Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 23:39

EA SPORTS FC 26

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AlNG6DCo4zbDeaZK1-nMlivKKXU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8OBgvlcDC18Et1rn17E7fKk6.avif?f=fotoalbum_large

Releasedatum: vrijdag 26 september (19 september voor de Ultimate Edities en EA Play leden (10 uur))
Platforms: Xbox X|S en One, PS4 en PS5, PC en Nintendo Switch
Actuele prijzen: https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=EA+FC26
Spelersdatabase: https://www.ea.com/nl/games/ea-sports-fc/ratings

EA SPORTS FC 26 Launch Update: Wat kun je verwachten?
Onderstaande data is een samenvatting van deze Pitch Notes

De lancering van EA SPORTS FC 26 staat voor de deur, met een vernieuwde aanpak voor Live Content in Football Ultimate Team™, Clubs en Career Mode. Hier zijn de highlights van de Pitch Notes, gericht op gameplay, nieuwe features, bug fixes, visuele verbeteringen en belangrijke aankondigingen.

Belangrijke gameplay-verbeteringen:
  • Langzamere power curve voor een geleidelijker upgrade-pace, met kleinere boosts in wekelijkse campagnes.
  • Chemistry Styles zijn herzien met een 3/6/9-punts boost-systeem, meer balans en trade-offs voor pace-heavy styles.
  • Finesse Shots buiten de box zijn aangepast voor realistischere trajecten, minder exploiteerbaar in Early Access.
  • Responsiviteit verbeterd met 12ms lag-reductie per input voor competitiever spel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iYCNp_4z5opw5Hbei_wU6badGkI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r5x7xK7dSCLhGMDvuZLgIoia.avif?f=fotoalbum_large

Nieuwe features:
  • Live Events introduceren Tournaments, Gauntlets (multi-squad challenges) en thematische Friendlies, met schaalbare beloningen.
  • Seasons richten zich op historische toernooien, startend met England '66, met thematische content en beloningen.
  • World Tour brengt Silver Superstars (ICONs/Heroes) met illustratie-stijl Action Shots, te verdienen via Objectives.
  • Clubs voegt Archetypes toe (13 nieuwe, level 1-50), Consumables voor catch-up, en nieuwe competitieve formats zoals Designated Shooter Event.
  • Career Mode introduceert Manager Live Challenges (bijv. "Top at Christmas", "European Royalty") en rotatie van ICONs in Player Career.
Bug fixes en balans:
  • Champions is toegankelijker met verwijderde Playoffs, auto-kwalificatie vanaf Division 6, en uitbreiding naar 15 tiers.
  • Rivals krijgt Bounties, Win Streaks, en lagere puntenvereisten (30 i.p.v. 35), met checkpoints voor soepelere progressie.
  • Match outcomes in FUT aangepast: win bij quit/disconnect in een draw na 45 minuten, penalty, of rode kaart (max. 5x per dag).
  • FUT RUSH introduceert matchmaking delays voor vroege quitters (15 min-1 uur, escalerend).
Visuele en andere verbeteringen:
  • Evolutions bieden meer controle met herhaalbare upgrades, behoud van item-ontwerp bij incrementele boosts, en focus op squad-diepte.
  • Nieuwe ICONs zoals Zlatan Ibrahimović en Francesco Totti, ook beschikbaar in Career Mode via Season Pass of pre-order.
  • Pre-order voordelen: Debut ICONs, Premium Ladder, 2,000 FC Points per maand, en een extra EVO-slot.
Belangrijke data:
  • Web App: 17 september, Companion App: 18 september.
  • Early Access: 19 september (Ultimate Edition), wereldwijde lancering: 26 september.
FC 26 KENMERKEN
VERNIEUWDE GAMEPLAY, MOGELIJK GEMAAKT DOOR FEEDBACK VAN DE COMMUNITY
Speel op jouw manier in EA SPORTS FC™ 26 met responsiever dribbelen, slimmere AI-positionering en scherpere, meer explosieve bewegingen - allemaal gebaseerd op feedback van de community. Keepers reageren nu natuurlijker met verbeterde positionering, animaties zijn levensecht en nieuwe Speelstijlen en Spelersrollen geven je meer manieren om te bepalen hoe je team speelt

SPEEL OP JOUW MANIER MET TWEE UNIEKE GAMEPLAY-PRESETS
FC 26 introduceert twee nieuwe gameplay-voorinstellingen, elk ontworpen voor een andere manier van spelen. Competitief is afgestemd op actie van één-tegen-één in Ultimate Team en Clubs, met snellere passes, slimmere keeper-rebounds en meer directe controle, terwijl authentiek een echte voetbalervaring biedt in modes zoals Carrière, met meer positioneel-verantwoorde verdedigers, realistische succespercentages voor corners, levensechte chaotische scrimmages bij de goal en meer.

Maak en ontwikkel je perfecte speler met Archetypes.
Gloednieuwe Archetypes, geïnspireerd op Grootse voetballers, introduceren nieuwe klassen voor Clubs en Spelerscarrière, waardoor je speler meer individualiteit krijgt in je spelersaanpassing en voortgang. Selecteer een basis Archetype en ontwikkel je vaardigheden gedurende het seizoen door Archetype XP te verdienen, kenmerken te verbeteren en Archetype-voordelen vrij te spelen voor een werkelijk uniek gevoel op het veld.

ONTDEK MEER MANIEREN OM TE CONCURREREN IN FOOTBALL ULTIMATE TEAM
Strijd op nieuwe manieren binnen Football Ultimate Team™ met Toernooien en Live-evenementen, evenals een vernieuwde Rivals en Champs-ervaring. Toernooien zullen je vaardigheden testen met maximaal vier rondes knockout-voetbal, terwijl Live-evenementen meer variatie toevoegen met themacompetities en content het hele seizoen door. Nieuwe premies stellen je in staat om extra beloningen te verdienen of je wekelijkse voortgang te versnellen. Daarnaast lanceert EA SPORTS FC™ 26 Challengers - een nieuwe tweederangs weekendcompetitie speciaal ontworpen voor spelers in lagere divisies.

GA NIEUWE UITDAGINGEN AAN IN DE MANAGERS- EN SPELERSCARRIÈRE
Ervaar Managerscarrière als nooit tevoren met geheel nieuwe Manager Live-uitdagingen gedurende het nieuwe seizoen. Onderneem een verscheidenheid aan real-world scenario's en alternatieve verhaallijnen - variërend van een paar minuten spelen tot meerdere seizoenen - en verdien beloningen, waaronder Seizoenspunten, Vanity, en Icons en Heroes om te gebruiken in moderne clubs. Bovendien, voor het eerst ooit, zorgt beweging op de Managersmarkt ervoor dat teamtactieken na verloop van tijd transformeren wanneer nieuwe managers het roer overnemen, waardoor de dynamiek van elk nieuw seizoen verandert.

WERK HET HELE SEIZOEN SAMEN IN CLUBS
Werk samen met grote toevoegingen aan Clubs in EA SPORTS FC™ 26. Ervaar meer variatie gedurende het seizoen wanneer je alleen of met clubgenoten speelt in dynamische Live-evenementen, met nieuwe uitdagingen met wisselende deelnamevoorwaarden, aangepaste Rush-gameplay en alternatieve regels, die gedurende het hele jaar nieuwe mogelijkheden bieden om beloningen te verdienen. Bovendien, voor het eerst ooit, stelt EA SPORTS FC™ 26 je in staat om je bij maximaal 3 clubs aan te sluiten en de laatste verdedigingslinie te worden in Clubs Rush met de introductie van een vernieuwd Speel-de-keeper-systeem.

ERVAAR ONGEËVENAARD REALISME
Ervaar ongeëvenaarde authenticiteit in EA SPORTS FC™ 26 met meer dan 20.000 spelers in meer dan 750 clubs en nationale teams, verspreid over meer dan 120 stadions en meer dan 35 competities. EA SPORTS FC™ 26 is de enige plek waar je de iconische UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, CONMEBOL Libertadores, Premier League, Bundesliga en LALIGA EA SPORTS in hetzelfde spel kunt spelen, samen met de Frauen-Bundesliga, Liga F, Barclays FA Women's Super League, D1 Arkema, National Women's Soccer League en de UEFA Women's Champions League.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Pre-order Content

Debut ICONs:
Spelers die de Ultimate Edition vóór 26 augustus hebben gepre-orderd, krijgen hun Debut ICON als ze voor de eerste keer Football Ultimate Team™ starten. Dit pakket met de Debut ICON is vanaf 19 september om 18:00 uur UTC beschikbaar om te openen. De Debut ICON zal vervolgens op 27 november worden opgewaardeerd naar de Champion ICON-versie. De Debut ICONs worden op 29 november aan de Ultimate Team-pool met items toegevoegd.

Premium Ladder:
Pre-orders van de Ultimate Edition krijgen de premium ladder van de Seizoen 1-pas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6urHoypJi1Kl_CYKvK2uqISe3o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y6LRsSsZu64r35KAWWptD7Wd.avif?f=fotoalbum_large

Alle Ultimate Edition-gebruikers:

Levering van FC Points:
Ultimate Edition-gebruikers krijgen 2.000 punten bij de eerste keer inloggen, 2.000 op dezelfde of dichtstbijzijnde dag van de volgende maand, en 2.000 de maand daarna. Voorbeeld: Start op 19 september en ontvang op 19 september, 19 oktober en 19 november.

Ultimate Edition EVO-slot:
Hiermee kun je vanaf de lancering twee Evolution-spelers tegelijkertijd upgraden in standaard-evoluties - de limiet van de Training Camp-evolutie blijft één. Beschikbaar om te claimen bij de eerste keer inloggen bij Football Ultimate Team™.

Belangrijke websites om informatie te krijgen voor FC26

https://trello.com/b/keigLn6R/ea-sports-fifa-tracker
https://x.com/EASFCDirect
https://www.futbin.com
https://www.fut.gg/
https://www.futwiz.com/

[ Voor 195% gewijzigd door Oekol op 14-09-2025 09:29 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:56

Mauz1978

Console War Veteran

Mooie TS hoor! Thanks :) Ben benieuwd wat FC26 gaat brengen. Ik ga vrijdag helemaal los :)

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:50
Heb er zin in na jaren geen fifa/fc gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lwd10
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:03
Top dankje! Sommige info wist ik nog niet.
Dit jaar doe ik ook vanaf het begin mee, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-09 19:38
Leuk een nieuw topic ea fc26!

Vorige deel na een aantal maanden afgehaakt vanwege de gameplay vooral.

Hoop dan ook op leuke vlotte en vloeiende wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er prima uit oekol ! Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nooit geweten dat er chemistry styles met Stamina waren of is dat nieuw met fc26?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-09 09:47
Gaan jullie de ultimate edition kopen ? Meestal wacht ik tot de release , maar nu heb ik de week nadien vrij en overweeg ik toch om de ultimate te nemen, kan je enkel UT spelen met de ultimate of kan je alles spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:49
Volgend!

Nog maar paar dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Jovinho99 schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:49:
Gaan jullie de ultimate edition kopen ? Meestal wacht ik tot de release , maar nu heb ik de week nadien vrij en overweeg ik toch om de ultimate te nemen, kan je enkel UT spelen met de ultimate of kan je alles spelen?
Je kunt gewoon alles spelen je krijgt alleen de icon niet meer daarvoor moest je voor 26 augustus pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-09 09:47
Sokucho schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:05:
[...]

Je kunt gewoon alles spelen je krijgt alleen de icon niet meer daarvoor moest je voor 26 augustus pre orderen.
Top! En hoe pre order ik het beste de ultimate edition? Want ik kom uit belgie en hier bestaat die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Jovinho99 schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:16:
[...]

Top! En hoe pre order ik het beste de ultimate edition? Want ik kom uit belgie en hier bestaat die niet.
Op steam kun je gewoon kiezen tussen fc26 en fc26 ultimate edition. Geen idee hoe het in België zit en op andere platforms. Heeft misschien te maken met dat je 6000 fc points koopt/krijgt en packs wat in België niet toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14
Bossie schreef op zondag 14 september 2025 @ 13:23:
Nooit geweten dat er chemistry styles met Stamina waren of is dat nieuw met fc26?
Volgens mij nieuw. Net zoals dat er nu chemstyles zijn die composure ophogen. Ze hebben zo geprobeerd diegenen die de meeste bonus op pace geven, minder aantrekkelijk te maken dan deze alternatieven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb er echt zin in ! Twijfel nog of ik vrijdag een dagje vrij neem.

Wil toch ff snel die squad battles er doorheen draaien voor packs op zondag. En zo snel mogelijk boven div 6 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 14 september 2025 @ 17:53:
[...]

Heb er echt zin in ! Twijfel nog of ik vrijdag een dagje vrij neem.

Wil toch ff snel die squad battles er doorheen draaien voor packs op zondag. En zo snel mogelijk boven div 6 komen.
Gewoon werkie werkie, die Squad battles lukken sowieso wel maar ik verwacht dat rivals bomvol zal zitten met alle tryhards.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:00
Top gedaan @Oekol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top @Oekol !

Klopt het trouwens dat de webapp woensdag komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Moody2204 schreef op zondag 14 september 2025 @ 20:00:
Top @Oekol !

Klopt het trouwens dat de webapp woensdag komt?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambiek96
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 16-09 10:53
Kan je via ea play ook weer 10 uur spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:19
Lambiek96 schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:12:
Kan je via ea play ook weer 10 uur spelen?
Ja.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 14:47
Jovinho99 schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:49:
Al gepreorderd vanaf t moment dat dat kon. Dat had je beter eerder kunnen doen overigens ivm preorder bonusses die je alleen voor een bepaalde datum kreeg, ergens eind Augustus.

Ah gevonden, dit bedoel ik:
Spelers die de Ultimate Edition vóór 26 augustus hebben gepre-orderd, krijgen hun Debut ICON als ze voor de eerste keer Football Ultimate Team™ starten. Dit pakket met de Debut ICON is vanaf 19 september om 18:00 uur UTC beschikbaar om te openen. De Debut ICON zal vervolgens op 27 november worden opgewaardeerd naar de Champion ICON-versie. De Debut ICONs worden op 29 november aan de Ultimate Team-pool met items toegevoegd.
Tevens bookmarkpost :P

[ Voor 31% gewijzigd door Maichel op 15-09-2025 12:37 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Mauz1978 schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:37:
Mooie TS hoor! Thanks :) Ben benieuwd wat FC26 gaat brengen. Ik ga vrijdag helemaal los :)
Donderdag nacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:26
Ik heb nu de Switch 2 en na een aantal jaren op de Xbox ga ik hem nu eens de kans geven op de Switch2. Ben heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Er!k schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:23:
Ik heb nu de Switch 2 en na een aantal jaren op de Xbox ga ik hem nu eens de kans geven op de Switch2. Ben heel erg benieuwd!
Oef haha, dat lijkt me echt niks maar smaken verschillen natuurlijk! Vroeger was het altijd een uitgeklede versie van Fifa op de Wii en Switch. Je speelt geen UT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Vrijdagochtend :P
Maichel schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:45:
[...]

Oef haha, dat lijkt me echt niks maar smaken verschillen natuurlijk! Vroeger was het altijd een uitgeklede versie van Fifa op de Wii en Switch. Je speelt geen UT?
Als het goed is, is het ditmaal de volledige versie, net zoals op de PS5 etc

[ Voor 53% gewijzigd door Mauz1978 op 15-09-2025 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Donderdag nacht al? Ook bekend hoelaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Midnight. 0.00 vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
Maichel schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:45:
[...]

Zeker wel! Is qua versie gelijkwaardig aan de xbox s begrijp ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Sokucho schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:54:
[...]

Donderdag nacht al? Ook bekend hoelaat?
Donderdagnacht 00:00 -> vrijdagochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Als je je Xbox instelt op nieuw zeeland kan je wanneer het daar 0.00 uur is al losgaan. Dat is op donderdag zelf al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Op PS5 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Webapp om 00:00 al beschikbaar straks?

Edit: helaas 19:00 Nederlandse tijd pas.

[ Voor 36% gewijzigd door Sokucho op 16-09-2025 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 22:30

On_E

Housemusic

Ik ben vooral benieuwd naar die beloofde verbeterde gameplay. Als het nu eens echt fijn speelt haal ik m wel voor de career mode en Seasons online.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:11
Sokucho schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 18:05:
Webapp om 00:00 al beschikbaar straks?

Edit: helaas 19:00 Nederlandse tijd pas.
Morgen pas (17 sept)

https://www.ea.com/nl/gam...-notes-fc26-launch-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:06
Ik heb ook maar de ultimate edition aangeschaft met het idee om een Bayern past en present te maken. Ik heb er zin in iig! Mijn favo speler Kroos heeft nu een ICON dus die gaat er sowieso komen!

[ Voor 22% gewijzigd door llovesoccerx7 op 16-09-2025 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-09 21:21
Goede vraag ben ik ook wel benieuwd naar.

• heron
tukkerterror90 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:14:
[...]

Goede vraag ben ik ook wel benieuwd naar.
Nee, daar werkt het niet zo makkelijk helaas. Paar uurtjes extra geduld.

• Oekol
Helaas niet. In ieder geval 1 voordeel van overschakelen naar xbox :P

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36
Van de showcase gister 2 packs gratis. En gelijk maar even goed de gameplay bekeken. En moet zeggen het ziet er wel een stuk soepeler uit met de aannamen en gelijk door rennen. Alleen ben ik benieuwd wat dat gaat doen voor het verdedigen. Ik vermoed dat pace nu nog belangrijker word als dat het al was. Wel al een leuke short list gemaakt van low rated spelers en keepers voor een evo in de toekomst.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:21
Is het nu zo dat je met ea play vanaf morgenmiddag 14.00 al kan spelen ? Ipv morgen nacht ?

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Kanters85 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 18:27:
Is het nu zo dat je met ea play vanaf morgenmiddag 14.00 al kan spelen ? Ipv morgen nacht ?
Tja, die Nealguides zegt dat in zn filmpje, maar heel overtuigend komt hij niet over…

• Sokucho
Gvd kan toch niet fc26 starten wat is dit nou weer voor onzin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5jRUsEZb490PiTsK5YSGDVbw9Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SOqI0szJcpSFXtTeHFkJxDYY.jpg?f=fotoalbum_large

• Er!k
Ik kan er wel in, maat hij herkent alleen mijn account voor de xbox. Omdat ik di jaar op de switch speel nog even wachten tot vrijdag?

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:57
Ik zit in de webapp maar bij elke pack die ik open wordt ik daarna uitgelogd.
Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Miggell schreef op woensdag 17 september 2025 @ 19:38:
Ik zit in de webapp maar bij elke pack die ik open wordt ik daarna uitgelogd.
Meer mensen last van?
Yes ik ook
Ja hier in het begin ook, al gaat het nu wel goed.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 22:42
Heeft het nog zin om de ultimate edition aan te schaffen? Of ben ik te laat voor de extra’s?

Begint na 2 jaar toch weer te kriebelen.

• Oekol
Poeeeh. Nou de BPM doet het al beetje niet meer. Zit nu op 10k met alles wat ik verkoop doe ik weer wat bronze packs openen.

Al wel wat leuke spelers gepacked. Araujo, TAA en Man van PSV met z'n 92 pace. Daar heb ik niks van gezien in de wedstrijden.. maargoed hij speelde ook niet veel omdat hij tegen valt.

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:57
Ik Terstegen in een preview pack maar pas 1k aan coins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:22

• Maichel
Ik heb die ene keuze speler niet gehad die je kon kiezen uit die serie 84's waaronder Koopmeiners. Meer mensen?

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Die is pas met de echte release.

• Maichel
Krijg de melding dat ik moest kiezen dacht ik maar toen was het weg, maar klinkt idd logischer ja.

• Oekol
12k at the moment, maar boy dit gaat sloom haha.

Let even op de objectives mensen, x aantal kaarten listen voor 1500 coins of x aantal kaarten nu kopen voor 1500 coins.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-09 21:21
Wordt er hier nog telkens uitgegooid als ik een pack wil openen. Nog meer mensen last van?

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Er is een pack met een bug, die moet je even overslaan.

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:39

ettie1990

PSN:ettiesick

krijg errors met openen van packs en dan opnieuw inloggen
Oekol schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:20:

Let even op de objectives mensen, x aantal kaarten listen voor 1500 coins of x aantal kaarten nu kopen voor 1500 coins.
Objectives zijn hier niet zichtbaar in de webapp, maar dat is wel vaker zo.

• Sn3gG3l
Net ff proberen in te loggen op de webapp maar wat een shitshow... Morgen maar weer eens kijken :)

Oekol schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:20:

12k al?!?!?

Ik heb nog niet eens 1k. Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar?

Omdat ik nooit zo goed weet hoe te beginnen, is mijn voordeel van eerder kunnen spelen in no time altijd al weer weg..... had ik beter de gewone editie kunnen kopen...

[ Voor 18% gewijzigd door Moody2204 op 17-09-2025 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:58

beuker19

Killerbeuker is so OP

Moody2204 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 23:15:
[...]

12k al?!?!?

Ik heb nog niet eens 1k. Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar?

Omdat ik nooit zo goed weet hoe te beginnen, is mijn voordeel van eerder kunnen spelen in no time altijd al weer weg..... had ik beter de gewone editie kunnen kopen...
De early play begint morgen pas en je hebt aankomende zondag al de eerste Squad Battle rewards dus dat wel een behoorlijke winst.
Ik en mijn zoon gaan gewoon morgen middag beginnen dus lekker wat packs openen en opdrachten doen en kijken of we een leuk team kunnen bouwen.
Wanneer krijg je de pre order icon eigenlijk?
Hoop zelf op een leuke middenvelder maar R9 of Zlatan zal ook niet heel erg verkeerd zijn.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Sn3gG3l
beuker19 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 08:44:
[...]

De early play begint morgen pas en je hebt aankomende zondag al de eerste Squad Battle rewards dus dat wel een behoorlijke winst.
Ik en mijn zoon gaan gewoon morgen middag beginnen dus lekker wat packs openen en opdrachten doen en kijken of we een leuk team kunnen bouwen.
Wanneer krijg je de pre order icon eigenlijk?
Hoop zelf op een leuke middenvelder maar R9 of Zlatan zal ook niet heel erg verkeerd zijn.
Staat gewoon in TS.

• Sn3gG3l
En weer ligt die webapp eruit...Elk jaar zelfde gedoe. Zal morgen ook wel weer shitshow zijn met launch...

• Maichel
Kanters85 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 18:27:
Lijkt me wel ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Nou, voor de PS5 heeft mn zoon ea play genomen. Kijken of we over 5 minuten kunnen spelen.

*EDIT* Het werkt! We zitten erin :D

[ Voor 17% gewijzigd door Mauz1978 op 18-09-2025 14:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Den3004
Mauz1978 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:55:
Nou, voor de PS5 heeft mn zoon ea play genomen. Kijken of we over 5 minuten kunnen spelen.

Ik zit er ook in _/-\o_

• Maichel

En de ultimate rewards zoals die icon enzo ook gehad nu dan?

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Nee die morgen pas. Alleen wat pakjes.

• Maichel
Mauz1978 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:02:
Nee die morgen pas. Alleen wat pakjes.
ahja, vannacht om 00:00 dan :)

• heron
Zit er ook in. Alleen geen fc points nog... dat wordt middernacht?

• Denn90
Ik heb de ultimate edition gekocht via de store. Kan ik nu dan al spelen of alleen met ea play?

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Op PS5? Alleen met ea play nu., of 8 uur wachten.

• kwdtje
En hoe speelt het?

• llovesoccerx7

Waar schaf je dit aan?

• Lashrom
  • Laatst online: 11:22
Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig tot nauwelijks vernieuwends aan vindt. Het speelt weer sneller, maar anders dan dat is het verder niet bijzonder. Maar dit had ik eerlijk gezegd ook al verwacht. Ik koop jaarlijks de ultimate edition, maar dit keer kan ik wel een paar dagen wachten tot official release.

• kwdtje
Lashrom schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:32:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig tot nauwelijks vernieuwends aan vindt. Het speelt weer sneller, maar anders dan dat is het verder niet bijzonder. Maar dit had ik eerlijk gezegd ook al verwacht. Ik koop jaarlijks de ultimate edition, maar dit keer kan ik wel een paar dagen wachten tot official release.
Hmm oke, was enthousiast geworden na de trailers met de belofte dit keer echt naar de fans te luisteren. Ik wacht de reviews wel ff af 🤣

• Den3004
heron schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:33:
Zit er ook in. Alleen geen fc points nog... dat wordt middernacht?
Had er gelijk 2000 fc points op staan, de andere pre order pakketjes zal ik morgen krijgen.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ik vind het spel wel eerlijker aanvoelen op het moment. Goals komen echt door fouten of echt goed spel. Maar zoalng je scherp bent, lukt het allemaal wel.

• Denn90
Ik ben net de webapp ingekomen. Echter nog geen points krijg ik deze vanaf 00:00 uur op de console ?

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb een potje op Authentic gespeeld en eentje op Competitive.

Authentic is veel te langzaam, als ze dit realistisch vinden kijken ze geen wedstrijden denk ik. Op Competitive gaat het dan weer wat te snel, had verder niet echt het idee dat er veel ander verschil zit tussen beide opties, maar goed, na 1 game kan je er nog niet al te veel over zeggen.

Het voelt iig wat soepeler aan dan FC25, waar ik altijd het idee had dat elke speler in de modder liep. Denk omdat er meer animaties in zitten?

Nou ja, ik ga nog wat meer spelen en dan zie ik na de 10 uur trial wel of ik m koop.

• heron
Den3004 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:09:
[...]

Had er gelijk 2000 fc points op staan, de andere pre order pakketjes zal ik morgen krijgen.
Xbox (zoals ik) of PS5 ?

Viel me ook op dat ik wel de welcome back packs had, maar niet de Founders dingen die ik een streamer als Boras zag krijgen).

[ Voor 21% gewijzigd door heron op 18-09-2025 18:20 ]

• Markvd1984
Ik heb ea play voor 1 maand gekocht maar opstarten fc26 lukt niet

Iemand idee ?

• Markvd1984
Hij blijft dit aangeven Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-r-9fKQDUjz3pxApIHgr9oU-l88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GiP8TLkZcEYGTdOasSO70I7A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Markvd1984 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:35:

Iemand idee ?
Je moet de trial starten vanuit EA Play, en niet het gekochte spel - hoe dat precies op PS zit, weet ik niet. Maar het is net iets anders in je menu.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

Hier net ook voor de eerste keer de webapp geopend.
Heb nu 200 coins en enkele spelers voor mijn PL team.

Ik denk ook al dat ik meteen spaak ben gelopen. Kan eigenlijk niets meer doen. Of hebben jullie nog tips om wat puntjes te verzamelen? Je moet eigenlijk minimaal 750 hebben zodat je wat bronze packs kan kopen en verkopen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• On_E

On_E

Housemusic

Markvd1984 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:35:

Iemand idee ?
Je kunt alleen nu spelen op de XBox en PC door te doen alsof je in Nieuw-Zeeland woont.

Op de PS zul je moeten wachten helaas.

• Markvd1984
On_E schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:44:
[...]

Je kunt alleen nu spelen op de XBox en PC door te doen alsof je in Nieuw-Zeeland woont.

Op de PS zul je moeten wachten helaas.
Ik zit er al in via ea play

• On_E

On_E

Housemusic

Dan heb ik niks gezegd en wens ik je veel plezier. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:49
Konate en rudiger vast gepacked via webapp, verdediging ziet er al aardig uit haha
Oxigeon schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:40:
Hier net ook voor de eerste keer de webapp geopend.
Heb nu 200 coins en enkele spelers voor mijn PL team.

Ik denk ook al dat ik meteen spaak ben gelopen. Kan eigenlijk niets meer doen. Of hebben jullie nog tips om wat puntjes te verzamelen? Je moet eigenlijk minimaal 750 hebben zodat je wat bronze packs kan kopen en verkopen.
Ik heb dat ook geprobeerd, om bronzen packs te kopen-verkopen, maar ik heb nu 2 bronzen spelers al sinds gisteren op de transfermarkt staan, die niet verkopen. Dus dat schiet ook niet op. Op dit moment heb ik zelfs een CV en keeper tekort voor de basis-11... Ik weet ook nooit goed hoe ik het beste kan beginnen.

• Maichel
Lashrom schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:32:
[...]

Niet? Ik vind het echt gigantisch anders spelen serieus.

• Maichel
Ik zie iedereen al met die groene Koopmeiners en Enzo enzo, maar ik heb die pack helemaal niet gehad.

Zit nu wel in de finale van dat early access toernooi...ben benieuwd.

• heron
Maichel schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:09:
Ik zie iedereen al met die groene Koopmeiners en Enzo enzo, maar ik heb die pack helemaal niet gehad.

Zit nu wel in de finale van dat early access toernooi...ben benieuwd.
Is een pick na een van de eerste objectives die je kan doen. Spelers zijn niet speciaal. Ik heb die Italiaan genomen omdat ik al 2 Atletico spelers had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11:22
Moody2204 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:05:
[...]

Ik heb dat ook geprobeerd, om bronzen packs te kopen-verkopen, maar ik heb nu 2 bronzen spelers al sinds gisteren op de transfermarkt staan, die niet verkopen. Dus dat schiet ook niet op. Op dit moment heb ik zelfs een CV en keeper tekort voor de basis-11... Ik weet ook nooit goed hoe ik het beste kan beginnen.
1. Alle sbc's doen die je kunt doen.
2. Moments game mode spelen totdat je 60 punten hebt die je kunt inwisselen voor een 50K pakket (Rare player pack).
3. Met de bovenstaande kan je nog een paar packs meepakken van de doelstellingen die je hebt behaald.
4. Punten over? Lekker draft wedstrijden spelen. Pak je ook meteen wat meer gameplay mee.
Maichel schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:08:
[...]

Niet? Ik vind het echt gigantisch anders spelen serieus.
Misschien had ik weer te hoge verwachtingen. Het speelt wel lekker snel en het lijkt alsof schoten er harder ingaan, maar naar mijn gevoel is dit een EAFC 25 2.0. Zodra er meerdere spelers komen op official release zal je al gauw weer merken dat hoofdmenu weer gaat laggen en er vertragingen in het spel zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 18-09-2025 19:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als mensen packs gaan open. Quicksell gelijk logo’s, muziek en al die troep die je toch niet gaat gebruiken.

Levert bakken met coins op.
Lashrom schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:41:
[...]

1. Alle sbc's doen die je kunt doen.
2. Moments game mode spelen totdat je 60 punten hebt die je kunt inwisselen voor een 50K pakket (Rare player pack).
3. Met de bovenstaande kan je nog een paar packs meepakken van de doelstellingen die je hebt behaald.
4. Punten over? Lekker draft wedstrijden spelen. Pak je ook meteen wat meer gameplay mee.

[...]

Misschien had ik weer te hoge verwachtingen. Het speelt wel lekker snel en het lijkt alsof schoten er harder ingaan, maar naar mijn gevoel is dit een EAFC 25 2.0. Zodra er meerdere spelers komen op official release zal je al gauw weer merken dat hoofdmenu weer gaat laggen en er vertragingen in het spel zijn.
Dank je voor de tips! Moet hier alleen nog ff tot morgen wachten met spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den3004
heron schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:20:
[...]

Xbox (zoals ik) of PS5 ?

Viel me ook op dat ik wel de welcome back packs had, maar niet de Founders dingen die ik een streamer als Boras zag krijgen).
PS5 heb ik

• llovesoccerx7
Moeite waard om packs nu te openen? Alleen de 7.5K nu in de shop.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:19
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:08:
Moeite waard om packs nu te openen? Alleen de 7.5K nu in de shop.
Nooit te moeite waard om packs te openen die je kan kopen :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste