Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 15:43
Jovinho99 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:59:
Zou de sbc gundogan de moeite lonen?
Dat is een objective speler - makkelijk in 8 potjes squad battles te halen. Ben nu overdag toch maar beetje wat doelstellingen aan het sprokkelen voor XP. Misschien dat ik toch nog ergens geluk krijg...

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
heron schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 18:18:
[...]

Dat is een objective speler - makkelijk in 8 potjes squad battles te halen. Ben nu overdag toch maar beetje wat doelstellingen aan het sprokkelen voor XP. Misschien dat ik toch nog ergens geluk krijg...
Ja indd klopt, verkeerd gezien haha

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-11 12:04
Jovinho99 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:59:
Zou de sbc gundogan de moeite lonen?
Gundogan is een objective

Edit, te laat gezien dat je het al door had :?

[ Voor 12% gewijzigd door cubert20 op 15-11-2025 21:02 ]

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:00
Slechtste WL ooit met maar 7 wins. Passing komt niet door, speler wisselen duurt eeuwen en alles gaat tegen de paal of lat. Ik stond al op het punt om deze week Rivals en WL over te slaan, maar goed. Telkens verliezen met maar 1 doelpunt verschil is echt frustrerend. De helft van de wedstrijden tegen Turken gespeeld die enorm goed zijn in het spel. Er zit echt geen plezier meer in en toch kan ik me er niet van weerhouden om het te spelen. De toernooien zijn namelijk veel leuker. Enfin, nog 6 wedstrijden winnen dan is Pelé ook binnen en heb ik alle World Silver Icons.

Edit: Completed. Wel erg stom dat ze Jairzinho geen LM hebben gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9YfBQfhz1RgPcX-PYVIatT_eoo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bDOMwzKXsv3qz02LOWLHdvHR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Lashrom op 16-11-2025 11:34 ]

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-11 17:18
Hoe ver zijn jullie met de seizoensdoelstellingen? Ik speel alleen UT en zit nu bijna op level 23. Met nog maar 10 dagen te gaan???

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:06
Er!k schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:52:
Hoe ver zijn jullie met de seizoensdoelstellingen? Ik speel alleen UT en zit nu bijna op level 23. Met nog maar 10 dagen te gaan???
Ik op 22. Punt is dat je de laatste week wel 3K xp voor dingen kan krijgen. Die player dingen kun je trouwens heel snel halen door alleen de highlights te spelen.
Ik ben nog niet eens lvl10, ik las op andere fora dat heel veel punten gehaald kunnen worden in andere gamemodussen ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• cubert20
Bossie schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:08:
Ik ben nog niet eens lvl10, ik las op andere fora dat heel veel punten gehaald kunnen worden in andere gamemodussen ?
Ik was voor deze week level 9 en ben nu level 20 door veelal gewoon te spelen.
Gewoon even kijken bij de wekelijkse objectives dan zijn er heel wat punten te verdienen.
cubert20 schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:52:
[...]

Ik was voor deze week level 9 en ben nu level 20 door veelal gewoon te spelen.
Gewoon even kijken bij de wekelijkse objectives dan zijn er heel wat punten te verdienen.
Met gewoon spelen, bedoel je vooral in andere game-modussen dan Ultimate team?
Of zie ik dat verkeerd?

In ultimate team ben ik bezig met gundo en de wekelijkse objectives.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Ik weet niet of UT nog de moeite loont voor me, oke doelstelling enzo halen , je kan een goed team hebben maar dan kom je tegen ploegen die echt OP zijn en dan is de lol er weer af.. ik merk in gewoon seizoenen dat alles beter loopt en je ook met gelijke wapens strijdt.

• cubert20
Bossie schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:00:
[...]

Met gewoon spelen, bedoel je vooral in andere game-modussen dan Ultimate team?
Of zie ik dat verkeerd?

In ultimate team ben ik bezig met gundo en de wekelijkse objectives.
Nee alles in ultmate team gedaan.
Zit echt voor veel in al deze week.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:43
Ik zit ook pas op level 12. Komt ook omdat ik alleen Rivals en WL speel. De rest vind ik eigenlijk ook minder leuk dus dan zou ik dat puur spelen voor de XP :p

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:02
Bossie schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:08:
Ik ben in twee dagen van level 9 naar level 25 gegaan :) .
Lashrom schreef op zondag 16 november 2025 @ 03:09:
Slechtste WL ooit met maar 7 wins. Passing komt niet door, speler wisselen duurt eeuwen en alles gaat tegen de paal of lat. Ik stond al op het punt om deze week Rivals en WL over te slaan, maar goed. Telkens verliezen met maar 1 doelpunt verschil is echt frustrerend. De helft van de wedstrijden tegen Turken gespeeld die enorm goed zijn in het spel. Er zit echt geen plezier meer in en toch kan ik me er niet van weerhouden om het te spelen. De toernooien zijn namelijk veel leuker. Enfin, nog 6 wedstrijden winnen dan is Pelé ook binnen en heb ik alle World Silver Icons.

Edit: Completed. Wel erg stom dat ze Jairzinho geen LM hebben gegeven.

[Afbeelding]
Hier 4 wins. Dat zijn er al 2 meer dan de vorige keer.

EA heeft bij mij wel bereikt dat ik een stuk vrouw onvriendelijker ben geworden. Weet niet of dat de bedoeling was van EA. :P

• cubert20
Zelf gisteren weer 6 wins gehaald.
Ging mis in de laatste pot voor de 7e. Tegenstander was niet heel goed, maar kreeg er op dat moment geen grip op.

Heb even voor mijzelf geanalyseerd waarom ik sommige potjes niet leuk vind.
Dan weet je al dat de tegenstander gaat dribbelen op het tempo 11endertig bij jouw strafschopgebied.
Maar het lukt dan niet om er wat tegen te doen.

Dan gaat Pina om 2/3/4/5 tegenstanders heen en je weet wat er gaat gebeuren, maar je krijgt de bal maar niet te pakken.
Gebrui je alleen L2 ben je net te langzaam.
L2 en R2 zorgt ervoor dat je snel overcomit.
Houd je X ingedrukt volgt hij en ben je weer net te laat.
Gebruik je 2nd man press dan trek je jouw formatie uit elkaar waardoor de tegenstander een easy pass heeft.

Het is vast ook een skill issue, maar ik denk dat dit de frustratie is bij de meeste casuals.

Ik heb er geen problemen mee als de tegenstander door snel te passen en een goed geplaatste dribbel mij overklast. Daar leer ik van, maar dat eeuwige gedribbel in de 16 frustreert mij in ieder geval het meest.

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20-11 16:43
cubert20 schreef op maandag 17 november 2025 @ 11:52:
Ging mis in de laatste pot voor de 7e. Tegenstander was niet heel goed, maar kreeg er op dat moment geen grip op.

Dan weet je al dat de tegenstander gaat dribbelen op het tempo 11endertig bij jouw strafschopgebied.

Dan gaat Pina om 2/3/4/5 tegenstanders heen en je weet wat er gaat gebeuren, maar je krijgt de bal maar niet te pakken.
Gebruik je 2nd man press dan trek je jouw formatie uit elkaar waardoor de tegenstander een easy pass heeft.

Het is vast ook een skill issue, maar ik denk dat dit de frustratie is bij de meeste casuals.

Ik heb er geen problemen mee als de tegenstander door snel te passen en een goed geplaatste dribbel mij overklast. Daar leer ik van, maar dat eeuwige gedribbel in de 16 frustreert mij in ieder geval het meest.
Heel herkenbaar dit. Krijg veel goals tegen door eindeloos dribbelende tegenstanders die ik maar niet te pakken krijg. Ik ben me er overigens terdege van bewust dat dit volledig aan mijn skills te wijten is. Verder heb ik het gevoel dat de game voor mij aan het stagneren is. Wekelijkse rewards leveren weinig op en ik heb geen tijd om alle objectives te grinden. Zit er aan te denken om voor al mijn munten een topspeler te kopen, bijvoorbeeld Vinicius en dan eens te kijken of ik er weer wat meer plezier in krijg.
Ik probeer een Real Madrid team te bouwen, tips zijn welkom 😉Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y4DiS2pRTZ2zAptkfGyrIocup-s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ysn8LQkXHGr4f8Hj58vNdLdc.jpg?f=fotoalbum_large
cubert20 schreef op maandag 17 november 2025 @ 11:52:

Het constante gevoel van machteloosheid frustreert mij het meest, geen controle en/of invloed hebben op datgene wat er gebeurt.

Het voelt alsof de tegenstander snel/behendig is elke pass/schot goed is dat terwijl ikzelf geen 2-3 passes achterelkaar kan geven die gaan zoals ik in gedachten had (soms draait de speler gewoon 90-180 graden om een pass die kant te laten gaan).

• heron
Bossie schreef op maandag 17 november 2025 @ 13:11:
[...]

Het constante gevoel van machteloosheid frustreert mij het meest, geen controle en/of invloed hebben op datgene wat er gebeurt.

Het voelt alsof de tegenstander snel/behendig is elke pass/schot goed is dat terwijl ikzelf geen 2-3 passes achterelkaar kan geven die gaan zoals ik in gedachten had (soms draait de speler gewoon 90-180 graden om een pass die kant te laten gaan).
Machteloosheid is het goede woord. Ik merk dat als ik speel, ik na een wedstrijd of twee er al klaar mee ben. Omdat ik zowel tegen de tegenstander als tegen het spel aan het vechten ben, voor mijn gevoel.

De traagheid van spelers, de rare of niet bestaande loopacties, etc. De teams met 12 man achter de bal, en dan maar hopen dat het spel je pass de kant op stuurt die je bedoelt, omdat je anders een counter om je orgen krijgt die een kleine Pina met een laag schot afmaakt |:(

Het plezier is er uit zo.

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 11:43
Gister het spel in de schoen ontvangen van Sint. Vier potjes gespeeld op semiprof, en ik ben nog steeds even slecht als in die van vorig jaar.

• cubert20
rikislief schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 13:46:
Gister het spel in de schoen ontvangen van Sint. Vier potjes gespeeld op semiprof, en ik ben nog steeds even slecht als in die van vorig jaar.
Toch wel gewonnen op semi prof ;)

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 11:43
cubert20 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 14:00:
[...]

Toch wel gewonnen op semi prof ;)
Ik was roestig, dus de eerste met 2-0, daarna 2x 4-0 en toen 7-0. Het was een singleplayer draft met (braziliaanse) ronaldo, en volgens mij zilveren tegenstanders, maar toch. Ik ben al oud.
heron schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 12:07:
[...]

Machteloosheid is het goede woord. Ik merk dat als ik speel, ik na een wedstrijd of twee er al klaar mee ben. Omdat ik zowel tegen de tegenstander als tegen het spel aan het vechten ben, voor mijn gevoel.

De traagheid van spelers, de rare of niet bestaande loopacties, etc. De teams met 12 man achter de bal, en dan maar hopen dat het spel je pass de kant op stuurt die je bedoelt, omdat je anders een counter om je orgen krijgt die een kleine Pina met een laag schot afmaakt |:(

Het plezier is er uit zo.
Hier ook hoor. Net een paar potjes Rivals: 1e potje binnen 5 minuten 2-0 achter, 2e potje binnen 5 minuten 2-0 achter, 3e potje binnen 5 minuten 2-0 achter. Spel weer afgesloten. Doei!

• cubert20
Moody2204 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:45:
[...]

Hier ook hoor. Net een paar potjes Rivals: 1e potje binnen 5 minuten 2-0 achter, 2e potje binnen 5 minuten 2-0 achter, 3e potje binnen 5 minuten 2-0 achter. Spel weer afgesloten. Doei!
Speelde ik tegen jou :)

Maar had net ook het laatste potje een paar identieke goals tegen.
Pedri of een andere middenvelder liep de diepte in waar ruimte lag richting de 16.
Zie je mijn middenvelder die eerst wel meeliep ineens weer teruglopen richting het middenveld. We hebben tegenwoordig een magische box waar je niet uit mag.
Of de linker centrale verdediger die richting de man met de bal liep, maar toen op het midden van het veld toch maar ergens links een man op ging zoeken. Je bent tenslotte linker centrale verdediger :)
Vastlopers tijdens wisselen nog steeds niet gefixed?

• tukkerterror90
Moody2204 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:45:
[...]

Skill issue :P
Absoluut, haha!

Probleem is: ik ben verslaafd aan voetbalgames.
Dus later op de avond toch nog een potje gedaan (om een objective te voltooien), win ik prompt met 10-0(!).

Dit spel is echt volslagen random.

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

Match making is dit jaar echt belabberd. Veel van die challenges (silver), toernooien en gauntlets hebben gewoon geen matchmaking waardoor je gewoon vaak totaal ongebalanceerde potjes krijgt. Dat is niet leuk voor degene die met 10-2 wint of verliest. Snap ook niet dat ze dat zo doen. Dat jaagt je spelers alleen maar weg.
Zelfde nu in Rivals, je moet divisie 6 halen om met WL mee te kunnen doen. Maar daarna kan je niet meer degraderen naar 7. Nu zit divisie 6 vol met mensen uit hogere divisies die zich niet verder dan divisie 6 laten gaan om maar makkelijke potjes te hebben.

iRacing Profiel

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:06
Klopt helemaal, ik heb nu 10 van die zilver potjes gedaan en ik bak er helemaal niks van, maar ik heb ook nog niet tegen iemand gespeeld van mijn niveau. Dus 10x gigantisch verloren en gelukkig laten ze me dan nog een goal maken. Maar dat is niet hoe ik mijn objectives wil halen.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-11 16:49
Na lang weer geworsteld te hebben in divisie 7 heb ik divisie 6 weer gehaald. Daar 2 potjes gespeeld en gewonnen met 6-1 en 4-0.... M'n team speelt echt heel fijn momenteel, al is het maar weer afwachten wat een volgende update doet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMF3ws567suTibAx0c4OzSuZ-do=/800x/filters:strip_exif()/f/image/svSWnFEOIHEifO3qzewHyiWH.png?f=fotoalbum_large
pacod schreef op woensdag 19 november 2025 @ 17:21:
Na lang weer geworsteld te hebben in divisie 7 heb ik divisie 6 weer gehaald. Daar 2 potjes gespeeld en gewonnen met 6-1 en 4-0.... M'n team speelt echt heel fijn momenteel, al is het maar weer afwachten wat een volgende update doet...

[Afbeelding]
Tjeezus wat een team al. Snap ik dat dat fijn speelt. ;)

• heron
pacod schreef op woensdag 19 november 2025 @ 17:21:

[Afbeelding]
Mooi team. En als ik het zo zie, moet ik ook gewoon maar met twee CDMs spelen. En beide backs zeker ook op fullback/defend?

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-11 16:49
heron schreef op woensdag 19 november 2025 @ 18:36:
[...]

Mooi team. En als ik het zo zie, moet ik ook gewoon maar met twee CDMs spelen. En beide backs zeker ook op fullback/defend?
Klopt backs laat ik alleen met R1 voor runs gaan. Doe ik dat niet, dan ligt het bij mij altijd zo open... Al heb ik met deze CV's nog niet anders geprobeerd, want die houden behoorlijk wat tegen.
Bossie schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:50:
Vastlopers tijdens wisselen nog steeds niet gefixed?
Na ruim een week zou dit vandaag gefixt moeten zijn.
Veel sterker, 3-1 voor bij rust. Tweede helft, spelers traag, passes komen niet aan, tegenstander snijdt dwars door de verdediging heen zonder dat het lukt om de bal af te pakken… resultaat 3-4 verlies. Weet zeker dat meer mensen dit herkennen.

Ik blijf het bijzonder vinden dat dit kennelijk zo werkt in dit spel.

Nog 2 vergelijkbare potten, FUT weer afgesloten. Doei.

[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 19-11-2025 21:18 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:44

Mauz1978

Console War Veteran

Kan iemand me uitleggen hoe ik een bal moet afpakken, want na 30 jaar voetbalspelletjes weet ik het blijkbaar niet meer.

Ik kan rondjes rennen rond de balbezitter zonder de bal of de persoon aan te raken, ik druk X, ik druk op O als ik ervoor sta. Ik krijg alleen de bal als ze verkeerd passen, want ook tussen de pass staan lukt het me niet om de bal te onderscheppen, terwijl ik echt tussen de rechte lijn sta (en m soms zelfs door mn benen zie gaan).

Als ik de bal heb, zie ik de tegenstander naar me toe lopen, ik zie geen animatie of iets dergelijks en bij een aanraking hebben ze de bal, ongeacht of ze achter me staan. Ik doe L2, of een R1 dribbel, ga van ze weg, maar zodra ze in mn bubbel komen hebben ze de bal, terwijl andersom het me niet lukt.

Pfffffffff, oh en ik dacht dat ze het dit jaar eruit wilde hebben (wie kent nog de ‘we listened to the players’-filmpjes) dat wanneer je de bal toch hebt, ze instant weer in de voeten van een tegenstander verschijnen…

[ Voor 16% gewijzigd door Mauz1978 op 19-11-2025 22:05 ]

Something under the bed is drooling

Mauz1978 schreef op woensdag 19 november 2025 @ 22:01:
Kan iemand me uitleggen hoe ik een bal moet afpakken, want na 30 jaar voetbalspelletjes weet ik het blijkbaar niet meer.

Ik kan rondjes rennen rond de balbezitter zonder de bal of de persoon aan te raken, ik druk X, ik druk op O als ik ervoor sta. Ik krijg alleen de bal als ze verkeerd passen, want ook tussen de pass staan lukt het me niet om de bal te onderscheppen, terwijl ik echt tussen de rechte lijn sta (en m soms zelfs door mn benen zie gaan).

Als ik de bal heb, zie ik de tegenstander naar me toe lopen, ik zie geen animatie of iets dergelijks en bij een aanraking hebben ze de bal, ongeacht of ze achter me staan. Ik doe L2, of een R1 dribbel, ga van ze weg, maar zodra ze in mn bubbel komen hebben ze de bal, terwijl andersom het me niet lukt.

Pfffffffff, oh en ik dacht dat ze het dit jaar eruit wilde hebben (wie kent nog de ‘we listened to the players’-filmpjes) dat wanneer je de bal toch hebt, ze instant weer in de voeten van een tegenstander verschijnen…
Laat het even weten zodra je erachter bent, het is idd te bizar voor woorden momenteel.

Ik ben er na het spelen van online seasons (was weer ff klaar met fut) nu zeker van dat het scripted is. Of matchmaking niet goed, hoe je het ook noemen wil, er klopt gewoonweg iets niet. Ik win al mijn wedstrijden in seasons. Behalve…..

Behalve de promotiewedstrijd en de kampioenswedstrijd.

Heel ‘toevallig’ lukt in die wedstrijden de passing niet, is je tegenstander 2x sneller, wat hierboven ook al 2x genoemd wordt: bal afpakken onmogelijk. Ik begin het spel nu wel echt zat te worden. Heb ik nog nooit zo erg gehad sinds dat ik al voetbalspellen speelde op de Commodore 64.

[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 19-11-2025 22:30 ]

• tukkerterror90
Bossie schreef op woensdag 19 november 2025 @ 22:13:
[...]

Laat het even weten zodra je erachter bent, het is idd te bizar voor woorden momenteel.
Ik verdedig voornamelijk met mijn 2 cdms. Cv's dus pas als het echt niet anders kan selecteren anders vallen er grote gaten in je verdediging. Verder gebruik ik voornamelijk L2 om te verdedigen en dat werkt vrij goed. En het switchen moet je met R3 doen en dus niet met L1 anders worden er vaak spelers geselecteerd wat je niet wil op dat moment en dat kost je ook doelpunten tegen. Hoop dat jullie hier iets aan hebben. Succes d:)b

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:44

Mauz1978

Console War Veteran

tukkerterror90 schreef op woensdag 19 november 2025 @ 22:38:
[...]

Ik verdedig voornamelijk met mijn 2 cdms. Cv's dus pas als het echt niet anders kan selecteren anders vallen er grote gaten in je verdediging. Verder gebruik ik voornamelijk L2 om te verdedigen en dat werkt vrij goed. En het switchen moet je met R3 doen en dus niet met L1 anders worden er vaak spelers geselecteerd wat je niet wil op dat moment en dat kost je ook doelpunten tegen. Hoop dat jullie hier iets aan hebben. Succes d:)b
Ik vind het lief van je dat je het probeert, maar dit doe ik allemaal. Verdedigen gaat ook prima, maar de bal afpakken zelf niet, van bijvoorbeeld een vleugelspeler of de eeuwige draaikonten voor de 16.

[ Voor 9% gewijzigd door Mauz1978 op 19-11-2025 23:40 ]

Something under the bed is drooling

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:11
Bossie schreef op woensdag 19 november 2025 @ 22:13:
[...]

Er is vrij weinig aan te doen volgens mij. Ik blijf iig zoveel mogelijk op afstand en probeer instappen goed te timen, vaak gaat t dan wel redelijk goed haha

Win ook veel wedstrijden pas in de 2e helft na soms een forse achterstand. Alsof ik moet wennen aan t spel van de tegenstander

• Lambiek96
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 20:27
Mauz1978 schreef op woensdag 19 november 2025 @ 22:01:

Nou precies dit, voelt zo machteloos en frustrerend.
Met name offline, als ik maar in de buurt van de tegenstander kom ben ik hem kwijt en wat ik zelf allemaal niet moet doen om een bal af te pakken pfff en dan heb je hem een keer te pakken dan klutst hij direct weer terug.
Daarbij ben ik te oud om dat handmatig switchen van spelers onder de knie te krijgen, tegenwoordig moet ik wel 3 keer drukken om een beetje een logische speler te krijgen.
Helaas geen spel meer voor casual spelers, het is niet anders ik geef het net als vorig jaar alweer op.
Augy schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:35:
[...]

Er is vrij weinig aan te doen volgens mij. Ik blijf iig zoveel mogelijk op afstand en probeer instappen goed te timen, vaak gaat t dan wel redelijk goed haha

Win ook veel wedstrijden pas in de 2e helft na soms een forse achterstand. Alsof ik moet wennen aan t spel van de tegenstander
Hier exact andersom...

Ik verlies vaak nog zelfs na 3-1 of 4-1 voor bij rust.

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 20-11-2025 15:57 ]

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:13
Leuke korting (-85%) voor als je op de PC speelt:
https://luna.amazon.nl/game/ea-sports-fc-26/B0CW18YWZF?g=s

*Korting is inmiddels aangepast van 85% naar 50%

[ Voor 19% gewijzigd door SpaceOdyssey op 20-11-2025 18:54 ]

Off topic:
Luna, dat is toch spelen op je pc via streaming? Is dat een beetje te doen? Geen ervaring mee...

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 15:55:
[...]

Hier exact andersom...

Ik verlies vaak nog zelfs na 3-1 of 4-1 voor bij rust.
Vandaag speelde het ook weer prima, echt geduldig zijn in het verdedigen, de opbouw en de runs triggeren tot dat er (eindelijk) een mannetje vrij loopt of diep gaat. 4 potjes gespeeld 4 gewonnen. Team speelt ook echt stabiel weg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9pYkgNPx5KCaTD4AJJVusYfMfc0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dsfAUfJBK8hOzBp4pDb6wmcN.jpg?f=fotoalbum_large
Augy schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:42:
[...]

Vandaag speelde het ook weer prima, echt geduldig zijn in het verdedigen, de opbouw en de runs triggeren tot dat er (eindelijk) een mannetje vrij loopt of diep gaat. 4 potjes gespeeld 4 gewonnen. Team speelt ook echt stabiel weg.
[Afbeelding]
Dat is ook wel een beetje mijn probleem denk ik. Ik kan niet geduldig spelen. Ik wil altijd iets forceren. Goals en het liefst een overwinning. Ik ben erg aanvallend ingesteld. Dat zit in mijn natuur.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:29

JB

Cédric roelt!

Iets met bijna Sinterklaas, een papa die er niks vanaf weet en een zoontje die graag FIFA wil. Tenminste ik dacht dat het nog altijd FIFA heette :X Nu hebben we hier een “2e hansje” PS4 Pro neergezet en wellicht als eea de moeite is, upgraden naar de PS5, waarbij ik dus begrijp dat je FC26 ook als “dual edition” (zeg je dat zo?) kunt kopen :? Dus ook geschikt voor de PS5. Klopt dat? Bij bol.com zie ik dat nergens vermeld staan.

Mijn boefje is liev!

• Augy
JB schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:18:
Iets met bijna Sinterklaas, een papa die er niks vanaf weet en een zoontje die graag FIFA wil. Tenminste ik dacht dat het nog altijd FIFA heette :X Nu hebben we hier een “2e hansje” PS4 Pro neergezet en wellicht als eea de moeite is, upgraden naar de PS5, waarbij ik dus begrijp dat je FC26 ook als “dual edition” (zeg je dat zo?) kunt kopen :? Dus ook geschikt voor de PS5. Klopt dat? Bij bol.com zie ik dat nergens vermeld staan.
Volgens mij is alleen de ultimate edition (verkrijgbaar via ps store) dual edition.

Al kan je volgens mij ook gewoon ps4 spelen spelen op de ps5, geld vast ook voor fifa maar daar heb k geen ervaring mee :)

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 20-11-2025 21:11 ]

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:00
Neefje van mijn vrouw probeerde een grap te maken om een pakketje te openen nadat hij mijn team had gezien. Ik zei duidelijk dat hij het niet moest doen. Zelf speelt hij het spel niet dus ik dacht die snapt er niks van, maar goed ik geloofde hem wel. Kom ik thuis aan, open ik webapp zie ik 41 ongesorteerde spelers en maar 650K over terwijl ik 900K had. Hij kreeg er wel King uit, alhoewel ik geen CV spelers nodig heb. Zo irritant dit ... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 21-11-2025 02:00 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:39
Lashrom schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 01:59:
Neefje van mijn vrouw probeerde een grap te maken om een pakketje te openen nadat hij mijn team had gezien. Ik zei duidelijk dat hij het niet moest doen. Zelf speelt hij het spel niet dus ik dacht die snapt er niks van, maar goed ik geloofde hem wel. Kom ik thuis aan, open ik webapp zie ik 41 ongesorteerde spelers en maar 650K over terwijl ik 900K had. Hij kreeg er wel King uit, alhoewel ik geen CV spelers nodig heb. Zo irritant dit ... 8)7
Lekker dan...

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste