• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:01
Na de eerste reviews die ik gelezen heb en eerste video's bekeken te hebben hoor ik eigenlijk alleen maar: neem de normale 17 ipv de pro als je niet echt een fotograaf/filmmaker bent (zoomen is bijv een stuk minder). Klopt dat beeld hier een beetje?

Verder heb ik toch wel met verbazing wat dingen gehoord. Zoals dat in de 17 eindelijk AOD zit??? Zat dat serieus nog niet op een eerdere standaard versie van een Iphone? Bizar hoor. Dat zit al op mijn Android zolang ik me kan herinneren en gebruik het dan ook altijd.

Ook opvallend voor mij, dat er nooit een EQ was. Toen ik dat gister zag in een video van Marques Brownlee (wel bekend hier denk ik?) moest ik wel even lachen. Gelukkig zijn omdat er een EQ in zit en al helemaal omdat die maar 3 bands is. Vrij bijzonder.

Zo zullen er nog wel meer dingen zijn, zoals ook bijv. splitsing volume van diverse zaken (apps/meldingen/systeem/muziek etc. Mooi dat dat er nu in zit (al is het nog maar beperkt wat ik zag) maar oei, ik schrok daar eerlijk gezegd wel van want die zaken die ik alleen nu al opsom zijn wel basic zaken op mijn Galaxy die ik altijd al gebruik en ook niet zonder zou kunnen. Had ook nooit verwacht dat die tot de 17 nooit in een Iphone zat.

Maakt me toch wat angstiger dus ik ga nog even verder met grondig onderzoek doen :)

[ Voor 76% gewijzigd door Juancho op 15-08-2026 10:55 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB

• Minimalist1
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 20:01
Koop gewoon weer lekker een Android phone….kun je dat eeuwige gezeik over iPhone vs Android gewoon achterwege laten. We hebben het allemaal al honderden keren gehoord en het boeit niemand meer.

[ Voor 24% gewijzigd door Minimalist1 op 15-08-2026 11:13 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zullen we dit topic houden voor discussie over en ervaringen met de iPhone 17/Pro/Pro Max? Discussies over Android vs iOS zijn hier offtopic, en passen beter in een eigen topic alhoewel de ervaring is dat dit altijd uitloopt in een flamewar

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:17
Juancho schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 10:47:
Na de eerste reviews die ik gelezen heb en eerste video's bekeken te hebben hoor ik eigenlijk alleen maar: neem de normale 17 ipv de pro als je niet echt een fotograaf/filmmaker bent (zoomen is bijv een stuk minder). Klopt dat beeld hier een beetje?

Verder heb ik toch wel met verbazing wat dingen gehoord. Zoals dat in de 17 eindelijk AOD zit??? Zat dat serieus nog niet op een eerdere standaard versie van een Iphone? Bizar hoor. Dat zit al op mijn Android zolang ik me kan herinneren en gebruik het dan ook altijd.

Ook opvallend voor mij, dat er nooit een EQ was. Toen ik dat gister zag in een video van Marques Brownlee (wel bekend hier denk ik?) moest ik wel even lachen. Gelukkig zijn omdat er een EQ in zit en al helemaal omdat die maar 3 bands is. Vrij bijzonder.

Zo zullen er nog wel meer dingen zijn, zoals ook bijv. splitsing volume van diverse zaken (apps/meldingen/systeem/muziek etc. Mooi dat dat er nu in zit (al is het nog maar beperkt wat ik zag) maar oei, ik schrok daar eerlijk gezegd wel van want die zaken die ik alleen nu al opsom zijn wel basic zaken op mijn Galaxy die ik altijd al gebruik en ook niet zonder zou kunnen. Had ook nooit verwacht dat die tot de 17 nooit in een Iphone zat.

Maakt me toch wat angstiger dus ik ga nog even verder met grondig onderzoek doen :)

Ja dat klopt wel een beetje, ben je niet fotograaf is de normale meer dan prima.

Verder heb ik toch wel met verbazing wat dingen gehoord. Zoals dat in de 17 eindelijk AOD zit???

Ja dat heeft Iphone nooit gehad, en hebben ze pas sinds 1 a 2 jaar nu idd.
En weet je ik heb het direct weer uitgeschakeld, mis het totaal niet :).
Net als dat ik die verschrikkelijke notificatieleds op Android direct uitschakelde.

splitsing volume

Schijnt nu in ios27 beta volgens mij in te zitten ja, en weer zo verschrikkelijke Android optie erbij.
Zet je telefoon op stil, al die geluiden overal verschrikkelijk. Nooit prettig gevonden tevens.

Maar goed als jij heel veel dingen gaat missen, waar jij aan gewent ben. is het overwegen van een iphone wellicht niet handig voor jou.
Of je kan het proberen uiteraard, en uiteindelijk kijken of je toch met sommige dingen wel kan leven (En anders verkoop je de telefoon).

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 15-08-2026 11:24 ]

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:04

Nog steeds niet besteld?

Nee dat zit er gelukkig niet in, geluid is of aan of uit, heerlijk, simpel.

• Juancho
Minimalist1 schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 11:09:
Koop gewoon weer lekker een Android phone….kun je dat eeuwige gezeik over iPhone vs Android gewoon achterwege laten. We hebben het allemaal al honderden keren gehoord en het boeit niemand meer.
Jeetje ik wist niet dat er nog steeds 2 groepen tegenover elkaar stonden. Vreselikj vind ik dat en ik had niet voor niks al een paar keer gezegd dat ik daar niet op uit ben en dus serieus onderzoek doe.

Maar blijkbaar is elke vraag/twijfel/of interesse gelijk al iets waar sommigen op aan slaan incl. een mod. Jammer en dat haalt voor mij direct het plezier hier weg in dit topic. Dus bedankt. Ik doe mijn onderzoek wel zonder dit topic.

@Carlos0_0 jij wel bedankt voor je inhoudelijke reactie btw!

[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 15-08-2026 13:29 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Juancho schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 13:27:
[...]

Jeetje ik wist niet dat er nog steeds 2 groepen tegenover elkaar stonden. Vreselikj vind ik dat en ik had niet voor niks al een paar keer gezegd dat ik daar niet op uit ben en dus serieus onderzoek doe.

Maar blijkbaar is elke vraag/twijfel/of interesse gelijk al iets waar sommigen op aan slaan incl. een mod. Jammer en dat haalt voor mij direct het plezier hier weg in dit topic. Dus bedankt. Ik doe mijn onderzoek wel zonder dit topic.

@Carlos0_0 jij wel bedankt voor je inhoudelijke reactie btw!
Je bent altijd welkom om je vragen te stellen, maar ik denk zelf dat je wat kritisch bent naar hoe een iPhone of iOS an sich werkt ten opzichte van het meer te personaliseren van Android OS.

Ik lees in je vorige vraag een aantal kritische punten, zoals 'nog steeds geen AOD' of 'geen EQ'. Dat zijn dingen die blijkbaar onder de gebruikers van die specifieke iPhones niet gemist worden. Android OS doet dat anders, die pleuren alles in dat OS, ongeacht of het gebruikt wordt, Apple doet dat meer doordacht en voegt wat minder snel nieuwe functies toe.

Mijn inziens twijfel je wellicht teveel en ik zou je dan ook eigenlijk adviseren om in het, zoals jij dat noemt 'andere kamp' te blijven. Ik denk dat je zelfs na aankoop nog niet blij gaat zijn met je nieuwe iPhone, omdat je ook dan telkens weer dingen tegenkomt die anders zijn of minder zoals je gewend was.

Succes met je keuze en je grondige onderzoek in elk geval! :)

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• Juancho
THE_BASE schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 13:32:
[...]

Je bent altijd welkom om je vragen te stellen, maar ik denk zelf dat je wat kritisch bent naar hoe een iPhone of iOS an sich werkt ten opzichte van het meer te personaliseren van Android OS.
En kritisch zijn mag niet? Of kritische vragen stellen mag niet? Ik doe dat bij elk product die ik in een vergelijking gooi. Zeker de duurdere. Volgens mij niks geks aan, zelfs in de reviews van bekende Youtube reviewers nemen ze toch ook de kritische punten mee? Mijn AOD punt komt notabene vanuit een video van een bekende Apple Youtuber met miljoenen volgers en die het ook letterlijk: FINALLY noemde. Noem ik dat hier schiet men al in de stres. Valt me tegen eerlijk gezegd.
Ik lees in je vorige vraag een aantal kritische punten, zoals 'nog steeds geen AOD' of 'geen EQ'. Dat zijn dingen die blijkbaar onder de gebruikers van die specifieke iPhones niet gemist worden. Android OS doet dat anders, die pleuren alles in dat OS, ongeacht of het gebruikt wordt, Apple doet dat meer doordacht en voegt wat minder snel nieuwe functies toe.
Dat is toch veelste zwart/wit? Want wie bepaald dat het niet gemist wordt onder de gebruikers van een Iphone? Jij? Een ander hier? 5 mensen hier? Ik heb ondertussen best wat videos bekeken van personen die helem into het Apple Eco systeem zitten en die stellen net zo goed kritische vragen. Een EQ is er niet om Apple/Android mee te vergelijken, het is een (voor mij) aspect als muziekliefhebber die ik heel graag heb en waarbij ik me dus verbaasde dat Apple dat niet heeft/had. Als dat al niet meer gezegd mag worden...sorry hoor. Net zo goed als ik ook hele interessante gave en goede dingen zie in de video's. En precies hetzelfde zal ik hebben als ik een nieuwe Android telefoon ga onderzoeken want dat is ook far van vlekkeloos.
Mijn inziens twijfel je wellicht teveel en ik zou je dan ook eigenlijk adviseren om in het, zoals jij dat noemt 'andere kamp' te blijven. Ik denk dat je zelfs na aankoop nog niet blij gaat zijn met je nieuwe iPhone, omdat je ook dan telkens weer dingen tegenkomt die anders zijn of minder zoals je gewend was.
Dat is dus wat mij helaas nu al opvalt: de zogenoemde kampen. Ik krijg daar oprecht kriebels van. Ik heb niet voor niets nu ook gewoon een Macbook. Ik ben geen Android fanboy, ik ben geen Apple fanboy, ik doe gewoon onderzoek naar producten die mij interesseren. Kan mij het schelen of er een appletje of Android logo op staat. Ik twijfel dus nog helemaal niet want ik zit nog midden in mijn onderzoek. Ga ik dingen missen of juist waarderen aan een Iphone. Erg benieuwd naar en dacht die info hier ook wel te kunnen vinden. Maar als er na 2 posts vanuit de "andere" kant eigenlijk al wordt gezegd: koop een Apple of anders ga aub weg is voor mij het plezier direct weg. Jammer en in mijn ogen totaal niet nodig. Dus ook een dikke min voor de betreffende admin die er net zo goed aan mee doet.
Succes met je keuze en je grondige onderzoek in elk geval! :)
Dank je!

[ Voor 3% gewijzigd door Juancho op 15-08-2026 13:48 ]

• THE_BASE
  • Niet online
Juancho schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 13:47:
[...]

En kritisch zijn mag niet? Of kritische vragen stellen mag niet? Ik doe dat bij elk product die ik in een vergelijking gooi. Zeker de duurdere. Volgens mij niks geks aan, zelfs in de reviews van bekende Youtube reviewers nemen ze toch ook de kritische punten mee? Mijn AOD punt komt notabene vanuit een video van een bekende Apple Youtuber met miljoenen volgers en die het ook letterlijk: FINALLY noemde. Noem ik dat hier schiet men al in de stres. Valt me tegen eerlijk gezegd.

[...]

Dat is toch veelste zwart/wit? Want wie bepaald dat het niet gemist wordt onder de gebruikers van een Iphone? Jij? Een ander hier? 5 mensen hier? Ik heb ondertussen best wat videos bekeken van personen die helem into het Apple Eco systeem zitten en die stellen net zo goed kritische vragen. Een EQ is er niet om Apple/Android mee te vergelijken, het is een (voor mij) aspect als muziekliefhebber die ik heel graag heb en waarbij ik me dus verbaasde dat Apple dat niet heeft/had. Als dat al niet meer gezegd mag worden...sorry hoor. Net zo goed als ik ook hele interessante gave en goede dingen zie in de video's. En precies hetzelfde zal ik hebben als ik een nieuwe Android telefoon ga onderzoeken want dat is ook far van vlekkeloos.

[...]

Dat is dus wat mij helaas nu al opvalt: de zogenoemde kampen. Ik krijg daar oprecht kriebels van. Ik heb niet voor niets nu ook gewoon een Macbook. Ik ben geen Android fanboy, ik ben geen Apple fanboy, ik doe gewoon onderzoek naar producten die mij interesseren. Kan mij het schelen of er een appletje of Android logo op staat. Ik twijfel dus nog helemaal niet want ik zit nog midden in mijn onderzoek. Ga ik dingen missen of juist waarderen aan een Iphone. Erg benieuwd naar en dacht die info hier ook wel te kunnen vinden. Maar als er na 2 posts vanuit de "andere" kant eigenlijk al wordt gezegd: koop een Apple of anders ga aub weg is voor mij het plezier direct weg. Jammer en in mijn ogen totaal niet nodig. Dus ook een dikke min voor de betreffende admin die er net zo goed aan mee doet.

[...]

Dank je!
Ik denk niet dat je nog tevreden te stellen bent hier, jammer, want zoals ik zei: iedereen is welkom op Tweakers. Alleen voel jij het momenteel niet zo omdat je een kritische noot terug kreeg.

Jammer, ook ik geef het op. :)

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• Juancho
THE_BASE schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 13:52:
[...]

Ik denk niet dat je nog tevreden te stellen bent hier, jammer, want zoals ik zei: iedereen is welkom op Tweakers. Alleen voel jij het momenteel niet zo omdat je een kritische noot terug kreeg.

Jammer, ook ik geef het op. :)
Dit noem jij welkom heten? En dat gesteund door een MOD? Zal wel aan mij liggen dan...

[ Voor 5% gewijzigd door Juancho op 15-08-2026 13:55 ]

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Juancho schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 13:54:
[...]

Dit noem jij welkom heten? En dat gesteund door een MOD? Zal wel aan mij liggen dan...

[...]
Je bent niet de eerste en vast ook niet de laatste. Hoe goed het ook bedoeld is, het voegt niet zo veel toe aan de discussie over de 17 en 17 Pro (Max).

Als je twijfelt of een iPhone überhaupt iets voor je is, is het misschien maar beter om niet te hoog in te zetten. Neem dan de iPhone 17, kijk of je er aan kunt wennen en neem in de volgende ronde de Pro als je dat nodig vindt. :)

Have you tried turning it off and on again?

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:50
heb ik toch wel met verbazing wat dingen gehoord. Zoals dat in de 17 eindelijk AOD zit??? Zat dat serieus nog niet op een eerdere standaard versie van een Iphone? Bizar hoor. Dat zit al op mijn Android zolang ik me kan herinneren en gebruik het dan ook altijd.

Zo zullen er nog wel meer dingen zijn, zoals ook bijv. splitsing volume van diverse zaken (apps/meldingen/systeem/muziek etc. Mooi dat dat er nu in zit (al is het nog maar beperkt wat ik zag) maar oei, ik schrok daar eerlijk gezegd wel van want die zaken die ik alleen nu al opsom zijn wel basic zaken op mijn Galaxy die ik altijd al gebruik en ook niet zonder zou kunnen.
Ik denk dat het keuzeprobleem al opgelost is. Als je je over deze kleine dingen die je zo snel hebt gevonden al verbaast dan zul je er in de praktijk nog veel meer gaan vinden :)

• Minimalist1
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 20:01
Het gaat toch gewoon puur om wat jij ZELF schrijft…. Heeft niets met welkom of iets anders te maken.

Je bent blijkbaar een keuze aan het maken tussen een 17 en een 17pro. Waarom dan zo’n tekst als bovenstaand waarin je een beetje zeurt over AOD? Het zit er nu gewoon in dus het is totaal irrelevant. Denk je nu echt dat we hier het verhaal over het scherm van de regulier iPhone niet al honderden keren hebben gehoord, met voorheen geen 120hz / geen AOD, enz.

Allemaal totaal niet relevant als je naar een 17 aan het kijken bent, en daar gaat dit topic over. Niemand hier zit op die zinloze vergelijkingen met Android te wachten omdat dat het topic niet is, en het hier (en meestal anders ook niet) niets toevoegt.

• iMode
[...]

[...]
Inderdaad, het ligt aan jou.

Zoals eerder gezegd is, dit is het iPhone 17 topic, geen Android VS Apple topic.

• iMode
Juancho schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 13:47:
[...]

Ik krijg daar oprecht kriebels van.
[...]
Beetje klagen en opsommen wat er allemaal wel niet op een iPhone zit en bij Android wel, daar krijg ik nou de kriebels van.

[ Voor 7% gewijzigd door iMode op 15-08-2026 14:50 ]

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

[...]
Kom op, je zit al 20 jaar op Tweakers. Je weet best hoe het hier gaat. Je zit gewoon in het verkeerde topic.

No hard feelings, hoop dat je een goede keuze kunt maken voor jezelf.

• Juancho
Daarom had ik wat minder felle reacties verwacht. Gaat ook een beetje om de toon die ik gewoon jammer vind. Er zijn ook mensen zoals mij met amper tot geen Apple ervaring, logisch dat er dan wat vergelijkingen zijn toch. Heb je geen zin om te helpen/adviseren doe je het lekker niet.

Maargoed, het is me duidelijk, ik open zelf wel een topic. Want ik ben wel degelijk zeer geïnteresseerd in een iPhone 17 of 18 (normale of Pro). Even goede vrienden.

[ Voor 42% gewijzigd door Juancho op 15-08-2026 15:19 ]

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:59
Ik ben zelf eind vorig jaar overgestapt van jarenlang samsung naar de iphone 17 pro max. De enige iphone die ik heb gehad was de iphone 6. Was samsung een beetje beu, chineze merken hoef ik niet, en de google pixel is het qua hardware ook net niet. Heb enkel nog een tablet van samsung. Ik ben eigenlijk super tevreden van de iphone. In begin is het natuurlijk aanpassen maar je raakt er snel aan gewend. Ok in android kan je meer aanpassen als je wil maar dat deed ik toch al niet teveel. Word al snel een rommeltje en bij iphone is er gewoon structuur. De batterijduur is het beste dat ik ooit heb gehad op een smartphone, en alles werkt soepel en snel, camera is ook beter dan op samsung momenteel.

• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:47
Blokkie90 schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 15:38:
Ik ben zelf eind vorig jaar overgestapt van jarenlang samsung naar de iphone 17 pro max. De enige iphone die ik heb gehad was de iphone 6. Was samsung een beetje beu, chineze merken hoef ik niet, en de google pixel is het qua hardware ook net niet. Heb enkel nog een tablet van samsung. Ik ben eigenlijk super tevreden van de iphone. In begin is het natuurlijk aanpassen maar je raakt er snel aan gewend. Ok in android kan je meer aanpassen als je wil maar dat deed ik toch al niet teveel. Word al snel een rommeltje en bij iphone is er gewoon structuur. De batterijduur is het beste dat ik ooit heb gehad op een smartphone, en alles werkt soepel en snel, camera is ook beter dan op samsung momenteel.
Ik deel je ervaring helaas niet. Ik heb sinds 2 maanden een iPhone 17 pro. Daarvoor had ik een Oppo Find x9 Pro. En daarvoor altijd Google Pixels gehad. Het grootste minpunt van de pixel was de batterij. Ik game niet dus de proc was snel genoeg voor mij. De Oppo was uiteindelijk te groot voor mij, dus toen dacht ik laat ik eens een iPhone proberen.

Ik ben 2 maanden verder en heb het idee dat ik best wel ingeleverd heb op slimme functies. Alles moet op een iPhone via een omweg. Zo kun je niet via een app zelf naar de instellingen. Vind ik het toetsenbord van iOS een van de grootste gedrochten ooit en irriteer ik me dood als ik de ene keer links op mijn scherm moet swipen om terug te gaan en de andere keer helemaal links bovenin op het scherm op een pijltje moet drukken om terug te gaan. Het is gewoon niet heel consistent. Op Android kon ik links en rechts swipen om een pagina terug te gaan.

Daarnaast is circle to search op Android super handig. Dat mis ik ook op een iPhone.

De batterij is aardig, maar ook niet fantastisch. Ik heb geoptimaliseerd opladen aan staan maar ik heb mijn telefoon dat nog nooit zien doen. Mijn pixel laadde heel de nacht tot 80% en het laatste uur voor je wekker gaat naar 100%. De iPhone heeft dit nog niet een keer gedaan. De functie is dom en werkt dus niet. Telkens als ik in de nacht wakker word en op mijn telefoon/wekker kijk is de batterij al vol....

Het enige waar ik blij mee ben is de videokwaliteit en apps werken ook beter. ze zijn beter geoptimaliseerd. Maar verder ga ik over 2 jaar wel terug naar Android- google Pixel. Aangezien ik met de nieuwste iOS niet een veel slimmer toestel ga krijgen omdat Apple van de EU Siri AI hier niet mag uitbrengen...

Jammer maar ik kan er helaas niet aan wennen. I tried

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Juancho schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 15:16:
Daarom had ik wat minder felle reacties verwacht. Gaat ook een beetje om de toon die ik gewoon jammer vind. Er zijn ook mensen zoals mij met amper tot geen Apple ervaring, logisch dat er dan wat vergelijkingen zijn toch. Heb je geen zin om te helpen/adviseren doe je het lekker niet.

Maargoed, het is me duidelijk, ik open zelf wel een topic. Want ik ben wel degelijk zeer geïnteresseerd in een iPhone 17 of 18 (normale of Pro). Even goede vrienden.
Voor je aankoopadvies vragen kun je beter een topic openen in Koopadvies en leveringen smartphones en tablets Daar past deze discussie beter. Dit topic is enkel bedoeld om over de iPhone 17 te discussiëren, en dit is ook iets wat de deelnemers aan dit topic verwachten. Discussies over andere telefoons, iOS, of de verschillen, overeenkomsten, en gebreken t.o.v. Android horen elk in een eigen topic. Op die manier houden we de discussies ontopic en waardevol, en versplintert een topic niet in duizend verschillende (en soms ongerelateerde) onderwerpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.