Steam: Sneggel Origin: Waus82
Zelfs gratis is die game het niet waard.bvbal79 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 13:40:
heb hem gratis geinstalleerd om te kijken hoe het is...maar hier is de boel ook wel doodgebloed
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Je kan op voorhand al raden dat het nagenoeg niet gaat veranderen.Sn3gG3l schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 14:04:
Ik ga de volgende FC tenzij ze mega veel veranderen ook niet eens meer kopen. FC26 was by far de aller, aller, aller slechtste Fifa ever.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Dat denk ik ook, scheelt dus weer tijd en geldPartypooper schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 14:34:
[...]
Je kan op voorhand al raden dat het nagenoeg niet gaat veranderen.
[ Voor 12% gewijzigd door Sn3gG3l op 10-07-2026 14:39 ]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ja, dit was altijd een levendig forum. Maar dat het zo stil is zegt ook wel iets. Ik speel al jaren voetbalspellen, maar ik twijfel nu ook wel ernstig om de volgende editie te kopen.
Ik heb wel vaker gezegd de nieuwe editie niet te gaan kopen, maar ook ik ben steeds minder gaan spelen omdat de motivatie simpelweg een beetje mist. Het is allemaal teveel qua promo's, teveel updates wat de gameplay veranderde. Heb echt een superteam maar ik ga denk ik wat andere games oppikken tijdens de release van 27. Een hernieuwd bezoekje aan de nieuwe AC Black Flag en First Light staan nog op mijn lijstje...in November wordt het ook nog GTA 6 tijdMoody2204 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 15:49:
Ja, dit was altijd een levendig forum. Maar dat het zo stil is zegt ook wel iets. Ik speel al jaren voetbalspellen, maar ik twijfel nu ook wel ernstig om de volgende editie te kopen.