Ik ga uiteindelijk toch wel alle silver icons grinden. Ik durf te wedden dat er weer silver objectives komen of custom evo's voor deze icons. En het is weer iets leuks voor de verandering.
Dat denk ik ook, ik zie alleen enorm op tegen vooral zo gigantisch veel squadbattle potjes. Dat vind ik zo geestdodend.Lashrom schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:23:
Ik ga uiteindelijk toch wel alle silver icons grinden. Ik durf te wedden dat er weer silver objectives komen of custom evo's voor deze icons. En het is weer iets leuks voor de verandering.
Ga er daarom niet aan beginnen. Na vorige week al die potten gespeeld te hebben, ben ik er voor een heel jaar wel weer klaar mee.Moody2204 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:46:
[...]
Dat denk ik ook, ik zie alleen enorm op tegen vooral zo gigantisch veel squadbattle potjes. Dat vind ik zo geestdodend.
Ik twijfel wel nu man haha. Roberto Carlos is natuurlijk een mega kaart maar voor 1.5m coins kan ik mijn BPL zeer goed upgraden haha.
Keuzes keuzes...
Keuzes keuzes...
PSN: Maichel
Drie potjes Rivals: 9-6, 6-6 en 4-7... het is leuker, maar ze moeten iets doen aan de jockey en draaisnelheid van je verdedigers. Als je nu een keertje niet perfect zit, of een verdediger niet goed een aanvaller trackt, dan hang je meteen. Ook die directe schoten op een through pass in de verre hoek mogen wel wat minder perfect zijn...
Ik zou hem verkopen lekker investeren om meer coins te maken👌🏻Maichel schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:19:
Ik twijfel wel nu man haha. Roberto Carlos is natuurlijk een mega kaart maar voor 1.5m coins kan ik mijn BPL zeer goed upgraden haha.
Keuzes keuzes...
rivals is anders ook wel een grind voor 10x75+Traeces schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:07:
[...]
Ga er daarom niet aan beginnen. Na vorige week al die potten gespeeld te hebben, ben ik er voor een heel jaar wel weer klaar mee.

@Maichel ik zou hem verkopen als de game volledig uit is.
Roberto Carlos is prima als een aanvallende back, maar 90% speelt toch met fullbacks.
[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 25-09-2025 21:58 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou, ik heb het wel weer gezien met dit spel nadat ik net ben afgeslacht door een voorhoede van 3 vrouwen van 1.30 mtr.
Wat een spel. Pfffff....
Wat een spel. Pfffff....
Paar dagen voor de eerste WL ja.llovesoccerx7 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:47:
[...]
Ik zou hem verkopen lekker investeren om meer coins te maken👌🏻
Allemaal in Rivals en Champs voltooien. Helaas een kwestie van tijd en geduld. Wellicht af en toe Squad Battles erbij doen, maar niet al te veel. Ik vind het zelf namelijk een hersendodelijk game mode..Moody2204 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:46:
[...]
Dat denk ik ook, ik zie alleen enorm op tegen vooral zo gigantisch veel squadbattle potjes. Dat vind ik zo geestdodend.
Oeh dat is te laat voor het investeren dat
gaat nu beginnen met de release. Ik hoop na dit weekend een mooie 1,5M aan te tikken na het handelen.
Zat te twijfelen maar heb hem toch maar besteld. Na het werk ophalen bij Mediamarkt en dit weekend in FUT duiken. Met 25 was ik snel klaar, maar de vernieuwde gameplay van dit deel lijkt me erg leuk.
Investeren gaat altijd wel goed. Dat vind ik misschien nog wel leuker dan spelen.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 02:34:
[...]
Oeh dat is te laat voor het investeren dat
gaat nu beginnen met de release. Ik hoop na dit weekend een mooie 1,5M aan te tikken na het handelen.
Prijs zal voor WL hoger liggen nu, dus even kijken wat ik doe nog.
Theo en Kante, wat een tandem jongens
en dan leao er nog even voor, ga wel redelijk door div7 heen nu
:strip_exif()/f/image/tjwqNwQw1isGawWXa6F0FXmd.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 26-09-2025 12:03 ]
Creditcard?Augy schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 12:02:
Theo en Kante, wat een tandem jongensen dan leao er nog even voor, ga wel redelijk door div7 heen nu
[Afbeelding]
Leuk team! Ik heb Theo ook untradable gepackt en zat te zoeken naar goede links. Kante is het nog wel, hij lijkt op papier wel stukje gedowngrade tov vorig jaar?Augy schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 12:02:
Theo en Kante, wat een tandem jongensen dan leao er nog even voor, ga wel redelijk door div7 heen nu
Ik wacht nog even met kopen van tradable spelers voor mijn team tot de content vanavond. Met de standaard release uit en waarschijnlijk weer allemaal store packs, denk ik dat de prijzen nog hard gaan kelderen.
Hier heb je geen credit card voor nodig. Beetje handelen (en geluk hebben) en je zit hier zo aan.
Zelf geluk gehad door uit eerste Marquee Matchups een Virgil van Dijk a 340k te krijgen. Met wat verder spelen en klein beetje traden nu 580k te besteden. Maar je ziet helaas alweer genoeg teams die 1M+ zijn...
[ Voor 27% gewijzigd door heron op 26-09-2025 13:10 . Reden: tweede quote erbij ]
Jeetje, het is wel wat met een volledige Engelse team Rivals wedstrijden spelen. Ik mis mijn Kvara, Gvardiol en Diani vanaf het begin ondanks dat ik ze nog kan wisselen verdomme. Je kan zien dat de kwaliteiten van de Engelse voetbalspelers met de jaren beduidend slechter is geworden ...
Dat wordt nog wel wat met Champs.
Dat wordt nog wel wat met Champs.

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 26-09-2025 14:06 ]
Handelen joh. Handelen vind ik t leukste van FUT. En ja, gisteren Roberto Carlos voor inmiddels 1.8 miljoen packen helpt ook haha
Bijna klaar met div 5 hier.
[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 26-09-2025 14:30 ]
Ik heb een week met Kante gespeeld, niets mis mee.heron schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:05:
[...]
Leuk team! Ik heb Theo ook untradable gepackt en zat te zoeken naar goede links. Kante is het nog wel, hij lijkt op papier wel stukje gedowngrade tov vorig jaar?
Ik wacht nog even met kopen van tradable spelers voor mijn team tot de content vanavond. Met de standaard release uit en waarschijnlijk weer allemaal store packs, denk ik dat de prijzen nog hard gaan kelderen.
[...]
Hier heb je geen credit card voor nodig. Beetje handelen (en geluk hebben) en je zit hier zo aan.
Zelf geluk gehad door uit eerste Marquee Matchups een Virgil van Dijk a 340k te krijgen. Met wat verder spelen en klein beetje traden nu 580k te besteden. Maar je ziet helaas alweer genoeg teams die 1M+ zijn...
Daarnaast is Benzema ook een prima optie als je met twee spitsen speelt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat moet je uiteindelijk zelf bepalen.JDdeV1992 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:02:
Is het de 70 euro wel waard?
Maar wat zijn je verwachtingen?
globaal genomen is het natuurlijk gewoon een getweakte fc 25 met wat kleine veranderingen.
Er komen vanzelf ook wel goede deals. Dan kun je hem goedkoper op de kop tikken.
Das waar maar deze games zijn simpelweg het leukst bij release wanneer veel mensen het spelen. Ze verliezen behoorlijk waarde naar maten van de tijd.cubert20 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:49:
[...]
Dat moet je uiteindelijk zelf bepalen.
Maar wat zijn je verwachtingen?
globaal genomen is het natuurlijk gewoon een getweakte fc 25 met wat kleine veranderingen.
Er komen vanzelf ook wel goede deals. Dan kun je hem goedkoper op de kop tikken.
Handelen is voor mij het verschrikkelijkste wat er is. Heb al diverse keren pogingen ondernomen, maar altijd leed dit tot verlies. Ik ben er gewoon niet handig in. Nadeel is wel dat als je dan ook geen packluck hebt, je al snel achter de powercurve aanloopt. Met dus ook geen WL voor mij in dit geval. Heb al wel de punten, maar ik kan (nog) niet in div. 6 komen. Sterker nog ik ben al 5x gepromoveerd naar 7, en net zoveel x gedegradeerd naar 8. Ik blijf vooral nu hangen op een dood punt. Maar zoals al eerder hier geschreven, het moet zich nog steeds een beetje uitsorteren. En als dit mijn niveau is, dan zij het maar zo. Want op zich speel ik wel leuke potjes. Dat doe ik toch het liefste. En het sweatfest wat WL toch altijd is, daar kijk ik ook niet per se naar uit.Maichel schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 14:30:
[...]
Handelen joh. Handelen vind ik t leukste van FUT. En ja, gisteren Roberto Carlos voor inmiddels 1.8 miljoen packen helpt ook haha
Bijna klaar met div 5 hier.
[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 26-09-2025 17:26 ]
Wat dacht je van spelen, alles verkopen wat je packt, doelstellingen halen en dus packs.(en een beetje mazzel met konate, rudiger en leao) En vooral niet jammeren als je weer eens 'onterecht' verliest van Duitsers, vrouwen of doordat EA tegen je is. laterssss

Overigens ook gelijk mn laatste reactie op je dit jaar mark, hoop dat je weer een mooi jaar tegemoet gaat
[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 26-09-2025 18:43 ]
Haha op je teentjes getrapt ( misschien omdat je er wel geld insteekt ?)Augy schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 18:21:
[...]
Wat dacht je van spelen, alles verkopen wat je packt, doelstellingen halen en dus packs.(en een beetje mazzel met konate, rudiger en leao) En vooral niet jammeren als je weer eens 'onterecht' verliest van Duitsers, vrouwen of doordat EA tegen je is. laterssss
Overigens ook gelijk mn laatste reactie op je dit jaar mark, hoop dat je weer een mooi jaar tegemoet gaat
Ik speel en verkoop ook maar heb niet het budget die spelers te kopen
En heb je deze editie al een post gezien van mij erover?
En dan wil ik jou niet horen jammeren over lag, nooit wat packen ,dat alles traag is of je onterecht verliest
Daaaag
Ook al steekt hij er wel geld in so what ?Markvd1984 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 18:46:
[...]
Haha op je teentjes getrapt ( misschien omdat je er wel geld insteekt ?)
Ik speel en verkoop ook maar heb niet het budget die spelers te kopen
En heb je deze editie al een post gezien van mij erover?
En dan wil ik jou niet horen jammeren over lag, nooit wat packen ,dat alles traag is of je onterecht verliest
Daaaag
Maar gelijk weer credit card roepen , wat voegt dat toe ? Als je een behoorlijke kaart in de eerste week packt ben je al snel onderweg naar 500k.
Ik had ook al me shit gequick selled zoals die domme tifo etc. Dan zit je al snel op 250k / 500k.
Daarbij check futbin voor die spelers prijzen. Zijn niet eens heel duur.
Maar vooral lekker zoveel azijn blijven zuipen, wees eens een keer positief, zal je leven een stuk fijner maken.
Het was meer als grap bedoel creditcard hoor maargoed hij hapte er wel erg opTraeces schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:04:
[...]
Ook al steekt hij er wel geld in so what ?
Maar gelijk weer credit card roepen , wat voegt dat toe ? Als je een behoorlijke kaart in de eerste week packt ben je al snel onderweg naar 500k.
Ik had ook al me shit gequick selled zoals die domme tifo etc. Dan zit je al snel op 250k / 500k.
Maar vooral lekker zoveel azijn blijven zuipen, wees eens een keer positief, zal je leven een stuk fijner maken.
Dit! Hou is op met dat gejank en gezeik in dit forum chef, je gedraagt je contine als een kind van 12 terwijl je tog echt uit 1984 komt. Grow up en ga ergens jammeren en (ongefundeerde) kritiek leveren op andere.Traeces schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:04:
[...]
Ook al steekt hij er wel geld in so what ?
Komt waarschijnlijk omdat ik alweer 2/3 edities je geklaag voorbij zie komen op dit forum en niet echt uit kijk naar weer een jaarMarkvd1984 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:09:
[...]
Het was meer als grap bedoel creditcard hoor maargoed hij hapte er wel erg op
sorry ik lees hem nu pas, weet niet of iemand heeft geantwoord maar bij je tactiek. Waar je kiest wie de corners neemt etc. Ik heb hem op Engels staan dan is het "Assignments"
14 oktoberAugy schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:16:
Maarre terug naar de orde van de dag.
Wanneer krijgen we die packs uit FC25? Weer ergens oktober ofzo?
Mensen verdragen je hier niet meer door het continue geklaag en achterlijke opmerkingen. Wat al jaren lang aanhoud.Markvd1984 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:09:
[...]
Het was meer als grap bedoel creditcard hoor maargoed hij hapte er wel erg op
Misschien was het als een grap bedoeld, maar vanuit jouw mond ( vingers ) zien mensen het niet als een grap.
Omdat continu is fc creditcard , Duitsers, kut vrouwen, debielen en mogoolen van ea is.
Denk nou eens na voordat je hier wat op het forum kwakt.
Ok bij deze zal ik alles wat ik vind slecht vind etc niet melden op dit forumTraeces schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:00:
[...]
Mensen verdragen je hier niet meer door het continue geklaag en achterlijke opmerkingen. Wat al jaren lang aanhoud.
Misschien was het als een grap bedoeld, maar vanuit jouw mond ( vingers ) zien mensen het niet als een grap.
Omdat continu is fc creditcard , Duitsers, kut vrouwen, debielen en mogoolen van ea is.
Denk nou eens na voordat je hier wat op het forum kwakt.
Ik zal niet de feiten benoemen etc
Ik verwacht van jou dan hetzelfde
Ik zal niks negatiefs meer plaatsen over ea en wat ik er allemaal slecht van vind
Ik verwacht dan ook hetzelfde van jou over lag gameplay etc
En aangezien je mij aanspreekt verwacht ik ook dat je anderen aanspreekt als ze slecht praten over het spel
Bij deze mijn belofte geen negatieve dingen over es ,vrouwen Duitsers etc
Misschien is het beter als jij gewoon weg gaat hiero.
Toch jammer dat er dan genoeg "pijnpuntjes" zijn.
Ik had al de bug met Path to Pro, probeer nu de Cornerstones Exhibition Objectives te doen maar daar lijkt hij ook maar lukraak dingen te tellen.
Ook een setting toevoegen zodat ik de shadows van de stadiums kan uitzetten en dan nog steeds de shadows tonen
De gameplay is wel prima, dan maar weer rivals
Ik had al de bug met Path to Pro, probeer nu de Cornerstones Exhibition Objectives te doen maar daar lijkt hij ook maar lukraak dingen te tellen.
Ook een setting toevoegen zodat ik de shadows van de stadiums kan uitzetten en dan nog steeds de shadows tonen

En daar begint het Mark gejank weer, inderdaad elk seizoen hetzelfde. Dude je bent al weet ik hoe vaak door een moderator tot de orde geroepen. Doe gewoon eens normaal en draag constructief bij aan het forum of post gewoon helemaal niks meer...Markvd1984 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:52:
[...]
Ok bij deze zal ik alles wat ik vind slecht vind etc niet melden op dit forum
Ik zal niks negatiefs meer plaatsen over ea en wat ik er allemaal slecht van vind
En aangezien je mij aanspreekt verwacht ik ook dat je anderen aanspreekt als ze slecht praten over het spel
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Dit bedoel ik met dat kinderachtige gedrag,Markvd1984 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:52:
[...]
Ok bij deze zal ik alles wat ik vind slecht vind etc niet melden op dit forum
Gelijk weer de situatie omdraaien en betrekken tot iemand anders

Dat doe je iedere keer als iemand je aanspreekt op je gedrag
Gedraag je gewoon en dan kan je echt wel een keer normaal klagen. Maar dat is het punt, bij jouw gaat het vrijwel nooit normaal.
Volgende objectives bug.
Cornerstone pakt de PL objective niet.
Cornerstone pakt de PL objective niet.
Mensen die op de PS5 spelen: loopt bij jullie het spel ook zo vaak vast in laadschermen, en is daar wat aan te doen? Was overigens bij EAFC25 ook al...
Voor de update wel, moet zeggen dat ik het sinds gisteren niet meer hebt.Moody2204 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:34:
Mensen die op de PS5 spelen: loopt bij jullie het spel ook zo vaak vast in laadschermen, en is daar wat aan te doen? Was overigens bij EAFC25 ook al...
Net frenkie gepackt! Hele team weer over de kop, leukste aan die eerste 2 maanden haha
Rivals speelt trouwens top, mag ook gezegt worden
[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 26-09-2025 23:26 ]
Waarom zijn de kits van Real, Barça en anderen nog steeds niet beschikbaar op de transfermarkt nu het spel uit is?
[ Voor 9% gewijzigd door DeJurist op 26-09-2025 23:26 ]
Precies dezelfde dingen hier.barriie schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:04:
Toch jammer dat er dan genoeg "pijnpuntjes" zijn.
Ook een setting toevoegen zodat ik de shadows van de stadiums kan uitzetten en dan nog steeds de shadows tonen![]()
Denk even die objectives doen, maar dat lukt niet echt.
En die schaduwen zijn inderdaad heel irritant.
Ik heel blij dat je die kunt uitschakelen, maar zijn ze er helaas toch weer.
Mijn ogen kunnen dat van licht naar donker echt letterlijk niet goed verwerken, dus dan mis ik de bal weer volledig

Net 3 potjes rivals gespeeld waarbij er allerlei atributen (kanonnen e.d) op het veld bleven staan waardoor het veld totaal onoverzichtelijk was.
2 potjes nipt verloren (4-5 en 5-6 ) en de laatste maar geleaved.
Dat soort rare fratsen heb ik hier dan nog niet gehad. Wel de vastlopers die ik eerder noemde.
Verder vind ik de gameplay wel beter, maar toch heb ik moeite om die een beetje onder controle te krijgen. Ik ben al zeker 7x gepromoveerd naar 7 en net zo vaak gedegradeerd naar 8.
Verder vind ik de gameplay wel beter, maar toch heb ik moeite om die een beetje onder controle te krijgen. Ik ben al zeker 7x gepromoveerd naar 7 en net zo vaak gedegradeerd naar 8.
Iemand ervaring met EA FC 26 op de Switch 2?
Pfff. Nu net 2x rush gedaan. Tijd is om loopt hij vast... Kan niets anders doen dan de console herstarten
Dat had ik vorige week en toen ik de volgende dag weer verder ging stond het er nog.038Zwolle schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 01:42:
Net 3 potjes rivals gespeeld waarbij er allerlei atributen (kanonnen e.d) op het veld bleven staan waardoor het veld totaal onoverzichtelijk was.
Bijzonder irritant aangezien je geen zicht meer hebt op alles in en rondom de middencirkel.
Speel volledig sluiten/opnieuw starten was de oplossing.
Iemand die zubimendi sbc gedaan? Bouwstenen speler krijgen deze spelers upgrades oid?
Nee, alleen betere teamgeest... Ga voorlopig nog geen sbc's doen... Kost me in verhouding te veel coins/kaartenKanters85 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:43:
Iemand die zubimendi sbc gedaan? Bouwstenen speler krijgen deze spelers upgrades oid?
Ik kan' m niet eens doen want je moet 3 teams inleveren die al een hogere rating hebben dan mijn basisteam.Kanters85 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:43:
HDR uitzetten helpt ook daarmee.cubert20 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 01:25:
[...]
Precies dezelfde dingen hier.
Denk even die objectives doen, maar dat lukt niet echt.
En die schaduwen zijn inderdaad heel irritant.
Ik heel blij dat je die kunt uitschakelen, maar zijn ze er helaas toch weer.
Mijn ogen kunnen dat van licht naar donker echt letterlijk niet goed verwerken, dus dan mis ik de bal weer volledig
@Kanters85 ik ziet eraan te denken ivm zijn roles icm chem voor Mariona.
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 27-09-2025 11:04 ]
Zelfde verhaal hier. Heb nog niet eens een fatsoenlijk team op de mat momenteel, ook nog geen 33 chem. Heb nu wel 90k ofzo maar wil eigenlijk nog niet teveel uitgeven wat veel spelers dalen megasnel.Moody2204 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:53:
[...]
Ik kan' m niet eens doen want je moet 3 teams inleveren die al een hogere rating hebben dan mijn basisteam.
Misschien Konate nog halen voor naast Van Dijk...
Nope is gebugged. Gaat weer goed bij ea.barriie schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:56:
Er is iets gebeurd met de Cornerstones Objectives, hij lijkt nu alles te tellen?
Ik heb er nu 2 gecompleted, met progress in elk sub-objective.Traeces schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:01:
[...]
Nope is gebugged. Gaat weer goed bij ea.
PL nu ook ? Want die pakte gister bij mij niet.barriie schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:07:
[...]
Ik heb er nu 2 gecompleted, met progress in elk sub-objective.
Ja blijkbaar zijn de requirement voor de leagues weg, heb hem net zelf ge-completedTraeces schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:42:
[...]
PL nu ook ? Want die pakte gister bij mij niet.
source: https://x.com/EASFCDirect/status/1971736434358079969We are aware of an issue preventing players from completing the Cornerstone Exhibition Objective group, and have removed the nationality and league requirements from the impacted Objectives to allow progress.
[ Voor 36% gewijzigd door barriie op 27-09-2025 14:14 ]
Ik had de kaart gezien, maar nu dat ik de sbc requirements zie haak ik afSn3gG3l schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 11:16:
[...]
Zelfde verhaal hier. Heb nog niet eens een fatsoenlijk team op de mat momenteel, ook nog geen 33 chem. Heb nu wel 90k ofzo maar wil eigenlijk nog niet teveel uitgeven wat veel spelers dalen megasnel.
Hebben we 't dan over die Darlington Nagbe?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nee die Spanjaard rb.Oekol schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 14:43:
Hebben we 't dan over die Darlington Nagbe?
Aah oké. Dat snap ik 't wat beter. Die ander heb je met normaal spelen wel makkelijk. Maar die Spanjaard is maar 2 dagen nog.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Als ik naar het versie nummer kijk zie ik staan 1.000.004 op de ps5
Zit hier nou de laatste patch 1.02 bij in?
Ik kan namelijk verder niks downloaden, kan hierover ook helemaal niks vinden
Zit hier nou de laatste patch 1.02 bij in?
Ik kan namelijk verder niks downloaden, kan hierover ook helemaal niks vinden
Had nog een draft token van EA play, voor het eerst in tijden een superziek draft team met Cruyff, Pele, Best en Vieira en wat denk je dat er gebeurt?
Gelijk in de eerste ronde aan het begin van de wedstrijd een instant disconnect door een cheater, krijg een forfeit loss, draft voorbij, GG EA!
Deze glitch die cheaters misbruiken zit letterlijk al jaren in het spel in Online Ultimate draft. EA is te lui om er ook maar iets aan te doen. Als het in andere game modes niet gebeurt, misschien Draft op dezelfde manier inrichten als andere game modes?
Ben blij dat ik tegenwoordig een EA play abonnement rond launch neem ipv de volledige game te kopen. Binnen een maand ben ik wel klaar met de onzin van EA, scheelt aardig wat knaken.
Gelijk in de eerste ronde aan het begin van de wedstrijd een instant disconnect door een cheater, krijg een forfeit loss, draft voorbij, GG EA!
Deze glitch die cheaters misbruiken zit letterlijk al jaren in het spel in Online Ultimate draft. EA is te lui om er ook maar iets aan te doen. Als het in andere game modes niet gebeurt, misschien Draft op dezelfde manier inrichten als andere game modes?
Ben blij dat ik tegenwoordig een EA play abonnement rond launch neem ipv de volledige game te kopen. Binnen een maand ben ik wel klaar met de onzin van EA, scheelt aardig wat knaken.
Dacht dat we het over zubimendi haddenOekol schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:24:
[...]
Aah oké. Dat snap ik 't wat beter. Die ander heb je met normaal spelen wel makkelijk. Maar die Spanjaard is maar 2 dagen nog.
welke rated spelers zijn nu het beste te kopen voor profits?
Hoeft niet perse op korte termijn.
88 lijken wel een goede keus, die zijn normaal best wel wat waard.
Hoeft niet perse op korte termijn.
88 lijken wel een goede keus, die zijn normaal best wel wat waard.
Zo ik heb eindelijk zo’n 100K. Ik moet hiervan een team van gaan bouwen aangezien ik nog geen 1 bruikbare speler heb. Zal maar eens beetje rond kijken op futbin voor teams rond dit bedrag. Iemand een tip die met mijn budget echt in mijn team moet?
Ik zou met 100K zoiets bouwen:Denn90 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 20:04:
Zo ik heb eindelijk zo’n 100K. Ik moet hiervan een team van gaan bouwen aangezien ik nog geen 1 bruikbare speler heb. Zal maar eens beetje rond kijken op futbin voor teams rond dit bedrag. Iemand een tip die met mijn budget echt in mijn team moet?
/f/image/PqbOOv0iVqLd50MvY4adqwDL.png?f=fotoalbum_large)
Ruimte voor upgrades en in de Serie A betaal je niet van de achterlijke bedragen ;-)
Fijn dat je de moeite voor mij neemt! Graag speel ik het liefst wel in een 4-5-1 formatieProtax schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 20:19:
[...]
Ik zou met 100K zoiets bouwen:
[Afbeelding]
Ruimte voor upgrades en in de Serie A betaal je niet van de achterlijke bedragen ;-)
Gakpo en Orsolini momenteel mijn beste 2 spelers btw hahaProtax schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 20:19:
[...]
[Afbeelding]
Ik zal eens 4-1-2-1-2 proberen lees positieve reacties over deze formatie. Toevallig een goede tactiek die ik kan gebruiken hiervoor of code?Denn90 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 20:22:
[...]
Fijn dat je de moeite voor mij neemt! Graag speel ik het liefst wel in een 4-5-1 formatie
Volgens mij zijn de bouwstenen live doelstellingen glitched? Ik ben bezig om de zilveren icons te grinden met een volledige Engelse elftal, waarna ik na een doelpunt dus alleen de spits inwissel voor Neto en twee andere premier league spelers. Na 6 winst en 1 verlies heb ik alle doelstellingen van de bouwstenen voltooid. Maar ik heb nooit 2 la liga spelers in mijn basisopstelling gehad of 2 serie A spelers? Ook geen Bundesliga spelers opgesteld. Ik bedoel, mooi meegenomen daar niet van haha ...
Pulisic is duur nu hij alleen een totw in packs heeft. Wel een goede speler, maar over een dag of 5 een stuk goedkoper.Protax schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 20:19:
[...]
[Afbeelding]
Ik won er net 1 en kreeg helemaal niets in de objectives, is dus weer niet te halen op PC?Lashrom schreef op zondag 28 september 2025 @ 02:14:
Volgens mij zijn de bouwstenen live doelstellingen glitched? Ik ben bezig om de zilveren icons te grinden met een volledige Engelse elftal, waarna ik na een doelpunt dus alleen de spits inwissel voor Neto en twee andere premier league spelers. Na 6 winst en 1 verlies heb ik alle doelstellingen van de bouwstenen voltooid. Maar ik heb nooit 2 la liga spelers in mijn basisopstelling gehad of 2 serie A spelers? Ook geen Bundesliga spelers opgesteld. Ik bedoel, mooi meegenomen daar niet van haha ...
EDIT: Ik ben scheel denk ik, dacht dat het ook in Rivals kon maar moet dus echt in die event...
[ Voor 6% gewijzigd door Sn3gG3l op 28-09-2025 10:15 ]
Die doelstellingen werken totaal nog niet.Lashrom schreef op zondag 28 september 2025 @ 02:14:
Ik heb die totw doelstellingen allemaal gehaald. Echter die waar ik de pack kan claimen zegt dat ik ze nog niet voltooid heb.
Bij mijn zoontje hetzelfde. Hij heeft al 15+ wedstrijden gespeeld maar hij vinkt ze niet af. Nadeel voor hem is dat de companion app hierdoor niet unlockt. Daarvoor moet je 1 van die doelstellingen voltooien.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Thnx voor de heads up! 5 potjes en klaar hahaLashrom schreef op zondag 28 september 2025 @ 02:14:
Wel apart, bij mij op PC moet ik ze wel gewoon halen. Nog 1 win te gaan.Augy schreef op zondag 28 september 2025 @ 11:17:
[...]
Thnx voor de heads up! 5 potjes en klaar haha
[ Voor 36% gewijzigd door Sn3gG3l op 28-09-2025 11:20 ]
Klopt, bij sommige is het nog een bug. Het gaat in ieder geval al een tijdje niet goed met het claimen van items of voltooien van doelstellingen. Ik moest bijvoorbeeld zelf contact opnemen met de customer care van EA om de premium season pass handmatig te ontgrendelen, ondanks dat ik de Ultimate had gepreordered. Wel vervelend! Hopelijk kunnen ze in de toekomst dit beter aanpakken.Oxigeon schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:55:
[...]
Die doelstellingen werken totaal nog niet.
Ik heb die totw doelstellingen allemaal gehaald. Echter die waar ik de pack kan claimen zegt dat ik ze nog niet voltooid heb.
Bij mijn zoontje hetzelfde. Hij heeft al 15+ wedstrijden gespeeld maar hij vinkt ze niet af. Nadeel voor hem is dat de companion app hierdoor niet unlockt. Daarvoor moet je 1 van die doelstellingen voltooien.
Iemand die met zubimendi speelt op cvm ?
Twijfel of hij goed genoeg is op cvm qua stats, maar zijn chem boost is heel handig in mijn elftal.
Twijfel of hij goed genoeg is op cvm qua stats, maar zijn chem boost is heel handig in mijn elftal.
Ik zat er ook aan te denken maar voor 100k in deze fase van de game wil ik minimaal een speler met relentless hebben.Traeces schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:14:
Iemand die met zubimendi speelt op cvm ?
Vind al ze stats niet heel geweldig ook voor 100k.Bossie schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:23:
[...]
Ik zat er ook aan te denken maar voor 100k in deze fase van de game wil ik minimaal een speler met relentless hebben.
Maar krijg me team niet op 33 chem en met hem wel.
Zolang ik in squadbattles bettere rewards krijg dan in rivals, vind ik niet zo erg dat mijn team nog niet op full-chem is. In deze fase blijf ik sowieso veel poppetjes en formaties wisselen.Traeces schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:24:
[...]
Vind al ze stats niet heel geweldig ook voor 100k.
Maar krijg me team niet op 33 chem en met hem wel.
Voor 100k zit ik momenteel ook te kijken naar Viali/Papin om wat meer effectiever te worden voorin ipv mijn 85 Ekitike of zoiets.
Als hij de doelstellingen niet telt met bepaalde spelers in league. Elftal verwijderen en opnieuw maken dan zou het goed moeten zijn.
Ik scoor net de winnende goal (4-5) waarna er meteen afgefloten word.
Eindstand 4-4 ??
Eindstand 4-4 ??
Ik dacht ook dat wanneer men met 0-0 uitlogt, je de win kreeg. Maar dat is dus niet zo?
[ Voor 9% gewijzigd door Mauz1978 op 28-09-2025 18:04 ]
Something under the bed is drooling
iemand zin in wat coop? ik zit lvl 6 met div fut trouwens
Hier gisteren ook zoiets bizars. Maakt de tegenstander in de 87e minuut de 4-4. 90+1 fluit ee scheidsrechter af. Pleuren de servers eruit... alle voortgang kwijt. Hele wedstrijd niet geteld en kreeg een bericht dat ik minder coins krijg omdat ik te vroeg quit. Lekker danBossie schreef op zondag 28 september 2025 @ 17:33:
Ik scoor net de winnende goal (4-5) waarna er meteen afgefloten word.
Eindstand 4-4 ??
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Alleen na eerste helft geloof ik, en als je het spel hard afsluiten ipv de wedstrijd quit ook niet.Mauz1978 schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:04:
Ik dacht ook dat wanneer men met 0-0 uitlogt, je de win kreeg. Maar dat is dus niet zo?
Maar k kan er naast zitten
Afgeslacht door Lineth Beeresteyn, die in EAFC26 beter is dan Messi in zijn prime. Weer gedegradeerd naar div. 8.
Begint nu lachwekkend te worden en op mijn irritatie te werken.
Milito (tradeable) gepacked
Hij speelt heel fijn, bijna sunt om te verkopen, zal wss ook niet veel zakken in waarde.
Ondertussen in div 7 beland, vrijwel alle objective (behalve bugged) behaald, en zojuist Garrincha gehaald, al met al goei weekend gehad.
Hij speelt heel fijn, bijna sunt om te verkopen, zal wss ook niet veel zakken in waarde.
Ondertussen in div 7 beland, vrijwel alle objective (behalve bugged) behaald, en zojuist Garrincha gehaald, al met al goei weekend gehad.
Hier begint het inmiddels te lopen met de 4231 wide die afgelopen week hier gedeeld is.Moody2204 schreef op zondag 28 september 2025 @ 21:06:
Afgeslacht door Lineth Beeresteyn, die in EAFC26 beter is dan Messi in zijn prime. Weer gedegradeerd naar div. 8.
- geen jockey/tackle meer doen als verdediger, gewoon lopen blijkbaar deze editie
- Kerr in de spits gezet als Target Forward Wide.
Dat laatste omdat je met LM/RM speelt, hierdoor gaat de spits de ruimte in de zijkanten om aanspeelbaar te zijn voor de counter terwijl de LM/RM nog niet naar voren zijn. Als Kerr dan de bal heeft, dan kan im of de RM/LM bedienen of Palmer (shadow striker ++) die dan de spits positie heeft overgenomen.
Merkte wel op dat laggy gameplay veel meer impact heeft deze editie ivm de snellere gameplay.