Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:50:
[...]

Vroeger veel gespeeld ja. Misschien inderdaad weer eens oppakken. Voor een casual speler als ik is UT misschien ook niet zo leuk meer. Het opbouwen van een team vind ik echter nog steeds wel leuk. Heb echter ook de conclusie getrokken dat ik voor EAFC26 gewoonweg niet goed genoeg meer ben. Elite ook voor het laatst gehaald toen het nog de naam Fifa droeg. Daarna werd het alleen maar minder.
Als je voor jezelf al de conclusie trekt dat het niet gaat lukken word het gewoon een self-fulfilling-prophecy :)

Dus het resultaat gewoon negeren en gewoon lekker spelen en tussendoor simpelweg proberen te verbeteren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:24
Moody2204 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:42:
[...]

Ja, Pina dus...

Had er nog nooit van gehoord totdat mijn zoon zei dat ik die moest gebruiken omdat die erg goed is.... 8)7

Wilson is met 75k hier onbetaalbaar.

Overigens vind ik Arda Güler van de sbc als cam wel een echte aanrader.
de agenda hè.
Vrouwenvoetbal moet door je stront heen geduwd worden en we moeten allemaal op regenboogbankjes zitten.
Een transgender met een dikke pens konden ze nog niet vinden.
Misschien in FC 27.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-10 21:55
Vind het zelf leuker om met mannen te spelen maar heb er geen problemen mee dat er nu ook vrouwen inzitten. Wat wel een beetje frustrerend is dat een Rodman van 30k ingame net zo goed is als een salah van ruim 300k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joenes30 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:10:
[...]
de agenda hè.
Vrouwenvoetbal moet door je stront heen geduwd worden en we moeten allemaal op regenboogbankjes zitten.
Een transgender met een dikke pens konden ze nog niet vinden.
Misschien in FC 27.
Vreselijk om je opmerking moeten lachen.
Ik zie dat soort dingen dan ook meteen letterlijk voor me.

Net zelf weer 4 goals tegen gekregen door eerder genoemde Wilson. Gelukkig kon ik er zelf net 1 meer maken deze keer. Met gouden Haaland en Güler overigens... 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08:38
De Weekend League vrijdagmiddag op mijn vrije dag gespeeld: geëindigd op 7 winsten. Aantal wedstrijden al bij 0-2 verlaten; had wat haast en wilde ook geen uren bezig zijn.

Vorig weekend 9 winsten behaald met een wat betere verdeling van wedstrijden. Dat blijft ook altijd belangrijk: loopt het even niet, stoppen en later verder gaan.

Verdedigen is echt moeilijker geworden dit jaar. Ik vertrouwde vroeger vaker op de staande tackle, vond het heerlijk om die goed te timen. Jammer dat dit jaar de staande tackle juist voor problemen kan zorgen. Verder vind ik de gameplay erg vermakelijk.

Ik loop er al wel langere tijd tegenaan dat ik hetzelfde niveau hou en niet beter word. Dit maakt het wel minder leuk, want het gevoel van progressie vind ik wel belangrijk bij een game.

Geen idee ook hoe ik wel beter kan worden. Ik kijk wel eens streams, probeer nieuwe trucjes te leren en geduldig te spelen. Niets lijkt te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-10 19:22
SH-FR schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:39:
De Weekend League vrijdagmiddag op mijn vrije dag gespeeld: geëindigd op 7 winsten. Aantal wedstrijden al bij 0-2 verlaten; had wat haast en wilde ook geen uren bezig zijn.

Vorig weekend 9 winsten behaald met een wat betere verdeling van wedstrijden. Dat blijft ook altijd belangrijk: loopt het even niet, stoppen en later verder gaan.

Verdedigen is echt moeilijker geworden dit jaar. Ik vertrouwde vroeger vaker op de staande tackle, vond het heerlijk om die goed te timen. Jammer dat dit jaar de staande tackle juist voor problemen kan zorgen. Verder vind ik de gameplay erg vermakelijk.

Ik loop er al wel langere tijd tegenaan dat ik hetzelfde niveau hou en niet beter word. Dit maakt het wel minder leuk, want het gevoel van progressie vind ik wel belangrijk bij een game.

Geen idee ook hoe ik wel beter kan worden. Ik kijk wel eens streams, probeer nieuwe trucjes te leren en geduldig te spelen. Niets lijkt te werken.
Bij mijzelf werkt het soms om even een pauze te hebben.
Je gaat toch op een gegeven moment op de automatische piloot allemaal dingen doen die niet perse goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Moody2204 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:31:
[...]

Vreselijk om je opmerking moeten lachen.
Ik zie dat soort dingen dan ook meteen letterlijk voor me.

Net zelf weer 4 goals tegen gekregen door eerder genoemde Wilson. Gelukkig kon ik er zelf net 1 meer maken deze keer. Met gouden Haaland en Güler overigens... 😜
Wilson wie kent haar niet?
Meer talent in haar teen dan Messi in heel z’n lichaam haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
joenes30 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:20:
[...]
Wilson wie kent haar niet?
Meer talent in haar teen dan Messi in heel z’n lichaam haha.
Scoor er graag een hattrick mee tegen je >:)

Snap jullie deels wel hoor, het is raar dat vrouwen zo goed zijn als mannen. Zeker qua fysiek, Maar het is gewoon geschaald.

Ik kan me er niet zo druk om maken, als de gameplay en servers maar goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Traeces schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:42:
[...]

Scoor er graag een hattrick mee tegen je >:)

Snap jullie deels wel hoor, het is raar dat vrouwen zo goed zijn als mannen. Zeker qua fysiek, Maar het is gewoon geschaald.

Ik kan me er niet zo druk om maken, als de gameplay en servers maar goed zijn.
Ik heb een jaar overgeslagen.
Bij 24 speelde ik er uit principe niet mee, inmiddels ga ik gewoon mee.
Vooral ook omdat ze een beetje overpowered zijn met dribbelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:53
Bossie schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:47:
[...]

je bedoelt gewoon lekker chill voetbal spelen zonder je druk hoeven te maken over je weekly points/rewards/FOMO etc ?

Het verbaast me eigenlijk waarom ondanks deze post niet voor mij was, waarom ik dit niet simpelweg speel ipv FUT :X
Ik speel het voor de lol af en toe en dat is gewoon even lekker wegtikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verhandelbare Frenkie de Jong na een 6-9 WL. Ik doe het ervoor. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 16:41:
Verhandelbare Frenkie de Jong na een 6-9 WL. Ik doe het ervoor. 😉
Als je Frenkie niet heb, gewoon mee spelen,

Echt geweldig ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:49
Wat 350K wel niet kan doen met je hele team. Hier ook Frenkie binnengehaald. Ik had hier en daar gezocht naar wat duurdere spitsen voor rond de 120K, maar ik vond ze niet zo snel. Het lijkt alsof de stats van Rashford matig zijn, maar hij voelt aan als een 89 rated speler. In-game is hij veel sneller (ook al met Finisher chem) en is super behendig. Speciaal voor hem, heb ik extra 2 a 3 skills erbij geleerd die ik voornamelijk kan toepassen binnen de 16. Speelt het toch nog wat traagjes dan gooi ik Diani erin.

Nog 6000 SP dan heb ik Mainoo binnen. Dan wordt het hier en daar weer wat schuiven denk ik.
Hopelijk deze week dan divisie 2 behalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dM8Be2cNEx7-1xudINY8Hkc0NM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QXG2M91DQmtbngNzeFfxYa6C.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:14:
Wat 350K wel niet kan doen met je hele team. Hier ook Frenkie binnengehaald. Ik had hier en daar gezocht naar wat duurdere spitsen voor rond de 120K, maar ik vond ze niet zo snel. Het lijkt alsof de stats van Rashford matig zijn, maar hij voelt aan als een 89 rated speler. In-game is hij veel sneller (ook al met Finisher chem) en is super behendig. Speciaal voor hem, heb ik extra 2 a 3 skills erbij geleerd die ik voornamelijk kan toepassen binnen de 16. Speelt het toch nog wat traagjes dan gooi ik Diani erin.

Nog 6000 SP dan heb ik Mainoo binnen. Dan wordt het hier en daar weer wat schuiven denk ik.
Hopelijk deze week dan divisie 2 behalen.

[Afbeelding]
Hoe is Guler?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Speelt boven mijn verwachtingen. Geeft mooie passes, heeft goede aanvallende loopjes, staat positioneel altijd goed en is lekker behendig. Ook redelijk snel en zijn afmaken is top notch. De beste sbc speler die ik tot nu toe heb gedaan. Met jager chem speelt hij het beste (althans voor mij iig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:54

Mauz1978

Console War Veteran

Ook even mijn team laten zien. Het speelt echt zo heerlijk weg. Heb op zich geen geluk gehad met pakjes (op Pedri na) maar de rest (Pina, Pajor, het defensie duo, Vintinha, de rechtsback en Frenkie) heb ik met gelukkig traden bij elkaar weten te sparen :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMBPYQQSAla7NU-RMgBuYFsh2Yc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HwwALwLHwYraVwcyEUNEle1y.jpg?f=fotoalbum_large

Dit defensie duo is trouwens echt zo goed.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13-10 05:39
Mauz1978 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:09:
Ook even mijn team laten zien. Het speelt echt zo heerlijk weg. Heb op zich geen geluk gehad met pakjes (op Pedri na) maar de rest (Pina, Pajor, het defensie duo, Vintinha, de rechtsback en Frenkie) heb ik met gelukkig traden bij elkaar weten te sparen :).

[Afbeelding]

Dit defensie duo is trouwens echt zo goed.
Ik heb davies ook op de LB en dat is zcht wel een beest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:29
Hier zowaar na een weekendje grinden het seizoen afgerond, erg benieuwd of dit wat speelt en of ik er eindelijk div6 mee uit kom :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E_wSaT0tV267PreWAfOCETsNP2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HkeWqzLBhYwJ2TcoKYelvRBi.jpg?f=fotoalbum_large

Guler is echt belachelijk goed trouwens:)

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 12-10-2025 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand ervaring met 4222?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Zo, de premium pass heeft zich goed uitbetaald dit weekend.
Yamal & Pedro verhandelbaar uit 2 flut pakketjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:25
Na het zoveelste verlies (met grote cijfers) met een 4-3-3 en 4-2-3-1 opstelling heb ik m'n team maar weer eens omgegooid. De 3 partijen in Division 7 die ik met dit team heb weten te spelen allemaal gewonnen....en geloof me dat is mij nog niet gegeven in deze editie :)

Ik ben Nico Williams, Pina, Marmoush op links geprobeerd...maar dit werkte voor mij niet. Salma is echt geweldig en zorgt voor net zoveel dribbeldreiging op de vleugel als Yamal. Ik denk dat ik Pulisic nog ga maken met mijn verzamelde fodder.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D26VIT4WCFdkwhPg2sxDqutaIic=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V8df8CqAlm9F3YJg8MHtiInG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l8Sxt3xkG6fF-VWuXHWul6O88KU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bPnuAStp1I6fyIQ5Xtl77l44.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:49
Bij mij liep het de wl ook niet begon met 0-5
Dus maar even coins uitgegeven Haaland ,hincape,caicedo en balde gekocht
Liep als een trein met de versterkingen en van de overige 10 potten er 7 gewonnen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_P3nkG4_zj0B44_FcPVI71Zkww8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WReZcJG6cVzGkZjMkuH9ZrDr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Augy schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:58:
Hier zowaar na een weekendje grinden het seizoen afgerond, erg benieuwd of dit wat speelt en of ik er eindelijk div6 mee uit kom :)

[Afbeelding]

Guler is echt belachelijk goed trouwens:)
Hoe is Guler op RM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand Papin meegepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:29
Na 4 jaar geen fut te hebben gespeeld, heb ik e.a. fc maar weer eens gekocht. Maar ik zie allemaal dingen als evo, cornerstone, England fc 66. Ik had nogal “een drive” om veel objectives te zoeken en raakte gefrutsteerd van WL, dat wil ik niet meer, dus probeer meer casual en single player te spelen, misschien nog wat rivals. Heeft iemand wat tips hoe te starten, waar op te focussen? Heb als “starter” Engeland gekozen, wellicht nog wat gsemi goede spelers ter aanbeveling?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bint schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 15:11:
Na 4 jaar geen fut te hebben gespeeld, heb ik e.a. fc maar weer eens gekocht. Maar ik zie allemaal dingen als evo, cornerstone, England fc 66. Ik had nogal “een drive” om veel objectives te zoeken en raakte gefrutsteerd van WL, dat wil ik niet meer, dus probeer meer casual en single player te spelen, misschien nog wat rivals. Heeft iemand wat tips hoe te starten, waar op te focussen? Heb als “starter” Engeland gekozen, wellicht nog wat gsemi goede spelers ter aanbeveling?
Wat ik vorig jaar relaxed vond is gewoon lekker lui objectives grinden icm squadbattles. Heb je eens wat tijd over kun je altijd een paar potjes online (rivals, rush of events) meepakken.

Heb je daar allemaal geen zin in, dan gewoon fut negeren en lekker af en toe een paar potjes doen in de andere game opties (niet-fut).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/npViuPjpQ38FE-LA9Zx0pamGjL4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vcKptUr5LF3xwrKx79xdBvZk.jpg?f=fotoalbum_large

Met dit team gaat het redelijk in div 4 en probeer de 9 wins in champs te halen. Mss toch Nico maar verkopen voor iets anders. Iemand mss een idee ? Forlan mag ook weg en kounde evt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 16:38:
[Afbeelding]

Met dit team gaat het redelijk in div 4 en probeer de 9 wins in champs te halen. Mss toch Nico maar verkopen voor iets anders. Iemand mss een idee ? Forlan mag ook weg en kounde evt natuurlijk.
Hoe is Rodrygo op de rechtervleugel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heerlijke speler, pace, dribbels, finesse, goede passing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Moody2204 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:06:
[...]

Hoe is Rodrygo op de rechtervleugel?
NIet heel erg tevreden over, maar is prima hoor. Sowieso LM/RM ben ik niet zo van.. speel veel via het midden met arda/forlan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen spelen echt weer mega verdedigend in de WL. Kost echt weer mega veel energie deze potten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:45
Bint schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 15:11:
Je kunt alle Moments afwerken en van die punten packs kopen -> wat weer zorgt voor een beetje startkapitaal. Moments is te vinden onder het 'Play vs AI' tabje dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist, met een beetje hulp van management doelstellingen deze vrijgespeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGwSNqL0FUO_cIRXaet4MTxZXRQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mDMqLVMHPYYBCSlZBWleU6MT.png?f=fotoalbum_large

Morgen mijn team eens een beetje verbouwen en hem er in passen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-10 19:05
Merk dat ik echt niet meer kan bijblijven. Traden heb ik niet zo veel zin meer aan. Afgelopen week weinig gespeeld, maar ik loop met mijn team ook enorm achter. Vandaag 5 gespeeld en 5 verloren in divisie 7.

Kreeg zelfs nog een keer een berichtje van de tegenstanders waar ik o.a voor noob werd uitgemaakt na een verlies partij 😅

[ Voor 23% gewijzigd door 038Zwolle op 14-10-2025 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Net op de dag dat ik even naar de buurland moet gaan reizen, zag ik zojuist dat EA een fout heeft gemaakt waardoor je met de gauntlet evo op een silver icon zoals Eusebio kan inzetten. Hierdoor krijgt hij geen vereiste wereld icon meer en kon je dus meerdere evo's op hem gooien. Inmiddels al gepatched. Maar goed, in het tweede seizoen kan dat dus vooralsnog. Al heb ik het idee dat het een minder goede upgrade wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Lashrom op 14-10-2025 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier wil ik het voorlopig weer mee gaan proberen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5igh-I55MGKBmL6VofccC_4DnBg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y5VGDrjLGAdp9twdTbXN3RKE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 00:23:
Merk dat ik echt niet meer kan bijblijven. Traden heb ik niet zo veel zin meer aan. Afgelopen week weinig gespeeld, maar ik loop met mijn team ook enorm achter. Vandaag 5 gespeeld en 5 verloren in divisie 7.

Kreeg zelfs nog een keer een berichtje van de tegenstanders waar ik o.a voor noob werd uitgemaakt na een verlies partij 😅
Ratten niveau was gister in de WL ook echt bizar.

Park de bus is ook weer helemaal terug. Speelde continu tegen 442 / 4221 (2 ) welke met een cam, lm en rm op eigen 16 geparkeerd stonden.

Geen doorkomen aan, ben je er 2 voorbij staat de volgende er weer.

Moest al me potten spelen in de avond, concentratie en energie is snel weg na 5 van dat soort potten achter elkaar.

En mijn grootste irritatie punt, hoe makkelijk je weer kan scoren vanuit de kickoff…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 14-10 18:21
Weet iemand hoe laat die rewards van FC25 komen?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Sn3gG3l schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:09:
Weet iemand hoe laat die rewards van FC25 komen?
Vanavond om 19:00 volgens mij

Ik heb trouwens geen idee meer wat ik heb vrijgespeeld in FC25....hoop nog wat leuke pakketjes :)

[ Voor 20% gewijzigd door pacod op 14-10-2025 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:19
Gisteren wat XP zitten grinden met die nieuwe objectives waar je 3k mee krijgt. Van de Ven uit de rewards. Is die beter dan een Araujo of Hincapie? Hancko staat op de andere plek - dat is echt een hele goede SBC geweest!

Team van untradables staat er nu zo bij. Had Pedri en Courtois erbij staan, maar met de market crash gisteren snel verkocht. Misschien Valverde en iemand als Nico Williams halen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9s2MyCYEi91soCy_XWelOxRVzd4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qx2owJrXReoCdARZZdBXm2QU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door heron op 14-10-2025 10:34 . Reden: Huidige team toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Gisteravond eindelijk divisie 6 gehaald.
Toen WL er even snel doorgejast, als ik niet het idee had dat ik ging winnen vrij snel weer gestopt. Ik ging voor 5 wins, het waren er 4.

Paar kleine dingen verandert waardoor ik nu makkelijker potjes win.
1 ik was vergeten dat je bij zo`n dribbelspammer je heel makkelijk X ingedrukt kunt houden. Dus die gebruiken helpt wel vrij extreem.

En 2 wisselingen doorgevoerd, konate was wel heel kwetsbaar als die eenmaal op het verkeerde been stond. Even lacroix daar neergezet, positioneel doet hij soms rare dingen. Maar met die snelheid helpt toch wel heel erg als hij/ik iets fout doet.
En Martinez op de goal ipv pope helpt ook wel heel erg. Bij pope was uit de goal komen zinloos, martinez houd er zeker wel wat ballen uit.

En Ik ben wel fan van 41212 narrow met CM met mezzala.
Als je dat hebt dan komen ze op de vleugel als daar ruimte is, maar verdedigend heb je gewoon je CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
De FC25 preseason rewards zijn er

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:19
pacod schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:02:
De FC25 preseason rewards zijn er
Nico Williams eruit! Die kan lekker op linksmidden ipv Rashford. Heb wel eens tegen hem gespeeld en hij is altijd zo rap!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
Afgelopen WL met het volgende team gespeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P6F-gdUudcSVv9S_Kqg-5QQXmFs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uSONFtlTnZ9jgoF85AIw8tPn.png?f=fotoalbum_large

Uitgekomen op 10 wins, eentje meer dan vorige week. En daarnaast ook een loss tegen een hacker en een loss waarbij ik per ongeluk met een gauntlet squad de WL in ging. 8)7

Het nieuwe centrale duo achterin was erg solide, een hoop goals hebben ze op het laatste moment kunnen voorkomen. Ze hebben allebei een erg goede Playstyle Plus, Kounde met Jockey en Marquinhos met Intercept. Krijg nu een stuk minder doelpunten tegen.

De beste speler van het team blijft voor mij Dumornay. Ik had haar aan het begin van EA FC 26 gepacked en ze is echt een cheatcode. De combinatie van haar snelheid, wendbaarheid en haar harde schoten die bijna altijd de kruising in gaan, ze speelt als een prime King Kenny.

Met de rewards van de WL heb ik net Guler voltooid, dus die gaat Doue vervangen en dan Courtois in het doel ipv Ter Stegen. Ben benieuwd hoe Guler speelt, heb goede dingen over hem gehoord.

Volgende upgrade wordt waarschijnlijk Diani in de spits ipv Katoto. En dan Hakimi ipv die Spaanse objective verdediger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Voor mezelf wou ik altijd voor woensdag de beloningen voor Rivals binnenhalen, puur omdat ik weet dat het shit speelt. Geloof het of niet, maar ben op bijna van de helft van divisie 3 helemaal weer terug naar divisie 4 geeindigd. Niks lukt meer met een duurdere team. Iedereen die nu met behendige vrouwen spelen die dwars door mijn middenvelders en verdedigers heen dribbelen. Mijn verdedigers die niet meer kunnen passen of mijn middenvelders kan selecteren. Ik snap het niet meer ...

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 14-10-2025 21:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 21:34:
Voor mezelf wou ik altijd voor woensdag de beloningen voor Rivals binnenhalen, puur omdat ik weet dat het shit speelt. Geloof het of niet, maar ben op bijna van de helft van divisie 3 helemaal weer terug naar divisie 4 geeindigd. Niks lukt meer met een duurdere team. Iedereen die nu met behendige vrouwen spelen die dwars door mijn middenvelders en verdedigers heen dribbelen. Mijn verdedigers die niet meer kunnen passen of mijn middenvelders kan selecteren. Ik snap het niet meer ...
Hier exact hetzelfde, alleen in div. 6. Zat gisteren bijna in 5 om vandaag alles te verliezen. Nu weer helemaal terug bij het beginpunt van 6. Dit zijn de avonden die ruiken naar scripting. Passjes komen niet aan, ik kreeg een penalty en rode kaart tegen omdat zijn aanvaller tegen mij aan liep (ik drukte niet eens op een knop), en nog meer van die rare fratsen. Dit is waarom ik pas vroeg of sommigen van jullie ook van die 'verliesavonden' hebben. Wat je ook doet, hoe goed je ook speelt. Valt me op dat het vaak is na een avond waarop je juist weer alles won.

Ik heb me er in de loop der jaren bij neergelegd, maar het blijft vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Moody2204 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:05:
[...]

Hier exact hetzelfde, alleen in div. 6. Zat gisteren bijna in 5 om vandaag alles te verliezen. Nu weer helemaal terug bij het beginpunt van 6. Dit zijn de avonden die ruiken naar scripting. Passjes komen niet aan, ik kreeg een penalty en rode kaart tegen omdat zijn aanvaller tegen mij aan liep (ik drukte niet eens op een knop), en nog meer van die rare fratsen. Dit is waarom ik pas vroeg of sommigen van jullie ook van die 'verliesavonden' hebben. Wat je ook doet, hoe goed je ook speelt. Valt me op dat het vaak is na een avond waarop je juist weer alles won.

Checkpoint divisie 4 inmiddels. Top dit! Kom je in divisie 4 zie je alleen maar Pina's en Wirtz. Alleen maar. Het wordt voor mij gewoon Battlefield 6 voor de rest van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
alles ligt eruit?

Kan niet in de webapp en niet op de ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Ik maak geen grap. Ik heb op dit moment een bug dat als ik een rivals wedstrijd wil beginnen en ik in mijn selectiescherm kom, vervolgens weer terug ga naar rivals menu dat ik telkens 4K coins erbij krijg? Ik heb geen idee hoe? Ik had hiervoor wel een wedstrijd dat ik 5-3 voorstond, maar disconnected werd en toch de winst heb gekregen. Maar vervolgens kreeg ik een melding dat als ik weer zelf een wedstrijd disconnect, dat ik ''straf'' krijg door coins vermindering. Ik zat op een bounty dat ik 5K kon krijgen als ik had gewonnen. Heel vreemd dit.

Ik begon bij 230K en heb nu 800K binnen 15 min. Nog een hele nacht verdergaan dan maar? Ik laat zo een video zien. Echt bizar en nog nooit meegemaakt dit. Het kan wel zo zijn dat het een visuele glitch is. To be continued ...

Edit: Blijkt een visuele bug te zijn. Om te testen wou ik Dembele binnenhalen, maar er stond dat ik niet genoeg munten had. :9

[ Voor 19% gewijzigd door Lashrom op 15-10-2025 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet de eerste bug van EA............

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:06
Vorig jaar besloten om de populaire kaarten en de meta lekker links te laten liggen en me te focussen op een Feyenoord gerelateerd teampje. De Evolutions zijn voor mij daarom een geweldige toevoeging. Dit jaar vind ik ze nog wat zwakjes, maar hopelijk komen er nog een paar mooie voorbij binnenkort. Dit is mijn team nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3S_k_WYkT1BJyDrVgk1_s5sEgY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EkSpaYCKaZ66kQ5l59XQtEbn.png?f=fotoalbum_large

Ondertussen ergens halverwege divisie 6. Hadj-Moussa is de enige die kan dribbelen, dus zelfs als ik fidget spinnend door verdedigingen zou willen dansen, wordt dat al lastig. Kan niet anders zeggen dan dat het toch wel erg leuk is als je gewoon door te voetballen wint van al die Pina gebruikers. Ik speel rustig op balbezit, probeer ruimte te maken door spelers naar de bal te laten komen of juist te laten vertrekken en speel ook nog wel eens een balletje terug als er naar voren geen ruimte is. Ik ga vroeg of laat vanzelf tegen m'n plafond oplopen met dit team, maar ik verlies liever een paar keer meer met mijn favoriete spelers dan dat ik één of twee divisies hoger speel met een stel onbekenden die meer lijken op ballerina's dan voetballers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ximenez schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:03:
Vorig jaar besloten om de populaire kaarten en de meta lekker links te laten liggen en me te focussen op een Feyenoord gerelateerd teampje. De Evolutions zijn voor mij daarom een geweldige toevoeging. Dit jaar vind ik ze nog wat zwakjes, maar hopelijk komen er nog een paar mooie voorbij binnenkort. Dit is mijn team nu:

[Afbeelding]

Ondertussen ergens halverwege divisie 6. Hadj-Moussa is de enige die kan dribbelen, dus zelfs als ik fidget spinnend door verdedigingen zou willen dansen, wordt dat al lastig. Kan niet anders zeggen dan dat het toch wel erg leuk is als je gewoon door te voetballen wint van al die Pina gebruikers. Ik speel rustig op balbezit, probeer ruimte te maken door spelers naar de bal te laten komen of juist te laten vertrekken en speel ook nog wel eens een balletje terug als er naar voren geen ruimte is. Ik ga vroeg of laat vanzelf tegen m'n plafond oplopen met dit team, maar ik verlies liever een paar keer meer met mijn favoriete spelers dan dat ik één of twee divisies hoger speel met een stel onbekenden die meer lijken op ballerina's dan voetballers.
Dat is altijd te prijzen vind ik. Vorig jaar zelf geprobeerd een AC Milan team te bouwen. Zou ik nu ook weer kunnen proberen. Heb al Leao en Tomori.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
Moody2204 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:05:
[...]

Ik herken dit wel. Dit zit al jaren in EA FC / Fifa, volgens mij een soort verborgen MMR dat als je een aantal wins op rij hebt, je de volgende dag opeens gematched wordt tegen een stuk sterkere tegenstanders. Zelf stop ik na 2 losses op rij, dat scheelt een flinke derank.

En het zou me niet verbazen als er ook sprake is van DDA bij EA. Gisteren merkte ik dat in Gauntlet, spelers waren niet vooruit te branden. Sloom, totaal niet wendbaar, slechte balaannames, etc.

Er zullen vast genoeg mensen zijn die in dat soort situaties denken dat het aan de kwaliteit van hun team ligt en dan maar FC points kopen om hun team te kunnen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Ik denk, ik gamble nog een keer met die hero sbc.
Genoeg fodder en je krijgt er ook 87 uit dit keer.

Krijg ik nog een keer doumbia :)
Het is niet dat ik al zoveel heroes had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Helaas, na Giuly nu Riise. Volgende keer beter hopelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 09:43
Voor de rewards van morgen in 1 ruk van divisie 4 naar divisie 2 gegaan. Speel ook echt nog steeds met een bij elkaar geraapt zooitje maar spelen prima Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kIDcNh9NF51bvZYrS9uP-ej3mk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wPuiUu2xg7daWpsvRtKrc6ue.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uziZu_cdhjPJB0Byxq_Fh8KsxNc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HqAyQxtA0syd1dmtl4kQfyxy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 15-10 21:55
Lil Tjappo schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:04:
Voor de rewards van morgen in 1 ruk van divisie 4 naar divisie 2 gegaan. Speel ook echt nog steeds met een bij elkaar geraapt zooitje maar spelen prima [Afbeelding]

[Afbeelding]
Weet jij toevallig wanneer de preorder icons hun upgrade krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Ik heb geen idee, volgens mij is het hier wel een keer genoemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:46
Ximenez schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:03:

[Afbeelding]

Leuk! Hier hetzelfde. Heb al een leuke Evo Boadu, IF Godts met wat upgrades en nu deze! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b6AEqBUsCkqAgh-zezbRtskBEeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pbh0qXPWCNMIVnupW2plOAEC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
tukkerterror90 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:36:
[...]

Weet jij toevallig wanneer de preorder icons hun upgrade krijgen?
27 november als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Gisteravond opeens verlies na verlies in rivals. Ballen die er normaal invlogen werden op miraculeuze wijze gered, ballen net op de paal en mijn verdediging die overal stond behalve centraal. Ik stond in de middenmoot en ging terug van 7 naar 8… maar omdat het rewards dag is en het een beetje scheelt wou ik zo niet eindigen. Kwam gelukkig weer goed en ben weer terug in 7 gekomen.

Ik heb ook de Heroes SBC gedaan en Robbie Keane kwam uit het pakje gelopen. Toch nog steeds een dikke 200K waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gisteravond ook wat rivald gespeeld. Het is wel weer park the buss en counteren met 3 snelle behendige vrouwtjes voorin haha kreeg wel 3 vd 5 potjes klop haha

Ga maar is naar 4231smal toe, kijken of ik erdoorheen kan voetballen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lil Tjappo
De potjes van gisteravond hebben zich uitbetaald vandaag. Vini untradeableAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0Il8ZjRe7B1ycce63n1wI0PwQY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RH2QaACDp18PJSE6KOGB5Khn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Lil Tjappo schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:43:
De potjes van gisteravond hebben zich uitbetaald vandaag. Vini untradeable[Afbeelding]
Pff dit zijn pas heerlijke beloningen! Vind het knap dat je met je team divisie 2 hebt behaald. Ik ben van divisie 3 juist gedegradeerd naar divisie 4. Op een of ander manier kom ik juist in divisie 4 moeilijkere tegenstanders tegen dan divisie 3. Echt bizar!

Ik heb Reijnders binnen, ook prima! Met Rivals rewards verwacht ik altijd al niet teveel. Morgen maar meteen beginnen met WL. Mainoo heb ik binnen en Tomori kan ik vandaag nog bemachtigen. Kan ik meteen mijn hele team omgooien en alweer 400K besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesSamuel
  • Laatst online: 10:18
Met alleen het spelen van Squad Battles, Gauntlet en WL toch onderstaand team samen weten te stellen. Moet wel zeggen dat ik enorm veel geluk heb gehad met mijn rewards, tradeable het volgende gepacked in het begin van FC26: Van Dijk, Van de Ven, 2x Frimpong en vorige week de RR Olise. Qua untradeable packs ook het nodige geluk gehad: Koundé, Pacho, Marquinhos.

Yates is overigens een waardig vervanger voor Caicedo op het middenveld en Mateta is echt een beest! Op naar de 9 wins aankomende WL :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V9ClmQlren71fEvNo33sZoQkWX4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BjI3uS3CXONeijHusUVCHXYU.png?f=fotoalbum_large

Overigens: nog 160K op de bank, dus als jullie verbeterpunten zien, ik hoor ze graag!

[ Voor 5% gewijzigd door WesSamuel op 16-10-2025 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WesSamuel schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:16:
Met alleen het spelen van Squad Battles, Gauntlet en WL toch onderstaand team samen weten te stellen. Moet wel zeggen dat ik enorm veel geluk heb gehad met mijn rewards, tradeable het volgende gepacked in het begin van FC26: Van Dijk, Van de Ven, 2x Frimpong en vorige week de RR Olise. Qua untradeable packs ook het nodige geluk gehad: Koundé, Pacho, Marquinhos.

Yates is overigens een waardig vervanger voor Caicedo op het middenveld en Mateta is echt een beest! Op naar de 9 wins aankomende WL :)

[Afbeelding]

Overigens: nog 160K op de bank, dus als jullie verbeterpunten zien, ik hoor ze graag!
WesSamuel schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:16:

[Afbeelding]

Ik heb een untradeable marquinhos, is Pacho een aanrader om mee te pakken?

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste