GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Het aparte vindt ik dat de potjes die ik dik verlies altijd tegen spelers is die echt een kut team hebben met 82-83-84 rated spelers en ineens gewoon helemaal niks lukt het alles onderschept wordt wat je passed. Het lijkt er haast op dat het gewoon hackers zijn en ze toch wel weten dat ze gaan winnen.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
iriteer me echt dood aan die matchmaking.cubert20 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:06:
Die matchmaking is wel apart soms ja.
Ene potje leg je na 7-0 in de 2e helft de controller maar op de kop.
En het volgende potje sta je vrij snel met 4-0 achter waarbij het niet heel veel beter gaat worden.
Speel nu 4222 met 100 depth en ook met Hierro gaat dat meestal prima.
De potjes die ik lastig vind en ook niet heel leuk zijn de potjes waarbij de tegenstander tergend langzaam richting jouw speelhelft gaat.
Mijn 100 depth helpt dan niet en het lukt mij ook niet om die bal te pakken te krijgen.
2nd man press trekt soms je verdediging uit elkaar, dus dat is niet altijd handig.
Dan speel je eigenlijk een potje met 30% balbezit waarbij er weinig gebeurt.
Zou graag tips hebben hoe dit tegen te gaan? Hoe kun je effectief druk zetten tegen zo`n posession hoarder?
Doe mij maar potjes met hoge druk waarbij de bal snel over en weer gaat.
De ene avond verlies je bijna alles.
Dag erna ga je er fluitend doorheen en tref je de grootste mongolen.
Verschil is gewoon te groot.
Ik heb ook weleens avonden gehad waar het steeds gelijk op ging.
Soms verliezen, beetje gelijkspel en weer wat winnen.
Allemaal heel close.
Dan is het echt een leuk spel.
Kon ik dat ook maar ... Nu is het te laat voor mij haha.Partypooper schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:17:
Nou heb de trial van 10 uur erop zitten.
Ondanks dat de game prima speelde heb ik wel besloten de game niet volledig aan te schaffen. Ik heb natuurlijk de game niet tijdens de release gespeeld, maar zoals de staat nu is speelt het voor mijn gevoel exact hetzelfde als FC25.
Kijk wel weer een keertje als die in EA play zit. Voor nu, stort ik me lekker op BF6 en Le Mans Ultimate.
Je kan vanaf nu als je in divisie 7 zit ook meedoen aan de Weekend League.Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:16:
Het is ook zwaar irritant dat je van div5 (bijna 4) terug gezet wordt naar eind 7 in een nieuw seizoen. Kan je weer geen champs spelen, want allemaal tryhards die dat ook willenen verlies dus alles met mijn outdated team.
Hier nog 1. Heb zelfs nog Sensible Soccer gespeeld. Of International Superstar Soccer op de oude Nintendo. PES blijf ik toch echter de beste herinneringen aan houden.Mauz1978 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 10:01:
Wat een gedrocht is het weer geworden… het verlangt naar oude tijden:
[Afbeelding]
Hoezo, ik speel al heel mijn leven voetbalgames? (Ik mis wel nog een paar oude FIFA’s (zoals 98), maar die zitten in een andere doos. En vanaf 18/19 ging het digitaal).
Behalve klagen over wat de game opeens geworden is, iemand nog tips mbt formatie/tactiek waardoor de game voelt dat je met een team speelt dat inderdaad zin heeft om te gaan voetballen ipv een statisch team ?Moody2204 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:00:
[...]
Hier nog 1. Heb zelfs nog Sensible Soccer gespeeld. Of International Superstar Soccer op de oude Nintendo. PES blijf ik toch echter de beste herinneringen aan houden.
Gisteravond/vanonchtend een paar potjes squadbattles gespeeld om een paar evo's af te ronden, maar het speelt echt bijzonder vervelend.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dan punt 2: die Halloween Spirit objective voltooid waar je 4x 85+ voor kreeg, en wat krijg ik?
:strip_exif()/f/image/eCLmhyb5X18Drm7e9sOI1QIl.jpg?f=fotoalbum_large)
Waar staat die + dan voor? Screw you EA!
Wat ik nu doe, aangezien de gameplay zo ruk is, is eigenlijk geen online potjes meer spelen (of zo min mogelijk). In plaats daarvan ben ik vooral bezig met het (op)bouwen van thema-teams, het doen van objectives en een beetje EVO’s etc. Zodra EA weer een patch uitbrengt waardoor de gameplay wat beter wordt, heb ik in ieder geval nog leuke teams om mee te spelen, bijvoorbeeld in de Gauntlet.Moody2204 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:54:
Hier nog wel 2 redenen om te klagen. 3 potjes WL, 3x sterker, en dan toch 3x verliesIk snap echt niet waarom ik in de WL zo vaak het gevoel heb beter te zijn, maar dan toch verlies (Al helpt spelen tegen een Mbappé ook niet echt, want dan hoef je niet eens goed te zijn in het spel, dan kun je toch van iedereen winnen). Maar verder andere tactics, andere spelers, andere mindset, vanalles al geprobeerd. Deze versie ligt mij kennelijk niet. Het wordt tijd voor mijn EA pensioen denk ik en te gaan mijmeren over de good old PES-days. Ben er een beetje klaar mee.
Dan punt 2: die Halloween Spirit objective voltooid waar je 4x 85+ voor kreeg, en wat krijg ik?
[Afbeelding]
Waar staat die + dan voor? Screw you EA!
Het lijkt er ook op dat deze editie dezelfde trend gaat volgen als FC 25 waarbij het een beetje speelbaarder werd in januari.Voor nu laat ik die online potjes gewoon even voor wat ze zijn.
Ik heb echt geen idee hoe ik dit voetbalspel weer een beetje leuk voor mezelf kan maken. Er zit 0,0 verbetering in. Sterker, het gaat met de dag slechter en slechter. Vind er geen zak meer aan zo.
[ Voor 62% gewijzigd door Moody2204 op 01-11-2025 20:11 ]
Wat een tovenaar.
5/5, goede speelstijlen,Frans,PL Cam,Rw/Rm 90 snelheid.
Kosten…1800 coins.
Wel snel doen want volgens verloopt de EVO morgen al.
[ Voor 20% gewijzigd door joenes30 op 02-11-2025 02:38 ]
Done done, niet vergeten RM Inside++ en Cam Shadow striker ++ er op te doen voordat je de flash evo doet.joenes30 schreef op zondag 2 november 2025 @ 02:35:
Cherki 85 EVO Flash gast like Adama is echt wel ff een vermelding waard.
Wat een tovenaar.
5/5, goede speelstijlen,Frans,PL Cam,Rw/Rm 90 snelheid.
Kosten…1800 coins.
Wel snel doen want volgens verloopt de EVO morgen al.
Shadow striker had ik helaas niet meer
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
die RM inside vergeten en shadow had ik al verbruikt.Bossie schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:30:
[...]
Done done, niet vergeten RM Inside++ en Cam Shadow striker ++ er op te doen voordat je de flash evo doet.
Shadow striker had ik helaas niet meer
Maar goed, 85 rated
Dus zal niet lang duren voordat we weer een EVO krijgen.
Heerlijk kaartje nu al.
Dat ik ooit in het verleden div 2,1, elite heb gehaald lijkt wel 100 jaar geleden (sowieso heette de serie nog FIFA toen). Tijd om te stoppen. Misschien wat offline onderdelen eens gaan spelen. Het ga jullie goed in ieder geval!
Tot over een paar weekjesMoody2204 schreef op zondag 2 november 2025 @ 15:27:
Nou de Weekend Pina League afgesloten met een nieuw trauma: 2 wins, 13 losses…….
Dat ik ooit in het verleden div 2,1, elite heb gehaald lijkt wel 100 jaar geleden (sowieso heette de serie nog FIFA toen). Tijd om te stoppen. Misschien wat offline onderdelen eens gaan spelen. Het ga jullie goed in ieder geval!
De vraag blijft altijd, ben je een div 1-3 speler die meteen vanaf het begin in deze leagues zit of kom je daar pas aan het einde van de cycle (i.e. => TOTS).
De echt hoge divisies pas later. Maar div. 4/3 was toch wel mijn niveau. Maar nu lijkt dat allebei een onbereikbare stip aan de horizon. Ik zit nu rond div. 7/6 en WL is helemaal een drama. Het lijkt ook niet beter te worden. Dus dat frustreert en wordt nu ook gewoon saai en vervelend. Laat staan alle oneffenheden van het spel zelf zoals the holy Pina, Wilson en nog meer dames waar ik voorheen nog nooit van gehoord had.Bossie schreef op zondag 2 november 2025 @ 15:59:
[...]
De vraag blijft altijd, ben je een div 1-3 speler die meteen vanaf het begin in deze leagues zit of kom je daar pas aan het einde van de cycle (i.e. => TOTS).
Die zaten er vorig jaar ook gewoon in, hoewel Wilson toen Smith heette als ik me niet vergis.Moody2204 schreef op zondag 2 november 2025 @ 16:18:
[...]
De echt hoge divisies pas later. Maar div. 4/3 was toch wel mijn niveau. Maar nu lijkt dat allebei een onbereikbare stip aan de horizon. Ik zit nu rond div. 7/6 en WL is helemaal een drama. Het lijkt ook niet beter te worden. Dus dat frustreert en wordt nu ook gewoon saai en vervelend. Laat staan alle oneffenheden van het spel zelf zoals the holy Pina, Wilson en nog meer dames waar ik voorheen nog nooit van gehoord had.
Toch waren ze toen voor mijn gevoel veel minder overpowerd dan nu. Nu ben ik in de 15 WL potjes zeker 13x Pina tegengekomen denk ik.Bossie schreef op zondag 2 november 2025 @ 16:20:
[...]
Die zaten er vorig jaar ook gewoon in, hoewel Wilson toen Smith heette als ik me niet vergis.
Wordt er regelmatig uitgegooid zodra ik de aftrap doe. En dan dat gezeik dat je de verbinding hebt verbroken.
In de WL merk je wel het meest wat je vervelend vind aan de game.
Oftewel wat je natuurlijk ook niet goed kan.
Ik wil zo graag druk zetten met het team, maar dan heb je weer zo`n dribbelaar die overal omheen blijft gaan.
En wat ik ook doe, afstand houden of tackelen wil dan niet.
Houd ik teveel afstand dan sta ik in mijn eigen 16 en dribbelt hij richting een makkelijk schot. Tackle ik dan gaat hij er omheen.
Hoe dit aan te pakken?
Ik weet het nog niet.
Dat klopt idd, omdat de low-driven playstyle pas halverwege werd toegevoegd vorig jaar.Moody2204 schreef op zondag 2 november 2025 @ 16:53:
[...]
Toch waren ze toen voor mijn gevoel veel minder overpowerd dan nu. Nu ben ik in de 15 WL potjes zeker 13x Pina tegengekomen denk ik.
Iedereen heeft nu ook een “gratis” Benzema met low-driven ps+ sinds dit weekend, dus je gaat het alleen maar meer zin.
Ik zit te kijken naar de nieuwe evo van Rashford. Ik heb namelijk best veel evo's in mijn huidige Rashford voltooid met de volgende stats en rating. Het scheelt niet echt veel maar de +2 snelheid, +1 dribbel en de extra press proven playstyle lijkt me wel aantrekkelijk. Ik kan het ook nog verder boosten naar de Inwaarts Instinct evo met hogere rating naar 83, betere schieten, passing en dribbel. Wachten op de volgende evo?
Kon je maar inzien welke evo's je eerder hebt gedaan bij een speler. Best stom dat ze dit niet hebben geimplementeerd.
:strip_exif()/f/image/LXIaywJRy5CCdcZxrNHcSBbK.png?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Lashrom op 02-11-2025 19:56 ]
Ik geniet van 4231 en 41212 op dit moment. Codes gewoon random van internet geplukt.Bossie schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:09:
[...]
Behalve klagen over wat de game opeens geworden is, iemand nog tips mbt formatie/tactiek waardoor de game voelt dat je met een team speelt dat inderdaad zin heeft om te gaan voetballen ipv een statisch team ?
Gisteravond/vanonchtend een paar potjes squadbattles gespeeld om een paar evo's af te ronden, maar het speelt echt bijzonder vervelend.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik ben een 4231 narrow speler, maar speel vooral 4231 wide wegens gebrek aan Cams.Oekol schreef op zondag 2 november 2025 @ 21:00:
[...]
Ik geniet van 4231 en 41212 op dit moment. Codes gewoon random van internet geplukt.
Maar door de nieuwe evo’s is dat problem bijna opgelost
Vind er anders gewoon niet zoveel meer aan.
Maar als je zelfs daarmee niet de bal af kan pakken van iemand die gewoon rond speelt. (hij was welliswaar een stuk beter)
Dan is er wel wat mis met het verdedigend aspect van het spel (In ieder geval dat van mij)
Icon SBC gedaan Roy Keane eruit.
WL afgesloten met mijn beste resultaat (ben niet zo heel goed) 6 wins.
Jaoa felix scream uit een pakje gehaald.
Even denken of ik hem nu ga verkopen of als hij die 99 boost krijg??
[ Voor 27% gewijzigd door cubert20 op 03-11-2025 00:52 ]
- Transfermarkt; bevat slechts 50.000 items met hogere prijzen dan XBOX/PS/PC
- Matchmaking voor Rush kan lang duren, Rivals lukt meestal wel
- Pepsi beloningen gelden niet voor de Switch 2
- Gameplay, vergelijkbaar met de andere platformen, 30 FPS went wel
Verder net een 225k pack geopend, met 31 items + hero max. 87. Weer een dikke EA scam met Gervinho 85 en Gakpo 84 als beste spelers...
Niet zo heel goed of niet zo heel veel geduld?cubert20 schreef op zondag 2 november 2025 @ 23:12:
Speel nu 352 met 100 depth.
Vind er anders gewoon niet zoveel meer aan.
Maar als je zelfs daarmee niet de bal af kan pakken van iemand die gewoon rond speelt. (hij was welliswaar een stuk beter)
Dan is er wel wat mis met het verdedigend aspect van het spel (In ieder geval dat van mij)
Icon SBC gedaan Roy Keane eruit.
WL afgesloten met mijn beste resultaat (ben niet zo heel goed) 6 wins.
Jaoa felix scream uit een pakje gehaald.
Even denken of ik hem nu ga verkopen of als hij die 99 boost krijg??
Als je op 100 depth speelt sta je zowat in zijn 16.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Laatste weken vooral met evo spelers bezig - vooral mijn Trejo en Van de Ven vind ik erg leuk. Nu een 41212 aan het proberen om meer tiki-taka te spelen, maar staat soms wel heel erg centraal allemaal. Vanavond experimenteren met Balde als attacking wingback en Fornals erbij als half winger om toch breedte te krijgen. En ik heb echt een vervanging voor Frimpong nodig - die is best wel zwak fysiek en verdedigend.
Niet heel veel geduld ook zeker wel.Oekol schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:59:
[...]
Niet zo heel goed of niet zo heel veel geduld?
Als je op 100 depth speelt sta je zowat in zijn 16.
Vind er oprecht weinig aan om maar een beetje rond te dribbelen halverwege de helft van mijn tegenstander om te wachten tot hij een foute uitstap maakt.
En eigenlijk vallen de meeste spelers maar met 3 of 4 spelers echt aan. En doen ze het vrij traag, ook met 100 depth zakken je spelers gewoon het strafschopgebied in als de tegenstander over de zijlijn richting je goal gaat.
Lastige met 352 is dat je buitenste CV echt richting de zijlijn gaan verdedigen. Van mij mogen ze lekker in de zone blijven. Nu krijg je soms flinke gaten.
Als je boven de 65 depth uit mijn hoofd zit gaan ze ook automatisch instappen voor buitenspelval en gaat het allemaal vast iets meer uit de zone überhaupt. Het is met een reden dat mensen 100 depth alleen gebruiken om een goal te forcerencubert20 schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:11:
[...]
Niet heel veel geduld ook zeker wel.
Vind er oprecht weinig aan om maar een beetje rond te dribbelen halverwege de helft van mijn tegenstander om te wachten tot hij een foute uitstap maakt.
En eigenlijk vallen de meeste spelers maar met 3 of 4 spelers echt aan. En doen ze het vrij traag, ook met 100 depth zakken je spelers gewoon het strafschopgebied in als de tegenstander over de zijlijn richting je goal gaat.
Lastige met 352 is dat je buitenste CV echt richting de zijlijn gaan verdedigen. Van mij mogen ze lekker in de zone blijven. Nu krijg je soms flinke gaten.
Ik dacht 30 november pas.tukkerterror90 schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:21:
Weet iemand toevallig welke datum de upgrade is van de icon die we hebben gekregen bij de preorder? Had begrepen ergens in november maar weet niet welke dag.
Hopelijk zijn ze dan niet al meteen achterhaald.
Hmm oke wel jammer inderdaad. Nog bijna een maand wachten dus.heron schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:37:
[...]
Ik dacht 30 november pas.
Hopelijk zijn ze dan niet al meteen achterhaald.
352 is altijd mijn favorite formatie geweest maar vaak zijn de benodigde spelers in het eerste half jaar van fifa niet beschikbaar.cubert20 schreef op maandag 3 november 2025 @ 13:11:
[...]
Niet heel veel geduld ook zeker wel.
Met de nieuwe formations/posities etc is het mij nog niet gelukt om 352 in te stellen zoals voorheen helaas.
De settings voor LM/RM icm de benodige roles zijn gewoon heel lastig want eigenlijk wil je verdedigend als een 532 spelen en aanvallen juist als 352.
Daarnaast gedragen je CB’s zich erg vreemd idd in deze formatie of lopen ze simpelweg opeens naar de zijlijn ipv de spits die letterlijk op hun af loopt te verdedigen
Aanvallend speelt het zoals vanouds, verdedidigend kan ik er momenteel weinig mee terwijl dat juist altijd de kracht was van deze formatie.
./rant
Geen idee, had dit gisteren ook de hele tijd met squadbattles
Had ik ook vandaag, en net rivals kom van 2-0 achter naar 5 -2 voorsprong beeld staat stil en einde wedstrijd
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Ik gebruik de app niet, maar de webapp werkt prima op mijn iPad/iPhone.dennis112 schreef op maandag 3 november 2025 @ 19:20:
Werk de companion app bij meer mensen niet? Als ik hem open en op aanmelden druk dan gebeurd er helemaal niks. Telefoon al een keer herstart maar heeft niet geholpen. Heb hem op een Iphone 16
En dan zeuren over verbroken verbinding
Beweging vanuit t middenveld naar voren, buitenspelers die doen wat ik wil. Ik heb er zowaar plezier in haha.
Zeker na al saaie 451,4411,4231 die iedereen speelt.. nu hopen dat ptb nog eens enorm word afgestraft. Ga lekker voetballen en aanvallen, tis maar een spelletje haha
Klinkt goed. Met de lage rewards is het toch dit jaar niet nodig om alles per se te winnen.Augy schreef op maandag 3 november 2025 @ 23:58:
Na maand puzzelen, proberen en aanklooien tot t punt dat ik t spel echt geen reet meer aan vind heb k vandaag de 433 ontdekt haha
Beweging vanuit t middenveld naar voren, buitenspelers die doen wat ik wil. Ik heb er zowaar plezier in haha.
Zeker na al saaie 451,4411,4231 die iedereen speelt.. nu hopen dat ptb nog eens enorm word afgestraft. Ga lekker voetballen en aanvallen, tis maar een spelletje haha
Heb je een platte 433 of met een DM of een CAM?
Ja ben ik ook wel nieuwsgierig naar, want ik vind 433 ook altijd wel leuk.heron schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 07:12:
[...]
Klinkt goed. Met de lage rewards is het toch dit jaar niet nodig om alles per se te winnen.
Hier tijdens het Screamers toernooi. 1-1 gelijk....beeld staat stil en 3-2 verlies. Geen disconnect gehad want kon ook gewoon weer verder binnen Ultimate Team.Den3004 schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:56:
[...]
Had ik ook vandaag, en net rivals kom van 2-0 achter naar 5 -2 voorsprong beeld staat stil en einde wedstrijd
ik heb hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd, nu werkt hij weer. Ik drukte eerst op inloggen, maar bleef in datzelfde scherm. Nu is het weer zoals normaal.dennis112 schreef op maandag 3 november 2025 @ 19:20:
Werk de companion app bij meer mensen niet? Als ik hem open en op aanmelden druk dan gebeurd er helemaal niks. Telefoon al een keer herstart maar heeft niet geholpen. Heb hem op een Iphone 16
Snap ook niet dat ik kans op kans krijg en de keeper van de tegenstanders echt alles houdt maar mijn eigen keeper elke bal doorlaat ook al zet ik hem in de juiste hoek.
Nu EA de power curve ook niet zo snel wil laten lopen vindt ik dat de fun er ook wel snel vanaf gaat. Mijn team is al redelijk hoog en er zijn weinig spelers die dat nog veel beter maken op de icons na maarja die krijg je al helemaal nooit. De promo kaarten krijg je ook totaal niet, al zoveel pakketjes geopend maar heb nog geen promo kaart gehad zowel niet van vorige promo's als de ultimate scream promo. Vrees dat bij mij het einde van dit spel al snel in zicht begint te komen
dennis112 schreef op maandag 3 november 2025 @ 19:20:
mijn oplossing van hierboven (verwijderen en herinstalleren) werkte op android. Ik had hetzelfde probleem.
Vrij standaard instelling in een platte 433heron schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 07:12:
[...]
Klinkt goed. Met de lage rewards is het toch dit jaar niet nodig om alles per se te winnen.
:strip_exif()/f/image/kfnpuZNR3NM7bqg0olG4pgdJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Balanced & high
Hier niet, maar wel een oranje Tomori. Zou de level 40 pick vorig seizoen geglitch zijn? Want ik kan me herinneren dat ik zelf baalde dat ik verkeerd geklikt had en daardoor Tomori miste.pacod schreef op woensdag 5 november 2025 @ 07:58:
In de store is een tradeable 84+ x 3 te vinden. Ik kreeg er niet veel bijzonders uit, maar toch een kleine gratis 20K aan spelers
Kan goed dat dit een compensatie hiervoor is geweest.heron schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:29:
[...]
Hier niet, maar wel een oranje Tomori. Zou de level 40 pick vorig seizoen geglitch zijn? Want ik kan me herinneren dat ik zelf baalde dat ik verkeerd geklikt had en daardoor Tomori miste.
Ik dacht dat iemand hier wel zoiets had gepost (glitch, niet de compensatie).pacod schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:28:
[...]
Kan goed dat dit een compensatie hiervoor is geweest.
Ik herinner me dat ik vorig jaar zoiets had wanneer je meerdere season rewards tegelijk claimt door de knop ingedrukt te houden op de PS5 waardoor het glitched als een keuze voor een reward moet maken.
Geen packs geopend, had bij de season rewards voor het pakketje gekozen.
world tour beker liep gisteravond trouwens weer 2x vast
Ik had Tomori gekozen en kreeg een 84+ x 3 pack.cubert20 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 11:32:
Ik heb hier ook random een tomori binnen gekregen.
Geen packs geopend, had bij de season rewards voor het pakketje gekozen.
world tour beker liep gisteravond trouwens weer 2x vast
ook op gechecked, hier hetzelfdeDen3004 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:44:
[...]
Ik had Tomori gekozen en kreeg een 84+ x 3 pack.
Stop er maar mee.Moody2204 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 18:36:
Inmiddels ook al weer een stuk of 7x een promotiewedstrijd niet kunnen winnen. Wat een spel joh!
Heb je tenslotte nog maar 20x gezegd.
99% trouwens dat het een mentaal dingetje is dat je die wedstrijden niet wint.
Als het erom gaat verlies jij het potje en dat ligt niet aan het spel.
[ Voor 22% gewijzigd door cubert20 op 05-11-2025 19:11 ]
Dat ligt gewoon wel aan het spel. Punt.cubert20 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:10:
[...]
Stop er maar mee.
Heb je tenslotte nog maar 20x gezegd.
99% trouwens dat het een mentaal dingetje is dat je die wedstrijden niet wint.
Als het erom gaat verlies jij het potje en dat ligt niet aan het spel.
https://forums.ea.com/dis...g-makes-no-sense/12678604
En mag ik niet kritisch zijn op een spel waar je dik voor betaald en wat rammelt aan alle kanten?
[ Voor 22% gewijzigd door Moody2204 op 05-11-2025 19:33 ]
Juist 4 mensen zeggen dat op een forum, dus is het zoMoody2204 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:25:
[...]
Dat ligt gewoon wel aan het spel. Punt.
https://forums.ea.com/dis...g-makes-no-sense/12678604
En mag ik niet kritisch zijn op een spel waar je dik voor betaald en wat rammelt aan alle kanten?
Dat matchmaking vreemd is ontken ik niet, maar own gewoon je eigen tekortkomingen.
Dat je het vaak weggeeft in de 2e helft ligt ook niet alleen aan het spel.
Ik maak slechte keuzes als ik met nog 5 minuten 1 goal voorsta en krijg dan soms de deksel op de neus. Dit betekent niet dat dit aan het spel ligt.
Er zijn wel meer mensen die lopen mopperen dan die 4. Op X lees ik ook meer dan regelmatig dit soort kritiek.cubert20 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:45:
[...]
Juist 4 mensen zeggen dat op een forum, dus is het zo
Dat matchmaking vreemd is ontken ik niet, maar own gewoon je eigen tekortkomingen.
Dat je het vaak weggeeft in de 2e helft ligt ook niet alleen aan het spel.
Ik maak slechte keuzes als ik met nog 5 minuten 1 goal voorsta en krijg dan soms de deksel op de neus. Dit betekent niet dat dit aan het spel ligt.
Maar goed, tuurlijk doe ik zelf niet alles goed. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat het enkel aan het spel ligt. Al staat het er wel zo.
Ik vind wel dat het spel echt brak is, zelfs ondanks dat ik de gameplay in het begin leuker vond dan FC25.
Even wat positiefs, deze doet het ook best lekker hier.Augy schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:26:
[...]
Vrij standaard instelling in een platte 433
[Afbeelding]
Balanced & high
Alleen de links zijn natuurlijk wel lastig, ik verkoop jao felix scream voorlopig nog maar even niet.
Vind hem trouwens niet perse 99 snelheid voelen.
Zojuist tijdens de scream toernooi gebruikt. Ik zou eerder bang zijn voor zijn finesse shot dan zijn snelheid. Je merkt dat zijn snelheid niet als 99 voelt door zijn ren animatie. Stats zeggen dus helemaal niets. Je hebt meer aan iemand die kort, klein en redelijk snel is dan een lange persoon die 99 snelheid heeft met slechte balans en lenigheid.cubert20 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:38:
Benzema zal wel veel gebruikt worden komend weekend met zijn 99 speed.
Alleen de links zijn natuurlijk wel lastig, ik verkoop jao felix scream voorlopig nog maar even niet.
Vind hem trouwens niet perse 99 snelheid voelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 05-11-2025 23:54 ]
Ik heb Benzema sowieso als spits in mijn frans/la-liga hybrid en merk tot nu weinig van zijn speedboost idd.Lashrom schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:54:
[...]
Zojuist tijdens de scream toernooi gebruikt. Ik zou eerder bang zijn voor zijn finesse shot dan zijn snelheid. Je merkt dat zijn snelheid niet als 99 voelt door zijn ren animatie. Stats zeggen dus helemaal niets. Je hebt meer aan iemand die kort, klein en redelijk snel is dan een lange persoon die 99 snelheid heeft met slechte balans en lenigheid.
Vandaag ook Mariona erbij gehaalt (het was Mariona of Griezmann moeilijk moeilijk), ik ga ervanuit dat zij wel echt merkbaar sneller zal zijn.
De 4321 van Inception een paar dagen terug speelt overigens heerlijk, wil ook nog even de 433-2 van gisteren ook nog even testen. Ondanks de zeer aggressieve settings, komt deze qua formatie/posities wel overeen met hoe veel teams daadwerkelijk spelen.
Gast ging fancy lopen doen bij 2-2 en achterin rondspelen, geen idee waarom.
Maar het is wel vrij saai.
Andersom, 82% balbezit, dan ben je alleen maar aan het rondspelen en steeds weer terug naar achteren en opnieuw?cubert20 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 19:48:
Heb net een potje gewonnen in rivals met 18% balbezit
Gast ging fancy lopen doen bij 2-2 en achterin rondspelen, geen idee waarom.
Maar het is wel vrij saai.
Ja, vind sowieso dat veel mensen zo spelen.Bossie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:01:
[...]
Andersom, 82% balbezit, dan ben je alleen maar aan het rondspelen en steeds weer terug naar achteren en opnieuw?
Ik snap geduldige opbouw (moet ik soms iets vaker doen), maar zodra iemand een beetje dichtbij komt wordt het blijkbaar spannend en gaan ze terug.
Lijkt mij ook niet heel enerverend om zo te spelen.
Idd, en daarnaast voelt het alsof de game ook niet genoeg mogelijkheden bied om daar als tegenstander iets tegen te doen.cubert20 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:13:
[...]
Ja, vind sowieso dat veel mensen zo spelen.
Ik snap geduldige opbouw (moet ik soms iets vaker doen), maar zodra iemand een beetje dichtbij komt wordt het blijkbaar spannend en gaan ze terug.
Lijkt mij ook niet heel enerverend om zo te spelen.
Precies, ik zou dat het liefst afjagen. Aan de andere kant loeren ze daar juist op denk ik.Bossie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:40:
[...]
Idd, en daarnaast voelt het alsof de game ook niet genoeg mogelijkheden bied om daar als tegenstander iets tegen te doen.
Die Griezmann is echt een koopje. Voelt ook veel sneller aan dan zijn 80 snelheid. Daarnaast een super dribbel+schot en heeft goede passing.Bossie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 15:00:
[...]
Ik heb Benzema sowieso als spits in mijn frans/la-liga hybrid en merk tot nu weinig van zijn speedboost idd.
Vandaag ook Mariona erbij gehaalt (het was Mariona of Griezmann moeilijk moeilijk), ik ga ervanuit dat zij wel echt merkbaar sneller zal zijn.
De 4321 van Inception een paar dagen terug speelt overigens heerlijk, wil ook nog even de 433-2 van gisteren ook nog even testen. Ondanks de zeer aggressieve settings, komt deze qua formatie/posities wel overeen met hoe veel teams daadwerkelijk spelen.
Mariona gehaald, maar zit er aan te denken alsnog naar Griezmann te switchen.tukkerterror90 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 14:28:
[...]
Die Griezmann is echt een koopje. Voelt ook veel sneller aan dan zijn 80 snelheid. Daarnaast een super dribbel+schot en heeft goede passing.
Juist andersom gekozen omdat Mariona meer posities heeft icm relentless terwijl Griezzman met 80 stamina een 70 minuten speler is. Daarnaast zullen er binnenkort ook wel evo’s voor 85 kaartjes komen die ook meteen zijn WF etc aanpakken.
Blabla, het zal wel weer Griezmann worden later vandaag
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 07-11-2025 16:29 ]
Het zou fijn zijn wanneer dit spel ook speelbaar wordt via de cloud op de playstation portal, maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
Het zou ook fijn as het spel ook speelbaar word op de console, constant vastlopers/freezes in het menu vanavond.rikislief schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 16:30:
we moeten misschien toch maar het spel gaan kopen. Nadat we gister uit de packjes van marquee matchup een 80k speler haalden zitten we nu al op 180k munten (inclusief tradeable spelers in het team).
Het zou fijn zijn wanneer dit spel ook speelbaar wordt via de cloud op de playstation portal, maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
Gister voor het eerst weer gespeeld sinds tijden. Maar echt al meerdere vastlopers in de menu’s, bloed irritant.Bossie schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:38:
[...]
Het zou ook fijn as het spel ook speelbaar word op de console, constant vastlopers/freezes in het menu vanavond.
Game speelt momenteel wel lekker snel.
Deze is ook mooi :
[ Voor 33% gewijzigd door Traeces op 07-11-2025 23:10 ]
Dus als er suggesties zijn om te proberen dan sta ik er voor open
4321 van inception is prima hier, maar met 4231 heb je wel meer balans.dennis112 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:08:
Ben nog steeds op zoek naar een goeie tactiek. Ik weiger om zo'n 4-2-3-1 rat te worden of pina rat. Iemand nog een goede aanvallende tactiek die ik kan proberen? Heb er al zoveel geprobeerd maar het is elke keer iets anders, dan staan de middenvelders weer veel te dicht op elkaar of ze blijven te lang hangen op het middenveld terwijl het wel op aanvallend staat. Of de backs komen niet op terwijl het aanvallende vleugelbacks zijn of voorin zijn er te weinig spelers om te kunnen tikken. Het is altijd wel iets.
Ik ben zelf naar 4231 narrow toe aan het werken dmv CAMs te upgraden dmv evo’s.
Er staat ook een 433-2 van Inception icm wingbacks online, maar die moet ik nog testen.
Ben zelf nu met een 451 bezig.dennis112 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:08:
Ben nog steeds op zoek naar een goeie tactiek. Ik weiger om zo'n 4-2-3-1 rat te worden of pina rat. Iemand nog een goede aanvallende tactiek die ik kan proberen? Heb er al zoveel geprobeerd maar het is elke keer iets anders, dan staan de middenvelders weer veel te dicht op elkaar of ze blijven te lang hangen op het middenveld terwijl het wel op aanvallend staat. Of de backs komen niet op terwijl het aanvallende vleugelbacks zijn of voorin zijn er te weinig spelers om te kunnen tikken. Het is altijd wel iets.
LM en RM op wide playmaker zodat ze ook nog wat helpen met verdedigen.
Cam heb ik op shadow striker staan.
Je hebt alleen wel een goede CM nodig voor de balans.
Ik heb afgelopen woensdag de Ultimate Edition op Steam gehaald, echter heb ik nog geen Fifa Points gekregen, moet ik deze ergens claimen, of wanneer komen ze?
Cordoba !!!
:strip_exif()/f/image/ZclztSpq0Rrjzwu2oUu0Jbob.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0Fg7LA2jsq339E1XHymci9Nt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ew3ph6MBrKvzfUOQ1hCHTyJQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZgqGomfFuUF8xKdu6hC69dFW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tJEANGDxyjcHCd3Vw6BdMLby.jpg?f=fotoalbum_large)