• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:14
Ik ga de volgende FC tenzij ze mega veel veranderen ook niet eens meer kopen. FC26 was by far de aller, aller, aller slechtste Fifa ever.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 15:06
bvbal79 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 13:40:
heb hem gratis geinstalleerd om te kijken hoe het is...maar hier is de boel ook wel doodgebloed :)
Zelfs gratis is die game het niet waard. :) Maar ben benieuwd wat je bevindingen zijn.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 14:04:
Ik ga de volgende FC tenzij ze mega veel veranderen ook niet eens meer kopen. FC26 was by far de aller, aller, aller slechtste Fifa ever.
Je kan op voorhand al raden dat het nagenoeg niet gaat veranderen. :p

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 14:34:
[...]

Je kan op voorhand al raden dat het nagenoeg niet gaat veranderen. :p
Dat denk ik ook, scheelt dus weer tijd en geld :) MIsschien een keer als ie 10-20 euro is ergens volgend jaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Sn3gG3l op 10-07-2026 14:39 ]

Ja, dit was altijd een levendig forum. Maar dat het zo stil is zegt ook wel iets. Ik speel al jaren voetbalspellen, maar ik twijfel nu ook wel ernstig om de volgende editie te kopen.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:56
Moody2204 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 15:49:
Ja, dit was altijd een levendig forum. Maar dat het zo stil is zegt ook wel iets. Ik speel al jaren voetbalspellen, maar ik twijfel nu ook wel ernstig om de volgende editie te kopen.
Ik heb wel vaker gezegd de nieuwe editie niet te gaan kopen, maar ook ik ben steeds minder gaan spelen omdat de motivatie simpelweg een beetje mist. Het is allemaal teveel qua promo's, teveel updates wat de gameplay veranderde. Heb echt een superteam maar ik ga denk ik wat andere games oppikken tijdens de release van 27. Een hernieuwd bezoekje aan de nieuwe AC Black Flag en First Light staan nog op mijn lijstje...in November wordt het ook nog GTA 6 tijd :)
pacod schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 16:03:
[...]

Ik heb wel vaker gezegd de nieuwe editie niet te gaan kopen, maar ook ik ben steeds minder gaan spelen omdat de motivatie simpelweg een beetje mist. Het is allemaal teveel qua promo's, teveel updates wat de gameplay veranderde. Heb echt een superteam maar ik ga denk ik wat andere games oppikken tijdens de release van 27. Een hernieuwd bezoekje aan de nieuwe AC Black Flag en First Light staan nog op mijn lijstje...in November wordt het ook nog GTA 6 tijd :)
GTA 6 gaat er hier ook 100% zeker komen ja! Ben het ook wel met je eens: Het is overload nu.

Het is hier spelen bij gebrek aan beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 11-07-2026 21:42 ]

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-07 09:24
Het is hier toch elk jaar dat je vanaf juni-juli niks meer ziet? Tegen die tijd heb je 9 maanden lol gehad met het spel (of er alleen maar over lopen klagen), en is het alleen nog maar wachten tot de nieuwe uit komt, en de grind weer opnieuw begint.
Ik weet niet of de nieuwe er hier wel komt eigenlijk.

• Partypooper
Moody2204 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 19:26:
Ik weet niet of de nieuwe er hier wel komt eigenlijk.
Doe het gewoon niet. En je “poot” stijf houden. :)

pacod schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 16:03:
[...]

Sinds zaterdag weer wat een het spelen na +/- 2 maanden niet gespeeld te hebben. Maar een belachelijk aantal kaarten zijn er bijgekomen qua promo's. Moest me gewoon inlezen wat alle kaarten waren. En al die tokens welke je nu krijgt.

Heb 3 dagen goede gameplay gehad, dan vind ik het echt prima weg spelen. Maar ik stoor me enorm aan die kansloze bugs die er vanaf minuut 1 in zitten.

Nog steeds loopt soms heel me game vast, zodra ik me seizoen objectives probeer te claimen.

Heb me evo's er ook prima doorheen gedraaid door die penalty shootout live gamemode. Die pakt hij dus als gewoon normaal gespeelde game.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:56
Traeces schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 08:48:
[...]

Sinds zaterdag weer wat een het spelen na +/- 2 maanden niet gespeeld te hebben. Maar een belachelijk aantal kaarten zijn er bijgekomen qua promo's. Moest me gewoon inlezen wat alle kaarten waren. En al die tokens welke je nu krijgt.

Heb 3 dagen goede gameplay gehad, dan vind ik het echt prima weg spelen. Maar ik stoor me enorm aan die kansloze bugs die er vanaf minuut 1 in zitten.

Nog steeds loopt soms heel me game vast, zodra ik me seizoen objectives probeer te claimen.

Heb me evo's er ook prima doorheen gedraaid door die penalty shootout live gamemode. Die pakt hij dus als gewoon normaal gespeelde game.
Zodra ik in Season Objectives claimen kom, kan ik ze claimen maar kom ik er ook niet meer uit. Kan ook niks previewen zonder dat het menu vastloopt. Speel zelf op de PS5 Pro.

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-07 11:55
pacod schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 09:24:
[...]

Zodra ik in Season Objectives claimen kom, kan ik ze claimen maar kom ik er ook niet meer uit. Kan ook niks previewen zonder dat het menu vastloopt. Speel zelf op de PS5 Pro.
Bij mij loopt ook om de haverklap het spel "vast" in de Season Objectives. Heb het idee dat de menu's gedurende EA FC 26 alleen maar instabieler zijn geworden.

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:53
Weet niet hoe het met jullie zit, maar de volgende editie ga ik zeker niet kopen of pre-orderen. Dat geld gaat lekker naar GTA 6 :)

Dit spel is ook gewoon verslavend en moeilijk los van te komen.

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 22:12
FC 27 sla ik zonder enige twijfel over. Ik ben er helemaal klaar mee. EA levert al jaren hetzelfde halfbakken product af en verkoopt het vervolgens alsof het compleet nieuw is. De gameplay begint vaak prima, maar binnen een paar patches wordt alles weer aangepast zodat spelers die alleen maar sprinten en een paar hersenloze acties uitvoeren beloond worden.

Skill, opbouw en voetbalinzicht lijken elk jaar minder belangrijk te worden. De gameplay is daardoor totaal niet serieus te nemen. FC 26 heb ik al ruim een half jaar niet meer aangeraakt en ik mis het eerlijk gezegd geen seconde.

Mijn aandacht gaat straks volledig naar GTA 6. Misschien geef ik FC 28 ooit nog een kans, maar de kans is groter dat ik definitief klaar ben met deze franchise. EA heeft wat mij betreft meer dan genoeg kansen gehad.
DeJurist schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 20:24:
FC 27 sla ik zonder enige twijfel over. Ik ben er helemaal klaar mee. EA levert al jaren hetzelfde halfbakken product af en verkoopt het vervolgens alsof het compleet nieuw is. De gameplay begint vaak prima, maar binnen een paar patches wordt alles weer aangepast zodat spelers die alleen maar sprinten en een paar hersenloze acties uitvoeren beloond worden.

Skill, opbouw en voetbalinzicht lijken elk jaar minder belangrijk te worden. De gameplay is daardoor totaal niet serieus te nemen. FC 26 heb ik al ruim een half jaar niet meer aangeraakt en ik mis het eerlijk gezegd geen seconde.

Mijn aandacht gaat straks volledig naar GTA 6. Misschien geef ik FC 28 ooit nog een kans, maar de kans is groter dat ik definitief klaar ben met deze franchise. EA heeft wat mij betreft meer dan genoeg kansen gehad.
Servers zijn ook gewoon nog steeds een ding. Zaterdag, Zondag en Maandag echt dikke prima gameplay lekker snel.

Gister leek het wel weer drijfzand waar mijn spelers inliepen. Weet nu gelijk weer waarom ik 2 maanden geen ea fc heb aangeraakt......

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:11
De finale lijkt wel een potje EAFC.

16 x op doel schieten en je tegenstander 0 en nog staat het 0-0

wijze woorden

Valandil schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:26:
De finale lijkt wel een potje EAFC.

16 x op doel schieten en je tegenstander 0 en nog staat het 0-0
Daar moest ik ook aan denken, haha. Behalve dat ik dan zelf uiteindelijk wel verlies in tegenstelling tot Spanje... 8)7
Moody2204 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 09:17:
[...]

Daar moest ik ook aan denken, haha. Behalve dat ik dan zelf uiteindelijk wel verlies in tegenstelling tot Spanje... 8)7
Gister een pot welke tegenovergestelde was bij mij :+ 2x lat en volgas een bal over van mijn tegenstander en lag echt in de touwen. Pak ik nog rood ook, 1-0 achter door penalty.

Hierna echt iedere counter raak, 1-6 _O- O wat zou die zuur zijn gewest. })

Oef en wat is die EVO van Neymar goed op CAM !

[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 20-07-2026 09:53 ]

Ik heb hier Ferran Torres en Laporte in mijn club, die zijn nu beiden 99-rated!
Moody2204 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 10:05:
Ik heb hier Ferran Torres en Laporte in mijn club, die zijn nu beiden 99-rated!
Heb die helaas gemist. Speelde toen even een tijd niet.

Moet zeggen vind dat nieuwe token systeem wel echt goed. Heb nu in korte tijd weer een prima elftal, omdat ik meerdere van die token pakketten heb geopend.

Helpen die gratis Neymar, Estevao en Ngumoha kaart daar ook wel aan mee. Maar uit die token packs kwamen van der Ven, Endrick, Upamecano, Touchameni, Mazraoui. Toch gelijk daarmee een leuke basis.
Traeces schreef op maandag 20 juli 2026 @ 12:52:
[...]

Heb die helaas gemist. Speelde toen even een tijd niet.

Moet zeggen vind dat nieuwe token systeem wel echt goed. Heb nu in korte tijd weer een prima elftal, omdat ik meerdere van die token pakketten heb geopend.

Helpen die gratis Neymar, Estevao en Ngumoha kaart daar ook wel aan mee. Maar uit die token packs kwamen van der Ven, Endrick, Upamecano, Touchameni, Mazraoui. Toch gelijk daarmee een leuke basis.
Ja, en vooral ook dat je los van de WL ook voor andere objectives aparte tokens krijgt. Daar is inderdaad niks mis mee.

• Sn3gG3l
Traeces schreef op maandag 20 juli 2026 @ 09:52:
[...]

Gister een pot welke tegenovergestelde was bij mij :+ 2x lat en volgas een bal over van mijn tegenstander en lag echt in de touwen. Pak ik nog rood ook, 1-0 achter door penalty.

Hierna echt iedere counter raak, 1-6 _O- O wat zou die zuur zijn gewest. })

Oef en wat is die EVO van Neymar goed op CAM !
Welke evo is dat?

Eeuh hij is 96 nu. Heb als laatste die evo die naar haaland gelinkt is gedaan.

waardoor Neymar nu 97 strength heeft :+

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-07 16:32
Aan de reacties hier te lezen ben ik denk ik de enige die de Ultimate Plus versie gepreorderd heeft.

PSN: Maichel

• Sn3gG3l
Maichel schreef op maandag 27 juli 2026 @ 11:40:
Aan de reacties hier te lezen ben ik denk ik de enige die de Ultimate Plus versie gepreorderd heeft.
Met dank aan de waardeloze FC26 ga ik helemaal niks meer orderen volgend jaar. Zelfs nu futties uit is merk ik dat ik niet weet of ik wel zin heb om te spelen.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:03
Maichel schreef op maandag 27 juli 2026 @ 11:40:
Is plus die nog duurdere variant waarbij ze je meer willen laten betalen alvast omdat wanneer GTA6 uit komt iedereen overstapt? Trappen mensen daar in ja?😜

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-07 05:45
Hier 36 jaar en heb vanaf fifa 98 elk jaar fifa gehaald. Was er ook nog nooit zo snel klaar mee als dit jaar. Ook ik twijfel dan ook zwaar o. EA FC 27 nog te gaan halen...

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:11
FIFA 27 is gewoon FIFA26 met een grote patch, wat FIFA 26 al was t.o.v. FIFA 25.

Deze laat ik zeker aan mij voorbij gaan. Misschien in de aanbieding een keer.

Ik wordt ook zo geïrriteerd van tegenstanders die constant met 1 speler steeds draaien met hun rug naar je toe. Proberen het linksom, snel weer draaien, rechtsom, snel weer draaien. Zo sprokkelen ze steeds een meter totdat er een gaatje valt.

Niks meer met voetbal te maken.

wijze woorden

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-07 16:32
Oekol schreef op maandag 27 juli 2026 @ 18:18:
[...]

Is plus die nog duurdere variant waarbij ze je meer willen laten betalen alvast omdat wanneer GTA6 uit komt iedereen overstapt? Trappen mensen daar in ja?😜
Valt niks in te trappen hoor, heb van beide de hoogste versie gepreorderd. Kan ze beide spelen, toch? :D

PSN: Maichel

EA blijft me verbazen.

Denk ga gister avond even WL draaien zonder verwachting. Want moest redelijk snel.

Melding dat de servers te druk zijn en je niet kan inloggen op UT. Serieus, het is eind juli :+ Toen ik er wel op kwam was de serverkwaliteit ook weer twijfelachtig.

Nog wel een 10-5 er uitgeperst in een speedrun, dus niet slecht :P

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-07 11:55
Traeces schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 08:57:
EA blijft me verbazen.

Denk ga gister avond even WL draaien zonder verwachting. Want moest redelijk snel.

Melding dat de servers te druk zijn en je niet kan inloggen op UT. Serieus, het is eind juli :+ Toen ik er wel op kwam was de serverkwaliteit ook weer twijfelachtig.

Van het eerste stuk gisteravond geen last gehad, maar de boel was wel stroperig ja.

Bij mij is het snel een 9-6 geworden.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:59
EA blijft me verbazen.

EA kan heel goed de drukte inschatten en schaalt het aantal servers precies naar 1 server te weinig

[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 29-07-2026 10:15 ]

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 29-07 12:54
EA blijft me verbazen.

Wat heeft het ermee te maken dat het juli is? Op PC waren gister 2x zoveel mensen aan het spelen als tijdens de launch van de game.
Jordi0344 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:54:
[...]

Wat heeft het ermee te maken dat het juli is? Op PC waren gister 2x zoveel mensen aan het spelen als tijdens de launch van de game.
Normaal zijn er dan redelijk wat mensen al afgehaakt.

Buiten dat blijft het gewoon belachelijk, dat ik met zulke lag en delay een game aan het spelen ben.

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:08

ettie1990

PSN:ettiesick

Traeces schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 13:59:
[...]

Normaal zijn er dan redelijk wat mensen al afgehaakt.

Buiten dat blijft het gewoon belachelijk, dat ik met zulke lag en delay een game aan het spelen ben.
klopt, elk jaar zeggen ze, we hebben geluisterd naar de community, maar die lag en delay is al een aantal jaren een doorn in het oog. Niks veranderd in ieder geval van EA FC 25.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:22

Mauz1978

Console War Veteran

Ik sla dit jaar ook over. En ga wel gewoon met career mode verder in FC26.

Something under the bed is drooling

• Sn3gG3l
Mauz1978 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 15:33:
Ik sla dit jaar ook over. En ga wel gewoon met career mode verder in FC26.
Is dat wat? Ik speel eigenlijk alleen maar UT maar zoals gezegd ben ik daar wel klaar mee. Misschen wat seasons ofzo proberen, maar dat zal wel doodbloeden als FC27 uit is.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:22

Mauz1978

Console War Veteran

Sn3gG3l schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:32:
[...]

Is dat wat? Ik speel eigenlijk alleen maar UT maar zoals gezegd ben ik daar wel klaar mee. Misschen wat seasons ofzo proberen, maar dat zal wel doodbloeden als FC27 uit is.
Haalt het niet bij PES Masterleague, maar is the next best thing…

Something under the bed is drooling

Wel vette toevoeging het verwijderen van evos.

Futties Pogba gekocht en kan deze gewoon weer verkopen nu.

• Oekol
Traeces schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 17:09:
Wel vette toevoeging het verwijderen van evos.

Futties Pogba gekocht en kan deze gewoon weer verkopen nu.
Evos komen niet terug in FC27?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:18

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Hallo, misschien dat dit beter in een apart topic thuishoort, maar omdat het (in mijn ogen) kleine vraag is, dacht ik het hier te posten. Mocht het toch beter een apart topic worden, let me know.

Even de situatie, mijn zoontje van 8 is wel wat fan van voetbal, vooral het spelen. Het is niet dat hij (al) competities of matchen echt kijkt, maar samen met zijn vriendjes is hij wel fan van het concept. Ikzelf kijk wel eens naar een match van de nationale ploeg en luister wel eens naar de analyse in de ochtend op de radio, maar daar eindigd mijn kennis en/of ambitie.

Recent hebben we ergens voor een half uurtje op een PS4 FC 25 kunnen spelen, dat was snel een match die ik had opgestart en dat geëindigd is in 0 - 0 omdat onze kennis van de controls onbestaande was. Desondanks was het wel eens leuk, en hoewel de gametijd van mijn zoon vandaag wel nog beperkt is (max 30min/dag op zaterdag en zondag) dacht ik wel om eens een FC game (of andere voetbal game) te kopen.

Het doel is dus simpel, we willen gewoon af en toe eens samen een spelletje of match spelen met een bestaande ploeg, maar hebben geen ambitie om er veel geld aan uit te geven of uren tijd te steken. Gezien de leeftijd van mijn zoon moet de game ook in het nederlands zijn, liefst ook de audio (Vlaams).

Extra uitdaging, ten huize hebben we vandaag enkel een TV met een Google tv streamer en een PC. Ik heb al eens snel gekeken om eventueel een (2e hands) PS4 te kopen met tweedehands schijfje omdat die dan offline werkt en het makkelijk is met controllers, want controllers lijken mij wel een must voor zo een game.

Dus heel kort, is FC 25 de game waarmee ik af en toe eens een digitale match met mijn zoon zou kunnen spelen met bestaande ploegen of zou je een andere game aanraden. Kan dit dan op PC in het nederlands met twee controllers, of is een console toch meer aangeraden? In het geval van een console, zou een PS4 voldoende zijn (om het redelijk goedkoop te houden)?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• Sn3gG3l
IStealYourGun schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:45:
Hallo, misschien dat dit beter in een apart topic thuishoort, maar omdat het (in mijn ogen) kleine vraag is, dacht ik het hier te posten. Mocht het toch beter een apart topic worden, let me know.

Even de situatie, mijn zoontje van 8 is wel wat fan van voetbal, vooral het spelen. Het is niet dat hij (al) competities of matchen echt kijkt, maar samen met zijn vriendjes is hij wel fan van het concept. Ikzelf kijk wel eens naar een match van de nationale ploeg en luister wel eens naar de analyse in de ochtend op de radio, maar daar eindigd mijn kennis en/of ambitie.

Recent hebben we ergens voor een half uurtje op een PS4 FC 25 kunnen spelen, dat was snel een match die ik had opgestart en dat geëindigd is in 0 - 0 omdat onze kennis van de controls onbestaande was. Desondanks was het wel eens leuk, en hoewel de gametijd van mijn zoon vandaag wel nog beperkt is (max 30min/dag op zaterdag en zondag) dacht ik wel om eens een FC game (of andere voetbal game) te kopen.

Het doel is dus simpel, we willen gewoon af en toe eens samen een spelletje of match spelen met een bestaande ploeg, maar hebben geen ambitie om er veel geld aan uit te geven of uren tijd te steken. Gezien de leeftijd van mijn zoon moet de game ook in het nederlands zijn, liefst ook de audio (Vlaams).

Extra uitdaging, ten huize hebben we vandaag enkel een TV met een Google tv streamer en een PC. Ik heb al eens snel gekeken om eventueel een (2e hands) PS4 te kopen met tweedehands schijfje omdat die dan offline werkt en het makkelijk is met controllers, want controllers lijken mij wel een must voor zo een game.

Dus heel kort, is FC 25 de game waarmee ik af en toe eens een digitale match met mijn zoon zou kunnen spelen met bestaande ploegen of zou je een andere game aanraden. Kan dit dan op PC in het nederlands met twee controllers, of is een console toch meer aangeraden? In het geval van een console, zou een PS4 voldoende zijn (om het redelijk goedkoop te houden)?
Kan zowel op pc als playstation en fc25 of 26 is lekker goedkoop. Idd wel controllers gebruiken.

Oekol schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 17:29:
[...]

Evos komen niet terug in FC27?
Nee je kan nu gewoon een volledige evo (lijn) van je speler verwijderen. Bv als je andere playstyles ofzo wil gebruiken op een futties speler.

En daardoor is me pogba ook gewoon nog steeds verhandelbaar daarna. Wel een vette toevoeging, anders was je gewoon ff 1 miljoen coins kwijt.
Rond deze tijd kun je normaal sbc's blijven herhalen, maar waarom moet er in godsnaam overal een totw bij? Die pack je nooit en als je die totw sbc telkens moet doen vlieg je ook door je fodder heen! Hoe doen jullie dat?

• MrXzombie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:38
Moody2204 schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 20:27:
Rond deze tijd kun je normaal sbc's blijven herhalen, maar waarom moet er in godsnaam overal een totw bij? Die pack je nooit en als je die totw sbc telkens moet doen vlieg je ook door je fodder heen! Hoe doen jullie dat?
Als je de Nations opdrachten nog niet hebt gedaan kan je heel wat FoF spelers krijgen zonder al te veel moeite erin te steken. Verder vooral common golden fodder aankopen en de 80x5 herhalen, daarmee weer de 1 van de 5 83+ of 2-pack 86+ etc. Verder vooral afwachten tot die onbeperkte SBC weer mogelijk is maar dat zal wel pas komen als alle futties tegelijk uitkomen. Houd het spannend zullen we maar zeggen….
Moody2204 schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 20:27:
Toen zaten er ook gewoon totw en tots in.

nu heb je zelfs die fof spelers die je er nog in mag doen.

• Oekol
Traeces schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 14:39:
[...]

Nee je kan nu gewoon een volledige evo (lijn) van je speler verwijderen. Bv als je andere playstyles ofzo wil gebruiken op een futties speler.

En daardoor is me pogba ook gewoon nog steeds verhandelbaar daarna. Wel een vette toevoeging, anders was je gewoon ff 1 miljoen coins kwijt.
Maar dat is nu dus al zo? Niet alleen in de volgende FC een toevoeging?

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste