• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 25-02 23:02
Traeces schreef op zondag 8 februari 2026 @ 22:15:
Oef die fs Doumbia is echt een geweldig spits. 7 potten gespeeld nu, 15x gescoord.
Hij is idd echt heel handig voor de goal
4 potten 12 goals
Samen met toty pina in een 442
Markvd1984 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 23:42:
[...]

Hij is idd echt heel handig voor de goal
4 potten 12 goals
Samen met toty pina in een 442
Vind zijn schotkracht echt bizar, in de 16 schieten is echt onhoudbaar voor de keeper.

• Markvd1984
Traeces schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 11:58:
[...]

Vind zijn schotkracht echt bizar, in de 16 schieten is echt onhoudbaar voor de keeper.
Ik vooral zijn loopacties zijn erg goed
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AX6jHpt5VfGu6tuRkWECiTCtVZI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vh0cjhcOvJMshXjSfS7yIoY6.jpg?f=fotoalbum_large

Ok eerst Mbappe en nu deze meneer…. En ook nog Davies in een pack.
Sodeknetter, dat is lekker.

Hier is mijn packluck nog nooit zo slecht geweest als in deze editie. Ik kan mij geen enkele goede pull herinneren. Ik moet het dus van de goede evo's hebben. Maar eindelijk een keer packluck zou wel fijn zijn i.p.v. die lange evo grinds.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:13
Qua packluck en handel met spelers gaat het hier voorspoedig. Heb oa TOTY VVD gepacked, UCL Saliba, Reus en wat andere kaarten die tijdens packen boven de 100k waren. Verder 17 miljoen in coins waar ik niks mee doe behalve handelen zoals altijd. Enige tradable speler in team is Neuer en die is ook alweer 20k meer waar als waar ik voor kocht dus prima. Spel kan me wel steeds minder bekoren maar de EVO's dit jaar voor 't eerst een beetje gedaan. Goeie kaarten maar die grind houd ik niet vol.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:58
Ik heb behoorlijk wat packluck dit jaar, ben echter slecht in handelen en gebruik mijn coins en winst in de menu grind van sbc's en voor evo's. Mijn beste pulls dit jaar tot nu toe zijn 1 miljoen+ TS Eusebio, TOTY Icon Morgan, Base Icon Henry, Base Icon Zico. Tussen de 500-1000k behoorlijk wat andere spelers..
Tradeable heb ik weinig soeps gepackt overigens......in het begin een Abide Pele van 500k geloof ik.
Moody2204 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:39:
[...]

Sodeknetter, dat is lekker.

Hier is mijn packluck nog nooit zo slecht geweest als in deze editie. Ik kan mij geen enkele goede pull herinneren. Ik moet het dus van de goede evo's hebben. Maar eindelijk een keer packluck zou wel fijn zijn i.p.v. die lange evo grinds.
Had ook niet geweldige pack luck, alleen die ts Abily was wel lekker.

Vind die evos echt prima om te doen. Kan tenminste met Feyenoord spelers spelen, die behoorlijk mee kunnen.

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rkJbb1hq6hMsosQiuCoy0Fo_QSA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n9CrYAhnCwAekPY2xdgaK0nB.jpg?f=fotoalbum_large
25*96 pakket
Wat een packluck zie ik hier weer voorbij komen. Ik doe hier iedere avond de sbc carrousel, maar echt 0,0 packluck.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:13
Met coins? Veel plezier met vini!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-03 09:38
Toch de game maar eens opgestart. Chiellini voltooid want had nog een hele sloot aan fodder in de club zitten. Die kan ik trouwens echt aanraden. Belachelijk goede CB.

Uit een 83x14 nog Havertz gekregen. Ook een hele goede kaart. En als laatste opende ik net een 87+ player pick met coins uit de store. Daar kreeg ik Rijkaard nog uit. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Partypooper schreef op zondag 15 februari 2026 @ 10:11:
Toch de game maar eens opgestart. Chiellini voltooid want had nog een hele sloot aan fodder in de club zitten. Die kan ik trouwens echt aanraden. Belachelijk goede CB.

Uit een 83x14 nog Havertz gekregen. Ook een hele goede kaart. En als laatste opende ik net een 87+ player pick met coins uit de store. Daar kreeg ik Rijkaard nog uit. :)
Jaloers, wil die Chiellini kaart ook heel graag. Maar zwaar boven mijn prijskaartje haha.

Al gespeeld met Rijkaard ? Ben echt heel benieuwd naar die kaart op cvm.

• Partypooper
Traeces schreef op zondag 15 februari 2026 @ 10:17:
[...]

Jaloers, wil die Chiellini kaart ook heel graag. Maar zwaar boven mijn prijskaartje haha.

Al gespeeld met Rijkaard ? Ben echt heel benieuwd naar die kaart op cvm.
2 potjes met Rijkaard op CB gespeeld om even te testen. Maar deed het daar prima. Die intercept+ merk je wel. :)

Normaal gesproken base hero Stam staan. Die komt er straks weer in als ik 4 tokens heb gehaald. Dan kan die door die CB evo heen.

• Markvd1984
Oekol schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:41:
[...]

Met coins? Veel plezier met vini!
Nee tokens 6 tokens voor de 25x 86 pakket gedaan
Markvd1984 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 13:14:
[...]

Nee tokens 6 tokens voor de 25x 86 pakket gedaan
Geen R9 joh ?

• Markvd1984
Nee dacht ga gewoon voor de packs en ga ook niet alle swaps doen teveel moeite
Markvd1984 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 14:31:
[...]

Nee dacht ga gewoon voor de packs en ga ook niet alle swaps doen teveel moeite
Dat heb ik ook. Heb alleen de offline tokens gedaan en geen zin in die online stress/ergernis.

• Markvd1984
-Knip-

Let op je taalgebruik

[ Voor 86% gewijzigd door Mog op 26-02-2026 10:03 ]

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:35
Kum je een evo doen op een confrontatiespeler als deze nog geen update heeft gehad?
Markvd1984 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:00:
Word helemaal gestoord van al die lompe hoere evos
Heb pina van 5 mil in de spits komt gewoon niemand voorbij door die lompe evos
Net tegen een brooks een cv nog nooit zo n goede cb gezien het slaat nergens meer op
Al die kut spelers worden allemaal messi ineens
Dat is tenminste vet aan die evos. Ik heb een hadj Moussa en timber helemaal door evos gehaald.

Die spelers kan je normaal gesproken nooit gebruiken. Nu wel.

Houdt de elftallen tenminste lekker wisselend ipv alleen maar de zelfde.
Traeces schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:50:
[...]

Dat is tenminste vet aan die evos. Ik heb een hadj Moussa en timber helemaal door evos gehaald.

Die spelers kan je normaal gesproken nooit gebruiken. Nu wel.

Houdt de elftallen tenminste lekker wisselend ipv alleen maar de zelfde.
Mee eens, en als je geen packluck hebt kan je toch leuke kaarten krijgen. Al zijn het soms wel erg lange grinds.
Moody2204 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 22:36:
[...]

Mee eens, en als je geen packluck hebt kan je toch leuke kaarten krijgen. Al zijn het soms wel erg lange grinds.
Je moet soms wel echt goed opletten met die gekke evo kaarten :+ sommige hebben zulke bizarre playstyles en stats door die evo chains.

Die Hadj-Moussa van mij ook, draai iedereen gek met die kaart. Echt de best buitenspeler die ik dit jaar gebruikt hebt. Mbappe aan de andere is echt minder.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:35
Er!k schreef op zondag 15 februari 2026 @ 19:45:
Kum je een evo doen op een confrontatiespeler als deze nog geen update heeft gehad?

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-03 11:33

beuker19

Killerbeuker is so OP

ik was zo ongeveer gestopt maar gisteren ook vini gepacked uit een 14x83 dus vanmiddag toch maar even proberen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Ik blijf hier maar tegenaan lopen: ik kom met 2 vingers in de neus op 3-0 voor.

Dan wordt de 3-1 gescoord en lukt er HE-LE-MAAL niets meer. Nog voor rust sta ik 3-4 achter.

Ik snap helemaal niks meer van dit spel.

• Markvd1984
Moody2204 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:43:

Dan wordt de 3-1 gescoord en lukt er HE-LE-MAAL niets meer. Nog voor rust sta ik 3-4 achter.

Is standaard zo

Vinci van ruim 2mil komt nergens langs heen blijkbaar is 1000 muntjes voor een zilveren speler doe 8 evos doorloopt sneller en beter dan vinicucus

Goed bezig ea echt logica

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:56
Markvd1984 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 21:09:
[...]

Is standaard zo

Vinci van ruim 2mil komt nergens langs heen blijkbaar is 1000 muntjes voor een zilveren speler doe 8 evos doorloopt sneller en beter dan vinicucus

Goed bezig ea echt logica
Bij mij schiet vini echt alles aan flarden haha ongrijpbaar die kaart
Spel lijkt echt weer helemaal nergens op vanavond. Zoveel delay echt belachelijk.
Ik heb die Duitser Hoeneß gepackt, maar die vind ik serieus erg goed als cam. 10 gespeeld, 17 goals als cam.

• Lambiek96
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 17-02 10:18
Moody2204 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:43:

Dat heet DDA, maar dat zit er volgens EA echt niet in |:(

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:20
Misschien is je tegenstander van taktiek geswitched?

Maar het is soms wel spelen tegen de verbinding - of wie de meeste ping pong ballen of tacklebacks van het spel krijgt. Erg frustrerend.

Omdat ik een zwik fodder had, en Henry al in mijn team had, die WW Vieira SBC gedaan. Is nu nog 86, maar hopen op een snelle goede Evo voor hem. Of denken we dat EA de komende weken er voor gaat zorgen dat ze dit expres niet doen? Ik kan wel een goede, grote CDM of box-to-box erbij gebruiken.

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:01
heron schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 10:19:
Misschien is je tegenstander van taktiek geswitched?

Maar het is soms wel spelen tegen de verbinding - of wie de meeste ping pong ballen of tacklebacks van het spel krijgt. Erg frustrerend.

Omdat ik een zwik fodder had, en Henry al in mijn team had, die WW Vieira SBC gedaan. Is nu nog 86, maar hopen op een snelle goede Evo voor hem. Of denken we dat EA de komende weken er voor gaat zorgen dat ze dit expres niet doen? Ik kan wel een goede, grote CDM of box-to-box erbij gebruiken.
Ik weet niet wat voor rewards je nog hebt, maar je kunt 86 Vieira al Tiki Taka+, Quick Step en Anticipate geven en dan ben je al een heel eind. :P

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:33

ettie1990

PSN:ettiesick

ik zag ergens iets voorbijkomen dat je die 86 vieira tot 89 kan laten evo'en

• heron
ettie1990 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 11:40:
ik zag ergens iets voorbijkomen dat je die 86 vieira tot 89 kan laten evo'en
Ja, met de CAM evo die je voor 3 swap tokens kan krijgen, kan hij in Crowned Maestro. Ik heb alleen geen 3 tokens. Die kaart ziet er wel goed uit :9~

• pacod
Ik heb helemaal geen zin in die swaptoken grind, maar heb er toch 2 verzameld voor een fodderpack. Hieruit ook een Vinnie gekregen! :D Gelijk even een testpotje gespeeld...hamerde er gelijk vanuit de linkerhoek van het 16 meter gebied een finesse erin!

• Augy
pacod schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 12:45:
Ik heb helemaal geen zin in die swaptoken grind, maar heb er toch 2 verzameld voor een fodderpack. Hieruit ook een Vinnie gekregen! :D Gelijk even een testpotje gespeeld...hamerde er gelijk vanuit de linkerhoek van het 16 meter gebied een finesse erin!
Heb vini al 2x gepackt haha

• Partypooper
Rodri gepackt uit die guaranteed royalty sbc. :)

Nog zo’n ding wat ik toch maar raar blijf vinden: hoe kan het dat je sommige avonden onmogelijk wedstrijden kan winnen, hoe goed je ook speelt?
Eerste potje squadbattles met First owners silvers uit de Saudi Arabische league op world class:

3-1 verlies.

Waarom speel ik dit nog? Ik ben kennelijk niet goed genoeg en mag niet meer meedoen van EA.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:43
pacod schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 12:45:
Ik heb toevallig gisteren per ongeluk mijn 1e gekregen haha. Was van plan dit event te skippen maar kreeg er 1 omdat ik een paar Squad Battles op world class won met kennelijk first owned team :+ Missschien dat ik er nog 1 probeer te halen voor die pack.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:01
Moody2204 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:14:
Eerste potje squadbattles met First owners silvers uit de Saudi Arabische league op world class:

3-1 verlies.

Waarom speel ik dit nog? Ik ben kennelijk niet goed genoeg en mag niet meer meedoen van EA.
lol :D

Gooi je wel gelijk 5 wissels erin?
Wat voor tegenstander klik je aan in het menu?
Moody2204 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:14:

3-1 verlies.

In iedere linie gewoon een goede speler inwisselen. Dan is het prima te doen.

• Sn3gG3l
Ik zit nou ff te kijken naar die tokens. Weet iemand of het mogelijk is om die lvl 28 season evo te combineren met die defender evo van de swaps? Daar zou namelijk wel een beest van een defender uit kunnen komen....

SpaceOdyssey schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 16:03:
[...]

lol :D

Gooi je wel gelijk 5 wissels erin?
Wat voor tegenstander klik je aan in het menu?
Ja, de 2 potjes daarna won ik wel, maar ook nog niet zo eenvoudig. Maar jemig wat spelen die teams in squadbattles op een irritante manier zeg. Heel traag en het lukt nauwelijks om de bal af te pakken. En voorin wordt alles afgeblokt. Ik vind het echt verschrikkelijk.
Traeces schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 17:36:
[...]

In iedere linie gewoon een goede speler inwisselen. Dan is het prima te doen.
Voor mij nog lastig zat dus. Maar goed ik zit in Rivals ook maar in div. 5 tegenwoordig.

[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 21-02-2026 19:29 ]

Moody2204 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 19:28:
[...]

Ja, de 2 potjes daarna won ik wel, maar ook nog niet zo eenvoudig. Maar jemig wat spelen die teams in squadbattles op een irritante manier zeg. Heel traag en het lukt nauwelijks om de bal af te pakken. En voorin wordt alles afgeblokt. Ik vind het echt verschrikkelijk.
Deel je mening hoor. Zit altijd te schelden in Squad battles, zo saai ook om te spelen.

Heb de liga f en first owner Squad battle klaar, de helft van Saudi en zilver.

Italië token van live binnen. Denk dat ik de Spanje lekker laat schieten, welke gek het verzonnen heeft bij ea. Score met een chipshot en assist met een voorzet…….

• heron
Ik heb nog drie SB tokens gehaald, maar ik ga die live doelstellingen overslaan. Die drie waren nog nodig voor de CAM position change, waarmee ik mijn Vieira door de Crowned Maestro kan halen. Heb ik zo wel een mooie CDM van gemaakt, al zeg ik het zelf :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gFoEih5zeK9DBgBAiEBiO9jtYVo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rXfUJh4RNG4JfRvShEc3lQlh.png?f=fotoalbum_large

• Partypooper
Hier Cancelo even meegepakt. Nu nog niet super bijzonder maar hopelijk wel na zijn upgrades. :)

Hier nu alle offline tokens gehaald (heb er nu 12). Die online tokens heb ik weinig zin in, dus ik denk dat ik het zo laat.

Dan ga ik voor die evo van 10 tokens denk ik, en voor die overige 2 tokens pak ik die pack dan nog mee, en dan vind ik het verder wel prima.
10x sterker, en dus logischerwijs 4–1 voor in de promotiewedstrijd, uiteindelijk 4-5 verloren. Wat een kansloos spel eigenlijk.

Om vervolgens het eerste potje daarna weer na 20 minuten al 4-0 voor te staan met een rq van mijn tegenstander tot gevolg.

8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Moody2204 op 22-02-2026 22:25 ]

• pacod
Heb bij wijze van experiment mijn club door Gemini laten analyseren en een ideale opstelling laten maken. Begin met een 4-4-2 en ingame moet ik vervolgens switchen naar een 4321 opstelling. In balbezit heel aanvallend en verdedigend ook wel te doen. 3 potjes gespeeld. Eerste even wennen en kwam al gauw 0-2 achter en won vervolgens met 6-3. 2e potje 6-0 en een rage quit en laatste potje 7-7 tegen iemand met de swaps R9 … stond hier achter met 6-2.

In game staat het dus zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lkYlOGyb5GSSpYwRFAnOzqgTNGc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3AVYYi33XskGrneGA75U6xY1.jpg?f=fotoalbum_large

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op zondag 22 februari 2026 @ 12:20:
Hier Cancelo even meegepakt. Nu nog niet super bijzonder maar hopelijk wel na zijn upgrades. :)
Die SBC? Zit ik ook aan te denken, heb nu nog 87 llorente op RB. Bevalt ie goed?

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op maandag 23 februari 2026 @ 11:41:
[...]

Die SBC? Zit ik ook aan te denken, heb nu nog 87 llorente op RB. Bevalt ie goed?
De SBC ja. Je kan hem ook LB zetten eventueel.

Maar hij bevalt tot zover prima en de kans op upgrades is groot. :)

• pacod
pacod schreef op maandag 23 februari 2026 @ 10:32:
Heb bij wijze van experiment mijn club door Gemini laten analyseren en een ideale opstelling laten maken. Begin met een 4-4-2 en ingame moet ik vervolgens switchen naar een 4321 opstelling. In balbezit heel aanvallend en verdedigend ook wel te doen. 3 potjes gespeeld. Eerste even wennen en kwam al gauw 0-2 achter en won vervolgens met 6-3. 2e potje 6-0 en een rage quit en laatste potje 7-7 tegen iemand met de swaps R9 … stond hier achter met 6-2.

[Afbeelding]
Aan de hand van deze tactics doorgestoomd naar de 4e divisie, waar ik nog niet eerder ben geweest. Langeleve AI :P

• heron
pacod schreef op maandag 23 februari 2026 @ 10:32:

In game switchen naar een andere opstelling - dan hebben die 3 mensen met een uitroepteken erbij toch nog steeds een probleem omdat ze geen role (of role+, ++) hebben op dit positie?
Ik speel nu zelf met een 41212, en die 4321 ziet er ook wel leuk uit - beetje tiki-taka door het midden heen ping-pongen werkt best aardig omdat de AI niet zo goed is om een overtal aan runs te tracken. En met de gemiddelde server red je het als verdediger ook niet om zelf snel genoeg te schakelen.

• pacod
heron schreef op maandag 23 februari 2026 @ 13:11:
[...]

In game switchen naar een andere opstelling - dan hebben die 3 mensen met een uitroepteken erbij toch nog steeds een probleem omdat ze geen role (of role+, ++) hebben op dit positie?
Ik speel nu zelf met een 41212, en die 4321 ziet er ook wel leuk uit - beetje tiki-taka door het midden heen ping-pongen werkt best aardig omdat de AI niet zo goed is om een overtal aan runs te tracken. En met de gemiddelde server red je het als verdediger ook niet om zelf snel genoeg te schakelen.
Het doet niks met de chemistry en de normale in game stats....hoe het ingame met de role+ en ++ omgaat geen idee...ik merk daar zelf weinig van. Maar heeft wellicht wel invloed op je speler.

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op maandag 23 februari 2026 @ 11:49:
[...]

De SBC ja. Je kan hem ook LB zetten eventueel.

Maar hij bevalt tot zover prima en de kans op upgrades is groot. :)
Thanks, op LB heb ik nu Dorgu (die sbc) staan, bevalt goed. Ik ga ook die Cancelo even doen!

• heron
Moet zeggen dat evo's dit jaar het spel toch ook wel leuk maken. Zat gisteren eens naar mijn team te kijken, en de helft is een evo speler. Wel handig, want je kan niet altijd super spelers uit packs krijgen (alhoewel ik dit jaar niet hoef te klagen).

Heb ook nog een 87 Henry evo met 2 PS+, maar soms kan hij niets, en is het behendige van Wilson weer handiger. En volgende week eens kijken of die Desailly en Petit uit de Season Pass nog een plekje verdienen of niet verder komen dan de reservebank.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5UibkJjBP5KEykuJ0wBnikzEHE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j3I7SBdiT1bVrWEn4egEAf5M.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door heron op 24-02-2026 08:19 ]

heron schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:19:
Moet zeggen dat evo's dit jaar het spel toch ook wel leuk maken. Zat gisteren eens naar mijn team te kijken, en de helft is een evo speler. Wel handig, want je kan niet altijd super spelers uit packs krijgen (alhoewel ik dit jaar niet hoef te klagen).

Heb ook nog een 87 Henry evo met 2 PS+, maar soms kan hij niets, en is het behendige van Wilson weer handiger. En volgende week eens kijken of die Desailly en Petit uit de Season Pass nog een plekje verdienen of niet verder komen dan de reservebank.

[Afbeelding]
Evo’s zijn voor mij eerste levensbehoefte deze editie, want ik heb dus nog 0,0 packluck. Van alle promo’s tot dusver helemaal niks bijzonders gekregen.

Maar vooral dankzij de evo’s heb ik toch nog een aardig team inmiddels.

• heron
In de eerste 2 weken had ik twee keer een verhandelbare VVD, dus dat was 400k muntjes ofzo in totaal om mee te kunnen handelen. In de loop naar TOTY opgewerkt naar 1.5M, en meer dan de helft daarvan uitgegeven aan SBCs en wat store packs gedurende TOTY, waar ik Kounde en Seger kreeg.

Dan nog een keer die Graham Hansen uit een campaign mix SBC, en tijdens Winter Wildcards de baby Thierry Henry. Dat zijn dus gewoon 4 spelers van rond de 1M dit jaar. Dat is me nog geen enkel jaar gebeurd... normaal moet je tot TOTS wachten voor dat soort spelers.

• pacod
Gisteren en eergisteren die Campaign 88+ Hero pack gedaan.
Uit de eerste WW Ramires en uit de 2e Adibe Pele Jogo Bonita... niet slecht :)

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-03 14:47
Wij zitten heel erg te twijfelen wat we gaan doen van de tokens die we bij elkaar spelen met deze actie. We komen vermoedelijk uit op 12 stuks, en mijn eerste keuze was om 2x de 86+x25 te doen, maar mijn zoon wil liever de 90+icon pick (van 10 tokens) doen, omdat de kans groter is om daar wat uit te halen dat je team beter maakt. We gaan gewoon nog even rustig twijfelen.

• Sn3gG3l
Over packluck gesproken, hele seizoen nog niets fatsoenlijks gepacked, kwam gisteren even Semenyo https://www.futbin.com/26/player/23613/antoine-semenyo uit een tradable pack gelopen. Heb nog even getwijfeld maar uitendelijk toch verkocht voor 1.1 mio!

• pacod
Sn3gG3l schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 11:39:
Over packluck gesproken, hele seizoen nog niets fatsoenlijks gepacked, kwam gisteren even Semenyo https://www.futbin.com/26/player/23613/antoine-semenyo uit een tradable pack gelopen. Heb nog even getwijfeld maar uitendelijk toch verkocht voor 1.1 mio!
Ik heb hem untradeable gepackt, best een fijne kaart met grote kans op goede upgrades! :)

• Sn3gG3l
pacod schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 11:53:
[...]

Ik heb hem untradeable gepackt, best een fijne kaart met grote kans op goede upgrades! :)
Ja ziet er super uit qua stats en wat beter dan huidige LM maar voor dat bedrap verkoop ik em toch liever :)

Gister na 1-5 te gaan in de WL nog 9-6 gehaald.

Ongehoord wat speelde het eerste uur weer slecht. En de rewards waren nog slechter, alles discard waarde _O-
Traeces schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 12:24:
Gister na 1-5 te gaan in de WL nog 9-6 gehaald.

Ongehoord wat speelde het eerste uur weer slecht. En de rewards waren nog slechter, alles discard waarde _O-
Ja voor de rewards hoef je tegenwoordig echt geen WL meer te spelen. Dan kun je nog beter al die cups spelen. Maar daar vind ik het altijd weer jammer van dat je vaak niet met je sterkste team kan spelen.

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op maandag 23 februari 2026 @ 14:22:
[...]

Thanks, op LB heb ik nu Dorgu (die sbc) staan, bevalt goed. Ik ga ook die Cancelo even doen!
Hij heeft net zijn playstyles update gehad. Hij heeft er base relentless en intercept bij gekregen.

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 18:59:
[...]

Hij heeft net zijn playstyles update gehad. Hij heeft er base relentless en intercept bij gekregen.
Nice, gisteren ook even die Cancelo gedaan, heb er alleen nog niet mee gespeeld.

• heron
Gisteren weer een aantal potjes Rivals gedaan in div5/6... ligt het aan mij of is er een enorm verschil in niveau van tegenstanders? Het ene potje speel je een leuke wedstrijd waar het gelijk op gaat, en een andere keer speel je tegen een team waar je geen centimeter ruimte krijgt (geen idee hoe dit uberhaupt kan - mij lukt het niet met 95 depth en team press) en elke tackle die je maakt, mis gaat, en afgemaakt wordt...

Wel de 24 punten nu binnen in div 6 - en daar laten we het maar weer even bij zitten. Hoewel ik heel graag die paarse Bruno Fernandes zou willen hebben.

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-03 11:42
Ik ben nog aan het twijfelen om Gervinho nog te doen, zijn upgrades lijken me deels wel gegarandeerd. Moeite waard die kaart?

• Sn3gG3l
heron schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 13:55:
Gisteren weer een aantal potjes Rivals gedaan in div5/6... ligt het aan mij of is er een enorm verschil in niveau van tegenstanders? Het ene potje speel je een leuke wedstrijd waar het gelijk op gaat, en een andere keer speel je tegen een team waar je geen centimeter ruimte krijgt (geen idee hoe dit uberhaupt kan - mij lukt het niet met 95 depth en team press) en elke tackle die je maakt, mis gaat, en afgemaakt wordt...

Wel de 24 punten nu binnen in div 6 - en daar laten we het maar weer even bij zitten. Hoewel ik heel graag die paarse Bruno Fernandes zou willen hebben.
Speel laatste tijd niet zoveel rivals meer maar speel meestal ook in 5/6 en heb precies hetzelfde gevoel. Volgens mij is die matchmaking ook gewoon buiten je divisies soms.

• Markvd1984

-Knip-

Let op je taalgebruik.

[ Voor 95% gewijzigd door Mog op 25-02-2026 22:48 ]

Weer twee mooie evo chains afgerond. Messi van mijn tokens gedaan (Iconic Attacker Glow Up evo).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O35ICe0Z4R-s0yngwcKE0KHCIXM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DIwryxBHHppTQ9DSyuQlpxqe.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2uHY-wAFFIUB1zSAZm-NRkdnmKY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/O3AxX2Cp5rNyz2Y18c4fFMV9.png?f=user_large
Hier hoopte ik al op een sterling kaart !
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQSC5A6SaYFnDZ6Z7XOxpeW-lKo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UOL8XH9ixhsxXraWLYc0KFJY.jpg?f=fotoalbum_large

R9 is binnen ! Met de Season rewards ook gelijk dikke upgrades achterin en op het middenveld.

Met fodder en 20k Chiellini nog gedaan. Vond die Heaven FS evo te vaak uit positie staan.

• Richardd_2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-03 23:39
Is er iemand die zo nu en dan zin heeft om rivals coop te spelen?

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-03 19:02
Wat een p....spel is dit geworden zeg.
DDA DDA DDA wat je ook speelt, zo is winnen zelfs niet meer leuk.
Squad Battles 4-0 rust eind 5-3
Rivals begint het na 3-0 dan vliegen alle ballen overal heen behalve waar je heen speelt en je verdedigers lopen standaard weg ja dan is het binnen 20 minuten weer gelijk |:(
jerommeke96 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 19:05:
Wat een p....spel is dit geworden zeg.
DDA DDA DDA wat je ook speelt, zo is winnen zelfs niet meer leuk.
Squad Battles 4-0 rust eind 5-3
Rivals begint het na 3-0 dan vliegen alle ballen overal heen behalve waar je heen speelt en je verdedigers lopen standaard weg ja dan is het binnen 20 minuten weer gelijk |:(
Het is compleet random of je wint of verliest. Soms speel ik fantastisch en verlies ik, soms speel ik waardeloos en win ik juist.

Oftewel je speelt meer tegen het spel dan je tegenstander.
Echt het is weer ONSPEELBAAR in de WL. Zo belachelijk veel button delay weer.

Gelijk weer heel me score naar de klote.

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18:55
Tijdje niet gespeeld. Hoe kom je nu eigenlijk aan playstyles met die birthday-kaarten?

• pacod
DeJurist schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 21:40:
Tijdje niet gespeeld. Hoe kom je nu eigenlijk aan playstyles met die birthday-kaarten?
Die kan je onder de evolutions er zelf onder hangen. Zo bepaal je helemaal zelf wat de playstyles zijn. Je kan 2 of playstyles + kiezen en 8 base playstyles. Best leuk, ben zelf met die Oosterwolde bezig van 87. Die kan je in een andere evo naar een 89 CV monster veranderen .

Heb van de week nauwelijks gespeeld, maar in de 83x14 Toni Kroos gepackt!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:15
pacod schreef op zondag 8 maart 2026 @ 06:56:
[...]

Die kan je onder de evolutions er zelf onder hangen. Zo bepaal je helemaal zelf wat de playstyles zijn. Je kan 2 of playstyles + kiezen en 8 base playstyles. Best leuk, ben zelf met die Oosterwolde bezig van 87. Die kan je in een andere evo naar een 89 CV monster veranderen .

Heb van de week nauwelijks gespeeld, maar in de 83x14 Toni Kroos gepackt!
Sick die wil ik ook voor mijn Bayern PP. Zit hij nog in een pick sbc of iets?
Ik heb volgens mij op maandag nog nooit een wedstrijd gewonnen. Alleen maar god squads tegen gekomen. Af en toe toch serieuze twijfel over de matchmaking.

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-03 11:42
Moody2204 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 22:23:
Ik heb volgens mij op maandag nog nooit een wedstrijd gewonnen. Alleen maar god squads tegen gekomen. Af en toe toch serieuze twijfel over de matchmaking.
Voor mij hetzelfde, gisteren in Rivals ook gewoon 3 potten helemaal weggespeeld.
Wil niet zeggen dat ik normaal alles win, maar dit viel wel heel erg tegen.

• GonTakuma
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 11-03 12:18
Wij hebben een Discord community waarop We mods bijhouden die we gemaakt hebben voor voornamelijk Feyenoord/Eredivisie voor FC 26 op PC. Op dit moment kunnen we aanbieden
-De goaltune met scheepshoorn en meezingende supporters
-De opkomst (met hand in hand en super Feyenoord)
-Chants
-Shirtjes (verzoeken om andere shirtjes kunnen worden ingediend!)
-Flaggen en Sjaaltjes

Mogelijk willen we de modding community uitbreiden en Discord bied ons een platform waar we deze mods overzichterlijk beschikbaar kunnen stellen.

Mochten jullie interesse hebben : https://discord.gg/VV5jHJB9SK

Ik weet dat ‘reclame’ maken wellicht niet wordt gewaardeerd, en ik weet ook dat dit topic voornamelijk gaat over UT, maar er is letterlijk geen ander FC 26 topic op tweakers, en er zijn wellicht toch wat mensen die nog career mode leuk vinden of spelen. dus ik hoop dat jullie me hier voor een keertje in kunnen ontzien want ik denk dat de mods die we aanbieden, (ook al zijn het er nog niet zo heel veel) wel gewaardeerd kunnen worden.
Miggell schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 09:08:
[...]

Voor mij hetzelfde, gisteren in Rivals ook gewoon 3 potten helemaal weggespeeld.
Wil niet zeggen dat ik normaal alles win, maar dit viel wel heel erg tegen.
Nee, hier ook niet. Ik roep al jaren dat je verliesreeksen en winstreeksen hebt. Bij een verliesreeks lijkt het onmogelijk om te winnen. En bij een winstreeks win je zelfs als je als een drol speelt.
Maar op maandag is het eigenlijk altijd hetzelfde verhaal. Dan kan ik net zo goed niet spelen.

En ik speel ook niet alsof mijn leven er vanaf hangt, wat vele tegenstanders wel doen, inclusief alle nare trekjes. Ik snap dat gewoon echt niet. Je speelt uiteindelijk toch voor de lol? Althans ik wel.

Zo speel ik nu met Crouch in de spits en daarachter Messi. Als die 2 naast elkaar lopen lijkt het alsof Messi onder de benen van Crouch door kan lopen. :+ Verder vooral evo's in mijn team, dat vind ik dan nog wel leuk, dat je toch zelf meer invloed hebt om toch nog een goed team neer te zetten (ook wel door gebrek aan packluck).

Aan de andere kant geeft het dan wel een soort van voldoening als je van een dik metateam met R9 in de spits wint. :9

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:40
Er is niet echt veel veranderd deze editie :)

• pacod
llovesoccerx7 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 20:20:
[...]
Sick die wil ik ook voor mijn Bayern PP. Zit hij nog in een pick sbc of iets?
Volgens mij zit hij in Team 1 Fut Birthday in packs.....maar goed je moet geluk hebben dus :)
Moody2204 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:56:
[...]

Nee, hier ook niet. Ik roep al jaren dat je verliesreeksen en winstreeksen hebt. Bij een verliesreeks lijkt het onmogelijk om te winnen. En bij een winstreeks win je zelfs als je als een drol speelt.
Maar op maandag is het eigenlijk altijd hetzelfde verhaal. Dan kan ik net zo goed niet spelen.

En ik speel ook niet alsof mijn leven er vanaf hangt, wat vele tegenstanders wel doen, inclusief alle nare trekjes. Ik snap dat gewoon echt niet. Je speelt uiteindelijk toch voor de lol? Althans ik wel.

Zo speel ik nu met Crouch in de spits en daarachter Messi. Als die 2 naast elkaar lopen lijkt het alsof Messi onder de benen van Crouch door kan lopen. :+ Verder vooral evo's in mijn team, dat vind ik dan nog wel leuk, dat je toch zelf meer invloed hebt om toch nog een goed team neer te zetten (ook wel door gebrek aan packluck).

Aan de andere kant geeft het dan wel een soort van voldoening als je van een dik metateam met R9 in de spits wint. :9
Haal dit jaar wanneer ik normale gameplay heb standaard 9 tot 10 wins. Met uitschieter naar 11/12.

De Godsquads zijn dit jaar wel extreem. Gister TOTY Morgan 8x tegengekomen in 15 potten. Meerdere normale TOTY spelers in een elftal is ook niet vreemd deze editie.

Door de vele evos zijn sommige spelers ook echt niet te pijlen hoe goed ze zijn. Het is dus echt goed opletten.

• llovesoccerx7
Meer mensen die met een PP team spelen? Ik merk dat erg lastig om team te upgraden. Upgrades kosten aardig wat coins wat ik niet heb.. en tradeable packluck is erg minimaal laatste periode. En daarna naast nog de evos kopen met coins.. Wat is jullie ervaring?

[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 10-03-2026 23:04 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb een vraagje. Mijn zoontje heeft Suker 73st icon gekregen.

Die is te slecht om zo in het team te zetten. Hoe maken jullie dese spelers beter om ze in een goed team in te passen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 22:34:
Meer mensen die met een PP team spelen? Ik merk dat erg lastig om team te upgraden. Upgrades kosten aardig wat coins wat ik niet heb.. en tradeable packluck is erg minimaal laatste periode. En daarna naast nog de evos kopen met coins.. Wat is jullie ervaring?
Geprobeerd met Feyenoord maar niet echt te doen. Cruijff en Gullit zijn al niet te betalen voor me en overal zijn de spelers ( of ik zelf ) niet goed genoeg om WL mee te spelen.

Heb wel een dik geüpgrade Hadj-Moussa , timber en read. Maar dan houdt het wel op.

Evos doe ik zeker, net die Oosterwolde een beest van een verdediger gemaakt en Hadj Moussa is ook echt heel goed door evos.

• Sn3gG3l
Oxigeon schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 17:25:
Ik heb een vraagje. Mijn zoontje heeft Suker 73st icon gekregen.

Die is te slecht om zo in het team te zetten. Hoe maken jullie dese spelers beter om ze in een goed team in te passen?
Zijn silver Superstars, kan je eigenlijk alleen silveren toernooien mee spelen.

• pacod
Ik heb destijds Gullit nog wel in Evo's kunnen gooien, maar daar heeft EA weer een stokje voor gestoken.

Ik ben het wel weer ff kwijt met wat voor tactics ik moet spelen na de laatste patch. Speel op dit moment niet echt lekker, iemand nog suggesties? Voorkeur gaat uit naar 2 spitsen gezien de gigantische hoeveelheid spitsen die ik heb...

• Augy
pacod schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:37:
Ik heb destijds Gullit nog wel in Evo's kunnen gooien, maar daar heeft EA weer een stokje voor gestoken.

Ik ben het wel weer ff kwijt met wat voor tactics ik moet spelen na de laatste patch. Speel op dit moment niet echt lekker, iemand nog suggesties? Voorkeur gaat uit naar 2 spitsen gezien de gigantische hoeveelheid spitsen die ik heb...
Ik val steeds weer terug op een lekkere aanvallende 442
95 depth, short passing
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RVDTOhWAT9l8TbznIF1v8dzABoA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/prkNFwaeO91v1qSHBwbUzyBr.jpg?f=fotoalbum_large

Dit speelt echt wel heel lekker weg, ooit een x van X geplukt, geloof dat tekzz ermee speelde

• llovesoccerx7
Is er ook een site of iets dergelijks wat de beste playstyles zijn om toe te passen op die birthday kaarten?

• heron
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 01:03:
Is er ook een site of iets dergelijks wat de beste playstyles zijn om toe te passen op die birthday kaarten?
Fut.gg geeft een set "recommended playstyles" onder de kaart. Ook had FutWiz wat op twitter gezet.

Ligt er ook aan wat voor een type speler je wilt maken. Vooral in centraal middenveld wil je misschien nog wel varieren.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste