Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat laatste, zo irritant.jbdeiman schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:21:
[...]
Ik vind het ook een rare beslissing. Zeker ook de gele kaart nadat hij het niets vond en Arsenal door liet voetballen.
En Havertz krijgt ook helemaal niets mee van m.
Kunnen ze die fluitende supporter(s) het stadion niet uitgooien?
Nee hoor, dat zie je echt verkeerd.Emgeebee schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:23:
Ik zet 'm net 5 minuten geleden aan, maar kan het zijn dat scheids een lichte bias richting PSG heeft?
De scheids is voor de voetballende ploegen, verdedigende ploegen vindt ie maar niks.
ICE ICE Baby
Missen ze nu wat denk ik
Maddy Janssen, ze is erg mooi, kan bijna geen Nederlandse zijn.Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:22:
[...]
Ik zou het niet weten, ik volg dat geleuter niet zo.
Maar dan zou ik nog 2 minuten kijken
Spannende wedstrijd.
Spelen beetje als Liverpool aantal seizoen geleden, met Firmino als valse spitsHarribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:24:
Eigenlijk heeft psg geen echte spits. Op papier is dat Dembele.
Missen ze nu wat denk ik
ICE ICE Baby
Ja. Alleen vind ik Firmino toch wel veel meer een centrumspits. Veel handiger.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:25:
[...]
Spelen beetje als Liverpool aantal seizoen geleden, met Firmino als valse spits
Dembele zie ik puur als vleugelspits
How bad is it on a scale from one to Spurs
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
[ Voor 3% gewijzigd door toolkist op 30-05-2026 19:28 ]
Het is een thuisfluiter van jewelste maar het lijkt mij een terechte penalty?Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
De scheids heeft zeker in de rust instructies gekregen dat PSG moet gaan winnen
Overigens sluit ik die instructie niet uit hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 30-05-2026 19:29 ]
XXXVI
Hoe kan ze geen Nederlands zijn als ze mooi isHollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:24:
[...]
Maddy Janssen, ze is erg mooi, kan bijna geen Nederlandse zijn.
Spannende wedstrijd.
Gewoon Nederlands uit Brabant
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij fluit anders prima.Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
Wat een flauwekul weer. Vind ik.Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
Maar je bent in goed gezelschap, er wordt onzinnig hier veel gemekkerd over de scheidsrechter.
Penalty zou ik zeggen.
ICE ICE Baby
Wij hebben niet zoveel mooie andere. De rest zijn allemaal verbouwd, wat ik echt niet mooi vind.d-vine schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:28:
[...]
Hoe kan ze geen Nederlands zijn als ze mooi is![]()
Gewoon Nederlands uit Brabant
Dit lijkt me een penalty, zucht.
Hij fluit iets meer voor de aanvallende ploeg, en dat is PSG (helaas, ik heb niet veel met ze).
Enkel in de PL doen ze daar wat aan. Daarbuiten geen enkele competitie.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:28:
Rice maakt zich boos over dat PSG spelers constant om kaarten vragen. Terecht.
Smaken verschillen inderdaad 🙂HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:24:
[...]
Maddy Janssen, ze is erg mooi, kan bijna geen Nederlandse zijn.
Spannende wedstrijd.
Die pop van de radio vind ik knap... Zal haar zo opzoeken
De wedstrijd is weer een wedstrijd!
Edit : pop is Celine Huijsmans
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 30-05-2026 19:31 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ze missen Timber.Grindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
wat een knullige actie zeg, lekker onhandig
Tja Arsenal is sinds de 1-0 aan het tijdrekken, die eerste gele kaart was rijkelijk laat.nocalimero schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:29:
[...]
Hij fluit iets meer voor de aanvallende ploeg, en dat is PSG (helaas, ik heb niet veel met ze).
En nu wordt Arsenal gewoon gespaard door Mosquera niet z'n 2e geel te geven.
Ja, maar dan was het rood geweest. Dus gok dat ze alles een beetje meenemen.Lynix schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:30:
Casual noob hier, maar had dit geen geel moeten zijn?
Arteta wacht altijd heel lang met wisselen.
Daar ook niet. Daar wordt ook meeeeeeer dan genoeg geklaagd bij de scheids.HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:30:
[...]
Enkel in de PL doen ze daar wat aan. Daarbuiten geen enkele competitie.
Helemaal mee eens. Ook met de scheidsrechter overigens. Ik fluit zelf ook en probeer ook dan zoveel mogelijk door te laten voetballen.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:31:
[...]
Tja Arsenal is sinds de 1-0 aan het tijdrekken, die eerste gele kaart was rijkelijk laat.
En nu wordt Arsenal gewoon gespaard door Mosquera niet z'n 2e geel te geven.
Vooral bij de grensrechters. Vind dat vooral bij de Chelsea spelers zo.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:31:
[...]
Daar ook niet. Daar wordt ook meeeeeeer dan genoeg geklaagd bij de scheids.
Maar het is nog altijd minder dan La Liga. Kan er niet meer naar kijken.
[ Voor 21% gewijzigd door Bao_mi1 op 30-05-2026 19:34 ]
Bij Chelsea niet meer dan bij Arsenal hoor. Dat valt je wellicht alleen minder opHollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:33:
[...]
Vooral bij de grensrechters. Vind dat vooral bij de Chelsea spelers zo.
Maar het is nog altijd minder dan La Liga. Kan er niet meer naar kijken.
Hopelijk zijn ze wakker geschud
Oostblok styleGrindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:34:
mooie beelden, 100 me'ers met itchy hands
Als er ook maar iets gebeurt wordt het eerst knuppelen dan vragen wat er aan de hand is.
Die dachten gewoon de wedstrijd af te kunnen met verdedigen vermoed ik . Spaart energie. Nu moeten ze weer.d-vine schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:34:
Arsenal roept het wel een beetje op zich af door de 2e helft zo te beginnen.
Hopelijk zijn ze wakker geschud
Gezien de hoeveelheid vuurwerk dat afgestoken werd hadden ze dat vak moeten ontruimen.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:35:
[...]
Oostblok style
Als er ook maar iets gebeurt wordt het eerst knuppelen dan vragen wat er aan de hand is.
De LB en de CDM's kunnen daar echt wat van hoor.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:34:
[...]
Bij Chelsea niet meer dan bij Arsenal hoor. Dat valt je wellicht alleen minder op
Soms goed hoor. Hier mag je op het spoor gaan liggen en gebouwen blokkeren.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:35:
[...]
Oostblok style
Vorige week de Duitse bekerfinale gezien? Heel stadion onder Bengaals vuur en wedstrijd lag stilJeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:36:
[...]
Gezien de hoeveelheid vuurwerk dat afgestoken werd hadden ze dat vak moeten ontruimen.
In Ligue 1/2 gebeurde nog erger dingen..Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:37:
[...]
Vorige week de Duitse bekerfinale gezien? Heel stadion onder Bengaals vuur en wedstrijd lag stil
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
:strip_exif()/f/image/BdeV3CtRtIH4jOUEAV8djdiw.jpg?f=fotoalbum_large)