Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-11 18:01
Div 7 word bijna elke potje afgemaakt.
Heb 200k en dit team met bijna alles untradeable op osimhen en rafa na. Tips?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RnqTRJlZkMDBMGNUiE23vz8CXso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tpWFDSec2Ygnz1zs67Q9IxDi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z32zc0PNI3ktAbgfOwj8rGpzxxQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SiJ18stGVWFrp98je6CqFW91.jpg?f=fotoalbum_large

Beide cvms zijn kort en dus niet ideaal. La en ra wil ik iemand die vlotter is en misschien nog een betere keeper?

[ Voor 6% gewijzigd door Sokucho op 02-10-2025 21:21 ]

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:35
Pina en Rodman uit de Gauntlet 84x2 en 85+. EA weet precies wat ik wil hebben :7

• SpaceOdyssey
Sokucho schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:19:
Div 7 word bijna elke potje afgemaakt.
Heb 200k en dit team met bijna alles untradeable op osimhen en rafa na. Tips?
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Beide cvms zijn kort en dus niet ideaal. La en ra wil ik iemand die vlotter is en misschien nog een betere keeper?
Wil je per se die Galatasaray spelers behouden?

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-11 18:01
SpaceOdyssey schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:35:
[...]

Wil je per se die Galatasaray spelers behouden?
Nee alles mag weg/ omgegooid worden alleen osimhen en rafa of zijn volgens mij tradeable rest niet. Vind die lm wel lekker spelen met 93snelheid en 90fysiek. Omdat turkse competitie goedkoop zou zijn en paar goede kaartjes tussen zitten hier mee starter team gemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Sokucho op 02-10-2025 21:47 ]

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
Iemand ervaring met de goretzka sbc?

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:28
Sokucho schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:46:
[...]

Nee alles mag weg/ omgegooid worden alleen osimhen en rafa of zijn volgens mij tradeable rest niet. Vind die lm wel lekker spelen met 93snelheid en 90fysiek. Omdat turkse competitie goedkoop zou zijn en paar goede kaartjes tussen zitten hier mee starter team gemaakt.
Het is redelijk moeilijk om een team rondom Rafa te bouwen of met spelers uit Turkse competitie in combinatie met spelers vanuit andere competitie. Grimaldo TOTW is ook nog net te traag voor de back positie.

Ik heb het grotendeels omgegooid als je Osimhen en Rafa verkoopt. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar een Premier League team wat iets meer meta spelers heeft. Goede La Liga spelers zijn nog redelijk duur maar hier zou je ook nog wel mee overweg kunnen. Je zou eventueel nog van posities kunnen wisselen tussen Palmer (-> RM en gebruik zijn R1 dribbel om naar binnen te komen), Mbeumo (->SP, enorm sterk aan de bal en mist geen enkel schot op doel) en Marmoush (->CAM, is gek genoeg ook een goede balveroveraar in het midden om verdediging op het middenveld te ondersteunen).

Premier league 1:
https://www.futbin.com/26/squad/362376

Premier league 2:
https://www.futbin.com/26/squad/362828

LaLiga:
https://www.futbin.com/26/squad/362465

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-11 09:27
Pff kom er niet echt doorheen blijf maar in div 8 hangen. Ondanks goede spelers.
Wat doen jullie eraan om 5 a 6 tegendoelpunten te voorkomen of te beperken? Welke formatie of spelersrollen oid
Kanters85 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:22:
Pff kom er niet echt doorheen blijf maar in div 8 hangen. Ondanks goede spelers.
Wat doen jullie eraan om 5 a 6 tegendoelpunten te voorkomen of te beperken? Welke formatie of spelersrollen oid
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, het merendeel van mijn potjes zijn korfbal uitslagen.
Zelfs als ik met een lage lijn speel, zijn ben ik op de counter erg kwetsbaar.

Ik win dik, or verlies dik, er lijkt geen middenweg te zijn.
Vorig jaar had ik een soortgelijk begin, op een bepaalt moment klikt het opeens en daarna verbeter je snel.

Ik speel met Kerr als spits, misschien iets meer investeren in die positie zou ook een goede stap voorwaarts staan maar daarmee los ik mijn verdedigende problemen niet mee op.

Echter, kan ik bijvoorbeeld Bellingham verkopen en Haaland+Palmer terug halen. Maar poppetjes veranderen terwijl het probleem bij mij ligt is vaak niet de oplossing :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Kanters85
Nou hier het zelfde..
Ongelooflijk eigenlijk, snap niet dat er altijd maar alles door heen komt. Bij mij lukt dat ook wel eens. Maargoed heb ook mbappe. Echt ongelofelijk dat het na 2 weken spelen niet opschiet
Bossie schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:47:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, het merendeel van mijn potjes zijn korfbal uitslagen.
Zelfs als ik met een lage lijn speel, zijn ben ik op de counter erg kwetsbaar.

Ik win dik, or verlies dik, er lijkt geen middenweg te zijn.
Vorig jaar had ik een soortgelijk begin, op een bepaalt moment klikt het opeens en daarna verbeter je snel.

Ik speel met Kerr als spits, misschien iets meer investeren in die positie zou ook een goede stap voorwaarts staan maar daarmee los ik mijn verdedigende problemen niet mee op.

Echter, kan ik bijvoorbeeld Bellingham verkopen en Haaland+Palmer terug halen. Maar poppetjes veranderen terwijl het probleem bij mij ligt is vaak niet de oplossing :+

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 18:48
Hier ook zelfde verhaal, heb ook nog steeds een matig team vergeleken met de meeste hier. Wel paar keer promotie pot gespeeld voor div 7 en toen weer terug naar de helft. Je packed ook nog eens superweinig en coinboosts of de goal objective hebben ze er dit jaar uitgesloopt om je zo meer naar de store te sturen. Beter verdedigen en wachten tot de divisies zijn gebalanceerd is denk ik de enige oplossing. Of: get good :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:01
Misschien dat mensen wat meer blijft hangen omdat er een nieuw systeem is qua promotie.
Normaal gesproken dan had je een keer geluk met matchmaking of een goede dag en dan wandel je door een divisie heen. Je kan nu echter degraderen, waardoor spelers die je normaal niet meer tegen zou komen in deze divisie weer terug kunnen komen.

Het algehele niveau in de lagere divisies zal nu voorlopig wat hoger zijn, misschien dat het verandert als champions straks begint?

Bij mij vallen de uitslagen wel een beetje mee. Zit ook nog steeds al een tijdje in divisie 7.
Soms dik aan de kloten, maar vaker 3-4 of iets dergelijks. Ik scoor helaas wel iets te moeilijk.
En ik krijg heel veel last minute goals tegen, scheelt echt veel in mijn wins.
Sn3gG3l schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:52:
Hier ook zelfde verhaal, heb ook nog steeds een matig team vergeleken met de meeste hier. Wel paar keer promotie pot gespeeld voor div 7 en toen weer terug naar de helft. Je packed ook nog eens superweinig en coinboosts of de goal objective hebben ze er dit jaar uitgesloopt om je zo meer naar de store te sturen. Beter verdedigen en wachten tot de divisies zijn gebalanceerd is denk ik de enige oplossing. Of: get good :D
yep, als ik kijk naar mijn rivals rewards dan loont het meer om squadbattles te doen.
Daarnaast is mijn speeltijd beperkt en vaak op tijden dat de gameplay niet optimaal is.

Tijdens het spelen heb ik sowieso vaak youtube op het tweede scherm of de KPN ITV App.
Wat je daarbij ziet is dat ondanks een stevig glasvezel abbo, dit merkbaar impact heeft op de online gameplay.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• llovesoccerx7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nC4XrTRvFIqTuJ54dT5RtSyrtGA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CJhyJf0zBeIpf312Ymh8bDdX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QC0t-rolAi4kTYSqTW_d3g9SQP0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GRDKlJjXC5akoXuZhjuaXx32.png?f=fotoalbum_largeHuidige team vs eventuele upgrade. Ik vind musiala erg leuk om te gaan gebruiken omdat ik fan hem ben. Weet alleen niet als de ombouw waard is wat vinden jullie? Natuurlijk dan even de goretzka sbc.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11 17:59

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb hetzelfde. Alleen de ene keer win ik met dikke cijfers. Het potje erop de tegenstander. Heeft er volgens mij mee te maken dat de goede spelers nog niet allemaal bovenin meedraaien

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:51
Beavbusi schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 13:36:
Ik zou die 1500 20 x 81+ halen . Zie bijna iedereen er wel een walkout mee packen.
Deze gedaan en had een dubbele walkout (Pacho en Kane). Pacho is wel nice en past in mijn team.

• llovesoccerx7
Ik speel zelf div3 en 4231 wide voor iets meer verdedigend veiligheid met CDM. Ik start 4411 en als ik voor sta switch ik naar de 4231. Voor de rest right stick switch is belangrijk en snel terug schakelen naar je middenvelders. Passing lines dicht lopen niet happen met tackelen. En ja.. lastig om zo uit te leggen. Dan moet ik je zien spelen. Niet lullig bedoeld maar er is vast genoeg te verbeteren in je gameplay maar je moet stap voor stap dingen oppakken. Ik kijk zelf replays terug om te kijken wat ik verkeerd doe. Ik ben zelf ook een casual speler met kinderen dus tijd en ruimte is een issue soms🤣.

Oh ja en L1 en R1 zeer belangrijk om goed te gebruiken als je de bal hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door llovesoccerx7 op 03-10-2025 12:40 ]

• cubert20
Ja, bovenstaand probeer ik ook uit te voeren.
Het spel wordt volgens mij ook gebaseerd op dat de ander instapt.
Had net een potje waarbij de tegenstander letterlijk bleef stilstaan om te wachten tot ik wat ging doen met mijn middenvelder. Ik deed niks en hij bleef stilstaan.
Helaas had hij net te veel skills bij de 16.
En bij verdedigen had hij een passief blok bij zijn 16, waar echt geen ruimte zat.
Ik liep tegen hetzelfde aan, ben zeker 15x van div. 8 naar 7 gegaan en weer terug.

Echter sinds ik met een 4-1-2-1-2 (2) ben gaan spelen (code: Cxb#zG6KMA@U) gaat het beter. En het helpt ook dat de Claudia Pina die ik al snel gepackt had, maar nog niet echt had gebruikt, ze er achter elkaar inschiet.

Nu net div. 6 bereikt.
Moody2204 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:54:
Ik liep tegen hetzelfde aan, ben zeker 15x van div. 8 naar 7 gegaan en weer terug.

Echter sinds ik met een 4-1-2-1-2 (2) ben gaan spelen (code: Cxb#zG6KMA@U) gaat het beter. En het helpt ook dat de Claudia Pina die ik al snel gepackt had, maar nog niet echt had gebruikt, ze er achter elkaar inschiet.

Nu net div. 6 bereikt.
41212-2 is dat narrow of wide?

Voor narrow heb ik idd al een prima verzameling spelers klaarstaan om wat mee te gaan experienteren (Vitinha, Neves, Bellingham, Rice). Daarnaast kan het ook een prima excuus zijn om Mariona en/of Geyoro weer terug te halen en weer in te passen.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-11 23:06
Iemand die weet tot wanneer je WL kan spelen? Wou zojuist beginnen maar zie dat je vanavond om 8 uur pas kan starten.

• Sn3gG3l
Bossie schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:31:
[...]

yep, als ik kijk naar mijn rivals rewards dan loont het meer om squadbattles te doen.
Daarnaast is mijn speeltijd beperkt en vaak op tijden dat de gameplay niet optimaal is.

Tijdens het spelen heb ik sowieso vaak youtube op het tweede scherm of de KPN ITV App.
Wat je daarbij ziet is dat ondanks een stevig glasvezel abbo, dit merkbaar impact heeft op de online gameplay.
Die rivals rewards zijn ronduit waardeloos in hogere divisies idd. Ik had maar 1 reward want geen 30 punten gefarmed en was 2x coins een player en nog een 75 iets pakje. Squad Battles zijn betere rewards, al ,kom ik hier ook niet hoger dan gold 1 :)

• Sn3gG3l
tukkerterror90 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:58:
Iemand die weet tot wanneer je WL kan spelen? Wou zojuist beginnen maar zie dat je vanavond om 8 uur pas kan starten.
Volgens mij was vorig jaar t/m maandag? Denk dit jaar ook? Misschien ff de site checken.

Bossie schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:01:
[...]

41212-2 is dat narrow of wide?

Voor narrow heb ik idd al een prima verzameling spelers klaarstaan om wat mee te gaan experienteren (Vitinha, Neves, Bellingham, Rice). Daarnaast kan het ook een prima excuus zijn om Mariona en/of Geyoro weer terug te halen en weer in te passen.
Dit is de smalle variant inderdaad. Ja, mij bevalt het wel ondanks het gemis van echte vleugels.

• tukkerterror90
Sn3gG3l schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:13:
[...]

Volgens mij was vorig jaar t/m maandag? Denk dit jaar ook? Misschien ff de site checken.
Oke hopelijk heb je de maandag avond dan ook nog. Anders wordt het wel krap voor mij dit weekend.

• cubert20
ik moet sowieso eerst in divisie 6 komen voor de WL

• Lashrom
De 41212 narrow bevalt mij nu ook wel. Ik zie ook veel meer tegenstanders in divisie 4 deze opstelling gebruiken. Vitinha is toch wel echt de sleutel op het middenveld. Vooral zijn R1 dribbel zorgt ervoor dat ik 2/3 spelers voorbij kan om vervolgens L2 (effect) diepe pass te geven. Op een of ander manier komt het altijd aan bij een van mijn spelers. Eusebio is top en Moore is met zijn anticipate+ wel goed genoeg. Ik had alleen meer verwacht van Caicedo. Ondanks dat hij meerdere verdedigende playstyles heeft, zie ik dit in-game niet echt helemaal. Ik ga Rodri maar eens proberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALXSYeafEF2i-dyGbrqvDveYJZ4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/emyPBBzrwyhOBWux3uuWaI7j.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Lashrom op 03-10-2025 18:37 ]

• tukkerterror90
Wie gaat de Mbappe SBC doen haha?
4,2 miljoen en je hebt een maand de tijd om hem te completen😝

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-11 12:26
tukkerterror90 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:40:
Wie gaat de Mbappe SBC doen haha?
4,2 miljoen en je hebt een maand de tijd om hem te completen😝
4,2 miljoen is dus niet te doen. Of je moet er geld in gaan pompen😅
Prima te doen die Mbappe SBC. Maar 9x 89 Squad in begin oktober _O-
Lashrom schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:36:
De 41212 narrow bevalt mij nu ook wel. Ik zie ook veel meer tegenstanders in divisie 4 deze opstelling gebruiken. Vitinha is toch wel echt de sleutel op het middenveld. Vooral zijn R1 dribbel zorgt ervoor dat ik 2/3 spelers voorbij kan om vervolgens L2 (effect) diepe pass te geven. Op een of ander manier komt het altijd aan bij een van mijn spelers. Eusebio is top en Moore is met zijn anticipate+ wel goed genoeg. Ik had alleen meer verwacht van Caicedo. Ondanks dat hij meerdere verdedigende playstyles heeft, zie ik dit in-game niet echt helemaal. Ik ga Rodri maar eens proberen.

[Afbeelding]

[YouTube: EA SPORTS FC 26_Effect deep pass]
Wacht ff, jii hebt al 200 potjes squadbattles gedaan?

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17:54
Hoe kan je dit spel eigenlijk uberhaupt spelen met deze servers .. belachelijk! Waar is fifa heen….😭

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:49
Kwam er net pas achter dat ik die seasonal rewards nog moest claimen.. had een paar pakketjes ervan, ook nog met andere objectives. Wirtz intradeable, Konate untradeable, Rudiger untradeable, Rice untradeable, Palmer untradeable en Raya untradeable. Wat een packs 😅😅
Speel net tegen een Nederlander, nou als je op dit forum zit wat een sneu figuur ben je _O-

• cubert20
Ik was het niet.

Ik wordt trouwens wel een beetje gaar van die cornerinstellingen.
Regelmatig dan staat konate weer bij de eerste paal of zo terwijl ik dat volgens mij niet heb ingesteld.
En dan zo`n kleine dame een of andere reus van 1,90 te dekken.

En zojuist stond konate schijnbaar als optie om achterin te staan bij een aanvallende corner.
Daar wil ik die niet hebben staan als het bijna 90 minuten is en hij toch wel wat vermoeider is, dat was dus een rode kaart en een vrije trap (met goal natuurlijk)

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 29-11 07:58
Ga nu 6-0 in de WL. Morgen hopelijk even afmaken en hopelijk wat leuke rewards.

• Lashrom
Bossie schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:36:
[...]

Wacht ff, jii hebt al 200 potjes squadbattles gedaan?
Mwah, bijna drie dagen lang ongeveer 100 live wedstrijden gespeeld die iets korter duren dan SB of Rivals wedstrijden. Ook redelijk een paar ragequits gehad.

Je kan met een Engelse elftal beginnen. Na een doelpunt te hebben gemaakt, breng ik een paar spelers in waaronder Pedro Neto om vervolgens weer een met hem te scoren. Zo pak ik 3 objectives in één wedstrijd (waaronder ook een assist met een Engelse speler).

Mocht er weer een live event zijn, zou ik het gewoon daar grinden. Maakt het ook leuker ipv tegen CPU.

• llovesoccerx7
Hoe werkt die cornerstone cosmic? Speler met 2 chem krijgt er dan 1 bij?

• SpaceOdyssey
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 01:42:
Hoe werkt die cornerstone cosmic? Speler met 2 chem krijgt er dan 1 bij?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yh4O6SBYrmuyb3huYRf4Hr-L618=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wd7HIqua126e3TiQCfxht56u.jpg?f=fotoalbum_large

• cubert20
Gisteren kreeg ik een cursus dribbele op de m2 van beerensteijn.
Die ging slalommend om al mijn spelers heen.

Vooral als ze op de achterlijn staan vind ik het erg lastig.
Geef ik te veel ruimte aan de binnenkant dan gaan ze daar om heen en maken ze een finesse shot.
Geef ik te veel ruimte bij de achterlijn dan gaan ze daar langs en is het een pass voor de goal langs met een intikker.

Bij andere situaties heb ik het meestal redelijk onder controle, maar hier verlies ik te veel goals.

• Lil Tjappo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlIofy0kHEV00CumMYJgklIeYGI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aXAUvQjnwnPLWfREiEG21mnw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_enPhfprxUOYJhc0CnG16raXfMo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ej5bGmXFmDINd2IdrsNXIPqT.jpg?f=fotoalbum_large

Later maar weer verder. Maar had niet verwacht dat de weekend league tot nu toe zo goed zou gaan. Was vooraf al tevreden geweest met 9 winst eigenlijk.

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 08:35
Lil Tjappo schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:48:

Later maar weer verder. Maar had niet verwacht dat de weekend league tot nu toe zo goed zou gaan. Was vooraf al tevreden geweest met 9 winst eigenlijk.
Lekker bezig! Is dat nog steeds de 4231 die eerder in deze draad genoemd werd? Ik blijf nog zoekende naar een passende taktiek voor mezelf.

• Lil Tjappo
Heb deze gewoon zelf ingesteld dus weet niet of hij hetzelfde is.

Dit is die van mij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9DjmuEp6VJm8H0aITuoxaHEDO0w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ex7c5kr1HIqWAlqegBXAjWTB.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk geëindigd op 13-2. De lat voor mezelf aardig hoog gelegd voor de rest van het jaar :’)

[ Voor 10% gewijzigd door Lil Tjappo op 04-10-2025 14:32 ]

• llovesoccerx7
Lil Tjappo schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:01:

Dit is die van mij

[Afbeelding]

Uiteindelijk geëindigd op 13-2. De lat voor mezelf aardig hoog gelegd voor de rest van het jaar :’)
Rival div?

• Lil Tjappo
4, maar niet heel veel rivals gespeeld. Redelijk makkelijk steeds gepromoveerd.

• Jovinho99
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34KrKu1ajq7RJnwehWCFoMCQPp4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nAeb5hlHqWasYV4ulICphhHO.jpg?f=fotoalbum_large
Iemand tips? Wie ik kan halen etc, ben nog niet zolang met UT bezig namelijk..
Koop Wilson voor in de wl. 3 uur later fucking 40k goedkoper hoe dan _O-

Hancko sbc gedaan, ben heel benieuwd. Qua ingame stats veel beter dan Konate.

• cubert20
Traeces schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:04:
Koop Wilson voor in de wl. 3 uur later fucking 40k goedkoper hoe dan _O-

Hancko sbc gedaan, ben heel benieuwd. Qua ingame stats veel beter dan Konate.
het zijn maar 15 potjes.
De meeste toppers zijn nu wel klaar en dan kunnen de spelers weer in de uitverkoop.

Ik moet nog steeds de WL maar halen, stuck in div 7 :)
Hier word ik aardig afgeslacht in de WL: 1-5 nu. Mijn persoonlijke doelstelling kan ik nog wel halen (2 overwinningen van de 15). Heb de lat niet zo hoog gelegd. Terecht denk ik.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb in FC25 de griddy to glory cup gedaan om de griddy celebration in FC26 te krijgen, maar die zit er niet in, dit ging niet automatisch.

Weet iemand hoe je die er in krijgt? Niet dat ik die zo speciaal vind maar als je er in FC25 speciaal iets voor moet doen, moet je het natuurlijk wel krijgen.

Elect a clown, expect a circus.

Nice, dat moet een nieuwe zijn?

Bossie schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:56:
[...]

Nice, dat moet een nieuwe zijn?
Ja klopt, nu 1 pot Rivals mee gespeeld en speelde prima.

Die hancko kaart is ook echt dikke prima.

• cubert20
Kan iemand mij snelheid uitleggen, ik krijg mijn doumbia namelijk niet aan de praat zoals ik het zou willen.
Denk ik hem weggestoken te hebben, wordt hij weer achterhaald door ake met 72 snelheid.

Ik snap nog een beetje dat over een hele lange periode een lengthy speler hem bijhaalt, maar ake heeft controlled.
Of heb je alleen wat aan explosive players als je superdicht bij het strafschopgebied van de tegenstander speelt?

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:58
cubert20 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:19:
Kan iemand mij snelheid uitleggen, ik krijg mijn doumbia namelijk niet aan de praat zoals ik het zou willen.
Denk ik hem weggestoken te hebben, wordt hij weer achterhaald door ake met 72 snelheid.

Ik snap nog een beetje dat over een hele lange periode een lengthy speler hem bijhaalt, maar ake heeft controlled.
Of heb je alleen wat aan explosive players als je superdicht bij het strafschopgebied van de tegenstander speelt?
Corrigeer me als ik het mis heb:

Explosief=zeer snel weg en op langere afstanden minder snel
Lengthy= traag beginnen, snel eindigen
Controlled= stabiele snelheid

Ik hou van explosief aan de flanken maar na een aantal meter speel ik wel af of draai ik weg. Maar net hoe je speelt en waar je van houd

• donkerlicht
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 07-11 15:36
Sleehond schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:09:
Iemand ervaring met EA FC 26 op de Switch 2?
Ja, na jarenlang PES 2021 op de PS5 gespeeld te hebben, deze week de gok genomen om over te stappen naar FC 26 op Switch 2. Tot nog toe valt het niets tegen en speelt lekker weg.

Hoe het online is weet ik niet, ik speel alleen offline. Vanavond nog met vrienden gespeeld en het beviel iedereen goed.

• Lwd10
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:58
Lil Tjappo schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:01:

Dit is die van mij

[Afbeelding]

Bedankt voor je code! Werkt echt goed. Het was even inkomen de eerste paar keer, maar nu kan ik echt voetballen

• cubert20
Augy schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:31:
[...]

Corrigeer me als ik het mis heb:

Explosief=zeer snel weg en op langere afstanden minder snel
Lengthy= traag beginnen, snel eindigen
Controlled= stabiele snelheid

Ik hou van explosief aan de flanken maar na een aantal meter speel ik wel af of draai ik weg. Maar net hoe je speelt en waar je van houd
Ja, ik denk wel dat dat klopt.
Maar dan heb ik gewoon een hele dure speler die niet zo goed bij me past :(
Ik combineer snel en direct, maar dan hoop ik weg te zijn.
gyokeres kan ik wegsturen en dan blijft hij weg, maar doumbia of marmoush hebben dat wat minder.

Nog iets beter worden in dribbelen ;)

• Lashrom
Iemand die de Hancko sbc heeft voltooid? Ik twijfel om hem binnen te halen. Ik heb Konate en Moore silver icon doet het ook echt niet slecht. Ik ben nu vooral fodders aan het sparen voor de volgende hero of icon sbc. In de huidige fase is Hancko op dit moment niet echt noodzakelijk, maar als iemand hem echt exceptioneel goed vindt, dan overweeg ik hem om aan mijn team toe te voegen i.p.v. Moore.
Lashrom schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 02:58:
Iemand die de Hancko sbc heeft voltooid? Ik twijfel om hem binnen te halen. Ik heb Konate en Moore silver icon doet het ook echt niet slecht. Ik ben nu vooral fodders aan het sparen voor de volgende hero of icon sbc. In de huidige fase is Hancko op dit moment niet echt noodzakelijk, maar als iemand hem echt exceptioneel goed vindt, dan overweeg ik hem om aan mijn team toe te voegen i.p.v. Moore.
Heb hem gedaan, 1 wedstrijd getest en zat toen overal tussen.

Laat wel even weten wat ik van hem vind na meerdere wedstrijden.
Hier ook Hancko gedaan, bevalt tot dusver ook wel goed.
Osimhen, Diani en Gabriel uit squadbattles. Qua ratings niets te klagen :)

• Jovinho99
Ligt het aan mij of heb in gewoon geen zin om squad battles te doen voor rewards? Dan kan ik even goed een carriere ofzo doen? Of heb ik het mis?

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Ik heb geen idee of jij zin in squadbattles hebt

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 25-10 16:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uo6bsuvs_T89n-sLE_5-QShVR_k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jVialoM3aKBCDHbgIMO8xx5l.jpg?f=fotoalbum_large

Blij dat ik Solskjaer gekozen heb, dacht even dat me Koreaanse Icon in de spits kon maar blijkbaar ook RVA, hoe gaat jullie champs? Dacht dat ik afgeslacht ging worden maar ga momenteel 3-2, Tillman op LVA werkt goed hij kiest vaak het juiste moment dat hij vrij staat😎

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 25-10 16:02
Bossie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:10:
Diani blijkt ingame geweldig te zijn samen met die andere snelle dames uit de Franse vrouwen lige

• Sn3gG3l
Bossie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:10:
Nice, hier alleen Mead waar ik niks mee kan. Squad Battles ook helaas nog geen goede rewards uit gekregen. Op naar de volgende week dan maar :)

Markmaas schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:15:
[...]

Diani blijkt ingame geweldig te zijn samen met die andere snelle dames uit de Franse vrouwen lige
Klopt, ik begin vrijwel altijd met een frans team wat eindelijk vaak een soort van frans/spaanse hybrid word.

Echter momenteel door een aantal drops heb ik nu:
- chelsea aanval (reiten, james, kerr)
- PSG verdedigend driehoek (Vitinha, Neves en Marquinhos)

Ga Diani zeker proberen, misschien een goed excuus om voorin weer eens wat te wisselen :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
donkerlicht schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:51:
[...]

Ja, na jarenlang PES 2021 op de PS5 gespeeld te hebben, deze week de gok genomen om over te stappen naar FC 26 op Switch 2. Tot nog toe valt het niets tegen en speelt lekker weg.

Hoe het online is weet ik niet, ik speel alleen offline. Vanavond nog met vrienden gespeeld en het beviel iedereen goed.
Goed om te horen, ik denk hier nog even over na!

Jarenlang op PS gedaan (vroeger natuurlijk PC begonnen met 98 haha). Maar PS vond ik online erg frustrerend. Dus ik denk er aan lekker carrière te gaan doen offline en dan lekker op het bankje met de switch.

Die 30 FPS zie jij niet als hinder?

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Misschien weer een rare vraag van mij.. Leuk dat de FUT modus van FC26 zo uitgebreid topic heeft , maar waar kunnen we discusieren over de rest van het spel...?? Zonder dat de vraag ondergesneeuwd word door FUT rommel :)
Stronkie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:16:
Misschien weer een rare vraag van mij.. Leuk dat de FUT modus van FC26 zo uitgebreid topic heeft , maar waar kunnen we discusieren over de rest van het spel...?? Zonder dat de vraag ondergesneeuwd word door FUT rommel :)
Misschien het reguliere fifa draadje even opzoeken, het kan zijn dat er nog geen fc26 versie is?

• donkerlicht
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 07-11 15:36
Sleehond schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:25:
[...]

Die 30 FPS zie jij niet als hinder?
Nee, heb ik nog nooit als hinder gezien. Stabiliteit in fps vind ik veel belangrijker dan het aantal fps. Bij FC is het fraai stabiel, in ieder geval offline. Online heb ik er dus geen ervaring mee.

Nu moet ik wel zeggen dat graphics mij ook helemaal niet boeien. Op pc vermaak ik mij altijd wel al prima op low settings.

• Kanters85
Gebruik je m als back of cb?
Moody2204 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:05:
Hier ook Hancko gedaan, bevalt tot dusver ook wel goed.
Kanters85 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:29:
[...]
Hancko hier ook prima als CB en heb nog niets eens er een chemistry kaartje op gedaan.
Wat ook prima is is de 4231 die hier gisteren gedeeld is, Diani is ook een enorme versterking als spits :)

Wat niet prima is de lag in de menu’s :X
Waarom moet er sowieso lag in de menu’s zitten, dat kan toch 95% offline ??

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 05-10-2025 14:15 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:25
Stronkie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:16:
Die rest van het spel is rommel wat weinig gespeeld wordt. Maar ik zou zeggen open een eigen topic! Komen we vast een keer buurten —of niet. :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Kanters85 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:29:
[...]
Als centerback. Op de vleugels wil ik toch meer snelheid.
Weekend League weer klaar. En ook al wel zo snel klaar met dit spel na slechts 2 weken. 4-11 geëindigd in de WL.

Maar al zo klaar met de onbalans tussen het veel te overpowerde dribbelen en het onmogelijk verdedigen daartegen.

• Jovinho99
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34KrKu1ajq7RJnwehWCFoMCQPp4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nAeb5hlHqWasYV4ulICphhHO.jpg?f=fotoalbum_large
Al bij al nog een redelijk team na enkele uren te spelen, volgende week in div 6 geraken voor WL en hopen op wat packluck!😄

• llovesoccerx7
Moody2204 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:37:
Weekend League weer klaar. En ook al wel zo snel klaar met dit spel na slechts 2 weken. 4-11 geëindigd in de WL.

Maar al zo klaar met de onbalans tussen het veel te overpowerde dribbelen en het onmogelijk verdedigen daartegen.
Het dribbelen is prima. Als ze dat minder doen dan wordt het weer 25, ze moeten de verdedigers iets balanceren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r1C0ZPaFukDWU8jbHJ9KX43c8Vc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jXsP9PE49peJg4IMG8zYkuXT.jpg?f=fotoalbum_large Weekend league zojuist afgerond tikte aardig lekker weg. Nu hopen op upgrades 😊
llovesoccerx7 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 21:43:
[...]
Het dribbelen is prima. Als ze dat minder doen dan wordt het weer 25, ze moeten de verdedigers iets balanceren.

[Afbeelding] Weekend league zojuist afgerond tikte aardig lekker weg. Nu hopen op upgrades 😊
Ik vind het ontzettend knap als je zulke WL resultaten haalt. Ik vraag me wel af waar ikzelf dan zo extreem in tekort schiet. Vroeger speelde ik rond div. 2 of 1. Maar sinds het EAFC heet wordt het ieder jaar lager. Ik zie op dit moment mijzelf div. 6 niet ontstijgen. En twijfel om de WL voortaan helemaal te skippen.

• llovesoccerx7
Moody2204 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 23:18:
[...]

Ik vind het ontzettend knap als je zulke WL resultaten haalt. Ik vraag me wel af waar ikzelf dan zo extreem in tekort schiet. Vroeger speelde ik rond div. 2 of 1. Maar sinds het EAFC heet wordt het ieder jaar lager. Ik zie op dit moment mijzelf div. 6 niet ontstijgen. En twijfel om de WL voortaan helemaal te skippen.
Zo zat ik ook vorig jaar maar ben echt mijn replays terug wezen kijken om mijzelf te verbeteren. Simpel gezegd wat je wil doen op dit moment is backline zover mogelijk terug drukken door een speler diep te sturen. En als iemand CB bestuurt dan is het over want dan komt er ruimte. Altijd terug lopen met je CDM. Als ik het globaal zou moeten uitleggen.

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:32
Misschien domme vraag maar is er een manier om spelers in fut een playstyle te geven? Zoals precision shot ofzo?

• Lashrom
JDdeV1992 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 00:11:
Misschien domme vraag maar is er een manier om spelers in fut een playstyle te geven? Zoals precision shot ofzo?
Door middel van evo's onder menu; Club. Je krijgt ze vaak van beschikbare evo's die bijna dagelijks wijzigen, van doelstellingen, toernooien, bepaalde gamemodes winnen of (premium) season pass. Onder de samenvatting/voorbeeld van de geselecteerde evo zie je welke playstyles (+) ze meekrijgen als upgrade.

------------------------------------------------

Divisie 3 bereikt met een de zilver icon spelers in de basis. Bobby Charlton heeft 61 gespeeld, 47 gescoord en 54 assists gegeven. Eusebio heeft 53 gespeeld, 63 gescoord en 18 assists. Wel vaak gewisseld met Diani, puur omdat bepaalde verdedigers net wat sneller zijn met verdedigende acties. Hopelijk krijgen ze in de toekomst een evo. Het bespaart mij op dit moment best wat coins op hun posities.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
Traeces schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 22:00:
Speel net tegen een Nederlander, nou als je op dit forum zit wat een sneu figuur ben je _O-
Zeker alleen maar rondtikken achterin. Sommigen komen 1 - 0 voor 1e helft en de hele wedstrijd maar rondtikken, bah.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
Ik heb alle keepers al zon beetje geprobeerd, heb nu Areola (tip van een pro) van 800 coins en die is zo verschrikkelijk goed.

• Lil Tjappo
llovesoccerx7 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 21:43:
[...]

[Afbeelding] Weekend league zojuist afgerond tikte aardig lekker weg. Nu hopen op upgrades 😊
Wow 15 uit 15 dat is wel heel netjes.
triple20 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:34:
[...]

Zeker alleen maar rondtikken achterin. Sommigen komen 1 - 0 voor 1e helft en de hele wedstrijd maar rondtikken, bah.
Zo speelde ik tegen een gast die met zijn keeper hele tijd boogballetjes op zijn verdedigers speelde zodat de verdediger ze weer terug kon koppen in de handen van de keeper. En dat bijna de hele 2e helft.... frustrerende eraan was dat ik er met mijn spitsen ook niet aan kon komen. Bloedirritant dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 06-10-2025 13:46 ]

Overigens deze ge-evo-d. Nog niet mee gespeeld, maar ziet er op papier niet slecht uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FmK8mUX7bBgz4d5_-9I_gUic5hc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dV2KcHIX7tu60UQvLS93EeCm.png?f=user_large
triple20 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:34:
[...]

Nou inderdaad iedere aanval duurde een half jaar. En dan volledig weer terug naar de keeper als niet lukt.

Dan was je net weer in de aanval en overtreding maken en pauze om je volledig tot de Max te irriteren.
Tot wanneer duurt de WL nou, morgen ochtend of woensdag ochtend ?

• Sn3gG3l
Ik nok dat soort wedstijden gewoon, dan maar een loss.

• Sn3gG3l
Lashrom schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 01:42:
[...]

Divisie 3 bereikt met een de zilver icon spelers in de basis. Bobby Charlton heeft 61 gespeeld, 47 gescoord en 54 assists gegeven. Eusebio heeft 53 gespeeld, 63 gescoord en 18 assists. Wel vaak gewisseld met Diani, puur omdat bepaalde verdedigers net wat sneller zijn met verdedigende acties. Hopelijk krijgen ze in de toekomst een evo. Het bespaart mij op dit moment best wat coins op hun posities.
Nice, ik heb alleen nog maar die keeper en garrincha, zijn die goed? Heb er nog helemaal niet meel gespeeld. Eusebio zit ik op de helft maar ga ze duidelijk niet allemaal halen.

Echt ea wanneer gaan jullie eens wat doen aan leen spelers in de wl !

1-0 voor bij een gelijk opgaande wedstrijd, komt er een fucking leen Mbappe in.
9 wins in de WL.

Had hoger kunnen eindigen, maar moest alles in een uur of 3 spelen. Dacht dat ik nog een extra dag had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TVQxqBvli85vY9YkamS5vLKzIdc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tEA0CAyRbBbYVgIi2KEfYCZ7.jpg?f=fotoalbum_large

Geen vervelende pack, jammer dat ik Frenkie al onverhandelbaar heb.

Uit de 2x 85 nog Russo en pajor.

Toch een mooie 50k verdiend vanavond :) !

• Lashrom
Sn3gG3l schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 18:29:
[...]

Nice, ik heb alleen nog maar die keeper en garrincha, zijn die goed? Heb er nog helemaal niet meel gespeeld. Eusebio zit ik op de helft maar ga ze duidelijk niet allemaal halen.
Helaas presteren die twee het minst. De ene keer pakt Yashin alle hoge ballen die de kruisingen ingaan, en soms pakt hij de ballen niet waarvan je zou denken dat hij ze makkelijk zou moeten hebben. Tegen low driven schoten ben je de lul. Persoonlijk zou ik hem niet opstellen, het kan je doelpunten kosten.

Garrincha is een prima buitenspeler. Niet de snelste, maar beweegt lekker soepeltjes. Ik maak vooral gebruik van zijn R1 dribbel. Verder geen lange passes geven en lekker simpel houden met korte tiki taka's.

Eusebio is een heerlijke afmaker wat voorname komt door zijn 5* WF. Echter is hij niet echt zo behendig, dus moet je niet al teveel met hem draaien en dribbelen. Wat hem vooral zo goed maakt is zijn eerste aanname waardoor hij makkelijk kan weg draaien of zichzelf zo open voor doel gooit dat je makkelijk kan scoren. Aan zijn rapid playstyle+ heb je vrij weinig aan. Helaas is hij niet de snelste als het gaat om lange afstanden sprinten en kan hij ingehaald worden door verdedigers. Wel handig om vanuit stilstaand meteen jezelf te lanceren om jezelf voor een korte tijd helemaal vrij te spelen. Zodra je doorhebt hoe Eusebio werkt, kan je echt leuke creatieve doelpunten maken.

Laat me dan ook maar meteen hebben over Sir Charlton. In één woord; geweldig! Hij kan letterlijk alles. Is het meest wendbare van allemaal. Kan goed passen en is best snel voor een CAM. Maar waar hij het meest in uitblinkt is zijn afmaken. Of je nou finesse, low driven of knetterhard de bal in doel schiet, ze gaan er allemaal in. Is volgens mij even goed als zijn base rating van vorig jaar.

En als laatst ... de andere Bobby; Moore. Is even goed als de andere meta verdedigers zoals Kounde, Saliba, Gvardiol en Eder. Vergeleken met de genoemde voorbeelden, is hij niet agressief maar meer een nette balveroveraar zonder lichaamscontact. Dit komt met name door zijn anticipate+ wat deze speler bovenuit laat steken. Gek genoeg kan hij de meeste snelle spitsen bijhouden en staat hij vrijwel altijd goed defensief op de juiste positie. Zijn balvaardigheid (dribbelen en passen) is ook zeer netjes ondanks zijn matige statistieken wat bij zijn zilveren rating hoort. Het enige waar je mee moet oppassen is het uitvoeren van staande tackles. Doe dit niet zomaar, want op een of ander manier duurt het weer even voordat hij weer kan draaien of positioneel goed kan staan. In dit geval weer sprake van matige stats, maar vooralsnog merkbaar dat het een icon is.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Als je toch besluit om ze allemaal binnen te halen, raad ik je aan om de live wedstrijden te grinden. Die zijn wat korter dan SB of Rivals wedstrijden en de kans is groot dat mensen ragequitten omdat ze toch niks te verliezen hebben.

Hier een kleine voorbeeld van Eusebio en Sir: YouTube: EA SPORTS FC 26_Firsttouch

Eusebio aanname: YouTube: EA SPORTS FC 26_Silver-Eusebio

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 06-10-2025 23:18 ]

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-11 21:29
Het begon hier toch te jeuken en heb het spel maar aangeschaft. WL ben ik niet meer van plan te spelen, want de weekenden zitten vol genoeg :) Heb wel Ultimate Edition aangeschaft en zo inmiddels na een paar weken een redelijk team bijelkaar weten te sprokkelen. Leuk dit jaar dat de powercurve wat langzamer zal gaan en je spelers niet snel overbodig zullen zijn.

Ik speel zelf in Divisie 7 en dat is voor mij op dit moment al moeilijk genoeg, want verdedigen gaat nogal wisselvallig bij mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xhn-dTW4lZNShyk_qaR7CPsZjxw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H8JxbvzqpCE2MZniJWnM0mdp.png?f=fotoalbum_large

@Moody2204 Die Trejo heb ik ook ge-evoed naar een 85 rated, best een complete speler! Fysiek ook enorm sterk!

• Augy
  • Registratie: December 2016
Ben ook druk bezig met die trejo haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dr6bKR-nnQBuSUviLmRdZCjCgiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mbfjKlgvhohdfDe1B8DgF9UF.jpg?f=fotoalbum_large

• Oekol
pacod schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:44:
Het begon hier toch te jeuken en heb het spel maar aangeschaft. WL ben ik niet meer van plan te spelen, want de weekenden zitten vol genoeg :) Heb wel Ultimate Edition aangeschaft en zo inmiddels na een paar weken een redelijk team bijelkaar weten te sprokkelen. Leuk dit jaar dat de powercurve wat langzamer zal gaan en je spelers niet snel overbodig zullen zijn.

Ik speel zelf in Divisie 7 en dat is voor mij op dit moment al moeilijk genoeg, want verdedigen gaat nogal wisselvallig bij mij.

[Afbeelding]

@Moody2204 Die Trejo heb ik ook ge-evoed naar een 85 rated, best een complete speler! Fysiek ook enorm sterk!
Doe je netjes met all die untradable spelers. Bepaalde SBCs gedaan of gewoon geluk met die 4000 punten?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iAKf33ldltTkLYa564I68jbXgcQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pGU1cLwtP2Yze6p1c18K6lOH.jpg?f=fotoalbum_large

600 fifa points die ik nog had pakket gekocht met 6x 81 speler verhandelbaar
Lekker pakketje
Ik blijf het vermakelijk vinden als spelers 'keeper movement' doen.

Net 6-3 gewonnen nadat hij 5x met zijn keeper bewoog. Snap niet waarom je dat dan blijft doen. Maar goed... het leverde me 5 goals op.

• Oekol
Moody2204 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:54:
Ik blijf het vermakelijk vinden als spelers 'keeper movement' doen.

Net 6-3 gewonnen nadat hij 5x met zijn keeper bewoog. Snap niet waarom je dat dan blijft doen. Maar goed... het leverde me 5 goals op.
Oefenen. Blijven oefenen en vanzelf wordt hij beter.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste