Wat goed om te weten. Dank je wel!Cadezo schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:56:
[...]
De Spigen paste uiteindelijk wel, maar de uitsparing voor de microfoon verschilt voor de 10 en 10 Pro. Uiteindelijk paste die voor de 10 Pro wel.
Idem. Twijfel om de screenprotector er helemaal af te halen. Is die van jouw van glass?OKA schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:13:
[...]
Vingerafdruk heb ik opnieuw geregistreerd. Maar desondanks moet ik of harder drukken, of duurt iets langer voordat het werkt.
[ Voor 4% gewijzigd door outlandos op 05-09-2025 16:20 ]
De Ultimate charger 2 in 1 van Belkin is hier zojuist al bezorgd.EagleTitan schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:09:
[...]
Ik heb (tijdelijk) de UGREEN MagFlow 25W charger besteld, zit eigenlijk te wachten op de Belkin UltraCharge 2in1, maar die is pas half september leverbaar.
Edit: blijkbaar is die Belkin nu een stuk duurder, maar dat komt doordat het nu via een derde partij gaat. Ik heb hem als pre-order voor 59,99.
Ik zie/lees dit nu pas. Heb hem opnieuw besteld voor 59,99 en die komt morgen binnen. Dan stuur ik die (de nog ongeopende) terug naar de 3e partij waar ik 90 heb betaald en krijg ik dat minus 13 euro verzendkosten die ik al reeds heb betaald terug. Toch de moeite van de handeling waard imo.EagleTitan schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:09:
[...]
Edit: blijkbaar is die Belkin nu een stuk duurder, maar dat komt doordat het nu via een derde partij gaat. Ik heb hem als pre-order voor 59,99.
Ik heb mijn pre-order vanmiddag ook gecanceld omdat hij nu gewoon direct leverbaar was voor dezelfde prijs, dus komt hier ook morgen aan in plaats van half september.outlandos schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:55:
[...]
Ik zie/lees dit nu pas. Heb hem opnieuw besteld voor 59,99 en die komt morgen binnen. Dan stuur ik die (de nog ongeopende) terug naar de 3e partij waar ik 90 heb betaald en krijg ik dat minus 13 euro verzendkosten die ik al reeds heb betaald terug. Toch de moeite van de handeling waard imo.
Voor wie de officiele Google case wil kopen, deze is met 19% korting bij Amazon Duitsland te bestellen. Tevens kan je tot 9 september nog een korting van €10 scoren als je via de Amazon app besteld met code "HELLOAPP25". Dat compenseert mooi voor de verzenkosten van €6,99. Of je moet nog een oud amazon prime account hebben zonder verzendkosten. Zo kwam ik op €46,50 incl verzend uit.
Bij mijn vorige telefoon heeft het hoesje meer schade veroorzaakt dan dat het schade zou moeten verhelpen. Er was in de loop van het gebruik vuil tussen het hoesje en het toestel gekomen. Hierdoor was de gehele achterkant (van kunststof) beschadigd (vorming van kleine putjes).
Dat maakt dat ik twijfel over een hoesje. Hoe doen/ervaren jullie dit? Wekelijks de case schoonmaken?
Dat maakt dat ik twijfel over een hoesje. Hoe doen/ervaren jullie dit? Wekelijks de case schoonmaken?
De Pixel 10 heeft aan de achterkant gorilla glass dus putjes zal je niet krijgen en krassen zal het ook niet zo snel. Ook zouden cases met een microfiber lining (zoals bv de officiele case) veiliger zijn ivm vuil dan cases die dit niet hebben. Zelf altijd toestel zonder case gehad dus kan verder geen ervaring delen.Oesie schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 14:43:
Bij mijn vorige telefoon heeft het hoesje meer schade veroorzaakt dan dat het schade zou moeten verhelpen. Er was in de loop van het gebruik vuil tussen het hoesje en het toestel gekomen. Hierdoor was de gehele achterkant (van kunststof) beschadigd (vorming van kleine putjes).
Besteld, dank voor de tip.Rutger Mulder schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 15:09:
[...]
De Pixel 10 heeft aan de achterkant gorilla glass dus putjes zal je niet krijgen en krassen zal het ook niet zo snel. Ook zouden cases met een microfiber lining (zoals bv de officiele case) veiliger zijn ivm vuil dan cases die dit niet hebben. Zelf altijd toestel zonder case gehad dus kan verder geen ervaring delen.
Nog steeds elke week schoonmaken dan, anders zit je frame al snel onder de 'putjes'.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mja aluminium van het frame en camera eiland zijn het zwakke punt.
Op mijn oude toestel had ik geen camera eiland dus kon ik prima zonder case. Bij de Pixel 10 ben ik bang dat de anodizatie bij de camera's er snel van af slijt omdat die altijd op de ondergrond rusten als je hem neer legt. Dus nu zelf toch maar een case besteld.
Op mijn oude toestel had ik geen camera eiland dus kon ik prima zonder case. Bij de Pixel 10 ben ik bang dat de anodizatie bij de camera's er snel van af slijt omdat die altijd op de ondergrond rusten als je hem neer legt. Dus nu zelf toch maar een case besteld.
Ik zie hier mensen die een fortuin uitgeven aan hoesjes en screenprotectors, ik heb een mooie doorzichtige case en een zwarte besteld op Ali samen met screenprotectors voor het scherm en lens. Het pas allemaal perfect en de screenprotectors zijn met hetzelfde systeem te plaatsen als de Spigen screenprotectors. Zonder bellen en vingerafdruk werken gewoon zonder de instellingen aan te passen.
Welke heb besteld en waar?
buakaw schreef op zondag 7 september 2025 @ 06:26:
Ik zie hier mensen die een fortuin uitgeven aan hoesjes en screenprotectors, ik heb een mooie doorzichtige case en een zwarte besteld op Ali samen met screenprotectors voor het scherm en lens. Het pas allemaal perfect en de screenprotectors zijn met hetzelfde systeem te plaatsen als de Spigen screenprotectors. Zonder bellen en vingerafdruk werken gewoon zonder de instellingen aan te passen.
Mocht iemand nog een betaalbare screen protector zoeken waarbij de vingerafdruk sensor normaal blijft functioneren, dan raad ik het volgende aan: https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1
Helaas nog geen goede skin/vinyl voor de achterkant kunnen vinden en Dbrand vind ik eerlijk gezegd duur voor wat het is. Dus mocht iemand nog een betaalbare alternatief hebben, dan hou ik mij aanbevolen.
Helaas nog geen goede skin/vinyl voor de achterkant kunnen vinden en Dbrand vind ik eerlijk gezegd duur voor wat het is. Dus mocht iemand nog een betaalbare alternatief hebben, dan hou ik mij aanbevolen.
Of voor een paar euro meer de Ringke, die gelijk een heel stuk beter is te plaatsen 😉ALPACINO schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:02:
Mocht iemand nog een betaalbare screen protector zoeken waarbij de vingerafdruk sensor normaal blijft functioneren, dan raad ik het volgende aan: https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Iemand ervaringen met gewone stekker opladers?
Bij Google kost de originele € 35. Op AliExpress kosten die slechts rond de € 15, maar ik kan niet beoordelen of dat echt originele zijn. Andere merken zijn ook prima. Ik zoek er eentje om sneller te kunnen laden (Pro XL zou 45W moeten kunnen laden met een PD 3.1 PPS lader).
Bij Google kost de originele € 35. Op AliExpress kosten die slechts rond de € 15, maar ik kan niet beoordelen of dat echt originele zijn. Andere merken zijn ook prima. Ik zoek er eentje om sneller te kunnen laden (Pro XL zou 45W moeten kunnen laden met een PD 3.1 PPS lader).
(Nog) Geen ervaring met de Pixel 10 hiermee, maar hier in huis heb ik meerdere dual poort laders van de Ikea die 45 Watt geven als je 1 apparaat aansluit, voor 16 euro oid een erg prima ding.OKA schreef op zondag 7 september 2025 @ 23:36:
Dbrand 5 dagen geleden besteld en nog geen verzendbevestiging, iemand anders hier hetzelfde?
Anker laders stellen mij nooit teleur.OKA schreef op zondag 7 september 2025 @ 23:36:
Heb de nieuwste 100W versie en daar kan ik ook de laptop aan hangen. Handzaam formaat en goede kwaliteit.
Als je beetje oplet kosten ze ca €60 op Amazon.
Waiting on the world to change
Duurde bij mij 3 dagen voor het verstuurd werd, heb er wel een ticket voor moeten indienen.outlandos schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:08:
Dbrand 5 dagen geleden besteld en nog geen verzendbevestiging, iemand anders hier hetzelfde?
En nu ook al weer 7 dagen onderweg. Dus voor Dbrand hoesjes moet je wel geduld hebben
Heb een ticket ingediend maar de responstijd is 7 dagen...Schmelk schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:17:
[...]
Duurde bij mij 3 dagen voor het verstuurd werd, heb er wel een ticket voor moeten indienen.
En nu ook al weer 7 dagen onderweg. Dus voor Dbrand hoesjes moet je wel geduld hebben

3 september bij google de pixelsnap ringstandaard besteld. Verwachte levering 5-6 september. Komt vanuit Eindhoven, ik woon in Amsterdam. Maar is ondertussen wel in buitenland geweest en nog niet onderweg naar bestemming; wat een wereldreis zeg.
En iemand wel eens meegemaakt dat een google zending naar de douane gaat?
NB: ik heb wel voor verzending nog aangegeven dat ik het naar een pakketpunt wil.
NB2: dit pakket komt met een verplichte handtekening, mijn pixel10 werd gewoon bij de deur gelegd
NB: ik heb wel voor verzending nog aangegeven dat ik het naar een pakketpunt wil.
NB2: dit pakket komt met een verplichte handtekening, mijn pixel10 werd gewoon bij de deur gelegd

/f/image/9VReD1t64nW9K8VYaptOKn9V.png?f=fotoalbum_large)
Haha wat bizar, zowel de reis als het handtekeningloze pakket.
Dbrand heeft eindelijk mn bestelling van 1 september verstuurd...
Ik ben ook op zoek naar hoesjes en screenprotectors.
Vorig jaar had ik de Spigen Ultra Hybrid besteld voor de 9 pro. Door de lange levertijd heb ik de 9 Pro uiteindelijk maar geannuleerd.
Het gaat om deze: https://www.amazon.nl/Spi...pigen+u%2Caps%2C78&sr=8-1 (met Qi2 ring heb ik hem nog niet gezien).
FNTCase had volgens reviews ook hele goede hoesjes voor de 9 (pro) destijds. Ik zie ze nog niet voor de 10 (pro), denk dat ik deze maar bestel om te kijken of deze goed compatible is met de 10 pro.
Vorig jaar had ik de Spigen Ultra Hybrid besteld voor de 9 pro. Door de lange levertijd heb ik de 9 Pro uiteindelijk maar geannuleerd.
Het gaat om deze: https://www.amazon.nl/Spi...pigen+u%2Caps%2C78&sr=8-1 (met Qi2 ring heb ik hem nog niet gezien).
FNTCase had volgens reviews ook hele goede hoesjes voor de 9 (pro) destijds. Ik zie ze nog niet voor de 10 (pro), denk dat ik deze maar bestel om te kijken of deze goed compatible is met de 10 pro.
[ Voor 121% gewijzigd door Binnetie op 11-09-2025 11:13 ]
Ik was altijd wel fan van Dbrand. Maar kom nu op 35 dollar.outlandos schreef op woensdag 10 september 2025 @ 15:22:
Dbrand heeft eindelijk mn bestelling van 1 september verstuurd...
Daar zitten ook nog import rechten op geloof ik!?
https://www.amazon.nl/Spi...afe-functie/dp/B0F49GQVQ4Binnetie schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:00:
Ik ben ook op zoek naar hoesjes en screenprotectors.
Was gisteren nog wel leverbaar (voor uit mijn hoofd ~ 23 euro). Zelf heb ik een soort gelijke van Ringke. https://www.gsmpunt.nl/ho...oesje-magsafe-transparant
Voelt op de een of andere manier minder bulky dan de Spigen Thin Fit die ik in eerste instantie had gekocht: https://www.amazon.nl/Spi...16a&qid=1757591810&sr=8-1
Toevallig heb ik de Ringke ook besteld. Ik ben ivm moonstoon kleur opzoek naar doorzichtige hoesjes.pelt schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:57:
[...]
https://www.amazon.nl/Spi...afe-functie/dp/B0F49GQVQ4
Was gisteren nog wel leverbaar (voor uit mijn hoofd ~ 23 euro). Zelf heb ik een soort gelijke van Ringke. https://www.gsmpunt.nl/ho...oesje-magsafe-transparant
Voelt op de een of andere manier minder bulky dan de Spigen Thin Fit die ik in eerste instantie had gekocht: https://www.amazon.nl/Spi...16a&qid=1757591810&sr=8-1
Om mijn 7 Pro heb ik een Spigen Liquid Air, maar die vond ik niet zo bulky. Heeft er 3 jaar omheen gezeten.
Ik zie alleen dat de Ringke pas 18 sept geleverd wordt. Bijzonder want als ik hem thuis af laat leveren dan is het 13 september... ik ben dan alleen niet aanwezig. Misschien dat ik hem toch maar bij GSMpunt bestel.
Ik heb die Spigen Thin Fit MagFit Case besteld.pelt schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:57:
[...]
https://www.amazon.nl/Spi...afe-functie/dp/B0F49GQVQ4
En ook een Spigen Glas.tR EZ Fit Optik Camera Protector besteld en al ontvangen.
[ Voor 3% gewijzigd door Xfile op 11-09-2025 16:02 ]
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
DHL zeker ....Megupe schreef op maandag 8 september 2025 @ 22:10:
3 september bij google de pixelsnap ringstandaard besteld. Verwachte levering 5-6 september. Komt vanuit Eindhoven, ik woon in Amsterdam. Maar is ondertussen wel in buitenland geweest en nog niet onderweg naar bestemming; wat een wereldreis zeg.
NB2: dit pakket komt met een verplichte handtekening, mijn pixel10 werd gewoon bij de deur gelegd![]()
[Afbeelding]
Werd het pakketje met Pixel 10 bij de voordeur gelegd?
Een kwaadwillende had het pakketje zo kunnen pakken ...
Sinds paar weken in bezit van pixel 10 pro. Erg blij mee. Ik heb die Belsimpel actie gelijk een screenprotector en de mobigen case besteld. Over die laatste tevreden. Maar twee vragen.
- hoe goed werkt pixel snap door zo een case heen? Iemand ervaring? Of moet ik m gaan vervangen?
- ik vind de screenprotector icm vingerafdrukscanner niet echt top werken. Iemand suggesties voor een echt goede?
- hoe goed werkt pixel snap door zo een case heen? Iemand ervaring? Of moet ik m gaan vervangen?
- ik vind de screenprotector icm vingerafdrukscanner niet echt top werken. Iemand suggesties voor een echt goede?
Official Google Pixel cases nu erg goedkoop op Amazon Spanje. Lijkt haast wel een prijsfout want ze zijn echt nergens zo goedkoop. Ik heb er zelf meerdere besteld voor mezelf en een familielid met een pixel. Komt nog wel €5,52 verzend bij (of €7,03 express).
10 en 10 Pro
€21,99 voor Frost en Lemongrass
€30 voor Moonstone, Indigo, Obsidian, Porcelain en Jade
10 Pro XL
€21,99 voor Moonstone en Porcelain
€30 voor Obsidian
10 en 10 Pro
10 Pro XL
€30 voor Obsidian
[ Voor 3% gewijzigd door Rutger Mulder op 12-09-2025 13:02 ]
Goede vondst! Voor dit geld is de officiële case wel de moeite waard. Heb 'm ook besteld. Nu nog een screenprotector vinden die fatsoenlijk werkt met de vingerafdrukscanner.Rutger Mulder schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:38:
Official Google Pixel cases nu erg goedkoop op Amazon Spanje. Lijkt haast wel een prijsfout want ze zijn echt nergens zo goedkoop. Ik heb er zelf meerdere besteld voor mezelf en een familielid met een pixel. Komt nog wel €5,52 verzend bij (of €7,03 express).
10 en 10 Pro
€30 voor Moonstone, Indigo, Obsidian en Jade
10 Pro XL
Ik heb hiervoor eentje van Spigen gepakt. en ik moet zeggen dat deze perfect werkt voor mij.Silvin schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:50:
[...]
Goede vondst! Voor dit geld is de officiële case wel de moeite waard. Heb 'm ook besteld. Nu nog een screenprotector vinden die fatsoenlijk werkt met de vingerafdrukscanner.
https://www.gsmpunt.nl/sc...-pro-privacy-glass-2-pack
Deze heb ik gekocht, betreft wel privacy glass.
Ik gebruik altijd screenprotectors van dit merk, nog nooit problemen gehad met de fingerprint scanner. De prijs is in mijn ogen ook prima.Silvin schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:50:
[...]
Goede vondst! Voor dit geld is de officiële case wel de moeite waard. Heb 'm ook besteld. Nu nog een screenprotector vinden die fatsoenlijk werkt met de vingerafdrukscanner.
https://amzn.eu/d/dlcCp0E
Ik heb zelf sinds een week een Pixel 10 Pro, en daar heb ik nu een Ringke Fusion Magnetic omheen zitten ( https://www.amazon.nl/dp/...121_t_fed_asin_title&th=1 ) .
Voor de Pixel 9 Pro die ik eerst had, en die nu naar mijn vriendin gaat, heb ik een zelfde hoesje besteld. Specifiek voor haar moet het eigenlijk haast wel een Ringke zijn omdat Ringke 1 van de weinige fabrikanten lijkt te zijn met aan weerszijden een lanyard hole én magnetische ring, zodat ze er een schouder/nekkoord aan kan doen.
De Ringke ligt wel lekker in de hand .En ook fijn dat het camera-eiland erg goed beschermd wordt. Echter, ik heb aan dat laatste ook al nadelen ondervonden: In combinatie met zon van voren of op zij lijkt het glanzende transparante hoejse erg snel het licht zodanig te reflecteren dat je 'flares' krijgt op de foto.
Meer mensen met een doorzichtige hoes van Ringke hier last van ?
Ik weet hierdoor niet of ik mijn Ringke wel wil houden.... (en mss ook een beetje omdat de Pixel 9 Pro en Pixel 10 Pro nu wel erg veel op elkaar lijken
)
Voor de Pixel 9 Pro die ik eerst had, en die nu naar mijn vriendin gaat, heb ik een zelfde hoesje besteld. Specifiek voor haar moet het eigenlijk haast wel een Ringke zijn omdat Ringke 1 van de weinige fabrikanten lijkt te zijn met aan weerszijden een lanyard hole én magnetische ring, zodat ze er een schouder/nekkoord aan kan doen.
De Ringke ligt wel lekker in de hand .En ook fijn dat het camera-eiland erg goed beschermd wordt. Echter, ik heb aan dat laatste ook al nadelen ondervonden: In combinatie met zon van voren of op zij lijkt het glanzende transparante hoejse erg snel het licht zodanig te reflecteren dat je 'flares' krijgt op de foto.
Meer mensen met een doorzichtige hoes van Ringke hier last van ?
Ik weet hierdoor niet of ik mijn Ringke wel wil houden.... (en mss ook een beetje omdat de Pixel 9 Pro en Pixel 10 Pro nu wel erg veel op elkaar lijken
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik heb deze van spigen:Silvin schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:50:
[...]
https://amzn.eu/d/acifw4c
Werkt uitstekend icm fingerprint en is makkelijk aan te brengen als je er even de tijd voor neemt.
Bedankt voor de tips! Heb nu een standaard Mobilize glaasje maar daarbij moet ik serieus hard drukken om de vinger gescand te krijgen.
Het plakken is overigens geen probleem, hen dat ooit als werk gedaan dus die zitten er uit de losse pols zo op
Het plakken is overigens geen probleem, hen dat ooit als werk gedaan dus die zitten er uit de losse pols zo op
Nog geen goed alternatief voor DBrand kunnen vinden maar ook zonder een skin/vinyl op de achterkant is de telefoon niet glad en dus prima bruikbaar. Ik denk dat ik alleen met een screenprotector de telefoon blijf gebruiken.
Ik heb ClearPlex screenprotector op de Pixel 10 laten zetten.
Op de Pixel 7 had ik ook ClearPlex en heb er goede ervaring mee: het scherm van de Pixel 7 heeft de afgelopen 3 jaar de vele valpartijen overleefd. Sommigen zullen zeggen dat ClearPlex duur is, maar ik vind ClearPlex het geld waard.
Op de Pixel 7 had ik ook ClearPlex en heb er goede ervaring mee: het scherm van de Pixel 7 heeft de afgelopen 3 jaar de vele valpartijen overleefd. Sommigen zullen zeggen dat ClearPlex duur is, maar ik vind ClearPlex het geld waard.
Dit klinkt mij ook best aantrekkelijk in de oren, maar hoe houdt die glimmende rails het over tijd? Ga je daar niet enorm veel krassen op zien? De achterkant voelt inderdaad stukken stroever dan mijn Pixel 7. En als ik de deur uit ga, gaat er in de meeste gevallen toch een Pixelsnap (MagSafe) wallet tegenaan. Zorgt ook voor beetje meer grip.ALPACINO schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:06:
Nog geen goed alternatief voor DBrand kunnen vinden maar ook zonder een skin/vinyl op de achterkant is de telefoon niet glad en dus prima bruikbaar. Ik denk dat ik alleen met een screenprotector de telefoon blijf gebruiken.
Zelf goede ervaringen met XtremeskinsALPACINO schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:06:
Nog geen goed alternatief voor DBrand kunnen vinden
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als het om micro krasjes gaat en de zijkanten van de Pixel 10 (pro) van metaal zijn en dus niet voorzien van een coating dan kun je nog altijd licht polijsten met Cape Cod.Rubik_31415 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 23:52:
[...]
Dit klinkt mij ook best aantrekkelijk in de oren, maar hoe houdt die glimmende rails het over tijd? Ga je daar niet enorm veel krassen op zien? De achterkant voelt inderdaad stukken stroever dan mijn Pixel 7. En als ik de deur uit ga, gaat er in de meeste gevallen toch een Pixelsnap (MagSafe) wallet tegenaan. Zorgt ook voor beetje meer grip.
[ Voor 27% gewijzigd door ALPACINO op 14-09-2025 13:19 ]
Als het op superdunne hoesjes aankomt, is de Thinborne een van je beste opties. Het is ultradun en voelt alsof je helemaal geen hoesje gebruikt. Ondanks de geringe dikte heeft het toch een geïntegreerde reeks magneten voor Pixelsnap.
Niet naar de prijs kijken, maar als budget geen issue is en je gewoon een van de dunste en lichtste hoesjes wilt dan is de Thinborne een hele fijne optie.
Niet naar de prijs kijken, maar als budget geen issue is en je gewoon een van de dunste en lichtste hoesjes wilt dan is de Thinborne een hele fijne optie.
Dankzij een YouTube algoritme overweeg ik een matte screenprotector. Hoe zijn de ervaringen hiermee?
Van 't weekend de Anker MagGo Wireless Charging Station, 15W binnen gekregen. Werkt prettig op het nachtkastje met de screensaver aan. Prima kwaliteit voor 't geld.

https://www.amazon.de/dp/B0D8PPMHX2

Deze is op dit moment nog goedkoper en kan ook oortjes etc laden. Tevens geen verzendkosten omdat dit Amazon NL is. Vorige week gekocht voor €23 toen amazon nog €10 korting had als je met hun app kocht. Maar voor €33,54 nu ook nog steeds goed.theHoff schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:28:
Van 't weekend de Anker MagGo Wireless Charging Station, 15W binnen gekregen. Werkt prettig op het nachtkastje met de screensaver aan. Prima kwaliteit voor 't geld.
[Afbeelding]
Er waren ook een aantal slechte reviews met video over de lader die jij hebt gekocht dat te zware toestellen gaan draaien. Dat click draai mechanisme is niet ideaal. De lader die ik gekocht heb heeft geen draai mechanisme dat kan falen. Die werkt enkel op de magneet en door de frictie te overwinnen kan je wel draaien.

[ Voor 22% gewijzigd door Rutger Mulder op 15-09-2025 12:36 ]
Ik heb een Pixel 10 Pro en daar werkt de stand in alle posities gewoon prima. De filmpjes zijn van o.a. Samsung S24 FE, maar die hebben geen magsafe/pixelsnap out of the box. Zal waarschijnlijk aan het hoesje liggen wat ze gebruiken.Rutger Mulder schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:21:
[...]
Deze is op dit moment nog goedkoper en kan ook oortjes etc laden. Tevens geen verzendkosten omdat dit Amazon NL is. Vorige week gekocht voor €23 toen amazon nog €10 korting had als je met hun app kocht. Maar voor €33,54 nu ook nog steeds goed.
Er waren ook een aantal slechte reviews met video over de lader die jij hebt gekocht dat te zware toestellen gaan draaien. Dat click draai mechanisme is niet ideaal. De lader die ik gekocht heb heeft geen draai mechanisme dat kan falen. Die werkt enkel op de magneet en door de frictie te overwinnen kan je wel draaien.
[Afbeelding]
Ik heb Prime DE dus geen last van verzendkosten maar evengoed lijkt die van jou me een beter idee, zelfde wattage en mogelijkheid om je buds te laden.
Ik had naar aanleiding van deze Amazon Spanje aanbieding ook een bestelling gedaan, namelijk een Pixel 10 Pro case in de kleur "Obsidian" (zelfde als mijn P10P ).Rutger Mulder schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:38:
10 en 10 Pro
10 Pro XL
€30 voor Obsidian
Deze is inmiddels binnen gekomen. Ziet er heel slank en gelikt uit. Maar helaas, waar ik al een beetje bang voor was, vind hem absoluut niet fijn in de hand liggen met die 'satijnen' buitenkant. Ben ook echt bang dat ik hem heel vlot uit m'n hand zal laten glippen want het voelt heel glad aan.
Dus blijf toch maar bij m'n Ringke Fusion case.....
Wrs ga ik deze Google case snel op V&A zetten (kan ook een retour aanmaken bij Amazon, maar weet niet of ze daar in Spanje in trappen en hoe veel het me dan kost om hem terug te sturen).
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Het is een beetje love or hate met deze case wat ik zo bij mensen hoor. Denk dat dit echt komt door hoe het materiaal aanvoelt. Ik noem het maar een soort van rubber met baby poeder gevoel. Maar ik heb niet het idee dat het toestel zo uit mijn hand glipt. Het voelt dus tegenstrijdig aan zeg maar. Ik heb ook geen idee of dit alleen maar zo is omdat de case nieuw is en of het na wat gebruikt/slijtage weg gaat?eymey schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:36:
[...]
Ik had naar aanleiding van deze Amazon Spanje aanbieding ook een bestelling gedaan, namelijk een Pixel 10 Pro case in de kleur "Obsidian" (zelfde als mijn P10P ).
Deze is inmiddels binnen gekomen. Ziet er heel slank en gelikt uit. Maar helaas, waar ik al een beetje bang voor was, vind hem absoluut niet fijn in de hand liggen met die 'satijnen' buitenkant. Ben ook echt bang dat ik hem heel vlot uit m'n hand zal laten glippen want het voelt heel glad aan.
Dus blijf toch maar bij m'n Ringke Fusion case.....
Wrs ga ik deze Google case snel op V&A zetten (kan ook een retour aanmaken bij Amazon, maar weet niet of ze daar in Spanje in trappen en hoe veel het me dan kost om hem terug te sturen).
Maar ik vind de case juist wel erg lekker aanvoelen en hij past erg goed bij het toestel en ziet er premium uit. Overgang op camera eiland is ook mooi gedaan. Dus ik ben er wel happy mee en helemaal voor deze prijs!
Bij Amazon Spanje kan je een retour aanvragen en afhankelijk van welke reden (schuld bij product/Amazon of niet) je kiest zal je wel of niet voor de verzending moeten betalen. Je kan gewoon verschillende opties proberen en het aanmelden. Als het met de kosten tegenvalt kan je er altijd nog voor kiezen om de case te houden en de retour procedure te stoppen.
Heeft er ook al iemand een mooie magsafe autolader gevonden? Heb nu een universele waar alles inpast en vast klikt, maar ben ook wel benieuwd naar het magsafe concept. Er is heel wat te vinden, maar het liefst hoor ik wat tweakers ervaringen over iets wat wel of niet werkt. Voorkeur is niet om hem in het ventilatierooster te plaatsen, maar misschien ontkom je daar ook niet aan omdat ik denk dat zo'n 80% van de houders in de auto in het ventilatierooster geplaatst wordt.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik heb deze gekocht op basis van wat reviews. Bevalt uitstekend met de Pixel 10 Pro en Xiaomi 15 met magnetische case. Laadt snel op en het ventilatortje maakt serieus verschil met het koelen van je telefoon. Is vast te zetten in rooster of op het dashboard ergens met een sticker. Komt ook nog eens met een 30 watt lader. Alleen die fel oranje usb kabel is natuurlijk geen gezicht in de auto. Die heb ik vervangen door een zwarte kabel met een 90° usb hoek aansluiting zodat de kabel direct uit de lader tegen het dashboard aan zit.Sandyman538 schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:13:
Heeft er ook al iemand een mooie magsafe autolader gevonden? Heb nu een universele waar alles inpast en vast klikt, maar ben ook wel benieuwd naar het magsafe concept. Er is heel wat te vinden, maar het liefst hoor ik wat tweakers ervaringen over iets wat wel of niet werkt. Voorkeur is niet om hem in het ventilatierooster te plaatsen, maar misschien ontkom je daar ook niet aan omdat ik denk dat zo'n 80% van de houders in de auto in het ventilatierooster geplaatst wordt.
Mijn grootste ergernis met dit soort laders is als ze een beetje loszitten zodat je telefoon wiebelt of trilt. Deze zit rotsvast. Ik gebruik 'm in het rooster van een Hyundai Ioniq Electric met draadloze Android Auto. En zelfs dan oververhit de telefoon niet (met QI1 laders wel).
Mooi zou ik 'm niet per se noemen trouwens.
Top, bedankt. Meteen besteld!Silvin schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:23:
[...]
Ik heb deze gekocht op basis van wat reviews. Bevalt uitstekend met de Pixel 10 Pro en Xiaomi 15 met magnetische case. Laadt snel op en het ventilatortje maakt serieus verschil met het koelen van je telefoon. Is vast te zetten in rooster of op het dashboard ergens met een sticker. Komt ook nog eens met een 30 watt lader. Alleen die fel oranje usb kabel is natuurlijk geen gezicht in de auto. Die heb ik vervangen door een zwarte kabel met een 90° usb hoek aansluiting zodat de kabel direct uit de lader tegen het dashboard aan zit.
Mijn grootste ergernis met dit soort laders is als ze een beetje loszitten zodat je telefoon wiebelt of trilt. Deze zit rotsvast. Ik gebruik 'm in het rooster van een Hyundai Ioniq Electric met draadloze Android Auto. En zelfs dan oververhit de telefoon niet (met QI1 laders wel).
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik ga het gewoon proberen wat betreft retour :-)Rutger Mulder schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:54:
[...]
Het is een beetje love or hate met deze case wat ik zo bij mensen hoor. Denk dat dit echt komt door hoe het materiaal aanvoelt. Ik noem het maar een soort van rubber met baby poeder gevoel. Maar ik heb niet het idee dat het toestel zo uit mijn hand glipt. Het voelt dus tegenstrijdig aan zeg maar. Ik heb ook geen idee of dit alleen maar zo is omdat de case nieuw is en of het na wat gebruikt/slijtage weg gaat?
Maar ik vind de case juist wel erg lekker aanvoelen en hij past erg goed bij het toestel en ziet er premium uit. Overgang op camera eiland is ook mooi gedaan. Dus ik ben er wel happy mee en helemaal voor deze prijs!
Bij Amazon Spanje kan je een retour aanvragen en afhankelijk van welke reden (schuld bij product/Amazon of niet) je kiest zal je wel of niet voor de verzending moeten betalen. Je kan gewoon verschillende opties proberen en het aanmelden. Als het met de kosten tegenvalt kan je er altijd nog voor kiezen om de case te houden en de retour procedure te stoppen.
Het is denk ik ook maar net wat voor handen je hebt. Mijne zijn vaak vrij droog. En dan voelt het gewoon alsof ik het hoesje niet met genoeg grip vast kan houden (gek genoeg was ik daar met die doorzichtige clear hoesjes altijd bang voor, maar die van Rinke en Spygen hebben juist een heel grippy gevoel).
Maar goed, misschien is het inderdaad ook wel een kwestie van wennen. Deze beschermt het camera-eiland wel iets minder goed dan de Ringke, al is er nog steeds een opstaand randje. Mogelijk dat dit hoesje dus wel in het voordeel is in tegenlicht situaties, omdat de case niet reflecteert en er dus ook geen reflecterende hoge rand om de camera's heen zit (zoals bij de Ringke)
Hmm, deze ziet er inderdaad wel interessant uit! Dat er een ventilatortje in zit is al top, maar sowieso geeft de vent mount ook goede verkoeling. Ben benieuwd of deze de Pixel 9 Pro voor mijn vriendin (met een magsafe hoesje) ook voeldoende kan laden tijdens draadloze Android Auto. Zij rijdt altijd en AA zit dus ook op haar toestel. Haar huidige Pixel 7a wordt in een Brodit proclip houder bovenop de navigatieconsole in een Captur uit 2013, in de zon, altijd behoorlijk heet, terwijl dezelfde Pixel 9 pro (die ik zelf tot voor kort gebruikte) in een andere vent-mounted draadloze lader (grip formaat, dus niet magnetisch) al behoorlijk koel bleef.Silvin schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:23:
[...]
Ik heb deze gekocht op basis van wat reviews. Bevalt uitstekend met de Pixel 10 Pro en Xiaomi 15 met magnetische case. Laadt snel op en het ventilatortje maakt serieus verschil met het koelen van je telefoon. Is vast te zetten in rooster of op het dashboard ergens met een sticker. Komt ook nog eens met een 30 watt lader. Alleen die fel oranje usb kabel is natuurlijk geen gezicht in de auto. Die heb ik vervangen door een zwarte kabel met een 90° usb hoek aansluiting zodat de kabel direct uit de lader tegen het dashboard aan zit.
[ Voor 5% gewijzigd door eymey op 15-09-2025 20:45 ]
Is er iemand die een magsafe ring telefoonhouder aanraden die speciaal aan de achterkant van tesla schermen (vacuüm) geplakt kunnen worden? Zodat ik bij het rijden ook mijn telefoon erop kan bevestigen met het scherm naar mij toe.
[ Voor 3% gewijzigd door Jmtpes op 16-09-2025 00:04 ]
Had het een paar pagina's terug ook al gepost;Sandyman538 schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:13:
Ik heb de nieuwe Ugreen Qi2.2 "Magflow" lader gekocht. Werkt perfect en universeel met de Apple MagSafe en Pixelsnap (ja, die vragen komen langs ...) én deze laadt dus met 25W.
Ben er erg tevreden over.

[ Voor 7% gewijzigd door pinda powerrr op 15-09-2025 23:52 ]
Waiting on the world to change
Ik heb de Ringke Fusion Matte transparante cover voor de 10 Pro binnen. Ben nog afwachtend op de andere hoesjes van Amazon.
Heb de stickers nog om het hoesje zitten voor het geval bij teruggaat.
Ervaring nu is goed. Hij zit heel goed om de telefoon heen. Heb goede grip en moonstone komt mooi uit door de transparante hoes. Hij voelt enigszins bulky. Het voelt soms alsof hij dikker is dan de 7 Pro die ik heb. De bescherming lijkt me goed voor elkaar met deze hoes, vooral om de hoeken van de telefoon.
Ben er nog erg voorzichtig mee omdat de screenprotector nog niet binnen is.
Ben ook benieuwd hoe de FNTCase en de Spigen Ultra Hybrid zijn. Hier met MagSafe besteld om te testen of dat van toegevoegde waarde is bij draadloos lader op het nachtkastje.
Heb de stickers nog om het hoesje zitten voor het geval bij teruggaat.
Ervaring nu is goed. Hij zit heel goed om de telefoon heen. Heb goede grip en moonstone komt mooi uit door de transparante hoes. Hij voelt enigszins bulky. Het voelt soms alsof hij dikker is dan de 7 Pro die ik heb. De bescherming lijkt me goed voor elkaar met deze hoes, vooral om de hoeken van de telefoon.
Ben er nog erg voorzichtig mee omdat de screenprotector nog niet binnen is.
Ben ook benieuwd hoe de FNTCase en de Spigen Ultra Hybrid zijn. Hier met MagSafe besteld om te testen of dat van toegevoegde waarde is bij draadloos lader op het nachtkastje.
Wellicht ook goed om te weten dat de Spigen screen protector vanaf de Google 10 serie nu ook een QR-code heeft. Hiermee kun je tijdens het aanpassen van de gevoeligheid van je scherm laten weten welke fabrikant je gebruikt, waarbij Google blijkbaar een aparte instelling voor instelt. De QR-code werkte niet op de Google 9 Pro die ik hiervoor had, maar wel op de Google 10 Pro.dnacid schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:03:
[...]
Ik heb deze van spigen:
https://amzn.eu/d/acifw4c
Werkt uitstekend icm fingerprint en is makkelijk aan te brengen als je er even de tijd voor neemt.
Gisteren, in het andere topic:
Kon mijzelf niet leren wennen aan zo'n enkele Backcover - met het, in mijn perceptie, Open Glas naar voren. Het voelt gewoon 'onveilig'. Zowel in de zin dat ik vermoed dat vallende steentjes of noem maar wat geks daadwerkelijk ook door de glasprotector heen mogelijk meer schadelijk zijn dan wanneer je een Booklet hebt. En ook vanuit een privacy perspectief: Ik wil in de trein zo'n device demonstratief dicht kunnen 'slaan' om die langharige kwezel naast mij te laten merken dat het mij heus wel is opgevallen dat hij het veel te interessant vind wat ik op mijn scherm doe...
Tot slot is er nog het gemak: Je NS Businesscard kan mooi in zo'n booklet onderweg... En je kunt hem op zijn zij zetten dus. En zo voort.
Dus ja, nu heb ik een 60 euro kostende backcover (geschikt voor Pixelsnap , yeaj) en op dit moment is Deze Leren Booklet-hoes naar mij onderweg, komt morgen binnen verwacht ik. Mijn vertrouwde - absoluut niet patserige, eigenlijk vrij bescheiden telefoonhoesje met maximale functionaliteit.
Update vandaag na levering:
Yes Fijn hoesje lui! Helemaal perfect. Echt leer, ruik je... en pasjes passen, al moet het nog een beetje flex rekken, maar dat gaat vanzelf. Nu nog een beetje hobbel met NS Businesscard / PIN-pas en ID samen, maar kan wel dicht gewoon zonder kracht. En dat telt. Uitsparingen zijn goed gelukt, op de juiste hoogte/plek/breedte. Voelt veel beter. En wie nog interesse had in mijn vorige backcover 'for a special price' kan dat in V&A vinden natuurlijk....
Kon mijzelf niet leren wennen aan zo'n enkele Backcover - met het, in mijn perceptie, Open Glas naar voren. Het voelt gewoon 'onveilig'. Zowel in de zin dat ik vermoed dat vallende steentjes of noem maar wat geks daadwerkelijk ook door de glasprotector heen mogelijk meer schadelijk zijn dan wanneer je een Booklet hebt. En ook vanuit een privacy perspectief: Ik wil in de trein zo'n device demonstratief dicht kunnen 'slaan' om die langharige kwezel naast mij te laten merken dat het mij heus wel is opgevallen dat hij het veel te interessant vind wat ik op mijn scherm doe...

Tot slot is er nog het gemak: Je NS Businesscard kan mooi in zo'n booklet onderweg... En je kunt hem op zijn zij zetten dus. En zo voort.
Dus ja, nu heb ik een 60 euro kostende backcover (geschikt voor Pixelsnap , yeaj) en op dit moment is Deze Leren Booklet-hoes naar mij onderweg, komt morgen binnen verwacht ik. Mijn vertrouwde - absoluut niet patserige, eigenlijk vrij bescheiden telefoonhoesje met maximale functionaliteit.
Update vandaag na levering:
Yes Fijn hoesje lui! Helemaal perfect. Echt leer, ruik je... en pasjes passen, al moet het nog een beetje flex rekken, maar dat gaat vanzelf. Nu nog een beetje hobbel met NS Businesscard / PIN-pas en ID samen, maar kan wel dicht gewoon zonder kracht. En dat telt. Uitsparingen zijn goed gelukt, op de juiste hoogte/plek/breedte. Voelt veel beter. En wie nog interesse had in mijn vorige backcover 'for a special price' kan dat in V&A vinden natuurlijk....
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Ik heb deze inmiddels ook binnen. Hij doet het, en hij lijkt mijn Pixel 10 Pro in magnetisch hoesje van Ringke ook goed vast te houden. Nog niet in de auto geprobeerd, maar moet flink heftig bewegen om de telefoon los te laten komen.Silvin schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:23:
[...]
Maar merk hier wel dat hij helaas niet op volle snelheid gaat laden (ook niet als ik hem ~10 minuten erop laat zitten).
Ik heb een desktop lader van Ansmann met een displaytje dat het actuele uitgangsvermogen weergeeft. Deze komt niet hoger dan ~12-13W uitgangsvermogen (dus daadwerkelijk draadloos vermogen zal zo rond de ~10W zitten).
Met een andere draadloze Magsafe/Qi2 lader die ik onlangs had besteld ( https://www.gsmpunt.nl/op...-15m-kabel-two-pack-zwart ) op dezelfde Ansmann voeding komt deze op ~18 W uit, dus daar gaat het wel op de volle 15W. Alleen is die niet voor de auto
Nog niemand op een goede matte screenprotector gekomen? Anders ga in er denk ik geen gebruiken en hopen dat er niet snel krasjes op komen zoals bij de 8Pro helaas wel het geval was.
Je zou hier eens kunnen kijken:Cenahej schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:39:
Nog niemand op een goede matte screenprotector gekomen? Anders ga in er denk ik geen gebruiken en hopen dat er niet snel krasjes op komen zoals bij de 8Pro helaas wel het geval was.
https://www.protectionfil...tors/google-pixel-10-pro/?
Niet specifiek ervaring mee. Maar wel met de webshop en de Brotect Airglass protectors. Al jaren over meerdere apparaten tevreden over.
Wel jammer dat ze geen hulpje hebben voor de uitlijning, dus dat komt op ouderwets vakmanschap aan van de plakker.
Nav jouw bericht ook gekocht en kan bevestigen dat het een fijn ding is :-)pinda powerrr schreef op maandag 15 september 2025 @ 23:49:
[...]
Had het een paar pagina's terug ook al gepost;
Ik heb de nieuwe Ugreen Qi2.2 "Magflow" lader gekocht. Werkt perfect en universeel met de Apple MagSafe en Pixelsnap (ja, die vragen komen langs ...) én deze laadt dus met 25W.
Ben er erg tevreden over.
[Afbeelding]
Kan die blauwe ring ook uit?Helsie schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:58:
[...]
Nav jouw bericht ook gekocht en kan bevestigen dat het een fijn ding is :-)
Ik heb mijn mobiel niet altijd in de lader hangen en dat blauwe led licht lijkt me nogal irritant als je in het donker rijdt.