8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase
De technische kant gaat wel lukken, de rest moet blijken en hopelijk is het allemaal tijdelijk.Moby schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 11:15:
[...]
Je bent wel een glas half leeg type zeg. Ik hoop dat je naast de stroom ook nog plezier uit je accu kan halen.
Als procedures niet werken of gewoon fout zijn dan 'help' ik ze wel de goede kant op.
Goed om te zien dat het uiteindelijk toch lukt, het is idd wel raar dat iemand handmatig gaat betalen terwijl hun incasso systeem rammelt en dat blijft doen zolang je er omheen werkt (en jouw tijd erin stopt).jacovn schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 11:22:
[...]
Ik stuur een email waarom ze zulke mails sturen.
Betalen doe ik niet, zal meer energie kosten om het ooit verrekend te krijgen dan een paar mailtjes.
Beide maanden is toch wel afgeschreven na de mails.
Als ik een machtiging geef dan gebruiken ze die maar, dat spreek je af en het is hun probleem.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren
@Get!em
De nieuwe sensoren tellen (idd) meer verlies dan de Deye zelf.
/f/image/xjlDds7S5K9z5ui2rtq2WV32.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben gisteren ook de RTE meting opnieuw gestart, over de voorgaande 168 uren.
De nieuwe methode valt vooralsnog 0.8 lager uit dan de oude. Nog niet schrikbarend. Maar ik heb nog geen hele cycle volgens mij. Dus even laten lopen nog een paar dagen.
De nieuwe sensoren tellen (idd) meer verlies dan de Deye zelf.
/f/image/xjlDds7S5K9z5ui2rtq2WV32.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben gisteren ook de RTE meting opnieuw gestart, over de voorgaande 168 uren.
De nieuwe methode valt vooralsnog 0.8 lager uit dan de oude. Nog niet schrikbarend. Maar ik heb nog geen hele cycle volgens mij. Dus even laten lopen nog een paar dagen.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.