Kan wel een maand duren noemde hij, wat ik eigenlijk niet acceptabel lang vind, momenteel ben ik rond de middag al vol qua accu en gelukkig heb ik automations geschreven dat mijn SE omvormer uit gaat dan, maar ik kan netto van 20 naar 100% vullen en dat is een kleine 25kwh in de praktijk aan opslag. Het systeem is dus werkende met die ene pack afgekoppeld.
Maar erger, na die schade heeft het systeem dus nog 4 dagen geprobeerd zichzelf te herstellen en dus niet meteen buiten werking gegaan. Dit was geen safety trip die af ging en hele systeem uit...hij gaat een tijd lang proberen die slecht funcionerende accupack te druppelladen om te kijken of die kan herstellen en als dat meerdere dagen niet lukt, dan gaat hij in storing uiteindelijk.
Dat mijn accupack binnen 3 maanden kapot is gegaan is wel garantie hoor, gelukkig wel zeg.
De onderste pack had aanvankelijk weinig load, maar na het aanpassen naar diagonaal aansluiten werd de belasting grotere en toen kwam deze slechte verbinding naar boven en brandde hij door.
Was bij mij na 3 maanden ontstaan, dus dat klopt simpelweg niet.
[
Voor 28% gewijzigd door
Nomad op 26-05-2026 15:47
]