Tot 60W kan door goedkope kabels zonder chip als het maar minder dan 3A is dus 20V 3A is 60wWorld Citizen schreef op donderdag 18 december 2025 @ 15:43:
Ik gebruik de Anker 140 USBc Lader icm de originele Apple kabel op een 17 ProMax, en zoals je ziet komt er dan ook netjes 40w uit.
Erg tevreden en er zijn wat kleinere te vinden die ook 40w eruit duwen. Die ik heb is wellicht te groot voor je omdat ik hem ook voor een laptop gebruik.
40w door budget kabels duwen gaat vaak niet en lijkt me ook niet meer heel veilig plan.
[Afbeelding]
Ahja zeker, maar als je het meet dan komen al die goedkope kabels die ik heb niet aan de 40w. Theoretisch kan het, maar in praktijk zijn de kabels slecht gesoldeerd enzo... waardoor je er niet aan komt.Roy Tollenaar schreef op donderdag 18 december 2025 @ 15:45:
[...]
Tot 60W kan door goedkope kabels zonder chip als het maar minder dan 3A is dus 20V 3A is 60w
FreeReef.nl
Ik gebruik een ugreen 65w dual portquerex schreef op donderdag 18 december 2025 @ 12:37:
Welke lader gebruiken jullie om de iPhone 17 dagelijks te laden?
Ik vermoed dat snelladen op lange termijn niet aan te raden ismaar weet niet welk de "normale" lader is van wattage...
Heeft er nog iemand het volgende ervaren?
Wanneer ik bijvoorbeeld een hele tijd, of eigenlijk al heel de dag, geen camera heb gebruikt, en ik even snel via de cameraknop mijn camera wil bovenhalen, duurt het soms wel zelfs een aantal seconden alvorens de camera wakker is en klaar om een foto te nemen. Dit zelfs wanneer er geen low power mode aan staat.
Dit vind ik erg teleurstellend voor een om toestel. Het gaat om een 17PM. Heeft iemand een idee hoe dit aangepakt kan worden? Voor het overige werkt het toestel denk ik naar behoren.
Alvast erg bedankt.
Wanneer ik bijvoorbeeld een hele tijd, of eigenlijk al heel de dag, geen camera heb gebruikt, en ik even snel via de cameraknop mijn camera wil bovenhalen, duurt het soms wel zelfs een aantal seconden alvorens de camera wakker is en klaar om een foto te nemen. Dit zelfs wanneer er geen low power mode aan staat.
Dit vind ik erg teleurstellend voor een om toestel. Het gaat om een 17PM. Heeft iemand een idee hoe dit aangepakt kan worden? Voor het overige werkt het toestel denk ik naar behoren.
Alvast erg bedankt.
Volgens Prosser komt er geen gewone iPhone 18 of iPhone Air 2 in september 2026. Alleen de iPhone 18 Pro, Pro Max en de Fold, die er zo uitziet:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Er waren al eens geruchten hiervan dit jaar, dat Apple het wat meer wil gaan spreiden.
September de pro modellen, en rond Maart de gewone,plus,e modellen.
September de pro modellen, en rond Maart de gewone,plus,e modellen.
Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.