Max box box
Ik heb de hele video gezien, Was erg goed.djmuggs schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:08:
[...]
Max heeft al een mooie demo gegeven in een Mustang in het zuiden van frankrijk en beetje uitleg hoe een onbekend circuit leert.
Dus hij doet al dingen voor Ford.
Ze is 23 dus veilig terrein. Dus bij deze: dat was het leukste moment in de race tot nu toedesalniettemin schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:08:
[...]
Ik ben het met je eens. Ze zal vast haar haar ID moeten laten zien met zo'n babyface
GP tegen Max: "We'll be racing Antonelli, Max, but he's on 27-lap-old hard tyres, so don't risk anything. Either way, I think you should be able to pass the following lap."
Jammer daar gaat Verstappen niet veel tijd meer mee winnen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ook de nummerplaat van die auto bekeken?desalniettemin schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:10:
[...]
Ik heb de hele video gezien, Was erg goed.
Ik zou het doen!
Met zo'n jong gezicht vragen ze toch om een ID. en zeker als ze ook nog eens klein is.SomerenV schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:10:
[...]
Ze is 23 dus veilig terrein. Dus bij deze: dat was het leukste moment in de race tot nu toe
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 31 (OCO)
3 Aug 2025, 16:10:46, Lap 50
3 Aug 2025, 16:10:46, Lap 50
Werd TSU nou gelapt?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
En Leclerc was kansloos...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe vaak doen ze nog "after the race" terwijl de twee coureurs nog mee doen?
Dit klinkt alsof ze nog een reden zoeken om Max te straffen
Voor de eerste keer pas? Valt me mee.Jeroenvde89 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:12:
Werd TSU nou gelapt?
Haha wat hebben we een fantastische middag.
Had ik al gezegd bij de Ziggo Cafe video. Weer een 1 2 for Mc Laren.
Misschien wordt het nog huilen bij MCL aan het einde
ICE ICE Baby
Russell hengelt Leclerc zo nog binnen zeg. De pace is weg bij Ferrari.
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 27 (HUL) AND 22 (TSU) NOTED
3 Aug 2025, 16:13:21, Lap 52
3 Aug 2025, 16:13:21, Lap 52
God wat proberen ze er bij Viaplay toch altijd iets sensationeels van te maken.
Jammer voor Leclerc. Maar wel weer meteen toeslaan van PIA. Het grote verschil met NOR ook, die zou er meer moeite mee hebben.
We mogen weer: https://www.formula1.com/en/page/vote
Nee. FIA is bang dat wij de tv uitzettenExocet schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:12:
Daily driver; MB R171 SLK280
Max reageert op GP: "Yep, nothing to lose". Nou, lets go. Misschien toch nog wat inhaalacties en entertainment.
Die harde band werkt niet voor Leclerc.. Jammer
Rondetijden voor ronde 51
1 | NOR | 1:20.779 |
2 | PIA | 1:19.500 |
3 | LEC | 1:22.108 |
4 | RUS | 1:20.253 |
5 | ALO | 1:20.872 |
6 | BOR | 1:20.961 |
7 | STR | 1:20.983 |
8 | LAW | 1:20.907 |
9 | VER | 1:19.689 |
Tenenkrommend irritant idd.Robbie T schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:14:
God wat proberen ze er bij Viaplay toch altijd iets sensationeels van te maken.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Vorige stint nog wel prima?Harrie schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:14:
Die harde band werkt niet voor Leclerc.. Jammer
Het is tijd om het publiek waar voor hun geld te geven.Aardappelbakker schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:14:
Max reageert op GP: "Yep, nothing to lose". Nou, lets go. Misschien toch nog wat inhaalacties en entertainment.
"When you grow up your heart dies"
Nee, dan hadden ze de straf al gegeven. Ze willen hoogstwaarschijnlijk beide rijders horen. Dat geeft Max nog een kans om ermee weg te komenExocet schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:12:
Nee joh, in de laatste ronde komt Piastri met min. 5 sec op Norris over de lijn.djmuggs schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:13:
Misschien wordt het nog huilen bij MCL aan het einde
Het is McLaren vs de rest. Jeetje wat een dominantie dit jaar.
RUS gratis pitstop voor FL!!
www.google.nl
Ferrari blijft Ferrari hè... geweldig!
LEC met een hele toespraak

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Daarom kijk ik nu dus F1Pro. Engels commentaar en ook nog eens betere beeldkwaliteit.
Leclerc leest heel Wikipedia op? Beste lange boordradio.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij heeft geen straf gekregen omdat hij op de beelden niks fout heeft gedaan. Waarom dan toch nog onderzoeken?jan390 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:15:
[...]
Nee, dan hadden ze de straf al gegeven. Ze willen hoogstwaarschijnlijk beide rijders horen. Dat geeft Max nog een kans om ermee weg te komen
Ik hoop wle dat het volgend jaar beter wordt hoor, anders haak ik af.Otto Jans schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:15:
Het is McLaren vs de rest. Jeetje wat een dominantie dit jaar.
LEC lijkt wel Xavi Simons nog even en hij gaat huilen
Goed dat we tegenwoordig grote schermen hebben, anders paste die tekst niet eens in beeld
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Rondetijden voor ronde 53
1 | NOR | 1:20.197 |
2 | PIA | 1:19.651 |
3 | LEC | 1:20.860 |
4 | RUS | 1:20.187 |
5 | ALO | 1:20.324 |
6 | BOR | 1:20.762 |
7 | STR | 1:20.812 |
8 | LAW | 1:20.468 |
9 | VER | 1:20.235 |
Nou wat zou die meesterzet dan geweest zijn die LEC zelf zou voorstellen?
Waar blijft die SC of Regen
waarom. Hij heeft gewoon gelijk. Ferrari heeft zich laten piepelen.Artemiev schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:17:
LEC lijkt wel Xavi Simons nog even en hij gaat huilen
En welke issues? Fuel sensor storing?SuBBaSS schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:18:
Nou wat zou die meesterzet dan geweest zijn die LEC zelf zou voorstellen?
Mijn boefje is liev!
Russel loopt ondertussen snel in op Leclerc...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
LEC zo P4 zo te zien. RUS stuk sneller.
Rondetijden voor ronde 55
Rondetijden voor ronde 55
1 | NOR | 1:20.005 |
2 | PIA | 1:19.444 |
3 | LEC | 1:21.167 |
4 | RUS | 1:20.259 |
Ik vind het anders een leuke race om te kijken. Veel strategische keuzes en missers die voorbij komen. Ik kan er wel van genieten. Ik ben benieuwd of Norris het weet te redden of dat we toch een broedermoord gaan krijgen.
Het enige wat een beetje interessant is mogen we op zo'n klein ***schermpje bekijken
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Max heeft behoorljk veel moeite om Liam voorbij te komen.
Correct en tevens juist.Treveo schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:19:
Zit VER alweer vast?
Ja achter lawson, ik denk dat Dr. Marco ze gaat omwisselen.Treveo schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:19:
Zit VER alweer vast?
Ik zou het doen!
Okay, Bearman retired. Die had ik even gemist.
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 27 (HUL) AND 22 (TSU) UNDER INVESTIGATION
3 Aug 2025, 16:20:37, Lap 57
Wow, LEC alweer 10S achter PIA, damn.
www.google.nl
Ik zie Norris nog wel een foutje maken, doet ie namelijk vaker onder druk.
Even in mij glazen bol gekeken, Nor en Pia gaan in de laatste ronde samen de baan af.
P1 Rus
P2 Lec
P3 Alo
🤡
P1 Rus
P2 Lec
P3 Alo
🤡
Ja in een winkelwagen van een auto.Treveo schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:19:
Zit VER alweer vast?
Will be investigated after the race.StefanVerkerk schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:21:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 27 (HUL) AND 22 (TSU) UNDER INVESTIGATION
Waarom moet dat altijd zo lang duren?StefanVerkerk schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:21:
Rondetijden voor ronde 57
VER komt LAW ook niet voorbij trouwens.
1 | NOR | 1:19.918 |
2 | PIA | 1:19.438 |
3 | LEC | 1:21.875 |
4 | RUS | 1:21.226 |
VER komt LAW ook niet voorbij trouwens.
Dat duurde ook weer lang zeg... koffieautomaat zal wel kuren hebbenStefanVerkerk schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:21:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 27 (HUL) AND 22 (TSU) NO FURTHER ACTION
3 Aug 2025, 16:21:43, Lap 58
Wat zijn die lui aan het doen dat ze daar zo lang voor nodig hebbenStefanVerkerk schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:21:
U zei? Haha.Blitzdoctor schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:22:
[...]
Wat zijn die lui aan het doen dat ze daar zo lang voor nodig hebben
En zo snel antwoordStefanVerkerk schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:22:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 27 (HUL) AND 22 (TSU) NO FURTHER ACTION
En dat kan wel tijdens de race? Poeh, poeh...StefanVerkerk schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:22:
Ja, dat was een gevalletje "rot op met je gezeur, we zitten een race te kijken!"
"ik heb geen zin, doe maar no further investigation"
Hé, de auto's poepen rode en groene lijntjes...
Geen banaantjes?StefanVerkerk schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:24:
Ik ga een dutje doen, want mijn ogen vallen bijna dicht

TronStefanVerkerk schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:24:
Maakt wel de race een stuk spannender
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Het commentaar van Olav daarop: "alsof de F1 tegenwoordig nog niet genoeg op een computerspelletje lijkt"StefanVerkerk schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:24:

[ Voor 6% gewijzigd door APClll op 03-08-2025 16:25 ]
Denk niet dat Piastri nog in de buurt gaat komen van Norris, vooral benieuwd welk issue Leclerc mee te maken had.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |