• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 04-05 17:47
Ik heb.het na aantal maanden niet gespeeld te hebben, weer eens gespeeld. Een kennis zit in devisie 3. Na enige uitleg heeft hij laten zien dat de AI een hoop doet( je hoeft grotendeels alleen maar op de knoppen te drukken, de AI doet de rest.)
Het doet mij meer denken aan een veredeld ping- pong spel uit de jaren '80 dan dat van een realistische voetbalwedstrijd.

[ Voor 11% gewijzigd door stroopwafel57 op 27-03-2026 13:43 ]

Wulfric92 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 21:17:
Na de laatste patch is de gameplay een stuk beter geworden. Je kan zowel met verdedigd als aanvallend voetbal spelen.

Zelf speel ik (zoals de afgelopen 10 jaar) zeer aanvallend met passes.

De evoluties maakt het ook een stuk leuker, niet meer constant dezelfde teams. Maar je kan maken wat je zelf leuk vindt.
Mee eens, speelt stuk beter dan begin van het jaar. Haal nu ook weer veel betere divisies en WL score.

Evos zijn echt geweldig, heb nu een p&p feyenoord team, welke gewoon prima mee kan met de huidige powercurve.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3aNdo0Bem-pktBd8KuW7gKlYXM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KTHyRwe1TaebauAdqmebZ1Uv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Traeces op 28-03-2026 12:46 ]

Nou hier anders het tegenovergestelde. Ik wordt weggespeeld in de divisie waarin ik al ik weet niet hoe lang in zit.

Van het ene op het andere moment kan ik er niks meer van zeker.

3-0 voor, 5-4 verliezen, een vrouw waar ik nog nooit van gehoord had sloopt mijn fysiek sterke verdedigers op fysiek… nee ik ben er nog steeds niet kapot van.

Wat hierboven al geschreven werd: het draait weer allemaal om pace waardoor het net een veredeld ping-pong spel is.

[ Voor 44% gewijzigd door Moody2204 op 28-03-2026 20:11 ]

Vandaag 4 potjes gespeeld, 4x sterker, 4x verloren………..

Waarom speel ik nog een spel waarbij van tevoren al vaststaat wie er wint?

Maar goed, deze versie wordt niet voor niks gezien als de slechtste ooit.

[ Voor 21% gewijzigd door Moody2204 op 31-03-2026 20:41 ]

Nog een voorbeeld: de promotiewedstrijd. 9 van de 10x win je die niet in 1x. Zelfs niet als je veel sterker bent.

Sorry voor mijn gemopper, maar ben er weer ff he-le-maal klaar mee!

[ Voor 23% gewijzigd door Moody2204 op 01-04-2026 21:07 ]

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:19
Hebben jullie de Bronze Special SBC al gedaan? :)

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:50

allstarted1

WTRFTS

Micdrop… O+ Uit de Team 1-SBC

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DPqCMkvuHYUfmbNo8LMT7cV93AI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FbbS9ECj04WseVplmKms9hej.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 07:56
Eikel! Gefeliciteerd _/-\o_

Hier niets meer dan Zanetti en een paar minimum geprijsde Titan kaartjes. Het geluk is al een tijdje op...

Trouwens, die Kaka SBC is achterlijk duur zeg. Mijn Birthday Heaps of een Palmer evo is gewoon minstens zo goed als deze 750k SBC. Geef me alsjeblieft iets echt goeds op te doen met alle 88+ kaartjes die ik heb liggen.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:52
heron schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 20:22:
[...]

Eikel! Gefeliciteerd _/-\o_

Hier niets meer dan Zanetti en een paar minimum geprijsde Titan kaartjes. Het geluk is al een tijdje op...

Trouwens, die Kaka SBC is achterlijk duur zeg. Mijn Birthday Heaps of een Palmer evo is gewoon minstens zo goed als deze 750k SBC. Geef me alsjeblieft iets echt goeds op te doen met alle 88+ kaartjes die ik heb liggen.
Hier ook Zanetti. Die is dus makkelijk te packen blijkt.... Lage prijs heeft die sowieso

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• pacod
Hier Anger en Campbell...

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-05 11:25
Hier ondertussen 3x Shearer en 3x Campbell gekregen uit die SBC. Telkens de laagste versie.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 22:57
Miggell schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:32:
Hier ondertussen 3x Shearer en 3x Campbell gekregen uit die SBC. Telkens de laagste versie.
Ik bijna hetzelfde hier haha. Alleen campbell heb ik 88 en 91 geloof ik.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-05 21:10
Miggell schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:32:
Campbell kan je ziek in een evo gooien, 99 reactions, 96 composure
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U4r6E5JuwOV2cpadMintpLC2Hdg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4C1rHKYdnRGR3QyDvDFfnvAE.jpg?f=fotoalbum_large
El tiburon - roadrunner

Hier Kaka 90 en butra 90 als enige noemenswaardige

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 07-04-2026 09:48 ]

• Miggell
Augy schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:48:
[...]

[Afbeelding]
El tiburon - roadrunner

Dat is inderdaad nog wel de moeite waard ja.
Augy schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:48:
[...]

[Afbeelding]
El tiburon - roadrunner

Zoeits wilde ik dus doen met Nesta (de laagste), die gaat er ook goed uitzien dan.

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-05 12:40
Het is voor mij echt tof om te kunnen stemmen op Roefs voor PL TOTS. OK hij gaat hem misschien niet krijgen, maar ook een HM zou al vet zijn.

• Miggell
Gisteren een tradeable 93 Ramires uit een 3x 88+, das toch wel even lekker.

• heron
Miggell schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 11:15:
Gisteren een tradeable 93 Ramires uit een 3x 88+, das toch wel even lekker.
Dat is heerlijk. Ik heb gisteren de laatste 4 levels van de season pass afgewerkt... uit alle packs die je dan krijgt heb ik niets beters gehaald dan een 92 Nesta, die 99k waard is :(

Wel weer een zwik fodder erbij - nu hopen dat Beckham vanavond komt, goed is, en betaalbaar.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-05 16:53
Hier Buffon gepackt. Kan ik eindelijk zijn base vervangen. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15-05 20:36
Mijn nieuwe team. Bijna volledig 90+ rating.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YeHAl1B5yTSS20j98ickE4nejNE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGVM87ZZrNkP6yRsWeVDZWgX.jpg?f=fotoalbum_large
Poosje geen WL gespeeld, maar mijn god, als je het dan weer speelt, dan zie je ook weer alles wat deze editie tot misschien wel de slechtste ooit maakt.
Ik heb samen met mijn zoon de langste 'evo-chain' de we ooit gemaakt hebben gedaan en dit 'monster' gecreëerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ho2x9U1-OTbfMt_87WUcIbSK1Xg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wt1bJWr1iBXxwg12Vtip4X02.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sj3ZLjPPnyYk0xByfj_RfCctRHo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IZAikUk9beNjkgZx2solny4W.jpg?f=fotoalbum_large

In totaal 2 dagen mee bezig geweest.
Nou....

- 1e potje: een team met enkel 94-96 rated kaarten tegenover me (mijn hoogste is 93 rated) --> Bal nog niet gehad, 1-0 achter --> Ragequit gedaan;

- 2e potje: bal nog niet gehad, krijg een strafschop tegen, waarvan ik nu nog niet weet waarom, 1-0 achter --> Ragequit gedaan;

- 3e potje: 1-0 voor, het wordt 1-1 en 1-2 binnen 5 minuten --> Ragequit gedaan.

Een nieuw record: binnen 10 minuten de Playstation weer uitgezet.
Wat.een.spel.....

Hoe kan het overigens dat ineens iedereen met volle druk lijkt te kunnen spelen en dat ALLE schoten op doel in de 16 geblockt worden?

• rikislief
Sano en nejasmic tots. Prima prestatie voor nec.
Dikke trol pack gister. Dacht Nico Paz te packen door como en Argentijn.

Had hij dus nog een Argentijnse maat bij como argh

• heron
Traeces schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 08:50:
Dikke trol pack gister. Dacht Nico Paz te packen door como en Argentijn.

Had hij dus nog een Argentijnse maat bij como argh
Leuk is dat. Er is ook een Argentijn bij Inter Miami in TOTS anders dan Messi 8)7

Maar goed, tot nu toe niet heel veel gepacked. Ook in de Eredivisie zitten een paar leuke spelertjes...

• Partypooper
Hier Lautaro uit een pack. Maar eens even proberen of dat een goede vervanger is van Wilson. :)

Van de week uit de 88+ icon pick kwam gewoon even FS Pele uit. Die zag ik even niet aankomen. 😂

• rikislief
Sano gekocht, ueda, koeman Jr. En nog twee matige tots gepackt. Betere packweight dan tijdens toty!
heron schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 15:32:
[...]

Leuk is dat. Er is ook een Argentijn bij Inter Miami in TOTS anders dan Messi 8)7

Maar goed, tot nu toe niet heel veel gepacked. Ook in de Eredivisie zitten een paar leuke spelertjes...
Volgens mij doen ze het er gewoon om haha.

Heb er redelijk wat gepackt maar niks bijzonders. Ondertussen al 4x Wattanabe gepackt. Welke opzicht prima wel speelt, maar je hoopt toch op een modric :9

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-05 18:08
Spelen mensen hier dat Gauntlet?
Dat is mij toch de allerslechtste game mode.
Dat is onspeelbaar en vol met de allerslechtste menssoort....
jerommeke96 schreef op zondag 19 april 2026 @ 11:49:
Spelen mensen hier dat Gauntlet?
Dat is mij toch de allerslechtste game mode.
Dat is onspeelbaar en vol met de allerslechtste menssoort....
Vind de game mode wel vet bedacht. Tenminste niet altijd met hetzelfde team spelen. Heb gewoon 3 teams gemaakt voor gauntlet.

Allerslechtste mensen soort is eigenlijk synoniem aan ea fc / fifa. Ken geen game met zo’n toxic spelersbestand.

• jerommeke96
Servers te druk bezet probeer het later nog eens....serieus laagste aantal active spelers sinds jaren en toch niet genoeg capaciteit....
Wordt toch slechter en slechter

• jerommeke96
Traeces schreef op zondag 19 april 2026 @ 12:02:
[...]

Vind de game mode wel vet bedacht. Tenminste niet altijd met hetzelfde team spelen. Heb gewoon 3 teams gemaakt voor gauntlet.

Allerslechtste mensen soort is eigenlijk synoniem aan ea fc / fifa. Ken geen game met zo’n toxic spelersbestand.
Zeker leuk bedacht alleen de uitviering is zo bizar slecht. Maakt ook niet uit welk team je speelt ballen vliegen over heen behalve de goede kant zodra je voir komt of tegen zilver team ofzo speelt want ja moet spannend zijn he.
74 snelheid sprint 94 snelheid eruit dat soort dingen
Al gauntlets lang 2 win 2 verlies het slaat nergens op
jerommeke96 schreef op zondag 19 april 2026 @ 12:21:
[...]

Zeker leuk bedacht alleen de uitviering is zo bizar slecht. Maakt ook niet uit welk team je speelt ballen vliegen over heen behalve de goede kant zodra je voir komt of tegen zilver team ofzo speelt want ja moet spannend zijn he.
74 snelheid sprint 94 snelheid eruit dat soort dingen
Al gauntlets lang 2 win 2 verlies het slaat nergens op
Tja, ik kan het alleen maar beamen omdat ik dit de slechtste editie ooit vind.

• Miggell
Dacht gisteravond laat ik me eens wagen een champs, maar daar was ik na 4 potjes ook wel weer van genezen. Slechte gameplay, delay etc etc.

En dan alleen maar tegen duitsers spelen maakt het ook niet beter :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQaeX4QPpL7EAuUvkoFT3OSl5TI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BxsEaa6u86sMvnMjrcspJj2t.jpg?f=fotoalbum_large

Die is ff heel lekker !
Verwachten jullie dat timber gaat zakken in prijs ? Twijfel om hem te kopen, echt een geweldige back qua stats.
De markt is lastig te voorspellen deze editie, net zoals de uitslagen van potjes waar je soms geen enkele invloed op hebt.
Moody2204 schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 11:30:
De markt is lastig te voorspellen deze editie, net zoals de uitslagen van potjes waar je soms geen enkele invloed op hebt.
Vorige WL draaide het bij mij prima. 12-3 lang niet zo’n goede WL gedraaid. Rewards waren puur ruk, maar dat maakte die Gabriel wel goed gister.
Sinds het geen Fifa meer heet zit er bij mij alleen maar een dalende lijn in. Maar waar ik bij deze editie me behoorlijk aan stoor is wat jij al schrijft: je kan nog zo'n goede WL spelen, de rewards zijn dogshit.
Moody2204 schreef op zondag 26 april 2026 @ 08:57:
Sinds het geen Fifa meer heet zit er bij mij alleen maar een dalende lijn in. Maar waar ik bij deze editie me behoorlijk aan stoor is wat jij al schrijft: je kan nog zo'n goede WL spelen, de rewards zijn dogshit.
Waarom blijf je dan spelen?
Sowieso rewards zijn een extraatje, als je geen voldoening uit het spel zelf haalt dan houd het snel op lijkt me.

Ik al een tijdje terug gestopt, maar je posts/toon m.b.t. de gameplay zijn al jaren negatief :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 26-04-2026 17:49 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zondag 26 april 2026 @ 17:47:
[...]

Waarom blijf je dan spelen?
Sowieso rewards zijn een extraatje, als je geen voldoening uit het spel zelf haalt dan houd het snel op lijkt me.

Ik al een tijdje terug gestopt, maar je posts/toon m.b.t. de gameplay zijn al jaren negatief :+
Klopt, net als de bekende YouTubers. Die blijven het ook spelen, maar die hebben er andere belangen bij denk ik.
Vond aan begin van het jaar de game echt verschrikkelijk slecht.

Is het nu geweldig ? Verre van, maar de laatste patches hebben wel veel ellende opgelost.

Vind laatste weken echt prima weg spelen. Zelf met mijn minderen team vorige week prima wl resultaat.
Op zich is de gameplay wel okee, het zijn meer de rare fratsen (zoals nog steeds goals na extra speeltijd bijvoorbeeld). Maar het zit ook in andere dingen, zoals rewards. EA heeft de packluck zo ver teruggeschroefd... Neem nu die Schweinsteiger kaart. 27 teams! Dan ben je als EA toch leip? En hoe kom je aan fodder? Ja, packs kopen, want dat is wat EA er mee wil bereiken. Ik blijf spelen, omdat ik verslaaf ben aan voetbalspellen. Die speel ik al sinds kinds af aan. Maar ik ben nog nooit zo dicht bij stoppen geweest als nu. Ik mis wat dat betreft de 'Good Old PES days'!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op maandag 27 april 2026 @ 10:17:
Op zich is de gameplay wel okee, het zijn meer de rare fratsen (zoals nog steeds goals na extra speeltijd bijvoorbeeld). Maar het zit ook in andere dingen, zoals rewards. EA heeft de packluck zo ver teruggeschroefd... Neem nu die Schweinsteiger kaart. 27 teams! Dan ben je als EA toch leip? En hoe kom je aan fodder? Ja, packs kopen, want dat is wat EA er mee wil bereiken. Ik blijf spelen, omdat ik verslaaf ben aan voetbalspellen. Die speel ik al sinds kinds af aan. Maar ik ben nog nooit zo dicht bij stoppen geweest als nu. Ik mis wat dat betreft de 'Good Old PES days'!
Die oude dagen gaan nooit meer terug komen. EA maakt deze spellen voor het geld en niet voor jou plezier ;)

Sn3gG3l schreef op maandag 27 april 2026 @ 11:28:
[...]

Die oude dagen gaan nooit meer terug komen. EA maakt deze spellen voor het geld en niet voor jou plezier ;)
True story...
Moody2204 schreef op maandag 27 april 2026 @ 10:17:
Fodder is toch prima te doen ? Had al die packs van seizoenen opgespaard voor pl tots. Shitload aan 89+ fodder kaarten.

Die schweini is ook absurd duur, maar je hoeft die sbc ook niet te doen. Heb die hasegawa tots op middenveld voor 30k en dat is een prima kaart.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17
100 tots crafting upgrades voltooid.

Heel blij met een 88 gold lewandoski als hoogste walkout. Zo blij, ik kreeg m zelfs 2x van alle pakketten |:(

wijze woorden

• Sn3gG3l
Valandil schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 11:36:

Heel blij met een 88 gold lewandoski als hoogste walkout. Zo blij, ik kreeg m zelfs 2x van alle pakketten |:(
De packrate is echt slecht dit jaar idd.

Sn3gG3l schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 12:44:
[...]

De packrate is echt slecht dit jaar idd.
De servers ook weer delay fc.
10 wins in wl. Raya, Etitike, Hasegawa uit de reward…. Pfff blij dat ik Gabriel al had gepackt want dit is 3x niks.

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:58

ettie1990

PSN:ettiesick

Valandil schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 11:36:

Die diana pack ik ook zoveeelll

• Miggell
Hier met 7 wins Timbert nog uit die guaranteed pack. Had slechter gekund.
En een WL starten op dinsdagavond 21:30 is ook niet het beste plan ter wereld moet ik zeggen.
Miggell schreef op woensdag 29 april 2026 @ 09:28:
Hier met 7 wins Timbert nog uit die guaranteed pack. Had slechter gekund.
En een WL starten op dinsdagavond 21:30 is ook niet het beste plan ter wereld moet ik zeggen.
Heb die timber kaart weer verkocht, vond het een beetje mehhhh. Veel uit positie op rechtsback.

Vind Cucurella wel echt geweldig op Lb als aanvallende back.

• Miggell
Traeces schreef op woensdag 29 april 2026 @ 10:10:
[...]

Heb die timber kaart weer verkocht, vond het een beetje mehhhh. Veel uit positie op rechtsback.

Vind Cucurella wel echt geweldig op Lb als aanvallende back.
Heb er nog niet mee gespeeld, maar ben benieuwd. Had tot nu toe Cancelo nog steeds op rechts.

• Sn3gG3l
Heb timber ook gekocht alleen nog niet veel mee gespeeld.

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:57
Timber is meer een CB imo :)

• Sn3gG3l
Ik had em op RB gezet. Ook meer gekocht omdat ie ook op LB . CB en RB kan.

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15-05 20:36
Grootste fout die ik ooit heb gemaakt: 111k betaald voor Jess Park terwijl ik dacht dat ik 11k bood 😂😂😆 Nog nooit zoiets meegemaakt in 15 jaar FIFA/FC.

Gek genoeg kan ik er nu alleen maar om lachen. Het spel is toch dood, en mijn team is 92+ maar toch een beetje balen.

[ Voor 27% gewijzigd door DeJurist op 29-04-2026 19:39 ]

• Partypooper
Hier een hele leuke week 2 tots upgrade pick:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eVmdumujXLgz5KPjyHKueaUARec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gANFy5pNRLy0t06FJtXUnrUn.jpg?f=fotoalbum_large

Partypooper schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 17:54:
Hier een hele leuke week 2 tots upgrade pick:

[Afbeelding]
Ga je veel plezier van hebben. Echt een beest in duels.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KCNSRpwOoafeEAosTBT7YTF5tY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zjdBJATb5eGM3q6Bg1x3W57V.jpg?f=fotoalbum_large

Dat is nou eens een fijne red pick !
Lekker, hier Upamecano tots als beste deze hele editie.

• heron
Nice! Hier hebben ze volgens mij gemerkt dat ik tijdens Serie A en EPL minder speelde, want ik heb met alleen de dagelijkse SBC grind ipv te spelen al een Schlotterbeck en een Luis Diaz aan mijn team toe kunnen voegen!

• Sn3gG3l
Netjes, ik vang alleen maar paarse kaarten van flutleagues :D

• Miggell
Hier behalve tots Timber ook nog niets bijzonders gehad

• Sn3gG3l
Miggell schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 11:22:
Hier behalve tots Timber ook nog niets bijzonders gehad
Die heb ik gekocht maar vind hem eigenlijk niet veel beter dan m'n Cancelo, misschien verkoop ik em weer.

Sn3gG3l schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 12:35:
[...]

Die heb ik gekocht maar vind hem eigenlijk niet veel beter dan m'n Cancelo, misschien verkoop ik em weer.
Eens vind die Timber kaart ook echt tegenvallen. Heb hem weer verkocht.

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:24

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Voor alle PS spelers welkom met de nieuwe groep spelers die vandaag aan de slag kunnen want vandaag is FC 26 gratis in de PS+ ''pass''

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• pacod
Op de PlayStation als je PlayStation plus hebt, een icon pack gratis :-) 3 Max 91 icons of Hero PP

[ Voor 15% gewijzigd door pacod op 05-05-2026 15:11 ]

• rikislief
pacod schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 15:08:
Op de PlayStation als je PlayStation plus hebt, een icon pack gratis :-) 3 Max 91 icons of Hero PP
Hoe krijg je dat pakket? want ik zie hem niet in de winkel wanneer ik kijk in de companion app...

• pacod
rikislief schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 16:06:
[...]

Hoe krijg je dat pakket? want ik zie hem niet in de winkel wanneer ik kijk in de companion app...
Onder Premium heb je een tabblad Voordelen en vervolgens exclusieve content games bekijken.

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-05 12:22
Fc26 gratis kunnen downloaden met ps plus.

Ik speel eerste match in online seasons en kreeg direct een bruine bal op het veld voorgeschoteld. In combinatie met het groene gras amper zichtbaar. Bestaat er een setting om altijd een witte bal te krijgen?

[ Voor 4% gewijzigd door pina op 05-05-2026 18:42 ]

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

pacod schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 16:13:
[...]

Onder Premium heb je een tabblad Voordelen en vervolgens exclusieve content games bekijken.
U word bedankt :D

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

pacod schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 16:13:
[...]

En ook in de PSN store :)

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-05 19:54
pina schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 18:40:
Fc26 gratis kunnen downloaden met ps plus.

Ik speel eerste match in online seasons en kreeg direct een bruine bal op het veld voorgeschoteld. In combinatie met het groene gras amper zichtbaar. Bestaat er een setting om altijd een witte bal te krijgen?
Je reageert in een ultimate team topic over online seasons....

• Sn3gG3l
Solotov schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 10:43:
[...]

Je reageert in een ultimate team topic over online seasons....
Lekker boeiend, er is verder geen algemeen FC26 topic omdat het zo weing gespeeld wordt volgens mij.

Het antwoord op de kleur bal vraag is: Ja, dat moet denk ik wel lukken. In Ultimate Team kan het bij de settings, neem aan dat dit bij SP ook zo is.

Ik krijg sinds kort bij Ultimate team ook een random bal, terwijl ik zelf een andere bal ingesteld heb. Want ik haat die blauwe, oranje, groene of gele strandballen. Maar ik moet het er nu mee doen van EA.

De zoveelste fuckup van dit amateuristische miljardenbedrijf.

• Miggell
Moody2204 schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 15:04:
Ik krijg sinds kort bij Ultimate team ook een random bal, terwijl ik zelf een andere bal ingesteld heb. Want ik haat die blauwe, oranje, groene of gele strandballen. Maar ik moet het er nu mee doen van EA.

Heb ik inderdaad ook ja

• Partypooper
Moody2204 schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 15:04:

Dus wanneer ga je ermee stoppen? :)

Partypooper schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 18:21:
[...]

Ik wil de definitieve ondergang van EA nog meemaken. :P
Partypooper schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 18:21:
[...]

Gister avond dacht ik daar wel over. Wat een teurnis qua figuren weer online.

• Oekol
Ik ga voor het eerst door de 30 miljoen grens en ik speel al niet meer sinds januari of zoiets. Had een miljoen of 10 gestopt in Bühl en Vicky. Gros in Vicky (daar heb ik er 52 van). Bühl op tijd voor de wedstrijd verkocht voor winst (gekocht voor 120k a 130k max) en Vicky gehouden want alle vertrouwen in Barca. Gekocht voor max 180k en nu 550k waard, niet op de markt zelfs dus ze is nog meer waard. Benieuwd als de pricerange komt waarvoor ze dan verkocht wordt op de markt. Bizar!

Correctie 40 miljoen zelfs. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_tmQFFm1X0OEq2UNJIoJXOAVGE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C6AAqnEOPNtI4txgNLrohP7q.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Oekol op 08-05-2026 20:20 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Partypooper
Moody2204 schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 18:26:
[...]

Ik wil de definitieve ondergang van EA nog meemaken. :P
Kun je lang wachten ben ik bang. ;)

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 18:34:
[...]

Gister avond dacht ik daar wel over. Wat een teurnis qua figuren weer online.
Ja online heb je inderdaad wel eens van die zielige figuren. Heb je helaas met elke game helaas wel.

• Partypooper
Oekol schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 20:18:
Ik ga voor het eerst door de 30 miljoen grens en ik speel al niet meer sinds januari of zoiets. Had een miljoen of 10 gestopt in Bühl en Vicky. Gros in Vicky (daar heb ik er 52 van). Bühl op tijd voor de wedstrijd verkocht voor winst (gekocht voor 120k a 130k max) en Vicky gehouden want alle vertrouwen in Barca. Gekocht voor max 180k en nu 550k waard, niet op de markt zelfs dus ze is nog meer waard. Benieuwd als de pricerange komt waarvoor ze dan verkocht wordt op de markt. Bizar!

Correctie 40 miljoen zelfs. [Afbeelding]
Ik had der nog untradable in de club zitten. Gebruik haar nu als spits met de false 9 rol. Ze is echt krankzinnig goed al.

• Sn3gG3l
Eindelijk goeie drop! https://www.futbin.com/26/player/25125/melchie-dumornay. Wel untradable maar ik klaag niet. Kwam uit een week 4 upgrade pack.

• Lashrom
  • Laatst online: 00:20
Sinds TOTS niet gespeeld, alleen een weekje sbc's gedaan ondertussen voor enkele versterkingen zoals Mainoo en Baldé fantasy. Toch nog 9 wins gepakt met de onderstaande team. Uit de picks Chawinga (4M) en Zaire Emery (1.8M) gekregen. Uit pakketjes nog Sané en Barcola tradeable, daarmee 600K gepakt. Volgende week meedoen met de La Liga TOTY promo champs. Het voelt wel echt soepeler aan sinds ik de PS5 Pro heb. Vooral het navigeren door de hoofdmenu. Man, wat een verademing als je sbc's in-game wilt doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3xb3676zXet1zMTO_JzC4vEZKk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/pYNwKTbsG2jEvgsEIOUI6K3e.png?f=user_large
Hier voor de verandering ook een keer positief nieuws. Een voor mijn doen zeer goede WL gespeeld (9-6) en uit de rewards ook Zaïre-Emery. Speelde ook best lekker verder.

Dit is nu het team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfl-cawYJA8ZG-OQhnNApLu2sig=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VrslVXn8qn5vnyewbeBYUJn5.png?f=fotoalbum_large

• Valandil
Moody2204 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 10:14:
Hier voor de verandering ook een keer positief nieuws. Een voor mijn doen zeer goede WL gespeeld (9-6) en uit de rewards ook Zaïre-Emery. Speelde ook best lekker verder.

Dit is nu het team:

[Afbeelding]
Hoe bevalt Kvara ?
Heb de middelen om hem te doen, maar verder geen ligue 1 spelers.

krijg m wel op full chem overigens...

[ Voor 3% gewijzigd door Valandil op 11-05-2026 10:32 ]

wijze woorden

Valandil schreef op maandag 11 mei 2026 @ 10:22:
[...]

Hoe bevalt Kvara ?
Heb de middelen om hem te doen, maar verder geen ligue 1 spelers.
Vooropgesteld dat ik hem een fantastische voetballer vind, en hem dus vooral ook gedaan heb omdat ik het leuk vind om te spelen met spelers die ik graag zie.

Hij beviel mij in de WL erg goed. Heb er wel een hunter opgezet (op futbin staan vooral andere chemstyles), omdat ik op de vleugel graag snelheid heb. En hij staat op naar binnen komen. Maar daardoor verscheen hij regelmatig voor het doel en wist ik vaak met hem te scoren. Zijn dribbelen voelde voor mij goed aan verder.

Maar het was wel een rib uit mijn lijf om hem te voltooien. Maar hier geen spijt in ieder geval!

• Valandil
Moody2204 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 10:31:
[...]

Vooropgesteld dat ik hem een fantastische voetballer vind, en hem dus vooral ook gedaan heb omdat ik het leuk vind om te spelen met spelers die ik graag zie.

Hij beviel mij in de WL erg goed. Heb er wel een hunter opgezet (op futbin staan vooral andere chemstyles), omdat ik op de vleugel graag snelheid heb. En hij staat op naar binnen komen. Maar daardoor verscheen hij regelmatig voor het doel en wist ik vaak met hem te scoren. Zijn dribbelen voelde voor mij goed aan verder.

Maar het was wel een rib uit mijn lijf om hem te voltooien. Maar hier geen spijt in ieder geval!
Thx

Ik zit er ook zo in. Speel niet zo vaak, dus dan liever met speler die ik leuk vind dan de exacte meta.
Daarom veel Barca in mijn team :)
Maar ga m wel doen denk ik. Moet toch wat met die coins en fodder.

wijze woorden

Valandil schreef op maandag 11 mei 2026 @ 10:34:
[...]

Thx

Ik zit er ook zo in. Speel niet zo vaak, dus dan liever met speler die ik leuk vind dan de exacte meta.
Daarom veel Barca in mijn team :)
Maar ga m wel doen denk ik. Moet toch wat met die coins en fodder.
Ja precies. Als je 'm kan doen, zou ik het zeker doen ja!

• Valandil
Moody2204 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 10:36:
[...]

Ja precies. Als je 'm kan doen, zou ik het zeker doen ja!
1e wedstrijd in rivals gelijk een hat-trick :P

Natuurlijk zoek je hem wat meer op tijdens het spelen, maar voor een LM beginnen met een hat trick is altijd leuk

wijze woorden

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 11:26
Oekol schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 20:18:

Correctie 40 miljoen zelfs. [Afbeelding]
Wat moet je met zoveel coins als je niet meer speelt? Ga je ze verkopen of verdelen onder ons? :D

• Oekol
naNs schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:25:
[...]

Wat moet je met zoveel coins als je niet meer speelt? Ga je ze verkopen of verdelen onder ons? :D
Ik vind handelen leuk, speel vrijwel altijd met een geheel untradable team. Daarnaast verkoop ik jaarlijks m'n coins inderdaad. Maar daar mogen we hier niet over praten ;)

Ik steven af op bijna 50 mio. Het is nu 47 a 48 mio. Een price update van Vicky en we gaan die 50 mio doorkruisen. Niet normaal haha.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:11
Spelletje is gratis deze maand dus had hem maar eens gedownload na een jaar gestopt te zijn. Nu weet ik direct weer waarom ik gestopt ben. Verschrikkelijke gameplay in het weekend, smerige toxic tegenstanders in Champions. Van de 15 potjes zijn er minimaal 5 tegenstanders die sowieso met zijn tweeën zijn, want als je dan 1-0 of 2-0 voor komt, wordt er gepauzeerd en krijg je daarna een oorwassing met 2-8 of zo.

Wat een kleuterklas is dit :/
Saekerhett schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:16:
Spelletje is gratis deze maand dus had hem maar eens gedownload na een jaar gestopt te zijn. Nu weet ik direct weer waarom ik gestopt ben. Verschrikkelijke gameplay in het weekend, smerige toxic tegenstanders in Champions. Van de 15 potjes zijn er minimaal 5 tegenstanders die sowieso met zijn tweeën zijn, want als je dan 1-0 of 2-0 voor komt, wordt er gepauzeerd en krijg je daarna een oorwassing met 2-8 of zo.

Wat een kleuterklas is dit :/
Vorige week precies het zelfde. Was er gewoon spontaan helemaal klaar mee.

Game is al niet geweldig en servers zeker niet.

Maar was helemaal klaar met dat achterlijke gedrag van me tegenstanders. Ging iedere keer de bal terug passen en die spin doen van Anthony.
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste