Zo, dat is vervelend. Wat moet dat voorstellen? Een zon op het veld? Ik zie regelmatig wisselspelers op het veld staan. Ze staan stil en de veldspelers lopen er gewoon doorheen. En ik had vorige week dat de tweede helft begon, maar dat de camera op de middenlijn bleef plakken. Kon alleen de middencirkel zien...
Na vanavond weet ik weer precies waarom ik gestopt was met deze dramatische slechte game.
Wat een slechter servers, wat een bizarre glitches en weer gold spelers met 60 pace die mijn 90+ er uit rennen.
Wat een slechter servers, wat een bizarre glitches en weer gold spelers met 60 pace die mijn 90+ er uit rennen.
Aan de logo's te zien vuurwerk van de thuisclubTraeces schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 20:46:
[Afbeelding]
Hier wat is dit nou weer voor kansloze bug. Je kan het halve veld niet zien.
Ik had trouwens ook 1 potje hetzelfde. Heel raar, nog nooit eerder gezien.
Speelde daarna in de Kuip tegen een mede kameraad. Maar daar was het in de filmpjes door de licht / zon inval.Moody2204 schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 23:10:
[...]
Aan de logo's te zien vuurwerk van de thuisclub![]()
Ik had trouwens ook 1 potje hetzelfde. Heel raar, nog nooit eerder gezien.
Weer een fuckup van EA.
Ja precies, eerst dacht ik dat mijn Playstation gaar was. Schrok me een breuk.Traeces schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 23:44:
[...]
Speelde daarna in de Kuip tegen een mede kameraad. Maar daar was het in de filmpjes door de licht / zon inval.
Weer een fuckup van EA.
Dat dacht ik dus ookMoody2204 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 00:19:
[...]
Ja precies, eerst dacht ik dat mijn Playstation gaar was. Schrok me een breuk.
Welke opstellingen gebruiken jullie ? Begin echt moedeloos van te worden hoe open het bij mij ligt steeds.
Bij mijn tegenstanders staat continu pot dicht.
Edit :
Speelde net tegen een 4-1-2-1-2 narrow. Stond helemaal dicht in het midden. Maar valt me ook op zodra ze gaan aanvallen hoe belachelijk snel alles weer bij mijn verdediging is.
Als mijn elftal omschakelt staat het hele zooitje nog te pitten en loopt niet mee.
Snap er echt helemaal niks van.
Edit :
Speelde net tegen een 4-1-2-1-2 narrow. Stond helemaal dicht in het midden. Maar valt me ook op zodra ze gaan aanvallen hoe belachelijk snel alles weer bij mijn verdediging is.
Als mijn elftal omschakelt staat het hele zooitje nog te pitten en loopt niet mee.
[ Voor 49% gewijzigd door Traeces op 20-12-2025 16:27 ]
Ik speel de 4411 die je heel vaak ziet: 60, short passing.Traeces schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 16:13:
Welke opstellingen gebruiken jullie ? Begin echt moedeloos van te worden hoe open het bij mij ligt steeds.
Edit :
Alle verdedigers op defend. Middenveld op box to box, ball winning. Vleugels op inside forward balanced. Cam op Playmaker balanced, spits op advanced forward attack.
Edit: de playstyles zijn ook erg belangrijk. Intercept voor je middenvelders. Rapid of quickstep op de vleugels. En passing playstyles zoals tiki taka, incisive of pinged zijn essentieel.
[ Voor 10% gewijzigd door heron op 20-12-2025 17:25 ]
4231 al heel fc26Traeces schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 16:13:
Edit :
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Eigenlijk elke opstelling met maar 1 cdm of centrale cm heb je te weinig defensive zekerheid.
Een opstelling met RM en LM bieden verdedigen of aanvallend te weinig. Je hebt namelijk de keuze tussen een aanvallende RM die stopt met verdedigen rond de middenlijn.
Of een verdedigende RM die alleen aanvalt als je hem triggert met L1.
Als ik speel gebruik ik momenteel 41212 narrow. Verdedigend staat het goed en de 2 CM doen leuk mee in het aanvalsspel.
Vind hem alleen wat te smal, waardoor je weinig vleugelactie hebt.
Ik speel momenteel overigens weinig, dit wordt de 3e WL op rij die ik oversla.
Ik dacht er zo net even aan om te spelen, maar ik kon me de cutback goals alweer voorstellen.
Ik vind het spel op dit moment zo geestdodend.
Elke keer dezelfde goals tegen.
Ik zou dolgraag niet de AI laten verdedigen, maar het zelf oppakken. Alleen loop je dan steeds achter de bal aan, of bounced hij van de speler die je controlled af.
Ik hoop op een patch die iets verbeterd, maar anders is de game straks in januari best wel dood.
Een opstelling met RM en LM bieden verdedigen of aanvallend te weinig. Je hebt namelijk de keuze tussen een aanvallende RM die stopt met verdedigen rond de middenlijn.
Of een verdedigende RM die alleen aanvalt als je hem triggert met L1.
Als ik speel gebruik ik momenteel 41212 narrow. Verdedigend staat het goed en de 2 CM doen leuk mee in het aanvalsspel.
Vind hem alleen wat te smal, waardoor je weinig vleugelactie hebt.
Ik speel momenteel overigens weinig, dit wordt de 3e WL op rij die ik oversla.
Ik dacht er zo net even aan om te spelen, maar ik kon me de cutback goals alweer voorstellen.
Ik vind het spel op dit moment zo geestdodend.
Elke keer dezelfde goals tegen.
Ik zou dolgraag niet de AI laten verdedigen, maar het zelf oppakken. Alleen loop je dan steeds achter de bal aan, of bounced hij van de speler die je controlled af.
Ik hoop op een patch die iets verbeterd, maar anders is de game straks in januari best wel dood.
Ik kan Ronaldinho op 1 team na, volledig uit mijn club doen. Zouden jullie 'm doen. Of heeft iemand 'm al gedaan?
Speel er vaak tegen goede spelerMoody2204 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 23:58:
Ik kan Ronaldinho op 1 team na, volledig uit mijn club doen. Zouden jullie 'm doen. Of heeft iemand 'm al gedaan?
Ik kan hem helaas niet doen
Ni 21 pakketten zonder walkout
11x een 10*82 en 4x een 85 tot ,87 sbc
Geen enkele walkout ea zijn oprecht oplichters als je geen punten koopt etc
110 spelers van 82 en geen enkele boven de 85
Doen, door zijn lage rating kan hij relatief snel weer in een evo waardoor je hem waarschijnlijk tot het einde dmv verschillende evo’s met hem kan spelen.Moody2204 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 23:58:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik doe hem niet. Geen passing playstyles, en lijkt meer een LW dan een CAM, waar ik Thunder Raphinha al heb.Moody2204 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 23:58:
Ik wacht op Dybala of Courtois die deze week ook zouden moeten komen.
Ik ga hem zeker doen want Dinho ! Ook mijn favo speler vroeger en de normale variant kan ik nooit betalen.Moody2204 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 23:58:
Heb de duurste squads al klaar. Gezien de prijzen van de fodder kan ik hem makkelijk afmaken.
Wil alleen niet teveel coins uitgeven. Dus spaar weer even me fodder op.
Heb ‘m hier dus al gedaan, ik kon ‘m tot mijn eigen verbazing al volledig uit mijn club doen.Traeces schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:06:
[...]
Ik ga hem zeker doen want Dinho ! Ook mijn favo speler vroeger en de normale variant kan ik nooit betalen.
Heb de duurste squads al klaar. Gezien de prijzen van de fodder kan ik hem makkelijk afmaken.
Wil alleen niet teveel coins uitgeven. Dus spaar weer even me fodder op.
Net 1 potje met ‘m gespeeld en voelde al meteen goed aan.
Het is of 4411 of 451 en anders heb je een mega achterstand.Traeces schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 16:13:
Edit :
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb hem nu ook. Heeft me 100k gekost en aangezien ik een miljoen coins had prima investering.Moody2204 schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:30:
[...]
Heb ‘m hier dus al gedaan, ik kon ‘m tot mijn eigen verbazing al volledig uit mijn club doen.
Net 1 potje met ‘m gespeeld en voelde al meteen goed aan.
Kon nog geen indruk op me maken in de eerste pot.
Ik heb Oblak aan het begin van die promo gepacked en hij is heel erg goed inderdaad!Traeces schreef op zondag 21 december 2025 @ 12:55:
Ga cech ook uit me teamgooien. Wat een dramatische keeper is dat, zie de meeste gold keepers meer pakken dan Cech.
Ga ts Oblak eens proberen. Heeft alle goede ps.
Deze beste man is Indd een stuk stabieler en pakt ballen !heron schreef op zondag 21 december 2025 @ 13:56:
[...]
Ik heb Oblak aan het begin van die promo gepacked en hij is heel erg goed inderdaad!
Die 88 Dinho kaart is echt heel erg goed. Blij dat ik hem gedaan heb. Zelfde geld voor Dalglish, nu 35x gescoord in 32 potten.
Jeez, ik was te bang om die 87 Cruijff op te pikken op zaterdag voor 550k omdat er zoveel op de markt kwamen en Weekend League nog bezig was.
Hij is nu 830k! Achteraf sla je jezelf soms echt hard tegen de kop.
Hij is nu 830k! Achteraf sla je jezelf soms echt hard tegen de kop.
Wl 8 wins
Totw 84+ een 84acerbi
10+83 kreeg ik 2+84 en 8+ een 83 speler
3+ 84 pakket kreeg ik 3+ een 84 speler
En de 3+85 kreeg ik 3 spelers van 85 zonder walk out
Nu 53 pakketten gehad zonder walk out
Waarvan 12x oa een 82+10
Zou het een record zijn zolang zonder walkout
Totw 84+ een 84acerbi
10+83 kreeg ik 2+84 en 8+ een 83 speler
3+ 84 pakket kreeg ik 3+ een 84 speler
En de 3+85 kreeg ik 3 spelers van 85 zonder walk out
Nu 53 pakketten gehad zonder walk out
Waarvan 12x oa een 82+10
Zou het een record zijn zolang zonder walkout
Ik heb over packluck dit jaar niets te klagen. Nadat ik net voordat ik met champions Etoo pack uit een Base Icon pack haal ik uit mijn Gauntlet rewards alweer zijn vervanger met Eusebio Thunderstruck…. In champions voor het eerst in al die jaren meer gewonnen dan verloren met 8-7 😎😬
Weet iemand dit?
Maar het verdedigen lukt mij niet!
Foto als bewijs.
0-7 achter.
Ze lopen bij mij er gewoon er door heen.
Welke knop is het verdedigen?
Het lijkt net of ik de verkeerde knop gebuik voor het
Verdedigen?
Die knoppen die worden aangegeven in-game heb ik
Allemaal al geprobeerd, maar er gebeurd niks met het verdedigen.
Zie foto.
Kan iemand mij een leuk kerst cadoo geven?
En mij vertellen welke knop verdedigen is?
Dit lijkt een stomme vraag maar is dit niet.
Ik heb heel internet doorzocht vanwege dit probleem, en youtube.
Dit lijkt wel een Defend-Glitch.
:strip_exif()/f/image/n1Fe4d1kEMAJsFSwJVltIHXU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tX9NiE4N9eflSQh18g5IkwKS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/chHo5JllLQC2UPQtu5eSGDkA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JtScgxYIVLBR6H2TzpH0Jms0.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto als bewijs.
0-7 achter.
Verdedigen?
Zie foto.
:strip_exif()/f/image/n1Fe4d1kEMAJsFSwJVltIHXU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tX9NiE4N9eflSQh18g5IkwKS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/chHo5JllLQC2UPQtu5eSGDkA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JtScgxYIVLBR6H2TzpH0Jms0.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Shifter3 op 23-12-2025 21:05 ]
Ik gebruik voornamelijk jockey (LT) maar verdedigen blijft lastig natuurlijk. Ook A/X (schouderduw) gebruiken. Eigenlijk zo min mogelijk staande tackle. Het is een onlogische game...Shifter3 schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 20:13:
Weet iemand dit?
Foto als bewijs.
0-7 achter.
Verdedigen?
Zie foto.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Staat je defending op 'advanced defending'?
Ik ben er al achter.
Zie foto.
Gewoon ingame settings.
Team ingame op defend zetten.
:strip_exif()/f/image/2EMwAbISOAc1ziZeehV7V2rD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/38lzr56Vws0I4ZJEz1CFO3Sb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/52vuaNPZtG4xhJETZ45Dl8Jo.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie foto.
Gewoon ingame settings.
Team ingame op defend zetten.
:strip_exif()/f/image/2EMwAbISOAc1ziZeehV7V2rD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/38lzr56Vws0I4ZJEz1CFO3Sb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/52vuaNPZtG4xhJETZ45Dl8Jo.jpg?f=fotoalbum_large)
SpaceOdyssey schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 23:29:
[...]
Ik gebruik voornamelijk jockey (LT) maar verdedigen blijft lastig natuurlijk. Ook A/X (schouderduw) gebruiken. Eigenlijk zo min mogelijk staande tackle. Het is een onlogische game...
Staat je defending op 'advanced defending'?
Iemand van hier die sbc van Bombito al gedaan?
Nope net die van Ronaldinho klaar. Ga 'm ook niet doen..... Denk ik.tukkerterror90 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 00:13:
Iemand van hier die sbc van Bombito al gedaan?
Heb theo evo LB
[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 26-12-2025 08:49 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Bombito lijkt mij het beste als CB. Dus dan zou je hem naast theo kunnen zettenOekol schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 08:49:
[...]
Nope net die van Ronaldinho klaar. Ga 'm ook niet doen..... Denk ik.
Heb theo evo LB
Daar heb ik Saliba UCL en van de ven EVO al staan. No way dat die vervangen worden haha.tukkerterror90 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 09:26:
[...]
Bombito lijkt mij het beste als CB. Dus dan zou je hem naast theo kunnen zetten
Die is nu zo en gaat nog verder met de EVOs beter worden:
[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 26-12-2025 10:54 ]
Mijn vd Ven Evo is het niet voor mij. Heb deze proberen te renderen in mijn team, maar mijn Lucio en Eder Militao (87) staan nog steeds als een huis.
Nu een flink aantal potjes gespeeld met Thunderstruck Eusebio, maar dat is gewoon 1 grote grap. Voor mij de beste afmaker waar ik mee heb gespeeld en ik heb ook alle Pina's
Ronaldinho ook gedaan, past nog niet helemaal in mijn speelstijl. (Ben meer van het passingspel dan het dribbelspel) Maar met oog op toekomstige evo's toch gedaan.
Nu een flink aantal potjes gespeeld met Thunderstruck Eusebio, maar dat is gewoon 1 grote grap. Voor mij de beste afmaker waar ik mee heb gespeeld en ik heb ook alle Pina's
Ronaldinho ook gedaan, past nog niet helemaal in mijn speelstijl. (Ben meer van het passingspel dan het dribbelspel) Maar met oog op toekomstige evo's toch gedaan.
Die Ronaldinho SBC is zonder een upgrade ook gewoon een matige kaart.pacod schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 14:20:
Mijn vd Ven Evo is het niet voor mij. Heb deze proberen te renderen in mijn team, maar mijn Lucio en Eder Militao (87) staan nog steeds als een huis.
Dit weekend met WL eens proberen. Pas gisteren begonnen met EVO'en maar speelde al wel lekker.pacod schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 14:20:
Hij is snel en loopt gaten dicht. Daarnaast goede playstyles gekregen waardoor hij nog z'n mannetje kan staan ook.
Ik snap niet dat iedereen zo blij is met die Ronaldinho kaart
Het hele spel wordt al verneukt door YouTubers en wannabe skillers
Nu met deze kaart heb je alleen.maar lui die Ronaldinho aan de bal willen ze doen 20x een schaar of de bal hooghouden zonder iemand in de buurt
Dit soort sbcs spelen de no lifes juist in de kaart en het heeft nu nog minder met voetbal te maken
Ik en denk meerder die casual spelen staan nu toe te kijken hoe Ronaldinho 20 trucs doet zonder iemand in de buurt
Nu met deze kaart heb je alleen.maar lui die Ronaldinho aan de bal willen ze doen 20x een schaar of de bal hooghouden zonder iemand in de buurt
Dit soort sbcs spelen de no lifes juist in de kaart en het heeft nu nog minder met voetbal te maken
Ik en denk meerder die casual spelen staan nu toe te kijken hoe Ronaldinho 20 trucs doet zonder iemand in de buurt
Met dinho moet je ook skillenMarkvd1984 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 15:51:
Snap ik is ook zo alleen het moet wel productief zijn
De helft van fifa spelers doet allemaal dingen zonder spelers in de buurt en het blijven pingelen de hele wedstrijd door ,slaat toch nergens op
Tja dat is uiteindelijk iedereen zijn goed recht als spelers dat leuk vinden. Jij moet gewoon zorgen dat je rustig blijft en je de kop niet gek laten maken want dat werkt vaak alleen maar averrechts.Markvd1984 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 16:25:
[...]
De helft van fifa spelers doet allemaal dingen zonder spelers in de buurt en het blijven pingelen de hele wedstrijd door ,slaat toch nergens op
Maak je niet druk. Zodra er 1 op ze eigen helft vol gas gaat skillen, heeft hij alleen ze eigen mee.Markvd1984 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 16:25:
[...]
Skillen vreet stamina.
Ach jochie. Geniet toch eens dat je een spelletje speelt ipv dat je de echte wereld aan het nabootsen bent. Overigens deed Dinho op 't veld niet anders, gebruikte het heel effectief!Markvd1984 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 15:51:
Zo de Weekend Pina League ook weer klaar.
Ik was denk ik in 15 wedstrijden de enige die zonder een Pina kaart speelde.
Ben zo klaar met die Pina kaarten. Denk de fifa kaart waar ik de grootste hekel ooit aan heb.Moody2204 schreef op zondag 28 december 2025 @ 16:05:
Zo de Weekend Pina League ook weer klaar.
Die animatie is nog meer geglitcht dan Neymar en ben yedder vroeger.
Ik mis ben y wel had gedacht en gehoopt dat er nog wel een keer flashback kwam van hemTraeces schreef op zondag 28 december 2025 @ 16:46:
[...]
Ben zo klaar met die Pina kaarten. Denk de fifa kaart waar ik de grootste hekel ooit aan heb.
Nico Williams Lm kaart uit een packie.
Heerlijke pull, lijkt qua specs ook veel beter dan dinho 88.
Heerlijke pull, lijkt qua specs ook veel beter dan dinho 88.
2 keer die Hero pack gedaan, gewoon omdat het kon met de fodder die ik had. 1e keer 89 Futre en 2e keer Base Hero Toure. De laatste wellicht leuk voor latere evo’s. Al heb ik al wel een begin gemaakt met mijn Silver Icon Gullit Evo
Hier nog 1. Snap echt niet waarom ze ‘of all people’ die Pina zo vreselijk hebben gemaakt.Traeces schreef op zondag 28 december 2025 @ 16:46:
[...]
Ben zo klaar met die Pina kaarten. Denk de fifa kaart waar ik de grootste hekel ooit aan heb.
En om ze dan ieder potje tegen te komen wordt nu wel erg afgezaagd.
Ik ben zoveel geld aan 't maken. Was all in gegaan op Figo, foudy, gimenez en griezman. Digo en foudy nu boven 60k en gekocht voor onder de 40k. Zat gisteren al +1mio tov vrijdagavond.
Soms random speel ik ineens tegen 2 spelers , waar vind ik de instelling om dit tegen te gaan?
Je kan dit bij de instellingen wel ergens instellen dacht ik. Maar zo uit het hoofd weet ik het niet. Zoek of je ergens 'Matchmaking' kan vinden.ettie1990 schreef op maandag 29 december 2025 @ 14:02:
Soms random speel ik ineens tegen 2 spelers , waar vind ik de instelling om dit tegen te gaan?
WL was echt weer pure willekeur qua game snelheid en matchmaking.
Echt niet te doen weer. 8 wins gehaald en 0,0 uit de rewards. Beste was een 86 if….
Echt niet te doen weer. 8 wins gehaald en 0,0 uit de rewards. Beste was een 86 if….
Die icon sbc's is echt 50% dupe theory. Van alle icons die ik kan packen, is het weer een Makelele. Verdomme.
Vind sws de matchmaking zo bijzonder in div5. Ene moment win ik groot, anders ga k er keihard vanaf. Zit weinig tussenin
Zouden er zo weinig spelers nog zijn dat er uit andere divisies worden gematched? 1 eronder en erboven ofzo?
Zouden er zo weinig spelers nog zijn dat er uit andere divisies worden gematched? 1 eronder en erboven ofzo?
Sinds een weekje speel ik weer wat vaker UT. Inmiddels is dit mijn team. Financiën heb ik nog niet echt (zit rond de 20k). Wat raden jullie zoal aan om te gaan wisselen? Eventueel de keeper of De Roon eruit. Maar wie zit je op dat moment erin? Zowat al mijn spelers zijn tradeble.
Gisteren opende ik een pack en kwam Vini en Saka eruit lopen. Een pak van 3 kaartjes die 78+ moest zijn haha. Beste pack ever (helaas untradeble)
https://www.futbin.com/26/squad/85011
Gisteren opende ik een pack en kwam Vini en Saka eruit lopen. Een pak van 3 kaartjes die 78+ moest zijn haha. Beste pack ever (helaas untradeble)
[ Voor 31% gewijzigd door Oxigeon op 31-12-2025 08:48 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik blijf dat ook bijzonder vinden. Sowieso merk ik weer dat ik de promotiewedstrijd zelden tot nooit in 1x win.Augy schreef op woensdag 31 december 2025 @ 08:43:
Vind sws de matchmaking zo bijzonder in div5. Ene moment win ik groot, anders ga k er keihard vanaf. Zit weinig tussenin
Maar hier ook hetzelfde gevoel verder. Soms denk ik, ik zit er lekker in vandaag, om vervolgens er weer kansloos af te gaan.
En wat ik ook ervaar: je wint sowieso zelden meer heel makkelijk. Heb al regelmatig gehad dat ik bij rust al 3-0 voor stond en dat het dan toch nog 6-5 ofzo wordt.
Ik zit nu week of 2 in div 4 maar daar zitten echt wel goede spelers inAugy schreef op woensdag 31 december 2025 @ 08:43:
In 5 had ik hetzelfde als jou maar in 4 zijn ze wel echt goed
Oxigeon schreef op woensdag 31 december 2025 @ 08:46:
Sinds een weekje speel ik weer wat vaker UT. Inmiddels is dit mijn team. Financiën heb ik nog niet echt (zit rond de 20k). Wat raden jullie zoal aan om te gaan wisselen? Eventueel de keeper of De Roon eruit. Maar wie zit je op dat moment erin? Zowat al mijn spelers zijn tradeble.
/f/image/6OJ9YXrpTxLvidv4IT6YuZKc.png?f=fotoalbum_large)
Voor 20k zou ik hiermee beginnen.
- Fermin kun je vrijspelen in het Winter Wildcards Tournament (Score in 4). Je kunt ook Simons daar neerzetten, die speelt ook prima.
- Mendy kun je door de Attacking Freeze EVO halen waardoor hij Bruiser+ krijgt. Dat is wel top op je fullbacks. Na die evo kun je nog meer upgraden aan de kaart denk ik.
- Sowieso zijn EVO's goed dit jaar dus daar kun je naar kijken als je weinig budget hebt.
Kijk eens. Hier hebben we wat aan. Ik snap nooit dat ik zelf niet echter die tournaments kom. Maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik zelf compleet gefocust ben op premier league ipv laliga.SpaceOdyssey schreef op woensdag 31 december 2025 @ 12:24:
[...]
[Afbeelding]
Voor 20k zou ik hiermee beginnen.
- Fermin kun je vrijspelen in het Winter Wildcards Tournament (Score in 4). Je kunt ook Simons daar neerzetten, die speelt ook prima.
- Mendy kun je door de Attacking Freeze EVO halen waardoor hij Bruiser+ krijgt. Dat is wel top op je fullbacks. Na die evo kun je nog meer upgraden aan de kaart denk ik.
- Sowieso zijn EVO's goed dit jaar dus daar kun je naar kijken als je weinig budget hebt.
Helaas ga ik die Fermin niet meer redden. Die loopt af op 2 januari. Vanavond en morgen "helaas" aan de pils. En 2 januari zal die wel om 19.00 aflopen
[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 31-12-2025 13:20 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Klopt ik moest gister echt op het tandvlees spelen om potten te winnen in 4.Markvd1984 schreef op woensdag 31 december 2025 @ 10:36:
[...]
Ik zit nu week of 2 in div 4 maar daar zitten echt wel goede spelers in
In 5 had ik hetzelfde als jou maar in 4 zijn ze wel echt goed
Ik heb voor het eerst divisie 5 gehaald dit jaar....mijn eerste twee potjes redelijk makkelijk kunnen winnen. Denk dat ik er in tussen wel weer ga uitkukelen.....anders kom ik niet aan mijn 30 punten voor the division rivals points van volgende week
Pff, ik heb enorme moeite in div 6. Ik weet niet wat voor een instellingen mijn tegenstanders gebruiken, maar ik zie mijn spelers overal stil staan op het veld in de verdediging, en in de aanval verstoppen ze zich achter de tegenstanders. Als ik al tussen de drie man die op mijn balspeler afsnellen een pass zie, stapt die persoon gewoon nog even opzij zodat hij niet meer aanspeelbaar is.
En dan probeer ik het ook met zo'n 'meta' 4411 van de Youtubes, maar ik wordt er aan alle kanten uitgerend en uitgevochten. Waar ik meteen een tegenstander in mijn achterste heb zitten als een speler een bal aan probeert te nemen, zie ik mijn spelers de tegenstander overal 1-2 meter ruimte geven. Probeer ik 'team press' met het d-pad menu, dan lijkt er ook niets te gebeuren. Is dit allemaal connectie issues, of heb ik gewoon een skill issue?
En dan probeer ik het ook met zo'n 'meta' 4411 van de Youtubes, maar ik wordt er aan alle kanten uitgerend en uitgevochten. Waar ik meteen een tegenstander in mijn achterste heb zitten als een speler een bal aan probeert te nemen, zie ik mijn spelers de tegenstander overal 1-2 meter ruimte geven. Probeer ik 'team press' met het d-pad menu, dan lijkt er ook niets te gebeuren. Is dit allemaal connectie issues, of heb ik gewoon een skill issue?
Same here. Wellicht wat instelling als ball winning cm’s, maar verder heb ik ook geen ideeheron schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 15:26:
Pff, ik heb enorme moeite in div 6. Ik weet niet wat voor een instellingen mijn tegenstanders gebruiken, maar ik zie mijn spelers overal stil staan op het veld in de verdediging, en in de aanval verstoppen ze zich achter de tegenstanders. Als ik al tussen de drie man die op mijn balspeler afsnellen een pass zie, stapt die persoon gewoon nog even opzij zodat hij niet meer aanspeelbaar is.
Memories of yesterday, will grow, but never die
Dit vind ik zo vreselijk EA:
Wilde de 4-2-2-2 die Inception gepost heeft eens uitproberen. Dat ging erg lekker, de ene na de andere tegenstander gesloopt met flinke cijfers ook (1x met 11-3).
Tot ik kon promoveren. Toen was ik ineens kansloos.
Wilde de 4-2-2-2 die Inception gepost heeft eens uitproberen. Dat ging erg lekker, de ene na de andere tegenstander gesloopt met flinke cijfers ook (1x met 11-3).
Tot ik kon promoveren. Toen was ik ineens kansloos.
Waarom spelen jullie deze game nog? Ik lees hier soms even mee maar een positieve of zelfs een opbouwende post is maar lastig te vinden.
Omdat t handelen leuk is.Beavbusi schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 07:11:
Waarom spelen jullie deze game nog? Ik lees hier soms even mee maar een positieve of zelfs een opbouwende post is maar lastig te vinden.
Zit nu op 7 miljoen coins en speel 't af en toe. Heb geen frustratie en weet dat als ik WL speel ik makkelijk 6 win en met veel frustratie 9. Nou alles er tussenin is dan winst. Vind 't wel best. Packte gisteren m'n grote vriend Reus! Dus die moet ik nog even uitproberen
Er zijn geen goede alternatieven zoals vroeger PES. En ik denk dat de meesten van ons toch graag een voetbalspel spelen.Beavbusi schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 07:11:
Maar EA maakt er een potje van.
Ik blijf spelen omdat het leuk is om een potje voetbal te spelen. Het wordt alleen iriitant als je het idee hebt meer tegen de game of de servers te spelen, dan tegen je tegenstander.
Met kerst op de webapp de 86 Henry gepackt. Dit weekend hem door de passing evo gehaald en een 433 gemaakt met hem als false nine. Kan zijn dat alle goede spelers nu WL aan het doen zijn, maar ik ga opeens lekker in Rivals. Volgens mij 5-6 wins tegen 1 verlies potje. Goed, het is vaak met een hoop doelpunten tegen, maar er is weer wat plezier.
De camera ook van coop naar tele broadcast gebracht, mis ik misschien wat overzicht, maar het is wel makkelijker om je tackles te timen. Nu hopen dat de wins en plezier er vanavond en morgen ook nog zijn :-D
Met kerst op de webapp de 86 Henry gepackt. Dit weekend hem door de passing evo gehaald en een 433 gemaakt met hem als false nine. Kan zijn dat alle goede spelers nu WL aan het doen zijn, maar ik ga opeens lekker in Rivals. Volgens mij 5-6 wins tegen 1 verlies potje. Goed, het is vaak met een hoop doelpunten tegen, maar er is weer wat plezier.
De camera ook van coop naar tele broadcast gebracht, mis ik misschien wat overzicht, maar het is wel makkelijker om je tackles te timen. Nu hopen dat de wins en plezier er vanavond en morgen ook nog zijn :-D
Weet iemand hoe je in contact kan komen met ea? Mail oid om account vragen te verifiëren?
4 weekend League op rij geen 5 walkout met 4x 8 wins
Ik wil graag een mail sturen zodat ze mijn account kunnen bekijken want dit kan oprecht niet
Ik pack daadwerkelijk niks geen walkout niks al maand of 2
Weet iemand waar je met dit soort dingen kan mailen ?
Ik wil graag een mail sturen zodat ze mijn account kunnen bekijken want dit kan oprecht niet
EA support is nog dommer dan een slechte AI bot.Markvd1984 schreef op zondag 4 januari 2026 @ 20:20:
Weet iemand hoe je in contact kan komen met ea? Mail oid om account vragen te verifiëren?
Ik zou twee weken het spel niet aanraken en dan met TOTY weer eens inloggen.
Vanwege overvloed van spitsen eens een 4-4-2 geprobeerd uit onderstaande video welteverstaan.
YouTube: TEKKZ NEW 442 IS ABSOLUTELY INSANE... FC26 Best Custom Tactics
Heerlijk aanvallend en combinerend 2 potjes getest in de onderste regionen van de 5e divisie. 8-3 en 5-0 winst
Heerlijk aanvallend en combinerend 2 potjes getest in de onderste regionen van de 5e divisie. 8-3 en 5-0 winst
Net zoals je elk jaar, ik heb de game inmiddels al 1,5 maand? niet opgestart muv van de een paar dingetjes in de webapp.heron schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 15:29:
Ik blijf spelen omdat het leuk is om een potje voetbal te spelen. Het wordt alleen iriitant als je het idee hebt meer tegen de game of de servers te spelen, dan tegen je tegenstander.
De webapp is ook voldoende want uiteindelijk heb je daar ook toegang tot de slotmachine zonder de frustraties van het daadwerkelijk spelen.
Ben benieuwd of het lukt om niet in te loggen als dit weer nog een paar weken doorgaat
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ook maar eens proberen dan! Zit tussen 5 en 4 in degradeert steeds. Want het is echt niet leuk daar.pacod schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 18:04:
Vanwege overvloed van spitsen eens een 4-4-2 geprobeerd uit onderstaande video welteverstaan.
Het spelen blijft leuk met mijn huidige team van SBCs, evo's en lucky pulls (link). Ga nu bijna div 6 uit, in het weekend heel snel naar de 30 punten in Rivals gegaan - voor de 2e keer dit jaar pas. Gisteren gauntlet gedaan, en van de 6 potjes er gewoon 4 gewonnen. Voor het eerst zelfs een 'perfect round' gekregen. Lijk een taktiek gevonden te hebben die me ligt (code C5bikG8M%?@k als je wilt probere), en ik merk dat ik wat rustiger ben geworden in verdedigen, waardoor ik de dribbelaars lekker hun gang laat gaan, en alleen prober hun volgende pass te onderscheppen.
En met de nieuwe patch is het heel leuk om een van je backs op wing back support te zetten - die werken nu!
En met de nieuwe patch is het heel leuk om een van je backs op wing back support te zetten - die werken nu!
Hier andersom. Sinds de patch om precies te zijn 0 potjes gewonnen. Zat bijna in 4, nu bijna in 6.heron schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 09:00:
Het spelen blijft leuk met mijn huidige team van SBCs, evo's en lucky pulls (link). Ga nu bijna div 6 uit, in het weekend heel snel naar de 30 punten in Rivals gegaan - voor de 2e keer dit jaar pas. Gisteren gauntlet gedaan, en van de 6 potjes er gewoon 4 gewonnen. Voor het eerst zelfs een 'perfect round' gekregen. Lijk een taktiek gevonden te hebben die me ligt (code C5bikG8M%?@k als je wilt probere), en ik merk dat ik wat rustiger ben geworden in verdedigen, waardoor ik de dribbelaars lekker hun gang laat gaan, en alleen prober hun volgende pass te onderscheppen.
Patch lijkt mij totaal niet te liggen. Lijkt wel of ik met 0 verdedigers speel.
Wat is de code?pacod schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 18:04:
Wat vinden jullie nou van die laatste patch?
Ik heb al 2 avonden niks meer gewonnen.
Begint nu echt irritant te worden.
Zal wel komen omdat ik kennelijk niet kan verdedigen ofzo.
Hoe moet je dat klote gepriegel in de 16 in godsnaam verdedigen? Mij lukt het niet in ieder geval. Inmiddels 20 wedstrijden verloren.
Help!
Hoe moet je dat klote gepriegel in de 16 in godsnaam verdedigen? Mij lukt het niet in ieder geval. Inmiddels 20 wedstrijden verloren.
Help!
[ Voor 29% gewijzigd door Moody2204 op 07-01-2026 21:34 ]
Vind dat het nu weer meer voorkomt dat je de bal afpakt in de 16, bij toeval terecht komt bij tegenstander en gelijk tegegoal krijgt, was voor de patch stuk minder en bij release was kwam het veel voor.Moody2204 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 21:11:
Wat vinden jullie nou van die laatste patch?
Help!
Niet in paniek raken, zoveel achtergestaan bij rust net ook nog 2-1 en winnen met 4-3. Speel divisie 4 en veel hoger ga ik niet komen met mijn 4-4-1-1, speel ik al vanaf het begin mee. Focus je op 1 of 2 tactieken, ik scoor veel uit counters of balveroveringen rond 16 tegenstander. Houd vast aan aantal vaste spelers waar je aan gewend raakt. Ik koop al een aantal edities op rij altijd, Koeman en van Persie, gewoon omdat ze elk jaar bij mij in ieder geval presteren. Ik speel ook met Pina als LM waar je veel ziet dat ze als spits gebruikt wordt. Ik probeer ook veel de achterlijn te halen, yamal of pina naar binnen en dan lange hoek, werkt heel goed, voor mij althans. V persie 162 gespeeld en 155 goals en 94 assists, dat zijn Messi statistieken IRL.
[ Voor 32% gewijzigd door ettie1990 op 07-01-2026 23:43 ]
Hier is het vaak andersom. Aanvallend lukt het hier wel. Ik kom vaak 1-0 of 2-0, soms zelfs 3-0 voor en dan toch nog verliezen. En het is ook niet dat ik constant de sprintknop ingedrukt heb. Soms lijkt het wel alsof tegenstanders zich 1e helft inhouden en word ik de 2e helft overhoop gespeeld.ettie1990 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 23:42:
[...]
Vind dat het nu weer meer voorkomt dat je de bal afpakt in de 16, bij toeval terecht komt bij tegenstander en gelijk tegegoal krijgt, was voor de patch stuk minder en bij release was kwam het veel voor.
Niet in paniek raken, zoveel achtergestaan bij rust net ook nog 2-1 en winnen met 4-3. Speel divisie 4 en veel hoger ga ik niet komen met mijn 4-4-1-1, speel ik al vanaf het begin mee. Focus je op 1 of 2 tactieken, ik scoor veel uit counters of balveroveringen rond 16 tegenstander. Houd vast aan aantal vaste spelers waar je aan gewend raakt. Ik koop al een aantal edities op rij altijd, Koeman en van Persie, gewoon omdat ze elk jaar bij mij in ieder geval presteren. Ik speel ook met Pina als LM waar je veel ziet dat ze als spits gebruikt wordt. Ik probeer ook veel de achterlijn te halen, yamal of pina naar binnen en dan lange hoek, werkt heel goed, voor mij althans. V persie 162 gespeeld en 155 goals en 94 assists, dat zijn Messi statistieken IRL.
Speel zelf overigens bijna altijd met 4-2-2-2 en soms 4-4-2 of 4-2-1-3.
Ik heb niet echt een vast evo pad gevolgd. Eigenlijk alles wat zijn stats verbeterde heb ik uitgevoerd. Playstyles zijn wel meer op een box to box ingesteld, niet echt defensive maar passing georiënteerd. Je kan ook heel makkelijk zijn stamina, balans en visie nagenoeg maximaliseren met een herhaalbare evo. Zijn defensieve stats heb ik met een season objective evo kunnen upgraden van 71 naar 88
Heb je wel Tiki Taka en Intercept gegeven?pacod schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 22:39:
[...]
Ik heb niet echt een vast evo pad gevolgd. Eigenlijk alles wat zijn stats verbeterde heb ik uitgevoerd. Playstyles zijn wel meer op een box to box ingesteld, niet echt defensive maar passing georiënteerd. Je kan ook heel makkelijk zijn stamina, balans en visie nagenoeg maximaliseren met een herhaalbare evo. Zijn defensieve stats heb ik met een season objective evo kunnen upgraden van 71 naar 88
Welke evo os dat die season objective ?pacod schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 22:39:
[...]
Level 20 is dat geloof ik. Die kan je 2 keer doen en verhoogt je defensive stats met 10 tot max 88Markvd1984 schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 23:04:
[...]
Welke evo os dat die season objective ?
Die evo's mogen ze van mij echt eruit slopen. 43672863784 verschillende, ik kan me er zelf nooit toe zetten om ze te doen. En iedereen speelt zowat uiteindelijk met dezelfde evo's.
Voor de patch had ik niet zo’n moeite met Mbappé.
Na de patch is het onmogelijk om hem af te stoppen.
Sinds de patch verlies ik sowieso 8 van de 10 wedstrijden. Snap niet wat ik fout doe. Kennelijk was ik te afhankelijk van het AI verdedigen.
Onderstaande ervaar ik ook zo:
:strip_exif()/f/image/mKywezOUOneSKguaqMCM2XSp.jpg?f=fotoalbum_large)
Inmiddels ook van div. 4 in 1 ruk naar div. 6 (en zelfs op weg naar 7) gegaan. Ieder jaar is er wel een patch die het verziekt. Van 4 naar 7, ja hoor…. Pfffff…..
Na de patch is het onmogelijk om hem af te stoppen.
Sinds de patch verlies ik sowieso 8 van de 10 wedstrijden. Snap niet wat ik fout doe. Kennelijk was ik te afhankelijk van het AI verdedigen.
Onderstaande ervaar ik ook zo:
:strip_exif()/f/image/mKywezOUOneSKguaqMCM2XSp.jpg?f=fotoalbum_large)
Inmiddels ook van div. 4 in 1 ruk naar div. 6 (en zelfs op weg naar 7) gegaan. Ieder jaar is er wel een patch die het verziekt. Van 4 naar 7, ja hoor…. Pfffff…..
[ Voor 81% gewijzigd door Moody2204 op 09-01-2026 16:48 ]
:strip_exif()/f/image/rp9IWVwddIwSxiXsZEBXYXdu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q2OI5wXWLggvXdmjQegoXsxO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HVHTQfcsJPOgaEX8Yx9whKyL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7R7LKTXsKs5UGdW2oEcEFsSs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U41kLDDliebGULvHFvgVKucw.jpg?f=fotoalbum_large)