Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:02
Moody2204 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:54:
Ik blijf het vermakelijk vinden als spelers 'keeper movement' doen.

Net 6-3 gewonnen nadat hij 5x met zijn keeper bewoog. Snap niet waarom je dat dan blijft doen. Maar goed... het leverde me 5 goals op.
Ik ben zo iemand die na 4x steeds op de keeper schiet echt tegen mezelf moet zeggen.
Korte hoek, korte hoek |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:44:
[...]

Ik ben zo iemand die na 4x steeds op de keeper schiet echt tegen mezelf moet zeggen.
Korte hoek, korte hoek |:(
Haha heb ik ook nog weleens hoor. Omdat je toch vaak gewend bent hetzelfde als altijd te doen. Net als zo'n speler gewend is zijn keeper te verplaatsen. Mooiste vind ik dan nog wel om met een low driven te scoren. Dat dan ook wel weer, haha!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 16:29
Sinds release ongeveer 35 uur kunnen spelen en vermaak me opperbest. In Rivals ben ik zeker geen ster, maar het speelt heerlijk en win ook m'n potjes. Prima game dus. Gisteravond kwam Zambrotta uit een preview pakketje gerold. Twijfel tussen 400k pakken of een team om hem heen bouwen. Iemand tips voor betaalbaar Italiaanse spelers? Heb zo'n 65k en voor de opvulling wel wat Serie-A fodder. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6A0SsaG0fQHVGrw-IqGepJMSP0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jQmtvTszCwlyQEGgECKWQpGR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:02
Madforce0543 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:58:
Sinds release ongeveer 35 uur kunnen spelen en vermaak me opperbest. In Rivals ben ik zeker geen ster, maar het speelt heerlijk en win ook m'n potjes. Prima game dus. Gisteravond kwam Zambrotta uit een preview pakketje gerold. Twijfel tussen 400k pakken of een team om hem heen bouwen. Iemand tips voor betaalbaar Italiaanse spelers? Heb zo'n 65k en voor de opvulling wel wat Serie-A fodder. [Afbeelding]
Ik zou hem tradeable gewoon verkopen.
En dan een aantal gerichte versterkingen voor je huidige team, of 1 topper die goed bij jouw team past.

Leuk zo`n RB/LB, maar je wilt bepalende spelers vooral in je as hebben lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:20
Wat is de meest fijne opstelling om mee te spelen op dit moment.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:02:
[...]

Ik zou hem tradeable gewoon verkopen.
En dan een aantal gerichte versterkingen voor je huidige team, of 1 topper die goed bij jouw team past.

Leuk zo`n RB/LB, maar je wilt bepalende spelers vooral in je as hebben lijkt mij.
idd, voor 400k zou ik meteen Saliba en Kounde halen. Vervolgens is er nog wat wisselgeld voor andere aankopen :)

Dan is de verdediging vrijwel af en kun je rustig verder bouwen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Zo, lekker Cornerstones Balde uit de 300 assist pack nadat ik wat in squad battles gegrind had. Eerste promo kaart van het jaar!

Dat wordt Theo eruit, en een paar Barca/La Liga spelers erin. Araujo heb ik al, Rashford ziet er wel goed uit voor de LM positie. Dan misschien nog maar een Patri voor CM en alles is op chem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:41:
Zo, lekker Cornerstones Balde uit de 300 assist pack nadat ik wat in squad battles gegrind had. Eerste promo kaart van het jaar!

Dat wordt Theo eruit, en een paar Barca/La Liga spelers erin. Araujo heb ik al, Rashford ziet er wel goed uit voor de LM positie. Dan misschien nog maar een Patri voor CM en alles is op chem.
Ik vind Pedri ook heel erg goed dit jaar trouwens. Speelt boven zijn stats naar mijn mening. Kan ik je zeker aanbevelen! Maar dat moet je uiteraard zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Moody2204 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:49:
[...]

Ik vind Pedri ook heel erg goed dit jaar trouwens. Speelt boven zijn stats naar mijn mening. Kan ik je zeker aanbevelen! Maar dat moet je uiteraard zelf weten.
Goede tip. Ik speel een 4411 met twee box-to-box spelers in het midden. Waren Barella en Ward-Prose, maar ga die eerste vervangen. Frenkie of Valverde leken me iets te duur, maar Pedri en Patri zijn nog net te doen.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste