heron schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 15:45:
[...]

Het meeste moeite heb ik nog met mensen die met een CAM spelen. Als je geen CDMs hebt, dan heeft deze speler alle ruimte. Ben zondag nog door een Bergkamp helemaal over de knie gelegd.
Ik speel hier ook graag met een cam. En dan het liefst in de rol van second striker. Ik heb daar nu Nkunku staan van de sbc, gewoon omdat ik een Milan fan ben en hij doet het gewoon ook erg goed.

Voordeel van een cam vind ik altijd dat hij precies tussen de achterhoede en cdm's/cm's speelt. En als second striker lukt het ook vaak om met hem te scoren omdat hij door zijn rol vaak de gaten induikt.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:56
Speel idd ook met een cam, 4312 van inception met falsebacks. Nu 5 potjes mee gespeeld en echt wel plezier terug gevonden.

Had sissi 86 en die beviel zo goed dat ik haar 88 heb gekocht, wat een speelster is dat zeg poee...

Linkje naar de video:
YouTube: *POST PATCH* 4312 TO 2512 META FORMATION AND CUSTOM TACTICS | FC 26 ...

Speel deze tactiek met verre van mn beste team om de falsebacks op ++ te hebben maar het gaat als een raket :)
Augy schreef op woensdag 3 december 2025 @ 00:08:
Speel idd ook met een cam, 4312 van inception met falsebacks. Nu 5 potjes mee gespeeld en echt wel plezier terug gevonden.

Had sissi 86 en die beviel zo goed dat ik haar 88 heb gekocht, wat een speelster is dat zeg poee...

Linkje naar de video:
YouTube: *POST PATCH* 4312 TO 2512 META FORMATION AND CUSTOM TACTICS | FC 26 ...

Speel deze tactiek met verre van mn beste team om de falsebacks op ++ te hebben maar het gaat als een raket :)
Ik wissel deze met zijn 433-2 vooral omdat ik erg goede wingers heb, maar in de 4312 kan ik Kaka (alleen CAM) weer gebruiken.

Beide spelen erg goed,

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Augy schreef op woensdag 3 december 2025 @ 00:08:

Linkje naar de video:

Mijn beste pulls zijn TS Raphinha en CS Balde - dus een taktiek zonder LM/LW en met falsebacks vind ik zonde - dat is het jammere van dit EA systeem.

Die Sissi kom ik niet vaak tegen, maar als ik haar zie, rent ze rondjes door mijn verdediging - wat een kaart is dat, een vrouwlijke Messi. Misschien die maar eens als CAM proberen en terug naar de 4411.
heron schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:37:
[...]

Mijn beste pulls zijn TS Raphinha en CS Balde - dus een taktiek zonder LM/LW en met falsebacks vind ik zonde - dat is het jammere van dit EA systeem.
Dit is precies wat zo vervelend is aan dit systeem, je kan ook zien dat met bijvoorbeelde Kounde SBC dat EA hier maar erg graag op inspeelt.

Andersom, heeft mijn 89 Kaka maar 4 playstyles in totaal en maar een positie (en een role++) waardoor je eigenlijk gedwongen word om in bepaalde formaties te spelen terwijl juist het constant veranderen/nieuwe dingen proberen voor mij tenminste het spel leuk houd (en dan heb ik niet over: scoor 10 goals met een italiaanse speler, speel met 3 duiters in de basis voor 10 games onzin).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-12 09:53
Bossie schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 23:13:
Ik heb even 5 potjes rivals gedaan voor de weekly objective maar wat een frustratie is dat.

Dit moet toch echt de enige game zijn dat een groen icoontje mbt de connectie weergeeft icm 8ms maar toch constant happert/delays heeft.
Raar heb heel de avond zitten spelen en totaal geen problemen gehad met gameplay.

Wat een verademing is die laatste patch trouwens die de Goalkeeper movement generfed heeft. Mijn schoten gaan er nu tenminste gewoon in ipv dat onmogelijk ballen toch tegengehouden worden door de keeper movement. Tegen merk ik er niet veel van want elk schot van de tegenstander ging er toch altijd al in :o

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 06:54
Krijg ineens deze vanuit mijn league sbc grind :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vA6_0g9vw6JIvGzFZKfR-p2gOwY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nNacIU5YT1z3L4wSGiS3RJ2P.png?f=fotoalbum_large

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-12 16:56
pacod schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:08:

[Afbeelding]
Was tot 2010 een van mijn lievelingsspelers!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:03
pacod schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:08:

[Afbeelding]
Die icons zijn in de uitverkoop.
Heb al 1x gerrard untr
En 2x sissi (1x untrad en 1x tradeable)

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-12 09:53
Inderdaad ik kreeg uit het 30 muntjes store pakket Thunderstruck Bergkamp

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

cubert20 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:26:
[...]

Die icons zijn in de uitverkoop.
Heb al 1x gerrard untr
En 2x sissi (1x untrad en 1x tradeable)
Indd gister ts Abily en nu weer die budget variant van die Zweedse dame.

Volgens mij zijn de packs ook enorm geboost.

Timber ts, Reijnders cs, 2x ts Pedro Neto, ts dalot en nog een shitload aan ts zonder waarde.
mefjoew schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:21:
[...]

Was tot 2010 een van mijn lievelingsspelers!
Ik heb Casillias op de bank :+

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-12 14:31
Traeces schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:59:
[...]

Indd gister ts Abily en nu weer die budget variant van die Zweedse dame.

Volgens mij zijn de packs ook enorm geboost.

Timber ts, Reijnders cs, 2x ts Pedro Neto, ts dalot en nog een shitload aan ts zonder waarde.
Merk hier vrij weinig van helaas. Alle upgrade sbc's dagelijks gedaan, alle live toernooien doelstellingen voltooid voor extra packs. 3x base icon sbc's maar allemaal L tot Mid icons gekregen. Alleen vandaag was het raak met Dalglish. In tegenstelling tot mijn vriend die Vini Ultimate, Matthaus, Lamine UCL, Eusebio Thunder, Rodri Thunder en R9 uit base icon heeft kunnen packen binnen een span van 3 dagen. 8)7
Merk er hier ook helemaal niets van. Heb deze hele editie nog niks noemenswaardigs gepackt.
Lashrom schreef op woensdag 3 december 2025 @ 17:27:
[...]

Merk hier vrij weinig van helaas. Alle upgrade sbc's dagelijks gedaan, alle live toernooien doelstellingen voltooid voor extra packs. 3x base icon sbc's maar allemaal L tot Mid icons gekregen. Alleen vandaag was het raak met Dalglish. In tegenstelling tot mijn vriend die Vini Ultimate, Matthaus, Lamine UCL, Eusebio Thunder, Rodri Thunder en R9 uit base icon heeft kunnen packen binnen een span van 3 dagen. 8)7
Ik heb het omgekeerde, alle spelers die ik de afgelopen 3 weken had gehaald zijn bizar gedaald.
Scream Mariona, Giuly etc.

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 21:10
Bossie schreef op woensdag 3 december 2025 @ 23:03:
[...]

Ik heb het omgekeerde, alle spelers die ik de afgelopen 3 weken had gehaald zijn bizar gedaald.
Scream Mariona, Giuly etc.
Je ziet een kleine stijging in de scream kaarten omdat de volgende verhoging morgen komt. Ik hoop ze dan van de hand te doen, want ik sta met campos ook 10k in de min.
rikislief schreef op donderdag 4 december 2025 @ 10:56:
[...]

Je ziet een kleine stijging in de scream kaarten omdat de volgende verhoging morgen komt. Ik hoop ze dan van de hand te doen, want ik sta met campos ook 10k in de min.
Mariona had ik voor 110 gehaald, nu 29k. Daarvoor ook al eens gekocht voor 170 ofzo.
Maakt ook niet uit, ik hou haar er gewoon bij. Beetje jammer dat Griezmann niet dezelfde drop heeft gehad.

• cubert20
Bossie schreef op donderdag 4 december 2025 @ 12:56:
[...]

Mariona had ik voor 110 gehaald, nu 29k. Daarvoor ook al eens gekocht voor 170 ofzo.
Maakt ook niet uit, ik hou haar er gewoon bij. Beetje jammer dat Griezmann niet dezelfde drop heeft gehad.
Ik had toen uecl bonny gehaald voor 160k (was 200k op het hoogtepunt, nu 134k)
En UWCL Laudehr voor 107k ( was ook 200k op het hoogtepunt nu 56K)

Markt is wel aardig ingezakt, hopelijk komt er een youtuber die die spelers gebruikt, schieten ze zo weer de lucht in :)
cubert20 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 13:09:
[...]

Ik had toen uecl bonny gehaald voor 160k (was 200k op het hoogtepunt, nu 134k)
En UWCL Laudehr voor 107k ( was ook 200k op het hoogtepunt nu 56K)

Markt is wel aardig ingezakt, hopelijk komt er een youtuber die die spelers gebruikt, schieten ze zo weer de lucht in :)
Die Laudehr heb ik gepacked, prima speler.

3 potjes Rivals, 3x binnen de minuut 1-0 achter, 3x gekapt dus, EAFC 26 weer afgesloten.

Nog nooit zoveel andere onderdelen van het spel geprobeerd als nu, want met Rivals en de WL ben ik he-le-maal klaar. Wat heeft EA een ramp van die onderdelen gemaakt zeg! Steeds meer casuals haken af....

[ Voor 54% gewijzigd door Moody2204 op 04-12-2025 22:58 ]

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/EASportsFC/s/bi1S6P11Yg

Deze 352-tactiek bevalt mij heel goed. Aanvallend heb je veel opties en word je onberekenbaar. Verdedigend kan het even wennen zijn, maar als je snel schakelt tussen spelers om passingsopties af te snijden en met de juiste persoon druk zet, staat de verdediging als een huis.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12 12:28
Ik heb soms het vermoeden dat de matchmaking in Rivals compleet random is en dat je tegen hogere divisies speelt. Al weken in div 7 niet doorheen te komen soms echt bizar goede spelers tegengekomen. Nu eindelijk in div 6 en ik fiets er bijna doorheen zo makkelijk... Snap er niets van.

hoi

Kr44nVogel schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 08:20:
Ik heb soms het vermoeden dat de matchmaking in Rivals compleet random is en dat je tegen hogere divisies speelt. Al weken in div 7 niet doorheen te komen soms echt bizar goede spelers tegengekomen. Nu eindelijk in div 6 en ik fiets er bijna doorheen zo makkelijk... Snap er niets van.
Nou dat idee had ik dus gisteren ook, ben van ellende maar wat anders gaan doen. Of mijn niveau is zo gedaald deze editie ten opzichte van eerdere jaren waarin ik zelfs ooit elite heb gehaald. Dat was dan wel uitzonderlijk, maar meestal zat ik toch zeker wel rond div. 2/3 soms hoger. Dat lijkt/is nu volstrekt onmogelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Moody2204 op 05-12-2025 09:38 ]

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-12 10:33
dat is de reden waarom ik met dit spel gekapt ben.
Knettergek werd ik van die matchmaking.
Soms ben ik competitief en klim ik langzaam omhoog.
Dag erna verlies je er 5 van de 6 tegen allemaal diehards en bungel je weer onderaan en dan krijg je ineens weer op rij een paar G teams als tegenstander die nog slechter zijn dan niveau amateur Squad battles.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12 12:28
Gisteren keek mijn schoonzoon mee toen ik speelde , hij speelt zelf in div 2 en wl. Het viel hem ook op dat het verschil zo groot was en dat sommige tegenstanders dingen doen die je normaal alleen verwacht van iemand die hoger speelt. Hij speelde ook een potje en had het serieus moeilijk zei meteen dat dit nooit div 7 kon zijn. Eenmaal div 6 en het ging veel makkelijker. Blijft een vermoeden natuurlijk maar verschil met vorig jaar is wel erg groot. Speelde toen div 3 - 2 .... Misschien accepteren dat ik toch niet zo goed ben ;)

hoi

• Lashrom
Kr44nVogel schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 10:28:
Gisteren keek mijn schoonzoon mee toen ik speelde , hij speelt zelf in div 2 en wl. Het viel hem ook op dat het verschil zo groot was en dat sommige tegenstanders dingen doen die je normaal alleen verwacht van iemand die hoger speelt. Hij speelde ook een potje en had het serieus moeilijk zei meteen dat dit nooit div 7 kon zijn. Eenmaal div 6 en het ging veel makkelijker. Blijft een vermoeden natuurlijk maar verschil met vorig jaar is wel erg groot. Speelde toen div 3 - 2 .... Misschien accepteren dat ik toch niet zo goed ben ;)
Ik vond divisie 2 tegenstanders ook wat makkelijker dan divisie 3. Heel gek. Ik weet niet hoe ze het doen, maar ik denk gebrek aan voldoende spelers in dezelfde divisie dus dan maar verbinden met spelers die divisie hoger of lager zijn? 8)7
joenes30 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:42:
[...]
dat is de reden waarom ik met dit spel gekapt ben.
Knettergek werd ik van die matchmaking.
Soms ben ik competitief en klim ik langzaam omhoog.
Dag erna verlies je er 5 van de 6 tegen allemaal diehards en bungel je weer onderaan en dan krijg je ineens weer op rij een paar G teams als tegenstander die nog slechter zijn dan niveau amateur Squad battles.
Dit dus.

Vandaag veel potjes gespeeld en vanmiddag van bijna div. 7 in 1 ruk naar div. 5 doorgestoten.

Vanavond: de meest pittige tegenstanders en weer ver teruggeworpen in div. 6.

• Shifter3
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18-12 18:46
Die bedoel ik ook die matchmaking.
Kun je hier nog wat aan doen?

Ik moet ook tegen veel te sterke tegenstanders.
Ik verlies alles online.

Dit is online Seasons.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y1L1wwwCQ3gAyv_D-d5Z4HGskI8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qLdYcCBuX194QCiod7BeOKLD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HmgQPcOY7HyaXuWdF_GM8JjTZ9o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tbPzTMi4L7wPQxJ4Vvqmvb0s.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Shifter3 op 06-12-2025 11:28 ]

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-12 00:15
Ik merk dat het moment waarop je speelt erg meetelt. Speel ik ‘s avonds na de rewards, of in het weekend: alle zeilen bijzetten en dan speel ik vaak ook tegen mensen waardoor ik finaal wordt ingemaakt.

Later in de week, en overdag, maak ik anderen in en rijg ik de overwinningen aan elkaar

Memories of yesterday, will grow, but never die

Eerste 3 potjes WL geheel in stijl van EAFC26:

3x sterker, 3x verlies… :X

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-12 10:33
Moody2204 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 22:30:
[...]

Dit dus.

Vandaag veel potjes gespeeld en vanmiddag van bijna div. 7 in 1 ruk naar div. 5 doorgestoten.

Vanavond: de meest pittige tegenstanders en weer ver teruggeworpen in div. 6.
heel herkenbaar.
En toch op 1 of andere manier blijven spelen he?

Ik snap af en toe niet waarom ik mijzelf zo pijnig.
Vandeweek dacht ik het lek boven te hebben nadat ik was overgestapt naar een 4-4-2 en ineens begon te winnen. Maar nu lukt niks meer met diezelfde 4-4-2. Alsof je er ineens uit het niets niks meer van kan.

• Lashrom
Van 10 winst WL geen reet gekregen, ook niet uit gegarandeerde Joga pakket. Al sinds Thunderstruck promo dagelijks sbc's gedaan tot aan iedere base icon. Tot nu toe geen enkel klapper gekregen ... Wordt eenbeetje saai zo wekelijks met dezelfde team spelen zonder upgrade.

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:18
Moody2204 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 22:32:
Merk er hier ook helemaal niets van. Heb deze hele editie nog niks noemenswaardigs gepackt.
Hier precies hetzelfde, speel alles. Doe alle objectives maar krijg 0 uit packs. In de eerste week had ik van de Ven toen nog 55k waard. Met een hogere waarde heb ik ze nog niet gehad ook. Ik heb wel al 3x Bellingham gold untradeable gepacked.
Wil een echte sloper op het middenveld. Twijfel tussen Rijkaard en UCL de Rossi. Laatste is dubbel zo duur en qua voetballen echt een stuk beter.

Iemand ervaring met deze spelers ?

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:01
Traeces schreef op zondag 7 december 2025 @ 12:18:
Wil een echte sloper op het middenveld. Twijfel tussen Rijkaard en UCL de Rossi. Laatste is dubbel zo duur en qua voetballen echt een stuk beter.

Iemand ervaring met deze spelers ?
Rijkaard heb ik
Begin wel meegespeeld maar hij is behoorlijk traag en draait als een tank
Vamavinga 87 heb ik er staan die is wel fijn alleen snel moe

• Markvd1984
Camavinga
Wl weer zo wisselvallig.

5 potten gespeeld 2-3 waarvan 1 terecht verloren. Speelde met een Feyenoord evo team en kon echt ballen.

Die andere potten zoveel beter, maar toch wel deksel op de neus krijgen door meest vage doelpunten. En zelf heb ik echt al ontelbaar keer op de paal en lat geschoten.

Iemand buiten pina en goede spits ? Die van mij bevallen echt niet, momenteel is eigenlijk etitike de fijnste spits. Maar die heeft niet eens een playstyle plus.

Vraag me af wat ik qua sprinten ook verkeerd doe. Wordt er net finaal uit gesprint door van persie en ts Woltemade. En mijn spitsen lopen echt niemand er uit.

• Augy
Zo bizar dat iedereen hetzelfde ervaart mbt de matchmaking.

Wedstrijd is ook echt enorm afhankelijk van hoe de bal springt, krijg je ze mee of tegen in de voeten haha

• mefjoew
Weten jullie wat ook een 'Fuck you EA'-moment was? Dat ik twee keer de Icon-SBC deed en er beide keren Blanc uit kwam lopen 8)7

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-12 15:13
Die 5 star skillmoves sbc evo kun je die aan elke willekeurige speler toewijzen ?

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 06:54
Kanters85 schreef op maandag 8 december 2025 @ 14:19:
Die 5 star skillmoves sbc evo kun je die aan elke willekeurige speler toewijzen ?
Max 85
Augy schreef op zondag 7 december 2025 @ 18:46:
Zo bizar dat iedereen hetzelfde ervaart mbt de matchmaking.

Wedstrijd is ook echt enorm afhankelijk van hoe de bal springt, krijg je ze mee of tegen in de voeten haha
Net 2 potjes Rivals en ik weet alweer genoeg: al speel ik vanavond 400 wedstrijden, ik win er geen één.
Wat een zieke teams krijg ik tegen in de WL.

E.A. is weer helemaal aan het doorslaan met die hero en icon sbcs. Zoveel ziek goede icons en Hero’s tegen niet te doen.

• Lashrom
Traeces schreef op maandag 8 december 2025 @ 20:24:
Wat een zieke teams krijg ik tegen in de WL.

E.A. is weer helemaal aan het doorslaan met die hero en icon sbcs. Zoveel ziek goede icons en Hero’s tegen niet te doen.
Mind you, we zitten pas begin december. 8)7
Paar jaren geleden mocht je van geluk spreken als je uberhaupt een icon in je team had rond deze tijd.
Lashrom schreef op maandag 8 december 2025 @ 21:32:
[...]

Mind you, we zitten pas begin december. 8)7
Paar jaren geleden mocht je van geluk spreken als je uberhaupt een icon in je team had rond deze tijd.
Van de website van EA zelf:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pWctJ0VDhx4ESU5TNXBRD2Hg72Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZdNoNCM0HcqNTgAWT3O163wZ.jpg?f=fotoalbum_large

8)7

• Lashrom
In de eerste weken ging het goed. Maar toen ze icon en hero sbc's repeatable hadden gemaakt, ging het al gauw averechts met de powercurve.
8 wins in de wl.

Ging redelijk, merk vooral dat ik een goede spits mis. Heb ook echt geen idee wie ik er moet neerzetten.

Packte alba, toch mooi 100k. bij elkaar zo’n 150k verdiend, dus een keer niet voor lul gespeeld.
POTM Pina is in dezelfde categorie als de Kounde SBC

Edit: op futbin had de kaart low driven+ maar in de app zie finesse+. EA snapt het niet :+

[ Voor 47% gewijzigd door Bossie op 09-12-2025 08:11 ]

• heron
  • Nu online
Gisteren beetje in de nieuwe Gauntlet gespeeld: stukje relaxter omdat iedereen vooral voor de 12x spelen gaat, en niet per se alles wil winnen. En wat meer variaties in de teams.

Win nog steeds minder dan de helft van mijn wedstrijden, maar je krijgt voor die 12 wedstrijden betere rewards dan je voor dezelfde hoeveelheid wedstrijden in Rivals Div 6 of 7 krijgt volgens mij.

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:18
heron schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 08:05:
Gisteren beetje in de nieuwe Gauntlet gespeeld: stukje relaxter omdat iedereen vooral voor de 12x spelen gaat, en niet per se alles wil winnen. En wat meer variaties in de teams.

Win nog steeds minder dan de helft van mijn wedstrijden, maar je krijgt voor die 12 wedstrijden betere rewards dan je voor dezelfde hoeveelheid wedstrijden in Rivals Div 6 of 7 krijgt volgens mij.
Ik ga het morgen proberen, die 12x spelen en wat goals maken is ook mijn insteek.

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 17:30
heron schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 08:05:

Ik heb gisteren ook die Gauntlet eens gedaan, won meteen de 1e drie games. Alleen hoe spelen jullie die Gauntlet, maken jullie gewoon 3 losses teams met tactics? Nu moest ik na 1 game mn hele team en subs veranderen, beetje veel werk om dat voor 12 games te doen, iemand nog tips?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• heron
  • Nu online
Sn3gG3l schreef op donderdag 11 december 2025 @ 10:16:
[...]

Ik heb gisteren ook die Gauntlet eens gedaan, won meteen de 1e drie games. Alleen hoe spelen jullie die Gauntlet, maken jullie gewoon 3 losses teams met tactics? Nu moest ik na 1 game mn hele team en subs veranderen, beetje veel werk om dat voor 12 games te doen, iemand nog tips?
Ik heb naast mijn main team ook nog 3 aparte gauntlet teams staan inderdaad. Anders blijf je maar switchen.

• Sn3gG3l
heron schreef op donderdag 11 december 2025 @ 10:18:
[...]

Ik heb naast mijn main team ook nog 3 aparte gauntlet teams staan inderdaad. Anders blijf je maar switchen.
Top dat ga ik ook maar doen denk ik, had na 3 potten al geen zin weer om die teams te fixen. Ga ook maar even 3 Gauntlet teams bouwen.

Gisteren ging het wel maar vandaag bizarre teams tegen bij Gauntlet en dus niks gewonnen. Net als in Rivals en champs.

Offline spelen vind ik geen zak aan, packluck is 0,0.

Steeds meer dingen die ik normaal leuk vind kan ik wegstrepen deze editie, om tot de conclusie te komen dat ik er eigenlijk niks meer aan vind.

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:09:
Gisteren ging het wel maar vandaag bizarre teams tegen bij Gauntlet en dus niks gewonnen. Net als in Rivals en champs.

Steeds meer dingen die ik normaal leuk vind kan ik wegstrepen deze editie, om tot de conclusie te komen dat ik er eigenlijk niks meer aan vind.
Ik won de tweede gauntlet ook alle 3 de potten en zo goed ben ik niet. Je speelt die gauntlet alleen maar voor de objectives toch? Heb nog een zooi entries maar er valt niets meer te winnen lijkt het?

Rivals heb ik al tijden niet meer aangeraakt. SB vind ik ook vaak teveel werk.

Heb nu wel premium pass voor S2 gekocht met die points maar er lijkt nog niet heel veel xp te krijgen.

• cubert20
Sn3gG3l schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 12:30:
[...]

Ik won de tweede gauntlet ook alle 3 de potten en zo goed ben ik niet. Je speelt die gauntlet alleen maar voor de objectives toch? Heb nog een zooi entries maar er valt niets meer te winnen lijkt het?

Rivals heb ik al tijden niet meer aangeraakt. SB vind ik ook vaak teveel werk.

Heb nu wel premium pass voor S2 gekocht met die points maar er lijkt nog niet heel veel xp te krijgen.
Alles komt in de laatste 2 weken.
Dan speel je een paar potjes en dan heb je er weer 5k bij ofzo.

Laat rivals momenteel ook redelijk liggen.
Aanval over de zijkant en dan een cutback verdedigen is wel geestdodend.
jantjezoepenman schreef op zondag 7 december 2025 @ 10:38:
[...]

Hier precies hetzelfde, speel alles. Doe alle objectives maar krijg 0 uit packs. In de eerste week had ik van de Ven toen nog 55k waard. Met een hogere waarde heb ik ze nog niet gehad ook. Ik heb wel al 3x Bellingham gold untradeable gepacked.
Want Bellingham is idd niet noemenswaardig idd

Moody2204 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:09:

Dan stop je? Dat heb je volgens mij een paar weken terug hier ook ergens gepost.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• mefjoew
Partypooper schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 14:20:
[...]

Dan stop je? Dat heb je volgens mij een paar weken terug hier ook ergens gepost.
Zeg maar gerust meerdere malen per week :+ Laten we het erop houden dat @Moody2204 gewoon zijn naam eer aan doet en dat we zijn 'ik ben er klaar mee' maar met een korreltje zout moeten nemen :(:)
Ik zit in een spagaat: ik speel al jarenlang voetbalspellen en wil dat graag blijven doen.

Maar ja.... EAFC26 is nou niet je van het.

Ik mis de good old PES days zal ik maar zeggen.

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
Moody2204 schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 14:46:
Ik zit in een spagaat: ik speel al jarenlang voetbalspellen en wil dat graag blijven doen.

Zo is het, ik neem me ook iedere keer voor te stoppen, maar ga gewoon weer vrolijk door, is gewoon een verslaving denk ik >:)

• mefjoew
Moody2204 schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 14:46:

Die mis ik ook hoor. Heerlijk Master League spelen en niets geen gedoe met online-frustraties of het idee dat je wordt genaaid door een proces dat erop uit is je optimaal geëngageerd te houden. En toch hè, we doen onszelf dit natuurlijk gewoon keihard aan. Immers kan je prima allerlei andere modi spelen, zoals jij ook wel hebt geprobeerd, waar EA veel minder bezig is met jouw spelervaring te beïnvloeden.

• Augy
cubert20 schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 13:06:
[...]

Alles komt in de laatste 2 weken.
Dan speel je een paar potjes en dan heb je er weer 5k bij ofzo.

Laat rivals momenteel ook redelijk liggen.
Aanval over de zijkant en dan een cutback verdedigen is wel geestdodend.
Moet zeggen dat sinds ik in div5 speel alles een stuk makkelijker gaat als in div6

Speel ook nu weer 451 met 2 playmakers op attack en middelste op dlp build up. Dan gebeuren er eindelijke leuke dingen op t veld. Lijkt voor mij de enige opstelling die de attacking AI wat wakker maakt.

Wel depth op 50 en backs op defend, scheelt me een hele hoop tegengoals en counters
Augy schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 17:22:
[...]

Moet zeggen dat sinds ik in div5 speel alles een stuk makkelijker gaat als in div6

Speel ook nu weer 451 met 2 playmakers op attack en middelste op dlp build up. Dan gebeuren er eindelijke leuke dingen op t veld. Lijkt voor mij de enige opstelling die de attacking AI wat wakker maakt.

Wel depth op 50 en backs op defend, scheelt me een hele hoop tegengoals en counters
Kan dit bevestigen.

Heb 1 sloper in het midden staan en de andere 2 met aanvallende intenties. Dan heb je aanvallend genoeg opties en verdedigend ook prima dicht staan.

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 17:40:
[...]

Kan dit bevestigen.

Heb 1 sloper in het midden staan en de andere 2 met aanvallende intenties. Dan heb je aanvallend genoeg opties en verdedigend ook prima dicht staan.
Frenkie staat bij mij daar, niet echt een sloper haha

Belangrijkste vind ik dat ze alledrie tikitaka hebben. Trio is: trejo evo, fdj, llorente evo

• Lashrom
Een vriend van mij had Mbappe captains t.w.v. 5,5M gekregen tijdens Thunderstruck promo uit een 82+ x 20. In de middag stuurt hij mij een screenshot dat hij Ginola Joga uit de league sbc's heeft gehaald. Misschien moet ik ook maar eens degraderen naar divisie 6 ... 8)7 Ik maar elke week Rivals zweten in divisie 2 en geen reet krijgen, al doe ik dagelijks sbc's. WL altijd rond de 10 wins pakken maar wordt je daar ook niet voor beloond. Zit ik daar met een hele team vol evo's.

[ Voor 33% gewijzigd door Lashrom op 12-12-2025 22:42 ]

Lashrom schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 22:39:
Een vriend van mij had Mbappe captains t.w.v. 5,5M gekregen tijdens Thunderstruck promo uit een 82+ x 20. In de middag stuurt hij mij een screenshot dat hij Ginola Joga uit de league sbc's heeft gehaald. Misschien moet ik ook maar eens degraderen naar divisie 6 ... 8)7 Ik maar elke week Rivals zweten in divisie 2 en geen reet krijgen, al doe ik dagelijks sbc's. WL altijd rond de 10 wins pakken maar wordt je daar ook niet voor beloond. Zit ik daar met een hele team vol evo's.
Packluck is toch account gebonden denk ik. Ik krijg in div. 6 ook geen reet.

• Lashrom
Moody2204 schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 00:08:
[...]

Packluck is toch account gebonden denk ik. Ik krijg in div. 6 ook geen reet.
Dat was ook altijd mijn theorie. Elk jaar zagen ze me voor gek aan. Maar ik begin er toch wel weer heel erg veel in te geloven.
Lashrom schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 01:15:
[...]

Dat was ook altijd mijn theorie. Elk jaar zagen ze me voor gek aan. Maar ik begin er toch wel weer heel erg veel in te geloven.
Ik geloof er sowieso in, ik was tussendoor twee jaar gestopt en uiteindelijk toch maar weer eens gekocht vorig jaar.

In het begin meteen een untradeable Mbappe waardoor ik daarna ben blijven spelen.

Komt er nog een behoorlijke sbc uit de komende dagen ?

Heb een shitload aan fodder en 500k muntjes. Maar iedere upgrade kost veel duurder. En die icon sbc heb ik geen zin om op te gokken.

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 12:04:
Komt er nog een behoorlijke sbc uit de komende dagen ?

Heb een shitload aan fodder en 500k muntjes. Maar iedere upgrade kost veel duurder. En die icon sbc heb ik geen zin om op te gokken.
Er komt een dalglish/arrinca sbc keuze
Markvd1984 schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 13:08:
[...]

Er komt een dalglish/arrinca sbc keuze
Top dan bewaar ik me fodder / coins. Dalglisch is geweldig ingame :)

• Markvd1984
Gaulet streak gehaald 10x82 en 10x83
Hoogste speler een 84 geen enkele walkout uit 20 spelers

Wat een tering oplichters gewoon niks geven

• cubert20
Markvd1984 schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 13:59:
Gaulet streak gehaald 10x82 en 10x83
Hoogste speler een 84 geen enkele walkout uit 20 spelers

Wat een tering oplichters gewoon niks geven
Ik had volgens mij wel een walkout, maar niks bijzonders.
Maar eerlijk gezegd weet ik ook niet welk pakketje waarvoor was.

Gewoon nergens iets verwachten helpt enorm met mindset problemen.
Ik verwacht gewoon alleen maar fodder om SBC te completen die ik zou willen hebben, alles meer is meegenomen.
Ik wordt oprecht al blij als er een paar discard totw in zitten.

Meer moeite heb ik met de standaard meta dingen die je moeilijk kunt voorkomen.
En die na het meer dan 100x tegengekomen wel heel saai worden.

• Sn3gG3l
Net ff zinchencko SBC gedaan, goede stats en kan ook op CDM, ben benieuwd!

cubert20 schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 17:48:
[...]

Ik had volgens mij wel een walkout, maar niks bijzonders.
Maar eerlijk gezegd weet ik ook niet welk pakketje waarvoor was.

Gewoon nergens iets verwachten helpt enorm met mindset problemen.
Ik verwacht gewoon alleen maar fodder om SBC te completen die ik zou willen hebben, alles meer is meegenomen.
Ik wordt oprecht al blij als er een paar discard totw in zitten.

Meer moeite heb ik met de standaard meta dingen die je moeilijk kunt voorkomen.
En die na het meer dan 100x tegengekomen wel heel saai worden.
Het merendeel van mijn team zijn toch evo’s en sbc’s. De campaign mix SBC is prima om steeds je fodder in te dumpen.

• Sn3gG3l
Bossie schreef op zondag 14 december 2025 @ 12:20:
[...]

Het merendeel van mijn team zijn toch evo’s en sbc’s. De campaign mix SBC is prima om steeds je fodder in te dumpen.
Die heb ik ook een keer gedaan, kreeg er Di Lorenzo uit. Goeie kaart maar past qua chem niet in m'n team. Misschien nog eens die sbc doen.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-12 13:39
Pfff. Pure frustratie hier op de Switch 2. Na afloop van Rush (net 2x gewonnen) loopt de game helemaal vast. Je kunt niets dien behalve een reboot en daarna een warning. Niet leuk, zeker als de matchmaking ook nog eens lang duurt

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-12 17:49
Weet iemand wat het update beleid is van EA? Zijn er vaak updates?

Merk bijv bij de career dat je niet meer kan zien wat de potentie is van je eigen spelers. Haalt het plezier van team met wonderkids verbeteren totaal weg...

• Sn3gG3l
znight schreef op woensdag 17 december 2025 @ 15:22:
Weet iemand wat het update beleid is van EA? Zijn er vaak updates?

Merk bijv bij de career dat je niet meer kan zien wat de potentie is van je eigen spelers. Haalt het plezier van team met wonderkids verbeteren totaal weg...
Er zijn wel vaak updates ja. Ik speel zelf alleen FUT dus weet niet hoevaak Career e.d. wordt geupdate.

Alle verhandelbare spelers verkocht. Verwacht een dikke market crash met WW.

Hoorde geruchten voor een baby dinho sbc, hoop dat hij redelijk betaalbaar wordt.

Vraag me ook af of ea TS Abily vergeet te upgraden. Ondertussen OL vrouwen al 2x gewonnen en 10x gescoord. Maar nog steeds niks.

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:38
Jullie al mooie Evo's gebouwd? Ik heb dit trio Belgen! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Ny_fRdjXJQeFDMILiN9cVZtIgM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f4r9SSTDLVcrcMwI8L4iorpQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4GzGXcW14b6HHeq7w15QCtNfvs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mnMgLwa4yXqUqIhVzcIpiHyJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-PHyS7QULBRzAaViUlL1C8MiIU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cAKUga7AIs4fpgVLlL1VeLK6.jpg?f=fotoalbum_large
Nee, niet zo. Ik zou ook wel een keer een past en present team willen maken (liefst AC Milan), maar ik weet nooit zo goed hoe dat aan te pakken. Welke evo's dan handig zijn en bij welke spelers.

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op woensdag 17 december 2025 @ 22:55:
[...]

Nee, niet zo. Ik zou ook wel een keer een past en present team willen maken (liefst AC Milan), maar ik weet nooit zo goed hoe dat aan te pakken. Welke evo's dan handig zijn en bij welke spelers.
Ik doe eigenlijk ook nooit evo's. Meestal verlopen ze gewoon na een tijdje zonder dat ik begonnen ben.

• Lashrom
Moody2204 schreef op woensdag 17 december 2025 @ 22:55:
[...]

In principe is het vooral Futbin of FutGG kijken, een speler selecteren en controleren welke evo's nog beschikbaar zijn. Pas je een evo toe dan is het een kwestie van spelen of winnen totdat de evo doelstellingen zijn voltooid. Zou eventueel wel controleren welke evo bij welke speler past of bij welke je het liefste wilt gaan doen. Het is tevens jouw evo speler die je zelf kunt upgraden hoe je wilt afhankelijk van je team. Sommige evo's kunnen dan ook veel beter worden dan spelers die nu op de markt zijn (voornamelijk voor gasten met slechte packluck zoals wij haha).

Hierbij enkele voorbeelden van mijn evo's waarvan een paar ik meer dan 10 evo's heb moeten voltooien om zo deze stats te kunnen bereiken.

Daarnaast heb je een glitch om evo's sneller te voltooien door te registreren voor de PS toernooi, via notificaties de PS toernooi deelnemen aan een match waardoor je een Rivals match afbreekt. Hierdoor lijkt het alsof je een wedstrijd volledig hebt gespeeld en kan je dit ook zien in je evo's. Het telt trouwens ook niet als een verlies voor je Rivals potje. Wel heb je maar telkens 5 minuten de tijd en kan je iedere uur registreren. En anders gewoon lekker potjes Rush spelen of grinden via Rivals zelf.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/drCORUQsInRx19eo1lcotn1593U=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/E4pBFUd51q64RZra2aV0Oz5K.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wgzYbgteJrX8MZRXIVW2kcICVow=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/chaV3Fh0NMnpofIYMdyrLEGC.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebwY4nazQr2wWp0_OsZbx1JJofI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/9ba8kzKLDCU9jlAHCH7Pvvff.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PaL_JkQC1c6i-Ud47VTFv38biAI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nsUhaaCgWUiD3LASGHVL6CNt.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L_bY9dNeM5h_T-eWGCjPvSrpV8o=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/QGM8sC3zh41WqaXeiGvsitp4.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-macWVkoUOH80HAK-KH2uzKmWFs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nfjsh74Baoykbu9dZLbKtUBV.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HWdnESawxiGRaNjwCariRKH8sds=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/n72Upw8UOcueUa4Cc0nJkyxb.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/97zfcde1QBZya7w05o63M9Na6zc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/4HWNkYMhFONoKQVHXnIUpgPy.png?f=fotoalbum_tile

• cubert20
Yes nog 2 claudia pina kaarten.

Naast de fantastische gameplay is dat wat we precies nodig hebben.

• Markvd1984
cubert20 schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 19:29:
Yes nog 2 claudia pina kaarten.

Naast de fantastische gameplay is dat wat we precies nodig hebben.
Ze moeten spelers keer wat gunnen behalve het echt oplichterij van de 500 k voor de seizoenenladder
Net weer 10x 82 en krijg 3 x een 83 rest 82
Van de 6x dat ik hem gedaan heb is me hoogste 1x een 85 kaart
Echt schofferig hoe weinig ze geven en hoeveel je moet betalen voor een seizoen ladder
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-POsEzhqyKrJ95ga9fcDE9U_sw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VvxHo0iMsBgpIINNl5yJO87Y.jpg?f=fotoalbum_large

Hier wat is dit nou weer voor kansloze bug. Je kan het halve veld niet zien.

• pordkert
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 19-12 21:04
Zo, dat is vervelend. Wat moet dat voorstellen? Een zon op het veld? Ik zie regelmatig wisselspelers op het veld staan. Ze staan stil en de veldspelers lopen er gewoon doorheen. En ik had vorige week dat de tweede helft begon, maar dat de camera op de middenlijn bleef plakken. Kon alleen de middencirkel zien...
Na vanavond weet ik weer precies waarom ik gestopt was met deze dramatische slechte game.

Wat een slechter servers, wat een bizarre glitches en weer gold spelers met 60 pace die mijn 90+ er uit rennen.
Traeces schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 20:46:
[Afbeelding]

Hier wat is dit nou weer voor kansloze bug. Je kan het halve veld niet zien.
Aan de logo's te zien vuurwerk van de thuisclub :+

Ik had trouwens ook 1 potje hetzelfde. Heel raar, nog nooit eerder gezien.
Moody2204 schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 23:10:
[...]

Aan de logo's te zien vuurwerk van de thuisclub :+

Ik had trouwens ook 1 potje hetzelfde. Heel raar, nog nooit eerder gezien.
Speelde daarna in de Kuip tegen een mede kameraad. Maar daar was het in de filmpjes door de licht / zon inval.

Weer een fuckup van EA.
Traeces schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 23:44:
[...]

Speelde daarna in de Kuip tegen een mede kameraad. Maar daar was het in de filmpjes door de licht / zon inval.

Weer een fuckup van EA.
Ja precies, eerst dacht ik dat mijn Playstation gaar was. Schrok me een breuk.
Moody2204 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 00:19:
[...]

Ja precies, eerst dacht ik dat mijn Playstation gaar was. Schrok me een breuk.
Dat dacht ik dus ook :+ eerste pot die ik speelde leek het eerst heel veel op artifacts…..

• heron
  • Nu online
Die nieuwe evo is toch weer leuk. Hiermee mijn nieuwe CAM gemaakt. Zo'n keten maken is wel geinig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z8fCAHgE-KmP919rcPBZjmi1-uY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rp9IWVwddIwSxiXsZEBXYXdu.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RI2m0h7rRPC_h2AlN74O3Slag50=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2OI5wXWLggvXdmjQegoXsxO.jpg?f=fotoalbum_large
Welke opstellingen gebruiken jullie ? Begin echt moedeloos van te worden hoe open het bij mij ligt steeds.

Bij mijn tegenstanders staat continu pot dicht.

Edit :

Speelde net tegen een 4-1-2-1-2 narrow. Stond helemaal dicht in het midden. Maar valt me ook op zodra ze gaan aanvallen hoe belachelijk snel alles weer bij mijn verdediging is.

Als mijn elftal omschakelt staat het hele zooitje nog te pitten en loopt niet mee.

Snap er echt helemaal niks van.

[ Voor 49% gewijzigd door Traeces op 20-12-2025 16:27 ]

• heron
  • Nu online
Traeces schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 16:13:
Welke opstellingen gebruiken jullie ? Begin echt moedeloos van te worden hoe open het bij mij ligt steeds.

Edit :

Speelde net tegen een 4-1-2-1-2 narrow. Stond helemaal dicht in het midden. Maar valt me ook op zodra ze gaan aanvallen hoe belachelijk snel alles weer bij mijn verdediging is.

Als mijn elftal omschakelt staat het hele zooitje nog te pitten en loopt niet mee.

Ik speel de 4411 die je heel vaak ziet: 60, short passing.

Alle verdedigers op defend. Middenveld op box to box, ball winning. Vleugels op inside forward balanced. Cam op Playmaker balanced, spits op advanced forward attack.

Edit: de playstyles zijn ook erg belangrijk. Intercept voor je middenvelders. Rapid of quickstep op de vleugels. En passing playstyles zoals tiki taka, incisive of pinged zijn essentieel.

[ Voor 10% gewijzigd door heron op 20-12-2025 17:25 ]

• Sn3gG3l
Traeces schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 16:13:

Edit :

4231 al heel fc26

• cubert20
Eigenlijk elke opstelling met maar 1 cdm of centrale cm heb je te weinig defensive zekerheid.
Een opstelling met RM en LM bieden verdedigen of aanvallend te weinig. Je hebt namelijk de keuze tussen een aanvallende RM die stopt met verdedigen rond de middenlijn.
Of een verdedigende RM die alleen aanvalt als je hem triggert met L1.

Als ik speel gebruik ik momenteel 41212 narrow. Verdedigend staat het goed en de 2 CM doen leuk mee in het aanvalsspel.
Vind hem alleen wat te smal, waardoor je weinig vleugelactie hebt.

Ik speel momenteel overigens weinig, dit wordt de 3e WL op rij die ik oversla.
Ik dacht er zo net even aan om te spelen, maar ik kon me de cutback goals alweer voorstellen.

Ik vind het spel op dit moment zo geestdodend.
Elke keer dezelfde goals tegen.
Ik zou dolgraag niet de AI laten verdedigen, maar het zelf oppakken. Alleen loop je dan steeds achter de bal aan, of bounced hij van de speler die je controlled af.

Ik hoop op een patch die iets verbeterd, maar anders is de game straks in januari best wel dood.
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste