Ach er wordt wat afgeneuzeld op tvGrindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:01:
dembele een van de 2 beste van psg?echt niet, dat zijn met hele grote afstand vitinha samen kvaratsvelia
ICE ICE Baby
Laten doen, die komt alleen hier posten om te trollen, net als de vorige keer toen die een modbreak kreeg
hou je kop man
Mooi he, die figuren die zelf niks deden van wat ze nu als logisch verkondigenGrindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:06:
zegt blind nou dat er eerder gewisseld moet worden?? Mister " ik wacht tot de 80e minuut voor ik iets verander"...
hou je kop man
de NEC methode.
[ Voor 20% gewijzigd door djmuggs op 30-05-2026 20:08 ]
ICE ICE Baby
Snap je eigenlijk niet dat ze bij PSG al op zijn. In Engeland spelen ze gewoon een extra competitie. PSG heeft al meer dan 2 weken rust gehad, Arsenal speelde vorige week nog.djmuggs schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:57:
Dat was Dembele
Hamstring kan altijd gebeurenJeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:08:
[...]
Snap je eigenlijk niet dat ze bij PSG al op zijn. In Engeland spelen ze gewoon een extra competitie. PSG heeft al meer dan 2 weken rust gehad, Arsenal speelde vorige week nog.
Te veel rust is niet altijd goed.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:08:
[...]
Snap je eigenlijk niet dat ze bij PSG al op zijn. In Engeland spelen ze gewoon een extra competitie. PSG heeft al meer dan 2 weken rust gehad, Arsenal speelde vorige week nog.
Er zijn spelers die niet de hele week trainen, maar wel elke week een wedstrijd in de benen hebben.
ICE ICE Baby
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:08:
[...]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Meeste finales zijn ruk... Niemand wil verliezen.mavaros schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:12:
Een neutrale voetballiefhebber kan beter buiten de barbeque aansteken.
Wat een rukwedstrijd.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat gaan we op 19 juli zienJeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:13:
[...]
Meeste finales zijn ruk... Niemand wil verliezen.
ICE ICE Baby
Hij moet het simpeler houden en scherp zijn in de 16.
[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 30-05-2026 20:17 ]
Ik zit es te luisteren naar die PSG fans, maar das hele wedstrijd alleen maar owwweeeee oooooh oweeeeeeeee oooooh met die ruktrommeltoolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:35:
Arsenal supporters in het stadion zijn wel erg tam. Zou goed zijn voor de sfeer als die ook eens wat meer herrie gaan maken en niet alleen af en toe een keer "Arsenal Arsenal"
Dat mag dus niet.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:19:
Daar wil ik de herhaling nog wel eens van zien....
ICE ICE Baby
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Met hoe Rice tegen de scheids aan het kafferen was had ie bij Nijhuis rood gehadgambieter schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:22:
Madueke trekt de verdediger naar de grond. Goed gezien van de scheidsrechter. En de gele kaarten voor Rice en Arteta ook.
Ik ben voor.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:23:
Met hoe Rice tegen de scheids aan het kafferen was had ie bij Nijhuis rood gehad
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Misschien had hij het tegen iemand anderstoolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:23:
[...]
Met hoe Rice tegen de scheids aan het kafferen was had ie bij Nijhuis rood gehad
De kwaliteit is er echt wel, tis de speelstijlMalfunctions schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:24:
Zou het leuk vinden als arsenal wint, maar die missen gewoon wat kwaliteit. Zal psg wel worden helaas.
Gyokeres is echt ballast, da's geen goede invalbeurt tot nu toe.
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 30-05-2026 20:27 ]
Penalties... Geen flauw idee wie die gaat winnen, ken de keepers ook nauwelijks
Ik zie 10x liever mooie aanvallen van Arsenal maar ja...JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:24:
Ach, anders is er voor jullie 2 toch ook niks aan. Alleen maar interesse in arbitrale correctheid
Weer es wat anders dan Carragher en Neville die het tegenovergestelde doengambieter schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:26:
De TNT Sports verslaggevers zijn nog steeds aan het huilen over de zogenaamde pingel. Maar ja, Martin Keown, Jack Wilshere, zo onpartijdig
Raya kan geen penalty's stoppen.Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:26:
Vooralsnog is het totaal nog niet beslist.
Het is net AFTV... Vreselijkgambieter schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:26:
De TNT Sports verslaggevers zijn nog steeds aan het huilen over de zogenaamde pingel. Maar ja, Martin Keown, Jack Wilshere, zo onpartijdig
To dare is to do
Bij PSG zijn er 2 zekerheidjes al weg en nog een paar nu net.Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:26:
Vooralsnog is het totaal nog niet beslist.
Bij Arsenal net andersom.
ICE ICE Baby
Tuurlijk maar dit is ook voetbal wat Arsenal brengt. Ze hebben eigenlijk niks weggegeven vandaagtoolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:27:
[...]
Ik zie 10x liever mooie aanvallen van Arsenal maar ja...
Gabriel en Saliba vind ik wel van het niveau Terry en Carvalho, hoe sta jij daarin?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:28:
[...]
Tuurlijk maar dit is ook voetbal wat Arsenal brengt. Ze hebben eigenlijk niks weggegeven vandaag
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit
En dat is toch niet vreemd dat die partijdig zijn?
Sinds wanneer kijk jij als spurs supporter AFTV?
Dat vermoeden krijg ik ook nav deze wedstrijd, vraag mij niet waarom. Oogt wat onzeker of zo(?)
Ja, WeAreTottenhamTV en Expressions waren afgelopen 2 seizoenen vele malen leuker om te kijken
De tijden van Henry en Bergkamp zijn al even voorbij.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:28:
[...]
Tuurlijk maar dit is ook voetbal wat Arsenal brengt. Ze hebben eigenlijk niks weggegeven vandaag
ICE ICE Baby
Snap ik wel als je op halve kracht de Ligue 1 kan doen.Grindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:28:
gaat de ploeg met de beste fitheid winnen vanavond? bij psg valt het langzaam maar zeker uit, zijn niet gewend aan zware potjes
Ventileren is een kunst 😏JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:29:
[...]
Ja, WeAreTottenhamTV en Expressions waren afgelopen 2 seizoenen vele malen leuker om te kijken
To dare is to do
Zal wel psg niet genoeg volgen
Raya redt wel al een paar keer goed
ICE ICE Baby
Beste centrale duo van alle clubs imo.London schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:29:
[...]
Gabriel en Saliba vind ik wel van het niveau Terry en Carvalho, hoe sta jij daarin?
edit: laat maar, was Slasher die in een spurs shirtje poseerdeSlasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:29:
[...]
En dat is toch niet vreemd dat die partijdig zijn?
Sinds wanneer kijk jij als spurs supporter AFTV?
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 30-05-2026 20:40 ]
Zou best goed uitkomen als die in een kopduel tegen het hoofd van een ander knalt zodat ie een preventieve wissel mag doen. Maar zo laag zullen ze niet gaanJeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:33:
Hincapie is echt klaar nu...
ICE ICE Baby
Ik kijk te weinig Arsenal om dat objectief te beoordelen. En dat seizoen met Terry/Carvalho was ik 12 jaar ofzo.London schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:29:
[...]
Gabriel en Saliba vind ik wel van het niveau Terry en Carvalho, hoe sta jij daarin?
Bedankt, nu voel ik mij ook oud.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:37:
[...]
Ik kijk te weinig Arsenal om dat objectief te beoordelen. En dat seizoen met Terry/Carvalho was ik 12 jaar ofzo.
Die willen ook aan de 10k stappen per dag komenmavaros schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:40:
Die coaches moeten eens gewoon in hun dugout blijven zitten. Tegenwoordig lopen ze in hun gebiedje als mafklappers op een neer te rennen om vooral ook veel wilde armgebaren te maken.
Dat deed van Gaal in 1995 ook al hoormavaros schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:40:
Die coaches moeten eens gewoon in hun dugout blijven zitten. Tegenwoordig lopen ze in hun gebiedje als mafklappers op een neer te rennen om vooral ook veel wilde armgebaren te maken.
van Gaal "I know Kung Fu".
Ohw shit nu voel ik me ook oud
[ Voor 8% gewijzigd door djmuggs op 30-05-2026 20:44 ]
ICE ICE Baby
Als die jongen 12 was ten tijde van Terry/Carvalho, dan moet je van Gaal '95 even toelichten..
Hockey is opzettelijk shoot ook even pauze nemen, werkt prima
Dat was een andere tweakerMalfunctions schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:42:
[...]
Als die jongen 12 was ten tijde van Terry/Carvalho, dan moet je van Gaal '95 even toelichten..
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bijnaephymerous schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:31:
Timber maakt de winnende!
Karatetrap!djmuggs schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:41:
[...]
Dat deed van Gaal in 1995 ook al hoor
Ohw shit nu voel ik me ook oud
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zelfs de werkwoordspelling is gespannenJeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:45:
Ik wordt gek hier....
Nog een uur erbij dan maar?Gunner schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:45:
Neeee geen penalty’s
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 30-05-2026 20:47 ]
Hulde aan Arsenal die het toch PSG lastig heeft gemaakt.
Fire the guns!
En dat is….?Malfunctions schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:47:
Ik hou niet van strafschoppen. Zelden wint de ploeg waarvan ik wil dat die wint.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je bent nu voor PSG!Malfunctions schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:47:
Ik hou niet van strafschoppen. Zelden wint de ploeg waarvan ik wil dat die wint.
Moeten ze nu dan hun pinpas opgooien?gambieter schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:47:
Ik keek eerder naar wat oude Europacup 1 competities (zoals de 1970 Feyenoord etc), en toen deden ze nog niet aan pingels. Daar was het een muntje opgooien, stel je voor tegenwoordig
ICE ICE Baby
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hun telefoon met Google of Apple Pay.
Hahahagambieter schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:47:
Ik keek eerder naar wat oude Europacup 1 competities (zoals de 1970 Feyenoord etc), en toen deden ze nog niet aan pingels. Daar was het kop of munt, stel je voor tegenwoordig
Das grappig
Gewoon miljoenen laten afhangen van een muntje
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Destijds stond er nog niet zoveel geld op het spel. Ging het meer om de eer.Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:50:
[...]
Hahaha
Das grappig
Gewoon miljoenen laten afhangen van een muntje
Eens hoor. Ik doelde vooral op hun linksback. Die is ook voor niet voor niets zo ongeliefd.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:22:
Zie je dat niet alleen Chelsea enorme zeikerds heeft @HollowGamer ?
Ramos deed het zeer netjes.
Aja, daar zat Arsenal midden in het feestgedruis naar te kijkenHarribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:52:
Boven in het hoekje, afgekeken van de play-off finale Ajax - Utrecht
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken