Gisteren, in het andere topic:
Kon mijzelf niet leren wennen aan zo'n enkele Backcover - met het, in mijn perceptie, Open Glas naar voren. Het voelt gewoon 'onveilig'. Zowel in de zin dat ik vermoed dat vallende steentjes of noem maar wat geks daadwerkelijk ook door de glasprotector heen mogelijk meer schadelijk zijn dan wanneer je een Booklet hebt. En ook vanuit een privacy perspectief: Ik wil in de trein zo'n device demonstratief dicht kunnen 'slaan' om die langharige kwezel naast mij te laten merken dat het mij heus wel is opgevallen dat hij het veel te interessant vind wat ik op mijn scherm doe...

Tot slot is er nog het gemak: Je NS Businesscard kan mooi in zo'n booklet onderweg... En je kunt hem op zijn zij zetten dus. En zo voort.
Dus ja, nu heb ik een 60 euro kostende backcover (geschikt voor Pixelsnap , yeaj) en op dit moment
is Deze Leren Booklet-hoes naar mij onderweg, komt morgen binnen verwacht ik. Mijn vertrouwde - absoluut niet patserige, eigenlijk vrij bescheiden telefoonhoesje met maximale functionaliteit.
Update vandaag na levering:
Yes Fijn hoesje lui! Helemaal perfect. Echt leer, ruik je... en pasjes passen, al moet het nog een beetje flex rekken, maar dat gaat vanzelf. Nu nog een beetje hobbel met NS Businesscard / PIN-pas en ID samen, maar kan wel dicht gewoon zonder kracht. En dat telt. Uitsparingen zijn goed gelukt, op de juiste hoogte/plek/breedte. Voelt veel beter. En wie nog interesse had in mijn vorige backcover
'for a special price' kan dat in V&A vinden natuurlijk....
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.