Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:21
Hierbij jouw vouchercodes voor €200,- extra persoonlijke korting:

De nieuwe Galaxy Z Flip 7 – t.w.v. €150,-: Lp4XnDj8YVsKeMT

De nieuwe Galaxy Z Fold 7 – t.w.v. €200,-: Nr6AbTp9WCxyJqF

De nieuwe Galaxy Z Flip 7 FE – t.w.v. €100,-: Gh7WqXm5LBezCuD

De nieuwe Galaxy Watch Ultra – t.w.v. €200,-: Tf9EyVr2MXapLwN

De nieuwe Galaxy Watch 8 Classic – t.w.v. €150,-: Jo9AvTx4LMesWqN

De nieuwe Galaxy Watch 8 – t.w.v. €100,-: Vu1KwRg8MZsnPeX

Voor iemand die nog geen Belsimpel code heeft, ik heb al besteld dus leef je uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Zou ik qua prijs beter zitten via Samsung zelf in plaats van de ICS portal?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/17-r_Ke_fr9WeBoYxoxHw7Iq-as=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GeQKZdoIqRii1prph9LoQplS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
beezjeh schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 00:58:
Zou ik qua prijs beter zitten via Samsung zelf in plaats van de ICS portal?

[...]
Denk dat het elkaar niet veel ontloopt maar je kunt voor de grap dezelfde combi in je mandje gooien bij Samsung om te zien hoe ver je komt met hun korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
MeanDz schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 00:40:
[...]

Ja klopt, dus dat zou het ook kunnen zijn want die had ik er inderdaad bij staan. Maar ik ga het anders oplossen dus heb ik die screenprotector er weer uitgegooid en toen was de leverdatum weer 22 juli.
Had je al besteld toen je de screen protector ervanaf had gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
tottianovic schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 01:03:
[...]

Had je al besteld toen je de screen protector ervanaf had gehaald?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Had er nog eentje over: SH1-FKKY-G93Y-8F2F

[ Voor 6% gewijzigd door MeanDz op 10-07-2025 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexuba
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-08 13:56
Ben wel tevreden met mijn aankoop :) . 1TB variant met 16GB RAM, Watch Ultra en Oordopjes + 2 cases voor 1663.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EQzsTYhr6N_CFS6w435-bNLByTQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w0mHecHloXFD8IV0h2iRpVol.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Hexuba schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 01:23:
Ben wel tevreden met mijn aankoop :) . 1TB variant met 16GB RAM, Watch Ultra en Oordopjes + 2 cases voor 1663.

[Afbeelding]
Deftige korting, zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hexuba
Als ik de Watch Ultra ga verkopen en earbuds (earbuds gaan zeker weg), dan heb ik het voor <1k. Kan er echt niet over klagen. Mijn vorige Fold was een Fold 2 en was toen al zeer tevreden. Ik kijk er naar uit, jammer genoeg moet ik wel nog een maandje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
Wie heeft een aon code voor mij? Tegen een bedrag van 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenocian
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-08 10:48
Als ik iemand blij kan maken met een RH1 code stuur mij een DM. Ik ga de code niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:49
Wil je mij svp ook een dm sturen, ben ook geen ING klant.

Of iemand die misschien een ongebruikte SH code heeft voor me svp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
tottianovic schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 23:31:
[Afbeelding]

De camera met perforatiegat in het hoofdscherm is ENORM!!! Screen is van de video van MKBHD op youtube.
Ja, ik had ook liever de camera achter het scherm gehouden. Maar ja, zo is het goedkoper, en wordt de winstmarge voor Samsung weer een paar euro hoger.
Ze hadden beter die selfiecamera in het binnenscherm helemaal weg kunnen halen, dan was de winstmarge nog groter geweest. Want wie gebruikt die camera? Ik heb 'm in vier jaar folds in elk geval nog nooit gebruikt, ik heb genoeg aan de overige vier camera's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ben wel tevreden met mijn aankoop :) . 1TB variant met 16GB RAM, Watch Ultra en Oordopjes + 2 cases voor 1663 1944,32.

[Afbeelding]
Ik heb het even voor je aangepast. Je inruil moet je niet meetellen, want die kun je nu niet meer verkopen. En de inruilprijzen van Samsung zijn heel laag, dus waarschijnlijk had je 'm op V&A voor meer kunnen verkopen. Maar goed, 2000 euro voor die hele bestelling is een prima prijs, als je het er voor over hebt. En voor de Watch Ultra kun je waarschijnlijk ook nog wel zo'n 250-300 euro krijgen op V&A, als je geluk hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Of-Aaargh op 10-07-2025 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:03
Na een nachtje slapen besloten toch niet te gaan voor de Fold 7.
Mijn S24 Ultra doet het nog super.

Mocht iemand een SH1 code willen, DM me dan.

Edit 11:00: code is vergeven.

[ Voor 11% gewijzigd door Cheezborger op 10-07-2025 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:58
Besloten om hem niet te bestellen, dus hier is mijn SH1 code

Members only: sh1
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Of-Aaargh schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 06:58:
[...]

Ja, ik had ook liever de camera achter het scherm gehouden. Maar ja, zo is het goedkoper, en wordt de winstmarge voor Samsung weer een paar euro hoger.
Ze hadden beter die selfiecamera in het binnenscherm helemaal weg kunnen halen, dan was de winstmarge nog groter geweest. Want wie gebruikt die camera? Ik heb 'm in vier jaar folds in elk geval nog nooit gebruikt, ik heb genoeg aan de overige vier camera's. :P
Zie deze opmerking van jou nu voor de 2de keer voorbij komen en ik begrijp niet goed waarom je anderen de wet zou willen voorschrijven. Ten eerste; Bij Samsung krijg je 400 euro extra inruilvoordeel bovenop de inruil dus dan heb je 925 euro ontvangen voor het ingeruilde toestel. Is volgens mij niet veel minder als bij verkoop via V&A. Ten tweede, ik begrijp dat je het niet correct acht als een tweaker bij de aankoop prijs ook het bedrag van het ingeruilde toestel als korting meetelt en dat kan. Maar dat is slechts een mening, jou mening. Om dan te doen alsof jou mening als dogma zou moeten worden beschouwd en het forum zich daarnaar dient te voegen is natuurlijk kolder. Dat is niet persoonlijk bedoeld verder maar slechts een observatie. Ik heb dus een mening over jou mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb geen interesse meer in de fold omdat ik alweer bijna een jaar weer een iPhone gebruiker ben. Daarvoor 3 jaar lang Fold’s gehad (Fold 3 en Fold 5) en rond release ook altijd gebruik gemaakt van kortingscodes, inruiltrucjes, etc.
Maar wat een karige aanbiedingen zijn er dit jaar! Het was vorig jaar met de Fold 6 al een stuk minder maar slechter dan dit jaar is het nog nooit geweest.

Ook de extra’s die je kreeg zijn een stuk minder. Care+ was ooit 2 jaar, toen - jaar en nu een schrale 3 maanden…

En dat nog even los van een aantal aardige downgrades van de telefoon zelf:
- geen s-pen support
- geen camera onder het scherm
- alweer €100 duurder dan het jaar ervoor.

Ik had toch verwacht dat de toestellen in de loop der tijd goedkoper zouden worden. Maar het lijkt alleen maar duurder en duurder worden.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Geen Galaxy Watch 8 topic? Zegt ook genoeg. Ben vooral teleurgesteld in de Classic, heb elke GW met roterende bezel gehad, maar dit is me toch een lelijk ding.

De Classic 46mm heeft een kleiner scherm dan de normale 44mm. Als je niet van zilver houdt heb je pech?

Het had ook gewoon zo kunnen zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FYFre__tAQbWbUUkglZAPpU9pM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xJiZv2npve7JIVtjRhUS7mM7.png?f=user_large

Maar goed er zijn ook zo goed als geen kortingen die noemenswaardig zijn dus dan is het sowieso allemaal overpriced.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 10-07-2025 08:57 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:56
Hmm, via KPN krijg je bij toestelinruil 514,- terug ipv de magere 350 van samsung. Ziet er een stuk beter uit. (reguliere 414,- voor trade-in en extra 100,- van kpn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:40
kan het zijn dat de code voor de gratis buds niet meer werkt? Of vuk ik hem verkeerd ergens in. Bij het winkelwagentje en dan de voordeelcode?

[ Voor 39% gewijzigd door fredgroes op 10-07-2025 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:01
Ik heb via mijn werk bij het samsung partnerportal de 1tb fold7 besteld met inruil van mijn fold6 512gb, opzich geen verkeerde deal volgens mij.
Ik heb gebeld voor de earbuds want die was ik vergeten erbij te doen met de code en die worden alsnog toegevoegd aan de bestelling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQjRwDg5mNXK84FslxAzVS5KYQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kGpVcIXOCquXpqcu7P0Cpse4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
fredgroes schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:29:
kan het zijn dat de code voor de gratis buds niet meer werkt? Of vuk ik hem verkeerd ergens in. Bij het winkelwagentje en dan de voordeelcode?
Je kunt maximaal 3 voordeelcodes toevoegen, heb je er al 3? dan krijg je een melding als "Het inwissellimiet van deze voucher is bereikt", en dan moet je kiezen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Sanny1987 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:34:
[...]

Je kunt maximaal 3 voordeelcodes toevoegen, heb je er al 3? dan krijg je een melding als "Het inwissellimiet van deze voucher is bereikt", en dan moet je kiezen.. :)
nee geen codes in gebruik
Voordeelcode
FF25NL

Toepassen
De kortingscode is ongeldig. Controleer de cijfers nogmaals of probeer een andere code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:41
fredgroes schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:29:
Hier werkt ie nog gewoon. Heb je niet al een order geplaatst via je account waar je deze code op toegepast hebt? Of een order geannuleerd waar de Buds bijgevoegd waren?

Of inderdaad teveel codes gestapeld.
fredgroes schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:38:
[...]

Voordeelcode
FF25NL

Toepassen
De kortingscode is ongeldig. Controleer de cijfers nogmaals of probeer een andere code.
FF7NL25 zou moeten werken. Net nog geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
zo hee het is nog vroeg ik heb de 7 gemist in de code... lekker blijven slapen fred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Voordeelcode
FF25NL

Toepassen
Zit je toevallig in een klanten portaal zoals ING ofzo? Dan werkt het volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Jackson6 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:40:
[...]

Zit je toevallig in een klanten portaal zoals ING ofzo? Dan werkt het volgens mij niet.
met de goede code werkt deze ook in het ing portaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexuba
Of-Aaargh schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 07:05:
[...]

Ik heb het even voor je aangepast. Je inruil moet je niet meetellen, want die kun je nu niet meer verkopen. En de inruilprijzen van Samsung zijn heel laag, dus waarschijnlijk had je 'm op V&A voor meer kunnen verkopen. Maar goed, 2000 euro voor die hele bestelling is een prima prijs, als je het er voor over hebt. En voor de Watch Ultra kun je waarschijnlijk ook nog wel zo'n 250-300 euro krijgen op V&A, als je geluk hebt.
Mwuah, ik heb een iPhone 13 Pro Max ingeruild en als ik rondkijk hoeveel hij waard is, kom ik aardig in de buurt van de inruilwaarde van Samsung. Ik zou hem ook niet kunnen verkopen voor de huidige marktprijs op V&A/Marktplaats omdat 1 van de 10 keer mijn oplaadpoort niet goed contact maakt met de USB-kabel. Ik zie hem dan als gedeeltelijk “defect” en zou hem niet voor een goede prijs kunnen doorverkopen. Heb er natuurlijk aan gedacht om een kapot toestel in te ruilen en dan mijn iPhone 13 Pro Max te verkopen, maar heel misschien kreeg ik er 20 euro meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
[...]

Voordeelcode
FF25NL

Toepassen
je hebt een typo, het is FF7NL25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankrox
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 09:45
MeanDz schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 00:53:
Hierbij jouw vouchercodes voor €200,- extra persoonlijke korting:

De nieuwe Galaxy Z Flip 7 – t.w.v. €150,-: Lp4XnDj8YVsKeMT

De nieuwe Galaxy Z Fold 7 – t.w.v. €200,-: Nr6AbTp9WCxyJqF

De nieuwe Galaxy Z Flip 7 FE – t.w.v. €100,-: Gh7WqXm5LBezCuD

De nieuwe Galaxy Watch Ultra – t.w.v. €200,-: Tf9EyVr2MXapLwN

De nieuwe Galaxy Watch 8 Classic – t.w.v. €150,-: Jo9AvTx4LMesWqN

De nieuwe Galaxy Watch 8 – t.w.v. €100,-: Vu1KwRg8MZsnPeX

Voor iemand die nog geen Belsimpel code heeft, ik heb al besteld dus leef je uit.
Dank!! Heb de fold 7 code gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:07
darud schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:33:
Ik heb via mijn werk bij het samsung partnerportal de 1tb fold7 besteld met inruil van mijn fold6 512gb, opzich geen verkeerde deal volgens mij.
Ik heb gebeld voor de earbuds want die was ik vergeten erbij te doen met de code en die worden alsnog toegevoegd aan de bestelling.

[Afbeelding]
Als dit ook de prijs wordt voor volgend jaar voor de Fold 8 lijkt me het een mooie prijs als je de Fold 7 gaat inleveren. Ik ben nu toch echt over want ik keek er naar uit maar als de Fold 8 s-pen support krijgt ben ik instant over. Op de S23 Ultra mis ik het niet echt, maar op de Fold denk ik toch wel. Heb ook de Samsung Tab en daar is die echt onmisbaar. Is toch een ander soort device maar ik kan mij momenten zien dat ik het graag zou willen gebruiken.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
Ik zit zelf nog ik dubio, mijn goedkoopste optie is nu de mediamarkt, met een verlenging van mijn odido abbo, de Flip7 512GB nog 636 euro.

Maar is het echt zo'n upgrade ten opzichte van mijn nog perfecte Flip6 512gb? Ik ga in kleur telefoon achteruit vind ik (ik heb nu geel, welke goud-zwart is na een dbrand skin, wat ik wel elegant vind voor een vrouw), en ga dan naar een vol zwarte? En verder eigenlijk alleen vooruit op dat hij weer nieuw is, met langere garantie e.d. 🤔

Na verkoop van de Flip6 op marktplaats, moet de upgrade in totaal nog maar 200-290 kosten, maar brengt het wel genoeg met downgrade van kleur/stijl? 🤔

huidige:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wDDMa1pNv9FCbBFsWhhXuMlp0Vs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0xyvKoBeA4AQOOVeAfe8CC0X.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0rczfACAg353CI3Ptzz_1wwmpE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/einfLFF63sv3Fu2ybHyQZVat.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musiclover0206
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-08 19:54
Kom er net achter dat er mensen zijn die verdienen aan kortingscodes 8)7
https://www.marktplaats.n...flip-kortingscode-samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dit is het eerste jaar dat je geen 20% korting krijgt als je er twee koopt, jammer, misschien na de release nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Geekess schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:22:
Hmm, via KPN krijg je bij toestelinruil 514,- terug ipv de magere 350 van samsung. Ziet er een stuk beter uit. (reguliere 414,- voor trade-in en extra 100,- van kpn)
Lekker toch, weet niet precies welk toestel jij hebt ingeruild maar ik kreeg in totaal 924 euro terug van Samsung bij inruil van een 1TB S24U. Dus dat is een stuk meer dan dat ik bij KPN terug zou krijgen. 524,- toestel inruil, 300,-euro extra inruilbonus en 100 euro earlybird voordeel. Krijg ook nog een setje gratis Galaxy buds pro 3 van Samsung erbij dus ik vind het een mooie deal. Maar als bij KPN verlengen voor jou gunstiger uitpakt zou ik dat natuurlijk ook doen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:56
Bij Samsung zou mijn flip6 512 incl extra inruilkorting maar 350,- opleveren. Daar bedank ik voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Dat is wel slecht zeg, gratis verkregen codes aanbieden tegen betaling. Zullen altijd mensen zijn die erin trappen maar het zou eigenlijk niet moeten kunnen. Misschien moeten ze die dingen gaan koppelen aan een account ofzo als ze dit tegen zouden willen gaan. Maar ik verwacht weinig van de verschillende belanghebbenden in dit verhaal want uiteindelijk draaien zij meer omzet als mensen gebruik maken van zo een gekochte kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Geekess schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:24:
Bij Samsung zou mijn flip6 512 incl extra inruilkorting maar 350,- opleveren. Daar bedank ik voor.
Ik begrijp het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoe komt je uberhaupt aan die codes want ik heb al Galaxy Devices sinds de Galaxy S2, ook al member zo lang als het kan, schrijf me meestal in, maar krijg nooit codes niks.

Ook de S25 Ultra gekocht zonder codes omdat ik nooit wat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:47
darud schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:33:

[Afbeelding]
Hoe heb je dat geregeld? Was vergeten de buds toe te voegen. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
MeanDz schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:31:
[...]

Zie deze opmerking van jou nu voor de 2de keer voorbij komen en ik begrijp niet goed waarom je anderen de wet zou willen voorschrijven.
Ik begrijp niet goed wat jouw opmerking te maken heeft met waar je op reageert? Ofwel, wat vindt jij dan van het verwijderen van S-pen support en de achter-het-scherm-selfiecamera? En volgens mij heb ik het maar één keer gehad over de de pen en de selfiecamera. Ik geef toe: ik weet niet hoeveel mensen de selfie-camera van het binnenscherm gebruiken, en ik geef ook duidelijk aan dat ik persoonlijk 'm niet nuttig vind. Mijn mening over de selfiecamera beschouw ik dus zeker niet als dogma! Mijn excuus als ik een andere indruk heb gewekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 22:06

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:36:
[...]
Hoe komt je uberhaupt aan die codes want ik heb al Galaxy Devices sinds de Galaxy S2, ook al member zo lang als het kan, schrijf me meestal in, maar krijg nooit codes niks.
Die krijg je door je in te schrijven voor het Galaxy Unpacked evenement.
Maar heb je codes nodig, dan stuur ik je een pb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
DON PAPA schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:19:
[...]

Die krijg je door je in te schrijven voor het Galaxy Unpacked evenement.
Maar heb je codes nodig, dan stuur ik je een pb?
Had me wel ingeschreven. Nee geen code meer nodig, voor de watches is er sowieso niks plus vallen zwaar tegen. Evengoed bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Is het jullie opgevallen dat dit de eerste keer is dat je geen 1 jaar gratis verzekering krijgt? Koop de Fold sinds Fold 2 en dit is de eerste keer dat je geen verzekering krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:29:
[...]
Nee geen code meer nodig, voor de watches is er sowieso niks
Voor de watch waren er ook kortingscodes te krijgen bij belsimpel:
De nieuwe Galaxy Watch Ultra – t.w.v. €200,-:
De nieuwe Galaxy Watch 8 Classic – t.w.v. €150,-:
De nieuwe Galaxy Watch 8 – t.w.v. €100,-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 21:54
coo_tjai schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 23:45:
voor mensen die geen Ultra of Fold hebben voor inruil 😭😭
Kan mijn S25 Ultra ook niet inruilen, nog te nieuw vermoed ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
Heeft iemand nog een SH1 code voor mij

Ik heb nog wel een AOS code in de aanbieding 10% op alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukj17
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11-09 15:47
Hier ook iemand opzoek naar SH1 code :) DM graag. B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0yPHt5nziYgs6oJa0-4taHrSHc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/guudBDe76XdXF9Ui24x7A4GH.jpg?f=fotoalbum_large

Met inruil 6 jaar oude iPad Pro. Goedkoper dan dit is me niet gelukt.
Met:
5% shop code
10% bedel code
Early bird code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
WouterL schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:04:
[Afbeelding]

Met inruil 6 jaar oude iPad Pro. Goedkoper dan dit is me niet gelukt.
Met:
5% shop code
10% bedel code
Early bird code
Dit lijkt mij het beste voor de fold 512GB

Ik kwam op 1529 uit.

Voor mensen die de screenprotector hebben besteld, bij mij staat gewoon de levering nog op de 22ste.

[ Voor 11% gewijzigd door Daniel. op 10-07-2025 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:45
Michel242186 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:53:
Heeft iemand nog een SH1 code voor mij

Ik heb nog wel een AOS code in de aanbieding 10% op alles
Ik eventueel nog wel. Pm maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Laatst online: 11-09 12:51
Is er een trouwe Fold gebruiker die me kan vertellen in hoeverre de Fold echt stofvrij-veilig blijft in een broekzak met name de hinge?

Ik heb jaren terug een Fold4 gebruikt voor zo’n 10 maanden. Dat ging eigenlijk prima. Het enige probleem dat ik toen vrij snel kreeg, was dat de screenprotector bij het scharnier (bovenaan) begon los te raken.

Achteraf, na het plaatsen van mijn bestelling, ben ik toch weer gaan nadenken over de IP-rating vooral vanwege de bescherming tegen stof.
De bedoeling is dat ik deze Fold7 voor de lange termijn wil gebruiken. Maar als ik zie hoeveel stof m’n huidige telefoon al aantrekt in een broekzak, twijfel ik toch of ik m’n bestelling niet beter kan annuleren en gewoon nog even doorga met de S24 Ultra....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
beezjeh schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:12:
Is er een trouwe Fold gebruiker die me kan vertellen in hoeverre de Fold echt stofvrij-veilig blijft in een broekzak met name de hinge?

Ik heb jaren terug een Fold4 gebruikt voor zo’n 10 maanden. Dat ging eigenlijk prima. Het enige probleem dat ik toen vrij snel kreeg, was dat de screenprotector bij het scharnier (bovenaan) begon los te raken.

Achteraf, na het plaatsen van mijn bestelling, ben ik toch weer gaan nadenken over de IP-rating vooral vanwege de bescherming tegen stof.
De bedoeling is dat ik deze Fold7 voor de lange termijn wil gebruiken. Maar als ik zie hoeveel stof m’n huidige telefoon al aantrekt in een broekzak, twijfel ik toch of ik m’n bestelling niet beter kan annuleren en gewoon nog even doorga met de S24 Ultra....
Ook gebeurd met mijn Fold 4, daarna geen last gehad van een screen protector die loslaat bij fold 5 en 6. Ik zou zeggen dat ze het inmiddels weten hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Laatst online: 21:35

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Ik kon het toch niet laten... Fold 7 komt naar me toe voor €1070 (met kortingscodes en inruil uiteraard).

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
darkrain schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:52:
Ik kon het toch niet laten... Fold 7 komt naar me toe voor €1070 (met kortingscodes en inruil uiteraard).
Welke heb je ingeruild om tot die prijs te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Daniel. schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:53:
[...]

Welke heb je ingeruild om tot die prijs te komen?
Fold 6 :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Waarschijnlijk heb je nooit de s-pen gebruikt. Ik denk dat het wel meevalt, degene die het gebruiken schreeuwen er natuurlijk om dat het er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Daniel. schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:55:
[...]

Waarschijnlijk heb je nooit de s-pen gebruikt. Ik denk dat het wel meevalt, degene die het gebruiken schreeuwen er natuurlijk om dat het er niet is.
Ik heb de S-pen enkel gebruikt op de S24 Ultra, verder nooit.
Voor mij is het ontbreken daarvan een non-issue.

Ik vind het grotere scherm (dichtgeklapt vooral) en de betere camera 2 belangrijke verbeteringen die ik fijn ga vinden. Dat de batterij dan hetzelfde is gebleven vind ik jammer, maar daarvan moet blijken of ik er last van ga hebben...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
darkrain schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:57:
[...]

Ik heb de S-pen enkel gebruikt op de S24 Ultra, verder nooit.
Voor mij is het ontbreken daarvan een non-issue.

Ik vind het grotere scherm (dichtgeklapt vooral) en de betere camera 2 belangrijke verbeteringen die ik fijn ga vinden. Dat de batterij dan hetzelfde is gebleven vind ik jammer, maar daarvan moet blijken of ik er last van ga hebben...
Dat van batterij niet groter wordt hebben we te danken aan regels waardoor er andere oplossingen voor verzonnen moeten worden. https://www.notebookcheck...and-the-US.1051947.0.html

Mijn grootste reden om de Fold 6 afgelopen jaar terug te sturen was de camera. Die ging er zoveel op achteruit t.o.v. de S23 Ultra. Als ik de S23U niet had gehad had ik niet beter geweten maar nu die hetzelfde is ben ik ook over. Alleen jammer van de s-pen, zou hem niet vaak gebruiken maar kan zo af en toe toch handig zijn. Wellicht heeft de Fold 7 die wel weer en dan met inruil zal dat zoals de prijzen nu zijn 1000 euro ongeveer moeten zijn. Valt te doen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Daniel. schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 13:03:
[...]

Dat van batterij niet groter wordt hebben we te danken aan regels waardoor er andere oplossingen voor verzonnen moeten worden. https://www.notebookcheck...and-the-US.1051947.0.html

Mijn grootste reden om de Fold 6 afgelopen jaar terug te sturen was de camera. Die ging er zoveel op achteruit t.o.v. de S23 Ultra. Als ik de S23U niet had gehad had ik niet beter geweten maar nu die hetzelfde is ben ik ook over. Alleen jammer van de s-pen, zou hem niet vaak gebruiken maar kan zo af en toe toch handig zijn. Wellicht heeft de Fold 7 die wel weer en dan met inruil zal dat zoals de prijzen nu zijn 1000 euro ongeveer moeten zijn. Valt te doen denk ik zo.
Op het binnenste scherm sowieso oppassen met dingen, nagels en pennen kunnen zomaar krassen maken...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 20:28
Ik kom van de S23U en gebruik de pen eigenlijk nooit. Soms vergeet ik ook dat het er bijzit.
Ik heb voor werk ooit wel notities gemaakt, dat was handig, maar dat is het enige.
Dat is voor mij geen gemis.

De accu is allicht jammer, maar ik heb op Youtube video's gezien waarbij de Fold6 de laagste accucapaciteit had, maar uiteindelijk toch langer meegaat dan toestellen van concurrenten met een hogere accucapaciteit. Dus de capaciteit zegt niet veel. Ik heb zelf altijd een powerbank bij, dus als de nood aanwezig is kan ik altijd bijladen.

Ik ben vooral benieuwd of Belsimpel genoeg toestellen krijgt, zodat de mijne op de 25ste geleverd wordt.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
darkrain schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 13:05:
[...]

Op het binnenste scherm sowieso oppassen met dingen, nagels en pennen kunnen zomaar krassen maken...
De standaard screen 'protector' is gelukkig te vervangen of kan je laten vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

beezjeh schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:12:

Nooit problemen gehad met stof en/of water. Heb 2 jaar de Fold 3 gehad en 1 jaar de Fold 5. Meegenomen naar het strand (en dan in een sok gestopt) en regelmatig in bad en nooit problemen. Het enige probleem dat ik met beide toestellen heb gehad is de standaard screenprotector die los liet rondom de vouw (boven en onder) en micro scratches bij de Fold 3.

Ik zou me dus geen zorgen maken om stof.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Daniel. schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 13:10:
[...]

De standaard screen 'protector' is gelukkig te vervangen of kan je laten vervangen.
Bij de Fold 5 laten doen tegen het einde van de garantie. Vervangen door dynafix maar de eerste keer teruggestuurd omdat de nieuwe screenprotector scheef zat en rondom de vouw al “los” was. 2e poging was wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
blue13x schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:47:
[...]

Hoe heb je dat geregeld? Was vergeten de buds toe te voegen. Tips?
Even bellen met samsung en zeggen dat je de code vergeten was toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:11
Ik heb ff gekeken of ik op de website van Samsung mijn S25 kan inruilen, die kan je niet kiezen dus bij deze besloten niks te doen en de code te delen.
Dus bij deze:

RE1-RXR9-1CK5-1F8D

[ Voor 7% gewijzigd door r_buren op 10-07-2025 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19:16

g86

Behoorlijk dun! En duur!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfCmc9w4ohVu0ve1p-YR6iunHBg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H9mFrNdweTDglZ9arOEjTIkT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yHhadcm3JvQxaJaNB7heVes6yvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJg2W1Fnb1pEQ18wYNv5NA7y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYN8kj50QIge-azEAbp0od_Tk68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BL2KOzKWfEslC7tM6xu2Z98n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TOi1TZvwsH3IyMfuxWID6w4HsOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Drsad3tf69lFI8F5r67vpMMo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 65% gewijzigd door g86 op 10-07-2025 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
nog iemand met een ongebruikte sh1 code graag pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:10
r_buren schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 15:37:
Ik heb ff gekeken of ik op de website van Samsung mijn S25 kan inruilen, die kan je niet kiezen dus bij deze besloten niks te doen en de code te delen.
Dus bij deze:

RE1-RXR9-1CK5-1F8D
Helaas werkt die code bij mij niet.

Ik blijf dus ook hangen op € 1999,-. Als er iemand is die mij aan nog wat korting kan helpen met een code. O+

RH1 code via PM ontvangen :) FF7NL25 er ook bij voor de dopjes.
Evengoed is het nog 2k. Mis ik nog een code?

[ Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 10-07-2025 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:24
Ik had me aangemeld voor het unpacked event maar nooit de mails gekregen. Ik heb inmiddels al, een NCR code mogen ontvangen via de klantenservice. De andere codes probeer ik ook nog even te bemachtigen. Ik hoop dat het hiermee aantrekkelijk kan worden om een watch erbij te nemen en anders een mooie prijs.
De vele vragen om een code hier geven mij niet veel hoop dat ik ze ga krijgen van de klantenservice

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-08 09:09

[Afbeelding]
Dan ruil je ook iets in met waarde?

Ik kom voor 512GB versie, Watch Ultra, Buds3 Pro uit op 1752 euro met:
  • 0 + 300 euro extra inruilwaarde
  • NCR code
  • RH1 code
  • FF7NL25 code
  • 5% samsung shop korting (app)
Totaal "voordeel" van 1215 euro.
Marcievg schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:08:
Ik had me aangemeld voor het unpacked event maar nooit de mails gekregen. Ik heb inmiddels al, een NCR code mogen ontvangen via de klantenservice... ....De vele vragen om een code hier geven mij niet veel hoop dat ik ze ga krijgen van de klantenservice
Ik heb echt net een RH1 code gekregen via whatsapp support van Samsung. Aangegeven dat ik mij reeds had aangemeld, maar niks had ontvangen. Daarna kreeg ik ook nog de NCR code.

[ Voor 27% gewijzigd door Rwinio op 10-07-2025 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Even met Samsung in een chat gezeten. En die gaven mij nog een RH1 code. dus ja die heb ik nu dubbel,

NCR konden ze mij niet geven helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5gyyV-HWibORabh0xAADOZx3zEI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yoQ8riO6OpJAL7ZORSDtPIJo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6KI-x0NFpYzGa5aLS7AoBjfvsAY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5q2UWcROljC3Ln1wTZdxqwwJ.jpg?f=fotoalbum_tile

Fold 7 512GB + case + gratis earbuds voor 1472 euro, uitstekende korting gepakt want als ik m'n iPhone 15 Pro & iPad Mini 6 los verkoop gaat er nog eens ~800 euro vanaf dus voor zo'n ~650 euro een uitstekende upgrade. Als ik de earbuds verkoop nog goedkoper d:)b Korting opgebouwd uit: Samsung shop + SH1 code + 10% kortingscode via chat en een cheapass inruil telefoon.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:24
@Rwinio Ik had vanochtend aangegeven dat ik de mail nog had gehad en ook dat ik graag de NCR zou willen hebben. De NCR heb ik al binnen maar die andere nog maar een keer aangegeven. Ik heb al gekeken ics Samsung store maar daar lijkt de NCR niet te werken

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Als iemand voor mij een SH code heeft hou ik me aanbevolen, graag via PB.
Mijn dank is groot :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
pebbie schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:48:
Als iemand voor mij een SH code heeft hou ik me aanbevolen, graag via PB.
Mijn dank is groot :-)
RH bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
darud schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 13:42:
[...]

Even bellen met samsung en zeggen dat je de code vergeten was toe te voegen
Gedaan. Ze geven aan dat veel mensen dit hadden en er komt een nalevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Nee, ik heb begrepen dat er ook SH codes zouden zijn en die geven meer korting dan de RH code. Maar ik weet niet hoe ik daar aan kan komen en Samsung Chat kan me ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
pebbie schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 17:09:
[...]

Nee, ik heb begrepen dat er ook SH codes zouden zijn en die geven meer korting dan de RH code. Maar ik weet niet hoe ik daar aan kan komen en Samsung Chat kan me ook niet helpen.
Ok. Dat weet ik dus verder ook niet. Ik loop er ook een beetje mee vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08 16:10
Iemand toevallig 2 SH codes gekregen die hem wil ruilen tegen een AON code?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:41
Oeps ik was te vroeg met klagen. Krijg nu 2x SH1 code en 1x RH1 code toegestuurd :+
Heb je nog geen mail gekregen, maar je toch aangemeld? Grote kans dus dat de code nog komt!

Bij interesse, stuur ff een DM.

edit:
nog 1x RH1 beschikbaar

[ Voor 35% gewijzigd door BizzieBis op 10-07-2025 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ik heb contact gehad met de klantenservice, maar het niet kunnen inruilen van iets uit de S25-serie is "beleid". Gaat dus ook niet meer toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
[quote]g86 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 15:40:
Behoorlijk dun! En duur!

[Afbeelding]

Is ie al ergens te bewonderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

tomhster schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:03:
Ik heb contact gehad met de klantenservice, maar het niet kunnen inruilen van iets uit de S25-serie is "beleid". Gaat dus ook niet meer toegevoegd worden.
Ja ik had er vandaag ook naar gevraagd, maar inruil van de S25U was echt niet mogelijk gaven ze aan. Kreeg nog wel een extra kortingscode van 10% van ze, maar schiet ik ook weinig mee op. Zelfs met een SH1 + de 10% kortingscode kom ik nog steeds duurder uit dan bij de Mediamarkt met een Odido maand abonnement die je meteen weer stop kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

DON PAPA schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:29:
[...]

Ja ik had er vandaag ook naar gevraagd, maar inruil van de S25U was echt niet mogelijk gaven ze aan. Kreeg nog wel een extra kortingscode van 10% van ze, maar schiet ik ook weinig mee op. Zelfs met een SH1 + de 10% kortingscode kom ik nog steeds duurder uit dan bij de Mediamarkt met een Odido maand abonnement die je meteen weer stop kan zetten.
Waarom niet gewoon een cheapass telefoon ter inruil doen en je S25U los verkopen? Levert altijd meer op dan Samsung inruil. Ik verkoop m'n iPhone ook los omdat dat veel meer oplevert dan inruil.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musiclover0206
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-08 19:54
Je kan ook via https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ics/ inloggen met toegangscode Y3D7NBJT de enige code die je hier nog kan gebruiken is FF7NL25 voor de dopjes.

Ik kwam erachter dat ik hier onder aan de streep minder hoefde te betalen dan via de Samsung Shop met alle RH/SH codes en zelfs met de NCR code erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:34
Ok balen…. Wilde er een nachtje over slapen…
Nu is mijn SH- code niet meer geldig (toch niet alleen met mij gedeeld dus… )en is hele korting minder… Mocht iemand er 1 over hebben…… ;)
Ik heb een RH code, maar wil ook horloge.. kom van Apple dus Apple Watch nu

[ Voor 29% gewijzigd door superericje op 10-07-2025 20:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g86

g86

Ja, bij Samsung Store en Proximus in Wijnegem Shopping Center Antwerpen. Daar heb ik daarnet de foto's gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfCmc9w4ohVu0ve1p-YR6iunHBg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H9mFrNdweTDglZ9arOEjTIkT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yHhadcm3JvQxaJaNB7heVes6yvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJg2W1Fnb1pEQ18wYNv5NA7y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYN8kj50QIge-azEAbp0od_Tk68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BL2KOzKWfEslC7tM6xu2Z98n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TOi1TZvwsH3IyMfuxWID6w4HsOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Drsad3tf69lFI8F5r67vpMMo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door g86 op 10-07-2025 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Ik wacht toch eerst nog de trifold af. Als die toch te duur is of tegenvalt dan is de fold 7 ook al weer gezakt in prijs. Nog steeds tevreden met de fold 6 tot nu toe!
Is de fold 7 wel al te bekijken ergens in Amsterdam?

[ Voor 13% gewijzigd door Noreia op 10-07-2025 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Voor wie wil en de snelste is:

1SW-ECD3-DLSE-R8ZP
1RE-NAAE-EXPW-8M4H
1RE-N8C3-XLHP-S84P

Extra voor de Buds3 Pro: FF7BE25

Mijn andere 1RH code met 100 euro extra korting geef ik pas last minute weg als ik beslist heb om ze niet zelf te gebruiken :-)

[ Voor 7% gewijzigd door g86 op 10-07-2025 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darud
Vanavond even langs de lokale kpn winkel gegaan en wat een upgrade is de fold7 ten opzichte van de fold6, ik had nog mijn twijfels maar die zijn helenaal weg nu en ben blij met de pre order.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSVQlnedGjBIkXYfSSsIXmzsQIw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8xRe9nR0hlH8UIVOlIlh9ZpJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XWB_7nCVKkwrZpk73dUD7pIiDU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1QIDkyxCJnO6HpMUyPs5WETi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xfmnG_ArwHINDwHuGM8c5M13GxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LIvtme5QHel6oYEzYzSHQj4J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door superericje op 11-07-2025 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankrox
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 09:45
SH1-F781-9Y2H-S3T3

Deze is nog niet gebruikt. Ik heb zelf bij belsimpel de blauwe 512GB besteld voor 1528 zonder inruil en icm verlengen odido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Gister contact gehad met Samsung chat, telefoon staat op levering 25-07 maar hoesje 15-08. Gevraagd hoe ze dit verzenden, en dat doen ze helaas dus in 1 bestelling ... :-(

Gezegd dat dit natuurlijk niet wenselijk is omdat je de telefoon zsm wil hebben en ik het dan maar in 2 bestellingen moet doen maar hier wel van baal omdat ik dan mijn gewone en stapelkorting kwijt ben. Dat begrepen ze en dus gaf ze aan een code voor me aan te maken ter compensatie. De 10% code had ik al zei ik, en prompt kreeg ik een SH code van Samsung. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee, of niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
frankrox schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 03:21:
SH1-F781-9Y2H-S3T3

Deze is nog niet gebruikt. Ik heb zelf bij belsimpel de blauwe 512GB besteld voor 1528 zonder inruil en icm verlengen odido.
Zit erbij.. laat 22e maar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshmite
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-08 22:59
Iemand nog een sh code toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
yoshmite schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:25:
Iemand nog een sh code toevallig?
zie mijn post 2 reacties terug, die kun je zelf krijgen bij Samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukj17
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11-09 15:47
pebbie schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 06:52:
Gister contact gehad met Samsung chat, telefoon staat op levering 25-07 maar hoesje 15-08. Gevraagd hoe ze dit verzenden, en dat doen ze helaas dus in 1 bestelling ... :-(

Gezegd dat dit natuurlijk niet wenselijk is omdat je de telefoon zsm wil hebben en ik het dan maar in 2 bestellingen moet doen maar hier wel van baal omdat ik dan mijn gewone en stapelkorting kwijt ben. Dat begrepen ze en dus gaf ze aan een code voor me aan te maken ter compensatie. De 10% code had ik al zei ik, en prompt kreeg ik een SH code van Samsung. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee, of niet natuurlijk.
Zojuist weer geprobeerd. Helaas kreeg ik geen SH1.. Het blijkt sterk af te hangen van wie je spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
luukj17 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:46:
[...]

Zojuist weer geprobeerd. Helaas kreeg ik geen SH1.. Het blijkt sterk af te hangen van wie je spreekt.
Oh balen zeg.
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
Voor het bespreken van leveringen en prijzen kan je terecht in: Samsung Galaxy Z Flip 7 / Z Fold 7 levertijden & prijzen

Accessoires mogen besproken worden in: [Samsung Galaxy Z Fold 7/Z Flip 7/FE] Accessoires

Voor kortingscodes kan je terecht in het kortingscodestopic op dit forum. Vragen om codes in dit topic is niet de bedoeling