Dan weet je het wel, speelt ieder met 88 pina.
Afgelopen week het spel gekocht en bevalt me wel. Speel nu nog carrière maar hierna wellicht ook FUT. Ik zit alleen met de tactiek. Ik speel graag met buitenspelers of middenvelders die diepgang hebben, maar heb weinig zin om een eigen taktiek te maken.
Weet iemand een forum / site waar goede tactieken staan incl codes die ingelezen worden? Zie op youtube wel 100 meta tactieken staan, maar geen idee welke youtuber nu goede maakt.
Weet iemand een forum / site waar goede tactieken staan incl codes die ingelezen worden? Zie op youtube wel 100 meta tactieken staan, maar geen idee welke youtuber nu goede maakt.
433, Pina links, Torres centraal, Sarriegi rechtsTraeces schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 07:57:
[...]
Dan weet je het wel, speelt ieder met 88 pina.
Misschien word het tijd voor een low-driven nerf.
@znight Ik vind zelf de 442, 4321, 4312, 433 van Inception erg lekker spelen.
Uiteindelijk kan je youtubers kopieren, maar wat voor de een leuk speelt kan voor de andere weer compleet anders zijn. Hierbij moet wel gezegd worden dat Inception vaak simpelweg populaire tactics reviewed en deze niet zelf maakt.
[ Voor 36% gewijzigd door Bossie op 02-12-2025 11:32 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zou niet eens zo moeilijk zijn.Bossie schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:30:
[...]
433, Pina links, Torres centraal, Sarriegi rechts
Uiteindelijk kan je youtubers kopieren, maar wat voor de een leuk speelt kan voor de andere weer compleet anders zijn. Hierbij moet wel gezegd worden dat Inception vaak simpelweg populaire tactics reviewed en deze niet zelf maakt.
Gewoon de angles waarin je een goede low driven kan schieten wat nerven.
Soms staan ze met de rug naar de goal en gaat hij er nog in.
Ik ben zelf van het weekend weer eens terug gegaan naar een 'ouderwetse' 541 ipv de gewone 4411. Aanvallende wingbacks, en inside forwards - lekker met 9 man alles opvangen en dan counteren. En omdat je backs opkomen, schuiven je buitenspelers ook iets naar binnen.Bossie schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:30:
[...]
433, Pina links, Torres centraal, Sarriegi rechts
Het meeste moeite heb ik nog met mensen die met een CAM spelen. Als je geen CDMs hebt, dan heeft deze speler alle ruimte. Ben zondag nog door een Bergkamp helemaal over de knie gelegd.
klinkt goed, dat is aanvallend gewoon 343 toch ?heron schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 15:45:
[...]
Ik ben zelf van het weekend weer eens terug gegaan naar een 'ouderwetse' 541 ipv de gewone 4411. Aanvallende wingbacks, en inside forwards - lekker met 9 man alles opvangen en dan counteren. En omdat je backs opkomen, schuiven je buitenspelers ook iets naar binnen.
Het meeste moeite heb ik nog met mensen die met een CAM spelen. Als je geen CDMs hebt, dan heeft deze speler alle ruimte. Ben zondag nog door een Bergkamp helemaal over de knie gelegd.
Er zijn qua tactieken veel meer opties dit jaar met Centrehalf/Wide-Back etc, maar je ziet dit er weinig terug.
Persoonlijk vond ik altijd de 352 (met LM/RM als wingbacks) of 4231N (met een CDM in de Busquets rol, waardoor de backs hoog/breed doorschuiven). Maar dit jaar lukt me dat nog niet echt, de LM/RM rollen maken een 352 verdedidgend ook anders dan voorgaande jaren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is die thunderstruck flash event bugged ?
Zodra ik een tweede speler voeg is het direct de requirement op rood. En het is niet het zelfde land.
Zodra ik een tweede speler voeg is het direct de requirement op rood. En het is niet het zelfde land.
Ja, wordt aanvallend een 343. Beide CMs nu op box-to-box, maar misschien dat eentje een deep-lying playmaker moet worden om een rustpunt te hebben voor het recyclen van de bal. Andere rollen gaan toch heel snel de 16 in rennen vanaf het middenveld.Bossie schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:44:
[...]
klinkt goed, dat is aanvallend gewoon 343 toch ?
Er zijn qua tactieken veel meer opties dit jaar met Centrehalf/Wide-Back etc, maar je ziet dit er weinig terug.
Persoonlijk vond ik altijd de 352 (met LM/RM als wingbacks) of 4231N (met een CDM in de Busquets rol, waardoor de backs hoog/breed doorschuiven). Maar dit jaar lukt me dat nog niet echt, de LM/RM rollen maken een 352 verdedidgend ook anders dan voorgaande jaren.
Heel toevallig post inception zojuist een 352, misschien vanavond maar even proberen.heron schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 18:51:
[...]
Ja, wordt aanvallend een 343. Beide CMs nu op box-to-box, maar misschien dat eentje een deep-lying playmaker moet worden om een rustpunt te hebben voor het recyclen van de bal. Andere rollen gaan toch heel snel de 16 in rennen vanaf het middenveld.