Kijk de bomen en struiken op deze foto's.eymey schreef op donderdag 6 november 2025 @ 10:22:
[...]
Welke problemen heb jij precies met draadloos laden? Wat ik vooral heb met draadloos laden, is dat het een ' gokkast' lijkt of hij op 3, 5 of 12 watt zal laden (zelfs met laders waarvan ik gezien heb dat hij de 12-15watt wel kan halen).
GPS ontvangst met Android Auto ben ik ook benieuwd naar. Ik heb een jaar een Pixel 9 Pro gehad, die nu naar m'n vriendin toe is. En zij rijdt veel met Android Auto (met aawireless dongle). Met de dongle heeft ze sowieso dat AA vaak weg valt. Bij bedraad gebruik gebeurt dat niet (kan ze alleen niet opladen), maar geeft Google Maps om de haverklap aan dat de GPS kwijt is. Dus ik ben benieuwd of dat is wat jij met je P10 ook ervaart (heb AA nog niet met mijn P10Pro geprobeerd).
[...]
Ik herken wel wat jij en @Mother_lepard en @J0YR1D3R en anderen (sorry als ik vergeten ben je te taggen) zeggen.
Er lijkt iets 'off' met de camera('s). Het is zeker niet slecht en er is genoeg detail op het eerste gezicht. Maar eigenlijk alleen met 'originele' crop op het scherm van de 1x camera of de 5x.
@J0YR1D3R heeft het over 2-5x zoom, maar ik zie het eigenlijk ook als ik gewoon met de 1x lens een foto heb gemaakt en dan een beetje wil 'croppen' of 'inzoomen' terwijl ik de foto bekijk. Alls lijkt gewoon een beetje vaag/artificieel.
Ik heb jarenlang Sony smartphones gehad (waar men altijd kritiek had op de camera's) en voor de pixel9pro van vorig jaar ook nog 2 jaar een Samsung Galaxy S21FE. Maar bij de 10pro (ook al wel beetje bij de 9pro) lijkt het in algehele scherpte gewoon een stap terug. Ik zag onlangs nog op Facebook een herinnering van een landschapsfoto bij zonsopkomst die ik in 2021 met een Xperia 5-II had gemaakt en man, wat was dat scherp.
Het is voor mij net niet 'erg' genoeg om heel hard de P9P van m'n vriendin en mijn P10P te gaan verkopen, want softwarematig en qua gebruik zijn we er tevreden mee. Maar het moet wel verbeteren.....
Camera app staat trouwens ingesteld op 50MP, dus niet 12MP.
Dit is toch lelijk of ligt het nou aan mij?
:strip_exif()/f/image/fD4dOdGnL81XwZQcC3NQnDNK.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/QVpxfYHAuEWhUMrBlvx0DfX3.png?f=fotoalbum_large)