Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:02
T-Blizzard schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:30:
Poeh toch wel lastig dit jaar. Ik heb een 14P nu, de accu recent laten vervangen door een niet originele accu (want ga gewoon lang met deze telefoon doen). Alleen maar ellende nu… Dus vrijdag een normale 17 besteld, maar nu keek ik gisteren bij KPN en heb dus uiteindelijk ook maar de 17P besteld. In het geval van een verlenging scheelde dat maar 200,- . De 17 ga ik dus moeten retourneren, maar nu ik weer naar hoesje zit te kijken vind de ik de pro gewoon geen knappe telefoon met die glimmende tegel 🫣. Afgezien van de accu en zoom valt het het allemaal wel mee…Moeilijk moeilijk..
Ja ik blijf dat aparte gekleurde stuk op de achterkant ook gek vinden, goed met een hoesje zie je er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGdiArgos
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:52
T-Blizzard schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:30:
Poeh toch wel lastig dit jaar. Ik heb een 14P nu, de accu recent laten vervangen door een niet originele accu (want ga gewoon lang met deze telefoon doen). Alleen maar ellende nu… Dus vrijdag een normale 17 besteld, maar nu keek ik gisteren bij KPN en heb dus uiteindelijk ook maar de 17P besteld. In het geval van een verlenging scheelde dat maar 200,- . De 17 ga ik dus moeten retourneren, maar nu ik weer naar hoesje zit te kijken vind de ik de pro gewoon geen knappe telefoon met die glimmende tegel 🫣. Afgezien van de accu en zoom valt het het allemaal wel mee…Moeilijk moeilijk..
Vraagje, hoe kan het 200 verschillen? Bij odido verlengen scheelt het bij mij 300, of kies je een abonnement waardoor je extra korting krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
GGdiArgos schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:24:
[...]

Vraagje, hoe kan het 200 verschillen? Bij odido verlengen scheelt het bij mij 300, of kies je een abonnement waardoor je extra korting krijgt?
Misschien niet helemaal duidelijk, ik heb KPN unlimited. De 17 kost 969,- de 17 Pro met 2 jaar verlenging 1182,- (ik heb altijd sim only en koop los).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18:35
T-Blizzard schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:33:
[...]

Misschien niet helemaal duidelijk, ik heb KPN unlimited. De 17 kost 969,- de 17 Pro met 2 jaar verlenging 1182,- (ik heb altijd sim only en koop los).
Je vergelijkt de standaardprijs van de iPhone 17 met de abonnementskorting van de Pro. Bij KPN kost een iPhone 17 met abonnement €840.

En stel dat ik uitga van een Odido-abonnement dat je maandelijks kunt opzeggen, dan betaal je minimaal €1205. Ik kom dus niet op dat bedrag uit.

[ Voor 213% gewijzigd door DeJurist op 14-09-2025 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Nu online
DeJurist schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:39:
[...]

Je vergelijkt de standaardprijs van de iPhone 17 met de abonnementskorting van de Pro. Bij KPN kost een iPhone 17 met abonnement €840.

En stel dat ik uitga van een Odido-abonnement dat je maandelijks kunt opzeggen, dan betaal je minimaal €1205. Ik kom dus niet op dat bedrag uit.
24 mnd abbo, ik dacht de 17 is meer dan genoeg voor mij, maar voor 213,- extra heb ik dan een Pro.. Dan toch maar die 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Er zitten hier heel wat iPhone/Mac experts, dus misschien dat iemand voor mij hier de gouden tip heeft.

Ik wil voor volgende week nog even mijn iCloud bibliotheek afgaan omdat ik tegen mijn iCloud limieten (200 GB) aan begin te lopen en weiger nog meer te betalen :+ Zo ga ik straks ook gelijk lekker efficient om met de opslagruimte op mijn iPhone :)

Ik heb nog heel veel oude foto's in .jpg/.jpeg formaat en video's in H246 .mov of .MP4 formaat. Ik wil een heleboel verwijderen, maar er is natuurlijk ook genoeg dat ik wil bewaren. Heeft iemand de gouden tip om ze de foto's en video's makkelijk om te zetten naar HEIC/HEVC? Ik heb mijn hele iCloud bibliotheek al offline gedownload.

In MacOS kan ik als 'snelle taak' in ieder geval alle foto's al omzetten naar .heic - en dat scheelt aanzienlijk aan ruimte. Voor .mov/.mp4 is die snelle taak er helaas niet, terwijl daar juist de grootste winst valt te behalen :9

Bonuspunten voor wie weet hoe ik mijn Live Photos kan behouden als ik mijn foto's opnieuw upload, want die koppeling gaat niet lekker na het converteren :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:37
DeJurist schreef op zondag 14 september 2025 @ 13:14:
Na lang twijfelen heb ik toch besloten om na 8 jaar weer een iPhone te nemen, en dit keer ga ik voor de iPhone 17. De Pro spreekt me gewoon niet aan qua design, en de iPhone Air – hoe mooi ook – levert teveel compromissen in. Geen stereo geluid, serieus? Wtf.

Ik twijfel nog tussen de iPhone 17 in wit of groen. Volgende week wil ik naar de Apple Store; kun je daar alle kleuren in het echt bekijken?

Ik dacht trouwens nog even aan een gesealde iPhone 16 Pro, maar de iPhone 17 lijkt me toch net wat beter. Of zouden jullie in dit geval toch voor de 16 Pro kiezen?

Daarnaast heb ik altijd al een Apple Watch willen hebben. Die ga ik er later ook bij kopen, waarschijnlijk de zwarte versie in 46 mm met een Milanese after market bandje en dat allemaal voor minder dan een iPhone 17 Pro. :)

[YouTube: iPhone 17: Hands-On First Look]

[YouTube: Apple Watch Series 10. Slate Milanese Loop. ASMR Unboxing]
Ik ga van de iPhone 16 pro naar de normale 17. Betere batterijduur, mooiere desgin, lichter in gewicht, betere scherm en krasbestendiger, betere voor camera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:18

JB

Cédric roelt!

T-Blizzard schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:50:
[...]

24 mnd abbo, ik dacht de 17 is meer dan genoeg voor mij, maar voor 213,- extra heb ik dan een Pro.. Dan toch maar die 😆
Na 12 maanden een fijne inflatie eroverheen en weg korting :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:00
Reem0nN schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:23:
[...]

Ik ben trouwens blij dat ik zowel de Air als 17 Pro Max heb besteld. Liep net buiten met m’n hond en wilde even snel m’n vrouw via een app beantwoorden. En dat lukt me niet met 1 hand te typen om even gauw wat te sturen met de 16 Pro Max.
Heb dat ook vaak in de supermarkt.. op zulke momenten irriteer ik me aan de grote.

Ben benieuwd hoe dit zal zijn met de iPhone Air.
Daarom is het ook zo gruwelijk irritant dat Siri zo erbarmelijk is. Ik heb nog steeds een iPhone en Watch, maar wat begint Apple gigantisch achter te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Nu online
JB schreef op zondag 14 september 2025 @ 16:18:
[...]

Na 12 maanden een fijne inflatie eroverheen en weg korting :D
Off-Topic: ach ja ik heb ook een Tesla Model 3 gekocht vorig jaar 😆

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:18

JB

Cédric roelt!

T-Blizzard schreef op zondag 14 september 2025 @ 17:13:
[...]

En daar ben je ook mee bezeikt? Of wat bedoel je? :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Nu online
JB schreef op zondag 14 september 2025 @ 17:35:
[...]

En daar ben je ook mee bezeikt? Of wat bedoel je? :+
Inflatie… Afschrijving één en al ellende 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
giantgiantus schreef op zondag 14 september 2025 @ 17:13:
[...]

Daarom is het ook zo gruwelijk irritant dat Siri zo erbarmelijk is. Ik heb nog steeds een iPhone en Watch, maar wat begint Apple gigantisch achter te lopen.
Ik gebruikte ook heel weinig Siri, maar de laatste weken gebruik ik het heel vaak doordat ik een keer Siri weer testte. En verdomd, stuurde wat ik wilde sturen. Hierna dagelijks meerdere dingen laten doen en tot vandaag nul missers. Is echt stuk beter geworden, zeker voor appje terug te sturen.

Maar, Apple loopt sowieso achter. Dat ben ik eens.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
[...]

Maakt niet uit, Tesla-rijders hebben toch geen beleving. Dus ook met geld niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:00
Redondo1982 schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:47:
[...]

Ik gebruikte ook heel weinig Siri, maar de laatste weken gebruik ik het heel vaak doordat ik een keer Siri weer testte. En verdomd, stuurde wat ik wilde sturen. Hierna dagelijks meerdere dingen laten doen en tot vandaag nul missers. Is echt stuk beter geworden, zeker voor appje terug te sturen.

Maar, Apple loopt sowieso achter. Dat ben ik eens.
Zal het weer eens proberen, ik ben er zo op afgeknapt dat ik al heel lang niet meer gebruik inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Whow echt met geld, niet eens lease ofz?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYfCWckbi_oNlyXos1dexCqTm5U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HkFXfCD2rE8MYstmkPx19pxc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:01
Waar ik al een tijdje naar op zoek ben, maar nog nooit echt 100% tevreden over ben.. goede high quality wallpapers voor de pro toestellen..

Waar halen jullie ze meestal vandaan? Vooral straks met iOS 26 wil ‘k wel wat gaan testen met verschilende wallpapers om te zien wat dr een beetje mooi uit ziet.

Iemand tips?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Redondo1982 schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:49:
[...]

Maakt niet uit, Tesla-rijders hebben toch geen beleving. Dus ook met geld niet :+
Ho ho, elk jaar al mijn Apple producten gratis door het besparen van brandstofkosten, ben heel tevreden over mijn Model Y :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Redondo1982 schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:49:
[...]

Wat dacht je van Polestar rijders? Toch @Donstil :9

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

crazylegs schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:00:
Waar ik al een tijdje naar op zoek ben, maar nog nooit echt 100% tevreden over ben.. goede high quality wallpapers voor de pro toestellen..

Waar halen jullie ze meestal vandaan? Vooral straks met iOS 26 wil ‘k wel wat gaan testen met verschilende wallpapers om te zien wat dr een beetje mooi uit ziet.

Iemand tips?
Google afbeeldingen en dan kwaliteit op hoog.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:04:
[...]

Haha, ja maar niet van geld, die is gewoon lease. Wel tevreden overigens, fijn ding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Iemand tips?
Ik neem een camera mee op vakantie en dan maak ik er zelf een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
T-Blizzard schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:50:
[...]

342 euro meer 🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Toppe schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:04:
[...]

Die kunnen niet eens meer naar achteren kijken door het raam, die hebben helemaal geen beleving. Dat zijn meestal ook de mensen die geen enkel respect hebben voor spullen, op alles Apple Care + hebben en de iPhone bovenop de regendouche leggen. Zit ik juist? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online

Iemand tips?
Pak meestal een natuurfoto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Nu online
schumi1986 schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:00:
[...]

Ho ho, elk jaar al mijn Apple producten gratis door het besparen van brandstofkosten, ben heel tevreden over mijn Model Y :+
Ik ook met mijn 3, kan nog steeds gratis laden. Was leuke actie, zit nu op de 8500 van de 20k kilometers tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:05:
[...]

Haha, ja maar niet van geld, die is gewoon lease. Wel tevreden overigens, fijn ding.
Lease is ook geld. Bedoel je auto via de werkgever?

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.