dat snap ik. Maar ik doe meestal 1x voor wat starter coins. Geen idee of er nog promo packs komen?Jamesl schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:12:
[...]
Nooit te moeite waard om packs te openen die je kan kopen
Ja zal zeker idd, ik vind de gameplay echt mega anders... beter wel.Lashrom schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:41:
[...]
1. Alle sbc's doen die je kunt doen.
2. Moments game mode spelen totdat je 60 punten hebt die je kunt inwisselen voor een 50K pakket (Rare player pack).
3. Met de bovenstaande kan je nog een paar packs meepakken van de doelstellingen die je hebt behaald.
4. Punten over? Lekker draft wedstrijden spelen. Pak je ook meteen wat meer gameplay mee.
[...]
Misschien had ik weer te hoge verwachtingen. Het speelt wel lekker snel en het lijkt alsof schoten er harder ingaan, maar naar mijn gevoel is dit een EAFC 25 2.0. Zodra er meerdere spelers komen op official release zal je al gauw weer merken dat hoofdmenu weer gaat laggen en er vertragingen in het spel zijn.
Tot patch 1 vaak haha.
PSN: Maichel
Draft starten, zwart scherm.
Dag 300 punten echt waar new year same shit.
Drafts heeft op dit moment bugs. Veel mensen worden ook disconnected na 2 of 3 wins. Zou er voorlopig niet aan beginnen.Traeces schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:26:
Draft starten, zwart scherm.
Nee Indd doe ik niet meer. Mag toch hopen dat ea netjes mensen hun 300 punten terug stortLashrom schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:28:
[...]
Drafts heeft op dit moment bugs. Veel mensen worden ook disconnected na 2 of 3 wins. Zou er voorlopig niet aan beginnen.
Komt er bij jullie ook een mega tering geluid uit de controller als de scheidsrechter fluit? (PS5)
Dat kan je uitschakelenMaichel schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:09:
Komt er bij jullie ook een mega tering geluid uit de controller als de scheidsrechter fluit? (PS5)
Dat weet ik maar het geluid is ineens knetter vals.
Tsja EA play aangeschaft, eerste potje: 3-2 verloren, ik 2.6 EXP en hij 1.2... gaan gewoon weer verder als bij EA 25..
Maarja hij wel met rashford, araujo, frinpong etc. Slaat ook al nergens op
[ Voor 24% gewijzigd door Jamesl op 18-09-2025 22:41 ]
Het is ook gewoon EA25 met wat extra tweaks en cosmetische aanpassingen.Jamesl schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:40:
Tsja EA play aangeschaft, eerste potje: 3-2 verloren, ik 2.6 EXP en hij 1.2... gaan gewoon weer verder als bij EA 25..
Spel is al jaren hetzelfde.
wijze woorden
Moet je eens een penalty tegen het net rammen. Dan komt er pas een schraal geluid uit je controller haha.Maichel schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:09:
Heb 1 potje online gespeeld. De rest squad battles. Lijkt allemaal iets soepeler te lopen. Geen last van lag of iets. Maar dat zal wel komen omdat er nog maar een paar mensen online zijn.
Potje tegen die andere gast werd ik keihard afgemaakt. Die kerel had al spelers van 87+. Kom ik aan met mijn hoogste speler van 84 en 3 zilveren haha.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Haha je beseft toch wel dat er nu al gasten zijn die een team hebben van een miljoen of meer? It's all about the money ...Jamesl schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:40:
Lashrom schreef op donderdag 18 september 2025 @ 23:09:
[...]
Haha je beseft toch wel dat er nu al gasten zijn die een team hebben van een miljoen of meer? It's all about the money ...
:strip_exif()/f/image/hNbWZO5TO24ypFUWS0xu6Vz5.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier speelde ik net tegen
Haha FC Creditcard. Ieder zijn eigen manier van spelen natuurlijk. Maar ik vraag me dan af hoe boeiend het voor diegene is als je nu al zo een team hebt.Traeces schreef op donderdag 18 september 2025 @ 23:27:
[...]
[Afbeelding]
Ben er ook mee gekapt, succes met je miljoenen teamLashrom schreef op donderdag 18 september 2025 @ 23:33:
[...]
Haha FC Creditcard. Ieder zijn eigen manier van spelen natuurlijk. Maar ik vraag me dan af hoe boeiend het voor diegene is als je nu al zo een team hebt.
Snap dat echt niet, dit is echt het allerleukste deel van het spel, net beginnen, elke speler die je packed is zowat een upgrade, grinden voor die 30K om een speler van 86 te kopen die ook echt beter voelt ..
Straks hebben we weer 1000 promo's en is dat weer weg
Straks hebben we weer 1000 promo's en is dat weer weg
Speelt heeerlijk hopelijk nog een goede icon vanavond.
[ Voor 94% gewijzigd door Sokucho op 19-09-2025 04:30 ]
Zijn deze evoluties nog bijzonder of kan je gewoon iets leuks erin gooien?
Ja wanneer krijg ik mijn icon door de pre-order? Snap er niks vanSokucho schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 00:17:
Speelt heeerlijk hopelijk nog een goede icon vanavond.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Gok vanavond 7 uur, samen met de packs van de doelstellingen van vorig jaar hoop kKorkss schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:22:
[...]
Ja wanneer krijg ik mijn icon door de pre-order? Snap er niks van
Ik had wel al 2k aan punten gekregen gister. Snap er niks meer van.
VISA FCTraeces schreef op donderdag 18 september 2025 @ 23:27:
[...]
[Afbeelding]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Nou gisteren ook begonnen aan ons Fc 26 avontuur maar ben in die paar potjes rivals die ik heb gespeeld compleet ingemaakt
Ik heb 3 wedstijden gespeeld en 25 goals tegen gekregen en een x of 9 gescoord.
De aanvallende de AI is behoorlijk sterk verbeterd maar de verdedigers lijken gewoon altijd achter de feiten aan te lopen en op een of andere manier lijkt er in het wisselen van spelers een kleine delay te zitten waardoor je soms net een halve seconde te laat bent en de aanvaller een vrije doorgang heeft.
Het zal allemaal een combinatie van dingen zijn en wat aanpassing nodig hebben dus hopelijk word het nog wat beter.
Ik ben ook absoluut geen goede speler (Div 5 in FC25)en mijn gevoel zegt dat de meeste casuals vandaag of zelfs volgende week pas beginnen te spelen en dat het daar ook wat mee te maken heeft.
Het passen lijkt wat beter, left stick dribbelen werk ook beter, de tackels die je mist zijn ook af te straffen en de aanvallend AI zijn wel echt verbeteringen maar de nerf van de verdediging zou niet nodig zijn geweest met de aanvallende AI verbeteringen en denk ook dat het iets te veel de andere kant is opgeschoten.
Nu hopen dat we vanavond wat leuke spelers trekken en een leuk team kunnen bouwen.
Ik heb 3 wedstijden gespeeld en 25 goals tegen gekregen en een x of 9 gescoord.
De aanvallende de AI is behoorlijk sterk verbeterd maar de verdedigers lijken gewoon altijd achter de feiten aan te lopen en op een of andere manier lijkt er in het wisselen van spelers een kleine delay te zitten waardoor je soms net een halve seconde te laat bent en de aanvaller een vrije doorgang heeft.
Het zal allemaal een combinatie van dingen zijn en wat aanpassing nodig hebben dus hopelijk word het nog wat beter.
Ik ben ook absoluut geen goede speler (Div 5 in FC25)en mijn gevoel zegt dat de meeste casuals vandaag of zelfs volgende week pas beginnen te spelen en dat het daar ook wat mee te maken heeft.
Het passen lijkt wat beter, left stick dribbelen werk ook beter, de tackels die je mist zijn ook af te straffen en de aanvallend AI zijn wel echt verbeteringen maar de nerf van de verdediging zou niet nodig zijn geweest met de aanvallende AI verbeteringen en denk ook dat het iets te veel de andere kant is opgeschoten.
Nu hopen dat we vanavond wat leuke spelers trekken en een leuk team kunnen bouwen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Net untradeble doku en kolo muani gepacket. Ben benieuwd of het iets is .
In pitch notes stond dat icon om 7 uur vanavond komt.Augy schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:32:
[...]
Gok vanavond 7 uur, samen met de packs van de doelstellingen van vorig jaar hoop k
Doelstellingen packs wordt ergens in Oktober (halverwege meestal).
Sterk aan te denken om een serie a team te bouwen. Wat is de pl weer overpriced en hebben weinig meta spelers.
Waar je bij de serie a echt prima spelers voor behoorlijke prijzen kan kopen.
Is elk jaar zo dat PL overpriced is. Ik ben vorig jaar met Spaans team begonnen en toen pas later naar PL geswitched. Dit jaar weet ik het nog niet, eerst maar eens die moments doen (wat een gedrocht)Traeces schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:27:
Sterk aan te denken om een serie a team te bouwen. Wat is de pl weer overpriced en hebben weinig meta spelers.
Ik ben weer eens gestart met een Frans team, zeker bij de franse dames zitten er paar tussen die veel voor weinig bieden. Benzema lijkt ook een prima optie.Sn3gG3l schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:32:
[...]
Is elk jaar zo dat PL overpriced is. Ik ben vorig jaar met Spaans team begonnen en toen pas later naar PL geswitched. Dit jaar weet ik het nog niet, eerst maar eens die moments doen (wat een gedrocht)
En dan kun je vervolgens doorgaan naar: Kante, Tchoumeni, Camavinga, Mendy, Griezman en vervolgens in een latere fase: Kounde, Saliba, Theo etc.
Uiteindelijk heb je dan ook een half la-liga team staan waardoor je makkelijk andere Barca/Real spelers kan invoegen. Vorig jaar was het vooral een spaans/franse hybrid met een verdwaalde braziliaan (Raphinha).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
1e goede pull
Theo hernandez verhandelbaar meteen op tl lijst gezet
Theo hernandez verhandelbaar meteen op tl lijst gezet
je merkt alweer sliding op de bal in het straschopgebied is een strafschop, al een keer meegekregen een keer tegengekregen, wel in squad battles, weet niet of dat verschilt met online type zoals Rivals
Heb nu al 3 PL spelers dus misschien toch eens kijken of het lukt om zo'n team te regelen. Heb eerst wat moments gedaan en nog ff wat rush testen. Bleef al weer een keer hangen bij matchmaking, die bug zat er bij fc 25 ook al in...Bossie schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:47:
[...]
Ik ben weer eens gestart met een Frans team, zeker bij de franse dames zitten er paar tussen die veel voor weinig bieden. Benzema lijkt ook een prima optie.
En dan kun je vervolgens doorgaan naar: Kante, Tchoumeni, Camavinga, Mendy, Griezman en vervolgens in een latere fase: Kounde, Saliba, Theo etc.
Uiteindelijk heb je dan ook een half la-liga team staan waardoor je makkelijk andere Barca/Real spelers kan invoegen. Vorig jaar was het vooral een spaans/franse hybrid met een verdwaalde braziliaan (Raphinha).
Ik heb gisteravond even gespeeld, ben vooral bezig met objectives aftikken voor de TOTW Pack.Sn3gG3l schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:25:
[...]
Heb nu al 3 PL spelers dus misschien toch eens kijken of het lukt om zo'n team te regelen. Heb eerst wat moments gedaan en nog ff wat rush testen. Bleef al weer een keer hangen bij matchmaking, die bug zat er bij fc 25 ook al in...
Moet nu de online objectives doen on verder te kunnen daarmee.
Offline speelde prima, online zal ook wel prima zijn tot de game bechikbaar is voor iedereen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Welke zijn dat precies?Bossie schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:33:
[...]
Ik heb gisteravond even gespeeld, ben vooral bezig met objectives aftikken voor de TOTW Pack.
Moet nu de online objectives doen on verder te kunnen daarmee.
Offline speelde prima, online zal ook wel prima zijn tot de game bechikbaar is voor iedereen.
Eerste positieve punt: De goal celebrations zijn bij Rush flink verkort. Mooi!
Sinds februari was ik wel klaar met fc25 maar deze uiteraard weer direct aan het spelen. Welke camera en settings gebruiken jullie? Kan me draai er nog niet mee vinden
Check futbin ff, het is een hele lijst met introductie/starter dingen.Sn3gG3l schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:48:
[...]
Welke zijn dat precies?
Eerste positieve punt: De goal celebrations zijn bij Rush flink verkort. Mooi!
Volgens mij ben ik scheel en zie iknop zowel futbin als fc26 geen objectives waat je een totw pack mee krijgt.
De path to pro objective mss (tabje foundations)?
Al best wat goede pulls uit de objective rewards kunnen halen: Vitinha, Caicedo, Bastoni, Kerr.
Goedemiddag allemaal,
Kan iemand mij verder helpen? Ik loop vast op de volgende punten:
- wanneer krijg je de icon ivm early access?
-ik kan nergens vinden waar ik de ‘groene koopmeiners’ kan behalen ?
- wanneer krijg je de overige 4000 points?
Succes en vooral plezier dit seizoen allemaal.
[ Voor 7% gewijzigd door J93 op 19-09-2025 13:54 ]
Dat is een bak geluk zeg! Of ben je al zo hard bezig dat je bij de grotere packs bent gekomen dan ik?SpaceOdyssey schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:43:
Al best wat goede pulls uit de objective rewards kunnen halen: Vitinha, Caicedo, Bastoni, Kerr.
Oxigeon schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:47:
Volgens mij ben ik scheel en zie iknop zowel futbin als fc26 geen objectives waat je een totw pack mee krijgt.
/f/image/2QxLkB2w8mI47e3jP6RNuIUq.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 55% gewijzigd door Bossie op 19-09-2025 14:25 ]
Icon is vanavond vanaf 19:00J93 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:48:
Goedemiddag allemaal,
Als ik het mij goed herinner, krijg je elke maand na je eerste login de volgende 2k FC points. Dus is je eerste login op 18/09/2025 geweest, dan krijg je de volgende 2K op 18/10/2025 en de laatste 2K op 18/11/2025.
Koopmeiners is te vinden onder de 1 of 5 foundations picks volgens mij? Deze staat ergens bij je objectives.
Nee, dit waren allemaal "slechte" packs/player picks uit de objectives maar misschien heeft EA ze wat gejuicedheron schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:00:
[...]
Dat is een bak geluk zeg! Of ben je al zo hard bezig dat je bij de grotere packs bent gekomen dan ik?
Ik vind het zeker een vooruitgang, speelt lekker snel en de aanvallende ai is er lekker op vooruitgegaan. Begint iedereen in divisie 7? Zit inmiddels in 6.
8 hier, eerste potje was een 3-6 nederlaag waarbij het na 20m al 2-2 wasLil Tjappo schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:38:
Ik vind het zeker een vooruitgang, speelt lekker snel en de aanvallende ai is er lekker op vooruitgegaan. Begint iedereen in divisie 7? Zit inmiddels in 6.
Het grappige was wel dat qua xG het 6-3 was, het issue was dat ik na de 2/3e goal zijn keeper een paar top reddingen maakte.
Aangezien de tegenstander ook de online elimination rewards had, neem ik dat hij al iets meer geoefend had dan ik
Vanavond maar even verder om de objectives af te maken.
Haha ik kijk bij doelstellingen maar foundations zie ik nergens staan. Ik kijk waarschijnlijk met m’n neus, kan t anders heten? Ik kijk via de app, nog geen tijd om te spelen.SpaceOdyssey schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:28:
[...]
Icon is vanavond vanaf 19:00
Als ik het mij goed herinner, krijg je elke maand na je eerste login de volgende 2k FC points. Dus is je eerste login op 18/09/2025 geweest, dan krijg je de volgende 2K op 18/10/2025 en de laatste 2K op 18/11/2025.
Koopmeiners is te vinden onder de 1 of 5 foundations picks volgens mij? Deze staat ergens bij je objectives.
[...]
Nee, dit waren allemaal "slechte" packs/player picks uit de objectives maar misschien heeft EA ze wat gejuiced
[ Voor 3% gewijzigd door J93 op 19-09-2025 14:57 ]
In het nederlands zal het wel Fundatie heten? Staat bij mij langs FC Objectives in de webappJ93 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:51:
[...]
Haha ik kijk bij doelstellingen maar foundations zie ik nergens staan. Ik kijk waarschijnlijk met m’n neus, kan t anders heten?
Objectives > Foundations > New Beginnings > Complete the passes and shots momentJ93 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:51:
[...]
Haha ik kijk bij doelstellingen maar foundations zie ik nergens staan. Ik kijk waarschijnlijk met m’n neus, kan t anders heten? Ik kijk via de app, nog geen tijd om te spelen.
Mag je zelf vertalen
Alweer m’n eerste 6-9 verloren in Rivals
Zojuist zie ik dat mijn 2K aan punten zijn bijgeschreven (ps5).
Wat is aan te raden om hiermee te doen? Nu allemaal gouden pakketjes openen om zo een start te kunnen maken?
Ik weet ook nooit zo goed hoe te beginnen.
Wat is aan te raden om hiermee te doen? Nu allemaal gouden pakketjes openen om zo een start te kunnen maken?
Ik won m'n eerste maar het zijn idd allemaal ping pong scores..ettie1990 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:47:
Alweer m’n eerste 6-9 verloren in Rivals
Ik heb die gouden pakketjes gehaald, je krijgt gemiddeld 2.5k per pakketje en misschien komt er nog iets bruikbaars uitlopen.Denn90 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:02:
Zojuist zie ik dat mijn 2K aan punten zijn bijgeschreven (ps5).
7-6 net. Het is net FC25 alleen dan vanaf het begin al op steroids. Iedereen gebruikt ook alleen maar pace spelers, rest vd stats lijkt amper wat uit te maken.
Net 6-8.... en premier league valt mee tegen qua keuzes atm denk dat ik serie A ga ofzo
Thnx! Zal ik denk ik ook maar gaan doen. Kan ik tenminste beginnen met een team opbouwen.Bossie schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:28:
[...]
Ik heb die gouden pakketjes gehaald, je krijgt gemiddeld 2.5k per pakketje en misschien komt er nog iets bruikbaars uitlopen.
Ik doe een Bayern past en present alleen ik vraag mij af hoe weet ik welke speler ideaal is in een bepaalde evo?
Bij futbin kan je altijd beschikbare evo's van spelers bekijken.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:05:
Ik doe een Bayern past en present alleen ik vraag mij af hoe weet ik welke speler ideaal is in een bepaalde evo?
Nu 300k beschikbaar, vanavond maar even de icon afwachten.
Dan kan ik me team gaan bouwen. Militiao nog gepackt uit een objective.
Hoe kom je aan 300k?Traeces schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:25:
Lol lekker bezig, ik heb net 10k. Team is ook nog niksTraeces schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:25:
Slim verkopen en alle nutteloze meuk quicksellen.
Vraag mij ook af hoe kom je nu al aan 300k? Wel heel fijn haha.
Ik mijn punten opgemaakt zonder maar 1 goede speler gepakt te hebben. Meeste verkocht en nu zo’n 20k.
Ik mijn punten opgemaakt zonder maar 1 goede speler gepakt te hebben. Meeste verkocht en nu zo’n 20k.
Buiten militiao is mijn team ook een dramaSn3gG3l schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:57:
[...]
Lol lekker bezig, ik heb net 10k. Team is ook nog niks
En Xavi Simons gaat wel.
Ik ga dit jaar maar ff wachten met die punten, had vorig jaar 3x niks in het begin. Misschien eens gebruiken rond TOTS ofzo (al vraag ik me af of ik zo lang kan wachten haha)Denn90 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:07:
Vraag mij ook af hoe kom je nu al aan 300k? Wel heel fijn haha.
Ik besteed de punten aan de premium pass, dus ik bewaar ze - die pass is anders 500.000 coins en de weards zijn best goed vaak.
[ Voor 18% gewijzigd door Mauz1978 op 19-09-2025 18:21 ]
Something under the bed is drooling
Je zou ze nu kunnen gebruiken aangezien je volgende maand en die maand daarop nog eens 2 keer 2k punten krijgt.Sn3gG3l schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:08:
[...]
Ik ga dit jaar maar ff wachten met die punten, had vorig jaar 3x niks in het begin. Misschien eens gebruiken rond TOTS ofzo (al vraag ik me af of ik zo lang kan wachten haha)
Kroos hier, weet niet wat ik ervan moet denkenKanters85 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:03:
Hier Gerard als icon
Ik Gerard (meh), en mn zoon Sissi.
[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 19-09-2025 19:09 ]
Something under the bed is drooling
Dat is toch best een mooie kaart die je een tijdje kan gebruiken denk ik.
Kan ik ultimate nog aankopen zodat ik kan spelen? Ben namelijk deze week in verlof?
Hier ook, de lag is overigens ook weer terug in rivalsSn3gG3l schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:13:
[...]
Zeker, ben er ook blij mee.Sn3gG3l schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:13:
[...]
Heger 86 nu uit die pre order wat een drama
"We are going to listen to the fans ... we will slow down with the curve of releasing promo's and packs..."
EA eerste dag: laten we tradeable jumbo zeldzame spelerspack uitbrengen in de store.
Het was te verwachten.
EA eerste dag: laten we tradeable jumbo zeldzame spelerspack uitbrengen in de store.
Het was te verwachten.
Ik zie mn icon van de pre-order nergens…. Snap dr geen klote van
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Heb je wel op tijd de UE besteld?Korkss schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:06:
Ik zie mn icon van de pre-order nergens…. Snap dr geen klote van
Heb hem vanmorgen gekocht.. dacht dat ik meende dat er stond dat je voor de 26e september kon kopen voor de voordelen. Zal wel niet dan
Oliver Kahn gepacked… ach t kan erger. Hebben jullie al een leuke 4-4-2 (2) tactiek ergens gevonden of ontworpen? Dan ben ik wel benieuwd!
Je had em volgens mij voor 26 augustus moeten kopen voor de pre-order bonus.Korkss schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:26:
[...]
Heb hem vanmorgen gekocht.. dacht dat ik meende dat er stond dat je voor de 26e september kon kopen voor de voordelen. Zal wel niet danhad ik beter de standaard versie kunnen kopen denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door Sn3gG3l op 19-09-2025 20:36 ]
Ik vindt de camera’s beetje kut of heb nog niet juiste gevonden.
Speelde altijd op tele echter bij fc25 op tele spelen vindt ik dat de spelers ‘ver’ weg zijn.
Tips voor goede camera instelling?
Speelde altijd op tele echter bij fc25 op tele spelen vindt ik dat de spelers ‘ver’ weg zijn.
Hier die koreaanse spits, knalt ze vanuit alle hoeken in de kruising haha
Ervaar hetzelfde, camera punt is Indd volgens mij verder weg dan 25.Denn90 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:42:
Ik vindt de camera’s beetje kut of heb nog niet juiste gevonden.
Zit er ook liever dichter boven op, kan je beter je skillmoves plannen.
Gvd hhahaha.. achjah dan maar niet he.Sokucho schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:42:
Icon krijg je inderdaad alleen als je voor 26 augustus hebt gekocht.
Vind het knap lastig dat verdedigen, gekke uitslagen steeds.
De premium pass seizoen 1 zit inbegrepen toch? Al staat er bij mij nog steeds premium aanschaffen… heel raarMauz1978 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:20:
Ik besteed de punten aan de premium pass, dus ik bewaar ze - die pass is anders 500.000 coins en de weards zijn best goed vaak.
Is de “change your formation” objective stuk?
Zowel tijdens het spelen als simpelweg in club/tactics meermaals al geswitched maar deze blijft open staan (meerdere potjes gespeeld in 4213 en 442).
Zowel tijdens het spelen als simpelweg in club/tactics meermaals al geswitched maar deze blijft open staan (meerdere potjes gespeeld in 4213 en 442).
Gelukkig ligt het niet aan mij dan. Had even fc25 opgestart om te vergelijken. Exact zelfde camera instellingen dus alles op Tele. Echter bij fc26 vooral de bovenkant als je snapt wat ik bedoel lijkt enorm ver weg en zie je het niet ‘goed’.Traeces schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:55:
[...]
Ervaar hetzelfde, camera punt is Indd volgens mij verder weg dan 25.
Zit er ook liever dichter boven op, kan je beter je skillmoves plannen.
Daarnaast is zeker 20% van het scherm stadium, beetje jammer iddDenn90 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:18:
[...]
Gelukkig ligt het niet aan mij dan. Had even fc25 opgestart om te vergelijken. Exact zelfde camera instellingen dus alles op Tele. Echter bij fc26 vooral de bovenkant als je snapt wat ik bedoel lijkt enorm ver weg en zie je het niet ‘goed’.
Waren te lelijk dus uit FC26 gehaaldProtax schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 22:07:
Ligt het nou aan mij? Ik kan met geen mogelijkheid Feyenoord tenues vinden.
Ajax is er in overvloed...Sn3gG3l schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 22:08:
[...]
Waren te lelijk dus uit FC26 gehaaldGeintje, komen vanzelf op de markt als meer mensen gaan spelen
Klopt helaas…. Al stuk of 10 door de digitale grinder gehaald