Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:23
SirLenncelot schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:07:
Zijn er al meer mensen die last hebben van verkleuren van de oranje iPhone? De foto’s in de reactie onder het nieuwsartikel zien er niet best uit…
Totaal niet, denk dat die mensen hem gewoon als schuurpapier ofzo hebben gebruikt :+ .
Telefoon is nog steeds zo oranje als dag 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:15:
[...]

Totaal niet, denk dat die mensen hem gewoon als schuurpapier ofzo hebben gebruikt :+ .
Telefoon is nog steeds zo oranje als dag 1.
Ik geloof in ieder geval ook niet dat het komt door die sleeve... Aan de binnenkant zit suede achtig spul normaliter.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
JB schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:22:
[...]

Ik geloof in ieder geval ook niet dat het komt door die sleeve... Aan de binnenkant zit suede achtig spul normaliter.
Sleeve lijkt me ook gek. Zuurgraad van huid zou dan bij sommige mensen ook moeten aantasten met vlekken orfzo. En waarom het verschil tussen de body en het camera-eiland is bij een sleeve zou ik ook niet weten. Straks zie je dat iemand met een of ander agressief spul heeft lopen reinigen of het in zo’n UV-bak gelegd heeft waardoor het komt.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

SirLenncelot schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:26:
[...]

Sleeve lijkt me ook gek. Zuurgraad van huid zou dan bij sommige mensen ook moeten aantasten met vlekken orfzo. En waarom het verschil tussen de body en het camera-eiland is bij een sleeve zou ik ook niet weten. Straks zie je dat iemand met een of ander agressief spul heeft lopen reinigen of het in zo’n UV-bak gelegd heeft waardoor het komt.
Ja dit of een batch waarin de samenstelling niet juist is geweest. Zelf op een blauwe 17Pro ook geen gekke dingen vooralsnog.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:31
JB schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:28:
[...]
Ja dit of een batch waarin de samenstelling niet juist is geweest.
Ik denk eigenlijk dat dit het ook is.
Maar omdat het Apple is is het erg leuk om er groot nieuws van te maken en het woord gate brand op ieders lippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:42
Anoniemand schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:12:
[...]

Heb je private relay ingeschakeld? ( Bij iCloud settings)

[...]

Als je in Safari een printscreen maakt (vergrendelknop + volume omhoog) dan kun je ook voor “Full page” kiezen.
Niet als je op facebook bent he, dan klik je daar op bv nieuwsartikel, dan niet, je moet dan rechtsboven op de 3 bolletjes tikken en onderaan op externe browser klikken, dan kan je wel lange screenshot nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:42
Niemand enig idee ivm de adblockers ofzo of iets anders.
Zal het nog effe uitleggen; ik zit regelmatig op facebook; daar open ik links van hln of vrt enz... maar man, heel wat vervelende reclames te zien. Bij bv de S25 ultra werkte dit vrij goed moet ik zeggen. Maar bij de iPhone blijkbaar niet, ik heb wel gratis versie, mss daarom? Bij de gratis versie staat normaal alles ingesteld, ze brengen er u ook zelf naartoe waar je dit en dat moet gaan aanzetten. Zal nog eens extra checken straks en zeker te zijn alles aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoniemand
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:58
Reetkeverke schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:00:
Zal het nog effe uitleggen; ik zit regelmatig op facebook; daar open ik links van hln of vrt enz... maar man, heel wat vervelende reclames te zien. Bij bv de S25 ultra werkte dit vrij goed moet ik zeggen. Maar bij de iPhone blijkbaar niet, ik heb wel gratis versie, mss daarom? Bij de gratis versie staat normaal alles ingesteld, ze brengen er u ook zelf naartoe waar je dit en dat moet gaan aanzetten. Zal nog eens extra checken straks en zeker te zijn alles aanstaat.
Had je private relay al gecontroleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Reetkeverke schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:00:
Ik heb even gecheckt, maar ik zie geen reclames op die sites. Wel witte vlakken waar vermoedelijk een reclame staat.
Ik je private relay niet aanstaan, dat zorgt er waarschijnlijk alleen voor dat men je locatie niet kan raden of je IP kan volgen.
Wel heb ik de extensie WIPR ingeschakeld voor het blokkeren van reclames.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:17
SirLenncelot schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:07:
Zijn er al meer mensen die last hebben van verkleuren van de oranje iPhone? De foto’s in de reactie onder het nieuwsartikel zien er niet best uit…
Bij mij krijgt de iPhone 17 blauw in ieder geval geen kans om te verkleuren. :) Direct een originele hoes van Apple gebruikt en ik kreeg van CoolBlue ook een screenprotector meegeleverd.

Ik begrijp ook niet goed dat er mensen zijn die telefoons van € 969,- (of zelfs nog honderden euro’s meer) slecht of niet zouden beschermen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
NokiaFan schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 06:10:
[...]

Ik begrijp ook niet goed dat er mensen zijn die telefoons van € 969,- (of zelfs nog honderden euro’s meer) slecht of niet zouden beschermen.
Anderen begrijpen niet dat er mensen zijn die het design van telefoons van € 969,- (of zelfs nog honderden euro’s meer) verpesten met een hoesje en een plastic sticker op het scherm :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NokiaFan
Dennisdn schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 06:13:
[...]

Anderen begrijpen niet dat er mensen zijn die het design van telefoons van € 969,- (of zelfs nog honderden euro’s meer) verpesten met een hoesje en een plastic sticker op het scherm :)
Jij mag het verpesten noemen, maar van de screenprotector merk ik werkelijk niets. En ik vind de achterkant van de iPhone 17 op behoud van het logo erg glad, dus geheid dat je die sneller laat vallen dan wanneer je een siliconen hoes gebruikt.

Gelukkig leven we in een vrij land, waar iedereen mag bepalen hoe zuinig er met dure spullen om mag worden gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
NokiaFan schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 06:19:
[...]
van de screenprotector merk ik werkelijk niets
Misschien zijn ze inmiddels beter geworden maar degenen die ik vroeger allemaal had kon je altijd de randjes van zien en voelen wat ik irritant en lelijk vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
Dennisdn schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 06:30:
[...]

Misschien zijn ze inmiddels beter geworden maar degenen die ik vroeger allemaal had kon je altijd de randjes van zien en voelen wat ik irritant en lelijk vond.
Ja, die ken ik ook. Mijn wederhelft heeft ook zo’n goedkope van de Action geloof ik. Deze heeft ook al scheurtjes en zo. Vind ik ook lelijk. :)

De meegeleverde screenprotector van CoolBlue sluit echter heel mooi aan en plakte zichzelf zonder vervelende bubbeltjes aan het scherm vast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
NokiaFan schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:27:
[...]

Ja, die ken ik ook. Mijn wederhelft heeft ook zo’n goedkope van de Action geloof ik. Deze heeft ook al scheurtjes en zo. Vind ik ook lelijk. :)

De meegeleverde screenprotector van CoolBlue sluit echter heel mooi aan en plakte zichzelf zonder vervelende bubbeltjes aan het scherm vast.
Inderdaad je merkt van zo glas plaatje helemaal niks, wellicht de 1ste keer omdat het even wennen is.
Maar heb nu al zoveel jaar glas plaatjes, dat ik het verschil al niet meer merk.

En ja het is een gebruiksvoorwerp, maar ik vind het echt zonde om er beschadigen op te krijgen.
Ik ga ook geen dure Apple Care+ daarvoor afsluiten, met een hoesje en glas plaatje heb je die niet nodig.
Maar goed iedereen mag denken hoe die wilt zelf er over.

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 24-10-2025 07:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:37:
[...]

En ja het is een gebruiksvoorwerp, maar ik vind het echt zonde om er beschadigen op te krijgen.
Ik ga ook geen dure Apple Care+ daarvoor afsluiten, met een hoesje en glas plaatje heb je die niet nodig.
Maar goed iedereen mag denken hoe die wilt zelf er over.
Ik ben er blij mee. Hoe voorzichtig ook, zeker met dat aluminium is het snel gebeurd als ie toch een keertje uit je handen glipt, of iemand je telefoon uit de handen stoot met langs lopen. Als ie op de hoeken valt, duwt het aluminium zo naar binnen en dat vind glas niet leuk.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
NokiaFan schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 06:10:
[...]

Bij mij krijgt de iPhone 17 blauw in ieder geval geen kans om te verkleuren. :) Direct een originele hoes van Apple gebruikt en ik kreeg van CoolBlue ook een screenprotector meegeleverd.

Of die 1000€ euro is grotendeels voor de binnenkant en je vind dat het alu en het glas al een beschermende hoes is…

Maar om eerlijk te zijn, ik gebruikte nooit hoesjes en screenprotectors tot de iPhone 11 en die is wel 6 jaar meegegaan en mooi gebleven waar ik voorheen toch met grote regelmaat kapotte toestellen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

SirLenncelot schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:57:
[...]

Of die 1000€ euro is grotendeels voor de binnenkant en je vind dat het alu en het glas al een beschermende hoes is…

Maar om eerlijk te zijn, ik gebruikte nooit hoesjes en screenprotectors tot de iPhone 11 en die is wel 6 jaar meegegaan en mooi gebleven waar ik voorheen toch met grote regelmaat kapotte toestellen had.
Hier idem, ik heb nog nooit een case om mijn iPhone gehad. Juist omdat ik bang ben voor wrijving en daardoor dus beschadigingen van stof, zand wat er tussen komt :X Krijg al kippenvel als ik er aan denk :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Hoe zit dit eigenlijk? Ik koop nu een nieuwe 17Pro en krijg weer dezelfde melding voor Apple Music (3 maanden gratis) maar omdat ik al abonnee ben, kan het niet :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YzhG6GdyzWT-bRw_gzKiFhHQnUg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cQ0ofNdAeMuW05PKoh4VH8KN.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:11:
Hoe zit dit eigenlijk? Ik koop nu een nieuwe 17Pro en krijg weer dezelfde melding voor Apple Music (3 maanden gratis) maar omdat ik al abonnee ben, kan het niet :?

[Afbeelding]
Dat is alleen om nieuwe mensen te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:00:
[...]

Hier idem, ik heb nog nooit een case om mijn iPhone gehad. Juist omdat ik bang ben voor wrijving en daardoor dus beschadigingen van stof, zand wat er tussen komt :X Krijg al kippenvel als ik er aan denk :+
Ik heb met hoesjes echt nog nooit beschadiging gehad, een telefoon zit vast in de hoes en wrijft niet.
Tuurlijk het is niet 100% dicht, en er kan iets tussen komen. Maar heb echt nog nooit beschadigingen gehad.

Mijn telefoons gingen altijd na 2 jaar als 100% nieuwstaat buitenkant weer terug naar Apple, of Coolblue etc voor omruilen(terwijl ik een hoes gebruik).
Dit was bij mijn Iphone 6, 8 plus, 11pm,13pm, de 15pm helaas niet. maar die had zo lelijke val gemaakt dat zelfs met een Otterbox hoes hij kapot was geweest :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:20:
[...]

Ik heb met hoesjes echt nog nooit beschadiging gehad, een telefoon zit vast in de hoes en wrijft niet.
Tuurlijk het is niet 100% dicht, en er kan iets tussen komen. Maar heb echt nog nooit beschadigingen gehad.

Mijn telefoons gingen altijd na 2 jaar als 100% nieuwstaat buitenkant weer terug naar Apple, of Coolblue etc voor omruilen(terwijl ik een hoes gebruik).
Dit was bij mijn Iphone 6, 8 plus, 11pm,13pm, de 15pm helaas niet. maar die had zo lelijke val gemaakt dat zelfs met een Otterbox hoes hij kapot was geweest :+ .
Ja zit wellicht ook tussen de oren, maar een naked iPhone ga ik wel goed op :D Ligt hier mooi op de Tahamus (Sena) sleeve :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

[Afbeelding]
Dat is niet zo vreemd, toch? Als het goed is heb je ooit al drie maanden gratis gekregen. Verwacht je nu 3 maanden creditering op je abonnementskosten?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

[Afbeelding]
Het lijkt er inderdaad op dat je gratis 3 maanden Apple TV/Music/Arcade krijgt, maar in de kleine letters staat dat bestaande abonnees zijn uitgesloten:
① Aanbieding voor Apple TV+ is alleen geldig voor nieuwe en in aanmerking komende terugkerende abonnees. € 9,99/maand na afloop van gratis proefperiode. Eén aanbieding per Apple Account en één aanbieding per gezin als je deel uitmaakt van een ‘Delen met gezin’-groep, ongeacht het aantal aangeschafte devices door jou of je gezinsleden. Deze aanbieding is niet beschikbaar als jij of iemand in je gezin eerder de aanbieding voor 3 maanden of 1 jaar gratis Apple TV+ heeft geaccepteerd. Aanbod geldig tot 3 maanden na activering van een in aanmerking komend device. Het abonnement wordt automatisch verlengd totdat het wordt opgezegd. Er zijn beperkingen en andere voorwaarden van toepassing.
De aanbieding is beperkt geldig voor nieuwe Apple Music-abonnees die in het bezit zijn van
een in aanmerking komend device. Aanbieding geldt alleen voor individuele abonnementen op
Apple Music.

[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 24-10-2025 10:18 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:03:
[...]

Dat is niet zo vreemd, toch? Als het goed is heb je ooit al drie maanden gratis gekregen. Verwacht je nu 3 maanden creditering op je abonnementskosten?
Je koopt een device van meer dan 1K. Waarom is dat dan zo bijzonder dat een al bestaande abonnee dit niet kan verkrijgen? Beetje hetzelfde als die overstap ellende met internetproviders tov vaste klanten.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:20:
[...]

Je koopt een device van meer dan 1K. Waarom is dat dan zo bijzonder dat een al bestaande abonnee dit niet kan verkrijgen? Beetje hetzelfde als die overstap ellende met internetproviders tov vaste klanten.
Omdat dit niet alleen geld bij de nieuwe iphone 17, als je nu een iphone 14 van 300 euro koopt en inlogt krijg je de zelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:35:
[...]

Omdat dit niet alleen geld bij de nieuwe iphone 17, als je nu een iphone 14 van 300 euro koopt en inlogt krijg je de zelfde melding.
Dat maakt toch niet uit? Als ik mijn abbo opzeg, kan het wel zo lijkt want "in aanmerking komende"... wat is dan het verschil? Als je elk jaar een nieuwe iPhone koopt, scheelt het gewoon 3 maanden "korting". Idem als je van provider switched maar met wat moeilijk bellen ook los krijgt als vaste klant. Voelt gewoon onnozel, maar goed.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:20:
[...]

Een aantal jaren terug lukte het nog wel om van dit aanbod gebruik te maken als je al eens eerder 3 maanden gratis had gekregen. Dat lukt nu niet meer.

Het is wat het is, persoonlijk vind ik het irrelevant of een device 1K of 300 euro is. De actie geldt nu eenmaal alleen voor nieuwe gebruikers.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:38:
[...]

Een aantal jaren terug lukte het nog wel om van dit aanbod gebruik te maken als je al eens eerder 3 maanden gratis had gekregen. Dat lukt nu niet meer.

Het is wat het is, persoonlijk vind ik het irrelevant of een device 1K of 300 euro is. De actie geldt nu eenmaal alleen voor nieuwe gebruikers.
Dat ben ik wel met je eens, wellicht onhandig verwoord. Gaat meer om het "vaste klant" gevoel hier :) Het is wat het is.

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.