Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1 2025] Race 23 GP van Qatar Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:33

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:33:
Geen updates voor Red Bull dit weekend:

[Afbeelding]
Dit vind ik zo mooi aan dat team :D

Mijn boefje is liev!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee, dat is gewoon ordinair vragen om een ban op tweakers ;)

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 18:26
DNA_Saint schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:39:
Wat zou hiervan waar zijn?

Onrust binnen McLaren: "Ze praten niet meer met elkaar" | GPToday.net https://share.google/Vvbj1IWqJ7mTOqKhm
Niet veel. Sinds ik heb vernomen dat GPtoday om relevant te blijven in het algoritme de meest sensationele koppen moet verzinnen en veelal alinea's van meer gerenomeerde sites opknipt tot meerdere stukjes (iets wat concullega's natuurlijk ook doen)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11 15:36
Kan niet wachten op dit weekend. Zal klaar zijn voor Max of we gaan naar de laatste race toe met nog meer hype! Let go racing!

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:11
--Spuitelf

[ Voor 95% gewijzigd door Extigo op 27-11-2025 17:11 ]

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:54
Die gasten bij Canal+ gaan helemaal los
_O-
RobertMe schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:35:
En een nieuwe Canal+ teaser, dit keer geen Terminator maar Jaws:

[Streamable: unnamed]

[ Voor 54% gewijzigd door d-vine op 27-11-2025 19:25 ]

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:54
sorry man overheen gelezen was verstopt onder het plaatje... ;)

my bad

• RobertMe
  • Laatst online: 23:32
d-vine schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:19:
[...]

sorry man overheen gelezen was verstopt onder het plaatje... ;)

my bad
Op basis van jouw "voorbeeld" nu maar aangepast naar de embedded variant :Y)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:18

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb Lando ergens horen zeggen dat hij denkt dat de auto nu sneller gaat zijn omdat ie nu niet meer hoeft op te letten dat ie de bodem beschadigt... Cynisme of waar?

Jammer dat ik de bron niet meer kan vinden.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Shinji schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:11:
[...]

Zak heeft ook iets meer inside knowledge dan een random user hier op Tweakers.
https://x.com/formularacers_/status/1994067412392513735?s=46

:)

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:57

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Shinji schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:37:
[...]

Dat komt dan toch overeen met wat ik zei of lees ik het anders?
Zak gaf aan niemand te willen voortrekken en PIA geeft aan dat hem gevraagd is Norris te helpen. Dat is toch wel degelijk voortrekken ;)

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Brummetje schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:53:
[...]

Zak gaf aan niemand te willen voortrekken en PIA geeft aan dat hem gevraagd is Norris te helpen. Dat is toch wel degelijk voortrekken ;)
Misschien dat Zak het niet aan PIA heeft gevraagd, maar iemand anders? Dan kloppen ze beide :P

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Damian schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:25:
Ik heb Lando ergens horen zeggen dat hij denkt dat de auto nu sneller gaat zijn omdat ie nu niet meer hoeft op te letten dat ie de bodem beschadigt... Cynisme of waar?

Jammer dat ik de bron niet meer kan vinden.
YouTube: F1 Pre Race Drivers Interviews | Qatar Grand Prix 2025

Deze?

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:45
Redelijk off-topic, maar planningtechnisch is dit een behoorlijk slecht getimede overstap in Zwitserland komende zondag... Anderzijds, de start is natuurlijk niet precies om 17:00 uur, altijd een paar minuten later. Hopen dat het mobiele bereik op het station daar voldoende is. Geen live rondetijden dus a.s. zondag tijdens de race. :') Of de hotspot moet het in de trein de hele reis goed doen richting Chur zodat ik de laptop alsnog kan openklappen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbJc_H4bQc3GQirqM62UWQfct6Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sEWDbm5o9u7z343FBPbNAsxs.jpg?f=fotoalbum_large

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:57
[...]

Dan las ik het inderdaad anders, ik las, ze hebben het er in het algemeen over gehad maar ze gaan het niet doen.

• RobertMe
  • Laatst online: 23:32
IJsbeer schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:57:
[...]

Misschien dat Zak het niet aan PIA heeft gevraagd, maar iemand anders? Dan kloppen ze beide :P
Dat is natuurlijk volkomen irrelevant. Als Piastri dat op deze manier zegt, dat "hem dat gevraagd is" dan is hem dat "serieus" gevraagd door iemand uit het team. Waarbij diegene dus voor het team spreekt. En Zak is eindverantwoordelijk daarvoor. Dus degene die het hem gevraagd heeft doet dat namens / voor / in opdracht van Zak.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:48

alienfruit

the alien you never expected

eigenlijjk nooit problemen gehad met mobiele internet in de SBB treinen

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:41
[...]

Ik zou meer vertrouwen hebben in een uitspraak van Piastri dan van zak.

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Bvanham schreef op donderdag 27 november 2025 @ 21:53:
[...]

Ik zou meer vertrouwen hebben in een uitspraak van Piastri dan van zak.
Ik dus ook, vind Zak sowieso een naar mannetje.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:33

JB

Cédric roelt!

Als PIA uiteindelijk NOR in de weg gaat zitten, omdat het hem toch niet meer lukt :o

Mijn boefje is liev!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:13

g0tanks

Moderator CSA
StefanVerkerk schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:16:
Redelijk off-topic, maar planningtechnisch is dit een behoorlijk slecht getimede overstap in Zwitserland komende zondag... Anderzijds, de start is natuurlijk niet precies om 17:00 uur, altijd een paar minuten later. Hopen dat het mobiele bereik op het station daar voldoende is. Geen live rondetijden dus a.s. zondag tijdens de race. :') Of de hotspot moet het in de trein de hele reis goed doen richting Chur zodat ik de laptop alsnog kan openklappen.

[Afbeelding]
Ik heb afgelopen weekend toevallig Sargans - Basel SBB gedaan. Dat is 90% dezelfde route en internet was prima. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:56

sjaool

Every life should have 9 cats

Max zijn kansen op het wereldkampioenschap berekent door ChatGPT.

Perfect — ik heb drie concrete scenario’s doorgerekend en de resultaten in een tabel gezet.

Kort (tabel):

Conservatief — 31.3%
(bookmakers-gebaseerd maar met een lichte nadelige aanpassing voor Verstappen: 10% lagere win-kans dan de marktimplied odds)

Baseline (ensemble) — 46.3%
(gewogen combinatie: 50% bookmakers-model + 50% historisch model met negatieve correlatie)

Optimistisch — 59.1%
(historisch model met negatieve correlatie én een boost van Verstappen’s top-3 kansen met 10%)

Ik heb de Monte-Carlo simulaties (≥120k runs per scenario) uitgevoerd en de percentages hierboven zijn de geschatte kansen dat Verstappen minstens 25 punten meer scoort dan Norris in de resterende sessies (Qatar sprint + Qatar GP + Abu Dhabi GP), genoeg om de 24-punts achterstand om te buigen en het kampioenschap te winnen.

Deze conclusie was wel opmerkelijk.
Resultaat: de kans omhoog naar ≈ 59.3% — omdat in veel scenario’s de correlatie maakt dat als Verstappen wint of hoog eindigt, Norris vaker ver onder eindigt waardoor Verstappen makkelijker de 25 punten inhaalt.

"When you grow up your heart dies"

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord