Ik probeer een beetje te kwantificeren wat ik mis gelopen ben de afgelopen 6 weken toen het systeem het bij mij geheel/gedeeltelijk niet deed. Mijn data van april is nog wel goed, dus ik hoop dat mensen een beetje kunnen zeggen:
"ik had in april had ik netto -40 euro, in mei -60 euro" en juni loopt natuurlijk nog dat snap ik...maar dan kan ik een beetje inschatten hoe de maand mei zou moeten zijn geweest qua opbrengst en evenzo met juni. In het dashboard van Balans Stroom bedoel ik dan, want de tool van PAQ is cool maar daar kan Don uiteraard niet op mee kijken. Dus hoe verhoud mei/juni bij jullie t.o.v. april.
Er is nu een afspraak voor reparatie eind juni voor de 3e accupack, maar daarmee heeft het systeem dus een kleine 2 maanden ofwel uit gestaan ofwel met 2 packs gedraaid.
Want momenteel is mei bij mij een slechtere maand dan april en is juni ook nog niet best qua opbrengst.
Maar het stoort mij vooral dat Don aanvankelijk zei dat wij netjes gecompenseerd zouden worden en ik nu het antwoord krijg dat we bij de eerste lading kopers zaten en voor die prijs is compensatie geen optie. Terwijl volgens mij het verdienmodel uberhaupt is dat wij aan ze vast zitten en zij gaan handelen met onze accu en aansluiting, dus dat vond ik dusdanig frustrerend als antwoord dat ik hier toch even op wil reageren.
Ik koop een nieuw product voor 8000 euro inc btw (ik ben consument en ik krijg die btw niet terug) en na een maand staat hij bijna in de fik, dan duurt repareren uiteindelijk een kleine 2 maand, maar dat is blijkbaar geen reden tot klagen vanuit de consument en dat vind ik niet ok. Want hij kletst ook hier alsof alles netjes opgelost wordt, maar daar merk ik in ieder geval nog niet zoveel van in daden.
[
Voor 34% gewijzigd door
Nomad op 10-06-2026 19:19
]