Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:13
Bofkont, hoe dan? Oef als ik blauw zo zie, twijfel ik weer. Wilde eerst zilver halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:45
Hun? Hier zit het plateau naar binnen óf lijkt dit zo?

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:38
Ik heb even getwijfeld. Maar de 17 Air is me sowieso te beperkt en te groot (is maar een pietsie kleiner en lichter dan de 16 Plus) en te duur (maar 70 euro goedkoper dan de 17 Pro); en de 17 Pro is te weinig een verbetering (en soms zelfs een verslechtering) ten opzichten van mijn 15 Pro om over te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/al5FSADPMpiR-GzD8ejUB4R-BYE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QZ6gzBmyxY9GkjogHHluj9t9.png?f=fotoalbum_large
Van X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

sacaji schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:16:
[...]

Bofkont, hoe dan? Oef als ik blauw zo zie, twijfel ik weer. Wilde eerst zilver halen
Twijfel je weer? Waaraan?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15:35
[...]

Vind je? Vind het blauw in die foto bijna plastic achtig eruit zien. Zilver is veel mooier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

De blauwe ziet er nog best goed uit, de oranje moet ik in het echt zien maar de grijze…. Onbegrijpelijk dat iemand die combinatie, met dat witte vak, heeft goedgekeurd!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
MazeWing schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:33:
De blauwe ziet er nog best goed uit, de oranje moet ik in het echt zien maar de grijze…. Onbegrijpelijk dat iemand die combinatie, met dat witte vak, heeft goedgekeurd!
Grappig hoe we hier allemaal anders naar kijken, ik vind het zilver met wit juist mooi omdat het mij doet denken aan de white bezel dagen, met name de iPhone 7 Plus in het zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

zulke low quality screen shots met terror compressie van iphones uit de doos. hebben die lui geen fatsoenlijke telefoons :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

AMDLegion schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:36:
[...]

Grappig hoe we hier allemaal anders naar kijken, ik vind het zilver met wit juist mooi omdat het mij doet denken aan de white bezel dagen, met name de iPhone 7 Plus in het zilver.
Ik vind dat er ook niet uitzien. Ik moet dan weer denken aan de iPhone 6 met die lelijke lijnen aan de achterkant.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 19:49
deurklinkje schreef op maandag 15 september 2025 @ 09:30:
Twijfel nu sowieso of ik moet annuleren, kom van de 15 pro en weet niet of de 17 pro een echte upgrade is, capaciteit van mijn 15 pro is nog 91%.

Vind alleen dat de 15p zo snel leeg is.
Dit was mijn plan ook, maar gezien het 'lelijke' design en de drie beschikbare kleuren van de Apple iPhone 17 Pro, ga ik dit niet meer doen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Je moet gewoon praktisch denken het is geen glaze achterkant meer, maar slap alu en dat eiland en alu is heel erg exposed. Zelfs is de meeste hoesjes zitten complete terror openingen.
Dat blauw en oranje is met dat slappe metaaltje zo bekrast, zilver is de enige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

JB schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:37:
[...]

Ik vind dat er ook niet uitzien. Ik moet dan weer denken aan de iPhone 6 met die lelijke lijnen aan de achterkant.
Die verdienden ook absoluut de schoonheidsprijs maar waren wat mij betreft mooier dan zo’n groot vlak. Had het dan juist wat donkerder gemaakt of had het enkel rond gemaakt in de vorm van de MagSafe magneten.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Het had idd veel meer uni body moetten zijn en dan een klein rond glaasje er in met een apple logo alleen voor de magsafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:10
[...]

Ha, jij denkt dat hij deze heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

MazeWing schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:42:
[...]

Die verdienden ook absoluut de schoonheidsprijs maar waren wat mij betreft mooier dan zo’n groot vlak. Had het dan juist wat donkerder gemaakt of had het enkel rond gemaakt in de vorm van de MagSafe magneten.
Dan de 5S :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSH-Za8OYxP792uHhMRLHc6qeOE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lEhuMCCEGIBQ9sctAOnMgNjh.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

BruceLee schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:41:
Je moet gewoon praktisch denken het is geen glaze achterkant meer, maar slap alu en dat eiland en alu is heel erg exposed. Zelfs is de meeste hoesjes zitten complete terror openingen.
Dat blauw en oranje is met dat slappe metaaltje zo bekrast, zilver is de enige keuze.
Ceramic Shield 1 en 2 zijn gewoon beide glas hoor. Tenzij Apple (à la Star Trek) doorzichtig aluminium heeft uitgevonden blijft het gewoon een gehard glas gemaakt door Corning (van Gorilla Glas) exclusief voor Apple. Gorilla Glas Ceramic is de versie die andere fabrikanten kunnen gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Het mooiste design ooit. Functioneel en visueel prachtig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

MazeWing schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:47:
[...]

Ceramic Shield 1 en 2 zijn gewoon beide glas hoor. Tenzij Apple (à la Star Trek) doorzichtig aluminium heeft uitgevonden blijft het gewoon een gehard glas gemaakt door Corning (van Gorilla Glas) exclusief voor Apple. Gorilla Glas Ceramic is de versie die andere fabrikanten kunnen gebruiken.
Dat hele eiland dat uitsteekt is van alu, en dat is het enige dat uitsteekt en niet beschermt is.
Zelfs in een hoesje krast je sleutel diepe groeven in dat slappe alu.

[ Voor 5% gewijzigd door BruceLee op 15-09-2025 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Saven schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:18:
[...]

Mja, wil je een mooie telefoon of een lelijke O+ Een case is bij de Air sowieso niet nodig vanwege de titanium frame en dubbelzijdige ceramic shield _O_ Battery life is hetzelfde als de 16 Pro. Dus je mist echt niks spannends :)

Mijn 16 Pro zonder case wel eens laten vallen overigens en ziet er nog als nieuw uit. Zou met aluminium totaal gedeukt zijn :D Vandaar dat ik zelf nooit meer terug wil naar alu
Eentje waar ik mijn geld makkelijker mee verdien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

BruceLee schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:41:
Haha dat zilver is ook gewoon geanodiseerd aluminium en krast net zo snel…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
AMDLegion schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:33:
[...]

Vind je? Vind het blauw in die foto bijna plastic achtig eruit zien. Zilver is veel mooier
Ik heb de blauwe besteld, maar ik vind de zilveren er ook degelijker uitzien. Ik vermoed dat reallife er beter uitziet vwb het blauwe. Waarom ik de donkerste altijd kies is dat ik niet kan wennen aan een lichte rand aan de voorzijde. Dat is altijd het nadeel van zilver (en meer). Ik ben daar zo gevoelig voor dat mijn oog er iedere keer op valt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

JB schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:52:
[...]

Haha dat zilver is ook gewoon geanodiseerd aluminium en krast net zo snel…
ja maar daar zit gewoon zilver alu onder dus dat valt ietje minder op dan dat je oranje of donkerblauw hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
BruceLee schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:54:
[...]

ja maar daar zit gewoon zilver alu onder dus dat valt ietje minder op dan dat je oranje of donkerblauw hebt.
Dat is een feature, zelfde als met leer. Hij wordt dan mooi oud :+

Maar even zonder gekheid: als je zo moet gaan denken over een gebruiksvoorwerp dan moet je bijna geen iPhone kopen. Ik ben er ook zuinig op, maar er kan altijd wat gebeuren.

Zullen we gewoon even afwachten wat de toekomst brengt? Jij bent héél uitgesproken, vermoedelijk heb je zelf een andere keus gemaakt en wil je die verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Redondo1982 schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:53:
[...]

Ik heb de blauwe besteld, maar ik vind de zilveren er ook degelijker uitzien. Ik vermoed dat reallife er beter uitziet vwb het blauwe. Waarom ik de donkerste altijd kies is dat ik niet kan wennen aan een lichte rand aan de voorzijde. Dat is altijd het nadeel van zilver (en meer). Ik ben daar zo gevoelig voor dat mijn oog er iedere keer op valt.
Grappig, ik heb dat met zilver alsin; oogt goedkoop. Dan maar een donkere kleur, zodat het minder opvalt. Ook alle "gaten" vind ik dan heftig. De 11Pro was hier de laatste witte. De X/Xs was top met dat zwart gecombineerd in de camera.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
JB schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:57:
[...]

Grappig, ik heb dat met zilver alsin; oogt goedkoop. Dan maar een donkere kleur, zodat het minder opvalt. Ook alle "gaten" vind ik dan heftig. De 11Pro was hier de laatste witte. De X/Xs was top met dat zwart gecombineerd in de camera.
Is normaal ook zo, zilver is altijd goedkoper qua looks. Vind ik van een Macbook ook, net speelgoed. Alleen bij een Macbook heb je nog zoiets van een unibody en dat maakt het toch iets degelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Redondo1982 schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:58:
[...]

Is normaal ook zo, zilver is altijd goedkoper qua looks. Vind ik van een Macbook ook, net speelgoed. Alleen bij een Macbook heb je nog zoiets van een unibody en dat maakt het toch iets degelijker.
En krassen aan de achterkant, geen idee. Dat viel hier ook altijd mee (alsin geen) met de 5/5S/6/6S/7 moet ik eerlijk zeggen. Vanaf de 8/X kwam het glas, waarbij vanaf de 11 het vingerafdrukmageneten waren bij de niet-Pro's :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
JB schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:00:
[...]

En krassen aan de achterkant, geen idee. Dat viel hier ook altijd mee (alsin geen) met de 5/5S/6/6S/7 moet ik eerlijk zeggen. Vanaf de 8/X kwam het glas, waarbij vanaf de 11 het vingerafdrukmageneten waren bij de niet-Pro's :X
Daarom, gewoon lekker gebruiken. Anders gewoon hoesje erom als je van jezelf weet dat er kans op schade is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Redondo1982 schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:01:
[...]

Daarom, gewoon lekker gebruiken. Anders gewoon hoesje erom als je van jezelf weet dat er kans op schade is.
Gewoon geel sleutels in dezelfde broekzak! Ik heb al sinds het begin der tijden mijn linker broekzak exclusief voor de telefoon en afgezien van kleine haarkrasjes op het scherm nooit problemen gehad. Heb wel jaren lang hoesjes gebruikt. De iPhone 16 pro Max die ik nu heb is de eerste die ik zonder gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:53

Saven

Administrator

Redondo1982 schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:51:
[...]

Ik denk dat als je als fotograaf naar de set komt met je iPhone als camera er toch wat wenkbrauwen opgetrokken worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

MazeWing schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:04:
[...]

Gewoon geel sleutels in dezelfde broekzak! Ik heb al sinds het begin der tijden mijn linker broekzak exclusief voor de telefoon en afgezien van kleine haarkrasjes op het scherm nooit problemen gehad. Heb wel jaren lang hoesjes gebruikt. De iPhone 16 pro Max die ik nu heb is de eerste die ik zonder gebruik.
Hier sinds de 4S pouches/sleeves (gewend van de BlackBerry), pas vanaf de 11Pro screenprotectors gaan gebruiken, omdat er haar-krasjes kwamen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

BruceLee schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:43:
Het had idd veel meer uni body moetten zijn en dan een klein rond glaasje er in met een apple logo alleen voor de magsafe.
En ze hadden op z'n minst nog van die zilveren ringetjes om de cameralenzen kunnen plaatsen, dan zag het er iets chiquer uit en minder als een 3d geprint prototype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Redondo1982 schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:57:
[...]

Maar even zonder gekheid: als je zo moet gaan denken over een gebruiksvoorwerp dan moet je bijna geen iPhone kopen. Ik ben er ook zuinig op, maar er kan altijd wat gebeuren.
Lol, je hoeft ook niet per se zuinig te doen. Maar er zit nogal een verschil tussen een krasje dat dezelfde kleur heeft, of zilveren krassen en putjes in je blauwe telefoon. Dat ziet er gewoon al heel snel niet meer uit. Want het blijft inderdaad een gebruiksvoorwerp, maar dat betekent niet dat je het niet erg hoeft te vinden als hij er snel "gesleten" uit ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:07
Voor wie zijn iPhone verkocht heeft en daar nog Apple Care+ op had:

https://support.apple.com/118218

Een half uur wachten op een admin is dus niet meer nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Redondo1982 schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:53:
[...]

Haha, same! Ik kan er ook niet tegen om die lichte rand te zien naast een zwarte bezel. Alhoewel ik wit wel erg chic vindt, de laatste witte die ik had was een iPhone 5S. Maar die had nog een wit scherm om het display.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Redondo1982 schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:51:
[...]

Zaken of grafisch/fotografie? Voor zaken heb je de snelste single core cpu nodig en de beste batterij. Om het heel plat te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

THE_BASE schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:56:
[...]

Je had toch een recente iPhone Pro? Dus waarom sowieso naar een 17 Pro (Max)? Wat mis je op een 16 Pro om toch een 17 Pro te nemen?
16 pro Max

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:02

Soullie

Planeshift

MazeWing schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:33:
Die witte vind ik ook niets. Maar ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:48
Grote kans dat hij ook wel 12v/3A doet, heb je alsnog 36 watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Roy Tollenaar schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:54:
[...]

Grote kans dat hij ook wel 12v/3A doet, heb je alsnog 36 watt
Er moet specifiek support zijn voor het “USB PD 3.2 AVS” protocol. Apple en Google zijn de enige die een lader hebben die dit ondersteund op het moment. Wachten is op de Ankers van deze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Is die 40W charger al te koop dan? Ik vond die laatst alleen in de US Store.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
JB schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:57:
Is die 40W charger al te koop dan? Ik vond die laatst alleen in de US Store.
Niet in Europa inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Gaat snel genoeg komen. Kan te maken hebben met de aanvraag voor een CE keurmerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 17:54
De eerste unboxing? In China hebben ze hem al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Die wil ik wel hebben voor "on the move". Thuis laad ik gewoon met MagSafe en dan boeit de snelheid me niet.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:17:
Voor wie zijn iPhone verkocht heeft en daar nog Apple Care+ op had:

https://support.apple.com/118218

Een half uur wachten op een admin is dus niet meer nodig. :)
Ik heb dit een paar weken geleden nog moeten doen op een Macbook. Ik had voor een jaar betaald maar machine bleek DOA. Ik kan daarom vertellen dat wachten op een Admin zeker nog wel nodig is, de enige mogelijkheid die ik als gebruiker had was om de verlenging na het jaar te ontbinden.

De overige optie (dus met terugbetaling) moest perse via de Chat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OEDQfPdnChqSVse7f3cqNp9t-ss=/x800/filters:strip_exif()/f/image/d9GdkAdvZjh0tUFluicu8mhr.png?f=fotoalbum_large

Weet niet wat hier met het platteu is gebeurt, maar in het volgend shot is hij verdwenen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HvKHjJSvh_zjzO-vrIiQ05rJjsE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3PNbuSxefXeStVfXaDkLWsxy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De stemmingsmakerij in de kop bedoel je? Of waar vind je precies wat van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Donstil schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:09:
[...]

De stemmingsmakerij in de kop bedoel je? Of waar vind je precies wat van?
Ik dacht yay! 40watt laden met m'n 100 en 140 watt lader die ik hier heb liggen.
Nu denk ik: Nee, schiet er geen reet mee en moet ik eerst een nieuwe lader kopen...

Een ramp? Nee, natuurlijk niet. Enige vorm van teleurstelling? Ja beetje...

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:28
Ik heb eigenlijk altijd de Pro modellen, maar dit jaar twijfel ik voor het eerst tussen de Pro en de reguliere iPhone 17. De concessies hebben naar mijn idee alleen te maken met de behuizing, de camera en de chip, maar als reguliere gebruiker merk ik daar waarschijnlijk weinig tot niets van.

Ik heb nu de groene iPhone 17 en de Oranje Pro besteld. Maar even kijken hoe en wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
amphora schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:11:
[...]

Ik dacht yay! 40watt laden met m'n 100 en 140 watt lader die ik hier heb liggen.
Nu denk ik: Nee, schiet er geen reet mee en moet ik eerst een nieuwe lader kopen...

Ah zo, ja dat blijft toch een beetje zo met die nieuwe open standaarden.
Oude laders ondersteunen het niet, etc.

De kop doet alleen vermoeden dat het alleen met Apple Laders werkt, maar dat is dan weer niet zo.
Universele laders met deze standaard zijn er simpelweg nog niet maar komen ongetwijfeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
JB schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:32:
[...]

Twijfel je weer? Waaraan?
Deepl blue ziet er op die foto toch weer mooi uit 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:07:
[...]

Ik heb dit een paar weken geleden nog moeten doen op een Macbook. Ik had voor een jaar betaald maar machine bleek DOA. Ik kan daarom vertellen dat wachten op een Admin zeker nog wel nodig is, de enige mogelijkheid die ik als gebruiker had was om de verlenging na het jaar te ontbinden.

De overige optie (dus met terugbetaling) moest perse via de Chat.
Aha. Ik zat nog binnen het jaar. Blijkbaar zit daar het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dit is filmmateriaal vanaf de Keynote vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

SURFivor schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:22:
[...]

Dit is filmmateriaal vanaf de Keynote vorige week
Dat hele filmpje is dus nep :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Toppe schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:23:
[...]

Dat hele filmpje is dus nep :9
Nep of niet, silver ziet er best aardig uit zo. :)

Maar het is wel een blok zeg, nog meer dan een 16 Pro.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:21:
[...]

Aha. Ik zat nog binnen het jaar. Blijkbaar zit daar het verschil.
Ja bij mij was het na 9 dagen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:12
AMDLegion schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:33:
[...]

Smaken verschillen. Zilver vind ik echt zo’n demo model :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:42
amphora schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:11:
[...]

Vandaag de 140w lader van Apple ontvangen, voor 36 euro nog wel te doen (Smartphonehoesjes met ING rentepunten korting). Zie vanzelf wel hoe snel die de 17PM laadt maar ben nu wel benieuwd, extra blok kan sowieso geen kwaad voor mijn Apple apparaten.

[ Voor 6% gewijzigd door Dalive op 15-09-2025 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:49
Granaatappel schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:32:
[...]

Imho is het hele pro design lelijk, niet enkel de kleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:59

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik lees best wat posts van mensen die twee telefoons bestellen. Ik vind het nogal prijzige apparaten en vind eentje al een aardige beslissing. Wat doen jullie met het toestel wat niet jullie 'daily driver' wordt? Houden voor erbij of gaat ie terug?

Battle.net || Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Smeldor schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:39:
[...]

Imho is het hele pro design lelijk, niet enkel de kleur.
Ik denk dat ze er verstandig aan hadden gedaan om een stapje verder te gaan:

iPhone 17
iPhone 17 Air
iPhone 17 Ultra

Het ding ziet er in mijn optiek veel meer uit als een Apple Watch Ultra en dus 'rugged'. Ik vind het weinig Pro uiterlijk hebben. Ze hadden dit jaar zelfs het Pro labeltje op de normale iPhone 17 kunnen plakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

retlaw schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:47:
Ik lees best wat posts van mensen die twee telefoons bestellen. Ik vind het nogal prijzige apparaten en vind eentje al een aardige beslissing. Wat doen jullie met het toestel wat niet jullie 'daily driver' wordt? Houden voor erbij of gaat ie terug?
Das net als bij Lego, sealed op zolder leggen voor later :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed14n
  • Registratie: Juni 2013
ed14n schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:24:
Iets heel anders, ligt het aan mij of kan ik de dynamic power adapter with 60W max niet vinden? Hoe kunnen we optimaal gebruik maken van fastcharging in de EU?
Zucht, en inderdaad er is nog geen compatible adapter in Nederland. Waarschijnlijk zal die er wel komen omdat wel gewoon een open standaard wordt gebruikt. Lees hier meer:
nieuws: 'Snellaadfunctie iPhone 17 werkt nu alleen maximaal met 40W‑adapter v...

Ik vind dit soort dingen marketingtechnisch zo misleidend. Met allerlei specs strooien en dan geen disclaimers plaatsen dat dit US region only is. Waardeloos.

Edit: Nevermind, ik zie dat ik late to the party ben in deze discussie ;).

[ Voor 4% gewijzigd door ed14n op 15-09-2025 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:07
Ik had er ook 2 besteld, 1 voor mij en 1 voor de baas :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Granaatappel schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:32:
[...]

Snap dat wel, op het zilveren model zie je wat mij betreft het beste dat er een downgrade naar Aluminium heeft plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:25
Hmm, het valt me enigszins nog mee. Het ziet er niet zo cheapass uit als ik dacht, hoewel je het natuurlijk in het echt moet zien.
Ik ga vrijdag wel even spieken in de shops.

there's no place like cloudbase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Saven schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:12:
[...]

Lol, je hoeft ook niet per se zuinig te doen. Maar er zit nogal een verschil tussen een krasje dat dezelfde kleur heeft, of zilveren krassen en putjes in je blauwe telefoon. Dat ziet er gewoon al heel snel niet meer uit. Want het blijft inderdaad een gebruiksvoorwerp, maar dat betekent niet dat je het niet erg hoeft te vinden als hij er snel "gesleten" uit ziet.
Nee, maar wacht nou eerst eens af. Misschien zit er wel een hele goede coating op. Apple zal wel weten wat ze doen, niet? Jij oordeelt te snel, terwijl er nog geen in het wild gezien is. Hiermee wil ik niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar ik oordeel pas als alles op tafel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
THE_BASE schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:22:
[...]

Haha, same! Ik kan er ook niet tegen om die lichte rand te zien naast een zwarte bezel. Alhoewel ik wit wel erg chic vindt, de laatste witte die ik had was een iPhone 5S. Maar die had nog een wit scherm om het display.
Ik volgens mij ook met de 5 serie. Kan ook de 4 zijn geweest. Zag er inderdaad wel cool uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Redondo1982 schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:18:
[...]

Nee, maar wacht nou eerst eens af. Misschien zit er wel een hele goede coating op. Apple zal wel weten wat ze doen, niet? Jij oordeelt te snel, terwijl er nog geen in het wild gezien is. Hiermee wil ik niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar ik oordeel pas als alles op tafel ligt.
Coating blijft een coating ongeacht het materiaal. De Apple Watch Ultra 2 in het zwart heeft ook zilveren krasjes/putjes. Hetzelfde verwacht ik met de iPhone 17 Pro wanneer je wat diepere krassen/putjes krijgt. Misschien niet bij 0.1mm of zo maar uiteindelijk ga je door die coating heen.

Ander goed voorbeeld is de space black MacBook Pro. Rondom de laadpoort en USB-poorten zie je al snel het zilver van het aluminium omdat daar de coating eraf gekrast is daar de connectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
MazeWing schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:27:
[...]

Coating blijft een coating ongeacht het materiaal. De Apple Watch Ultra 2 in het zwart heeft ook zilveren krasjes/putjes. Hetzelfde verwacht ik met de iPhone 17 Pro wanneer je wat diepere krassen/putjes krijgt. Misschien niet bij 0.1mm of zo maar uiteindelijk ga je door die coating heen.

Ander goed voorbeeld is de space black MacBook Pro. Rondom de laadpoort en USB-poorten zie je al snel het zilver van het aluminium omdat daar de coating eraf gekrast is daar de connectors.
Kan hoor, we zullen zien. Er zit toch altijd een coating op met een kleur? Het gaat om de sterkte van de coating, niet het materiaal eronder. Voor mijn werk kom ik heel wat hekwerk, balustrade ed tegen die van aluminium zijn met een coating. Dat blijft jarenlang sterk tegen stoten, uv etc. Waarom zou dit niet kunnen? Ik heb hiervoor ook aluminium iPhones gehad en waren allemaal in nieuwstaat. Ja, je moet ze niet constant laten vallen. Logisch dat er dan schade ontstaat. Maar Apple zegt toch dat het een betere bescherming heeft nu? Nou, dan mogen ze dat waarmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchSapphire
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:33
Eerste appeltje is binnen. 🍎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r2Jo1pF3lQTYPOfxaS6gIyCZJ_s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hUk7fvZHZpsKEBg23DWTZp9S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:31
Jumpman schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:38:
[...]

Dit was mijn plan ook, maar gezien het 'lelijke' design en de drie beschikbare kleuren van de Apple iPhone 17 Pro, ga ik dit niet meer doen.
voelt beetje als zonde van het geld, maar het zal wel weer een lang gedoe zijn annuleren bij Odido en wachten op je geld :(

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:51
Interessante video, wel lang :)
Wat ik ook al dacht: camera button zal wss verdwijnen, gezien Apple er totaal geen aandacht meer aan geeft tijdens filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
Waarom zouden ze er nog veel aandacht aan geven, het zit er al sinds vorig jaar op. Dus veel aandacht heeft het niet nodig.
Het kan ook zo zijn dat ze het straks op de gewone iPhones ook zetten.

Net als die mute schakelaar een action knop geworden is, na 1 keer de presentatie hoorde je er ook eigenlijk niks meer van(En zit er nog steeds op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:31:
[...]

Ja bij mij was het na 9 dagen :P
Kun je Apple Care terugvragen, zelfs als je er een keer gebruik van hebt gemaakt? Jij had toch 3 iPhones verbruikt dit jaar? Of begrijp ik het verkeerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:51
Carlos0_0 schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:48:
Waarom zouden ze er nog veel aandacht aan geven, het zit er al sinds vorig jaar op. Dus veel aandacht heeft het niet nodig.
Het kan ook zo zijn dat ze het straks op de gewone iPhones ook zetten.

Net als die mute schakelaar een action knop geworden is, na 1 keer de presentatie hoorde je er ook eigenlijk niks meer van(En zit er nog steeds op).
Het zit reeds op de gewone iphones (enkel niet de 16e) Er is wel een verschil tussen een kleine action button die wel zijn nut heeft, vergeleken met een veredelde “open camera” button die nog meer plaats inneemt. Ook zij zijn van mening dat het wss een stille dood zal sterven zoals 3d touch. In de eigen apple filmpjes zag je ze alle camera settings doen en een foto zelf nemen via het scherm terwijl die camera button letterlijk 1cm boven hun duim zat :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Grappig om trouwens te zien hoe polariserend het design is.

Ik vind het niet het meest toffe design ooit, maar ik vind het wel echt een verfrissing ten opzichte van het oude design wat we nu al meer dan vijf jaar hebben.

Ben ook wel blij dat ze wat enthousiaster met de kleuren zijn. Oranje is voor sommigen dan weer misschien wat teveel van het goede… het is in ieder geval beter dan de 20 tinten grijs die we al jaren bij verschillende product line-hoe zien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:07:
[...]

Kun je Apple Care terugvragen, zelfs als je er een keer gebruik van hebt gemaakt? Jij had toch 3 iPhones verbruikt dit jaar? Of begrijp ik het verkeerd? :?
Dit ging over een MacBook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:29
Pufster schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:09:
[...]
In de eigen apple filmpjes zag je ze alle camera settings doen en een foto zelf nemen via het scherm terwijl die camera button letterlijk 1cm boven hun duim zat
Op de één of andere manier is de telefoon gewoon niet stil te houden als je er een foto mee maakt, zoals een normaal foto toestel dat doet. Ik gebruik de knop altijd wél om de camera-app te openen maar niet voor de foto zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ze hadden die knop voor de camera dit jaar in ieder geval wat logischer kunnen positioneren, ding verder naar de onderkant zou stukken beter werken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisdn schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:29:
[...]

Op de één of andere manier is de telefoon gewoon niet stil te houden als je er een foto mee maakt, zoals een normaal foto toestel dat doet. Ik gebruik de knop altijd wél om de camera-app te openen maar niet voor de foto zelf.
Eens, gebruik hem meer als Action Button dan om alle settings te bedienen. Daar is toch geen beginnen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:29
THE_BASE schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:42:
[...]

Eens, gebruik hem meer als Action Button dan om alle settings te bedienen. Daar is toch geen beginnen aan.
Door de settings scrollen is ook niet te doen nee. Ze zouden er een wat luxere Action-button van kunnen maken. Gebruikers tevreden en klagers kunnen er dan iets anders mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCz74IthF4dEc8k6P03ySZ7U5Wk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZDTNnAerSDKTGJZaDpktFBQz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbAa_XqRVMwHCcaIhYPAnAuS7D4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rqVDLF5Ti8GaQA0R1ukgQX6o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
Het nieuwe design voelt raar genoeg ook een beetje ouderwets aan

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dennisdn schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:29:
[...]

Als je veel foto’s maakt dan raad ik je aan naar FJORDEN te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Het zoomen is super fijn met die knop?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:28:
Het zoomen is super fijn met die knop?
Vraag je dat aan ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Dat is een mening vanuit mij alsin; ik vind dat wel prettig werken. Ik zit heel vaak een beetje tussen de standaard zoomwaarden in zodat ik nadien minder/niet hoef te croppen. Dan is dat wel handig ipv op je scherm.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:48:
[...]

Dat is een mening vanuit mij alsin; ik vind dat wel prettig werken. Ik zit heel vaak een beetje tussen de standaard zoomwaarden in zodat ik nadien minder/niet hoef te croppen. Dan is dat wel handig ipv op je scherm.
Ah oké, door het vraagteken leek het anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:50

B4tman_DH

To the Bat.....

Zonde van de open onderkant
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.