Dat ea even een Henry en mbappe op loan kado geeft, kom niks anders meer tegen in rivals haha
Zal wl nog wel veel erger zijn
Zal wl nog wel veel erger zijn
Sinds die patch is verdedigen echt een ramp. Heb gister WL gespeeld.Moody2204 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 15:49:
We zijn er weer hoor:
1e potje bij rust 3-1 voor, 3-4 verloren;
2e potje bij rust 4-1 voor, 4-5 verloren.
Hoe kan dit toch telkens? Ik snap er niks meer van…
Ik ben dan gelukkig niet de enige die er zo over denkt.Traeces schreef op zondag 11 januari 2026 @ 17:30:
[...]
Sinds die patch is verdedigen echt een ramp. Heb gister WL gespeeld.
Allemaal uitslagen van +4 doelpunten. Dribbelen en low driven / finess is zo OP.
Daarbij weet ik niet wat EA gepacht heeft, maar mijn verdedigers doen echt niks meer. Wat als resultaat heeft allemaal park de buss tegenstanders die op de counter spelen met leen Mbappe en Henry. Het resultaat mag je zelf invullen.
Ben voorlopig weer genezen, als goed speelt vind ik fc echt geweldig. Maar het speelt 80% bizar slecht en daar heb ik geen zin meer in.
Lekker, hier de ander kant op: van 4 naar 6.Augy schreef op zondag 11 januari 2026 @ 19:50:
Haha bijzonder, ik ging echt als een raket afgelopen dagen, zowaar div4 gehaald voor t eerst dit jaar
Ik ben overwegend tevreden, na jaren op de PC en Xbox. Alle game modes zijn beschikbaar en ook een prima team kunnen bouwen. Enige nadelen zijn de beperkte hoeveelheid items op de transfermarkt (ca. 50.000) en match making. Rivals gaat altijd wel snel en live evenementen ook, maar rush duurt soms lang.turkeyhakan schreef op maandag 12 januari 2026 @ 14:53:
Vraagje: hoe is EA FC 26 op de Switch 2? Is het een aanrader of is het echt zo slecht als dat ik op het internet lees?
[ Voor 23% gewijzigd door Er!k op 12-01-2026 16:20 ]
Met cross-play is dat issue toch ook niet meer van deze tijd? Hoe is de kwaliteit?Er!k schreef op maandag 12 januari 2026 @ 16:17:
[...]
Ik ben overwegend tevreden, na jaren op de PC en Xbox. Alle game modes zijn beschikbaar en ook een prima team kunnen bouwen. Enige nadelen zijn de beperkte hoeveelheid items op de transfermarkt (ca. 50.000) en match making. Rivals gaat altijd wel snel en live evenementen ook, maar rush duurt soms lang.
[Afbeelding]
Moet je niet een x aantal Rush games spelen als onderdeel om de transfer market te unlocken? Als je geen Rush games kunt vinden lijkt me dat een pijnlijk al dan niet onmogelijk proces...Er!k schreef op maandag 12 januari 2026 @ 16:17:
[...]
Ik ben overwegend tevreden, na jaren op de PC en Xbox. Alle game modes zijn beschikbaar en ook een prima team kunnen bouwen. Enige nadelen zijn de beperkte hoeveelheid items op de transfermarkt (ca. 50.000) en match making. Rivals gaat altijd wel snel en live evenementen ook, maar rush duurt soms lang.
[Afbeelding]
Ik speel liever naar links toe. Als ik 1e helft naar rechts speel en sta achter blijf ik nog en sloop ik diegene als ik naar links speel. SorryMoody2204 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 15:49:
We zijn er weer hoor:
1e potje bij rust 3-1 voor, 3-4 verloren;
2e potje bij rust 4-1 voor, 4-5 verloren.
Hoe kan dit toch telkens? Ik snap er niks meer van…
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Haha, toch herken ik dat wel. Ik speel ook liever naar links.Oekol schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 07:44:
[...]
Ik speel liever naar links toe. Als ik 1e helft naar rechts speel en sta achter blijf ik nog en sloop ik diegene als ik naar links speel. Sorry
Eens, maar ik denk ook dat soms iemand maar wat gaat proberen te forceren met formaties.Moody2204 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 08:48:
[...]
Haha, toch herken ik dat wel. Ik speel ook liever naar links.
Maar goed, dan nog verbaas ik me erover dat er bij mij vaak zo’n mega verschil zit tussen 2 helften.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Same here! 😂Moody2204 schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 19:33:
Zoveelste foutje van EA: Heb nu wel een hele goedkope Lamine Yamal!
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Watskebeurt?Moody2204 schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 19:33:
Zoveelste foutje van EA: Heb nu wel een hele goedkope Lamine Yamal!
Als je het 86 rated team van Flashback Wilson voltooide was de reward een POTM Yamal kaart. De 91 rated.
Haha oops.....maar jammer iddPartypooper schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 19:45:
[...]
Als je het 86 rated team van Flashback Wilson voltooide was de reward een POTM Yamal kaart. De 91 rated.
Ze hebben het inmiddels aangepast dus het kan helaas niet meer.
Ieder jaar proberen ze je meer en meer naar het kopen van packs te duwen.Markvd1984 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:12:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gierig tyfes bedrijf elk pakket weer 10*83 nooit maar ook nooit zullen ze er walkouts uit doen
[ Voor 10% gewijzigd door Moody2204 op 18-01-2026 19:58 ]
Je zou via de Discord van EA FC kunnen proberen een groepje bij elkaar te krijgenSleehond schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:17:
Op de switch moet ik Rush spelen om de transfermarkt te unlocken.
Alleen een match maken in Rush is onmogelijk.
Help..? Iemand hier een idee over?
Het meeste kans heb je in de avonden en in het weekend. Ook als er weer een nieuw Rush evenement is of een doelstelling waarbij Rush nodig is.Sleehond schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:17:
Op de switch moet ik Rush spelen om de transfermarkt te unlocken.
Alleen een match maken in Rush is onmogelijk.
Help..? Iemand hier een idee over?
Helaas. En heb al best wat gegrind in de SBCs...Moody2204 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 16:53:
Iemand al een TOTY gepackt? Kans is nog nooit zo laag geweest volgens mij...
Nope, Vorig jaar had ik een keeper maar nu nog niks en had best wat packs opgespaard. Nadat ik tijden rivals div 7-6 amper uitkwam laatst ff geswitched van 4231 naar 442 tactic van tekkz. Gaat stuk beter en nu net in div 5 aan beland. Ik gok zo dat dit weer te hoog voor me zal zijnMoody2204 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 16:53:
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Heb een hele berg pakjes klaar staan voor komende vrijdag, heb alles van de laatste 4 weken bewaard, maar zal wel niets worden. In alle jaren dat ik ultimate team speel nog nooit een TOTY gepackt.Moody2204 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 16:53:
Wie weet is dit je jaarDen3004 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:14:
[...]
Heb een hele berg pakjes klaar staan voor komende vrijdag, heb alles van de laatste 4 weken bewaard, maar zal wel niets worden. In alle jaren dat ik ultimate team speel nog nooit een TOTY gepackt.
Ja, tijdens de attackers toty kreeg ik uit een 84x5 Pajor.Moody2204 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 16:53:
Hier wisselend tussen div 5 en 6 - maar ik kom ook de nodige TOTYs en achterlijke teams tegen... maar ben altijd banger voor de teams met vooral gouden of objective spelers - die spelers zijn meestal een stuk beter.Markvd1984 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:01:
In div 3 beland dit is toch wel echt lastig wat een teams en icons kom je tegen
Ik wissel ook tussen de 6 en 5....maar ben gisteravond mijn eerste TOTY tegengekomen in Rivals!heron schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 07:03:
[...]
Hier wisselend tussen div 5 en 6 - maar ik kom ook de nodige TOTYs en achterlijke teams tegen... maar ben altijd banger voor de teams met vooral gouden of objective spelers - die spelers zijn meestal een stuk beter.
Had een tijd geen rivals gespeeld. zit daardoor in 7, kwam gisteren TOTY pina tegen en TOTY van dijk in een team, verloor met 7-6pacod schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 08:25:
[...]
Ik wissel ook tussen de 6 en 5....maar ben gisteravond mijn eerste TOTY tegengekomen in Rivals!
Hier overigens ook nog geen TOTY gepackt....gaat ook niet gebeuren denk ik.
Ik kwam er 1 tegen met TOTY Donnaruma en vet veel goede spelers. Won welpacod schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 08:25:
[...]
Ik wissel ook tussen de 6 en 5....maar ben gisteravond mijn eerste TOTY tegengekomen in Rivals!
Hier overigens ook nog geen TOTY gepackt....gaat ook niet gebeuren denk ik.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Mijn club zit juist weer vol met TOTW's....mede door de daily sbc grind te doen. Wat lager rated goud heb ik weer een gebrek aan...beuker19 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:04:
Hier afgelopen week ToTY icon Seger gepacked uit een 81x2.
Misschien niet de beste maar ze speelt wel heel goed en ik ben er blij mee ook de beste pull tot nu toe in FC26.
Ik vind wel dat het verkrijgen van fodder en grindeble sbc's wel erg tegen vallen want zonder totw te kopen kan ik soms niet eens de daily 83x10 doen en sbc's waar je bronzen of silvers spelers kan inwissellen voor gouden spelers.
Ik heb nog geen blauw gezien, maar dat lijkt me zo pijnlijkMoody2204 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 23:18:
Hier even opwinding toen ik een walkout zag met blauwe kleuren, maar het was Endler
De kans is ook klein:heron schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 08:23:
[...]
Ik heb nog geen blauw gezien, maar dat lijkt me zo pijnlijk![]()
En met de HM kaarten zijn er nu nog een paar die hetzelfde resultaat gaan hebben.
Alle upgradepacks gedaan de laatste vier weken, ruim 70 pakjes (10 X 83, 10 X 84 en hoger), de hoogste die ik heb gekregen was Rodri goud en Bellingham goud, en een hele lading team of the week spelers (waaronder veel dubbele), dus zware tegenvaller, dus voortaan spren we niets meer op.
Al deze pakjes had ik opgespaard tot gisteren, dus wanneer alles van TOTY beschikbaar was.Den3004 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 12:06:
[...]
Alle upgradepacks gedaan de laatste vier weken, ruim 70 pakjes (10 X 83, 10 X 84 en hoger), de hoogste die ik heb gekregen was Rodri goud en Bellingham goud, en een hele lading team of the week spelers (waaronder veel dubbele), dus zware tegenvaller, dus voortaan sparen we niets meer op.
Skill difMarkvd1984 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 15:16:
Denken jullie ook dat de makers van ea een stijve krijgen als er vanuit de aftrap gescoord word of diep in de blessuretijd
Aangezien het elke wedstrijd gebeurd beide dingen
Ik ga 't laatste kiezenMarkvd1984 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 19:23:
Wat hebben jullie bij level 40 gekozen
Voller of 10*85?
10x85, met Voller zou ik toch niks gedaan hebben.Markvd1984 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 19:23:
Voller of 10*85?
Packs in de laatste levels van de pass. Voller ligt me niet en heb al betere aanvallers.Markvd1984 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 19:23:
Voller of 10*85?
Voller gekozen.Markvd1984 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 19:23:
Voller of 10*85?
Damn! Ben toch wel jaloers
[ Voor 27% gewijzigd door heron op 26-01-2026 13:16 ]
Ik heb die inside evo ook nog niet gedaan. Mensen nog meer goede tips? Moet je alleen die inside evo doen of moet er weer een hele evo reeks van gemaakt worden?heron schreef op zondag 25 januari 2026 @ 21:08:
Vandaag mijn eerste TOTY: Kounde uit de 85x3 defenders SBC. Hoor alleen hele slechte verhalen over hem. Maar goed, het blijft je rightback, dus zal wel meevallen.
Iemand de Scream Pulisic door de Inside Edge evo gehaald. Die zou goed bij mijn Wilson en Serie A spelers passen. Messi in die evo zou vast beter zijn, maar die krijg ik weer niet op chem...
Ik heb voor Völler gekozen en moet zeggen valt mij niet tegen en altijd makkelijk voor gaunlet.Markvd1984 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 19:23:
Voller of 10*85?
Die Wilson is echt krankzinnig goed. Blij dat ik die voltooid heb.beuker19 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:08:
[...]
Ik heb voor Völler gekozen en moet zeggen valt mij niet tegen en altijd makkelijk voor gaunlet.
Die Wilson SBC is wel echt een kaartje hoor pfff zeker de beste kaart waar ik dit jaar mee heb gespeeld en heb de WW van Rodman er bij gekocht en met een US manager en World Tour cosmetics heb ik ze beiden op full chem.
Ik wou dat ik die Kane maar had, heb de laatste 4 weken alle upgrade packs gemaakt, plus alles beloningen van het spelen bewaard, en het hoogste wat ik eruit heb gekregen is een gouden Rodri en Bellingham. Maar het is jou van harte gegund hoor, maar de pack weight is verschrikkelijk laag voor de meeste onder ons. Maar we hebben nog een paar dagen om iets te krijgen, de hoop is er nog steeds.pacod schreef op maandag 26 januari 2026 @ 21:16:
Alsof ik nog niet genoeg spitsen heb....eindelijk blauw! Uit de 87x3 pack van de TOTY maker HM Harry Kane 92!
Had liever iets voor op het middenveld gehad, want voorin is Thunderstruck Eusebio wel zeker van een basisplaats, verder heb ik nu Henry, Haaland 92, Eto'o, Wilson, alle Pinas, Dembele en nog meer
Zie hier de bedrijfsstrategie van EA in een notendop.Lashrom schreef op maandag 26 januari 2026 @ 23:22:
Vorig jaar ongeveer €400,- uitgegeven tijdens de TOTY promo en kreeg er 6 TOTY's uit. Dit jaar niks uitgegeven ondanks dagelijks sbc's te hebben gedaan en tot op heden nog geen één eruit gehaald. Mwah, ik speel ook al twee weken niet behalve via de webapp sbc's voltooien, dus verwacht ook helemaal niks dit keer.
400 euro - blijft me verbazen hoeveel geld mensen aan dit spel uitgeven. Dat moet je EA wel nageven: ze weten heel goed hoe ze mensen kunnen verleiden.Lashrom schreef op maandag 26 januari 2026 @ 23:22:
Vorig jaar ongeveer €400,- uitgegeven tijdens de TOTY promo en kreeg er 6 TOTY's uit. Dit jaar niks uitgegeven ondanks dagelijks sbc's te hebben gedaan en tot op heden nog geen één eruit gehaald. Mwah, ik speel ook al twee weken niet behalve via de webapp sbc's voltooien, dus verwacht ook helemaal niks dit keer.
En vergeet je iedere keer dat je ook 15M aan waarde coins kan kopen i.p.v. gokken.heron schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 08:13:
[...]
400 euro - blijft me verbazen hoeveel geld mensen aan dit spel uitgeven. Dat moet je EA wel nageven: ze weten heel goed hoe ze mensen kunnen verleiden.
Zelf probeer ik altijd wat te traden en dan geef ik ongeveer de helft van mijn munten uit aan TOTY. Gisteren twee keer die Team of the Year pick uit de global limits sectie van de store gedaan a 200k per keer. Eerste keer niets, tweede keer kreeg ik Seger! Lekker iemand voor het middenveld, dat had ik net nodig.
Nu hopen dat er een goede SBC grind aankomt voor de laatste paar dagen, en dan hopen op nog een laatste knaller. Alhoewel ik nu ook al erg blij ben.
Als LW of LM is ze ook heel goed. Mocht je dat een keertje willen proberen.Er!k schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 21:50:
Vandaag voor het eerst van mijn fifa carrière een TOTY speler: Ewa PajorWat een geweldige spits voor mijn team!
[Afbeelding]
Dat is ook ongeveer mijn packluck deze hele toty periode.Markvd1984 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:24:
De campagne tots opdrachten allemaal gedaan
Een 5x87 pakket
En natuurlijk ik kreeg 5x een 87 speler
Dit jaar is de packweight ook echt behoorlijk drama. Nu heb ik wel geluk gehad met een paar spelers en ik ga ook echt niet klagen.rikislief schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 17:24:
Ik wil niet klagen over packluck, maar als je vijf negentigjes packt tijdens toty, en het is vijf keer rodri dan wordt je op een gegeven moment wel een beetje chagrijnig. (Untradable off course)
Dat is zuur....ik heb dat een paar keer terug gehad met een gouden messi die toen nog wat waard was....cubert20 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:33:
Gisteren bij het maken van de 25x82 een totw speler erin gegooid die ik had geevolueerd naar een 87.
In de webapp stond hij als totw speler.
Beetje zuur.
Aan de andere kant voor een game die ik niet heel veel meer speel en er regelmatig goede kaarten bijkomen.
De "beste" maar ook de meest ratty kaart die je kan trekken, je zal wel de nodige rage berichten krijgen als ze er weer is doorheen gliched
[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 30-01-2026 09:28 ]
Precies wat je zegt inderdaad. Inception zegt hetzelfde in zijn Gravenberch review. En ik ben het daar ook mee eens.beuker19 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:27:
[...]
De "beste" maar ook de meest ratty kaart die je kan trekken, je zal wel de nodige rage berichten krijgen als ze er weer is doorheen glichedGefeliciteerd want laten we eerlijk zijn iedereen zal blij zijn als je haar TOTY packed
Verder moet ik zeggen dat deze TOTY wel een draak van een promo is geworden met veel te dure SBC's, slechte packweight, geen echt grind en ook niet de beste Evo's.
Deadball playstyle, mik wat lager dan je gewend bent en vul de powerbar wat meer. Volgens mij kan je in Moments je vrije trappen oefenen.Moody2204 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:41:
[...]
Precies wat je zegt inderdaad. Inception zegt hetzelfde in zijn Gravenberch review. En ik ben het daar ook mee eens.
Is er overigens iemand die mij dit uit kan leggen hier?
Wat ik na al die tijd nog niet snap: hoe moet je een vrije trap zo snoeihard op doel schieten?
Wat ik ook geprobeerd heb, ik kan alleen maar van die gewone vrije trappen schieten.
Is dat een evo van de gouden de ligt?Terranova schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 12:13:
[Afbeelding]
Ik denk dat ik maar moet rushen naar lvl 26 voor die evo. Holy shit wat een De Ligt
Knuckleball gaat wel hardMoody2204 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:41:
[...]
Wat ik na al die tijd nog niet snap: hoe moet je een vrije trap zo snoeihard op doel schieten?
Top, nou de rest van het jaar in de mand en niet meer klagen!
Nice die wil ik ook wel gaan doen, kan je me misschien even het upgrade pad geven?Terranova schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:31:
[...]
Zeker weten.
[Afbeelding]
Dit is em momenteel
Is niet meer te doen denk ikSn3gG3l schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:34:
[...]
Nice die wil ik ook wel gaan doen, kan je me misschien even het upgrade pad geven?
Terranova schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 17:08:
[...]
Is niet meer te doen denk ik
[Afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq