Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-10 19:47
Vind het met deze patch wel wat inconsistenter qua klutsballen.
Eerder wist je wel ongeveer voor wie de bal zou zijn, maar nu is het soms echt heel vaag.

Iets cosmetisch waar ik me al wel een poos aan stoor.
Als de keeper een redding doet gaat hij vaak naar de tegengestelde richting als wat logisch zou zijn. Dus redding in de korte hoek, dan vliegt de bal helemaal naar de verre hoek.

En even een korte review van Figo op de CAM positie.
Vind hem net wat te lomp en heeft iets te veel tijd nodig.
Heb daar nu Joe Cole staan, maar die voelt iets soepeler aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Denn90 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:32:
Zo ik heb eindelijk een beetje toegankelijk team weten neerzetten. Ik heb nog zo’n 100K staan iemand tips om full chem te krijgen en of speler upgrades voor mijn team.

Tips zeer welkom!

[Afbeelding]
Messi eruit kan natuurlijk.
En anders rodrigo de paul erin voor 1 van de middenvelders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-10 13:45
cubert20 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:39:
[...]

Messi voor wie bijvoorbeeld?

Messi eruit kan natuurlijk.
En anders rodrigo de paul erin voor 1 van de middenvelders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
hangt er vanaf wat je zoekt natuurlijk.
Met jouw opstelling zou je ook voor een grote spits kunnen kiezen.
Dan is Gyokeres een goede opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Okay, 3 wedstrijden in div 7 met de nieuwe patch en 3x winst. Ik vind het beter spelen. Minder gedribbel en meer rustig kijken waar spelers lopen en passen. Zowel in aanval als verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:45
heron schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:41:
Okay, 3 wedstrijden in div 7 met de nieuwe patch en 3x winst. Ik vind het beter spelen. Minder gedribbel en meer rustig kijken waar spelers lopen en passen. Zowel in aanval als verdediging.
Oftewel AI defending is beter🥲.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-10 14:30
Verdedigen ging bij mij al goed maar nu nog makkelijker. Vind de r1 dribble die ze generfd hebben wel jammer mijn spelers voelen zo raar als ik probeer te dribblen. Inmiddels in div 5 en veel minder potjes met scores zoals 8-9. Of dat door de patch of divisie komt durf ik niet te zeggen.

[ Voor 27% gewijzigd door Sokucho op 24-10-2025 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik ben hier en daar nog even aan het sleutelen met spelers voor volledige chem. Naast de huidige selectie heb ik nog 700k over. Tot op heden speel ik met silver icon Moore i.p.v. Virgil en Eusebio i.p.v. Rashford voor volledige chem. De komende dagen komen er volgens leak best wat spelers sbc uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zA74Qi3Wgk9L5qM8zYvsr-YQFoA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vM78tf55rIx5VskxoI7Kzq6x.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Nu online
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:48:
[...]
Oftewel AI defending is beter🥲.
Nou nee, het is niet meer mogelijk om absurde dribbles te maken. Het lijkt nu meer voetbal dan basketbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds de patch heb ik ook nog geen uitslagen gehad van 24-13 o.i.d.

Ik vraag me wel af of het mogelijk is om de 0 te houden, Ik heb volgens mij nog nooit een potje gehad waarin de tegenstander niet scoorde. Ook niet als ik zelf 11x scoorde. Dan werd het toch nog 11-2 ofzo.

Maar dat kan aan mijn zwakke verdedigen liggen wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poggy is zowaar betaalbaar, nu nog kiezen welke.

Qua positie zou in ieder geval CDM Poggy beter passen ivm een untradeable Bellingham op CAM.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelt vanavond echt heerlijk weg. Geen pijl op deze game te trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Bossie schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:34:
Poggy is zowaar betaalbaar, nu nog kiezen welke.

Qua positie zou in ieder geval CDM Poggy beter passen ivm een untradeable Bellingham op CAM.
Past helaas niet in mijn team.

CDM is voor mij een no brainer.
1,91 met intercept+ en anticipate is wel vrij optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:48:
[...]

Past helaas niet in mijn team.

CDM is voor mij een no brainer.
1,91 met intercept+ en anticipate is wel vrij optimaal.
Yep en dan de nieuwe evo op Camavinga en dan staat het voorlopig wel goed.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 06:26
Iemand ervaring met het normale kaartje van Valverde op CDM en RB? Hij is nu 200k, is het verstandig om te wachten met kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Madforce0543 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:24:
Iemand ervaring met het normale kaartje van Valverde op CDM en RB? Hij is nu 200k, is het verstandig om te wachten met kopen?
Ze blijven dalen helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Bizar hoeveel geluk je moet hebben ... Ik keek naar TomLeese die zojuist 15-0 had gehaald met WL. Geen enkel goede speler eruit gehaald met zoveel goede packs. Zelfs de gegarandeerde promo speler kreeg hij speler van 85 rated twee keren die max 25K waard zijn. Uit 3x88+ ook Irene, Mapi en Reiten gepacked. Doe je zoveel moeite om geen enkel wedstrijd te verliezen, is dit je beloning.

Zo zie je maar dat UT echt een gokspel blijft. Dus geniet gewoon van het spel en WL al pak je maar 6 winsten. Het is je gegeven met de beloningen of niet. ''Sometimes maybe good, sometimes maybe shit ...'' - Gattuso.

[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 25-10-2025 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Omdat ik een PP team heb ben ik bezig met evos maar ik heb hier niet echt verstand van. Moeten deze in de basis of mogen ze ook op de bank?

[ Voor 4% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-10-2025 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:25:
Omdat ik een PP team heb ben ik bezig met evos maar ik heb hier niet echt verstand van. Moeten deze in de basis of mogen ze ook op de bank?
Moeten starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:33
Je kan ze gewoon erin gooien in de 89e minuut en dan tellen ze mee voor de EVO.
Of ben ik gek geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joenes30 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:56:
[...]

Je kan ze gewoon erin gooien in de 89e minuut en dan tellen ze mee voor de EVO.
Of ben ik gek geworden?
Is het niet andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:12
Level 40 halen. Snel alles doorklikken en dan achter komen dat je opgescheept bent met pakjes en dat het een keuze was tussen tomori en pakketten. Kut zooi......

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
ik heb ze vaak zat vlak voor tijd erin gegooid en ze telde gewoon mee.
Misschien kan iemand het bevestigen als het waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht ook dat ze in de basis moeten starten. Je kan ze er dan wel na 1 minuut al uithalen, maar ik dacht dus wel starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik zal beide even testen vanavond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:53

Mauz1978

Console War Veteran

Alleen starten, dat is altijd zo geweest. De bal moet even gerold hebben en dan wisselen is genoeg.Andersom kan niet.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou daar gaan we weer… 1e potje WL:

Makkelijk 2-0 voor, wordt 2-1
Al weer snel op 3-1, wordt 3-2
Weer makkelijk op 4-2 gekomen, wordt 4-3.
Dat blijft het tot de 91e minuut.
ECHTER in de 92e minuut, dus buiten extra tijd, valt de 4-4………

1e verlenging geen doelpunten, 2e verlenging in de 118e minuut de 4-5 en dus verloren.

Na 1 potje WL dus eigenlijk het meteen al weer gehad met het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:40
joenes30 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:16:
[...]
ik heb ze vaak zat vlak voor tijd erin gegooid en ze telde gewoon mee.
Misschien kan iemand het bevestigen als het waar is?
Ja, telt gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-10 22:53
Moody2204 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:04:
Nou daar gaan we weer… 1e potje WL:

Makkelijk 2-0 voor, wordt 2-1
Al weer snel op 3-1, wordt 3-2
Weer makkelijk op 4-2 gekomen, wordt 4-3.
Dat blijft het tot de 91e minuut.
ECHTER in de 92e minuut, dus buiten extra tijd, valt de 4-4………

1e verlenging geen doelpunten, 2e verlenging in de 118e minuut de 4-5 en dus verloren.

Na 1 potje WL dus eigenlijk het meteen al weer gehad met het spel.
Misschien laatste 5 minuten iets meer op safe spelen? Dan maar een keer op een lelijke manier die pot over de streep trekken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
EA .... Het is toch overduidelijk dat als het gelijk staat en de tegenpartij de wedstrijd verlaat dat jij automatisch de win moet gaan krijgen? Wat is dit voor gezeik. De derde keer al dit WL. Speel je al een aantal minuten, is het dus voor niks geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mauz1978 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 19:04:
Alleen starten, dat is altijd zo geweest. De bal moet even gerold hebben en dan wisselen is genoeg.Andersom kan niet.
Andersom kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:51:
[...]

Misschien laatste 5 minuten iets meer op safe spelen? Dan maar een keer op een lelijke manier die pot over de streep trekken d:)b
Ja, ik ben te aanvallend ingesteld denk ik wel. Maar ik stoor me er wel steeds vaker aan dat je wedstrijden waarin je veel sterker bent vaak toch maar moeizaam wint. Of zelfs verliest zoals in mijn voorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-10 22:53
Moody2204 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 01:03:
[...]

Ja, ik ben te aanvallend ingesteld denk ik wel. Maar ik stoor me er wel steeds vaker aan dat je wedstrijden waarin je veel sterker bent vaak toch maar moeizaam wint. Of zelfs verliest zoals in mijn voorbeeld.
Ja snap ik helemaal. Het heeft verder denk ik alleen niet zoveel zin om dan te zeggen dat het aan fifa ligt. Daar kom je niet verder mee. Probeer gewoon rustig te analyseren en dan bekijken wat je in de toekomst eventueel anders kan doen anders blijf je hier constant tegen aan lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ben je idd veel sterker, of zakken de tegenstanders simpelweg in en wachten ze af?

Ik heb het vaak andersom, na een 1/2-0 achterstand trek ik vaak juist zelf over de streek omdat je dan wel doorhebt hoe de tegenstander speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
[...]

Je moet gewoon telkens blijven resetten zodat tegenstander niet als een muur staat.

Kan je de repeatable evo's ook meerdere keren op een speler doen?

[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 26-10-2025 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb vandaag even de trial geprobeerd. Ja, het speelde opzich prima, maar het voelt zoals gewoonlijk weer veel van hetzelfde. Maar goed, dat had ik eerlijk gezegd ook wel verwacht. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Gisteren uit een random pakje ineens een gekke walkout.
Ik denk dat is geen competitie, komt er een icon uitlopen :)
Fernando Hierro eruit.
Speelde met Hincapie en vd ven met een hoge lijn. Nog even bekijken of dit ook met Hierro kan.
Merk wel duidelijk dat de verdedigende AI van Hierro een stuk beter is dan vd Ven. Die liep regelmatig hele rare lijnen, maar kon het natuurlijk goedmaken met zijn snelheid.

Ben nu ward-prowse in de big man evolution aan het gooien, kijken of die gaat bevallen.

En is het nog verstandig om een paar low price scream kaartje te kopen als investering?
Beaver Moon: Wednesday, November 5th - Role + Additions to all Ultimate Scream Player Items in a role that has no +/++. The upgrade is Permanent.

Cold Moon: Thursday, December 4th - Role ++ Additions to all Ultimate Scream Player Items to all positions and alternate positions. The upgrade is Permanent.

Temporary 99 Boosts: On the day of each of the 2 Full Moons, Ultimate Scream Player Items will also receive a temporary boost to 99 in one Face Stat, lasting for 7 days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:14
Is de Pogba SBC een must do? Beide kaarten toch wel tekortkomingen. Welke versie is hebben jullie genomen/ gaan jullie doen? Ik kan m goed linken met de Ansu Fati EVO die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lwd-kevin schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 13:54:
Is de Pogba SBC een must do? Beide kaarten toch wel tekortkomingen. Welke versie is hebben jullie genomen/ gaan jullie doen? Ik kan m goed linken met de Ansu Fati EVO die ik heb.
Goede kaart nu, prima voor evo’s later :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:36
Heb end of an era Jordi Alba maar gedaan voor de chem van Messi en heb nu alles op full chem en untradeable :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/brk1MfcfQdl-bgcQONC60X6M7vw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0GkEdNjVPicw5cStmPbY1X6G.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:12
In rivals 2e potje van de avond.. De 1e die aan het rubberbanden is. Waarom leave je niet gewoon en verpest je iemand z'n tijd weer. Zo irritant..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe komen jullie aan een beetje fodder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Zoveel mogelijk objectives doen waar je pakjes bij krijgt, en de squad battles uitspelen en rivals op 15, liefst 30 krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
En niet gelijk aan objectives beginnen.
Vaak komt er nog wel 1 of 2 objectives bij die je kunt combineren.
Hoef je minder potjes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:33
cubert20 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 13:50:
Fernando Hierro eruit.
Speelde met Hincapie en vd ven met een hoge lijn. Nog even bekijken of dit ook met Hierro kan.
Merk wel duidelijk dat de verdedigende AI van Hierro een stuk beter is dan vd Ven. Die liep regelmatig hele rare lijnen, maar kon het natuurlijk goedmaken met zijn snelheid.

Ben nu ward-prowse in de big man evolution aan het gooien, kijken of die gaat bevallen.

En is het nog verstandig om een paar low price scream kaartje te kopen als investering?
Beaver Moon: Wednesday, November 5th - Role + Additions to all Ultimate Scream Player Items in a role that has no +/++. The upgrade is Permanent.

Cold Moon: Thursday, December 4th - Role ++ Additions to all Ultimate Scream Player Items to all positions and alternate positions. The upgrade is Permanent.

Temporary 99 Boosts: On the day of each of the 2 Full Moons, Ultimate Scream Player Items will also receive a temporary boost to 99 in one Face Stat, lasting for 7 days.
Die december update duurt nog te lang, dan zijn veel kaartjes alweer achterhaald, en zo boeiend is een ++ update nou ook weer niet, dus denk niet dat een investering sowieso iets gaat uitmaken.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Nu online
cubert20 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 13:50:
Fernando Hierro eruit.

Lekkere verrassing! Ik heb Van de Ven ook, maar merkt dat hij soms raar loop en hij is alleen snel op een lange afstand. Met korte sprintjes of jockeyen is Hancko een stuk beter. Misschien toch maar eens wat muntjes in een Yoro of Kounde gaan gooien.

Die Ward-Prose ben ik ook aan het doen. Benieuwd wat dat gaat worden. Die oranje Mainoo staat er naast, en die bevalt me erg goed als Deep-lying Defend speler. Die pinged pass speelt erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Vind het sinds gisteren wel stroperig aanvoelen.
Duurt lang voordat de passes daadwerkelijk verstuurd worden etc.

Net een paar potjes gespeeld waarbij ik eigenlijk alles zo min mogelijk aanraakte qua tempo, maar gewoon met mijn cm een beetje rustig liep.
Dat gaat beter dan wanneer ik probeer die bal af te pakken.
Tegen hele goede spelers werkt het natuurlijk niet, maar div 6 dan kiezen ze meestal wel een keer verkeerd.
Op deze manier blijft de formatie wat meer intact.

En ook aanvallend wil ik gewoon te snel.
Rustig lopen en wachten tot je de goede pass kunt sturen is veel efficienter.

Eigenlijk is het soms een soort walking football wat we nu spelen.

[ Voor 71% gewijzigd door cubert20 op 27-10-2025 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben de game sowieso al sneller dan normaal zat aan het worden.
Ik vlieg van de top naar de bodem van div. 6 constant heen en weer. Degraderen kan niet, promoveren lukt net niet telkens.
Mijn team kan ik niet echt upgraden. Want niet al teveel coins (ben geen handelaar) en ik vind de fodder erg karig. WL gaat matig, dus rewards matig (en vooral weinig). Rivals rewards is ook niet veel qua aantal (en ook niet qua rating). Dus de fodder groeit ook maar gestaag. Eerst wennen aan de gameplay van voor de patch, nu weer wennen aan daarna. Verder kan ik Pina niet meer horen of zien. Kom je bij 9 van de 10 teams tegen. Vrouwen zijn sowieso veel te overpowered, ook nog na de patch. Nee, alles bij elkaar opgeteld, vind ik het vervelend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
Gameplay is sinds de laatste patch echt ruk geworden, en dat op de PC. De traagheid en delay is gewoon niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Hier lukt ook niks meer na de laatste patch, hoe weet EA het altijd weer te verprutsen hè 😵‍💫

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
Moody2204 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 18:45:
Ik ben de game sowieso al sneller dan normaal zat aan het worden.
Ik vlieg van de top naar de bodem van div. 6 constant heen en weer. Degraderen kan niet, promoveren lukt net niet telkens.
Mijn team kan ik niet echt upgraden. Want niet al teveel coins (ben geen handelaar) en ik vind de fodder erg karig. WL gaat matig, dus rewards matig (en vooral weinig). Rivals rewards is ook niet veel qua aantal (en ook niet qua rating). Dus de fodder groeit ook maar gestaag. Eerst wennen aan de gameplay van voor de patch, nu weer wennen aan daarna. Verder kan ik Pina niet meer horen of zien. Kom je bij 9 van de 10 teams tegen. Vrouwen zijn sowieso veel te overpowered, ook nog na de patch. Nee, alles bij elkaar opgeteld, vind ik het vervelend worden.
gauntlet 3 krijg je veel fodder.
12 potjes spelen en 9 goals en je hebt al 8 objectives te pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
joenes30 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:35:
[...]
gauntlet 3 krijg je veel fodder.
12 potjes spelen en 9 goals en je hebt al 8 objectives te pakken.
Ik ga dat eens bekijken, thx!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vind heel de game al ruk sinds release. Kan me
Er nu al niet meer voor motiveren.

Hou het voorlopig wel bij WoW en Footballmanager 26.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:26
Ben ook al gestopt. Het is gewoon niet leuk. Komen teveel leuke games uit om dit te blijven doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Ik heb het ook al eenbeetje gehad. Ik forceer nu om Rivals en WL in het weekend af te ronden zodat ik doordeweeks lekker Battlefield met vrienden kan knallen of Pokémon Z-A. Af en toe afwisselen met WoW Legion Remix. Ik krijg geen voldoening als ik wedstrijden win. Het voelt helaas alsof het een grind is. Verder heb ik geen idee waar het aan ligt.

Edit: Divisie 2 is een feit en alle beloningen binnen. Geeft me weer rust. :9

[ Voor 10% gewijzigd door Lashrom op 27-10-2025 22:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

De patch heeft het echt gekilled voor mij. Traag als stront terwijl de verdediging als superman naar voren rushen en de bal instant veroveren… zucht. Ik vond 26 echt wel leuk met de launch, maar nu is het dezelfde shit als 25 geworden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-10 12:06
Nou, ik pack een scream hero player. 88, kan alleen maar goed zijn. Campos 😂😂. Nog niet geprobeerd, maar gezien de prijs en het ontbreken van reviews kan hij alleen maar tegenvallen. Aan andere kant: hij linked gemakkelijk en zal wellicht vergelijkbaar zijn met ayoze in de spits?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yljVtpAH9bF2ANGBomP1araHTO0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X7OjWvG2ZqxCjSrvi8r8vgvq.jpg?f=fotoalbum_large

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik heb een gewone Hero gepackt....tradeable Adibe Pelė t.w.v. zo'n 450-500K.
Zit nu wel te twijfelen om Busquets te doen van de coins en wat fodder dat ik nog heb, maar aan de andere kant stikt het al van de middenvelders met De Jong, Pedri, Pogba, Camavinga ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:26
Zou nooit 500k in een speler stoppen die je nooit meer weg kan doen... zeker nu niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Nu online
Heeft iemand nog goede tips voor goedkope Gauntlet teams? Ik heb die modus nog nooit gespeeld, maar nu je ook door spelen ipv alleen door winnen, rewards kan krijgen, wil ik het wel proberen. Zeker omdat die jockey+ evo er mooi uit ziet voor mijn Van de Ven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
heron schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:27:
Heeft iemand nog goede tips voor goedkope Gauntlet teams? Ik heb die modus nog nooit gespeeld, maar nu je ook door spelen ipv alleen door winnen, rewards kan krijgen, wil ik het wel proberen. Zeker omdat die jockey+ evo er mooi uit ziet voor mijn Van de Ven.
Hoe ik het doe is kijken van welke competities je de meeste bruikbare spelers hebt.
Vorige keer had ik bundes, la liga en premier league.
De bundesliga heb ik nu niks van, maar heb ineens redelijk wat van ligue1.
Waar mogelijk aanvullen met de vrouwelijke equivalent van die competitie, linken vaak redelijk door zelfde club of land.

En dan nog een beetje aanvullen met andere toppers zoals heroes.
En heb je dan nog spelers tekort kun je er vast wel een paar goedkope meta spelers bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
cubert20 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:02:
[...]

Hoe ik het doe is kijken van welke competities je de meeste bruikbare spelers hebt.
Vorige keer had ik bundes, la liga en premier league.
De bundesliga heb ik nu niks van, maar heb ineens redelijk wat van ligue1.
Waar mogelijk aanvullen met de vrouwelijke equivalent van die competitie, linken vaak redelijk door zelfde club of land.

En dan nog een beetje aanvullen met andere toppers zoals heroes.

Het probleem is dat je iedere speler maar 1 keer mag gebruiken, dus je moet iedere wedstrijd andere spelers opstellen.
En heb je dan nog spelers tekort kun je er vast wel een paar goedkope meta spelers bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
Het probleem is dat je iedere speler maar 1 keer mag gebruiken, dus je moet iedere wedstrijd andere spelers opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Ja dus kijken van welke 3 grote competities je een beetje bruikbare spelers hebt.
Dan heb je een basis om mee te starten.
en kun je er eventueel wat bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-10 19:03
Uit de Hero SBC doumbia. Kan mooi naast mbappe . Zag op TikTok iedereen die stam packte hoopte een beetje op een rood wit blauwe vlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Nu online
Thanks, ik ga het vanavond eens proberen. In ieder geval 2 aardige teams - die derde moet ik vanavond nog bij elkaar sprokkelen.

De 88 Hero SBC gedaan... Mario Gomez eruit. Dat is even een tegenvaller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:48:
Thanks, ik ga het vanavond eens proberen. In ieder geval 2 aardige teams - die derde moet ik vanavond nog bij elkaar sprokkelen.

De 88 Hero SBC gedaan... Mario Gomez eruit. Dat is even een tegenvaller.
Let op dat wisselspelers ook maar 1x gebruikt mogen worden, zelfs als ze niet spelen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hier die hero sbc ook gedaan. EA wilt gewoon dat ik de game aanschaf want Yaya Toure kwam eruit wandelen. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 20:06:
Vind heel de game al ruk sinds release. Kan me
Er nu al niet meer voor motiveren.

Hou het voorlopig wel bij WoW en Footballmanager 26.
Hier een soortgelijke ervaringen, hoewel ik door drukte vaak periodes tussendoor heb waarin ik fifa even paar weken niet speel.

Fifa is daarnaast een game dat na een pauze van een paar weken opeens als een compleet andere game kan aanvoelen.

Wow is een game waar ik vaak in de winterperiode weer bij terug kom. De dagen van de game kapotgrinden zijn al heel lang geleden, maar ff relaxed de storyline doorlopen ivm wat pvp/achievements of legacy dungeons grinden is altijd erg plezierig.

Is de legion remix iets om rustig door heen te lopen of is dat meer timeboxed achievements/objectives knallen?

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 28-10-2025 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:59:
[...]

Hier een soortgelijke ervaringen, hoewel ik door drukte vaak periodes tussendoor heb waarin ik fifa even paar weken niet speel.

Fifa is daarnaast een game dat na een pauze van een paar weken opeens als een compleet andere game kan aanvoelen.

Wow is een game waar ik vaak in de winterperiode weer bij terug kom. De dagen van de game kapotgrinden zijn al heel lang geleden, maar ff relaxed de storyline doorlopen ivm wat pvp/achievements of legacy dungeons grinden is altijd erg plezierig.

Is de legion remix iets om rustig door heen te lopen of is dat meer timeboxed achievements/objectives knallen?
Heb het zelfde met wow. Het eindeloze grinden kan ik me niet meer toe zetten.

Ook geen tijd meer voor met de kleine :P

Vind Remix wel lekker wegspelen. Speel het vooral voor de mounts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:27:
[...]

Heb het zelfde met wow. Het eindeloze grinden kan ik me niet meer toe zetten.

Ook geen tijd meer voor met de kleine :P

Vind Remix wel lekker wegspelen. Speel het vooral voor de mounts :)
ik heb 6 weken geleden mijn subscriptie weer eens aangezet, maar ben er nog niet aan toe gekomen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:09
Partypooper schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:15:
Hier die hero sbc ook gedaan. EA wilt gewoon dat ik de game aanschaf want Yaya Toure kwam eruit wandelen. 😂
Hier litmanen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Eindelijk maar toch na diverse pogingen te zien mislukken en zelfs soms terug naar divisie 8 te degraderen terecht gekomen in divisie 6! En zie ik dit nou goed dat je daar niet uit kunt degraderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mehh, dat is minder helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier niks, te weinig fodder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-10 19:03
Ook de icon sbc toch maar gedaan tegen beter weten in. Zambrotta eigenlijk best oké

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:09
Moody2204 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:54:
[...]

Hier niks, te weinig fodder.
Same , moest rodri kopen om te kunnen voltooien
Krijg überhaupt erg weinig fodder moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 21:27:
[...]

Same , moest rodri kopen om te kunnen voltooien
Krijg überhaupt erg weinig fodder moet ik zeggen
Ik heb uiteindelijk de complete Gauntlet 3 voltooid, want daar kreeg je dan weer wat meer fodder van, maar het is nog lang niet genoeg om bijv. een icon sbc te doen. Van rivals rewards div. 6 moet ik het ook niet hebben. Ik vind het tot dusver erg lastig om aan fodder te komen. En EA gaat mij nooit zover krijgen tot het extra geld uitgeven aan packs. Daarvoor vind ik het te grote sneaky bastards die je daar wel toe proberen te verleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat mooi R1 dribble is terug gedraaid erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
Ik heb uit de pre-order een 85 Sissi, maar ik begreep dat er nog een evo komt om de icon langer mee te laten gaan? Daarom heb ik de kaart nog niet in een EVO gestopt. Weten jullie wanneer deze evo komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
Er!k schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 10:15:
Ik heb uit de pre-order een 85 Sissi, maar ik begreep dat er nog een evo komt om de icon langer mee te laten gaan? Daarom heb ik de kaart nog niet in een EVO gestopt. Weten jullie wanneer deze evo komt?
In november krijgt je 85 Sissi een upgrade naar de Champion versie (88)
https://www.futbin.com/26/player/4/sissi

En daar hoef je niks voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivals rewards weer echt dramatisch slecht. Waar speel ik dit nog voor? Ben er zo langzamerhand echt klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Nu online
Moody2204 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 10:52:
Rivals rewards weer echt dramatisch slecht. Waar speel ik dit nog voor? Ben er zo langzamerhand echt klaar mee.
Ik heb geeneens meer voor de laatste 1-2 punten die ik nodig had gisteren, gespeeld. Met de gauntlet kon ik meer verdienen. Zit in div 6, dus misschien dat dit anders is als je goed bent.

In weekend toch nooit tijd voor WL, dus ik heb die rivals wedstrijden ook niet nodig voor kwalificatiepunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Gister Lamine gehaald en vandaag weer kunnen verkopen doordat ik hem heb gepacked uit spelerskeuze rewards. Eerste keer dat ik uit Rivals rewards iets waardigs heb kunnen krijgen.

Ik ga proberen om de nieuwe silver icons binnen te halen met behulp van de live matches.

1. Met 3 Bayern spelers in je selectie (enkel spelen)
2. Met 6 Braziliaanse spelers in je selectie waaronder 1 CAM (Winnen met minstens 2 doelpunten)
3. Met 1 Braziliaanse verdediger (enkel spelen)
4. Met 1 Duitse CDM (assists geven).

Eigenlijk wil ik alleen de Braziliaanse spelers hebben, maar er is toch nog genoeg tijd om ze allemaal binnen te halen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste