Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeh die passing en shot power van Gerrard is wel echt geweldig. Vind zijn dribbeling ook echt prima, had verwacht dat hij redelijk stijf zou zijn met 67 / 67 agility en balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:36
Augy schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:51:
Hier die koreaanse spits, knalt ze vanuit alle hoeken in de kruising haha
Die heb ik ook gekregen. Nog niet mee gespeeld, maar klinkt goed. Welke chem style heb je gegeven? Finisher leek me in theorie het beste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:33
heron schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 23:46:
[...]

Die heb ik ook gekregen. Nog niet mee gespeeld, maar klinkt goed. Welke chem style heb je gegeven? Finisher leek me in theorie het beste?
Eerst finisher maar nu een hawk, voel een stuk beter aan.

Z'n loopacties zijn echt heel chill en erg balvast
Heb toch wel leuke kaarten uit me objectives gekregen.

Militao, Saka, Tonalli, Reiten en schuller.

Jammer dat die schuller dramatisch te linken is, scoort echt heel makkelijk.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:32
Ligt het aan mij of begint het spel wat zwaarder aan te voelen nu? Net een paar Rivals wedstrijden gespeeld en het speelt echt minder soepel dan gisteren.

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-09 20:00

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-09 20:00
Traeces schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 22:57:
Poeh die passing en shot power van Gerrard is wel echt geweldig. Vind zijn dribbeling ook echt prima, had verwacht dat hij redelijk stijf zou zijn met 67 / 67 agility en balance.
Wat voor chemistry kaart heb jij erop, vind hem best wel goed spelen.
Tot nu toe vind ik EAFC26 wel lekker spelen. Aanvallend loopt het vaak lekker vlot. Verdedigend heb ik echter meer moeite dan met de vorige versie. Maar dat is een kwestie van wennen denk ik.

Al een paar leuke spelers gepacht, zoals Auraujo, Openda, Messi en als beste Nuno Mendes.
Heb dus al best een leuk startersteam.

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 24-09 13:07
Moody2204 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 08:52:
Tot nu toe vind ik EAFC26 wel lekker spelen. Aanvallend loopt het vaak lekker vlot. Verdedigend heb ik echter meer moeite dan met de vorige versie. Maar dat is een kwestie van wennen denk ik.

Al een paar leuke spelers gepacht, zoals Auraujo, Openda, Messi en als beste Nuno Mendes.
Heb dus al best een leuk startersteam.
Jezus hoe kan iedereen al zo'n goed team hebben? Ik zie amper packs, laat staan dat er iets uitkomt :D Mijn team is ook pass 77 ofzo. Vandaag maar even kijken of ik voor de voetbal de SB's kan doen. Spelen jullie de games op pro of world class of zelfs hoger?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Sn3gG3l
Volgens mij zit er ook een bug in moments. Ik had gisteren 100 moment punten gehaald, 2 packs van 14 punten elk gekocht en nu staat er dat ik nog maar 3 moment punten over heb.... Nice one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Den3004 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 07:25:
[...]

Wat voor chemistry kaart heb jij erop, vind hem best wel goed spelen.
Schaduw :)

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:03
Crash is al enigszins begonnen
Gister lautaro gehaald 37 k ,nu nog maar 23k
Markvd1984 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:13:
Crash is al enigszins begonnen
Gister lautaro gehaald 37 k ,nu nog maar 23k
Precies de reden waarom ik nog niks gekocht heb.

Overigens is lautaro niet meta. Meta spelers blijven prijzig.

• Sn3gG3l
Net m'n eerste goede pack: 87 Kounde! Denk dat ik hier wel een tijdje mee kan spelen

• Sn3gG3l
Traeces schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:17:
[...]

Precies de reden waarom ik nog niks gekocht heb.

Overigens is lautaro niet meta. Meta spelers blijven prijzig.
Meestal daalt alles enorm na 1 dag en gaat na een week weer stijgen toch? Heb geen idee, totaal geen verstand van handelen, als iemand nog wat simpele tips heeft laat maar weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:55:
[...]

Meestal daalt alles enorm na 1 dag en gaat na een week weer stijgen toch? Heb geen idee, totaal geen verstand van handelen, als iemand nog wat simpele tips heeft laat maar weten :)
Je moet op futbin gewoon de prijs history van vorig jaar terug kijken bij de meta spelers.

Dat is ieder jaar ongeveer hetzelfde, bij de eerste wl stijgt meesstal alles weer.
Wat is de indruk tot nu toe in het algemeen?

Voor mij in ieder geval speelt het zoals verwacht, basically de vorige editie met een nieuwe patch.
Gameplay is vooral wat trager, maar dat is logisch in het begin door de beperkingen van de spelers maar online merk ik dat veel tegenstanders weer gewoon de bekende high-pressure tactieken gebruiken.

Er zijn ook een paar nieuwe player roles toegevoegd die veelbelovend zijn om wat meer realisme aan het spel toe te voegen (CDM breaker iets, Centre half waarbij de CDM inzakt tussen de CB’s in balbezit (waardoor backs weer kunnen opkomen).

Hoop wel dat de servers een “kleine” boost gaan krijgen, de menu’s zitten soms behoorlijk vast, zeker als je de trigger knoppen gebruikt om door de top bar/menu te switchen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-09 09:47
Kan ik als belg zijnde een nederlands account maken en de UE aanschaffen zodat ik vandaag al kan spelen ipv volgende week?

• Robbynho
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16:15
Traeces schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 12:12:
[...]

Je moet op futbin gewoon de prijs history van vorig jaar terug kijken bij de meta spelers.

Dat is ieder jaar ongeveer hetzelfde, bij de eerste wl stijgt meesstal alles weer.
Welke zijn de 'meta' spelers?
Robbynho schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 14:44:
[...]

Welke zijn de 'meta' spelers?
Snel , wendbaar,

Mbappe, Vini, Dembele, Nuno mendes, saliba etc.

Je ziet vaak al wat de echte meta spelers zijn aan pro’s hun teams.

Zie dat sommige hoge rated spelers al 100k gedaald zijn.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:58
Andere tweakers die ook op de rog ally spelen? Speel voornamelijk op pc en af en toe voor squad battles enz op de ally maar niet echt soepel.

• Markvd1984
Weet iemand aub hoe die camera normaal staat ipv alles van bovenaf
Ik verlies gewoon wed omdat ik het gewoon niet goed zie

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:38
Markvd1984 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 18:38:
Weet iemand aub hoe die camera normaal staat ipv alles van bovenaf
Ik verlies gewoon wed omdat ik het gewoon niet goed zie
Zie mijn eerdere post en van mede tweaker. Helaas zal er niets aan te doen zijn.. idd waardeloos..

• Markvd1984
Denn90 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 18:57:
[...]

Zie mijn eerdere post en van mede tweaker. Helaas zal er niets aan te doen zijn.. idd waardeloos..
Heb het gevonden 😁 eindelijk

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:38
Markvd1984 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 19:13:
[...]

Heb het gevonden 😁 eindelijk
Mijn eerdere post of de juiste camera instelling haha? In geval het laatste ben ik benieuwd welke camera instellingen je nu gezet hebt;)

• Lashrom
Zo, divisie 5 is behaald. Nu al een sweatfest.

Ik heb meer luck nodig EA! Give me the walkoutssss ....

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:39
Ik weet haast zeker dat diegene hier op het forum zit, maar wie is RoO Miichii?
En waaaaarom heb jij nu al 1.6 mio transfer profit? >:)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Oekol schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 21:20:
Ik weet haast zeker dat diegene hier op het forum zit, maar wie is RoO Miichii?
En waaaaarom heb jij nu al 1.6 mio transfer profit? >:)
Icon packen of high rated speler en je bent er al snel.

• Augy
Lashrom schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 20:48:
Zo, divisie 5 is behaald. Nu al een sweatfest.

Ik heb meer luck nodig EA! Give me the walkoutssss ....
Ppff ik heb nu al 2x mn promowrdstrijd naar 7 verloren haha welke divisie komt je uit?

Nog 1 win voor de rewards iig

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:39
Traeces schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 21:31:
[...]

Icon packen of high rated speler en je bent er al snel.
Ja dat lijkt allemaal zo simpel maar zoveel packs zijn er nou ook weer niet te openen zonder dat je er serieus geld in pompt.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:39
Ik vraag me af waarom die Isak van Liverpool eigenlijk zo duur is. Zo’n goede stats heeft ie nou ook weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Kanters85 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 22:51:
Ik vraag me af waarom die Isak van Liverpool eigenlijk zo duur is. Zo’n goede stats heeft ie nou ook weer niet.
Uh finesse shot +, powershot en low driven playstyle. 89 shooting en Goaltjesdief ++ spelersrol. Premier league speler, dus goede chem. Amigo, bijna de perfecte spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 22:17:
[...]

Ja dat lijkt allemaal zo simpel maar zoveel packs zijn er nou ook weer niet te openen zonder dat je er serieus geld in pompt.
Tuurlijk zal het waarschijnlijk veel fifa points zijn. Maar het kan altijd dat je pack luck hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:39
Ik heb hem gehaald. Inderdaad wel een goaltjes dief. Wel duur al die spelers op dit moment
Lashrom schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 23:38:
[...]

Uh finesse shot +, powershot en low driven playstyle. 89 shooting en Goaltjesdief ++ spelersrol. Premier league speler, dus goede chem. Amigo, bijna de perfecte spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-09 09:47
Snap echt niet hoe sommigen zo al een team
Bij mekaar hebben, ik ga geen honderden euro’s uitgeven daarvoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Waar zijn de squad battles rewards? Heb ik me helemaal scheel gespeeld om die 16 potten te spelen en nu gewoon gereset zonder rewards?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
wat vinden jullie van de keepers ? elke 1 op 1 kans gaat er in .. heel makkelijk weg draaien van je tegenstander met L2 / LB en even op O drukken en je hebt een gegarandeerde goal .. uitslagen van 5-5 , 7-4 , 7-0 etc is geen uitzondering in deze game maar eerder een regel lijkt wel ..

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
taker1987 schreef op zondag 21 september 2025 @ 09:04:
wat vinden jullie van de keepers ? elke 1 op 1 kans gaat er in .. heel makkelijk weg draaien van je tegenstander met L2 / LB en even op O drukken en je hebt een gegarandeerde goal .. uitslagen van 5-5 , 7-4 , 7-0 etc is geen uitzondering in deze game maar eerder een regel lijkt wel ..
Keepers kunnen wel makkelijk uitkomen en blokken, verder vliegt veel erin. Al speelde ik gisteren tegen een Allisson en die was duidelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
Sn3gG3l schreef op zondag 21 september 2025 @ 09:06:
[...]

Keepers kunnen wel makkelijk uitkomen en blokken, verder vliegt veel erin. Al speelde ik gisteren tegen een Allisson en die was duidelijk goed.
je mag toch verwachten dat een keeper van 80+ rating wel aardig kan keepen of dat je verschil merkt per keeper .. maar alle keepers lijken wel het zelfde te reageren , man/vrouw en stats maakt niks uit .. je moet een keeper van 90+ hebben wil je wat merken , maar zelfs dan denk ik dat je makkelijk kan scoren met L2 , draaien en scoren ... goals vliegen er in als warme broodjes in de oven .. KOEKOEK

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sn3gG3l schreef op zondag 21 september 2025 @ 09:02:
Waar zijn de squad battles rewards? Heb ik me helemaal scheel gespeeld om die 16 potten te spelen en nu gewoon gereset zonder rewards?!
Squad battle rewards gekregen, was denk ik weer een visual bug, heb er al aardig wat gevonden (xp counter klopt ook nooit rechts bovenin)

Helaas rewards volkomen ruk, dus we gaan maar weer verder hopen op wat betere spelers. Die Naz kaart lijkt wel een cheatcode, lekker snel, goede dribbling en decent shooting. Niet slecht voor zo'n objective kaartje. Pace wint nog steeds hard in FC dus snelheid voorin is gewenst. Heb nu Kudus en die Naz. Speel gewoon nog standaard 442 zonder speciale tactics. Iedereen hier weer 4231 of andere tactics?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 21 september 2025 @ 09:02:
Rewards zijn toch altijd 5 minuten na de reset?

Mbt de rewards zelf, het is idd vrijwel gelijk aan geen rewards, teveel tryhardies momenteel die het requirements steving omhoog hebben geduwd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier na een vlotte start, gaat het nu toch stroever en kom ik niet eens weg uit div. 8.

Misschien een andere taktiek nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 21 september 2025 @ 10:39:
Hier na een vlotte start, gaat het nu toch stroever en kom ik niet eens weg uit div. 8.

Nickrtfm 41212N: @xYJ#DXJJ@Th
Nickrtfm 4141: u#G4Eye4YsDQ
Neil 4213: %Zq4s&CkYaCd
Neil 442: ?5YEXv%U#qyN
Nickrtfm 451: TZt9s9ddfTo1

Have fun, hoewel ik vooral speel mijn eigen tactic tot nu toe heb gespeeld ben ik vooral verschillende codes aan het proberen om de verschillen te zien in deze editie.

Persoonlijk vind ik codes van nick altijd leuk spelen door de combinatie van agressief spelen en korte combinaties. Neil speelt vaak wat meer terug icm counter.

Met de nieuwe player roles, ga ik er vanuit dat dat 3ATB ook weer terug is. Maar nu is voornamelijk proberen icm wat past met je starter spelers.

[ Voor 1% gewijzigd door Bossie op 21-09-2025 19:03 . Reden: Nieuwe code toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Moody2204 schreef op zondag 21 september 2025 @ 10:39:

Iemand had mij compleet afgemaakt met een zeer goedkope team. Bestond allemaal uit korte behendige spelers. Enige wat hij hoefde te doen is draaien, draaien en nog eens draaien totdat er een gat valt of mijn centrale verdediger een verkeerde misstap maakte. Probeer eens 442 opstelling met Pedro Neto en Giuliano Simeone voorin. Gordon op LM. Diegene had ook nog eens Garnacho op CM? Maar op een of ander manier werkte het allemaal prima. Volgens mij was zijn team echt maar rond de 20K waard max. Sleutel; kleine irritante behendige mannetjes opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Sn3gG3l schreef op zondag 21 september 2025 @ 09:15:
[...]

Squad battle rewards gekregen, was denk ik weer een visual bug, heb er al aardig wat gevonden (xp counter klopt ook nooit rechts bovenin)

Helaas rewards volkomen ruk, dus we gaan maar weer verder hopen op wat betere spelers. Die Naz kaart lijkt wel een cheatcode, lekker snel, goede dribbling en decent shooting. Niet slecht voor zo'n objective kaartje. Pace wint nog steeds hard in FC dus snelheid voorin is gewenst. Heb nu Kudus en die Naz. Speel gewoon nog standaard 442 zonder speciale tactics. Iedereen hier weer 4231 of andere tactics?
Ik wel 4231 ik merk wel dat er ongelofelijke gaten vallen met deze opstelling tussen de cam en cvm met deze fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Ben met mijn 4411 begonnen, maar dan op balanced depth. Valt wel op dat de CMs deze keer makkelijker naar voren bewegen (ook de holding rol) en dat er een groot gat zit tussen verdedigers en middenveld. Vanavond maar eens expirimenteren met een 433/2 of een 4231/2 - zag dat Boras die laatste met een van de CDMs op 'box crashers' aan het proberen was.

Vanochtend nog even snel doorgespeeld tot Goud 1 in SB, en gewoon Theo Hernandez gekregen! Untradable, en hij is niet meer zo goed als vorig jaar, maar ben toch benieuwd. Misschien met Kante Diaby en Ibanez een leuk deel uit de ROSHN halen voor mijn team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 14:47
Begint al wat te worden!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tpDJ9WB0/Screenshot-20250921-141914-Companion.jpg

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Begint er al leuk uit te zien! Hoe bevalt Reece James? Vraag me altijd af hoe veel zin het heeft SBCs in de eerste weken te doen omdat je team zich dan nog zo snel ontwikkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die frimpong gebruikt ? Zoek een back voor me hybride la Liga / pl team.

Vind 40k voor een 83 rated serieus gortig veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23:26
Zojuist de Ultimate Edition gekocht voor de Xbox Series X, inclusief 6K aan punten en early access, voor €76. Na het voetbal van vanmiddag ga ik er lekker mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Bossie schreef op zondag 21 september 2025 @ 10:46:
[...]

Have fun, hoewel ik vooral speel mijn eigen tactic tot nu toe heb gespeeld ben ik vooral verschillende codes aan het proberen om de verschillen te zien in deze editie.

Persoonlijk vind ik codes van nick altijd leuk spelen door de combinatie van agressief spelen en korte combinaties. Neil speelt vaak wat meer terug icm counter.

Met de nieuwe player roles, ga ik er vanuit dat dat 3ATB ook weer terug is. Maar nu is voornamelijk proberen icm wat past met je starter spelers.
Heb ik wat gemist? Kun je nu ergens codes invoeren om een taktiek over te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste speler van waarde verhandelbaar.

Kwam uit een mm even barella wandelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook nog Thuram en hincapie uit die starter sbc.

Dus kan die zeker adviseren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeJurist schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:42:
[...]

Heb ik wat gemist? Kun je nu ergens codes invoeren om een taktiek over te nemen?
Blijkbaar heb je FC25 gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Bossie schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:11:
[...]

Blijkbaar heb je FC25 gemist
FC 25 amper gespeeld ja, maar anyway, waar kun je die codes dan redeemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sn3gG3l
DeJurist schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:29:
[...]

FC 25 amper gespeeld ja, maar anyway, waar kun je die codes dan redenen?
Bij je tactics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 21 september 2025 @ 10:46:
[...]

Thx, daar ga ik eens mee experimenteren, want ik ben nu wel weg uit div. 8, maar in 7 nog niks kunnen winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:21:
[...]

Thx, daar ga ik eens mee experimenteren, want ik ben nu wel weg uit div. 8, maar in 7 nog niks kunnen winnen.
Ik heb de 451 van Nick van vandaag ook ff toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:04:
[...]

Ik heb de 451 van Nick van vandaag ook ff toegevoegd.
Nou, dat belooft niet veel goeds deze editie. Div. 8 lijkt mijn niveau te zijn. In 7 win ik niks, noppes, nada. Ondanks dat ik zelf vind dat ik toch al een behoorlijk team heb. Da's even wennen na div. 3 in FC25.

Edit: ik ben dus ook weer gedegradeerd naar 8.

[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 21-09-2025 20:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:03:
[...]

Nou, dat belooft niet veel goeds deze editie. Div. 8 lijkt mijn niveau te zijn. In 7 win ik niks, noppes, nada. Ondanks dat ik zelf vind dat ik toch al een behoorlijk team heb. Da's even wennen na div. 3 in FC25.

Wacht ff tot alles weer een beetje ingezakt is, divisies zeggen nu echt nog niets.

Zojuist wel mijn eerste potje gehad waar ik toeschouwer ipv speler was, sommige dingen veranderen nooit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Heb nou eens wat geduld man, je lijkt soms net me zoontje van 7 als iets niet lukt. Gelijk klagen en opgeven.

De release is vrijdag geweest, alle try hards zijn momenteel bezig. Vrijdag is de algemene release en dan komen er veel meer spelers bij.

Dan gaat allemaal veel meer rechttrekken qua niveau.

Ben al 3x tegen een dik miljoenen team gekomen, waarvan ik er zelfs 1/2 verdenk dat het een pro was of streamer. Dat is gewoon in de begin fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:15:
[...]

Heb nou eens wat geduld man, je lijkt soms net me zoontje van 7 als iets niet lukt. Gelijk klagen en opgeven.

De release is vrijdag geweest, alle try hards zijn momenteel bezig. Vrijdag is de algemene release en dan komen er veel meer spelers bij.

Dan gaat allemaal veel meer rechttrekken qua niveau.

Ben al 3x tegen een dik miljoenen team gekomen, waarvan ik er zelfs 1/2 verdenk dat het een pro was of streamer. Dat is gewoon in de begin fase.
Denk dat je gelijk hebt... 8)7

Kan ook gewoon slecht tegen mijn verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:22:
[...]

Denk dat je gelijk hebt... 8)7

Kan ook gewoon slecht tegen mijn verlies.
Tja, ik speel nu opeens steeds met stilstaand voetbal tegen teams die over het scherm flitsen.
Misschien even wat anders gaan doen, want online/rivals gaat echt nergens overs momenteel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:40:
[...]

Tja, ik speel nu opeens steeds met stilstaand voetbal tegen teams die over het scherm flitsen.
Misschien even wat anders gaan doen, want online/rivals gaat echt nergens overs momenteel 8)7
Raar spel hoor, want hier net 5-1 gewonnen van onderstaand FC Creditcard team...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ZsG-uFIk_pxy_nVaO9JlTrL7HY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4g0oD3XqKYqetZDjHNJ5mFZk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:47:
[...]

Raar spel hoor, want hier net 5-1 gewonnen van onderstaand FC Creditcard team...

[Afbeelding]
Ik heb alleen maar haper/schok potjes icm grote uitslagen omdat je toeschouwer bent.
Tijd om offline verder te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:51
4411 merk ik ook inderdaad dat de cms teveel naar voren gaan. Er is vaak een groot gat op het middenveld. Gebeurt dit ook met 442? Maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zondag 21 september 2025 @ 21:26:
4411 merk ik ook inderdaad dat de cms teveel naar voren gaan. Er is vaak een groot gat op het middenveld. Gebeurt dit ook met 442? Maar eens proberen.
Denk dat 4231 wide een veiliger oplossing is idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
heron schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:49:
[...]

Begint er al leuk uit te zien! Hoe bevalt Reece James? Vraag me altijd af hoe veel zin het heeft SBCs in de eerste weken te doen omdat je team zich dan nog zo snel ontwikkelt.
Ja speelt goed hoor voor zover backs op kunnen vallen. Had hiervoor Timber en Reece is zeker fijner ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Lekker hoor meteen alweer tegen een pc cheater matchen. 2-1 voor rust en vervolgens blijft het scherm in een loop waarbij je nergens op kunt drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik snap het dribbelen nog niet echt.. Of mijn spelers zijn te slecht voor left stick dribbelen of ik moet nog aardig oefenen🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Promotie naar div7 binnen en de wins ook.
Nu rest van de week lekker offline spelen, team speelt geweldig weg en heb over packluck niet te klagen, niet de enorme klappers helaas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCvMIeSgYgDwLM-cUegqbcWXH5U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5AvlWxCKaNBINkq2a9oOZT5q.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 22-09-2025 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Zojuist Ultimate edition gehaald. Toch nog overtuigd!
Echter is mijn premium season pass niet geactiveerd. Wordt dit pas op official release geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:19

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op zondag 21 september 2025 @ 23:09:
Promotie naar div7 binnen en de wins ook.
Nu rest van de week lekker offline spelen, team speelt geweldig weg en heb over packluck niet te klagen, niet de enorme klappers helaas
[Afbeelding]
Dat is al een lekker team op een dag of 3 spelen. Ik heb het volgende team staan na wat handelen en 1 avond spelen.
https://www.futbin.com/26/squad/85011

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:59
Na een weekendje spelen al een aardig team samengesteld!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9q7Qyd_cH7ozvbcBv_iwGJ8Twc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jK4vQBGmYt1LY5eJktbzKOEn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door CrazY1985 op 22-09-2025 08:00 ]

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Lashrom schreef op maandag 22 september 2025 @ 03:44:
Zojuist Ultimate edition gehaald. Toch nog overtuigd!
Echter is mijn premium season pass niet geactiveerd. Wordt dit pas op official release geactiveerd?
Het zou kunnen zijn dat dat onderdeel was als je het alleen voor een bepaalde datum gedaan had. Sommige preorder bonusses (weet zo uit mn hoofd even niet welke) kreeg je alleen als je voor een bepaalde datum in Augustus deed preorderen.

Ik weet niet of het ook voor de season pass geldt hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:59
Maichel schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:16:
[...]

Het zou kunnen zijn dat dat onderdeel was als je het alleen voor een bepaalde datum gedaan had. Sommige preorder bonusses (weet zo uit mn hoofd even niet welke) kreeg je alleen als je voor een bepaalde datum in Augustus deed preorderen.

Ik weet niet of het ook voor de season pass geldt hoor.
Season pass zou erbij moeten zitten.
Alleen de legend/icon pick was bij pre order voor 26 aug aanwezig.

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
CrazY1985 schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:00:
Na een weekendje spelen al een aardig team samengesteld!

[Afbeelding]
Ik had Saka ook, maar vond hem niet super. Nu vervangen door Foden en zoveel beter voor mij.

Ohja! en idem met Xavi voor Gakpo, ook zoveel fijner!

[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 22-09-2025 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 09:29
[...]

Zelfs pro's beginnen nu in div8. Logisch dat het nu nog vechten is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
naNs schreef op maandag 22 september 2025 @ 11:06:
[...]

Ik ben ook al een paar keer volledig afgemaakt, je ziet het ook vaak al snel aan de manier hoe ze spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
naNs schreef op maandag 22 september 2025 @ 11:06:
[...]

Eens ja. Sommige wedstrijden win je extreem makkelijk, en sommige ga je er kansloos af.
Maar goed, de 30 punten zijn binnen. Betere divisie komt vanzelf wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op maandag 22 september 2025 @ 11:23:
[...]

Eens ja. Sommige wedstrijden win je extreem makkelijk, en sommige ga je er kansloos af.
Maar goed, de 30 punten zijn binnen. Betere divisie komt vanzelf wel weer :)
Netjes, ik was er gisteravond snel klaar mee.
Zelfs het menu happerde met regelmaat, af en toe gewoon 3-5 seconden wachten tijdens het navigeren in het context menu met de trigger knoppen.

Komend weekend zal het wel helemaal inzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Bossie schreef op maandag 22 september 2025 @ 11:37:
[...]

Netjes, ik was er gisteravond snel klaar mee.
Zelfs het menu happerde met regelmaat, af en toe gewoon 3-5 seconden wachten tijdens het navigeren in het context menu met de trigger knoppen.

Komend weekend zal het wel helemaal inzakken.
Oh, dat heb ik echt helemaal nog niet gehad. Ben inderdaad benieuwd komend weekend ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
CrazY1985 schreef op maandag 22 september 2025 @ 10:51:
[...]

Season pass zou erbij moeten zitten.
Alleen de legend/icon pick was bij pre order voor 26 aug aanwezig.
Ik ga het straks weer even controleren. Dank beide! Het duurde namelijk ook even voordat mijn punten en evo binnen was.

Bizar hoe spelers nu zijn gestegen. Ik had gister Bacha en Dumournay in mijn team toegevoegd. Bacha met 12K gestegen en Dumournay van 37K naar bijna 100K nu. Echter gok ik dat op officieel release EA dan weer tradeable packs in store gaat toevoegen. Waardoor het weer gaat kelderen. Ik geniet nog wel even van deze twee spelers en Diani.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XeFXZ_78qIfU7BB39iH3nCLv2Jw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KhlLI67d8lSNXLxQSv2YTvL0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Lashrom op 22-09-2025 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obj86rSV7_I_9wh0RpumUPde_YU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l9FdKEiPJY7hfpi5hoDJlmtT.jpg?f=fotoalbum_large
4e keer finale early access toernooi en 4x tegen zo n monster team
Echt frustrerend dit soort creditcard lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Markvd1984 schreef op maandag 22 september 2025 @ 14:58:
[Afbeelding]
4e keer finale early access toernooi en 4x tegen zo n monster team
Echt frustrerend dit soort creditcard lui
Haha ja herkenbaar, en steeds in de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:01

Mauz1978

Console War Veteran

Dat z’n keeper ook een 10 heeft zegt ook wel wat over jouw kansen. Tegen zo’n team extra frustrerend.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Maichel schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:25:
[...]

Haha ja herkenbaar, en steeds in de finale.
Daarom ben ik niet eens aan die tournaments begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Duidelijk - ik ga die tournaments maar even links laten liggen. Vanavond eerst maar eens Rivals gaan proberen. Voor het eerst online spelen, na de eerste dagen alleen wat Squad Battles en Rush voor objectives en rewards gedaan te hebben. Best spannend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lashrom schreef op maandag 22 september 2025 @ 13:20:
[...]

Ik ga het straks weer even controleren. Dank beide! Het duurde namelijk ook even voordat mijn punten en evo binnen was.

Bizar hoe spelers nu zijn gestegen. Ik had gister Bacha en Dumournay in mijn team toegevoegd. Bacha met 12K gestegen en Dumournay van 37K naar bijna 100K nu. Echter gok ik dat op officieel release EA dan weer tradeable packs in store gaat toevoegen. Waardoor het weer gaat kelderen. Ik geniet nog wel even van deze twee spelers en Diani.

[Afbeelding]
Vanmiddag maar even snel me elftal gekocht. Ging rap omhoog waardoor ik al niet meer Alisson of Donarumma kon kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/22Xz0vxaxVsg7TC7Vyq8-OouOEA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DpYv2o61mZqayhguRGPULUJR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbynho
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16:15
Welke evolutions doen jullie? En met welke spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 14:14
Ik bak er werkelijk waar helemaal niks van 😆 verdedigen kan ik niet, maar in deze editie moet je het echt zelf doen, dan kan ik het helemaal niet. Wordt even goed oefenen komende dagen want dit is beschamend aan het worden 😁

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand de “simplified skillmoves” optie al getest in accesibility?

@Korkss De grootste verdedigende verbetering voor mij tot nu toe was het uitzetten van de nieuwe tactical camara. Voor mij is het in ieder geval gewoon te klein, stapte vaker naast de bal/man dan dat ik daadwerkelijk een tackle deed :+

[ Voor 63% gewijzigd door Bossie op 22-09-2025 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:06:
Iemand de “simplified skillmoves” optie al getest in accesibility?
Ja, ik vond het niks. Kreeg er alleen maar telkens een pirouetje uit en verder niks...

Maar misschien deed ik iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het blijft sowieso wat buggy met een paar dingen:
- heb nu al een paar potjes op rij dat het podium/cameras van de openings ceremony tijdens de wedstrijd op het veld blijft staan
- in het squad menu worden de player roles verkeerd weer gegeven (vooral een wijziging, mijn CM is bijvoorbeeld een inside forward
- schaduwen in het stadium worden weergeven terwijl deze uit staan in settings

Menu’s blijven ook supertraag/zwaar helaas. Kan nog wel even doorgaan, maar moet ook een beetje spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R1 dribbelen is echt bizar op. Je kan met cv’s amper goede snelle spelers bijhouden.

Beter nerfen ze dat heel snel. Eerste pot Rivals 7-6 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:32:
R1 dribbelen is echt bizar op. Je kan met cv’s amper goede snelle spelers bijhouden.

Beter nerfen ze dat heel snel. Eerste pot Rivals 7-6 gewonnen.
Er is simpelweg geen counter voor momenteel lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:36:
[...]

Er is simpelweg geen counter voor momenteel lijkt het.
Iedere aanval is gewoon met je billen dichtgeknepen zitten.

Merk wel dat kounde met jockey + wel echt een toevoeging is.

Maar als bv mijn Nico Williams gaat rennen, niemand die hem meer bijhaalt echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand nog aanraders voor mijn Bundesliga team? Niet te duur natuurlijk (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:01:
[...]

Iedere aanval is gewoon met je billen dichtgeknepen zitten.

Merk wel dat kounde met jockey + wel echt een toevoeging is.

Maar als bv mijn Nico Williams gaat rennen, niemand die hem meer bijhaalt echt bizar.

Kan hem en Rodrygo echt aanraden. Die sbc Pepe is ook een lekker kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Rodrygo untradeable, maar speel met Reiten/James op de zijkanten aangezien beide rapid+ hebben maar ook beide als CAM in 4231 of als LM/LW - RM/RW in andere varianten.

Het is nu vooral nog even zoeken naar de juiste formatie, maar misschien moet gewoon even in FC25 inloggen en mijn 4231/4213 even kopieren en de verdedigende lijn even dieper zetten.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste