Zijn er 17 en 17 Pro gebruikers met GPS issues hier?
2 weken geleden liep ik er voor het eerst tegenaan, dat tijdens het navigeren op mijn 17 Pro met Waze ineens in beeld kwam dat het GPS signaal weg was. Mijn positie was ook bevroren op een willekeurig punt langs de route en ook andere apps, google maps, apple kaarten etc, gaven dezelfde locatie aan en de melding dat er geen GPS signaal was. Omdat op hetzelfde moment mijn NPO Radio 2 app bij het afspelen aangaf dat er geen internet verbinding was, dacht ik dat er iets mis was met de connectivity. Echter, de NPO luister app deed het wel gewoon, net als andere apps die internet data gebruiken. De verbinding kwam zomaar terug na een minuut of 5-10 waarbij mijn GPS signaal stapsgewijs weer bijkwam.
Ik kwam het af en toe tegen en dacht dat het toeval was, tot gisteren mijn vriendin met haar iPhone 17 via de carplay hetzelfde overkwam: gps weg en bevroren lokatie.
Na wat googelen vond ik op de Apple support pagina’s diverse reacties van gelijke strekking en uitsluitend over de 17(pro) en verspreid over alle continenten.
https://discussions.apple...ortBy=oldest_first&page=1
Vandaag ter vergelijk hebben we onze 11 en 11pro tegelijk laten draaien tijdens het rijden en deze hadden dit gps verlies niet! Ze draaien allen op 26.1 sinds gisteren.