• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-03 15:48
Weet iemand een manier om de telefoon-app niet te laten kantelen?
Nu is het zo dat als ik bel en wil ophangen, de app meekantelt > wat best irritant is 😑

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:44
Binnetie schreef op zondag 18 januari 2026 @ 13:44:
Interessant onderwerp.
Ik ga binnenkort bereikbaarheidsdiensten draaien en mijn werksim zit in mijn Pixel 10 Pro. Ik heb al eens getest met DND en favoriete contacten die altijd kunnen bellen.
Maar als iemand belt die geen contact van me is (behalve de storingsdienst van de leverancier) dan komt deze niet binnen.
Ik zou graag willen dat Whatsapp for business en gesprekken altijd binnenkomen en geluid maken, maar dat de rest stuk is als ik lig te slapen. Via DND en 'slapen' vind ik een beetje spannende oplossingen, omdat het niet werkt.
Ik had eens gewoon alles op 'aan' laten staan maar dan wordt je wakker van de onnodige notificaties van andere apps.
Ik draai ook dit soort diensten en gebruik hiervoor mijn Garmin horloge (maar misschien werkt het ook met andere 'smart'watches). Ik zet tijdens een dienst mijn telefoon 's nachts gewoon volledig stil met Do not disturb. Het is echter zo dat de Garmin daar in principe lak aan heeft. Die gaat gewoon trillen als je gebeld wordt of als er een appje binnenkomt. Tenzij je op de Garmin óók zijn eigen Do not disturb aanzet. En dat laatste heb ik normaal gesproken aan, maar als ik een dienst draai dan zet ik Do not disturb op de Garmin uit. Als er dan 's nachts gebeld wordt, blijft mijn telefoon stil, maar trilt mijn Garmin om mijn pols.

Ideaal voor mij: ik word (op een vrij ontspannen manier) wakker en de rest van het huis niet... ;)

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-03 20:14
Ik heb bedtijd ingesteld en onder mensen aangegeven dat bij gesprekken iedereen mag bellen. De rest staat uit.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
BBBrt schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:14:
[...]

Ik draai ook dit soort diensten en gebruik hiervoor mijn Garmin horloge (maar misschien werkt het ook met andere 'smart'watches). Ik zet tijdens een dienst mijn telefoon 's nachts gewoon volledig stil met Do not disturb. Het is echter zo dat de Garmin daar in principe lak aan heeft. Die gaat gewoon trillen als je gebeld wordt of als er een appje binnenkomt. Tenzij je op de Garmin óók zijn eigen Do not disturb aanzet. En dat laatste heb ik normaal gesproken aan, maar als ik een dienst draai dan zet ik Do not disturb op de Garmin uit. Als er dan 's nachts gebeld wordt, blijft mijn telefoon stil, maar trilt mijn Garmin om mijn pols.

Ideaal voor mij: ik word (op een vrij ontspannen manier) wakker en de rest van het huis niet... ;)
Mooi oplossing. Ik heb dit overwogen voor m'n smartwatch, die houdt zich er ook niet aan. Alleen als ik daar ook dnd op instel. Helaas is de horloge niet goed meer. Maar wel ideaal zodat je andere mensen niet stoort. Zodra ik een nieuwe gekocht heb je dat een ideale oplossing.

@tukker053, heb jij de optie 'slapen' ook aan staan?

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-03 20:14
Binnetie schreef op maandag 19 januari 2026 @ 06:24:
[...]

@tukker053, heb jij de optie 'slapen' ook aan staan?
Nee, deze heb ik niet aan staan.
Ik ga nog even verder op onderzoek. Tasker kan ik bepaalde rechten niet geven, waardoor de gehele app niet werkt, zeer vreemd :)

Daarbij krijg ik ook de januari-update niet binnen, so be it.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

CLB schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 21:40:
Januari-update rolt nu uit lees ik, hier nog niet gespot...
En was zojuist pas te downloaden hierzo.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik krijg zojuist een januari update aangeboden van 3,3GB. Maar die update leek heel erg op een vorige update als ik de changelog zo bekeek.

• Krize18
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-02 15:06
Momenteel heb ik nog een Nothing Phone (1), maar de batterij begint stilaan de geest er aan te geven en het toestel krijgt maar support tot deze zomer, daarna geen security updates meer... Eigenlijk was ik niet bewust op zoek naar een nieuwe telefoon, maar de prijs was te mooi om te laten liggen, 449€. Morgen uithalen, ik ben benieuwd! Alvast positieve ervaringen met de Pixel 9a van mijn vrouw.

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:57
Februari update binnen zonder bugfixes voor de Pixel dit keer.

• Toin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 17:33
Ook na update Pixel is die weer eens uitgevallen tijdens Android auto.
Vrijdag 6 februari: donderdag en vrijdag weer 3 keer uitgevallen.

[ Voor 32% gewijzigd door Toin op 06-02-2026 21:01 ]

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-03 19:07
Toin schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 22:30:
Ook na update Pixel is die weer eens uitgevallen tijdens Android auto.
Hier nog nooit gebeurd (draadloos in combi met id.3 en diversere andere vw modellen en bedraad met Nissan Juke op vakantie).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 20:11
Hier ook de February update, ervoor en erna geen problemen met draadloze Android auto via Motorola MA1 dongle. Wel nog op november play-systemupdate... Lijkt wat achter te blijven?

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:21

HaterFrame

Well... Poo came out!

Michiel193 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 20:22:
Hier ook de February update, ervoor en erna geen problemen met draadloze Android auto via Motorola MA1 dongle. Wel nog op november play-systemupdate... Lijkt wat achter te blijven?
Hier op de 10 pro xl nog niets, play hier ook nog op november.

I am the great Cornholio!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-03 23:05
Tralapo schreef op maandag 10 november 2025 @ 17:32:
[...]

Ik heb hier ook gigantisch veel last van, met Waze en Android Auto in dit geval. De snelheid fluctueert vrijwel constant in een range van 10-15 km/h. Ook zijn meldingen van Flitsmeister heel erg vaak te laat. Echt wel een grote tegenvaller ten opzichte van mijn Pixel 7 hiervoor.
Heb je hier inmiddels al een oplossing voor gevonden? Ik heb exact hetzelfde probleem namelijk op mijn nieuwe 10 pro. GPS is echt een drama op deze telefoon, maar je leest dit in geen enkele review terug. Neig er naar de telefoon terug te sturen.

[ Voor 7% gewijzigd door Trestry op 10-02-2026 23:11 ]

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Trestry schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 23:10:
[...]

Heb je hier inmiddels al een oplossing voor gevonden? Ik heb exact hetzelfde probleem namelijk op mijn nieuwe 10 pro. GPS is echt een drama op deze telefoon, maar je leest dit in geen enkele review terug. Neig er naar de telefoon terug te sturen.
Nee, helaas niet.

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 17:43
Er is nu wel een Google Play update beschikbaar van 70MB. Net gedownload op mijn Pixel 10 Pro XL. De datum wordt dan eindelijk 1 januari 2026.

• satyriasis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 16:38
Maar ik heb nog steeds geen Februari update binnen op mijn 10 pro xl 8)7

• Hoogheid
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 03-03 00:39
[...]

Ik heb hier een Pixel 10 met GrapheneOS en had dit probleem ook. Daar heb ik wel een oplossing voor gevonden maar die is niet relevant voor 'Stock' Android denk ik.

Als ik in de instellingen van de telefoon zoek op GPS en Location moet ik de Apple servers kiezen i.p.v. de GrapheneOS servers. Dit was voor mij de oplossing.

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-03 23:05
Bedankt voor de tip @Hoogheid. Ik gebruik zelf ook GrapheneOS en had deze instelling inderdaad staan op de GrapheneOS server. Ik ga even proberen of switcher naar de Apple server bij mij ook verbetering geeft

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

satyriasis schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 11:31:
Maar ik heb nog steeds geen Februari update binnen op mijn 10 pro xl 8)7
Gisteravond kwam die voor mij beschikbaar

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:51
Ik heb een systeemupdate van 3.17 gb binnen. Wat is dit??? :o
Android 19?

• P-Rock
Kennelijk een beveiligingsupdate waarbij het hele OS opnieuw wordt geïnstalleerd:

https://www.reddit.com/r/...s/1r3eads/pixel_9_update/
It is 3.17 GB becasue Google is serving you the full ota instead of the incremental ota.
Vreemd dat deze toch wordt doorgedrukt, want ik had automatische systeemupdates uitgezet.

[ Voor 26% gewijzigd door P-Rock op 14-02-2026 15:28 ]

• P-Rock
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zFQmJgUYT4n5NT2W8CTb45zx3hA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iqkPCdy2V0GMCf7CvcFymHry.png?f=fotoalbum_large

• William_H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:31
[...]

Ja, ik kan dit ook bevestigen. In het begin toen ik de telefoon net had leek dit erger. Sinds ik een aantal updates heb geïnstalleerd lijkt het beter te gaan. Maar soms doet hij dat nog steeds, rond tunnels en vliegvelden.

• William_H
Iemand die ook last heeft van af en toe een strook met storing op het beeldscherm bij het afspelen van video. Tis maar af en toe en maar iets van een centimeter (dus niet hele scherm) dat er dan even een glitch komt, maar vroeg mij af of meer mensen dit hebben?

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

William_H schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 10:39:
Iemand die ook last heeft van af en toe een strook met storing op het beeldscherm bij het afspelen van video. Tis maar af en toe en maar iets van een centimeter (dus niet hele scherm) dat er dan even een glitch komt, maar vroeg mij af of meer mensen dit hebben?
Nog niet gezien hier... Ff goed in de gaten houden. Maar als het alleen bij video is lijkt het eerder een software dingetje te zijn dan hardware.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
William_H schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 10:39:
Niet bij video, maar bij browsen (in firefox) heb ik regelmatig een zwarte strook van ca 1 cm op het scherm. Meestal in de bovenste helft. Best irritant...

• William_H
HaterFrame schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 10:57:
[...]

Nog niet gezien hier... Ff goed in de gaten houden. Maar als het alleen bij video is lijkt het eerder een software dingetje te zijn dan hardware.
Ja, dat was ook mijn analyse. Heb ooit eens een telefoon gehad met een defect in hardware, dus weet hoe het verschil eruit ziet.
Net als de GPS problemen vind ik ook dat deze problemen minder worden, dus denk ik dat er met software updates aan gewerkt wordt. Natuurlijk niet leuk als het gebeurt, maar bij beide problemen heb ik zoiets van "dit kan ik tolereren", hoewel ik wel hoop dat ze het uiteindelijk kunnen oplossen.
Niet bij video, maar bij browsen (in firefox) heb ik regelmatig een zwarte strook van ca 1 cm op het scherm. Meestal in de bovenste helft. Best irritant...
Het lijkt dan een foutje in de firmware van de GPU, want dit lijkt sterk op mijn storing met video.

[ Voor 13% gewijzigd door William_H op 17-02-2026 11:13 ]

Met software-issues zou je er een screenshot van moeten kunnen maken, bij hardwarefouten niet.

En de Pixel 10a is nu ook volledig officieel gepresenteerd
Afbeeldingslocatie: https://www.ictmagazine.nl/wp-content/uploads/2026/02/Google-Pixel-10a-2-1175x1000.avif

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:14
CLB schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 16:23:
En de Pixel 10a is nu ook volledig officieel gepresenteerd
Wat een desillusie. Als ze nou op z'n minst PixelSnap hadden toegevoegd, en de Tensor G5 (voor mijn part een mindere binning). Nu is het meer een Pixel 9b, de grootste veranderingen:
- wat beter front-glas
- max helderheid scherm wat hoger
- de achterkant is volledig plat
- wat sneller laden wired/wireless
- nieuwere modem/bluetooth

En dan 549 durven vragen voor het 128GB model. Voor een paar tientjes meer heb je een base P10 met wel PixelSnap, G5, nog beter glas, ultrasone fingerprint, ...
Terwijl ondertussen de P9a al te krijgen is voor 369.

Ik hou m'n P9p nog maar effe.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:27

WCA

catchingfire schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 08:31:
[...]

Wat een desillusie. Als ze nou op z'n minst PixelSnap hadden toegevoegd, en de Tensor G5 (voor mijn part een mindere binning). Nu is het meer een Pixel 9b, de grootste veranderingen:
- is wat beter front-glas
- max helderheid scherm wat hoger
- de achterkant is volledig plat
- wat sneller laden wired/wireless
- nieuwere modem/bluetooth

En dan 549 durven vragen voor het 128GB model. Voor een paar tientjes meer heb je een base P10 met wel PixelSnap, G5, nog beter glas, ultrasone fingerprint, ...
Terwijl ondertussen de P9a al te krijgen is voor 369.

Ik hou m'n P9p nog maar effe.
Als je een aanbieding afwacht, voor tientjes minder zelfs.

Share and Enjoy!

Ja het is een bijzonder apparaatje, leuk in combinatie met een actie-abonnement ofzo, meer niet.
Ik ben wel benieuwd in vergelijking met m'n huidige Pixel 10 Pro, maar dat gaan we vandeweek vergelijken.

• catchingfire
CLB schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 08:49:
Ja het is een bijzonder apparaatje, leuk in combinatie met een actie-abonnement ofzo, meer niet.
Ik ben wel benieuwd in vergelijking met m'n huidige Pixel 10 Pro, maar dat gaan we vandeweek vergelijken.
Volgens de inruil-estimator zou ik nu 379 terug kunnen krijgen voor m'n "reserve" P8p, en dus maar 180 bij hoeven leggen voor een nieuwe frisse P10a. Daar is op zich overheen te komen.
Als het inruil window is gesloten moet ie echter wel omlaag qua prijs, want waar ie nu zit tussen tussen de marktprijzen van P9a (369+) en base P10 (589+) is bijzonder.

Kan met veel van de specs leven, de bezels boeien me niet, de plastic achterkant vind ik helemaal prima, het gebrek aan PixelSnap zou nog op te lossen zijn met een case (het zou eigenlijk leuk zijn om een budgetphone met een leuk kleurtje caseless te kunnen gebruiken), die G4 begint wel wat te agen.

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:55
Ik wil de Pixel 10a gaan halen als vervanger voor mijn 7a. Nou lees ik dat Google random promo codes mailt (van €50, €100 en zelfs €150) specifiek voor aankoop van de 10a. Is er hier wellicht iemand die deze ontvangen heeft en niet gaat gebruiken? Want dan houd ik me graag aanbevolen 😄

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb afgelopen week een Pixel 10a besteld, kom van een 6a en omdat ik nog een kortingsvoucher had i.v.m. accuproblemen en mijn 6a kan inruilen, heb ik een mooie deal. Met een beetje geluk heb ik hem over een week.

Invoegen doe je zo!

• FJVersteeg
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-02 15:53
Iemand een idee of het mogelijk is op de 10. pro. xl. een screenshot te maken is met de welbekende 2/3 finger veegmethode?
Verder zou ik 's willen weten of andere xl bezitters het geluid, net als ik, ook zo ontzettend goed vinden. Ik heb 2 zeer recente toestellen verkocht vanwege het arme geluid. Doch deze 10 xl is echt voor mij het toestel met het absoluut beste geluid voor mij van elk toestel wat ik de laatste 15 jaar gehad hebt. Een blijvertje.

• Toin
FJVersteeg schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 15:53:
Iemand een idee of het mogelijk is op de 10. pro. xl. een screenshot te maken is met de welbekende 2/3 finger veegmethode?
Verder zou ik 's willen weten of andere xl bezitters het geluid, net als ik, ook zo ontzettend goed vinden. Ik heb 2 zeer recente toestellen verkocht vanwege het arme geluid. Doch deze 10 xl is echt voor mij het toestel met het absoluut beste geluid voor mij van elk toestel wat ik de laatste 15 jaar gehad hebt. Een blijvertje.
Geen idee, maar met 2 keer op de achterkant kloppen krijg je ook een schermafdruk.
Mits je dat hebt ingesteld.

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:02
Hai allemaal,

ik heb een vraagje over de Pixel 10. Ik had hiervoor een 6 pro en was ontzettend tevreden over de foto's. Ik maak vooral foto's in de automatische stand van mijn kinderen (portretfunctie) en gebruik de selfiestand veel. (die was op de 6 pro iets minder dan op mijn xiaomi mi 10 pro)
Ik heb nu tijdelijk een samsung s25fe maar de foto's vallen me gewoon tegen in bovengenoemde situaties.

Welke Pixel 10 zouden jullie zeggen heeft voor deze de beste punten? (of zou een versie van de 9 zelfs nog meer aan te raden zijn?)

• Baspower
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:28
michellep77 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 10:05:
Welke Pixel 10 zouden jullie zeggen heeft voor deze de beste punten? (of zou een versie van de 9 zelfs nog meer aan te raden zijn?)
De gewone Pixel 10 heeft een telefotocamera gekregen, maar dat is ten koste gegaan van de kwaliteit van de andere camera's ten opzichte van de gewone Pixel 9. De 10 Pro heeft eigenlijk dezelfde camerasetup, enkel wat software tweaks.

Als de telefoto niet belangrijk is zou ik voor de base 9 gaan en niet voor de base 10.

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:02
@Baspower heb je het hier over gewoon de 9 of 10?
Mijn voorkeur gaat sowieso wel uit naar de pro xl versies.

• Baspower
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:28
michellep77 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 11:09:
@Baspower heb je het hier over gewoon de 9 of 10?
Mijn voorkeur gaat sowieso wel uit naar de pro xl versies.
Ja, bij de Pro (XL) zit er qua camera eigenlijk geen verschil tussen de 9 Pro en 10 Pro qua hardware. De 10 Pro heeft AI zoom tot 100x en verwerkt foto's sneller als je ze in 50mp maakt.

• Toin
Nieuwe Google certified screenprotector van Spigen op mijn Pixel 10 pro geplakt, omdat mijn vingerafdruk niet herkend werd. Werkt wel wat beter, maar mijn oude Samsung Flip4 heeft een superieure vingerafdrukscanner.

Hebben alle Pixels zo'n slechte vingerafdrukscanner?

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Toin schreef op zondag 1 maart 2026 @ 11:17:
Nieuwe Google certified screenprotector van Spigen op mijn Pixel 10 pro geplakt, omdat mijn vingerafdruk niet herkend werd. Werkt wel wat beter, maar mijn oude Samsung Flip4 heeft een superieure vingerafdrukscanner.

Bij bij werkt de p10p heel goed. P7p was ietsje minder.
P5 en 3 werkten dan ook weer goed.

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10:27

Geen last van vingerscanner met spugen screen protector op p10pro.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:14

Ik heb ook een Spigen screenprotector op mijn Pixel 10 Pro. En in principe werkt de vingerafdruk goed.

Maar, ik merk wel dat als mijn duim heel droog is, de scanner het erg slecht doet. Als ik hem iets bevochtig (niet nat), dan doet de scanner het ineens perfect.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• catchingfire
Alles voor de P9/P9p had een optische scanner. P9a heeft ook nog een optische scanner. P9/P9p, P10/P10p hebben een ultrasone scanner.

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:57
March Feature drop is er met de update.

https://techcrunch.com/20...help-locate-lost-luggage/
https://9to5google.com/20...-pixel-2026-feature-drop/
https://9to5google.com/2026/03/03/pixel-march-2026-update/

Ook zou de DEX werkzaam moeten zijn na deze update (nog niet getest).

Audio
- Fix for a delay in displaying the speaker icon when adjusting audio settings*[1]
- Fix for issue occasionally causing audio crashes*[1]

Camera
- Fix for an issue that caused the camera service to crash, improving overall camera stability*[2]

Display & Graphics
- Fix for an issue causing system crashes and impacting overall Android stability*[2]
- Fix for device screen freezing that occasionally renders the phone unusable*[3]
- Fix for issues causing occasional fuzzy or incorrect display behavior*[3]
- Fix for the issue where the background blur briefly disappeared in the All Apps screen during search*[1]
- Improvement for Pixel 10 GPU performance by optimizing the OpenCL driver to reduce overhead and increase benchmark scores*[3]

Framework
- Fix for an issue that could cause the UI to freeze in certain conditions*[2]
- Fix for an issue that could cause a temporary freeze or unresponsiveness related to background processing of Android intelligence features*[1]
- Fix for an issue that could cause the device to crash when certain services start up*[1]
- Fix for issues where the device incorrectly reported battery status (e.g., abnormal temperature or missing battery), particularly when using a wireless charger*[3]

Telephony
- Fix for unexpected device instability that could cause temporary loss of cellular service*[2]
- General improvements for network connection stability and performance in certain conditions*[2]

User Interface
- Fix for an issue that could cause an application to get stuck after quickly using recent apps and navigating home*[2]
- Fix for the delay experienced when opening the audio output selector after playing music in the background*[1]

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:27

WCA

"- Fix for an issue that could cause an application to get stuck after quickly using recent apps and navigating home*[2]"

Heel fijn, alhoewel het al minder voorkwam de laatste tijd.

Share and Enjoy!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Nu op mijn P10P ook gespreksopnames mogelijk sinds de update.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, levertijden, inruil, ed.: [Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoires