[iPhone Air] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
pixels66 schreef op maandag 10 november 2025 @ 17:44:
[...]

Bedankt, dit is jouw schuld 😉

Sky blue, vanmiddag gehaald want ik kon me niet meer beheersen. Wat een ongekend verschil met de 15 pro zeg, het echte wow gevoel bij een iPhone na jaren weer eens ervaren!

[Afbeelding]
”Kon me niet meer beheersen” _O- Herkenbaar!

Welkom bij de club! Ik zou zo zeggen dat het wit is, in plaats van blauw. Is er overigens ook iemand die een goudkleurige Air heeft?

3 in de rij, kassa erbij

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:32
pixels66 schreef op maandag 10 november 2025 @ 17:44:
[...]

Bedankt, dit is jouw schuld 😉

Sky blue, vanmiddag gehaald want ik kon me niet meer beheersen. Wat een ongekend verschil met de 15 pro zeg, het echte wow gevoel bij een iPhone na jaren weer eens ervaren!

[Afbeelding]
Ik krijg thuis ook overal de schuld van -O-
Wel een goede smaak :) #TeamBlue

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MeesterBas schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:22:
[...]
”Kon me niet meer beheersen” _O- Herkenbaar!

Welkom bij de club! Ik zou zo zeggen dat het wit is, in plaats van blauw. Is er overigens ook iemand die een goudkleurige Air heeft?
Ja “mijn” vrouw, verschil tussen wit, blauw en goud is marginaal. Goed subtiel allemaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PDz7Xz-T9tpqGR8yX6pzgS1tHr8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q84z3O220cl0qurl4dQ1W57n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/weXqTiL-O0hlQveUDKS9CsQnkWA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PAXpJBuIkrlQkXs4oCA2ni2A.jpg?f=fotoalbum_large
(Foto’s van launch, wij koken inmiddels niet meer op gas)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:46
Echt een fijne telefoon. Batterij is meer dan prima. Heerlijk scherm vergeleken met m’n 13 mini 😅

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:44
Donstil schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:46:
[...]

Ja “mijn” vrouw, verschil tussen wit, blauw en goud is marginaal. Goed subtiel allemaal.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
(Foto’s van launch, wij koken inmiddels niet meer op gas)
Nou weinig verschil tussen beide kleuren. Persoonlijk is de blauwe in mijn eigen persoonlijke mening gewoon wit. Denk dat ik naast mijn iPhone 17 Pro Max blauw de iPhone Air zwart ga kopen. Ff nog wachten op een price drop.

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 10-11-2025 20:34 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:30
Zo te zien geen plannen voor een nieuwe air. (Geruchten)

https://www.investing.com...formation-reports-4347128

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:14
pinokkia schreef op maandag 10 november 2025 @ 20:32:
[...]

Nou weinig verschil tussen beide kleuren. Persoonlijk is de blauwe in mijn eigen persoonlijke mening gewoon wit. Denk dat ik naast mijn iPhone 17 Pro Max blauw de iPhone Air zwart ga kopen. Ff nog wachten op een price drop.
Náást een 17 Pro Max nog een Air? Ga je dan met 2 telefoons op pad elke dag, of wanneer gebruik je welke?

En voor jou en anderen die wachten op Black Friday deals —> check eens het Vraag en Aanbod gedeelte: categorie: Smartphones

Zo zie ik een gesealde zwarte en gouden variant voor freaking €800.
Ik zou haast nog een tweede Air halen en in een displayframe aan de muur hangen voor dat geld!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:44
AntraXxX schreef op maandag 10 november 2025 @ 21:13:
[...]

Náást een 17 Pro Max nog een Air? Ga je dan met 2 telefoons op pad elke dag, of wanneer gebruik je welke?

En voor jou en anderen die wachten op Black Friday deals —> check eens het Vraag en Aanbod gedeelte: categorie: Smartphones

Zo zie ik een gesealde zwarte en gouden variant voor freaking €800.
Ik zou haast nog een tweede Air halen en in een displayframe aan de muur hangen voor dat geld!
Ik heb vanaf begin af aan altijd iPhones gehad. Helaas heb ik met mijn domme hoofd tot iPhone 5 model alle iPhones verkocht voor upgrade. Dus vanaf iPhone 6 heb ik alle iPhones als collecte. (Behalve iPhone 13 Pro en 16 Pro Max niet in bezit) Daar wil ik de iPhone Air bij toevoegen in mijn collectie. De iPhone 15 Pro Max en de iPhone 17 Pro Max die gebruik ik. Maar wie weet ga ik alsnog de iPhone Air bij price drop kopen en gebruiken.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:58
Zooo, das balen voor Air-bezitters en toekomstige kopers.

Misschien wordt het wel geld waard :+

I don't have dreams, I have goals!!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
pinokkia schreef op maandag 10 november 2025 @ 21:54:
[...]

Ik heb vanaf begin af aan altijd iPhones gehad. Helaas heb ik met mijn domme hoofd tot iPhone 5 model alle iPhones verkocht voor upgrade. Dus vanaf iPhone 6 heb ik alle iPhones als collecte. (Behalve iPhone 13 Pro en 16 Pro Max niet in bezit) Daar wil ik de iPhone Air bij toevoegen in mijn collectie. De iPhone 15 Pro Max en de iPhone 17 Pro Max die gebruik ik. Maar wie weet ga ik alsnog de iPhone Air bij price drop kopen en gebruiken.
Wees gewaarschuwd; als je naar de Air gaat, wil je qua form factor nooit meer terug naar een normale of Pro, maar ga je de ultrawide lens wel missen :o Ik spreek uit ervaring…

3 in de rij, kassa erbij

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Redondo1982 schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:16:
[...]

Zie het als 3 aandelen in Apple. Kan pieken en kan dalen. :)

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Donstil
  • Niet online
Redondo1982 schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:16:
[...]

Waarom is dat balen voor air bezitters, wij hebben hem toch al?

Ik vind het juist wel cool, die gaat in de La om niet meer weg te doen. Naast de iPhone, 5s en de X.

• Donstil
  • Niet online
MeesterBas schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:49:
[...]
Wees gewaarschuwd; als je naar de Air gaat, wil je qua form factor nooit meer terug naar een normale of Pro, maar ga je de ultrawide lens wel missen :o Ik spreek uit ervaring…
Ja wat je zegt, wij zijn aan het verbouwen en dan mis je die 0,5x ineens wel. Gelukkig doen we dat hierna voorlopig niet meer :+

Die pro is echt een gigantische baksteen na twee maandjes Air, niet normaal.

Als ik dat volgend jaar zou doen moet het wel echt een enorme stap zijn, zoals een iPhone book. Een “beetje sneller. Beetje meer camera. Beetje goedkopere materialen” pro hoef ik niet meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 10-11-2025 23:00 ]

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:58
Donstil schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:57:
[...]

Waarom is dat balen voor air bezitters, wij hebben hem toch al?

Ik vind het juist wel cool, die gaat in de La om niet meer weg te doen. Naast de iPhone, 5s en de X.
Oh, ik wist niet dat je al die specifieke iPhones moest hebben in een lade voordat je een Air mocht kopen en dat iedere Air bezitter dit ook op deze manier doet. Nu snap ik het.

I don't have dreams, I have goals!!

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.