Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:17
Overigens heb ik nu wel mijn items van de buggy “Diving In” gekregen. Dus “Path to Pro” is nu afgesloten.

[ Voor 22% gewijzigd door jantjezoepenman op 29-09-2025 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:26
jantjezoepenman schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:09:
Overigens heb ik nu wel mijn items van de buggy “Diving In” gekregen. Dus “Path to Pro” is nu afgesloten.
Zelfde hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:43
Zo de grindfest is klaar. Ik ben he-le-maal gaar van het spelen. De afgelopen twee dagen alleen maar live wedstrijden zitten spelen met een Engelse team en Pedro Neto voorin.Yashin komt nog wel. Nu kan ik de komende dagen rustig weer focussen op Rivals en Champs. Even kijken hoe ik met 200K de rest ga aanvullen.

Ondanks dat het zilveren spelers zijn met matige ratings, zijn ze nog goed bruikbaar. Vooral Moore heb ik onderschat. Garrincha is het matigst van allemaal. Vooral niet teveel verwachten met de passing. Voor de rest top om mee te spelen de komende weken. Je merkt echt dat ze icon attributen nog hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QYzNlTIdGG7VO5Wc8binqm__n_M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h2NasqBzMVdA9H3rGJ96KdUB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Lashrom op 29-09-2025 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:33

Oxigeon

En zo is dat!

Lashrom schreef op maandag 29 september 2025 @ 12:51:
Zo de grindfest is klaar. Ik ben he-le-maal gaar van het spelen. De afgelopen twee dagen alleen maar live wedstrijden zitten spelen met een Engelse team en Pedro Neto voorin.Yashin komt nog wel. Nu kan ik de komende dagen rustig weer focussen op Rivals en Champs. Even kijken hoe ik met 200K de rest ga aanvullen.

Ondanks dat het zilveren spelers zijn met matige ratings, zijn ze nog goed bruikbaar. Vooral Moore heb ik onderschat. Garrincha is het matigst van allemaal. Vooral niet teveel verwachten met de passing. Voor de rest top om mee te spelen de komende weken. Je merkt echt dat ze icon attributen nog hebben.

[Afbeelding]
Dexe opstelling gebruik ik ook. Ik heb die icon bewust links laten liggen omdat ze mijn inziens niet goed genoeg zijn. Misschien toch maar eens proberen dan.

De opstelling die hier in dit topic al meermaals gedeeld is is niets voor mij. Om de een of andere reden krijg ik daar veel meer goals tegen dan de normale 41212

Ps. Als je een beetje snel kijkt lijkt je cam op Vladimir P.

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 29-09-2025 12:56 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Oxigeon schreef op maandag 29 september 2025 @ 12:55:
[...]

Dexe opstelling gebruik ik ook. Ik heb die icon bewust links laten liggen omdat ze mijn inziens niet goed genoeg zijn. Misschien toch maar eens proberen dan.

De opstelling die hier in dit topic al meermaals gedeeld is is niets voor mij. Om de een of andere reden krijg ik daar veel meer goals tegen dan de normale 41212

Ps. Als je een beetje snel kijkt lijkt je cam op Vladimir P.
Ja dit is de enige opstelling die ik nog kan toepassen als ik alle icons, Diani en Kvara wil gebruiken. Maar als ik merk dat ze divisie 5 niveau niet halen, dan ga ik ze ook niet gebruiken en ga ik terug op 4231 breed. Zoals het er nu naar uitziet kan ik het beste nog goed overweg met Eusebio en Moore.

Haha, EA heeft dus blijkbaar AI gebruikt met de beelden van de zilveren iconen. Nu kan ik het ook niet meer anders zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 29-09-2025 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-10 12:34
Maichel schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 11:18:
Misschien Konate nog halen voor naast Van Dijk...
Lacroix doet het bij mij beter dan van Dijk. Van de Ven is ook een aanrader. Van Dijk is veel te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-10 12:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hm3qKvqDxWG1DmX5BpbAhh2C-jI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qHkn1dXd3Ep5O2xMogwmChVJ.jpg?f=fotoalbum_large

Vorige week Haaland IF gepackt. Toch maar verkocht voor dit team. Nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Balde net uit een pack van rush. Kon ik mooi mijn verhandelbare verkopen.

Weer 10k extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-10 12:16

Stronkie

Where wind is Trouble

klopt het ,dat ik als ik spelers wil kopen , eerst objectives af moet krijgen die online dingen bevatten , zoals rush mode spelen.

Ik wil je UT spelen , maar niet tegen andere mensen , dit heb ik jaren zo gedaan.. Nu word er van alles geblocked omdat ik niet online wil spelen zodat ik nooit die objectives kan halen.

Om spelers te kunnen kopen moet je :

"Acces Transfer Market by completing any of these Foundations Objective Groups :
Venturing Out
Diving in
On your way"

Nou mooi is dat , dat zijn dus allemaal Online modus.. Daaag.. Dan maar geen UT dit jaar.. man man man

[ Voor 30% gewijzigd door Stronkie op 29-09-2025 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RebhhErUY_Ie9vr_RVupgJmVFQw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TfZ49AO5s7waLc9wnN9bupvU.png?f=fotoalbum_large

Vond IF Haaland echt helemaal niks, nu maar zo...hele nieuwe voorhoede :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel veel rush aan het spelen. Packs hiervan zijn beter dan Rivals.

Pak ook direct alle mogelijk objectives mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCDvABvlWMllVMU7VgzUssVf18U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TMHvu6asdvuhvgTFWaekxBzV.jpg?f=fotoalbum_large

Rush loont !!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 29 september 2025 @ 18:17:
Momenteel veel rush aan het spelen. Packs hiervan zijn beter dan Rivals.

Pak ook direct alle mogelijk objectives mee.
Lekker, ik heb al 2x zijn kompaan Pedri eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:38
Iemand al met gravenberg gespeeld? Zat de denken aan middenveld FDJ en gravenberg (ipv caicedo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guti gekocht voor op 10.

Mariona van Arsenal is echt heel goed maar dramatisch te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:20
Ik krijg als ik in een ander stadion speel als het Ultimate team stadion een andere camera setting. Weet iemand van jullie hoe ik altijd dezelfde camera setting kan krijgen ongeacht welke stadion ik speel?
Bedankt alvast voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01:39
Ik moest er toch maar weer aan geloven. Was heel lang niet van plan om deze editie aan te schaffen.

En eenmaal weer aan het spelen blijft het toch altijd heel leuk, zeker die eerste fase waarin iedere redelijke speler je team versterkt. Leuk ook die toernooi modus, na 2 overwinningen met 5-6 verloren in de finale, dag Kudus 🥲

Beste speler die ik heb gepackt is Haaland vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:42
jantjezoepenman schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:09:
Hier staat 'Diving in' nog steeds niet geregistreerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe gaat het bij jullie qua niveau inmiddels?

Ik ben al zeker 10x (misschien nog wel vaker) van div. 8 naar 7 en weer naar 8 gegaan. Oftewel ik heb er nog steeds moeite mee. Div. 3 in EAFC25 lijkt nu onmogelijk te zijn geworden voor mij. Ik sta nu op 75w-7g-95v. Is nog nooit zo slecht geweest.

1 voordeel: als dit mijn niveau is hoef ik niet na te denken over wel/geen WL spelen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is gauntlet voor een onzin, moet ik dadelijk drie ultimate teams gaan bouwen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:45:

Ik ben al zeker 10x (misschien nog wel vaker) van div. 8 naar 7 en weer naar 8 gegaan. Oftewel ik heb er nog steeds moeite mee. Div. 3 in EAFC25 lijkt nu onmogelijk te zijn geworden voor mij. Ik sta nu op 75w-7g-95v. Is nog nooit zo slecht geweest.

1 voordeel: als dit mijn niveau is hoef ik niet na te denken over wel/geen WL spelen... |:(
Mwah wel redelijk, elke week een divisie omhoog, nu in 6 gewoon met de ouderwetse 4213 tactics uit fc25 haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Vind niveau is div 6 echt enorm verschillend. Win net met 7-0, daarna wordt ik helemaal van het matje afgetikt, nu weer iemand die echt gelijkwaardig was. Wel gewonnen gelukkig 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Nico Williams is ruim 50k duurder dan ik heb gekocht heb…. Twijfel echt om hem voorlopig te verkopen, zeker aangezien die Claudia pina echt prima speelt op de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey

Ben wel benieuwd hoe je speelt dan. Als je altijd div 3 zat dan zou div 7 geen moeite moeten kosten? Of je komt veel smurfs tegen die Challengers willen spelen maar intussen ook wat rewards farmen uit Rivals...

Misschien kun je een keer een potje opnemen & uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:46:
Wat is gauntlet voor een onzin, moet ik dadelijk drie ultimate teams gaan bouwen?
Marketingtruc van EA. Want als je nu eens packs koopt in de store, dan kun je makkelijker meerdere teams bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpaceOdyssey schreef op maandag 29 september 2025 @ 22:17:
[...]

Ben wel benieuwd hoe je speelt dan. Als je altijd div 3 zat dan zou div 7 geen moeite moeten kosten? Of je komt veel smurfs tegen die Challengers willen spelen maar intussen ook wat rewards farmen uit Rivals...

Misschien kun je een keer een potje opnemen & uploaden?
Grootste probleem blijft toch het verdedigen denk ik. Hoe vaak ik al niet voor ben gekomen met 2 of 3 doelpunten verschil en veel beter qua veldspel. En dan toch met 3 counters nog verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:55
tukkerterror90 schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:34:
Ik krijg als ik in een ander stadion speel als het Ultimate team stadion een andere camera setting. Weet iemand van jullie hoe ik altijd dezelfde camera setting kan krijgen ongeacht welke stadion ik speel?
Bedankt alvast voor jullie hulp.
die setting uitzetten en dan alles op bijvoorbeeld coop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Moody2204 schreef op maandag 29 september 2025 @ 22:22:
[...]

Grootste probleem blijft toch het verdedigen denk ik. Hoe vaak ik al niet voor ben gekomen met 2 of 3 doelpunten verschil en veel beter qua veldspel. En dan toch met 3 counters nog verliezen.
Dan heb je ergens een spot waar je te veel ruimte weggeeft. Goed bekijken hoe die counters tot stand komen en proberen te voorkomen dat je tegenstander in die positie komt.

Ik moet zelf het uitverdedigen bij corners ernstig gaan verbeteren. Hoe vaak ik de bal zomaar inlever omdat ik te snel naar voren wil |:(
Heb afgelopen jaar overgeslagen en het jaar daarvoor ook niet veel gespeeld. Ben vandaag naar divisie 7 gepromoveerd, ik kom er langzaamaan wel. Maar een poos niet spelen is wel funest voor sommige dingen, zoals skillmoves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Ligt het aan mij of duurt het nu iets langer met de matchmaking voor Rivals? Wanneer ik zocht naar een matchmaking, kwam er binnen 3 seconden wel altijd een tegenstander. Nu duurt het wel een aantal seconden. Of komt het doordat ik in divisie 4 zit en er hier nog weinig mensen zitten?

Ik gok dat er aanzienlijk veel minder mensen nu EAFC spelen ten opzichte van de afgelopen jaren. Dit merk ik ook op bij het aantal transfers in de transfermarkt. Het liep in de avond tegen de 6 mill aan, waar de afgelopen jaren meer dan 10 mill aan transfers werd gedaan. Dit is trouwens nog het beginfase van EAFC. Ook zijn er 7/8 vrienden in mijn omgeving die dit jaarlijks speelde gestopt, waar het vorig jaar 4/8 waren. Ook nog meer mensen in zijn omgeving die zijn gestopt met EAFC?

[ Voor 24% gewijzigd door Lashrom op 30-09-2025 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-10 12:16

Stronkie

Where wind is Trouble

Stronkie schreef op maandag 29 september 2025 @ 15:33:
klopt het ,dat ik als ik spelers wil kopen , eerst objectives af moet krijgen die online dingen bevatten , zoals rush mode spelen.

Ik wil je UT spelen , maar niet tegen andere mensen , dit heb ik jaren zo gedaan.. Nu word er van alles geblocked omdat ik niet online wil spelen zodat ik nooit die objectives kan halen.

Om spelers te kunnen kopen moet je :

"Acces Transfer Market by completing any of these Foundations Objective Groups :
Venturing Out
Diving in
On your way"

Nou mooi is dat , dat zijn dus allemaal Online modus.. Daaag.. Dan maar geen UT dit jaar.. man man man
Iemand die dat kan bevestingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stronkie schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:37:
[...]

Geen idee

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 23:29
Stronkie schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:37:
[...]

Het lijkt erop. Voor mij is online geen probleem maar ik denk dat je met deze setup idd een paar potjes rivals en of squad battles moet spelen (al is SB ook offline)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:22

Sinds het overstappen naar de 4231 wide begon het te lopen voor mij. Momenteel div3 en erg benieuwd naar de eerste WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 11:09:
[...]
Sinds het overstappen naar de 4231 wide begon het te lopen voor mij. Momenteel div3 en erg benieuwd naar de eerste WL.
Welke code gebruik je?

Mijn voornaamste issue tot nu toe is dat mij spelers altijd 5-10m van de tegenstander af staan terwijl ik omgekeerd vrijwel altijd meteen onder druk sta.

Misschien moet ik dit niet als een nieuwe fifa zien, maar gewoon even mijn tactics met een hoge lijn etc uit fc25 kopieren :+

Ben alleen bang dat als ik hoger ga spelen, dat je dat in de counter kapot gemaakt word in de huidige dribbel-meta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:31:
[...]

Welke code gebruik je?

Mijn voornaamste issue tot nu toe is dat mij spelers altijd 5-10m van de tegenstander af staan terwijl ik omgekeerd vrijwel altijd meteen onder druk sta.

Misschien moet ik dit niet als een nieuwe fifa zien, maar gewoon even mijn tactics met een hoge lijn etc uit fc25 kopieren :+

Ben alleen bang dat als ik hoger ga spelen, dat je dat in de counter kapot gemaakt word in de huidige dribbel-meta :+
Ik had gisteren zo'n pipo die vanaf de afstrap meteen zo'n rainbow truc deed en scoorde. Ben meteen game geleaved. Het is eerder FC 25 en een half dan een nieuwe game. Merk ook dat ik al meteen stuk minder speel dan de release vorig jaar. Die gauntlet mode lijkt me ook helemaal niks. Als ik het goed begrijp moet je elke keer een nieuwe squad gebruiken? Die gaan we ook maar overslaan denk ik.

[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 30-09-2025 12:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:35:
[...]

Ik had gisteren zo'n pipo die vanaf de afstrap meteen zo'n rainbow truc deed en scoorde. Ben meteen game geleaved. Het is eerder FC 25 en een half dan een nieuwe game. Merk ook dat ik al meteen stuk minder speel dan de release vorig jaar. Die gauntlet mode lijkt me ook helemaal niks. Als ik het goed begrijp moet je elke keer een nieuwe squad gebruiken? Die gaan we ook maar overslaan denk ik.
Ik heb gisteren wel ff een poging uit nieuwsgierigheid gedaan, maar ik weet zeker dat ik mijjn tweede potje met nieuw team tegen iemand speelde die nog geen beperkingen had.

Dan ben je er snel klaar mee idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:39:
[...]

Ik heb gisteren wel ff een poging uit nieuwsgierigheid gedaan, maar ik weet zeker dat ik mijjn tweede potje met nieuw team tegen iemand speelde die nog geen beperkingen had.

Dan ben je er snel klaar mee idd.
Klopt, gisteren ook ff gedaan. 1e potje met mijn sterkste team, 2e potje met een veel zwakker team. Maar wel een tegenstander die met zijn sterkste team speelt. Klaar mee dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:12:
[...]

Klopt, gisteren ook ff gedaan. 1e potje met mijn sterkste team, 2e potje met een veel zwakker team. Maar wel een tegenstander die met zijn sterkste team speelt. Klaar mee dus.
Je begint je wel af te vragen wie al die rotzooi toch verzint bij EA :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:13:
[...]

Je begint je wel af te vragen wie al die rotzooi toch verzint bij EA :+
Waarom veranderden als het bedrijf 50 Miljard waard is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Bossie schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:31:
[...]

Welke code gebruik je?

Sinds ik mijn konate op ballplaying defender aggresive heb staan. En fofana ernaast met defender en balanced zijn deze veel agressiever. Hiervoor stonden ze zo af te wachten tot de speler er langs ging dribbelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cubert20 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:17:
[...]

Sinds ik mijn konate op ballplaying defender aggresive heb staan. En fofana ernaast met defender en balanced zijn deze veel agressiever. Hiervoor stonden ze zo af te wachten tot de speler er langs ging dribbelen.
Die Konate is ook echt bloed irritant om tegen te spelen. Snel en heel sterk in duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:52
Zijn er goede guides voor first time fifa speler? Ik word finaal in de pan gehakt haha.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:18
OMG onverhandelbare mbappe gekregen.. Poh niet normaal. Geen ervaring mee .. hoe zouden jullie hem gebruiken wat voor opstelling etc Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlprYRot-P0qMKX3HITi2O6hQoc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zxlnEBV5NjiAlD13jDqNHNtn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqJG3wUOdGh7ZTEBBFp1ikunGD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nNmihl9KglhkukZ2XvNFuNvW.jpg?f=fotoalbum_large

Echt die pope tegen me ging god mode, dit sloeg echt nergens op _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Voor diegene die nog twijfelen om Eusebio silver icon binnen te halen, heb ik hier een leuke fragmentje. Net als vorig jaar is zijn eerste aanname en balvaardigheid echt subliem. Hopelijk krijgen de silver icons in de toekomst nog een evo. Dit was tijdens mijn eerste wedstrijd voor Gauntlet. De tweede wedstrijd helaas verloren met penalties. Ik had geen idee dat mijn wissels ook telde. Enfin, zou de derde toch niet halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 30-09-2025 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:40:
[Afbeelding]

Echt die pope tegen me ging god mode, dit sloeg echt nergens op _O-
Zo herkenbaar dit, zoveel potjes waarbij elk schot van de tegenstander erin gaat ondanks Kahn.
Dit terwijl ik zelf steeds tegen een muur opboks.

Laatste potje had 17 goals, tegenstander staat op zijn eigen zestien en bij elke omschakeling een lange bal door het midden waarbij mijn CB’s toekijken en je door een playerswitch meteen het duel al verloren hebt.

Ik denk dat ik dit jaar wel heel erg snel klaar ben met deze fifa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:22:
[...]

Zo herkenbaar dit, zoveel potjes waarbij elk schot van de tegenstander erin gaat ondanks Kahn.
Dit terwijl ik zelf steeds tegen een muur opboks.

Laatste potje had 17 goals, tegenstander staat op zijn eigen zestien en bij elke omschakeling een lange bal door het midden waarbij mijn CB’s toekijken en je door een playerswitch meteen het duel al verloren hebt.

Ik denk dat ik dit jaar wel heel erg snel klaar ben met deze fifa.
Ja ik was eerst hoopvol gestemd. Maar nu ik al tijden heen en weer pendel tussen div. 7 en 8, begint het irritant te worden. Buiten het feit dat mijn 2 cv's lijken op 2 statische flatgebouwen, en de (vaak) damesspitsen door de straten van de flatgebouwen heen glippen als behendige Fatbike bestuurders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-10 09:31
Ik snap niet dat ze een game gemaakt hebben waarbij je de bal niet kan afpakken. Als mensen gewoon lopen te draaien is het bijna niet te doen. Bij een aanname beetje teruglopen en draaien en je kan er bijna niet bij... zal ook wel echt skill issue zijn maargoed. Nu einde div 6 maar wil eigenlijk niet naar 5 gaan.. Die gauntlet is echt moeilijk, veel mensen met hoog skill level lijkt het. Denk dat de casuals er al geen zin in hebben met die 3 teams haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
Het tweede deel van de FC-points van de pre-order is al toegevoegd op mijn account. Stuk eerder dan verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Ja is 1 oktober, je krijgt altijd ene deel gelijk en een deel op de eerste van de maand. (Heb ea play pro dus krijg altijd die punten ook daarop). Gelijk maar even dat 1500 punten pakje open gemaakt. Messi, Llorente en IF Felix opzich prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:24
Beavbusi schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 00:05:
Ik snap niet dat ze een game gemaakt hebben waarbij je de bal niet kan afpakken. Als mensen gewoon lopen te draaien is het bijna niet te doen. Bij een aanname beetje teruglopen en draaien en je kan er bijna niet bij... zal ook wel echt skill issue zijn maargoed. Nu einde div 6 maar wil eigenlijk niet naar 5 gaan.. Die gauntlet is echt moeilijk, veel mensen met hoog skill level lijkt het. Denk dat de casuals er al geen zin in hebben met die 3 teams haha
Dan speel je gewoon niet meer zal iedereen blij mee zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Oh nee hoor ik doe het gewoon terug, heb alleen liever dat verdedigen wat makkelijker is voor iedereen. Ik heb een paar vrouwen gekocht die overal doorheen lopen. Daarnaast een Duits icoontje ingesteld. Binnenkort een potje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:52:
Oh nee hoor ik doe het gewoon terug, heb alleen liever dat verdedigen wat makkelijker is voor iedereen. Ik heb een paar vrouwen gekocht die overal doorheen lopen. Daarnaast een Duits icoontje ingesteld. Binnenkort een potje doen?
Reiten, James en Kerr voorin, maar idd verdedigen is vrijwel kansloos tegen dribbels. Het moet gewoon even wat beter getuned worden en dan is het prima. Tenzij dit is wat EA als doel had met de competitive en authentic gameplay modes.

Anders heb je dadelijk gewoon weer de drop-back/counter meta en daar zit niemand op te wachten.
Ik begrijp echter dat de hogere divisies dat echter al zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Bossie schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:57:
[...]

Reiten, James en Kerr voorin, maar idd verdedigen is vrijwel kansloos tegen dribbels. Het moet gewoon even wat beter getuned worden en dan is het prima. Tenzij dit is wat EA als doel had met de competitive en authentic gameplay modes.

Anders heb je dadelijk gewoon weer de drop-back/counter meta en daar zit niemand op te wachten.
Ik begrijp echter dat de hogere divisies dat echter al zijn :?
Ik had toevallig le tissier https://www.futbin.com/26/player/17328/maya-le-tissier gepacked. Die kon prima naast konate, dus ik die proberen.
Die heeft jockey+, dat maakt echt een wereld van verschil. Over een poos heeft iedereen alleen maar vrouwen in zijn team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 16:50
cubert20 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 12:08:
[...]

Ik had toevallig le tissier https://www.futbin.com/26/player/17328/maya-le-tissier gepacked. Die kon prima naast konate, dus ik die proberen.
Die heeft jockey+, dat maakt echt een wereld van verschil. Over een poos heeft iedereen alleen maar vrouwen in zijn team ;)
Jockey of Jockey+ maken echt een groot verschil. Gila van Lazio is een verdediger van 1-2k en doet het beter dan menig duurdere speler.

Heb nu net IF Pavard neergezet, eens kijken hoe die het gaat doen. Met alle nieuwe fifa points die vannacht gegeven zijn, zag ik prijzen zo inzakken, dat ik gok dat we vandaag wel ongeveer op een laagtepunt in de markt zitten (voor duurdere kaartjes dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpaceOdyssey schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:53:
Het tweede deel van de FC-points van de pre-order is al toegevoegd op mijn account. Stuk eerder dan verwacht.
Ja, ik heb ze ook. Alleen is volgens mij een foutje van EA. Markt is meteen gecrasht daarna.

Wat doen jullie met de punten trouwens? Bewaren voor Season Pass of packs kopen?

Ik wil het trouwens eens gaan proberen met een 4-1-2-1-2 (2) op advies van mijn zoon met onderstaand team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yx9nYEbKN_C2EVWy6eBEBUhlndY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pEhCLvGRR3GF69pSprJq5Ip1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Moody2204 op 01-10-2025 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 12:08:
[...]

Dat zou me niet verbazen, ik heb vorig jaar ook voornamelijk met een vrouwen team voor de aanval gespeeld.
Je bent vaak sneller/behendiger, echter je moet niet verwachten fysieke duels te gaan winnen tegen de mannen.

Hetzelfde principe als je bijvoorbeeld met Butragueno speeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Beavbusi schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 00:05:
Skill gap denk ik🤣.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk die Hero upgrade SBC met 1 85 rated team en 1 86 rated team als je basisteam 85 rated is en te weinig coins. Naar mijn idee net te prijzig voor de beginfase van het spel (zeker als je niet kan handelen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16

Mauz1978

Console War Veteran

Daar krijg je die punten voor; om ze snel voor pakjes uit te geven in de hoop dat je die hero kan maken, en daarna weer gedesillusioneerd bent dat van alle 20X81+ geen enkele boven de 83 is uitgekomen :+

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:19
Moody2204 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 19:28:
Leuk die Hero upgrade SBC met 1 85 rated team en 1 86 rated team als je basisteam 85 rated is en te weinig coins. Naar mijn idee net te prijzig voor de beginfase van het spel (zeker als je niet kan handelen).
precies dit.
Mijn team is 84.
Van die gratis meuk pakketten moet je het ook niet hebben.
Als je geen creditcard heb gebruikt kan je deze SBC bijna niet doen.
Of je moet packluck hebben maar die heb ik al jaren niet.
Heb 3 kaarten van 88 en een verdwaalde 85 en een zooi 84 en 83 als fodder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
King uit de Hero SBC wel prima 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Giuly uit de sbc.

Al graham hanssen daar staan, dus een dikke L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Hanssen is idd een prima speler
Traeces schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:24:
Giuly uit de sbc.

Al graham hanssen daar staan, dus een dikke L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:05:
Daar krijg je die punten voor; om ze snel voor pakjes uit te geven in de hoop dat je die hero kan maken, en daarna weer gedesillusioneerd bent dat van alle 20X81+ geen enkele boven de 83 is uitgekomen :+
Ik bewaar mijn punten voor de season pass denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:37:
[...]

Ik bewaar mijn punten voor de season pass denk ik.
Al bekend wat die gaat kosten? Ik bewaar denk ik ook mn punten vooralsnog. Vorig jaar in het begin gebruikt en kreeg 3x niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXfzpka9lgpFQ_ongSBzhMx7XEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MmV21S6HYmRFLvN0nOuSUvSj.jpg?f=fotoalbum_large

Keane uit de SBC, hele BPL Hero voorhoede nu. Heerlijk team zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-10 23:01
Sn3gG3l schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:42:
[...]

Al bekend wat die gaat kosten? Ik bewaar denk ik ook mn punten vooralsnog. Vorig jaar in het begin gebruikt en kreeg 3x niks.
Zal het maar doen ja! Heb pakketje aangeschaft van 1500 punten en als beste Mbeumo helemaal ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Giuly hier ... Net als vorig jaar ook al twee keer gepacked in beginfase. Ach ja, 100K speler. Diani naar spits samen met Eusebio en Giuly op RM. Kleine behendige spelers zijn nu best effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Sorry een losse FC 26 vraag.
Waarom is de 1.000.004 update voor FC 26 gewoon 58,8 gig op de Playstation 5, dit gaat toch nergens over?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, van 6-3 voor naar 6-9 verlies. En weeeeeeeer gedegradeerd naar div. 8. Wat een spel... pffffff.

Ik krijg deze versie niet onder controle wat ik ook doe. Ben er ook nog nooit zo snel op uitgekeken al.

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 01-10-2025 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:40:
Nou, van 6-3 voor naar 6-9 verlies. En weeeeeeeer gedegradeerd naar div. 8. Wat een spel... pffffff.

Ik krijg deze versie niet onder controle wat ik ook doe. Ben er ook nog nooit zo snel op uitgekeken al.
Morgen gewoon ff R9 packen uit de rivals rewards en dan ben je zo door d7 heen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:52:
[...]

Morgen gewoon ff R9 packen uit de rivals rewards en dan ben je zo door d7 heen :+
Als dat gebeurt, trakteer ik je ;)

Waarschijnlijk moest ik ook nog wennen aan mijn nieuwe taktiek, want later ging het al iets beter. Ik vind het nog wel lastig met al die taktieken, want iedere taktiek heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. Het is weer echt zoeken wat me nu het beste bevalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Moody2204 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 23:13:
[...]

Als dat gebeurt, trakteer ik je ;)

Waarschijnlijk moest ik ook nog wennen aan mijn nieuwe taktiek, want later ging het al iets beter. Ik vind het nog wel lastig met al die taktieken, want iedere taktiek heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. Het is weer echt zoeken wat me nu het beste bevalt.
De meeste pro's zijn toch voor 4231 (2) breed en 4411 (2) gegaan. Twee CDM's of twee CM's zijn toch wel belangrijk om het midden dicht te houden of voor een extra man tijdens het opbouwen. Ik wissel af tussen die twee opstellingen, afhankelijk of ik voor of achter sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Lashrom schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 23:44:
[...]

De meeste pro's zijn toch voor 4231 (2) breed en 4411 (2) gegaan. Twee CDM's of twee CM's zijn toch wel belangrijk om het midden dicht te houden of voor een extra man tijdens het opbouwen. Ik wissel af tussen die twee opstellingen, afhankelijk of ik voor of achter sta.
Ik heb nu ook een tijdje met 433 varianten gespeeld, maar vind dat dit jaar een LW/RW te passief is en meestal veel te ver weg om het spel te beinvloeden - ook in de aanval. Als je niet een snelle counter met bal over de top of in de diepte kan spelen, je heel weinig aan ze hebt. Ook als inside forward blijven ze te ver naar buiten staan in de aanval. Misschien dat roaming nog kan helpen, maar aan een LM/RM heb je in de verdediging (en opbouw) toch meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:52:
[...]

Helaas... 84 rated Bernardo Silva als 'beste' uit mijn Rivals rewards, gaat mij er ook niet doorheen slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 23:44:
[...]

Toch beviel die 41212(2) mij wel moet ik zeggen. Vooral omdat deze variant 2 cm's en 1 cdm heeft en het compact staat. En voor mijn gevoel stonden de cv's ook niet te ver uit elkaar, wat ik bij mijn eerdere 442 wel vond.
Nadeel is wel dat alles vrij gecentreerd staat en je eigenlijk zonder echte vleugels speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 09:12:
[...]

Helaas... 84 rated Bernardo Silva als 'beste' uit mijn Rivals rewards, gaat mij er ook niet doorheen slepen.
Hier een weer eens een katoto, de sbc fodder stapel zit inmiddels weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Mars18 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:02:
Sorry een losse FC 26 vraag.
Waarom is de 1.000.004 update voor FC 26 gewoon 58,8 gig op de Playstation 5, dit gaat toch nergens over?
Het is niet dat je installatie 58.8GB groter is daarna he , maar eens...het is een grote file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Bossie schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:11:
[...]

Hier een weer eens een katoto, de sbc fodder stapel zit inmiddels weer vol.
Vol? Geen hero gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Zo, tegen beter weten in toch maar wat fodder gekocht en de Hero SBC gedaan - Robbie Keane! Dat was die 50k wel waard...

Nu had ik Cha Bum Kun al uit de preorder pack, en Frimpong uit mijn Rival rewards. Dus dit wordt switchen naar een 2-spitsen systeem en Premier League spelers. Eerst maar een simpele 442 gebruiken - zijn er goede, niet al te dure, Premier League spelers, of kan ik beter wat BWSL dames als Reiten en Kelly gaan gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2720obGni_WGJA2jJrTwXFl1_Fk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lG3STShBDgA9JWOMDCX0S4Ly.png?f=fotoalbum_large

Koeman -> Konate
Lekker centraal duo zo, aanvoeder en coach :) Vorig jaar vond ik Koeman ook fijn, alle versies waar ik toen mee gespeeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Heb jij nog trade tips ? :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cubert20
Toch de hero sbc maar gedaan.
Doumbia eruit :)
Mijn team is best aardig, nou ikzelf nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cMxbhxHWWegW5CVfYQ23TQJkp6c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6amgT56vfFwvEUR8FLz1aG1H.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bompastor waarvoor ik een paar kaartjes moest bijkopen.

Mijn stapel zit voornamelijk vol met 80-83, in deze fase bewaar ik dit nog even.
Tenzij ik me later vandaag verveel in de trein en alles door de 77+ upgrade doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
heron schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:42:
[...]

Ik heb nu ook een tijdje met 433 varianten gespeeld, maar vind dat dit jaar een LW/RW te passief is en meestal veel te ver weg om het spel te beinvloeden - ook in de aanval. Als je niet een snelle counter met bal over de top of in de diepte kan spelen, je heel weinig aan ze hebt. Ook als inside forward blijven ze te ver naar buiten staan in de aanval. Misschien dat roaming nog kan helpen, maar aan een LM/RM heb je in de verdediging (en opbouw) toch meer.
Klopt helemaal. Eerlijk gezegd komt er vrij weinig (loop) acties uit mijn buitenspelers. Zelfs op de RM/LM posities, moet ik ze vaak zelf aansturen anders komt er vrij weinig gevaar uit. Maar het helpt wel om de flanken wat bezet te houden mocht ik counters tegen krijgen.
Moody2204 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 09:15:
[...]

Toch beviel die 41212(2) mij wel moet ik zeggen. Vooral omdat deze variant 2 cm's en 1 cdm heeft en het compact staat. En voor mijn gevoel stonden de cv's ook niet te ver uit elkaar, wat ik bij mijn eerdere 442 wel vond.
Nadeel is wel dat alles vrij gecentreerd staat en je eigenlijk zonder echte vleugels speelt.
Zekers! Ik had het gister ook uitgeprobeerd. Je kan er leuk tiki taka mee spelen en met twee spitsen ben je wat gevaarlijker voorin door je tweede spits weg te sturen met diepe pass. Ook zeer goed en fijn dat deze opstelling ook weer effectief is in tegenstelling tot vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 14:23
Iemand een tip hoe je de 2.000 pre-order punten het beste kunt gebruiken?
Is er een nu een promopack die je zou moeten halen of komt er iets aan waar ik op moet wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Ik zou die 1500 20 x 81+ halen . Zie bijna iedereen er wel een walkout mee packen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Beavbusi schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 13:36:
Ik zou die 1500 20 x 81+ halen . Zie bijna iedereen er wel een walkout mee packen.
Lol ik las het verkeerd :D Ik las 1500 x 81 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Dan heb je ze allemaal :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Maichel schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 14:27:
[...]

Lol ik las het verkeerd :D Ik las 1500 x 81 :o
Die wil ik wel hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Pff die zilveren Yashin en Garrincha heb ik nu "bij toeval" bijna gehaald, die andere ga ik niet doen...wat een gedoe.

Je kan wel voorspellen dat daar dikke evo's voor komen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
vVanavond MM, vorige week 150 kaarten met 1.5K winst verkocht. Er staan nu weer 150 kaarten klaar voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
llovesoccerx7 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:53:
[...]
vVanavond MM, vorige week 150 kaarten met 1.5K winst verkocht. Er staan nu weer 150 kaarten klaar voor vanavond.
Dat is nu te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Valt mee, zijn nog 2 opties mogelijk die nog wat opleveren helaas geen ruimte meer🤣. En als het uit is valt er ook nog genoeg te doen altijd.

[ Voor 11% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-10-2025 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Welke twee opties dan? Care to share :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:31
Ik kom er niet in deze fifa.. mn team is prima, verschillende opstellingen gebruikt en tactieken, niks voelt goed.
Het is achterin niet te verdedigen, aanvallend kom ik er ook moeizaam doorheen. Schommel tussen divisie 7 en 8, waar ik vorige fifa divisie 3 het meest in zat. Het nare is ook dat ik mijn vinger er niet op kan leggen. Probeer echt te grinden om beter te worden maar zie na alle dagen echt amper verbetering terwijl iedereen om me heen dat wel maakt. Wordt regelmatig in divisie 7 gewoon compleet weggeblazen 😆😆

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Korkss schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 20:06:
Ik kom er niet in deze fifa.. mn team is prima, verschillende opstellingen gebruikt en tactieken, niks voelt goed.
Het is achterin niet te verdedigen, aanvallend kom ik er ook moeizaam doorheen. Schommel tussen divisie 7 en 8, waar ik vorige fifa divisie 3 het meest in zat. Het nare is ook dat ik mijn vinger er niet op kan leggen. Probeer echt te grinden om beter te worden maar zie na alle dagen echt amper verbetering terwijl iedereen om me heen dat wel maakt. Wordt regelmatig in divisie 7 gewoon compleet weggeblazen 😆😆
Welke tactics speel je? 4411 en 4231 lijken stabieler in defence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:31
Augy schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 20:18:
[...]

Welke tactics speel je? 4411 en 4231 lijken stabieler in defence
Speel 4-2-3-1 met 3 cam’s.
Waarvan er 2 het spel breed houden een klassieke 10. Vind dat tot nu toe het fijnst spelen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste