Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenik
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 05-09 17:11
Cadezo schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:56:
[...]

De Spigen paste uiteindelijk wel, maar de uitsparing voor de microfoon verschilt voor de 10 en 10 Pro. Uiteindelijk paste die voor de 10 Pro wel.
Wat goed om te weten. Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:38
OKA schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:13:
[...]

Vingerafdruk heb ik opnieuw geregistreerd. Maar desondanks moet ik of harder drukken, of duurt iets langer voordat het werkt.
Idem. Twijfel om de screenprotector er helemaal af te halen. Is die van jouw van glass?

[ Voor 4% gewijzigd door outlandos op 05-09-2025 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
EagleTitan schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:09:
[...]

Ik heb (tijdelijk) de UGREEN MagFlow 25W charger besteld, zit eigenlijk te wachten op de Belkin UltraCharge 2in1, maar die is pas half september leverbaar.

Edit: blijkbaar is die Belkin nu een stuk duurder, maar dat komt doordat het nu via een derde partij gaat. Ik heb hem als pre-order voor 59,99.
De Ultimate charger 2 in 1 van Belkin is hier zojuist al bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
EagleTitan schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:09:
[...]

Edit: blijkbaar is die Belkin nu een stuk duurder, maar dat komt doordat het nu via een derde partij gaat. Ik heb hem als pre-order voor 59,99.
Ik zie/lees dit nu pas. Heb hem opnieuw besteld voor 59,99 en die komt morgen binnen. Dan stuur ik die (de nog ongeopende) terug naar de 3e partij waar ik 90 heb betaald en krijg ik dat minus 13 euro verzendkosten die ik al reeds heb betaald terug. Toch de moeite van de handeling waard imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
outlandos schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:55:
[...]

Ik zie/lees dit nu pas. Heb hem opnieuw besteld voor 59,99 en die komt morgen binnen. Dan stuur ik die (de nog ongeopende) terug naar de 3e partij waar ik 90 heb betaald en krijg ik dat minus 13 euro verzendkosten die ik al reeds heb betaald terug. Toch de moeite van de handeling waard imo.
Ik heb mijn pre-order vanmiddag ook gecanceld omdat hij nu gewoon direct leverbaar was voor dezelfde prijs, dus komt hier ook morgen aan in plaats van half september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:29
Voor wie de officiele Google case wil kopen, deze is met 19% korting bij Amazon Duitsland te bestellen. Tevens kan je tot 9 september nog een korting van €10 scoren als je via de Amazon app besteld met code "HELLOAPP25". Dat compenseert mooi voor de verzenkosten van €6,99. Of je moet nog een oud amazon prime account hebben zonder verzendkosten. Zo kwam ik op €46,50 incl verzend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:30
Bij mijn vorige telefoon heeft het hoesje meer schade veroorzaakt dan dat het schade zou moeten verhelpen. Er was in de loop van het gebruik vuil tussen het hoesje en het toestel gekomen. Hierdoor was de gehele achterkant (van kunststof) beschadigd (vorming van kleine putjes).

Dat maakt dat ik twijfel over een hoesje. Hoe doen/ervaren jullie dit? Wekelijks de case schoonmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Oesie schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 14:43:
Bij mijn vorige telefoon heeft het hoesje meer schade veroorzaakt dan dat het schade zou moeten verhelpen. Er was in de loop van het gebruik vuil tussen het hoesje en het toestel gekomen. Hierdoor was de gehele achterkant (van kunststof) beschadigd (vorming van kleine putjes).

Dat maakt dat ik twijfel over een hoesje. Hoe doen/ervaren jullie dit? Wekelijks de case schoonmaken?
De Pixel 10 heeft aan de achterkant gorilla glass dus putjes zal je niet krijgen en krassen zal het ook niet zo snel. Ook zouden cases met een microfiber lining (zoals bv de officiele case) veiliger zijn ivm vuil dan cases die dit niet hebben. Zelf altijd toestel zonder case gehad dus kan verder geen ervaring delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:30
Rutger Mulder schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 15:09:
[...]

De Pixel 10 heeft aan de achterkant gorilla glass dus putjes zal je niet krijgen en krassen zal het ook niet zo snel. Ook zouden cases met een microfiber lining (zoals bv de officiele case) veiliger zijn ivm vuil dan cases die dit niet hebben. Zelf altijd toestel zonder case gehad dus kan verder geen ervaring delen.
Besteld, dank voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog steeds elke week schoonmaken dan, anders zit je frame al snel onder de 'putjes'.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Mja aluminium van het frame en camera eiland zijn het zwakke punt.
Op mijn oude toestel had ik geen camera eiland dus kon ik prima zonder case. Bij de Pixel 10 ben ik bang dat de anodizatie bij de camera's er snel van af slijt omdat die altijd op de ondergrond rusten als je hem neer legt. Dus nu zelf toch maar een case besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 15:02
Ik zie hier mensen die een fortuin uitgeven aan hoesjes en screenprotectors, ik heb een mooie doorzichtige case en een zwarte besteld op Ali samen met screenprotectors voor het scherm en lens. Het pas allemaal perfect en de screenprotectors zijn met hetzelfde systeem te plaatsen als de Spigen screenprotectors. Zonder bellen en vingerafdruk werken gewoon zonder de instellingen aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutus26
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:04
Welke heb besteld en waar?
buakaw schreef op zondag 7 september 2025 @ 06:26:
Ik zie hier mensen die een fortuin uitgeven aan hoesjes en screenprotectors, ik heb een mooie doorzichtige case en een zwarte besteld op Ali samen met screenprotectors voor het scherm en lens. Het pas allemaal perfect en de screenprotectors zijn met hetzelfde systeem te plaatsen als de Spigen screenprotectors. Zonder bellen en vingerafdruk werken gewoon zonder de instellingen aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:16
Mocht iemand nog een betaalbare screen protector zoeken waarbij de vingerafdruk sensor normaal blijft functioneren, dan raad ik het volgende aan: https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1

Helaas nog geen goede skin/vinyl voor de achterkant kunnen vinden en Dbrand vind ik eerlijk gezegd duur voor wat het is. Dus mocht iemand nog een betaalbare alternatief hebben, dan hou ik mij aanbevolen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:52

Steeffoon

Smartphone-nerd

ALPACINO schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:02:
Mocht iemand nog een betaalbare screen protector zoeken waarbij de vingerafdruk sensor normaal blijft functioneren, dan raad ik het volgende aan: https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1

Helaas nog geen goede skin/vinyl voor de achterkant kunnen vinden en Dbrand vind ik eerlijk gezegd duur voor wat het is. Dus mocht iemand nog een betaalbare alternatief hebben, dan hou ik mij aanbevolen.
Of voor een paar euro meer de Ringke, die gelijk een heel stuk beter is te plaatsen 😉

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:08

OKA

Iemand ervaringen met gewone stekker opladers?
Bij Google kost de originele € 35. Op AliExpress kosten die slechts rond de € 15, maar ik kan niet beoordelen of dat echt originele zijn. Andere merken zijn ook prima. Ik zoek er eentje om sneller te kunnen laden (Pro XL zou 45W moeten kunnen laden met een PD 3.1 PPS lader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 15:02
brutus26 schreef op zondag 7 september 2025 @ 10:23:
Welke heb besteld en waar?

[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xgbJcClNF4eLa_UgU8a6q0QBj8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kvwPT4bW7ZpXGZChEgQNsk8N.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nO-ds6a-Xz-PJ_fYzz6zRUTFFb4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YIZHThfk52ZiQ1PhvpMiTOXp.png?f=fotoalbum_large

Naast de glazen screen protectors heb ik ook een gelachtige screen protector en glazen lens protectors gekocht. (Van deze kan ik geen screenshot maken omdat het op de account van mijn vrouw is besteld en die is niet thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 20:30
OKA schreef op zondag 7 september 2025 @ 23:36:
Bij Google kost de originele € 35. Op AliExpress kosten die slechts rond de € 15, maar ik kan niet beoordelen of dat echt originele zijn. Andere merken zijn ook prima. Ik zoek er eentje om sneller te kunnen laden (Pro XL zou 45W moeten kunnen laden met een PD 3.1 PPS lader).
(Nog) Geen ervaring met de Pixel 10 hiermee, maar hier in huis heb ik meerdere dual poort laders van de Ikea die 45 Watt geven als je 1 apparaat aansluit, voor 16 euro oid een erg prima ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Dbrand 5 dagen geleden besteld en nog geen verzendbevestiging, iemand anders hier hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:14

pinda powerrr

Slow down...

OKA schreef op zondag 7 september 2025 @ 23:36:
Anker laders stellen mij nooit teleur.
Heb de nieuwste 100W versie en daar kan ik ook de laptop aan hangen. Handzaam formaat en goede kwaliteit.
Als je beetje oplet kosten ze ca €60 op Amazon.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmelk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:17
outlandos schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:08:
Dbrand 5 dagen geleden besteld en nog geen verzendbevestiging, iemand anders hier hetzelfde?
Duurde bij mij 3 dagen voor het verstuurd werd, heb er wel een ticket voor moeten indienen.
En nu ook al weer 7 dagen onderweg. Dus voor Dbrand hoesjes moet je wel geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Schmelk schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:17:
[...]

Duurde bij mij 3 dagen voor het verstuurd werd, heb er wel een ticket voor moeten indienen.
En nu ook al weer 7 dagen onderweg. Dus voor Dbrand hoesjes moet je wel geduld hebben
Heb een ticket ingediend maar de responstijd is 7 dagen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
3 september bij google de pixelsnap ringstandaard besteld. Verwachte levering 5-6 september. Komt vanuit Eindhoven, ik woon in Amsterdam. Maar is ondertussen wel in buitenland geweest en nog niet onderweg naar bestemming; wat een wereldreis zeg.
En iemand wel eens meegemaakt dat een google zending naar de douane gaat?
NB: ik heb wel voor verzending nog aangegeven dat ik het naar een pakketpunt wil.
NB2: dit pakket komt met een verplichte handtekening, mijn pixel10 werd gewoon bij de deur gelegd 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yzs6cL9i8ho69h3dNdvjiGyvAOg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9VReD1t64nW9K8VYaptOKn9V.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:34
Haha wat bizar, zowel de reis als het handtekeningloze pakket.

• outlandos
Dbrand heeft eindelijk mn bestelling van 1 september verstuurd...
Pagina: 1 2 Laatste