Servers zijn ook gewoon nog steeds een ding. Zaterdag, Zondag en Maandag echt dikke prima gameplay lekker snel.DeJurist schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 20:24:
FC 27 sla ik zonder enige twijfel over. Ik ben er helemaal klaar mee. EA levert al jaren hetzelfde halfbakken product af en verkoopt het vervolgens alsof het compleet nieuw is. De gameplay begint vaak prima, maar binnen een paar patches wordt alles weer aangepast zodat spelers die alleen maar sprinten en een paar hersenloze acties uitvoeren beloond worden.
Skill, opbouw en voetbalinzicht lijken elk jaar minder belangrijk te worden. De gameplay is daardoor totaal niet serieus te nemen. FC 26 heb ik al ruim een half jaar niet meer aangeraakt en ik mis het eerlijk gezegd geen seconde.
Mijn aandacht gaat straks volledig naar GTA 6. Misschien geef ik FC 28 ooit nog een kans, maar de kans is groter dat ik definitief klaar ben met deze franchise. EA heeft wat mij betreft meer dan genoeg kansen gehad.
Gister leek het wel weer drijfzand waar mijn spelers inliepen. Weet nu gelijk weer waarom ik 2 maanden geen ea fc heb aangeraakt......
:strip_exif()/f/image/JZEP3UxcL15BGhiG2FOjzwoe.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hsEzR0y98S7M6linpHuDTMXd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/z1klKAhj7vtEug9Dkws5bVJ1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/w3CClzRJZ2Brar5hNAMbZFYQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2vunayLtlgs3codEQWqzvJ1s.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hRMzOyGVKWCzsJHndayJzRVS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YfMZD6qwbkYI9t3NL3ym7JIa.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uJtjdD23D7exLyJfeaHMVXAO.png?f=fotoalbum_large)