Wat doet die sh1 qua korting ten opzichte van die NCR?
ncr geeft 10%Jackson6 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:54:
Wat doet die sh1 qua korting ten opzichte van die NCR?
Sh geeft 50% op de watch erbij
.
[ Voor 99% gewijzigd door pebbie op 11-07-2025 11:23 . Reden: Verkeerd geplaatst ]
Besteld en denk dat ik een goede deal heb :-)
Prijzen voor de verkoop van S24+ en Watch Ultra 7 zijn al bevestigd.
Bij Samsung een oude S20FE & Galaxy Watch 3 ingeruild voor het maximale inruilvoordeel.
Fold 7 1TB + Watch Ultra 2025 + 1827,83
2x screenprotector+ clear case
Losse verkoop S24+ -465,00
Losse verkoop Watch Ultra 7 -215,00
Verkoop Buds - 75,00
-----------
Totaal 1072,83
Ik hoopte voor ongeveer 1000 euro de Fold 7 (512GB) te kunnen scoren. Dit is nu dus de 1TB geworden incl. Watch Ultra 2025 horloge (verkoopprijs is hoger dan mijn aanschafprijs bij Samsug dus ik “moest” wel zeg maar gevoelsmatig), voor paar tientjes meer./f/image/3NejBFdjjPNNx1CpPpF6of63.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog ongebruikte codes voor wie ze nodig heeft:
Code Samsung 10%
NCR-KN1R-1DRF-3N7X
NCR-K3H6-ZHR8-7138
Early Bird
RH1-LAF8-S266-Y9LA
RH1-L36Y-SBCB-LCE6
Gratis buds
FF7NL25
Prijzen voor de verkoop van S24+ en Watch Ultra 7 zijn al bevestigd.
Bij Samsung een oude S20FE & Galaxy Watch 3 ingeruild voor het maximale inruilvoordeel.
Fold 7 1TB + Watch Ultra 2025 + 1827,83
2x screenprotector+ clear case
Losse verkoop S24+ -465,00
Losse verkoop Watch Ultra 7 -215,00
Verkoop Buds - 75,00
-----------
Totaal 1072,83
Ik hoopte voor ongeveer 1000 euro de Fold 7 (512GB) te kunnen scoren. Dit is nu dus de 1TB geworden incl. Watch Ultra 2025 horloge (verkoopprijs is hoger dan mijn aanschafprijs bij Samsug dus ik “moest” wel zeg maar gevoelsmatig), voor paar tientjes meer.
/f/image/3NejBFdjjPNNx1CpPpF6of63.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog ongebruikte codes voor wie ze nodig heeft:
Code Samsung 10%
NCR-KN1R-1DRF-3N7X
NCR-K3H6-ZHR8-7138
Early Bird
RH1-LAF8-S266-Y9LA
RH1-L36Y-SBCB-LCE6
Gratis buds
FF7NL25
De blauwe is het mooiste maar ben toch maar voor de zwarte gegaan. Er gaat een case omheen en dan is blauw weer zonde. Met zwart heb ik wat meer mogelijkheden.Ashwani schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:55:
Welke kleur nemen jullie?
Werken de NCR en RH codes niet in de ING samsung store? Of zijn ze steeds heel snel gebruikt? Want Ik krijg elke keer alleen maar De kortingscode is ongeldig te zien.
Hoe zit dat met inruil, ik heb een fold 5 die ik wil inruilen maar de screenprotector laat los aan het binnenscherm, doen ze hier moeilijk over, of kan ik die beter ervan af halen? Ik krijg 414 euro terug en ik zie niet dat er veel meer wordt gegeven op marktplaats dus is best een goede deal.
Hoe zit dat met inruil, ik heb een fold 5 die ik wil inruilen maar de screenprotector laat los aan het binnenscherm, doen ze hier moeilijk over, of kan ik die beter ervan af halen? Ik krijg 414 euro terug en ik zie niet dat er veel meer wordt gegeven op marktplaats dus is best een goede deal.
Je had ook een blauw hoesje er bij kunnen nemenmytheory schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:55:
[...]
De blauwe is het mooiste maar ben toch maar voor de zwarte gegaan. Er gaat een case omheen en dan is blauw weer zonde. Met zwart heb ik wat meer mogelijkheden.
Zoiets bijvoorbeeld: https://www.ipitaka.com/p...es?variant=43526913097798
Mocht er nog iemand een NCR code over hebben dan hou ik me aanbevolen. Alvast bedankt en succes met de pre-orders
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
In mijn post hierboven staan code of zijn die al verbruikt door iemand?rjbenning schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 12:49:
Mocht er nog iemand een NCR code over hebben dan hou ik me aanbevolen. Alvast bedankt en succes met de pre-orders
Dank maar codes werkte niet. Denk dat ze al gebruikt zijnpebbie schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:09:
[...]
In mijn post hierboven staan code of zijn die al verbruikt door iemand?
Je hebt een pb met NCR coderjbenning schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 12:49:
[ Voor 7% gewijzigd door DON PAPA op 11-07-2025 13:31 ]
Ik heb hetzelfde probleem met de codes, ik kreeg net via de chat van samsung een ncr code maar die werkte ook niet. Lijkt wel of de site helemaal geen ncr codes meer accepteert, al werkt die voor de samsung buds wel. Net nog geprobeerd met firefox ipv chrome maar zelfde resultaat.
Samsung chat lijkt het ook niet te weten
Samsung chat lijkt het ook niet te weten

[ Voor 8% gewijzigd door firestarz op 11-07-2025 13:37 ]
Muchias gracias DON PAPA voor de gullle gift. Hem hem verzilverd!
Volgens mij werken kortingcodes zoals NCR- en AON-codes nooit in de special shops (ING, Student Store). Bij mij werkten ze in elk geval niet.
neen.firestarz schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 12:26:
Werken de NCR en RH codes niet in de ING samsung store? Of zijn ze steeds heel snel gebruikt? Want Ik krijg elke keer alleen maar De kortingscode is ongeldig te zien.
Die ING (ook ICS etc) store is apart.. de RH en alle andere codes zijn alleen in de samsung store te gebruiken...
De nada, disfruta tu compra.rjbenning schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:49:
[...]
Muchias gracias DON PAPA voor de gullle gift.
Aah dat verklaard een hoop, ik dacht korting op korting te stapelen, want in de ing en ook de samsung members store is ie 1889, en op de gewone site 2099. Maar zie dat ik via de app nog 5% extra krijg.superericje schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:57:
[...]
neen.
Die ING (ook ICS etc) store is apart.. de RH en alle andere codes zijn alleen in de samsung store te gebruiken...
Dus voor de mensen die nog willen bestellen, bestel via de app, dan ben je het goedkoopst uit. Als je een ncr code hebt iig.
Laagste waar ik op uit kom voor de Fold7 is:firestarz schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 14:00:
[...]
Aah dat verklaard een hoop, ik dacht korting op korting te stapelen, want in de ing en ook de samsung members store is ie 1889, en op de gewone site 2099. Maar zie dat ik via de app nog 5% extra krijg.
Dus voor de mensen die nog willen bestellen, bestel via de app, dan ben je het goedkoopst uit. Als je een ncr code hebt iig.
1. 5% korting nieuw account in Samsung Shop app
2. NCR code
3. RH1 code
4. Troep toestel inruilen met 0 waarde
5. FF7NL25 code
Dan wordt het €1434,64 voor een Fold7 512 GB + Buds3 Pro.
In België is het wat duurder:stin00 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 14:02:
[...]
Laagste waar ik op uit kom voor de Fold7 is:
2. NCR code
3. RH1 code
5. FF7NL25 code
1. geen 5% korting in Samsung Shop app
2. BCR code via Samsung chat (10% korting)
3/4. 1RH of 1SH code (100€ early bird + 200€ extra inruil)
5. FF7BE25 code
Dan wordt het 1620,6€ voor een Fold7 512 GB + Buds3 Pro...
Iemand een betere deal gevonden?
Hoe ruil je een brol toestel zonder waarde in? En wat is dan de minimale waarde die je krijgt? En werkt dit ook voor enkel aankoop van een Watch Ultra 2025?
[ Voor 24% gewijzigd door g86 op 11-07-2025 14:26 ]
Met de RH1-code die je bij de preregistratie kon aanvragen krijg je extra inruil bij aankoop van de Fold of Flip. Als je een brol toestel zonder waarde inruilt krijg je 0 euro (dat inruiltoestel moet wel in de lijst van toegestane inruil staan, de tijden dat je een oude Ericsson kon inruilen en toch extra inruilkorting kreeg, zijn voorbij). Maar als je zeg maar iets als een oude kapotte Motorola E7 inruilt en zo'n preregistratiecode invult krijg je toch nog 300 euro extra bij de aankoop van een Fold7 of 150 euro bij aankoop van een Flip7. Geldt dus niet voor aankoop van een Watch.g86 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 14:26:
Hoe ruil je een brol toestel zonder waarde in? En wat is dan de minimale waarde die je krijgt? En werkt dit ook voor enkel aankoop van een Watch Ultra 2025?
Nog wat SH1 codes voor de liefhebbers:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Knip, hier hebben we V&A voor...
[ Voor 76% gewijzigd door The Wizard op 11-07-2025 15:52 ]
Hmm' met zo'n SH1 code kan je net zo goed de Watch Ultra erbij doen en voor 224,- Ben benieuwd wat dat ding op V&A opbrengt.
Hoi man, ben je nog op zoek? Heb er nog wel eentje voor je.luukj17 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:46:
[...]
Zojuist weer geprobeerd. Helaas kreeg ik geen SH1.. Het blijkt sterk af te hangen van wie je spreekt.
Zo zwart als mijn zielAshwani schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:55:
Doe er toch een cover bij, en als ik later een ander kleurtje wil neem ik een andere cover. Zwart staat zo'n beetje bij alles.
Zouden ze onze telefoontjes al meteen inpakken en klaarleggen voor de releasedag? Ik heb een foutieve order geplaatst, en kon hem een halve dag later al niet meer annuleren. "Gewoon weigeren aan de deur, dat is de makkelijkste manier", aldus de helpdesk

Blauw en natuurlijk neem ik ook een hoesje erbij maar ik vind het gewoon een mooie kleur.Ashwani schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:55:
Klopt. Alleen de code voor de gratis earbuds doet het wel.Of-Aaargh schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:57:
Volgens mij werken kortingcodes zoals NCR- en AON-codes nooit in de special shops (ING, Student Store). Bij mij werkten ze in elk geval niet.
Nog een eigenaardigheid van de special shops: Het prijsverschil met de 16GB/1TB Versie is er veel kleiner. Die heb ik dus maar besteld. Met name benieuwd of je iets van de 16 i.p.v. 12GB gaat merken in de praktijk. Je moet wel wat meer geduld hebben: Levering van deze versie start op 8 augustus.
[ Voor 32% gewijzigd door tomhster op 11-07-2025 18:14 ]
Ik heb voor Silver gekozen. Hij gaat naakt door het leven, net als zijn voorgangers de Fold 4 en Fold 5.Ashwani schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:55:
Ik heb de zwarte 1TB variant besteld, staat op 25-07 voor levering.tomhster schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 18:05:
[...]
Klopt. Alleen de code voor de gratis earbuds doet het wel.
Nog een eigenaardigheid van de special shops: Het prijsverschil met de 16GB/1TB Versie is er veel kleiner. Die heb ik dus maar besteld. Met name benieuwd of je iets van de 16 i.p.v. 12GB gaat merken in de praktijk. Je moet wel wat meer geduld hebben: Levering van deze versie start op 8 augustus.
Hier zelfde prijs… nou ja, €1 meer korting op de in te ruilen J1 welke ik nog had liggen 😆stin00 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 14:02:
[...]
Laagste waar ik op uit kom voor de Fold7 is:
2. NCR code
3. RH1 code
5. FF7NL25 code
€1433,79 inclusief Buds3 Pro is een zéér nette prijs 👌🏻
Later nog wel het vergeten hoesje besteld, uiteraard eerst even een 10% kortingscode gescoord via de chat ✅
[ Voor 19% gewijzigd door Roel1979 op 11-07-2025 20:10 ]
Ik ben zojuist bij de Samsung-winkel geweest. Ik twijfelde tussen zilver en blauw, maar ik ga toch voor blauw nu
Zojuist ook de blauwe besteld met de Galaxy watch ultra (2025) en hoesje en moet zeggen dat dit best een prima deal is 😋
Ik ruil mijn S23 Ultra en galaxy watch 5 44mm in
/f/image/39SWwEJ99yxz2Ic3i36TC2HX.png?f=fotoalbum_large)
Met de volgende kortingen:
Je Shop App welkomstvoordeel van 5% is toegepast
Je 10% voordeel is verrekend
De Buds3 Pro vouchercode is toegepast
€100 Early-bird voordeel toegepast
€300 extra inruilvoordeel toegepast
€200 voordeel op de Galaxy Watch verrekend
50% bundelvoordeel op Galaxy Watches verrekend
15% bundelvoordeel op Galaxy Buds3 Series verrekend
Besparing:€ 1735,15
Totaal :€ 1302,84
/f/image/39SWwEJ99yxz2Ic3i36TC2HX.png?f=fotoalbum_large)
Hey bedankt! Maar ben al succesvol geweest. Zijn nog genoeg andere hier die er een willen !MeanDz schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 16:22:
[...]
Hoi man, ben je nog op zoek? Heb er nog wel eentje voor je.
Prima deal! Ik ga zo ook proberen te puzzelen om dit voor elkaar te krijgenfalcon123 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 19:54:
Zojuist ook de blauwe besteld met de Galaxy watch ultra (2025) en hoesje en moet zeggen dat dit best een prima deal is 😋
[Afbeelding]
Iemand toevallig een NCR code over? Ik krijg het niet geregeld via chat/Whatsapp en ben benieuwd op hoeveel ik uitkom met die code. Het kan dus zijn dat ik de code niet gebruik.
RH1-LAYS-LL66-LF2R
SH1-F77M-7C2M-8C7C
Voor de liefhebbers
SH1-F77M-7C2M-8C7C
Voor de liefhebbers
SH code gebruiken..silvester6 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 21:07:
[...]
Prima deal! Ik ga zo ook proberen te puzzelen om dit voor elkaar te krijgen
Meh, de combi is toch net te duur naar mijn zin. €1.345,59 na inruil van Google Pixel 9 Pro XL 128gb voor een Fold 512GB mint, Buds3 Pro en Watch Ultra.Swift9 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 21:37:
Iemand toevallig een NCR code over? Ik krijg het niet geregeld via chat/Whatsapp en ben benieuwd op hoeveel ik uitkom met die code. Het kan dus zijn dat ik de code niet gebruik.
Heb helaas geen oude telefoon. De Buds en Watch zou ik gelijk proberen te verkopen maar met de influx van straks denk ik dat je blij mag zijn als je voor die combi in totaal €300 krijgt. Kom ik op ~€1.050 uit (€1.650 zonder inruil telefoon).
Net wat te duur naar mijn zin om een telefoon van nog geen jaar oud voor te wisselen.
Mijn codes:
NCR-KN7X-Z8XS-HRCR
RH1-L683-MFSB-AY6C
Het is mij gelukt om via de mobile shop het na te bouwen!
Watch Ultra voor €193.09 (oude garmin venu inruil €0)
Fold 7 512 voor €1434,64 (oude garmin venu2 inruil €0)
Fold 6 verkopen (nov 2024)
Watch ultra verkopen (nov 2024)
Ik heb over nu
Korting 1 RH1-LBF9-3MSY-YK3R
Korting 2 RH1-L6FS-LMKY-CCFS
Watch Ultra voor €193.09 (oude garmin venu inruil €0)
Fold 7 512 voor €1434,64 (oude garmin venu2 inruil €0)
Fold 6 verkopen (nov 2024)
Watch ultra verkopen (nov 2024)
Ik heb over nu
Korting 1 RH1-LBF9-3MSY-YK3R
Korting 2 RH1-L6FS-LMKY-CCFS
Iemand nog BCR codes beschikbaar? :-)
En bij wie werken deze codes in de Samsung Member BE webstore? Hier niet. Als ik afmeld, dan werken ze wel. Begin dit jaar bij de S25U werkten alle codes wel in de Member webstore.
En bij wie werken deze codes in de Samsung Member BE webstore? Hier niet. Als ik afmeld, dan werken ze wel. Begin dit jaar bij de S25U werkten alle codes wel in de Member webstore.
[ Voor 71% gewijzigd door g86 op 12-07-2025 00:19 ]
Als iemand nog een NCR code heeft graag!
Deze krijg je makkelijk via de helpdesk (in Samsung Shop app). Ik heb er al een aantal gekregen;Lau-ie schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 13:08:
Als iemand nog een NCR code heeft graag!
1 "Ik ben op zoek naar een NCR kortingscode, waar kan ik deze krijgen?" Antwoord: "Bij mij
2 "Mijn NCR kortingscode is helaas verbruikt door een foutief geplaatste order, zou ik een nieuwe code mogen ontvangen?" Antwoord: "Ga ik voor je regelen!"
3 Willekeurig gesprek over een ander onderwerp eindigde in; "Kan ik je nog blij maken met een kortingscode?"
Mijn ervaring is dat ze best vrijgevig zijn in het uitgeven van kortingscodes.
Wat is dan het verschil tussen een NCR en een SH1 code?BizzieBis schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 13:56:
[...]
Deze krijg je makkelijk via de helpdesk (in Samsung Shop app). Ik heb er al een aantal gekregen;
1 "Ik ben op zoek naar een NCR kortingscode, waar kan ik deze krijgen?" Antwoord: "Bij mijWat is je emailadres?"
2 "Mijn NCR kortingscode is helaas verbruikt door een foutief geplaatste order, zou ik een nieuwe code mogen ontvangen?" Antwoord: "Ga ik voor je regelen!"
3 Willekeurig gesprek over een ander onderwerp eindigde in; "Kan ik je nog blij maken met een kortingscode?"
Mijn ervaring is dat ze best vrijgevig zijn in het uitgeven van kortingscodes.
NCR is 10% korting. SH1 is early bird korting + extra inruil korting tot €400(?).jelleeelco schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 14:01:
[...]
Wat is dan het verschil tussen een NCR en een SH1 code?
Iemand nog een SH1 code nodig? Pm even, stuur ik hem op.
Edit: is inmiddels vergeven aan @Rodlangh
Edit: is inmiddels vergeven aan @Rodlangh
[ Voor 28% gewijzigd door red1 op 12-07-2025 16:24 ]
Ik probeer een 10% kortingscode te vinden of krijgen maar lukt niet echt? Hoe hebben jullie dat gedaan.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ben net een kind, heb me bedacht. Toch de 1TB besteld ipv de 512GB. Eerste bestelling geannuleerd en opnieuw besteld via werkgeversportaal. Via mijn werkgever kreeg ik 100 euro extra korting en dan is het verschil met die 512GB nog maar 30 euro zag ik vandaag dus toch maar voor 1TB gegaan. Wat wel een beetje jammer is, leverdatum pas 9 augustus ipv 22 juli dus geduld is een schone zaak maar de voorpret maakt veel goed.
Ik heb er wel 1 voor je als je hem nog nodig hebt, ik heb hem via whatsapp gekregen maar de chat kan ook.Phusebox schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 15:22:
Ik probeer een 10% kortingscode te vinden of krijgen maar lukt niet echt? Hoe hebben jullie dat gedaan.
[ Voor 9% gewijzigd door MeanDz op 12-07-2025 16:01 ]
Had je de bestelling geplaatst via Samsung? Want ik krijg steeds te horen dat ik niet kan annuleren.MeanDz schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 15:56:
Ben net een kind, heb me bedacht. Toch de 1TB besteld ipv de 512GB. Eerste bestelling geannuleerd en opnieuw besteld via werkgeversportaal. Via mijn werkgever kreeg ik 100 euro extra korting en dan is het verschil met die 512GB nog maar 30 euro zag ik vandaag dus toch maar voor 1TB gegaan. Wat wel een beetje jammer is, leverdatum pas 9 augustus ipv 22 juli dus geduld is een scone zaak maar de voorpret maakt veel goed.
Yes via Samsung zelf en ze zeiden tegen mij hetzelfde op de chat, dat kan niet. Maar als je in je account naar orders gaat staat er gewoon een knop in het dialoog venster waarmee je kunt annuleren.BizzieBis schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:02:
[...]
Had je de bestelling geplaatst via Samsung? Want ik krijg steeds te horen dat ik niet kan annuleren.
Dan zal ik het eens op een pc gaan proberen. Want die knop werd ik ook over geïnformeerd, maar die kan ik zelfs niet vindenMeanDz schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:06:
[...]
Yes via Samsung zelf en ze zeiden tegen mij hetzelfde op de chat, dat kan niet. Maar als je in je account naar orders gaat staat er gewoon een knop in het dialoog venster waarmee je kunt annuleren.
Thanks, gelukt! Scheelt weer een reservering op de creditcard en een retourzending!MeanDz schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:09:
Op de pc is hij wel zichtbaar inderdaad, moet lukken.
Dus dat hahaha!BizzieBis schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:17:
[...]
Thanks, gelukt! Scheelt weer een reservering op de creditcard en een retourzending!
Kogel hier ook door de kerk.. vanmiddag gaan kijken om bij mediamarkt om hem ‘live’ te zien en voelen…. Serieus supermooi en echt heel mooi dat blauw, maar…. Ik twijfelde…. Gewoon mwa… weet niet precies waarom…
Ff rondje stad gedaan en toen voor de 2e keer kijken.. en nope nog twijfel…
Vroeger geleerd bij twijfel niet doen, dus zojuist alles geannuleerd bij Samsung (had besteld in via app in store.. via de link in e-mail kan je gewoon annuleren..credit-invoice al binnen.)
Helaas….
Vroeger geleerd bij twijfel niet doen, dus zojuist alles geannuleerd bij Samsung (had besteld in via app in store.. via de link in e-mail kan je gewoon annuleren..credit-invoice al binnen.)
Helaas….
ben toch wel benieuwd waarom, wat voor toestel heb je nu? m.a.w. twijfel je over fold of over het toestel zelf?superericje schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 17:51:
Kogel hier ook door de kerk.. vanmiddag gaan kijken om bij mediamarkt om hem ‘live’ te zien en voelen…. Serieus supermooi en echt heel mooi dat blauw, maar…. Ik twijfelde…. Gewoon mwa… weet niet precies waarom…
Helaas….
Anyone with an extra NCR code? Livechat and whatsapp haven't replied at all
Ik heb nu iPhone 16 pro max. Zit best diep in Apple systeem en ben daar beetje klaar mee.. valt allemaal wat tegen.darkrain schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 18:38:
[...]
ben toch wel benieuwd waarom, wat voor toestel heb je nu? m.a.w. twijfel je over fold of over het toestel zelf?
Ik heb eerder de fold 2 gehad dus toen ik deze zag dacht ik “ja! Dit is het moment” om één of andere reden vond ik mate 6 en de pixel fold2 beide zeer leuk, maar ja…
Nu ik deze in het echt zag (helemaal vol met Samsung spul gezet)verder mooie maat).. al was dat scherm voor wel veel handiger en bruikbaarder , maar toch… wat ik wil/ hoopte wat een voor scherm wat het binnenscherm overbodig maakt.. voor 95% van de mensen breed genoeg, maar ik vond van niet. Wat ik wil bestaat gewoon niet weet ik, maar ja…
Sja weet het niet, misschien krijg ik wel spijt.. deal was heel erg fijn, maar wacht toch de pixel 10 even af (en wat Apple doet vrees ik..)
Iemand een idee wanneer de serieuze reviews te verwachten zijn? Ik wil vooral graag weten hoe de camera van de Fold7 zich verhoudt ten opzichte van bijvoorbeeld de S24/25 ultra. Ik heb dat nog niet echt ergens kunnen vinden in een review.
Edit: en dan kom je deze vrij uitgebreide camera review tegen..
YouTube: Samsung Galaxy Z Fold 7 vs S25 Ultra vs iPhone 16 Pro Max - Camera Test
Het verschil in de zoomcamera's vind ik nog best aanzienlijk ( rond 3 minuten)
YouTube: Samsung Galaxy Z Fold 7 vs S25 Ultra vs iPhone 16 Pro Max - Camera Test
[ Voor 38% gewijzigd door PaT op 12-07-2025 22:29 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Er zit geen 10x zoom camera in de Fold 7 alleen een 3x zoom camera. Je moet keuzes maken met 3 camera's i.p.v. 5 die in de S2x Ultra zitten. Ik ben in ieder geval over omdat de main camera nu hetzelfde is.PaT schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 21:52:
Iemand een idee wanneer de serieuze reviews te verwachten zijn? Ik wil vooral graag weten hoe de camera van de Fold7 zich verhoudt ten opzichte van bijvoorbeeld de S24/25 ultra. Ik heb dat nog niet echt ergens kunnen vinden in een review.
Ik had geloof ik liever dezelfde telecamera dan dezelfde macro camera gehad. Dat maximaal inzoomen gebruik ik best vaak in de praktijk.Daniel. schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 23:15:
[...]
Er zit geen 10x zoom camera in de Fold 7 alleen een 3x zoom camera. Je moet keuzes maken met 3 camera's i.p.v. 5 die in de S2x Ultra zitten. Ik ben in ieder geval over omdat de main camera nu hetzelfde is.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ik zit precies in de zelfde situatie heb mijn order nog niet geannuleerd. Maar ik snap je wel. Ik vind de leaks van de iphone 17 echt teleurstellend. Het is gewoon weer niks nieuws iphone air wordt wel mooi maar toch een downgrade.superericje schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 19:06:
[...]
Ik heb nu iPhone 16 pro max. Zit best diep in Apple systeem en ben daar beetje klaar mee.. valt allemaal wat tegen.
Ik heb eerder de fold 2 gehad dus toen ik deze zag dacht ik “ja! Dit is het moment” om één of andere reden vond ik mate 6 en de pixel fold2 beide zeer leuk, maar ja…
Nu ik deze in het echt zag (helemaal vol met Samsung spul gezet)verder mooie maat).. al was dat scherm voor wel veel handiger en bruikbaarder , maar toch… wat ik wil/ hoopte wat een voor scherm wat het binnenscherm overbodig maakt.. voor 95% van de mensen breed genoeg, maar ik vond van niet. Wat ik wil bestaat gewoon niet weet ik, maar ja…
Sja weet het niet, misschien krijg ik wel spijt.. deal was heel erg fijn, maar wacht toch de pixel 10 even af (en wat Apple doet vrees ik..)
Hoe wordt hier gedacht over cases. Dan met name wel of geen hinge protection? Ik vindt hinge cases echt afschuwelijk en ogen bulky, maar bieden wel extra protectie. Waarom zou je juist wel of juist niet voor zo'n case gaan?
Ik ga niet voor een "hinge case " ik koop de flip voor zijn formaat, slim en klein en wil dan een zo min bulky-ogend case.Daniel. schreef op zondag 13 juli 2025 @ 02:20:
Hoe wordt hier gedacht over cases. Dan met name wel of geen hinge protection? Ik vindt hinge cases echt afschuwelijk en ogen bulky, maar bieden wel extra protectie. Waarom zou je juist wel of juist niet voor zo'n case gaan?
Pixel 9 Pro XL
Is het over het algemeen zo dat wanneer je de leverdatum hebt van Samsung je deze dan ook op die dag krijgt ?
Pixel 9 Pro XL
Ik had dit ook geprobeerd maar in mn contract stond toch echt 24 maanden en niet maandelijks opzegbaar ( Ja na die 24 maanden ). Dus daarna gelijk geannuleerd.stin00 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 00:01:
[...]
Kan ook via Mediamarkt met een maandelijks opzegbaar Odido abonnement! Dan heb je geen code nodig. Prijs is aardig vergelijkbaar.
Pixel 9 Pro XL
En had je wel goed gekozen, want standaard staat het op 24 maanden, en moet je zelf kiezen voor maandelijks opzegbaardave1972 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 07:00:
[...]
Ik had dit ook geprobeerd maar in mn contract stond toch echt 24 maanden en niet maandelijks opzegbaar ( Ja na die 24 maanden ). Dus daarna gelijk geannuleerd.
:strip_exif()/f/image/ccqWJLmWS62NLabRTKct8NzO.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door DON PAPA op 13-07-2025 07:24 ]
Dat klopt had ik ook gedaan....daarna werd mijn contract opgestuurd via de mail en daar stond vrolijk 24 maanden. Overigens stond dezelfde actie op Pepper ( Las ik later )...en daar stond het vol met hetzelfde probleem.DON PAPA schreef op zondag 13 juli 2025 @ 07:15:
[...]
En had je wel goed gekozen, want standaard staat het op 24 maanden, en moet je zelf kiezen voor maandelijks opzegbaar
[Afbeelding]
/f/image/pxHnCOMHcmClg6hwGszjpQn3.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door dave1972 op 13-07-2025 07:24 ]
Pixel 9 Pro XL
Ik ga er zeker een case om doen inclusief bescherming voor het scharnier. Mijn ervaring met de fold 6 is voldoende om te weten dat dat voor mij nodig is... Die case heeft namelijk gebruikssporen (schade) wat anders op het toestel zou zitten. Toestel valt bij mij ook nog wel eens en ook daarvoor is wat extra bescherming voor mij wel fijn.Daniel. schreef op zondag 13 juli 2025 @ 02:20:
Maar denk wel dat zoiets persoonlijk is
Dat is dan wel vreemd, want bij 24 maanden is het laagste abonnement €16,50 en bij maandelijks opzegbaar €19,=.dave1972 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 07:21:
[...]
Dat klopt had ik ook gedaan....daarna werd mijn contract opgestuurd via de mail en daar stond vrolijk 24 maanden.
En het abonnement wat jij hebt gekozen in je screenshot zou bij 24 maanden €18 moeten zijn, en wat zei Odido hierover?
[ Voor 11% gewijzigd door DON PAPA op 13-07-2025 07:38 ]
Weet ik niet, ik had toen direct ( nadat ik ook de comments zag op Pepper ) de boel geannuleerd en daarna bij Samsung zelf besteld met de kortingen.DON PAPA schreef op zondag 13 juli 2025 @ 07:32:
[...]
Dat is dan wel vreemd, want bij 24 maanden is het laagste abonnement €16,50 en bij maandelijks opzegbaar €19,=.
En wat zei Odido hierover?
Pixel 9 Pro XL
Dat komt omdat de zoomcamera dezelfde 12mp is die al jaren in de Fold wordt gezet, en die is (zeker in 2025) niet best. Waarom Oneplus er wel in slaagt een 6x Hasselblad periscooplens te zetten in hun fold die maar een millimeter of zo dikker is, geen idee. Aan de dikte van het camera-eiland van de Fold7 zal het niet liggen.PaT schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 21:52:
De hoofdcamera en de ultrawide zijn wel vernieuwd in de Fold7, en zijn nu dezelfde als in de gewone S25, dus gewoon prima.
Op dit moment zijn er inderdaad hoofdzakelijk de tientallen altijd overwegend positieve influencer first-impressions-'reviews', echte (objectief-kritische) reviews komen pas rond de release-datum.
Oke, dan ga ik de Flip 7 denk ik maar bij mobiel.nl bestellen. Daar krijg je een popup op de website waarmee je een kortingscode van €150 kunt krijgen, en ook een maandelijks opzegbaar Odido abonnement. Zal mij alleen benieuwen wat voor looptijd Odido daar in het contract zal zetten.dave1972 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 07:38:
[...]
Weet ik niet, ik had toen direct ( nadat ik ook de comments zag op Pepper ) de boel geannuleerd en daarna bij Samsung zelf besteld met de kortingen.
:strip_exif()/f/image/RhMiVovCmZixAmNEaUtEpOoz.jpg?f=fotoalbum_large)
Edite: Daar zet Odido wel maandelijks opzegbaar in het contract
:strip_exif()/f/image/i9uHqjOmum0aOcpzmw8r04q5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jRpFsZKUv0m9bO19KGNmdQ7G.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door DON PAPA op 13-07-2025 09:41 ]
Ik heb zelf nooit een case om mijn Folds. Wel heb ik een front screenprotector, en een doorzichtige sticker over de achterkant tegen beschadigingen en voor extra grip. Nog nooit een ongelukje gehad.Daniel. schreef op zondag 13 juli 2025 @ 02:20:
Ik heb een smartphone verzekering afgesloten zodat ik zonder hoesjes en zonder stress kan genieten van het ontwerp. Kost me wel €10 per maand, maar dat was ik door het jaar heen ook wel kwijt aan het wisselen van hoesjes.
Via mijn werkgeversportaal kan krijg ik ook korting maar kan ik geen kortingscodes gebruiken. Dus per saldo niet echt gunstig.MeanDz schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 15:56:
Ben net een kind, heb me bedacht. Toch de 1TB besteld ipv de 512GB. Eerste bestelling geannuleerd en opnieuw besteld via werkgeversportaal. Via mijn werkgever kreeg ik 100 euro extra korting en dan is het verschil met die 512GB nog maar 30 euro zag ik vandaag dus toch maar voor 1TB gegaan. Wat wel een beetje jammer is, leverdatum pas 9 augustus ipv 22 juli dus geduld is een schone zaak maar de voorpret maakt veel goed.
Weet iemand of er ook een screenprotector bestaat voor de flip ? Dan bedoel ik voor de binnenzijde.
Pixel 9 Pro XL
Ja.. in basis weldave1972 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 05:45:
Is het over het algemeen zo dat wanneer je de leverdatum hebt van Samsung je deze dan ook op die dag krijgt ?
Normaal gesproken wel, alleen heb ik het zelf ook al meegemaakt dat Samsung een paar weken vertraging had (door de vele bestellingen) en de bezorgdatum achteraf gewoon werd aangepast. Terwijl de andere webshops wel optijd uitleverde, het is dus altijd maar gewoon afwachten hoe het gaat lopen...dave1972 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 05:45:
Nee, ik kreeg vorig jaar mijn fold 6 eerder dan gepland.dave1972 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 05:45:
Hartstikke bedankt, heb deze gebruikt en besteld, staat nu al later gepland dan wat ik hier lees (28-juli)spartacusNLD schreef op zondag 13 juli 2025 @ 09:22:
Op de valreep voor wie nog een code nodig heeft!
[
[Afbeelding]
Van mij staat vooralsnog op de 23e leveren80000 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 10:26:
[...]
Nee, ik kreeg vorig jaar mijn fold 6 eerder dan gepland.
Pixel 9 Pro XL
Hangt er ook helemaal vanaf wat het kortingspercentage is dat jouw werkgever aanvankelijk heeft bedongen bij Samsung. De 1TB kost mij met alle codes incl. 10% via de chat, 1300 euro bij Samsung zelf. Omdat de retailprijs een stuk lager is in de partnerstore (1997, 10) kom ik met de early bird korting plus de inruilbonus op 924 euro korting dus dan kost de 1TB mij nog maar 1073.10. Kan geen betere deal vinden. Als ik de 512GB bij Samsung bestel (mijn oorspronkelijke bestelling) zou ik 1057,50 moeten afrekenen. Voor 15 en halve euro erbij koop ik de 1TB versie. Dan is de keuze snel gemaakt.Phusebox schreef op zondag 13 juli 2025 @ 08:48:
[...]
Via mijn werkgeversportaal kan krijg ik ook korting maar kan ik geen kortingscodes gebruiken. Dus per saldo niet echt gunstig.
Op de valreep ook nog een Watch 8 Classic LTE besteld!
(Had vrijdag mijn Fold besteld met Buds, en div. kortingen voor €1433).
Ongebruikte code: RH1-LAYS-LL66-LF2R
Galaxy Buds: FF7NL25
De 10% NCR (bedel-) kortingscode is te regelen via de chat, deze is ook vandaag nog open!
De 10% NCR (bedel-) kortingscode is te regelen via de chat, deze is ook vandaag nog open!
Waar kwam die watch op uit?Roel1979 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 10:50:
Op de valreep ook nog een Watch 8 Classic LTE besteld!
Maar die earlybird korting en inruilbonus werkt bij mij niet in de partnerstore. Dus enkel de ca. 17% die er nu standaard op zit.MeanDz schreef op zondag 13 juli 2025 @ 10:49:
[...]
Hangt er ook helemaal vanaf wat het kortingspercentage is dat jouw werkgever aanvankelijk heeft bedongen bij Samsung. De 1TB kost mij met alle codes incl. 10% via de chat, 1300 euro bij Samsung zelf. Omdat de retailprijs een stuk lager is in de partnerstore (1997, 10) kom ik met de early bird korting plus de inruilbonus op 924 euro korting dus dan kost de 1TB mij nog maar 1073.10. Kan geen betere deal vinden. Als ik de 512GB bij Samsung bestel (mijn oorspronkelijke bestelling) zou ik 1057,50 moeten afrekenen. Voor 15 en halve euro erbij koop ik de 1TB versie. Dan is de keuze snel gemaakt.
€360 (Classic met LTE)
Normale prijs was €580 meen ik…
Dan zou ik even contact opnemen met Samsung via de chat of telefonisch want die codes zouden het moeten doen en Buds Pro code, FF7NL25, ook. Dus het is vreemd dat het bij jou niet werkt. Maar het kan ook dat jouw werkgever andere afspraken heeft gemaakt en dat zou je dan even moeten checken in de voorwaarden.Phusebox schreef op zondag 13 juli 2025 @ 10:54:
[...]
Maar die earlybird korting en inruilbonus werkt bij mij niet in de partnerstore. Dus enkel de ca. 17% die er nu standaard op zit.
[ Voor 12% gewijzigd door MeanDz op 13-07-2025 11:05 ]
Helaas al 2 dagen nul reactie op chat, whatsapp etc.MeanDz schreef op zondag 13 juli 2025 @ 11:02:
[...]
Dan zou ik even contact opnemen met Samsung via de chat of telefonisch want die codes zouden het moeten doen en Buds Pro code, FF7NL25, ook. Dus het is vreemd dat het bij jou niet werkt. Maar het kan ook dat jouw werkgever andere afspraken heeft gemaakt en dat zou je dan even moeten checken in de voorwaarden.
Gisteren ook de hele dag geprobeerd maar werd er keer op keer uitgegooid.Phusebox schreef op zondag 13 juli 2025 @ 11:07:
[...]
Helaas al 2 dagen nul reactie op chat, whatsapp etc.
Vanmorgen had ik zeer vlot contact via de chat en ontving ik twee codes… een NCR en extra SH1 code
Dat is wel irritant dan, ik heb betere ervaringen via whatsapp / telefoon dan de chat. Ze zijn tot 22u open dus misschien moet je het later telefonisch proberen. Het is nu ongetwijfeld stervensdruk. Ze antwoorden via whatsapp over het algemeen altijd alleen duurt het soms heel lang voordat ze reageren. Dus het enige wat ik je kan aanraden is, stuur nog een berichtje via whatsapp. En hou je telefoon in de gaten.Phusebox schreef op zondag 13 juli 2025 @ 11:07:
[...]
Helaas al 2 dagen nul reactie op chat, whatsapp etc.
Heb er nu iemand aan en die zegt gewoon : "bestel gewoon" en "ja dan werkt het niet he. Jammer.:MeanDz schreef op zondag 13 juli 2025 @ 11:16:
[...]
Dat is wel irritant dan, ik heb betere ervaringen via whatsapp / telefoon dan de chat. Ze zijn tot 22u open dus misschien moet je het later telefonisch proberen. Het is nu ongetwijfeld stervensdruk. Ze antwoorden via whatsapp over het algemeen altijd alleen duurt het soms heel lang voordat ze reageren. Dus het enige wat ik je kan aanraden is, stuur nog een berichtje via whatsapp. En hou je telefoon in de gaten.
Botte boer.
Let op:
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen