Something under the bed is drooling
Gast ging fancy lopen doen bij 2-2 en achterin rondspelen, geen idee waarom.
Maar het is wel vrij saai.
Andersom, 82% balbezit, dan ben je alleen maar aan het rondspelen en steeds weer terug naar achteren en opnieuw?cubert20 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 19:48:
Heb net een potje gewonnen in rivals met 18% balbezit
Gast ging fancy lopen doen bij 2-2 en achterin rondspelen, geen idee waarom.
Maar het is wel vrij saai.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, vind sowieso dat veel mensen zo spelen.Bossie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:01:
[...]
Andersom, 82% balbezit, dan ben je alleen maar aan het rondspelen en steeds weer terug naar achteren en opnieuw?
Ik snap geduldige opbouw (moet ik soms iets vaker doen), maar zodra iemand een beetje dichtbij komt wordt het blijkbaar spannend en gaan ze terug.
Lijkt mij ook niet heel enerverend om zo te spelen.
Idd, en daarnaast voelt het alsof de game ook niet genoeg mogelijkheden bied om daar als tegenstander iets tegen te doen.cubert20 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:13:
[...]
Ja, vind sowieso dat veel mensen zo spelen.
Ik snap geduldige opbouw (moet ik soms iets vaker doen), maar zodra iemand een beetje dichtbij komt wordt het blijkbaar spannend en gaan ze terug.
Lijkt mij ook niet heel enerverend om zo te spelen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Precies, ik zou dat het liefst afjagen. Aan de andere kant loeren ze daar juist op denk ik.Bossie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 20:40:
[...]
Idd, en daarnaast voelt het alsof de game ook niet genoeg mogelijkheden bied om daar als tegenstander iets tegen te doen.
Die Griezmann is echt een koopje. Voelt ook veel sneller aan dan zijn 80 snelheid. Daarnaast een super dribbel+schot en heeft goede passing.Bossie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 15:00:
[...]
Ik heb Benzema sowieso als spits in mijn frans/la-liga hybrid en merk tot nu weinig van zijn speedboost idd.
Vandaag ook Mariona erbij gehaalt (het was Mariona of Griezmann moeilijk moeilijk), ik ga ervanuit dat zij wel echt merkbaar sneller zal zijn.
De 4321 van Inception een paar dagen terug speelt overigens heerlijk, wil ook nog even de 433-2 van gisteren ook nog even testen. Ondanks de zeer aggressieve settings, komt deze qua formatie/posities wel overeen met hoe veel teams daadwerkelijk spelen.
Mariona gehaald, maar zit er aan te denken alsnog naar Griezmann te switchen.tukkerterror90 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 14:28:
[...]
Die Griezmann is echt een koopje. Voelt ook veel sneller aan dan zijn 80 snelheid. Daarnaast een super dribbel+schot en heeft goede passing.
Juist andersom gekozen omdat Mariona meer posities heeft icm relentless terwijl Griezzman met 80 stamina een 70 minuten speler is. Daarnaast zullen er binnenkort ook wel evo’s voor 85 kaartjes komen die ook meteen zijn WF etc aanpakken.
Blabla, het zal wel weer Griezmann worden later vandaag
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 07-11-2025 16:29 ]
Het zou fijn zijn wanneer dit spel ook speelbaar wordt via de cloud op de playstation portal, maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
Het zou ook fijn as het spel ook speelbaar word op de console, constant vastlopers/freezes in het menu vanavond.rikislief schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 16:30:
we moeten misschien toch maar het spel gaan kopen. Nadat we gister uit de packjes van marquee matchup een 80k speler haalden zitten we nu al op 180k munten (inclusief tradeable spelers in het team).
Het zou fijn zijn wanneer dit spel ook speelbaar wordt via de cloud op de playstation portal, maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
Gister voor het eerst weer gespeeld sinds tijden. Maar echt al meerdere vastlopers in de menu’s, bloed irritant.Bossie schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:38:
[...]
Het zou ook fijn as het spel ook speelbaar word op de console, constant vastlopers/freezes in het menu vanavond.
Game speelt momenteel wel lekker snel.
Deze is ook mooi :
[ Voor 33% gewijzigd door Traeces op 07-11-2025 23:10 ]
Dus als er suggesties zijn om te proberen dan sta ik er voor open
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
4321 van inception is prima hier, maar met 4231 heb je wel meer balans.dennis112 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:08:
Ben nog steeds op zoek naar een goeie tactiek. Ik weiger om zo'n 4-2-3-1 rat te worden of pina rat. Iemand nog een goede aanvallende tactiek die ik kan proberen? Heb er al zoveel geprobeerd maar het is elke keer iets anders, dan staan de middenvelders weer veel te dicht op elkaar of ze blijven te lang hangen op het middenveld terwijl het wel op aanvallend staat. Of de backs komen niet op terwijl het aanvallende vleugelbacks zijn of voorin zijn er te weinig spelers om te kunnen tikken. Het is altijd wel iets.
Ik ben zelf naar 4231 narrow toe aan het werken dmv CAMs te upgraden dmv evo’s.
Er staat ook een 433-2 van Inception icm wingbacks online, maar die moet ik nog testen.
Ben zelf nu met een 451 bezig.dennis112 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:08:
Ben nog steeds op zoek naar een goeie tactiek. Ik weiger om zo'n 4-2-3-1 rat te worden of pina rat. Iemand nog een goede aanvallende tactiek die ik kan proberen? Heb er al zoveel geprobeerd maar het is elke keer iets anders, dan staan de middenvelders weer veel te dicht op elkaar of ze blijven te lang hangen op het middenveld terwijl het wel op aanvallend staat. Of de backs komen niet op terwijl het aanvallende vleugelbacks zijn of voorin zijn er te weinig spelers om te kunnen tikken. Het is altijd wel iets.
LM en RM op wide playmaker zodat ze ook nog wat helpen met verdedigen.
Cam heb ik op shadow striker staan.
Je hebt alleen wel een goede CM nodig voor de balans.
Ik heb afgelopen woensdag de Ultimate Edition op Steam gehaald, echter heb ik nog geen Fifa Points gekregen, moet ik deze ergens claimen, of wanneer komen ze?
Cordoba !!!
Lekker hoor. Ik sta al weken droog. Gisteren alleen een fodder blauw Japanse dame. Zo demotiverend.Markvd1984 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:59:
Eindelijk een keer een mooie pull uit de hero sbc
Cordoba !!!
En als ik speel, is het zo vertraagd de meeste wedstrijden. Misschien moet ik eens op andere tijden gaan spelen. Nu zit ik meer te wachten wie de meeste ping-pong doelpunten scoort. En zo ongeveer 90% van de doelpunten die gescoord worden, zijn low-driven. Als je gewoon schiet uit een goede positie, hebben de keepers zo'n ongelooflijk reactievermogen. Maar een low driven van Pina of Benzema ergens uit de 16 is altijd raak
Ik speelde ( helaas ) ook met pinaheron schreef op zondag 9 november 2025 @ 10:21:
[...]
Lekker hoor. Ik sta al weken droog. Gisteren alleen een fodder blauw Japanse dame. Zo demotiverend.
En als ik speel, is het zo vertraagd de meeste wedstrijden. Misschien moet ik eens op andere tijden gaan spelen. Nu zit ik meer te wachten wie de meeste ping-pong doelpunten scoort. En zo ongeveer 90% van de doelpunten die gescoord worden, zijn low-driven. Als je gewoon schiet uit een goede positie, hebben de keepers zo'n ongelooflijk reactievermogen. Maar een low driven van Pina of Benzema ergens uit de 16 is altijd raak
Nu met de evo van openda
Ik speelde net konate maar het verschil met Cordoba is bizar
Zit overal tussen is snel en wendbaar
Misschien moet ik Pina maar eens halen en naast Benzema zetten.heron schreef op zondag 9 november 2025 @ 10:21:
[...]
Lekker hoor. Ik sta al weken droog. Gisteren alleen een fodder blauw Japanse dame. Zo demotiverend.
2x zeer onterecht verloren met penalty’s man man man.
Lekkere pull! Hier Makelele. Kleine W maar mag echt wel in mijn basis.Traeces schreef op zondag 9 november 2025 @ 16:19:
[Afbeelding]
Gok met de icon pack pakt een keer
Goed uit !
Ik heb eergisteren makelele maar gekocht om mijn middenveld te versterken.Lashrom schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:25:
[...]
Lekkere pull! Hier Makelele. Kleine W maar mag echt wel in mijn basis.
Vind hem wel sterk en zit er goed tussen.
Valt me wel op dat hij regelmatig in de 16 van de tegenstander staat. Terwijl ik hem toch echt op CM holding heb staan
Heb het maar snel uitgezet nadat ik in WL na een pauze ineens uit het spel was gegooid.
:strip_exif()/f/image/tJEANGDxyjcHCd3Vw6BdMLby.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p0SafqtrAvDECQMMJ9OU6wt9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xSYMotLMjJrbRZhdVbqBsTlw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HuISn1LAIZB3xgi8jP126B5A.png?f=fotoalbum_large)