[iPhone Air] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:01
DeJurist schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:29:
[...]

Die beperkingen had ik voor lief genomen als het hier met een abonnement voor €999,- verkrijgbaar was. Alles daarboven vind ik het de moeite niet waard, vooral vanwege de mono speakers. Ik heb deze uitgebreid getest en het geluid stelt teleur: op hoog volume klinkt het schel en het maximale geluidsniveau ligt duidelijk lager dan wat ik gewend ben.
Ik ben het geheel met je eens betreft de speaker, deze klinkt erg schel. Is wel even wennen als je van een telefoon met stereo speakers afkomt.

Voor de rest vind ik het een prima toestel en voldoet het eigenlijk goed. Vooral het lage gewicht en zeer goede scherm is een plus.

Ik heb in totaal €1048,- betaald voor mijn zwarte Iphone Air bij Mobiel.nl i.c.m. met een 2-jarig Odido abonnement.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

foekebooij schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:44:
[...]

Dat kan nu toch al, afhankelijk van het abonnement.
Odido twee jaar (dat wel) maar 20 euro per maand, onbeperkt bellen, sms en internet en 995 voor de telefoon.
Ik zie het! Nou, dan onder <900 voor het einde van het jaar :9

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23:26
foekebooij schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:44:
[...]

Dat kan nu toch al, afhankelijk van het abonnement.
Odido twee jaar (dat wel) maar 20 euro per maand, onbeperkt bellen, sms en internet en 995 voor de telefoon.
Ik kijk altijd naar een jaar abbonement, daarnaast heb ik glasvezel van KPN en krijg ik de Eredivisie er gratis bij. Odido is voor mij dus geen optie.

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:26:
[...]

Snap ik, het kan wat vermoeiend zijn voor jezelf, maar ook zeker voor de mensen om je heen. ;)

Ik merk zeker verschil tussen 16 Pro en 17 Pro. Die paar GB extra RAM merk je echt wel, de 4x camera is geweldig voor portretten op afstand en 8x inzoomen kwam al een keer te pas.
Klopt. Mijn vriendin begrijpt soms niks van me, maar laat me gewoon lekker gaan :')

Ik vind het design van de 17 Pro helemaal niks. Samen met de vreselijke kleuren van dit jaar…

3 in de rij, kassa erbij

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MeesterBas schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:27:
[...]
Klopt. Mijn vriendin begrijpt soms niks van me, maar laat me gewoon lekker gaan :')

Ik vind het design van de 17 Pro helemaal niks. Samen met de vreselijke kleuren van dit jaar…
Ik ben het deels met je eens. Maar het is wel een iPhone des Apples: simpel, klassiek en stijlvol. En silver is echt een hele mooie lichte kleur. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08:12
Dennisdn schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:56:
Ik ben wel echt benieuwd naar de volgende zet van Apple. Ze zien dat er veel Air’s terug komen, misschien wel meer dan gehoopt. Maar dat zegt meteen dat er wel op voorhand op zich veel animo voor is.

De accu heeft zich inmiddels wel bewezen dat ie prima is, nu nog de camera’s van de pro en een extra speaker erin fietsen en ze hebben een verkoopknaller….
En dan nog een ultrawide camera, dan heb je iedereen om.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:58
AMDLegion schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:27:
[...]

En dan nog een ultrawide camera, dan heb je iedereen om.
Conclusie we willen een dunne pro _/-\o_

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08:12
Roy Tollenaar schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:32:
[...]

Conclusie we willen een dunne pro _/-\o_
Meeste mensen wel lijkt het ja.

Zelf vind ik t allemaal wel prima, tuurlijk kan ik dingen als een ultrawide waarderen, maar het is geen vereiste.

Stereo speakers en A20(Pro) chip is genoeg voor mij om de Air naar de Air 2 te upgraden.

Hoop ook dat ze solid state tech gaan gebruiken voor de batterijen volgend jaar.

• username_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:48
De grote jongens kijken nog de kat uit de boom, met het Samsung Note debacle in het achterhoofd.

• Dorryflorry
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 23:32
foekebooij schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:37:
Hier in twijfel, net via V&A een prachtige 16 pro Max binnen gekregen, maar gewicht valt me erg tegen, ook van de reguliere 16 pro overigens. Vooral het gewicht aan de top. De 16 pro is naar mijn vrouw en neig naar een air.

Nu een reguliere 13 en gewicht vindt ik ervan wel fijn in de hand en tijdens het hardlopen.

De reviews over de accu en wat ik hier lees is niet echt een reden om het niet te doen.
Nog naast dat die na een jaar of wat prima te vervangen is, al heb ik laatste periode geen telefoon langer dan een kwartaal gehad. Al ben ik wel klaar met het overzetten van alle apps.

Hoe vinden jullie het gewicht “aan de top”
Ik dacht dat de 17 PM zwaarder is dan de 16PM. Ik dacht bovendien idem wat betreft de Pro varianten.

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:55

lorenzopot

fenomenaal

Heb vandaag 8 uur SoT weten te behalen. Nog steeds niet wat ik “nodig” heb maar wel beter dan de voorgaande dagen!
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.