[iPhone Air] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste
Acties:

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:12
MainframeX schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:43:
[...]

Mwa, er is gewoon heel veel keuze op wat betreft grote toestellen. De markt voor een dun toestel met minder features is denk ik een stuk kleiner dan die voor de mini's is/was. De prijsontwikkeling van de Air liegt er ook niet om; van 1200 naar ~900. Komt op mij over dat men echt aan het proberen is om de voorraad te dumpen met minimale marge.
Dat klopt wel, ja. Ook ik heb de Air kunnen kopen voor minder dan de prijs van de gewone 17. No brainer. Was met de Mini ook zo, de 13 Mini kon ik destijds ook voor een heel lage prijs kopen, omdat ie niet erg gewild was. En een jaar later was de Mini uit het assortiment. De kans bestaat dat dat met de Air op den duur ook gebeurt...

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:54
Het valt mij vooral op hoe weinig Apple er aan doet om de sales omhoog te halen. Reclames zie ik nergens en hoe vaak ik inmiddels al van niet-techies maar “gewone gebruikers” heb gehoord: “Huh, wat heb jij nou in de hand?”….

• Dorryflorry
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 17:49
Canaria schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:33:
@zalkc Wat daarbij meespeelt is dat de iPhone 13 mini van veel mensen aan vervanging toe is. Er zijn statistisch gezien veel meer mensen die vanaf een ander toestel overstappen naar een Air maar die vallen minder op, net als de mensen die vanaf een 13 mini overstappen naar een 17 Pro, Pro Max of iets anders.
Ik vind het werkelijk verbazingwekkend hoe snel deze toestellen afgeschreven worden als oud of toe aan vervanging. De 13 is 4 jaar geleden uitgekomen. Een groot deel van de gebruikers kocht deze mogelijks pas in de loop van 2022. Een in augustus 2022 aangekochte 13-reeks iPhone, is net een dikke drie jaar oud. Laten we toch niet vergeten dat dit een flagship device was, en dan zeker de 13/Pro/Pro Max.

Ik heb een 17 PM aangeschaft bij de launch date, en tot daarvoor deed ik het met een iPhone 8. Werkelijk waar. Geen SE maar een iPhone 8. Mijn moeder heeft een 13 met iOS 18. Deze voldoet werkelijk prima. Ligt goed in de hand en ik vind de blauwe afwerking werkelijk erg mooi. Mooier dan mijn 17 PM trouwens.

Toestel kan nog perfect mee.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:15
Dorryflorry schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 10:42:
[...]

Ik vind het werkelijk verbazingwekkend hoe snel deze toestellen afgeschreven worden als oud of toe aan vervanging. De 13 is 4 jaar geleden uitgekomen. Een groot deel van de gebruikers kocht deze mogelijks pas in de loop van 2022. Een in augustus 2022 aangekochte 13-reeks iPhone, is net een dikke drie jaar oud. Laten we toch niet vergeten dat dit een flagship device was, en dan zeker de 13/Pro/Pro Max.

Ik heb een 17 PM aangeschaft bij de launch date, en tot daarvoor deed ik het met een iPhone 8. Werkelijk waar. Geen SE maar een iPhone 8. Mijn moeder heeft een 13 met iOS 18. Deze voldoet werkelijk prima. Ligt goed in de hand en ik vind de blauwe afwerking werkelijk erg mooi. Mooier dan mijn 17 PM trouwens.

Toestel kan nog perfect mee.
Ok.

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:10

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:14
Tja doorverkopen doe ik toch niet.

Ik ben echt heel blij me mijn Iphone Air.
Als ik een nieuwe doe over een x jaar dan gaat die naar een ander familie lid.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 13:35
Ah ja, dat zien we tegen die tijd wel weer.
Een hoge doorverkoopwaarde is mooi meegenomen maar een keer iets minder is ook niet erg ;)
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.