Naar de pro max. Air is heel fijn om vast te houden, heeft een wauw factor maar ik ken mezelf. Ik zal paranoïde worden om het zonder hoesje te gebruiken en heb geen zin om daar continue aan te denken en te baby’en. Dus dan zie ik mezelf toch een bumper case te gebruiken, maar heb je er niets meer en zit je wel nog altijd met de concessies die je moest doen.
Ook aangenaam verrast dat de 17 pro max beter aanvoelt als mijn 15 pro max. De afgeronde hoeken zorgen hiervoor. Ook nog zo iets dat ik dan nooit op een plaats zal zijn waarbij ik denk “ja had ik nu maar de camera van mijn pro”. Met een air zou ik dat vroeg of laat wel hebben. Mss zelden, maar het zou wel eens voorkomen. Daarbij bekijk ik ook veel filmpjes op mijn gsm en zijn de dubbele speakers aangenaam.
Kortom, de Air vind ik een prachtig apparaat, maar ik raad iedereen aan om die te gebruiken zonder case. Anders is dat net hetzelfde als je op een pro 2 camera’s onbruikbaar zou maken. Wil je wel alle snufjes, dan is de Air niet voor jou.