De prijs van de air zakt wel erg hard zo te zien, nu al met ruime korting te krijgen. Dat zegt vast iets over de populariteit.
Haha inderdaad. Die Air heeft over een paar maanden een restwaarde van een postzegelJB schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:44:
[...]
Gewoon beiden houden? Die Air heeft al zoveel afgeschreven, dat ie bijna gratis is nu
Heb begrepen dat je in december bij Albert Heijn bij inlevering van 4 volle zegelboekjes de Air kan kopen met €1 bijbetalingWouterL schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:09:
De prijs van de air zakt wel erg hard zo te zien, nu al met ruime korting te krijgen. Dat zegt vast iets over de populariteit.
Dit wordt de eerste iPhone met de slechtste restwaarde 🙈🤣
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ik heb het idee dat meer mensen dit hier hopen dan dat dit daadwerkelijk het geval is straks.
ik denk dat de iPhone 5C die eervolle titel gaat krijgen, gevolgd door de iPhone AirErik1805 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:29:
Dit wordt de eerste iPhone met de slechtste restwaarde 🙈🤣
Ik heb m'n iPhone Air nu vier dagen, ben er helemaal blij mee. Vandaag toch maar een Clear Case erbij gehaald, want met de bumper zag ik al doffe plekjes op de witte (sky blue) achterkant. Mijn iPhone zit in de auto en thuis aan een MagSafe-houder en dat werkt goed met een bumper maar blijkbaar schuurt het toch een beetje.
De Clear Case is fijn, de achterkant is van een ander zachter materiaal en eindelijk hebben de knoppen een echte klik in plaats van het zompige dat ik gewend was van een Apple Clear Case. En gelukkig is er geen lelijk wit vlak zoals dit jaar bij de Clear Case voor de iPhone Pro.
Over de batterij kan ik nog niets zinnigs zeggen maar het is ook niet iets waar ik me druk om maak. De grootte, met name de breedte is wel een ding: ik kan met mijn kleine handen onmogelijk groepsselfies maken. Dat lukte met m'n vorige 15 Pro nog nét, nu echt niet meer.
De Clear Case is fijn, de achterkant is van een ander zachter materiaal en eindelijk hebben de knoppen een echte klik in plaats van het zompige dat ik gewend was van een Apple Clear Case. En gelukkig is er geen lelijk wit vlak zoals dit jaar bij de Clear Case voor de iPhone Pro.
Over de batterij kan ik nog niets zinnigs zeggen maar het is ook niet iets waar ik me druk om maak. De grootte, met name de breedte is wel een ding: ik kan met mijn kleine handen onmogelijk groepsselfies maken. Dat lukte met m'n vorige 15 Pro nog nét, nu echt niet meer.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
@Canaria Ik kan de PopSockets Magsafe Grip aanbevelen. Zo kun je veel makkelijker groepsselfies maken.
Vraag en Aanbod is hier op Tweakers leeg. Blijkbaar houden mensen de telefoon welDutchy88 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:30:
Ik heb het idee dat meer mensen dit hier hopen dan dat dit daadwerkelijk het geval is straks.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Sturen hem allemaal terug, wat nu nog kan.. Iemand in dit topic had hem zelfs 2x terug gestuurd en ging dan misschien toch weer een andere kleur bestellen🙈Erik1805 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:52:
[...]
Vraag en Aanbod is hier op Tweakers leeg. Blijkbaar houden mensen de telefoon wel
Kan iedereen hier de “normale” iPhone 17 aanraden! Heeft 2 camera’s en een fantastische grote batterij! Tevens is hij van aluminium, het zelfde materiaal zoals de dure Pro!
Is de Pro duur?iMode schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:37:
[...]
Sturen hem allemaal terug, wat nu nog kan.. Iemand in dit topic had hem zelfs 2x terug gestuurd en ging dan misschien toch weer een andere kleur bestellen🙈
Kan iedereen hier de “normale” iPhone 17 aanraden! Heeft 2 camera’s en een fantastische grote batterij! Tevens is hij van aluminium, het zelfde materiaal zoals de dure Pro!
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Maar is geen mooi designiMode schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:37:
[...]
Sturen hem allemaal terug, wat nu nog kan.. Iemand in dit topic had hem zelfs 2x terug gestuurd en ging dan misschien toch weer een andere kleur bestellen🙈
Volgens mij is de batterij tussen de normale 17 en de Air nagenoeg gelijkwaardig.iMode schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:37:
[...]
Even korte update na 2 weken. Nog steeds blij met de Air. Mn oude iPhone 15Pro inmiddels verkocht. Haal met gemak de hele dag van 08:00 tot 21:30. Camera is prima voor mij als amateur. Maak ook echt wel goede scherpe foto's, ook bij nacht. Macro mis ik af en toe, maar heel iets verder eraf houden en dan ook haarscherp. Maar voornaamste reden is toch wel telkens als ik hem oppak het WOW gevoel. Zeker als ik daarna weer even mijn oude 15Pro pak. Al met al nog steeds een blijvertje :-)
ツ
Waar precies? De prijzen voor abonnementen zijn nog exact hetzelfde.WouterL schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:09:
Op de vrije markt, zoals bol. Maar ook belsimp, Amazon etcDeJurist schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:20:
[...]
Waar precies? De prijzen voor abonnementen zijn nog exact hetzelfde.
Ook Marktplaats staat vol met iPhone Air's, nieuw en gebruikt. Is toch wel een teken aan de wand.WouterL schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:55:
[...]
Op de vrije markt, zoals bol. Maar ook belsimp, Amazon etc
Zeker.Pierre_nr1 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 17:05:
[...]
Ook Marktplaats staat vol met iPhone Air's, nieuw en gebruikt. Is toch wel een teken aan de wand.
Maar ook de gewoonlijke mensen die een duur 2 jarig abo afsluiten met weinig extra bijbetaling en dan vervolgens op MP zetten om in 1x flink bedrag binnen te harken (met de wetenschap dat ze 2 jaar lang nog steeds enorm hoge kosten hebben)
Zelfde begin dit jaar met de Samsung Galaxy S25 Ultra.
MP was op een gegeven moment overspoeld met dit model.
Vol is wat overdreven, dat zou ik ook van de 17 Pro kunnen zeggen die er erg goed te vinden is. Is altijd al zo geweest en zegt weinig of het nu wel of geen succes is. De meeste zullen hun toestel toch binnen 14 dagen omruilen als het niks is.Pierre_nr1 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 17:05:
[...]
Ook Marktplaats staat vol met iPhone Air's, nieuw en gebruikt. Is toch wel een teken aan de wand.
Volgens mij is het ongekend dat een nieuwe iPhone al voor 150 euro korting te vinden is
Erg hard zakken valt wel mee hoor.. Bij belsimpel 80 euro goedkoper dan adviesprijs en daar zijn de iPhone’s na enige tijd altijd onder de adviesprijs te koop.WouterL schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:09:
In Duitsland al voor onder de 1k te koop… gaat dus wel snel zeker in zo’n korte tijd
Overigens is het nog extremer geweest bij Samsungs edge, die al vrij vlot te koop was voor 599:p
Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.