee te pakken). player picks: kimmich en kobel en uit het totw pack lukaku. Toen dacht ah leuk... daar dus al die potjes voor gespeeld. Totdat ik de 35 75+spelerspack untreadable ging openen: Theo Hernandez en Ederson. Al met al dik tevreden dus. Tot nu toe wordt het spelen, bij mij in ieder geval, nog wel beloond.

Moet wel zeggen dat ik de gameplay in de eerste week een stuk fijner en beter vond dan de afgelopen week. Het lijkt nu weer gewoon een kopie van vorig jaar, waarbij alles zo ontzettend snel gaat. Je komt alleen maar teams tegen met de gebroeders Thuram en indien die niet in het team zitten kom ik Mbappe en de rest tegen. Vind het wel jammer dat dit nu alweer zo gaat. Ik dacht in het begin echt dat ze er iets anders van hadden gemaakt qua gameplay, maar dat is dus van korte duur geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Als hoogste een 84 rated kaart uit de 15 Rivals wins. Daar heb je dan een week lang voor lopen zwoegen. Gameplay is traag, unresponsive en saai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Ananas_NL schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 08:28:
[...]
25 euro voor een pakket waarbij de Hero dan weer een max heeft van 87... Met een beetje pech komt er een slechte Hero uit. Althans ervan uitgaande dat er slechte Hero's zijn.
Ik heb hem gedaan van de punten die ik met de ultimate edition kreeg. Ljungberg. Blijft een gok, maar zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Alleen uit de untradable 1 uit 2 player pick Saliba gekregen die mooi naast VVD untradable in het teamkomt.
Rest was fodder en daarmee toch weer een extra 50k coins er zeker bij. Prima.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
Eens, ik heb het met coins gedaan. Heb best wel wat kunnen verdienen met traden. Mn haaland inkopen en verkopen
Ananas_NL schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 08:28:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
een TOTW van circa 12/13.000 coins + 1x een 84 rated kaartje en de rest 80 of lager....

Pfff en dat voor divisie 5 met bonus rewards. Gaat weer nergens over.

Wel nu goede 110.000 coins, ik probeer dat nog maar even op te bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Sleehond schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:02:
een TOTW van circa 12/13.000 coins + 1x een 84 rated kaartje en de rest 80 of lager....

Div 4 en ongeveer dezelfde rewards😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:02:

Mijn preview pack was beter dan mijn rivals reward omdat daar Grimaldo in zat.
Had wat low-rated kaartjes van mijn duplicates pile in de 80 combo gestopt om ruimte te maken nieuwe duplicates van rewards. Hier tenminste nog een untradable 80 rated IF gekregen :D

Toch ook wel bizar dat de duplicates inmiddels al vol zit met 83+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
theman36 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:16:
Zojuist de rewards geopend (div 3, helaas zat het gisterenavond niet mee om nog even div2 mee te pakken). player picks: kimmich en kobel en uit het totw pack lukaku. Toen dacht ah leuk... daar dus al die potjes voor gespeeld. Totdat ik de 35 75+spelerspack untreadable ging openen: Theo Hernandez en Ederson. Al met al dik tevreden dus. Tot nu toe wordt het spelen, bij mij in ieder geval, nog wel beloond.

Moet wel zeggen dat ik de gameplay in de eerste week een stuk fijner en beter vond dan de afgelopen week. Het lijkt nu weer gewoon een kopie van vorig jaar, waarbij alles zo ontzettend snel gaat. Je komt alleen maar teams tegen met de gebroeders Thuram en indien die niet in het team zitten kom ik Mbappe en de rest tegen. Vind het wel jammer dat dit nu alweer zo gaat. Ik dacht in het begin echt dat ze er iets anders van hadden gemaakt qua gameplay, maar dat is dus van korte duur geweest.
Zelfde hier, iedereen lijkt idd Thurams te hebben en veel gericht op pace. Heb Rivals deze week overgeslagen dus geen rewards maar ook geen stress :) Merk dat ik al een stuk minder speel dan in de eerste 2 weken. Het is wel jammer dat je bijna nergens bruikbare pakketjes krijgt, anders dan de rivals grind of kopen in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich ook niet gek natuurlijk. De Thuram brothers zijn redelijk eenvoudig te verkrijgen en goed bruikbaar in deze fase. Als je geen packluck hebt of fifa punten wil kopen heb je toch nog 2 goede spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:55:
Op zich ook niet gek natuurlijk. De Thuram brothers zijn redelijk eenvoudig te verkrijgen en goed bruikbaar in deze fase. Als je geen packluck hebt of fifa punten wil kopen heb je toch nog 2 goede spelers.
Klopt, al heb ik voor de meeste SBC's niet eens voldoende kaarten. Ik dacht echter dat je met evolutions dit jaar wat meer andere spelers zou zien. Voorlopig is het toch vaak Griezman, Upemecano, Thuram Bro's en Coman en dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A6SLZvG.png

Team is nu zo. Wil vanavond als alles gaat dippen denk ik Foden gaan halen en kijk met een schuin oog naar het speciale kaartje van KDB gaat krijgen. Hij mist met zijn base card echt pace en is log. Hopen dat dat met die kaart beter is. Zijn vrije trappen en corners zijn heel erg welkom in ieder geval.

Oh en Ederson halen, aangezien Donna tradable is maar ik vind gewoon dat hij veel te weinig waard is voor een 89 rated.

[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 10-10-2024 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Bijzonder dat de lobpasses gepatched hebben, daarmee kon ik nog wel eens een 5atb openbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:26
Oekol schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:29:
[Afbeelding]

Team is nu zo. Wil vanavond als alles gaat dippen denk ik Foden gaan halen en kijk met een schuin oog naar het speciale kaartje van KDB gaat krijgen. Hij mist met zijn base card echt pace en is log. Hopen dat dat met die kaart beter is. Zijn vrije trappen en corners zijn heel erg welkom in ieder geval.

Oh en Ederson halen, aangezien Donna tradable is maar ik vind gewoon dat hij veel te weinig waard is voor een 89 rated.
Nu je het zo zegt en geef je volkomen gelijk in dat Donnaruma erg weinig waard is. Deze was vorig jaar toch vele malen duurder.. ik heb Courtois die is ook 89 rated maar wel dubbele bijna van wat Donna waard is. Bijzonder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Denn90 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 18:16:
[...]

Nu je het zo zegt en geef je volkomen gelijk in dat Donnaruma erg weinig waard is. Deze was vorig jaar toch vele malen duurder.. ik heb Courtois die is ook 89 rated maar wel dubbele bijna van wat Donna waard is. Bijzonder..
Het is niet eens zo'n hele verkeerde keeper ook. Alleen die pass playstyle van Ederson is wel echt heel erg interessant. Hij heeft volgens mij een playstyle dat hij overdreven de bal naar de zijkant wegduwt met het duiken. Gevaar is dan wel best goed weg. Achja.. Heb Foden gekocht voor 74k met een hunter kaart er op. Vanavond proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:26
Oekol schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 18:41:
[...]

Het is niet eens zo'n hele verkeerde keeper ook. Alleen die pass playstyle van Ederson is wel echt heel erg interessant. Hij heeft volgens mij een playstyle dat hij overdreven de bal naar de zijkant wegduwt met het duiken. Gevaar is dan wel best goed weg. Achja.. Heb Foden gekocht voor 74k met een hunter kaart er op. Vanavond proberen!
Je kan natuurlijk ook Ederson halen voor nog geen 20K. Dan behoud je Donna, kan je vergelijken;)

Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
El Profesor schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 17:18:
Bijzonder dat de lobpasses gepatched hebben, daarmee kon ik nog wel eens een 5atb openbreken.
Gebruik diepe pass + L2 met de spelers die goede passing hebben. Je zult versteld staan hoe mooi je ballen aankomen met eenbeetje effect á la Messi. Ik maak nu zelden gebruik van de hoge diepe pass sinds ik dit heb ontdekt en weet hoe ik het moet gebruiken. Het is ook veel effectiever dan de hoge diepe ballen. De eerste paar keren kan het weleens verkeerd gaan, maar als je weet hoe en wanneer je dit moet gebruiken dan maak je enorm veel kansen voor het doel. L2+R1 diepe pass kan ook heel erg effectief zijn. Probeer het maar eens ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 10-10-2024 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Vanmiddag na de rivals rewards Frenkie en Williams gehaald. Echt een enorme upgraden tov modric en totw palmer.

3 82+ player pack gekregen van de rewards , komt Salah aangelopen.

Williams toch maar weer terug de markt op gegooid en nu nog een leuke spits zoeken voor naast Griezman of een CAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Denn90 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 18:57:
[...]

Je kan natuurlijk ook Ederson halen voor nog geen 20K. Dan behoud je Donna, kan je vergelijken;)

Succes!
Heb ze al allebei gehad. Had Ederson als loan voor 4 dagen. Ontliep elkaar niet zoveel maar die playstyle was wel vernieuwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 19:03:
[...]

Gebruik diepe pass + L2 met de spelers die goede passing hebben. Je zult versteld staan hoe mooi je ballen aankomen met eenbeetje effect á la Messi. Ik maak nu zelden gebruik van de hoge diepe pass sinds ik dit heb ontdekt en weet hoe ik het moet gebruiken. Het is ook veel effectiever dan de hoge diepe ballen. De eerste paar keren kan het weleens verkeerd gaan, maar als je weet hoe en wanneer je dit moet gebruiken dan maak je enorm veel kansen voor het doel. L2+R1 diepe pass kan ook heel erg effectief zijn. Probeer het maar eens ;-)
Whut! Straks eens op de L2 knop rammen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Gaat echt helemaal kut vanavond. Alles verlies ik, passes komen niet aan. Virgil van Dijk al twee keer rood om iets waarvan je echt denk serieus?

Wilde SB doen. Misschien dat ik dat maar gewoon doen moet voor de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oekol schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:05:
Gaat echt helemaal kut vanavond. Alles verlies ik, passes komen niet aan. Virgil van Dijk al twee keer rood om iets waarvan je echt denk serieus?

Wilde SB doen. Misschien dat ik dat maar gewoon doen moet voor de rewards.
Ken het gevoel. Idd misschien dan ff SB doen. Ik ben nu bezig met die friendly cup met alle spelers van 1 land, misschien ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Lashrom schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
Die ken ik nog niet. Met dieptebal bedoel je steekbal (driehoekje)? Dus R2 + driehoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Twijfel over die 85 versie van Rashford, Alvarez of Werner. Heeft iemand die toevallig al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 21:33
Meerdere mensen die niet alle carry over packs hebben gehad?

Ik alleen de 80x10 en hero loan ipv alle 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:25:

Ja ik zie online in discords meerdere er over klagen. Ik speelde Fifa al niet meer dus heb gelukkig ook niks dit keer om over te klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:35
Kan ik de digitale versie van ergens FC 25 voor de PS 5 nog met korting kopen of de volle pond a 80 euro aftikken?

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
El Profesor schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:36:
[...]

Die ken ik nog niet. Met dieptebal bedoel je steekbal (driehoekje)? Dus R2 + driehoek?
De steekpass heeft inderdaad twee varianten: je kunt L2 ingedrukt houden of de combinatie van L2+R1 gebruiken.

Als je L2 ingedrukt houdt, geef je de steekpass met een curve, terwijl de combinatie L2+R1 zorgt voor een iets grotere curve en een langere afstand waarop de bal wordt gespeeld. Spelers met een hoge passnauwkeurigheid creëren hiermee uiteraard betere kansen. Het is aan te raden om deze pass vanuit de flanken te spelen, ongeveer 30 tot 40 meter van het doel. Oefening baart kunst! ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Lashrom op 10-10-2024 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Augy schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:25:

Kreeg 2 loans en volgens mij 3 packs. Waardeloze fodder helaas en zo goed is mn team niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:55
038Zwolle schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 19:27:
Vanmiddag na de rivals rewards Frenkie en Williams gehaald. Echt een enorme upgraden tov modric en totw palmer.

3 82+ player pack gekregen van de rewards , komt Salah aangelopen.

Williams toch maar weer terug de markt op gegooid en nu nog een leuke spits zoeken voor naast Griezman of een CAM
Hoe bevalt Griezman? Is niet heel duur maar als ik tegen hem moet lijkt het of alle geplaatste schoten van buiten de 16 erin vliegen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 13:20
tukkerterror90 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:24:
[...]

Hoe bevalt Griezman? Is niet heel duur maar als ik tegen hem moet lijkt het of alle geplaatste schoten van buiten de 16 erin vliegen
Ik vind Griezmann fantastisch. Z'n relatief hoge composure en agilty zorgen dat hij zelden uit balans raakt voor een schot. Met finesse shot pakt hij heerlijke trivela's en geplaatste schoten. Dikke aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
[...]

Griezmann heeft me door zoveel wedstrijden heen geholpen. Zijn schoten gaan bijna altijd raak in het doel. Bovendien is hij een zeer veelzijdige speler die vrijwel alles kan. Eerlijk gezegd kan ik hem niet missen in mijn team. Volgens de geruchten komt er vanavond ook een Rush-promo van hem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 13:30
Is er dit jaar geen eredivisie POTM meer? Vorige week was Sem Steijn al verkozen, maar zie de SBC nog niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Toch maar EA FC nog gekocht >:) vind dat rush echt super leuk er uit zien.

Uit de 4600 punten direct Garnacho en Hero Smolarek , Hero Risse en IF lewa.

Kon slecht beginnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:41:
Toch maar EA FC nog gekocht >:) vind dat rush echt super leuk er uit zien.

Uit de 4600 punten direct Garnacho en Hero Smolarek , Hero Risse en IF lewa.

Kon slecht beginnen :)
Jij bent ook echt geboren met een gouden pik he... haha

Rush is ook echt leuk, maar wel met de juiste teamgenoten. Random online geeft meestal heel veel frustratie omdat men allemaal spits staat en in je eentje lukt het dan achterin niet.

Laat staan bepaalde spelers kiezen qua nationaliteit zodat je meer punten krijgt, dat doen ze ook vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:27:
[...]

Rush is ook echt leuk, maar wel met de juiste teamgenoten. Random online geeft meestal heel veel frustratie omdat men allemaal spits staat en in je eentje lukt het dan achterin niet.

Laat staan bepaalde spelers kiezen qua nationaliteit zodat je meer punten krijgt, dat doen ze ook vrijwel nooit.
Schijnbaar zat er ook nog een Chiesa in me club :> wist niet dat die zoveel waard was haha.

Net in me pauze 2 potjes gespeeld. Eerst ging inderdaad goed , 2de was ik Indd de enige die verdedigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier toch EAFC25 nog een kans gegeven. Maar nu ik voor de 4e keer op rij niet door de kwalificatie voor de WL kom, zeg ik het definitief vaarwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Traeces schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:04:
[...]

Schijnbaar zat er ook nog een Chiesa in me club :> wist niet dat die zoveel waard was haha.

Net in me pauze 2 potjes gespeeld. Eerst ging inderdaad goed , 2de was ik Indd de enige die verdedigde.
Jij bent ook net een boemerang😜 haha komt elk jaar weer terug mooie ea junkie oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:24:
Hier toch EAFC25 nog een kans gegeven. Maar nu ik voor de 4e keer op rij niet door de kwalificatie voor de WL kom, zeg ik het definitief vaarwel.
Cya next week :D. Volgens mij hebben ze rush ook wat aangepast en krijg je nu minder punten per pot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
[...]

Griezman is een aanrader. Zijn geplaatste schoten zijn echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
038Zwolle schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:54:
[...]

Griezman is een aanrader. Zijn geplaatste schoten zijn echt heel goed.
Ik heb nu Lewandowski die ik wat langzaam vind en Pajor, die is lekker snel maar die kan niet passen. Griezman zou me de helft van de munten kosten, weet niet of het dat nu waard is. Zie hem ingame wel vanuit de gekste hoeken de bal erin poffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 13:30
Is er dit jaar geen eredivisie POTM meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:32:
[...]

Jij bent ook net een boemerang😜 haha komt elk jaar weer terug mooie ea junkie oOo
Haha na blijf het qua game gewoon de leukste game vinden om te spelen met wow.o

Wat is de meta dit jaar qua tactiek ?

[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 11-10-2024 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:27:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YU7ToyqAmISH3F0I-d4-yfEAung=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YG8PuySS2H2sz6C5U7V59i04.jpg?f=fotoalbum_large

The gold Dick strikes again _/-\o_ uit zo’n simpele seizoen pp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ea is wel op dreef met alle special cards en packs zeg . Toch jammer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:22:
Ea is wel op dreef met alle special cards en packs zeg . Toch jammer
Dadelijk met kerst is alles al 95+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht dat je gewoon in div 10 starte in Rivals maar div 5 gestart.

Moet wel even wennen aan het dribbelen, vind dat een stuk minder dan vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Traeces schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:03:
[...]

Haha na blijf het qua game gewoon de leukste game vinden om te spelen met wow.o

Wat is de meta dit jaar qua tactiek ?
Haha welkom terug.
De 3 meeste tactieken wat ik voorbij zie komen zijn 442, 4231, en 541. Ligt er natuurlijk ook aan wat je eigen voorkeur heeft. Vind zelf de 442 het fijnst dit jaar tot nu toe. Heb je een blok van 2 cdms voor je verdediging en heb je toch 2 spitsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23:00
tukkerterror90 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:02:
[...]

Haha welkom terug.
De 3 meeste tactieken wat ik voorbij zie komen zijn 442, 4231, en 541. Ligt er natuurlijk ook aan wat je eigen voorkeur heeft. Vind zelf de 442 het fijnst dit jaar tot nu toe. Heb je een blok van 2 cdms voor je verdediging en heb je toch 2 spitsen.
Waarbij gezegd moet worden dat 5-4-1 wel heel triest is.. haha!

Mij laatste fifa was fifa 18. Nu weer ingestapt. Vind het heel leuk! Beter ook nu, want toentertijd was fit champions 40 wedstrijden in het weekend (was niet gezond). Speel nu zelf 4-1-2-1-2 narrow. Moet zeggen dat je alles wel mooi kan tunen zelf, dus zoek wat bij je past en kijk vooral als je wedstrijden verliest waardoor dat komt en stel daar je tactiek op bij :)

Morgen weer verder met fut champs. Ga 4 om 3. Drama start vandaag! Ik schuif het op de servers af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SillBro schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:08:
[...]

Waarbij gezegd moet worden dat 5-4-1 wel heel triest is.. haha!

Mij laatste fifa was fifa 18. Nu weer ingestapt. Vind het heel leuk! Beter ook nu, want toentertijd was fit champions 40 wedstrijden in het weekend (was niet gezond). Speel nu zelf 4-1-2-1-2 narrow. Moet zeggen dat je alles wel mooi kan tunen zelf, dus zoek wat bij je past en kijk vooral als je wedstrijden verliest waardoor dat komt en stel daar je tactiek op bij :)

Morgen weer verder met fut champs. Ga 4 om 3. Drama start vandaag! Ik schuif het op de servers af :)
Ik weiger echt met 5 @ de back te spelen.

Pfff wat moet je veel punten halen voor de bonus dit jaar in Rivals. Ea vergeet volgens mij nog dat mensen werken en een gezin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:51:
[...]

[Afbeelding]

The gold Dick strikes again _/-\o_ uit zo’n simpele seizoen pp.
Haha ongelofelijk! Heb Son nu 20 leenwedstrijden. Hele fijne spits. Ik heb nu 1 miljoen transferprofit.
Heb ook wat geinvesteerd in Saka's. Hoop dat dat nog ergens heen gaat.

Dribbelen gaat mij ook nog niet heel goed af. Zelfs in SB heb ik het best moeilijk. Nog 4 wedstrijden en dan heb ik m'n pakjes weer. Dat is wel top. Zijn er nu 12 geworden in plaats van 20. Dus nu doe ik ineens wel SB (ook vanwege de EVO's)

[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 12-10-2024 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 00:23:
[...]

Haha ongelofelijk! Heb Son nu 20 leenwedstrijden. Hele fijne spits. Ik heb nu 1 miljoen transferprofit.
Heb ook wat geinvesteerd in Saka's. Hoop dat dat nog ergens heen gaat.

Dribbelen gaat mij ook nog niet heel goed af. Zelfs in SB heb ik het best moeilijk. Nog 4 wedstrijden en dan heb ik m'n pakjes weer. Dat is wel top. Zijn er nu 12 geworden in plaats van 20. Dus nu doe ik ineens wel SB (ook vanwege de EVO's)
Vind de game tot nu toe echt een monster.

Passing en dribbeling is echt veel slechter dan 24 en wtf is er met de pace. Verschillende keren nu al bijgehaald met een speler welke 30 meer pace had en een forse voorsprong,

Net een enorm gat met garnacho en wordt in volle sprint gewoon bijgehaald door Ruben Dias _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 01:00:
[...]

Vind de game tot nu toe echt een monster.

Passing en dribbeling is echt veel slechter dan 24 en wtf is er met de pace. Verschillende keren nu al bijgehaald met een speler welke 30 meer pace had en een forse voorsprong,

Net een enorm gat met garnacho en wordt in volle sprint gewoon bijgehaald door Ruben Dias _O-
Precies dit, heb ook zwaar moeite met het feit dat snelle spelers maar niet langs iemand gesprint krijg.

En idd, die R1 dribbel is het nu ook niet, voelt veel te “log” aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Enige wat mij een beetje lukt is met L1 en R1 dribbelen tegelijk indrukken. Die tip van l2 driehoekje hier laatst is ook een goeie tip. Maar ze lopen er bij mij zo doorheen. Andersom helaas lukt 't mij niet. Dat L1 sprinten is me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Mensen overigens zin om vanmiddag rush te doen samen? Beetje veel punten sparen etc?

Als de jongste op bed ligt heb ik een uurtje of 2 om te gamen. Rush is echt leuk maar wel met mensen die niet ego'en.

Pagina: 1 ... 8 ... 68 Laatste