Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04:13
Moody2204 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:54:
Ik blijf het vermakelijk vinden als spelers 'keeper movement' doen.

Net 6-3 gewonnen nadat hij 5x met zijn keeper bewoog. Snap niet waarom je dat dan blijft doen. Maar goed... het leverde me 5 goals op.
Ik ben zo iemand die na 4x steeds op de keeper schiet echt tegen mezelf moet zeggen.
Korte hoek, korte hoek |:(
cubert20 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:44:
[...]

Ik ben zo iemand die na 4x steeds op de keeper schiet echt tegen mezelf moet zeggen.
Korte hoek, korte hoek |:(
Haha heb ik ook nog weleens hoor. Omdat je toch vaak gewend bent hetzelfde als altijd te doen. Net als zo'n speler gewend is zijn keeper te verplaatsen. Mooiste vind ik dan nog wel om met een low driven te scoren. Dat dan ook wel weer, haha!!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Nu online
Sinds release ongeveer 35 uur kunnen spelen en vermaak me opperbest. In Rivals ben ik zeker geen ster, maar het speelt heerlijk en win ook m'n potjes. Prima game dus. Gisteravond kwam Zambrotta uit een preview pakketje gerold. Twijfel tussen 400k pakken of een team om hem heen bouwen. Iemand tips voor betaalbaar Italiaanse spelers? Heb zo'n 65k en voor de opvulling wel wat Serie-A fodder. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6A0SsaG0fQHVGrw-IqGepJMSP0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jQmtvTszCwlyQEGgECKWQpGR.jpg?f=fotoalbum_large

• cubert20
Madforce0543 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:58:
Sinds release ongeveer 35 uur kunnen spelen en vermaak me opperbest. In Rivals ben ik zeker geen ster, maar het speelt heerlijk en win ook m'n potjes. Prima game dus. Gisteravond kwam Zambrotta uit een preview pakketje gerold. Twijfel tussen 400k pakken of een team om hem heen bouwen. Iemand tips voor betaalbaar Italiaanse spelers? Heb zo'n 65k en voor de opvulling wel wat Serie-A fodder. [Afbeelding]
Ik zou hem tradeable gewoon verkopen.
En dan een aantal gerichte versterkingen voor je huidige team, of 1 topper die goed bij jouw team past.

Leuk zo`n RB/LB, maar je wilt bepalende spelers vooral in je as hebben lijkt mij.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:41
Wat is de meest fijne opstelling om mee te spelen op dit moment.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

cubert20 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:02:
[...]

Ik zou hem tradeable gewoon verkopen.
En dan een aantal gerichte versterkingen voor je huidige team, of 1 topper die goed bij jouw team past.

Leuk zo`n RB/LB, maar je wilt bepalende spelers vooral in je as hebben lijkt mij.
idd, voor 400k zou ik meteen Saliba en Kounde halen. Vervolgens is er nog wat wisselgeld voor andere aankopen :)

Dan is de verdediging vrijwel af en kun je rustig verder bouwen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 08:35
Zo, lekker Cornerstones Balde uit de 300 assist pack nadat ik wat in squad battles gegrind had. Eerste promo kaart van het jaar!

Dat wordt Theo eruit, en een paar Barca/La Liga spelers erin. Araujo heb ik al, Rashford ziet er wel goed uit voor de LM positie. Dan misschien nog maar een Patri voor CM en alles is op chem.
heron schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:41:
Zo, lekker Cornerstones Balde uit de 300 assist pack nadat ik wat in squad battles gegrind had. Eerste promo kaart van het jaar!

Dat wordt Theo eruit, en een paar Barca/La Liga spelers erin. Araujo heb ik al, Rashford ziet er wel goed uit voor de LM positie. Dan misschien nog maar een Patri voor CM en alles is op chem.
Ik vind Pedri ook heel erg goed dit jaar trouwens. Speelt boven zijn stats naar mijn mening. Kan ik je zeker aanbevelen! Maar dat moet je uiteraard zelf weten.

• heron
Moody2204 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:49:
[...]

Ik vind Pedri ook heel erg goed dit jaar trouwens. Speelt boven zijn stats naar mijn mening. Kan ik je zeker aanbevelen! Maar dat moet je uiteraard zelf weten.
Goede tip. Ik speel een 4411 met twee box-to-box spelers in het midden. Waren Barella en Ward-Prose, maar ga die eerste vervangen. Frenkie of Valverde leken me iets te duur, maar Pedri en Patri zijn nog net te doen.
heron schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:51:
[...]

Goede tip. Ik speel een 4411 met twee box-to-box spelers in het midden. Waren Barella en Ward-Prose, maar ga die eerste vervangen. Frenkie of Valverde leken me iets te duur, maar Pedri en Patri zijn nog net te doen.
Ga je geen spijt van krijgen denk ik.

• cubert20
Mensen al weer genoeg fodder verzameld voor een 2e gok bij de hero sbc?

Ik denk dat ik mijn zeven 88 katoto`s die ik eerder voor 9000 op de kop had getikt nu toch maar ga verkopen.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:28
Sjeu, mag ik ook nog wat beetje geluk van jullie? Zie jullie de gekste spelers packen.
Lashrom schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:32:
Sjeu, mag ik ook nog wat beetje geluk van jullie? Zie jullie de gekste spelers packen.
Rosicky uit de Hero sbc. Dus dat valt wel mee :+

• cubert20
Doen jullie al veel evolutions die iets kosten?

Twijfel om https://www.futbin.com/26/player/18901/missy-bo-kearns
die complete connection voor 15000 munten of 250 fc points te doen.

Ik weet niet hoe lang ze nog blijft staan in dit team.
Stach staat daar vooral omdat hij veel body heeft. Is wel wat lomp :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eGe9_Z72L0b3qswO6FF9feiXKNc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aJkCUKAndjfYZ2q7bWepxbST.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door cubert20 op 08-10-2025 21:17 ]

Die bonussen uit Rivals zijn wel lekker !

Net moest ik winnen voor een pp 81+ komt Llorente er uit. Dikke prima !

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-11 09:27
Hier Ji Sung Park 🫣
Traeces schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:45:
[...]

Rosicky uit de Hero sbc. Dus dat valt wel mee :+

• cubert20
als park een CM erbij had gehad was het een prima kaart geweest.
Met Cam, RM, LM is het net niet wat je wilt.
cubert20 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:58:
Mensen al weer genoeg fodder verzameld voor een 2e gok bij de hero sbc?

Ik denk dat ik mijn zeven 88 katoto`s die ik eerder voor 9000 op de kop had getikt nu toch maar ga verkopen.
Nog niet eens genoeg fodder voor de 1e keer, laat staan de 2e x.

Packluck 0 weer. Komt zeker net als bij EAFC25 weer in augustus pas.
Echt wtf is er sinds half 10 met die servers.

Speelde echt prima. Maar het speelt
Voor geen meter meer en mega traag.
Hebben jullie nou ook van die avonden (even los van serverproblemen) dat je al aanvoelt: vanavond ga ik er geeneen winnen?

Hoe goed je ook speelt?

Ik heb al jaren het gevoel dat er van dit soort avonden zijn. Onmogelijk om ook maar 1 potje te winnen.

• cubert20
Niet echt last van.

Ik merk dat ik bij aanvallend aannemen en/of draaien snel in de tegenstander draai/de tegenstander fel de bal afpakt.
Mijn verdedigers staan vaak wat verder ervan af en dan krijg ik er geen grip meer op.

Hoe draait de tegenstander zo makkelijk weg, welke toetscombi gebruiken jullie?
En hoe gaan mijn verdedigers iets feller zo`n duel in?

• Lashrom
Traeces schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:11:
Echt wtf is er sinds half 10 met die servers.

Speelde echt prima. Maar het speelt
Voor geen meter meer en mega traag.
Laatste dag van Rivals voor beloningen. Iedereen probeert nog een divisie hoger te klimmen, waardoor servers op Rivals gamemode te druk is.
Lashrom schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:38:
[...]

Laatste dag van Rivals voor beloningen. Iedereen probeert nog een divisie hoger te klimmen, waardoor servers op Rivals gamemode te druk is.
Rare was dat het echt ineens was. Passing en reactie tijd van spelers was echt prima.

Maar echt totaal weg, meest maffe passes van Frenkie en Gerrard.

Gerrard moet ik wel gaan vervangen, nu ik richting divisie 4 schuur wordt hij echt te traag en verdedigend niet goed genoeg.

• Lashrom
Traeces schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:59:
[...]

Rare was dat het echt ineens was. Passing en reactie tijd van spelers was echt prima.

Maar echt totaal weg, meest maffe passes van Frenkie en Gerrard.

Gerrard moet ik wel gaan vervangen, nu ik richting divisie 4 schuur wordt hij echt te traag en verdedigend niet goed genoeg.
Het kan zijn dat hij met een andere opstelling wellicht beter speelt. Dit had ik namelijk ook met Endo en Camavinga bij een 4231 breed opstelling als CVM. Voor de gein probeerde ik 4-4-2 zodat beide op een CM positie komen te spelen. Gek genoeg zie ik dat ze beter presteren als een box to box middenvelder. Daarnaast lijkt het alsof de andere spelers ook beter presteren.

Ik zat best wel lang in divisie 4, maar met de 4-4-2 ben ik vlekkeloos naar divisie 3 gepromoveerd. Soms helpt het denk ik om even een andere opstelling uit te proberen i.p.v. gewend te zijn om met maar één opstelling te spelen voor een langere tijd. Nou zeg ik niet dat het persé de 4-4-2 opstelling moet zijn, maar denk dat andere opstellingen uitproberen wel een positiever uitslag kan opleveren.
Lashrom schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 23:16:
[...]

Het kan zijn dat hij met een andere opstelling wellicht beter speelt. Dit had ik namelijk ook met Endo en Camavinga bij een 4231 breed opstelling als CVM. Voor de gein probeerde ik 4-4-2 zodat beide op een CM positie komen te spelen. Gek genoeg zie ik dat ze beter presteren als een box to box middenvelder. Daarnaast lijkt het alsof de andere spelers ook beter presteren.

Ik zat best wel lang in divisie 4, maar met de 4-4-2 ben ik vlekkeloos naar divisie 3 gepromoveerd. Soms helpt het denk ik om even een andere opstelling uit te proberen i.p.v. gewend te zijn om met maar één opstelling te spelen voor een langere tijd. Nou zeg ik niet dat het persé de 4-4-2 opstelling moet zijn, maar denk dat andere opstellingen uitproberen wel een positiever uitslag kan opleveren.
Zal eens gaan proberen met 442 en 4-1-2-1-2 small.

Zeker die laatste heb ik geprobeerd in draft en tikt wel lekker weg.

Middenveld vind ik ook heel anders aanvoelen dan 25. Dus moet daar echt aan wennen.
Lol Koop net camavinga en pak hem nu in een rush pakket.

• J93
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-11 13:56

J93

Ik had in eafc25 een goede tacktiek waarbij in balbezit sommige spelers andere rollen hadden dan zonder balbezit. Nu had ik dat ook ingesteld bij eafc26, alleen schakelt die weer terug naar de laatst ingestelde rol dus bij zowel met als zonder balbezit heeft de spelers dan de zelfde rol. Klopt het dat je niet meer 2 verschillende rollen kan doen? Of doe ik iets verkeerd?

• Lashrom
Echt ongelofelijk hoe slecht mijn Rivals rewards zijn. Divisie 3 is al een hell. Geen enkel speler boven de 10K gepacked, of het nou tradeable of untradeable is. De packs die je krijgt zijn voornamelijk ook niet meer tradeable, dus dan zit je al twee weken op dezelfde hoeveelheid coins.

Ik was ook altijd van het traden geweest, maar met nu met mijn grotere gezin heb ik daar echt geen tijd meer voor. Ik speel voor mijn wekelijkse beloningen en champs, en wat live toernooien maar daar houd ik het ook echt bij.

Of mag ik echt niet klagen met dit team en 130K on the side?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HoI7LBCj0EmrTHWt19SaYljaeOQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dMYBh7pn38uFewtc8byOeYjK.png?f=fotoalbum_large

• heron
Volgens mij mag je niet klagen met zo'n team. En met champs zal je ook echt nog wel een keer een upgrade krijgen - dat zijn verreweg de beste rewards.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-11 21:29
Oekol schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:07:
[...]

Doe je netjes met all die untradable spelers. Bepaalde SBCs gedaan of gewoon geluk met die 4000 punten?
Heb inderdaad bepaalde SBC's gedaan en tradeable spelers verkocht. Ook nog wat uit de Squad Battle Rewards gekregen en uit de Rush Rewards.

Vandaag met de Rival rewards een tradeable Pedri binnengehaald met de 80+ PP, die pas eigenlijk perfect in mijn team. Ik denk dat ik die een tijdje ga gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door pacod op 09-10-2025 10:29 ]

Lashrom schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:58:
Echt ongelofelijk hoe slecht mijn Rivals rewards zijn. Divisie 3 is al een hell. Geen enkel speler boven de 10K gepacked, of het nou tradeable of untradeable is. De packs die je krijgt zijn voornamelijk ook niet meer tradeable, dus dan zit je al twee weken op dezelfde hoeveelheid coins.

Ik was ook altijd van het traden geweest, maar met nu met mijn grotere gezin heb ik daar echt geen tijd meer voor. Ik speel voor mijn wekelijkse beloningen en champs, en wat live toernooien maar daar houd ik het ook echt bij.

[Afbeelding]
Je moet gewoon niets verwachten :F

Ik speel liever relaxed een paar potjes squadbattles, momenteel toch te druk om champs te doen dus ook geen reden on Rivals te pushen momenteel.

De rewards voor 15 punten in D7 staat sowieso gelijk aan niets dus dat helpt qua verwachtingen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 14:53
Ben nou overgstapt naar 4231 en EINDELIJK in div 7 beland. Hopelijk dit keer iets fatsoenlijks uit de packs maar reken er niet op :D Die challengers waren nog wel fun om te doen, cornerstone paar potjes geprobeerd maar kwam alleen maar tegen imba teams met Kudus, niet voor mij dus.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Lashrom schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:58:

[Afbeelding]
Vind dat de rivals rewards wel een boost mogen krijgen. Zeker tov de WL rewards welke echt veel beter zijn, helemaal als je over de 9 wins heen gaat.

Rush vind ik qua pakketten momenteel meer
Rewarding dan Rivals.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-11 11:28
Traeces schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 12:57:
[...]

Vind dat de rivals rewards wel een boost mogen krijgen. Zeker tov de WL rewards welke echt veel beter zijn, helemaal als je over de 9 wins heen gaat.

Rush vind ik qua pakketten momenteel meer
Rewarding dan Rivals.
Dat zijn een paar 2 80+ spelers paketten? Ofis het meer een gevoel omdat je een goeie eruit heb getrokken?
Beavbusi schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 14:25:
[...]

Dat zijn een paar 2 80+ spelers paketten? Ofis het meer een gevoel omdat je een goeie eruit heb getrokken?
10x83 is toch een stuk beter dan die 10x75.

Als je 9 wins heb krijg je ook een 87 max cornerstone. En 2x 85 en een totw pack,

• Lashrom
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jQs5h2CuND5i2o1wwr4F0oPyQVg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hDwNmeLtAsh8a5E3KyhDTuo3.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9D8u4n9cw9pD3XagMQyjqd7FSU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dKIpjNe3ZhW94cxYVMmN8te7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cc34RIjH3BVnbTIHr76bttEMeE0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/67WR0FuTIuHRaJfdt8UO4MRL.jpg?f=fotoalbum_tile

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-11 11:28
Traeces schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 15:10:
[...]

10x83 is toch een stuk beter dan die 10x75.

Als je 9 wins heb krijg je ook een 87 max cornerstone. En 2x 85 en een totw pack,
Had het over de rush ipv rivals. Tuurlijk is wl beter

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-11 18:18
Zo, dat niveau in de eindfase van het nieuwe toernooi is vrij pittig. 3 wedstrijden gespeeld, 1 gewonnen.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:24
Ben k de enige of ligt rivals er momenteel uit?

• cubert20
Augy schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:47:
Ben k de enige of ligt rivals er momenteel uit?
Ik kan geen wedstrijden meer laden nee.
zoeken naar verbinding en dan weer terug naar hoofdscherm

• Lashrom
cubert20 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:48:
[...]

Ik kan geen wedstrijden meer laden nee.
zoeken naar verbinding en dan weer terug naar hoofdscherm
Same here.

• cubert20
Ik kan inmiddels weer spelen.

Kwam er vandaag achter dat je gewoon alleen moet dribbelen, geen R1 of L1 erbij gebruiken dan gaat het prima.
Denk dat ik nu wat sneller door de divisies kan gaan :)

Als je de corners in 1x neemt in plaats van kort. Soms heb je een keeper die wordt bewogen, dan wordt het lastiger om je kopper te bereiken. Als je dan een knuckleball trapt dan krijgt hij apart effect waardoor de keeper er dan lastiger bij kan en je een vrije kopbal hebt.

• heron
Zo, de Marquee Matchups waren het wel weer waard deze week! Cahill, random TotW en een Virgil eruit. Dat is gewoon 175k erbij!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17:54
Jullie hebben wel packluck zeg! Mijn beste kaart deze morgen was die van havertz.. 7(8)7

• heron
Jovinho99 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:22:
Jullie hebben wel packluck zeg! Mijn beste kaart deze morgen was die van havertz.. 7(8)7
Ja, het is dit jaar een stukje beter dan vorig jaar. Ik speel nu ook minder... zou dat er mee te maken hebben?

Heb nu het gevoel dat je minder packs krijgt, maar dat de packweight wel iets hoger is per pack. Aan de andere kant, ik heb ook nog maar weinig packs open gemaakt, en mijn SB en Rivals rewards waren tot nu toe allemaal bagger.
Nou hogere packweight merk ik anders helemaal niks van. Hier ook alleen maar poep uit Rivals rewards. En Marquee Matchups heeft me denk ik slechts 15k opgeleverd.

• cubert20
heron schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:28:
[...]

Ja, het is dit jaar een stukje beter dan vorig jaar. Ik speel nu ook minder... zou dat er mee te maken hebben?

Heb nu het gevoel dat je minder packs krijgt, maar dat de packweight wel iets hoger is per pack. Aan de andere kant, ik heb ook nog maar weinig packs open gemaakt, en mijn SB en Rivals rewards waren tot nu toe allemaal bagger.
Je speelt minder.
Er is 99% zeker een mechanic die je dan net even lekkere kaartjes geeft zodat je wel gaat spelen.
Een no lifer ;) hoeft niet overgehaald te worden om meer te spelen.

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12:15
De beloningen in Rivals zijn echt te laag. Totaal niet de moeite waard om zoveel wedstrijden te spelen als je daar niet voor wordt beloond. Het is nu echt een pay 2 win spel aan het worden.

• Sn3gG3l
Ik heb alleen meeste munten gekregen van potjes spelen. SB en rival rewards tradable volledig ruk. Je krijgt voor mn gevoel ook stuk minder spelers nu dan vorig jaar maar misschien zit ik er naast.

Sn3gG3l schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:39:
Ik heb alleen meeste munten gekregen van potjes spelen. SB en rival rewards tradable volledig ruk. Je krijgt voor mn gevoel ook stuk minder spelers nu dan vorig jaar maar misschien zit ik er naast.
EA probeert je toch vooral richting het kopen van pakketjes te duwen dus ik denk dat je gelijk hebt.

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:00:
[...]

EA probeert je toch vooral richting het kopen van pakketjes te duwen dus ik denk dat je gelijk hebt.
Heb nog wel die 4000 punten van de preorder, maar denk dat ik die pas later uit ga geven. Kwam vorig jaar ook niks uit in het begin.

Haaland POTM is uit, maar ik had niet verwacht dat de sbc 7x de prijs van de normale kaart zou zijn :+

• cubert20
ongeveer 1,5x de if net als bij kane.

• cubert20
Iemand nog tips om het team te versterken?
Budget is ongeveer 200k.
Denk dat ik sowieso het weekend wel afwacht, maar dan kan ik al een beetje kijken wat ik leuk zou vinden.

Andere competities zijn ook prima.

[Afbeelding]
[/quote]

• Jovinho99
Wat raden jullie momenteel aan om te spelen? Heb nog geen ijzersterk team maar een solide basis wel, ga me nog niet wagen aan WL aangezien ik nu nog in div 7 zit ..

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:11

Mauz1978

Console War Veteran

Jovinho99 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:19:
Wat raden jullie momenteel aan om te spelen? Heb nog geen ijzersterk team maar een solide basis wel, ga me nog niet wagen aan WL aangezien ik nu nog in div 7 zit ..
Battlefield 6 schijnt erg goed te zijn.

Something under the bed is drooling

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:12
Jovinho99 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:19:
Er is volgens mij een Challengers Cup waar je in kan spelen als je in div 7 of lager zit, vergelijkbaar met Champions. De rewards zijn wel een stuk minder helaas, maar als het goed is krijg je dan wel tegenstanders van een vergelijkbaar niveau.

Ben het trouwens eens met de theorie dat als je een tijd minder speelt, je packluck opeens een stuk beter is als je terugkomt. Heb ik in vorige EA FC's ook ervaren.

Nu speel ik relatief veel omdat ik 1 maand EA Pro abo had genomen om de nieuwe EA FC uit te proberen en dat is te merken aan mijn packluck. Afgelopen WL had ik uit de 85+ x2 twee 85 rated spelers van minimale waarde en uit de 83+ x10 in totaal 3x 84 en 7x 83. Dat was echt het dieptepunt.

Gek genoeg krijg ik uit de player picks wel meestal goede spelers, daarom waren mijn Rival rewards een stuk beter. Uit 2 83+ player picks kreeg ik Kounde en Cornerstone Joao Neves.

• Augy
30 puntjes in rivals weer binnen, echt wel een beetje hit en miss. Ene wedstrijd knal ik er vol overheen, andere verlies ik zwaar terecht, zit weinig in t midden. Daardoor kom k div6 maar lastig uit haha.

Miss dit weekend maar is een poging tot wl doen, elke win is mooi meegenomen haha

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Nu online
Bossie schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:06:
Haaland POTM is uit, maar ik had niet verwacht dat de sbc 7x de prijs van de normale kaart zou zijn :+
Ik had deze SBC op het oog maar hij is echt te duur. Jammer want ik zoek een spits.

• Sn3gG3l
Mauz1978 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:39:
[...]

Battlefield 6 schijnt erg goed te zijn.
Hahaha opmerking van de dag! :D

• Sn3gG3l
Augy schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:23:
30 puntjes in rivals weer binnen, echt wel een beetje hit en miss. Ene wedstrijd knal ik er vol overheen, andere verlies ik zwaar terecht, zit weinig in t midden. Daardoor kom k div6 maar lastig uit haha.

Miss dit weekend maar is een poging tot wl doen, elke win is mooi meegenomen haha
Heb hetzelfde nu in div 7, mijn team is vaak ook nog vrij zwak tov mn tegenstanders. WL begin ik nog niet aan (ook niet genoeg punten en BF6 launch)

• Lashrom
Het scheelt wel dat ik geen kwalificatie hoeft te spelen. Hoppa, rechtstreeks naar de wedstrijden. Lekker snel vandaag alle 15 wedstrijden afmaken en alle potjes spelen zodat ik van BF6 kan genieten voor de rest van het weekend.
Augy schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:23:

Hier exact hetzelfde. Twijfel hier wel om WL juist niet te doen. Vorige week wel gedaan met als resultaat 4-11. Dus ook slechte rewards. Hoewel.... niet eens veel slechter dan mijn zoons met beide 9 wins.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1jpyW95T2-TkyzcsV3df1KXXIuw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AO61FOMQ5XYpLgTeQsnGVUC6.jpg?f=fotoalbum_large
Voor 20k de 3x83 gekocht met " de pakketten voor jou" weer lekkere pull
4-0 voor, 6-5 verliezen............

Wat een spel... het is weer even klaar voor vandaag.

• Jovinho99
Moody2204 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:39:

Battlefield 6 ;)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-11 18:18
Ik speel de WL tegenwoordig wat vrijblijvender. Sta ik 3-0 (of soms zelfs 2-0 achter tegen een merkbaar goede speler) dan verlaat ik de wedstrijd gewoon. Scheelt weer heel veel frustratie.

En ja, dat geldt uiteraard niet als ik 4 om 0 start.. 😆

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:29
Markvd1984 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:05:
Voor 20k de 3x83 gekocht met " de pakketten voor jou" weer lekkere pull
Lekker weer! Ik heb net als alle voorgaande jaren geen geluk met mijn pakjes. Alleen maar middelmatig spul

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:51
Hebben meer mensen last van extreme lag? Mijn spelers lopen soms gewoon rechtdoor terwijl ik dit niet als input geef. Spelers zijn gewoon bijna niet te besturen.. stond 5-1 voor, maar omdat mijn spelers niet meer reageren verlies ik alsnog dik..
Ook duren de laadschermen na een potje extreem lang. Echt niet te harden dit..

• Augy
Fonzerelli schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:47:
Hebben meer mensen last van extreme lag? Mijn spelers lopen soms gewoon rechtdoor terwijl ik dit niet als input geef. Spelers zijn gewoon bijna niet te besturen.. stond 5-1 voor, maar omdat mijn spelers niet meer reageren verlies ik alsnog dik..
Ook duren de laadschermen na een potje extreem lang. Echt niet te harden dit..
Weekend league?
jantjezoepenman schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:05:
[...]

Lekker weer! Ik heb net als alle voorgaande jaren geen geluk met mijn pakjes. Alleen maar middelmatig spul
:X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UYBWQmxoUlobuiNlKmoyigmdSt8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/17wzlKauYHHsqbPoXomtXUge.jpg?f=fotoalbum_large

• Jovinho99

• Lashrom
Halverwege mijn champs kwam ik ook weer een leuke opstelling tegen en dacht laat ik het zelf maar gebruiken; 4-3-1-2. Laat ik zeggen dat het een leuke verfijnde versie is van de 4-1-2-1-2. Had ik maar eerder met deze opstelling gespeeld. Tot nu toe al 3 ragequits. Hierbij de tactic code: 3oPBo7#BB3z5

Edit: Zulke uitslagen dus ;-) Uiteindelijk maar 10 winsten behaald. Verlies je gewoon 3 op een rij helaas. Maar wel Salah tradeable binnen! Mag niet klagen.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFa_GCdFrT8sLZgggQswD5BY3KE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wo66chawCeoxagOUDYGwmbPE.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bod-yCsIQsa6DBxqzshQ3K30sn0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QTenweMXq6mvXr7gqjhpzgQ8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door Lashrom op 11-10-2025 02:21 ]

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 16:19
Sn3gG3l schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:39:
Ik heb al 2 x een miljoenen speler gepackt dus het kan wel hoor.

PSN: Maichel

Maichel schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 07:25:
[...]

Alleen bij sommigen dan kennelijk, want ik heb misschien 1x een miljoenen speler gepackt sinds FIFA98.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
Moody2204 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:39:

Scherp blijven ;)

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:29
Moody2204 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 07:28:
[...]

Alleen bij sommigen dan kennelijk, want ik heb misschien 1x een miljoenen speler gepackt sinds FIFA98.
Sinds ik UT speel was mijn duurste 400k, maar we gaan gewoon weer verder. Iemand enig idee hoeveel die Premium voor het nieuwe seizoen zou moeten kosten?

• Sn3gG3l
Maichel schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 07:25:
[...]

Mooi, ik blijf hoop houden :D

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 07:28:
[...]

Ik 1x een endgame kaart bij Fifa 23 ofzo, maar toen was spel al bijna voorbij :) Verder ook niks speciaals.

• J93
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-11 13:56

J93

Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening. Deze versie voelt eigenlijk steeds minder als een voetbal game voor mij… de wedstrijden zijn allemaal
4-4,6-5 etc etc. Het gaat alleen maar om kappen en draaien en verdedigers… tja die lopen vaak waar ze niet dienen te lopen. Valt me ook op dat het lastiger is om te winnen. In eafc25 altijd divisie 2 gespeeld, maar blijf nu hangen op 5. Hoe kijken jullie hiernaar?

• Markvd1984
Iemand tips voor fijne opstelling waar het verdedigend beetje goed zit en aanvallend ook
Heb nu 442 en 4231 geprobeerd beide is het net niet voor mij

• Augy
Markvd1984 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 14:04:
Iemand tips voor fijne opstelling waar het verdedigend beetje goed zit en aanvallend ook
Heb nu 442 en 4231 geprobeerd beide is het net niet voor mij
4141

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aYNJQ1MMDYEqtoj5UssOVQIbD5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xrp8A4UTHIxBWyCIihF8oB4j.jpg?f=fotoalbum_large

• Markvd1984

• Jovinho99
Iemand tips voor cv? Speel nu met hancko(gewone kaart) en davinson sanchez,83-82 rated. Budget van 23k. Thanx!
J93 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:09:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening. Deze versie voelt eigenlijk steeds minder als een voetbal game voor mij… de wedstrijden zijn allemaal
4-4,6-5 etc etc. Het gaat alleen maar om kappen en draaien en verdedigers… tja die lopen vaak waar ze niet dienen te lopen. Valt me ook op dat het lastiger is om te winnen. In eafc25 altijd divisie 2 gespeeld, maar blijf nu hangen op 5. Hoe kijken jullie hiernaar?
Hier exact hetzelfde. De ene keer win ik met 10-3 om de andere keer weer met 6-12 te verliezen. Geen pijl op te trekken.

In de WL was ik geen held, maar was het uiteindelijk nog wel 50-50 qua winst-verlies. Dat is nu ongeveer 20-80.

Ook ik denk vaak, wat doe ik dan fout? Voor mijn gevoel gaat handmatig verdedigen mij helemaal niet zo slecht af. Maar toch verlies ik veel. Ook vaak wedstrijden waarin ik zelfs veel sterker ben (zoals mijn eerdere voorbeeld, bij rust 4-0 voor om dan 5-6 te verliezen). Al verschillende tactieken geprobeerd, maar dat werkt dan in het begin even, maar daarna ook niet meer.

• cubert20
Dat eeuwige draaien en keren, daar ben ik niet zo`n fan van.
Vooral omdat ik zelf wat sneller naar voren wil, dus dan zit je tegen 70% balbezit aan te kijken.

Wat ik zelf in de 2e helft (minuut 60/70) vaak doen is minimaal 1 van mijn CB te wisselen.
Bij al dat gedraai werkt een vermoeide konate een stuk slechter dan in het begin van de wedstrijd.

• Jovinho99
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5Rq2JoERVwV7_55IQCKysAhexk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VVDAPQfvnC9KgSBWUPD4de3S.png?f=fotoalbum_large
Team tot nu toe.. Speelt redelijk lekker en ronaldo blijft ronaldo , blijft een beest! Gisteren had ik wel gevoel dat ik niks kon winnen en dat in div 7.. je denkt dan dat je een redelijk goed team hebt totdat je andere teams ziet waar je tegen speelt.. 8)7
Prima dat EA het vrouwenvoetbal wil promoten, maar je kunt het overdrijven.

Net 9-9 (!) gespeeld in de WL, met 9 goals tegen van vrouwen, waarvan ik voor EAFC nog nooit van gehoord had.

Uiteindelijk 11-9 verloren in de verlenging door nog 2 goals van 1 of andere vrouw.

0-3 in de WL nu. Mijn definitieve UT pensioen nadert.

• cubert20
Moody2204 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:44:

Net 9-9 (!) gespeeld in de WL, met 9 goals tegen van vrouwen, waarvan ik voor EAFC nog nooit van gehoord had.

Uiteindelijk 11-9 verloren in de verlenging door nog 2 goals van 1 of andere vrouw.

Dat zeg je elke UT wel een paar keer.
Je bent in ieder geval consistent in het inconsistent zijn ;)

• llovesoccerx7

Het is niet verplicht om te spelen🤣. Body type van vrouwen is eenmaal goed. Speel zelf ook met 4 in de aanval. Als je wil presteren moet je meta spelen..

13-2 rewards helaas niks bijzonders 🥲

[ Voor 3% gewijzigd door llovesoccerx7 op 12-10-2025 11:25 ]

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-11 21:59

Elke week zitten we voor de TV om de grootste sterren van Europa mogen te aanschouwen.
In de CL, in de PL, in La Liga.
Maar wij moeten voetballen met vrouwen die voor 3 man en een hondekop spelen en nog slechter zijn dan m’n neefje van 13.
Het slaat echt helemaal nergens op en het gaat me steeds meer irriteren.

Ligt dat aan jouw skills of aan die vrouwen ?
Ik denk het eerste. Je begint momenteel ook echt een klaagdoos te worden.

Die vrouwen kaarten passen in de meta. Net zoals bv een Neymar vroeger niet te stoppen was.

Speel overigens ook met vrouwen, waaronder Wilson in de spits, die had als een man zijnde qua stats een miljoen gekost. Maar omdat een vrouw is uit een vage competitie 300k.

Zou eerst een filmpjes gaan kijken hoe je moet verdedigen. Want dat is allemaal anders dan in fc 25.
Klopt allemaal wat jullie zeggen. Maar het maakt het spel er voor mij niet leuker op (ook al gebruik ik dan zelf ook maar Pina omdat ik die in de eerste week al gepackt had. Maar niet eens gebruikte. Maar mijn zoon wees me er op dat die erg goed is).

Ik zal stoppen met klagen, want daar wil ik eigenlijk niemand mee vervelen.

Maar dat er nu vrouwen zijn die 10 tot 15x beter zijn dan mannen blijf ik toch raar vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Moody2204 op 12-10-2025 11:40 ]

Traeces schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:29:
[...]

Ligt dat aan jouw skills of aan die vrouwen ?
Ik denk het eerste. Je begint momenteel ook echt een klaagdoos te worden.

Die vrouwen kaarten passen in de meta. Net zoals bv een Neymar vroeger niet te stoppen was.

Speel overigens ook met vrouwen, waaronder Wilson in de spits, die had als een man zijnde qua stats een miljoen gekost. Maar omdat een vrouw is uit een vage competitie 300k.

Zou eerst een filmpjes gaan kijken hoe je moet verdedigen. Want dat is allemaal anders dan in fc 25.
Wilson is een cheatcode in deze dribbelmeta :D

Heb zelf ook ook 2/3 een vrouwenteam, speelt prima. @Moody2204 geen dames in jouw team dan, qua seasonpass/sbc’s tot nu zijn er inmiddels al een paar goede/bruikbare spelers langs gekomen.

Bossie schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:39:
[...]

Wilson is een cheatcode in deze dribbelmeta :D

Heb zelf ook ook 2/3 een vrouwenteam, speelt prima. @Moody2204 geen dames in jouw team dan, qua seasonpass/sbc’s tot nu zijn er inmiddels al een paar goede/bruikbare spelers langs gekomen.
Ja, Pina dus...

Had er nog nooit van gehoord totdat mijn zoon zei dat ik die moest gebruiken omdat die erg goed is.... 8)7

Wilson is met 75k hier onbetaalbaar.

Overigens vind ik Arda Güler van de sbc als cam wel een echte aanrader.

[ Voor 16% gewijzigd door Moody2204 op 12-10-2025 12:16 ]

Moody2204 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:42:
[...]

Ja, Pina dus...

Had er nog nooit van gehoord totdat mijn zoon zei dat ik die moest gebruiken omdat die erg goed is.... 8)7

Wilson is met 75k hier onbetaalbaar.

Overigens vind ik Arda Güler van de sbc als cam wel een echte aanrader.
Ik speelde eerst met Reiten, James en Kerr/Ramirez voorin, kan je bijvoorbeeld ook nog Palmer als CAM gebruiken met shadow striker ++.

Dat zijn goedkopere opties, Wilson moet je simpelweg packen en dan kun je vrij goedkoop Rodman, Lavelle etc ernaast zetten.

• llovesoccerx7
Moody2204 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:37:
Klopt allemaal wat jullie zeggen. Maar het maakt het spel er voor mij niet leuker op (ook al gebruik ik dan zelf ook maar Pina omdat ik die in de eerste week al gepackt had. Maar niet eens gebruikte. Maar mijn zoon wees me er op dat die erg goed is).

Ik zal stoppen met klagen, want daar wil ik eigenlijk niemand mee vervelen.

Maar dat er nu vrouwen zijn die 10 tot 15x beter zijn dan mannen blijf ik toch raar vinden.
Tot ongeveer div 2/3 maakt het weinig uit wat je team is. Vanaf dat punt zal meta een rol spelen :)

Waarom speel je dan niet lekker seizoen kan je mooi CL clubs gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 12-10-2025 12:33 ]

llovesoccerx7 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:32:
[...]
Tot ongeveer div 2/3 maakt het weinig uit wat je team is. Vanaf dat punt zal meta een rol spelen :)

je bedoelt gewoon lekker chill voetbal spelen zonder je druk hoeven te maken over je weekly points/rewards/FOMO etc ?

Het verbaast me eigenlijk waarom ondanks deze post niet voor mij was, waarom ik dit niet simpelweg speel ipv FUT :X

llovesoccerx7 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:32:
[...]

Vroeger veel gespeeld ja. Misschien inderdaad weer eens oppakken. Voor een casual speler als ik is UT misschien ook niet zo leuk meer. Het opbouwen van een team vind ik echter nog steeds wel leuk. Heb echter ook de conclusie getrokken dat ik voor EAFC26 gewoonweg niet goed genoeg meer ben. Elite ook voor het laatst gehaald toen het nog de naam Fifa droeg. Daarna werd het alleen maar minder.
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste