• pordkert
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 19-12 21:04
Zo, dat is vervelend. Wat moet dat voorstellen? Een zon op het veld? Ik zie regelmatig wisselspelers op het veld staan. Ze staan stil en de veldspelers lopen er gewoon doorheen. En ik had vorige week dat de tweede helft begon, maar dat de camera op de middenlijn bleef plakken. Kon alleen de middencirkel zien...
Na vanavond weet ik weer precies waarom ik gestopt was met deze dramatische slechte game.

Wat een slechter servers, wat een bizarre glitches en weer gold spelers met 60 pace die mijn 90+ er uit rennen.
Traeces schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 20:46:
[Afbeelding]

Hier wat is dit nou weer voor kansloze bug. Je kan het halve veld niet zien.
Aan de logo's te zien vuurwerk van de thuisclub :+

Ik had trouwens ook 1 potje hetzelfde. Heel raar, nog nooit eerder gezien.
Moody2204 schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 23:10:
[...]

Aan de logo's te zien vuurwerk van de thuisclub :+

Ik had trouwens ook 1 potje hetzelfde. Heel raar, nog nooit eerder gezien.
Speelde daarna in de Kuip tegen een mede kameraad. Maar daar was het in de filmpjes door de licht / zon inval.

Weer een fuckup van EA.
Traeces schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 23:44:
[...]

Speelde daarna in de Kuip tegen een mede kameraad. Maar daar was het in de filmpjes door de licht / zon inval.

Weer een fuckup van EA.
Ja precies, eerst dacht ik dat mijn Playstation gaar was. Schrok me een breuk.
Moody2204 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 00:19:
[...]

Ja precies, eerst dacht ik dat mijn Playstation gaar was. Schrok me een breuk.
Dat dacht ik dus ook :+ eerste pot die ik speelde leek het eerst heel veel op artifacts…..

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:25
Die nieuwe evo is toch weer leuk. Hiermee mijn nieuwe CAM gemaakt. Zo'n keten maken is wel geinig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z8fCAHgE-KmP919rcPBZjmi1-uY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rp9IWVwddIwSxiXsZEBXYXdu.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RI2m0h7rRPC_h2AlN74O3Slag50=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2OI5wXWLggvXdmjQegoXsxO.jpg?f=fotoalbum_large
Welke opstellingen gebruiken jullie ? Begin echt moedeloos van te worden hoe open het bij mij ligt steeds.

Bij mijn tegenstanders staat continu pot dicht.

Edit :

Speelde net tegen een 4-1-2-1-2 narrow. Stond helemaal dicht in het midden. Maar valt me ook op zodra ze gaan aanvallen hoe belachelijk snel alles weer bij mijn verdediging is.

Als mijn elftal omschakelt staat het hele zooitje nog te pitten en loopt niet mee.

Snap er echt helemaal niks van.

[ Voor 49% gewijzigd door Traeces op 20-12-2025 16:27 ]

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:25
Traeces schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 16:13:
Welke opstellingen gebruiken jullie ? Begin echt moedeloos van te worden hoe open het bij mij ligt steeds.

Edit :

Speelde net tegen een 4-1-2-1-2 narrow. Stond helemaal dicht in het midden. Maar valt me ook op zodra ze gaan aanvallen hoe belachelijk snel alles weer bij mijn verdediging is.

Als mijn elftal omschakelt staat het hele zooitje nog te pitten en loopt niet mee.

Ik speel de 4411 die je heel vaak ziet: 60, short passing.

Alle verdedigers op defend. Middenveld op box to box, ball winning. Vleugels op inside forward balanced. Cam op Playmaker balanced, spits op advanced forward attack.

Edit: de playstyles zijn ook erg belangrijk. Intercept voor je middenvelders. Rapid of quickstep op de vleugels. En passing playstyles zoals tiki taka, incisive of pinged zijn essentieel.

[ Voor 10% gewijzigd door heron op 20-12-2025 17:25 ]

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:30
Traeces schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 16:13:

Edit :

4231 al heel fc26

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste