[iPhone Air] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Cardwizard schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:23:
[...]

haha is dat een ding?? dan kijk ik wel uit :o
Ik heb wel vaker dit soort dingen gedaan en daar nooit last van gehad. Nog niet in ieder geval, maar ik ben er ook niet bang voor.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:42
Dennisdn schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:17:
[...]

Pas een hele saga op Tweakers gelezen dat providers iPhones op afstand blokkeren als die verkopers hun afbetaling niet voldoen. Ik zou het risico niet nemen :)
Volgens mij mag dat wettelijk niet :X
Maar als ik verleng (bij mobiel.nl) met mijn KPN abbo (965 euro) dan betaal ik nog minder dan wat ze nu op MP staan.
Vind hem zo mooi O+ maar om daarvoor 1000 euro uit geven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:08
Donstil schreef op maandag 29 september 2025 @ 09:59:
[...]

Maar dan neem jij het toch gewoon niet? Prima voor mij.
Dat is wat ik zei. ;)

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:43
De meeste Apple spullen schrijven niet zo hard af. En als wel dan vind ik het ook prima, ik geniet liever een jaar (of twee) lang elke dag x-uur van een fijn apparaatje dan dat ik me zorgen ga maken of hij aan het eind van de rit een paar honderd euro meer of minder waard is.

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ooh echt, kan je nagaan hoe goed ik het gelezen heb 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:08
Donstil schreef op maandag 29 september 2025 @ 12:13:
[...]

Ooh echt, kan je nagaan hoe goed ik het gelezen heb 8)7
Ach ja, het was ook off-topic. Nu weer over de Iphone Air!

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:45
Dit is toch wel bijzonder (lekker!) :)

YouTube: iPhone 17 Battery Test

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kClGjRJKPaGPfu3msuqnSca4W5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QBma17VbFYz8K5ldq2CqImV3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dan wel het complete plaatje delen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BlEOcEK_nnblL-jSwAR9p99SypA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g3ubPdAs3CcMhgTFVlN9wVih.png?f=fotoalbum_large

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:13
Het verbaast mij niets. Neem mijzelf kwalijk dat ik in de upsell van Apple ben getrapt toen ze mij die Air-powerbank hebben lopen te verkopen tijdens de Keynote. Totaal overbodig ding….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:51
Dennisdn schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:38:
[...]

Het verbaast mij niets. Neem mijzelf kwalijk dat ik in de upsell van Apple ben getrapt toen ze mij die Air-powerbank hebben lopen te verkopen tijdens de Keynote. Totaal overbodig ding….
Volgend jaar als je op een terras zit met de warme/hete zon. Waardoor het scherm 100% helderheid moet weergeven en waarbij de batterij conditie wat achteruit gegaan is, ben je er dan des te blijer mee. >:)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:45
THE_BASE schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:33:
[...]

Dan wel het complete plaatje delen:
[Afbeelding]
Ik had wellicht iets duidelijker moeten zijn...het ging mij om de accuduur met geluid aan. Daar zien we hoeveel slechts 1 speaker blijkbaar scheelt aan accuverbruik. Vond het wel grappig / opvallend om te zien. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarAlpha
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:57
Vandaag de iPhone air in het wit ontvangen, prachtig apparaat.
Gelijk Apple Care+ aangeschaft en er enkel een screen protector opgedaan omdat ik het niet fijn vind om krassen op het scherm te hebben ondanks Apple Care.

Verder ga ik hem caseless gebruiken dus toch een beetje peace of mind, valt me op dat de matte achterkant best veel grip heeft ook.

Hoe is jullie ervaring met een ESIm, heb zelf odido en dit is mijn eerste ESIM maar het bereik valt mij aardig tegen in vergelijking met de fysieke simkaart in mijn oude iPhone 13 op dezelfde locatie.

[ Voor 2% gewijzigd door StarAlpha op 29-09-2025 14:49 . Reden: spelling ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21:34

mv1

StarAlpha schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:48:
Gelijk Apple Care+ aangeschaft en er enkel een screen protector opgedaan omdat ik het niet fijn vindt om krassen op het scherm te hebben ondanks Apple Care.

Verder ga ik hem caseless gebruiken dus toch een beetje peace of mind, valt me op dat de matte achterkant best veel grip heeft ook.

Hoe is jullie ervaring met een ESIm, heb zelf odido en dit is mijn eerste ESIM maar het bereik valt mij aardig tegen in vergelijking met de fysieke simkaart in mijn oude iPhone 13 op dezelfde locatie.
De simkaart heeft geen invloed op het bereik. Modem van de Air is natuurlijk wel anders dan je oude 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 30-09 14:52
StarAlpha schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:48:
Gelijk Apple Care+ aangeschaft en er enkel een screen protector opgedaan omdat ik het niet fijn vind om krassen op het scherm te hebben ondanks Apple Care.

Krasjes (dus niet barsten) vallen toch helemaal niet onder AppleCare+?
Wat is jullie reden om voor AppleCare te gaan? Ik heb het zelf ook genomen omdat het toestel een zakelijke buy is en niet onder de inboedel valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dus je zet door de mindere speaker het geluid uit en krijgt er dan 10 uur bij.
Die mindere speaker is dus geen probleem maar een feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Donstil schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:58:
[...]

Dus je zet door de mindere speaker het geluid uit en krijgt er dan 10 uur bij.
Die mindere speaker is dus geen probleem maar een feature!
En dan nog eens proberen met geluid afspelen via AirPods. Benieuwd hoeveel batterij dat verbruikt. (Bluetooth).

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Volgens MKHDB is onderstaand de verhouding verkopen ongeveer van de 17 Series. Die cijfers komen van zijn partner Dbrand en zouden dus ongeveer gelijk kunnen zijn met de verkopen van Apple. Flink verschil wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nizo8wekcKl-FBrs4GZm30d2yCk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CGBraoRg3Nt9fNYGhDdafmNa.png?f=fotoalbum_large

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:42
THE_BASE schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:02:
Volgens MKHDB is onderstaand de verhouding verkopen ongeveer van de 17 Series. Die cijfers komen van zijn partner Dbrand en zouden dus ongeveer gelijk kunnen zijn met de verkopen van Apple. Flink verschil wel.

[Afbeelding]
Klopt weinig van denk ik , ik zie een gemiddelde gebruiker van een iphone 17 niet met een dbrand skin lopen terwijl een tweaker eerder een (Pro)Max zou kopen en daar een dbrand skip op zou plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

[Afbeelding]
Die dbrand sales werden al eerder in het topic genoemd, maar vraag mij af of dat wel representatief is voor de hele markt. Het zegt vooral wat over de doelgroep van Dbrand spullen natuurlijk.

Ze vinden zichzelf altijd wel heel relevant maar of dat ook daadwerkelijk buiten de VS zo is vraag ik mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:14:
[...]

Die dbrand sales werden al eerder in het topic genoemd, maar vraag mij af of dat wel representatief is voor de hele markt. Het zegt vooral wat over de doelgroep van Dbrand spullen natuurlijk.

Ze vinden zichzelf altijd wel heel relevant maar of dat ook daadwerkelijk buiten de VS zo is vraag ik mij af.
Snap ik, maar hoe zou de verhouding dan liggen? De Pro's verkopen uit zichzelf altijd wel goed volgens mij. De 17 is een no-brainer voor velen. De Air is niches, maar hoeveel procent van de verkopen kannibaliseert Apples eigen devices? Of komen ze nu ineens van Samsung vandaan, waar ze de Edge niet moeten? Lijkt me ook niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
THE_BASE schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:18:
[...]

Snap ik, maar hoe zou de verhouding dan liggen? De Pro's verkopen uit zichzelf altijd wel goed volgens mij. De 17 is een no-brainer voor velen. De Air is niches, maar hoeveel procent van de verkopen kannibaliseert Apples eigen devices? Of komen ze nu ineens van Samsung vandaan, waar ze de Edge niet moeten? Lijkt me ook niet.
Ik heb geen idee hoe die verhoudingen liggen, en eerlijk gezegd vind ik dat ook helemaal niet zo spannend.

Wat ik wel denk, is dat de Air helemaal niet in de markt is gezet om de Pro en Pro Max van de troon te stoten.

Naar mijn mening is het een product dat zich veel meer richt op een koper die een wat luxer product wil qua look and feel, maar geen Pro nodig heeft. Vandaar ook dat ze bij de Air de randen nu wel gepolijst hebben, net zoals bij de titanium watch zeg maar. Het hoeft helemaal geen product te zijn dat bij de launch direct uit de startblokken vliegt, want de doelgroep is daar niet tech-savvy genoeg voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 00:52

Toppe

Oké ✅

THE_BASE schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:18:
[...]

Of een groot deel van de air gebruikers doet er geen hoes omheen?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:14:
[...]
In het verleden was ik er wel fan van. Hun kwaliteit skin is echt zoo veel beter dan het 3M spul wat je dichterbij huis kunt bestellen. Daar gelijk het nadeel van Dbrand, je moet er door de afstand weken op wachten voor ie in de bus valt. Maar denk dat ze niet heel populair zijn onder niet-nerds, die willen morgen een hoesje thuisbezorgd krijgen en niet over 3 weken.

Als de Air echt slecht verkoopt denk ik dat Apple dat aan zichzelf te danken heeft omdat ie gewoon te hoog in de markt gezet is qua prijs. Ik snap ook wel dat ie qua kostprijs niet heel veel goedkoper te maken zal zijn als een Pro, maar tussen de oren is dat prijsverschil te klein.

[ Voor 31% gewijzigd door Dennisdn op 29-09-2025 16:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 00:52

Toppe

Oké ✅

Dennisdn schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:34:
[...]
Als de Air echt slecht verkoopt denk ik dat Apple dat aan zichzelf te danken heeft omdat ie gewoon te hoog in de markt gezet is qua prijs. Ik snap ook wel dat ie qua kostprijs niet heel veel goedkoper te maken zal zijn als een Pro, maar tussen de oren is dat prijsverschil te klein.
De echte fans, die meteen bij de release bestellen, zal het jeuken. Net zoals het mij jeukt wat een pro kost: ik wil hem gewoon hebben. Iets met FOMO

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
In het verleden was ik er wel fan van. Hun kwaliteit skin is echt zoo veel beter dan het 3M spul wat je dichterbij huis kunt bestellen. Daar gelijk het nadeel van Dbrand, je moet er door de afstand weken op wachten voor ie in de bus valt. Maar denk dat ze niet heel populair zijn onder niet-nerds, die willen morgen een hoesje thuisbezorgd krijgen en niet over 3 weken.
Ja dat ook, dan kijk je als Air koper buiten de Dbrand bubbel toch sneller even verder.
Opzich is dat wel goed uit te leggen, luxe materialen zijn wel vaker duurder in aanschaf terwijl ze niet perse altijd beter zijn. Dus "je hebt dan wel 2 camera's minder, maar hij is wel helemaal van titanium" gaat er wel in bij de doelgroep.

Edit: En bij mij ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Toppe schreef op maandag 29 september 2025 @ 17:10:
[...]

De echte fans, die meteen bij de release bestellen, zal het jeuken. Net zoals het mij jeukt wat een pro kost: ik wil hem gewoon hebben. Iets met FOMO
Zeker, al was ie 1500, had ik nog iets harder geklaagd maar net zo snel op bestellen gedrukt…
Maar ik weet niet of Apple kan leven van die paar idioten zoals wij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Hier gaat iets mis, 9 uur 23 screen on time, 78% accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vanmiddag de zwarte Air opgehaald. Wat een deceptie. Na de installatie zag ik het direct; geelgroene kleurzweem in het scherm. Proberen bij te trekken met kleurfilters, maar ik krijg het scherm niet zo wit als mijn 16 Pro Max. Ook kan het scherm lang niet zo helder als dat van mijn PM. De blauwe Air die ik vorige week in huis had, had niet zo’n kleurzweem. Dat scherm heb ik uiteraard ook naast de PM gelegd en dat kreeg ik bijna net zo wit als de PM. De maximale helderheid heb ik toen niet getest.

Systeemdiagnose gedaan om de fabrikant van het scherm te achterhalen; LG GVC. Dat schijnt de beste van de LG’s te zijn, maar wel minder dan de Samsungs. Flink balen.

Deze Air gaat direct in de doos en weer terug. Hier kan ik niet aan wennen. Misschien ga ik nu een witte bestellen :w

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:13
[b]Dennisdn schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:34:[
Apple had de keus, of de Air veel goedkoper dan de Pro maken of het design van de Pro zo lelijk maken dat de Air zichzelf verkoopt.

Ze hebben duidelijk voor het laatste gekozen, maar gezien de verkoopcijfers de Pro volgend jaar toch nog een stukje lelijker maken. Misschien had Apple toch alleen de Oranje kleur moeten uitbrengen :p

[ Voor 5% gewijzigd door schumi1986 op 29-09-2025 19:50 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:07
Ik ben weer terug in het Air-kamp, mag dat ook eigenlijk? Gezien het meestal omgekeerd is. :+

Toch de looks niet kunnen weerstaan na flink afwegen tussen alle voor- en nadelen. Het is vergeleken met de Pro gewoon een heerlijk licht, elegant en comfortabel toestel, dan maar met wat tekortkomingen maar ik merk dat daar prima mee te leven valt. Het oog wil uiteindelijk ook wat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7gPp1B34xJnsTl9Zl6xegSLzmWI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jdIl41PNnKfblaQsTP0PXl87.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
Dutchy88 schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:23:
Ik ben weer terug in het Air-kamp, mag dat ook eigenlijk? Gezien het meestal omgekeerd is. :+

Toch de looks niet kunnen weerstaan na flink afwegen tussen alle voor- en nadelen. Het is vergeleken met de Pro gewoon een heerlijk licht, elegant en comfortabel toestel, dan maar met wat tekortkomingen maar ik merk dat daar prima mee te leven valt. Het oog wil uiteindelijk ook wat.

[Afbeelding]
Welkom bij team cloudwhite. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[Afbeelding]
Daar geloof ik weinig van, alsof iedereen met een dbrand loopt? Hij wordt ook flink gesponsord door dat merk natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 29-09-2025 22:27 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 29 september 2025 @ 22:26:
[...]

Daar geloof ik weinig van, alsof iedereen met een dbrand loopt? Hij wordt ook flink gesponsord door dat merk natuurlijk.
Dat, en ik denk dat mensen met een air minder geneigd zijn dat toestel in een hoesje te stoppen omdat je dan meteen afbreuk doet aan de meest unieke eigenschap (en selling point) van de air.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
De percentages zullen inderdaad niet helemaal overheen komen, maar het zal ook wel niet een factor 2 a 3 ernaast zitten.

Hier nu aan de derde dag begonnen, gisteren met 70 procent de dag geindigd dus keurig, maar dat was op een werkdag. Screen screen ontime niet representatief, door een bug, deze stond zondag om 13 en gisteren op 8 uur. Ik ben wel benieuwd hoe weekenden, vakanties en parttime dagen gaan zijn. Op die dagen meer actief met YouTube, safari, GPS tijdens hardlopen, foto’s maken en de NRC app op de telefoon.

Gisteren ook een pro in mijn handen gehad, leek lichter aan te voelen dan de 16 pro, wat niet klopt maar misschien betere gewichtsverdeling.
Zoom capaciteit was erg indrukwekkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:51
Over 2 jaar heeft de Air vast 2 camera’s en 2 speakers, dan ben ik om. Voor nu de iPhone 17 in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:37
iOS 26.0.1 is uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Niet online
Mooie benadering van iemand op MacRumors betreffende hoe je je telefoon 'ziet'. Ik kan mij hier wel in vinden. Ik vind de beleving van dingen (telefoons, auto's, apps, etc.) erg belangrijk. En de beleving van de Air is wel top.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MtzKyp4B-HeWToiRuMwrUxhyEJ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dwIHW2iWeMZZLDeRfcvoJTIA.png?f=fotoalbum_large

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
MeesterBas schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:49:
Mooie benadering van iemand op MacRumors betreffende hoe je je telefoon 'ziet'. Ik kan mij hier wel in vinden. Ik vind de beleving van dingen (telefoons, auto's, apps, etc.) erg belangrijk. En de beleving van de Air is wel top.
[Afbeelding]
Omdraaien kan dus ook: de Air lag volledig onprettig in mijn hand. Dan is er maar één oplossing: terug naar een Pro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:30:
[...]

Omdraaien kan dus ook: de Air lag volledig onprettig in mijn hand. Dan is er maar één oplossing: terug naar een Pro. :)
Helemaal goed, toch? d:)b

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 22:44
MeesterBas schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:49:
[Afbeelding]
Hij heeft zijn keuze duidelijk al gemaakt, en dat lijstje met percentages is wat mij betreft vooral gebaseerd op gebakken lucht. Ik ben het er ook niet mee eens, maar uiteindelijk moet je gewoon kopen wat voor jou belangrijk is. De Air vind ik persoonlijk een mooi product, maar de speakers zijn voor mij echt een dealbreaker. Nog een kleine week wachten tot mijn iPhone 17 Sage binnenkomt, en dan volgend jaar de absolute knaller: de Fold!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:07
DeJurist schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:48:
[...]

Hij heeft zijn keuze duidelijk al gemaakt, en dat lijstje met percentages is wat mij betreft vooral gebaseerd op gebakken lucht. Ik ben het er ook niet mee eens, maar uiteindelijk moet je gewoon kopen wat voor jou belangrijk is. De Air vind ik persoonlijk een mooi product, maar de speakers zijn voor mij echt een dealbreaker. Nog een kleine week wachten tot mijn iPhone 17 Sage binnenkomt, en dan volgend jaar de absolute knaller: de Fold!
Geen gebakken lucht maar meer persoonlijke voorkeur, dat zie je met heel veel zaken rondom de Air en Pro.
Net als de speaker, voor jou een probleem maar anderen hebben daar totaal geen moeite mee. En zo zijn er voor ieder punt op basis van voorkeur voor en nadelen te benoemen. Gelukkig maar, anders had nu iedereen met een Air in zijn handen gezeten. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Niet online
Nou, kamp wit is het geworden. Driemaal is scheepsrecht. Geen gele zweem in het scherm en geen twijfels meer. Denk ik…Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQPv2qbEY8pp9yE1rBoy8uLTZsk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/15aFYP0oidZjEFO6AsTLdqlD.jpg?f=fotoalbum_large

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 20:46
MeesterBas schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:07:
Nou, kamp wit is het geworden. Driemaal is scheepsrecht. Geen gele zweem in het scherm en geen twijfels meer. Denk ik…[Afbeelding]
Heel mooi! Ik ben heel benieuwd of dit een blijvertje is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Niet online
TNSN schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:10:
[...]

Heel mooi! Ik ben heel benieuwd of dit een blijvertje is :p
Moet nu wel; ik gebruik ‘m zonder hoesje. Vind dit wel de mooiste kleur. Vond zwart toch wat saai en blauw het net niet.

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou, kamp wit is het geworden. Driemaal is scheepsrecht. Geen gele zweem in het scherm en geen twijfels meer. Denk ik…[Afbeelding]
Welkom!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheKerremenke
Welkom in team Cloudwhite

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennisdn
Ach, vroeger wilde er ook niemand in mijn groepje :+
#TeamBlue

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 30-09-2025 17:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:10:
#TeamBlue
We maken allemaal fouten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 22:44
Dutchy88 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:53:
[...]

Geen gebakken lucht maar meer persoonlijke voorkeur, dat zie je met heel veel zaken rondom de Air en Pro.
Net als de speaker, voor jou een probleem maar anderen hebben daar totaal geen moeite mee. En zo zijn er voor ieder punt op basis van voorkeur voor en nadelen te benoemen. Gelukkig maar, anders had nu iedereen met een Air in zijn handen gezeten. ;)
Nee, hij presenteert deze cijfers alsof ze algemeen gelden, terwijl dat natuurlijk niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Dennisdn schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:10:
#TeamBlue
Germ :(:)

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.