[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 58 Laatste
Acties:
  • 92.707 views

Onderwerpen


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ephymerous schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:20:
[...]

Yep! En ik doe er nog een bittergarnituurtje bij ook :Y) :9B
Volgens mij kwam je pils brengen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:01
Ik zet 'm net 5 minuten geleden aan, maar kan het zijn dat scheids een lichte bias richting PSG heeft? :?

  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

jbdeiman schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:21:
[...]

Ik vind het ook een rare beslissing. Zeker ook de gele kaart nadat hij het niets vond en Arsenal door liet voetballen.

En Havertz krijgt ook helemaal niets mee van m.

Kunnen ze die fluitende supporter(s) het stadion niet uitgooien?
Dat laatste, zo irritant.

#36


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Emgeebee schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:23:
Ik zet 'm net 5 minuten geleden aan, maar kan het zijn dat scheids een lichte bias richting PSG heeft? :?
Nee hoor, dat zie je echt verkeerd.

De scheids is voor de voetballende ploegen, verdedigende ploegen vindt ie maar niks.

ICE ICE Baby


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Eigenlijk heeft psg geen echte spits. Op papier is dat Dembele.
Missen ze nu wat denk ik

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:22:
[...]

Ik zou het niet weten, ik volg dat geleuter niet zo.
Maar dan zou ik nog 2 minuten kijken
Maddy Janssen, ze is erg mooi, kan bijna geen Nederlandse zijn.

Spannende wedstrijd.

  • JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:01
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:24:
Eigenlijk heeft psg geen echte spits. Op papier is dat Dembele.
Missen ze nu wat denk ik
Spelen beetje als Liverpool aantal seizoen geleden, met Firmino als valse spits

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Saka wisselen, die zit tegen 2e geel en dus rood aan.

ICE ICE Baby


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
Oliedom overtreding

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:25:
[...]

Spelen beetje als Liverpool aantal seizoen geleden, met Firmino als valse spits
Ja. Alleen vind ik Firmino toch wel veel meer een centrumspits. Veel handiger.
Dembele zie ik puur als vleugelspits

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

De scheids heeft zeker in de rust instructies gekregen dat PSG moet gaan winnen

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-06 19:26
Wel erg naief verdedigd ... Er was ook niet veel rugdekking daar.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

Wat een domme tackle.

#36


  • Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:45
100% pingel

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:36
Wat penalty check haha, duidelijke fout en ook 2x geel dit

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 21:09
wat een knullige actie zeg, lekker onhandig

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Lijkt me penalty en 2e geel?

[ Voor 3% gewijzigd door toolkist op 30-05-2026 19:28 ]


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 21:48
Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
De scheids heeft zeker in de rust instructies gekregen dat PSG moet gaan winnen
Het is een thuisfluiter van jewelste maar het lijkt mij een terechte penalty? :?

Overigens sluit ik die instructie niet uit hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 30-05-2026 19:29 ]

XXXVI


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:52
HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:24:
[...]

Maddy Janssen, ze is erg mooi, kan bijna geen Nederlandse zijn.

Spannende wedstrijd.
Hoe kan ze geen Nederlands zijn als ze mooi is _O-

Gewoon Nederlands uit Brabant

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat hoort pingel en tweede geel voor Mosquera te zijn. Dan zou die ingooi-geel helemaal dom zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:01
Rice maakt zich boos over dat PSG spelers constant om kaarten vragen. Terecht.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
De scheids heeft zeker in de rust instructies gekregen dat PSG moet gaan winnen
Hij fluit anders prima.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
De scheids heeft zeker in de rust instructies gekregen dat PSG moet gaan winnen
Wat een flauwekul weer. Vind ik.
Maar je bent in goed gezelschap, er wordt onzinnig hier veel gemekkerd over de scheidsrechter.

Penalty zou ik zeggen.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Hij moet er nog wel in he :P

ICE ICE Baby


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
d-vine schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:28:
[...]


Hoe kan ze geen Nederlands zijn als ze mooi is _O-

Gewoon Nederlands uit Brabant
Wij hebben niet zoveel mooie andere. De rest zijn allemaal verbouwd, wat ik echt niet mooi vind.

Dit lijkt me een penalty, zucht.

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-06 19:26
Hij fluit iets meer voor de aanvallende ploeg, en dat is PSG (helaas, ik heb niet veel met ze).

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:36
Nu kan de finale pas beginnen

  • Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 10:31
Casual noob hier, maar had dit geen geel moeten zijn?

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 21:09
dembele een pingel laten nemen, dat is pas lefhebben

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:28:
Rice maakt zich boos over dat PSG spelers constant om kaarten vragen. Terecht.
Enkel in de PL doen ze daar wat aan. Daarbuiten geen enkele competitie.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:24:
[...]

Maddy Janssen, ze is erg mooi, kan bijna geen Nederlandse zijn.

Spannende wedstrijd.
Smaken verschillen inderdaad 🙂
Die pop van de radio vind ik knap... Zal haar zo opzoeken

De wedstrijd is weer een wedstrijd!

Edit : pop is Celine Huijsmans

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 30-05-2026 19:31 ]


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed voor de wedstrijd, nu kan Arsenal niet alleen met verdedigen volstaan, want dan gaan er nog meer volgen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:52
Grindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
wat een knullige actie zeg, lekker onhandig
Ze missen Timber.

  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

Tjah Raya en penal is zekerheid

#36


  • JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:01
Oh oh PSG fans...

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
nocalimero schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:29:
[...]

Hij fluit iets meer voor de aanvallende ploeg, en dat is PSG (helaas, ik heb niet veel met ze).
Tja Arsenal is sinds de 1-0 aan het tijdrekken, die eerste gele kaart was rijkelijk laat.
En nu wordt Arsenal gewoon gespaard door Mosquera niet z'n 2e geel te geven.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Lynix schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:30:
Casual noob hier, maar had dit geen geel moeten zijn?
Ja, maar dan was het rood geweest. Dus gok dat ze alles een beetje meenemen.

Arteta wacht altijd heel lang met wisselen.

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 21:48
Timber maakt de winnende!

XXXVI


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:30:
[...]

Enkel in de PL doen ze daar wat aan. Daarbuiten geen enkele competitie.
Daar ook niet. Daar wordt ook meeeeeeer dan genoeg geklaagd bij de scheids.

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-06 19:26
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:31:
[...]

Tja Arsenal is sinds de 1-0 aan het tijdrekken, die eerste gele kaart was rijkelijk laat.
En nu wordt Arsenal gewoon gespaard door Mosquera niet z'n 2e geel te geven.
Helemaal mee eens. Ook met de scheidsrechter overigens. Ik fluit zelf ook en probeer ook dan zoveel mogelijk door te laten voetballen.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:31:
[...]

Daar ook niet. Daar wordt ook meeeeeeer dan genoeg geklaagd bij de scheids.
Vooral bij de grensrechters. Vind dat vooral bij de Chelsea spelers zo.

Maar het is nog altijd minder dan La Liga. Kan er niet meer naar kijken.

  • Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-06 21:32
Bizar hoe lang het spel stil lag trouwens tussen de overtreding en de aftrap van Arsenal. Var check + penalty + feestje = 8 minuten ofzo?

[ Voor 21% gewijzigd door Bao_mi1 op 30-05-2026 19:34 ]


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:33:
[...]

Vooral bij de grensrechters. Vind dat vooral bij de Chelsea spelers zo.

Maar het is nog altijd minder dan La Liga. Kan er niet meer naar kijken.
Bij Chelsea niet meer dan bij Arsenal hoor. Dat valt je wellicht alleen minder op ;)

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:52
Arsenal roept het wel een beetje op zich af door de 2e helft zo te beginnen.
Hopelijk zijn ze wakker geschud

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 21:09
mooie beelden, 100 me'ers met itchy hands

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nou de ME.. in Ligue 1 zijn ze dat wel gewend volgens mij.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:34:
mooie beelden, 100 me'ers met itchy hands
Oostblok style ;)
Als er ook maar iets gebeurt wordt het eerst knuppelen dan vragen wat er aan de hand is.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
d-vine schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:34:
Arsenal roept het wel een beetje op zich af door de 2e helft zo te beginnen.
Hopelijk zijn ze wakker geschud
Die dachten gewoon de wedstrijd af te kunnen met verdedigen vermoed ik . Spaart energie. Nu moeten ze weer.

  • JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:01
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:35:
[...]

Oostblok style ;)
Als er ook maar iets gebeurt wordt het eerst knuppelen dan vragen wat er aan de hand is.
Gezien de hoeveelheid vuurwerk dat afgestoken werd hadden ze dat vak moeten ontruimen.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:34:
[...]

Bij Chelsea niet meer dan bij Arsenal hoor. Dat valt je wellicht alleen minder op ;)
De LB en de CDM's kunnen daar echt wat van hoor.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:52
Voetbal is oorlog

Aldus de oude Rinus Michels
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uR6TeXmVpSYVX3QKe4KCf7vM-Vs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BdeV3CtRtIH4jOUEAV8djdiw.jpg?f=fotoalbum_large

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:35:
[...]

Oostblok style ;)
Als er ook maar iets gebeurt wordt het eerst knuppelen dan vragen wat er aan de hand is.
Soms goed hoor. Hier mag je op het spoor gaan liggen en gebouwen blokkeren.

  • JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:01
Ja scheids, dan mag je daar ook geel geven voor bal wegtrappen

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:36
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:36:
[...]

Gezien de hoeveelheid vuurwerk dat afgestoken werd hadden ze dat vak moeten ontruimen.
Vorige week de Duitse bekerfinale gezien? Heel stadion onder Bengaals vuur en wedstrijd lag stil

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:37:
[...]

Vorige week de Duitse bekerfinale gezien? Heel stadion onder Bengaals vuur en wedstrijd lag stil
In Ligue 1/2 gebeurde nog erger dingen..

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Dembele heeft die penalty gescoord maar verder heb je er niet heel veel aan als psg. Hebben ze niks beters voor in de spits?

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:38:
Dembele heeft die penalty gescoord maar verder heb je er niet heel veel aan als psg. Hebben ze niks beters voor in de spits?
Je kunt Haaland er neerzetten maar als Arsenal het zo dicht bouwt achterin heeft elke spits het lastig.
Bewegelijke spits die ook prima van de zijkanten kan komen past volgens mij meer in de speelstijl van Luis Enrique.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:40:
[...]

Je kunt Haaland er neerzetten maar als Arsenal het zo dicht bouwt achterin heeft elke spits het lastig.
Bewegelijke spits die ook prima van de zijkanten kan komen past volgens mij meer in de speelstijl van Luis Enrique.
Zelfs daar komt die doorheen, dat was bij Bournemouth ook zo.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Saka voegt echt bijster weinig toe aan dit Arsenal.

  • Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:45
Doelpunt doet de wedstrijd goed

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:42:
Saka voegt echt bijster weinig toe aan dit Arsenal.
Mogelijk een rode kaart op deze manier.

ICE ICE Baby


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:40:
[...]

Je kunt Haaland er neerzetten maar als Arsenal het zo dicht bouwt achterin heeft elke spits het lastig.
Bewegelijke spits die ook prima van de zijkanten kan komen past volgens mij meer in de speelstijl van Luis Enrique.
Het is inderdaad ook een voetbal filosofie.
Dembele brengt wel erg weinig vind ik.
Zet dan doue er neer. Maar weet ook niet wat er allemaal op de bank zit bij psg

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:52
Arsenal heeft voor volgend seizoen nog minimaal 1 hele goede middenvelder nodig en liefst 2 top aanvallers erbij.
Het is voorin erg mager

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 21:09
mooi die actie van doue naar lewis

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-06 19:26
Saka speelt wel erg matig. Die werkt wel, maar brengt aanvallend erg weinig.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Madueke en Martinelli gewoon als wissels, wat een luxe

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Doué is volgens mij veel meer een vleugelspeler dan dat ie centraal kan spelen

  • JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:01
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:
Madueke en Martinelli gewoon als wissels, wat een luxe
En dan zit er nog een Eze op de bank.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:42:
Saka voegt echt bijster weinig toe aan dit Arsenal.
Hij is helaas de afgelopen tijd vaker matig. Denk dat hij overspeeld is na zijn blessures.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:36
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:
Madueke en Martinelli gewoon als wissels, wat een luxe
Luxe? Beide toch niet bijzonder

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:36
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:
[...]

En dan zit er nog een Eze op de bank.
Waarom speelt die zo weinig?

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:
Doué is volgens mij veel meer een vleugelspeler dan dat ie centraal kan spelen
Heb je gelijk in. Maar gezien zijn kwaliteiten, balaannames, explosiviteit, handigheid etc lijkt hij mij geschikter als spits dan Dembele.

Barcola erin, weer een vleugelspeler

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 30-05-2026 19:48 ]


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-06 22:48
Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:
Madueke en Martinelli gewoon als wissels, wat een luxe
Dat zijn in mijn beleving toch niet echt de toppers die een wedstrijd doen kantelen. Misschien als arsenal wint dat ze wat toptalent aan kunnen trekken. Het kampioenschap helpt daar natuurlijk ook bij.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

Daar kwam Raya vrij laat leek het.

#36


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:38:
Dembele heeft die penalty gescoord maar verder heb je er niet heel veel aan als psg. Hebben ze niks beters voor in de spits?
Of hij is alleen goed genoeg in de Farmers League?

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Madueke zie ik wel schitteren in de PL.
Martinelli vind ik ook top

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-06 22:48
Vos schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:50:
Daar kwam Raya vrij laat leek het.
Dacht ook dat ie dat niet meer ging halen. Terwijl de aanvaller de bal echt een kilometer voor zich uit speelde..

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

Malfunctions schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:49:
[...]

Dat zijn in mijn beleving toch niet echt de toppers die een wedstrijd doen kantelen. Misschien als arsenal wint dat ze wat toptalent aan kunnen trekken. Het kampioenschap helpt daar natuurlijk ook bij.
Zijn beide anders wel meermaals beslissend geweest. Martinelli doet het in de CL erg goed.

#36


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Vos schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:
[...]

Zijn beide anders wel meermaals beslissend geweest. Martinelli doet het in de CL erg goed.
Bedoel ik.
En dat zit gewoon op de bank dan
Enfin ik ben de eredivisie gewend sorry

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er is niet veel te genieten vanavond, maar Kvaratskhelia blijft speciaal. Jammer dat die helemaal leeg was.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Denk niet dat we het in 90 mins redden vandaag.

ICE ICE Baby


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
tJonge hoe kan je die kans zo verpesten, Arsenal

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Wat een kans voor vitinha

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-06 22:48
djmuggs schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:52:
Denk niet dat we het in 90 mins redden vandaag.
Dat lijkt onwaarschijnlijk idd. Op dit moment gok ik dat het penalties worden. Aanvallende brengen ze beiden te weinig. Of de verdediging staat te goed.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:
[...]


Of hij is alleen goed genoeg in de Farmers League?
Of vorig jaar geen CL gezien ;)


Kramp voor een keeper, tactisch momentje?

  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

gambieter schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:52:
Er is niet veel te genieten vanavond, maar Kvaratskhelia blijft speciaal. Jammer dat die helemaal leeg was.
Zo'n fijne speler dat!

#36


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:
[...]

Of vorig jaar geen CL gezien ;)


Kramp voor een keeper, tactisch momentje?
Had vanmorgen ook kramp, nou ik kon ook paar minuten niks :+

ICE ICE Baby


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarom mogen ze al dat vuurwerk naar binnen nemen?

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:
Kramp voor een keeper, tactisch momentje?
Duh :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:56:
Waarom mogen ze al dat vuurwerk naar binnen nemen?
Ben je echt zo naïef?

Import the third world, become the third world


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:56:
Waarom mogen ze al dat vuurwerk naar binnen nemen?
Dat regelen ze al paar dagen van te voren dat het binnen is.

ICE ICE Baby


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Dat was Dembele

ICE ICE Baby


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
In een CL finale verwacht je het iets beter.. maar er was destijds ook iets met een stadion?

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:58:
[...]

In een CL finale verwacht je het iets beter.. maar er was destijds ook iets met een stadion?
Dat was een oud stadion en eigenlijk niet meer geschikt voor dit soort finales.

Daarna zijn er een hoop stadions gesloopt en vervangen.

ICE ICE Baby


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Bossie schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:22:
[...]

ik heb Ziggo, maar kreeg in de KPN app gewoon de suggestie om ZDF te kijken
Ja, kpn das niet erg pro-Ziggo. Maar bij Ziggo of AD geven ze Zdf als tip niet door. Waar de tijd is vd klant is koning is mij al 35 jaar raadsel.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Ramos, dat is wel een spits. Ben benieuwd

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

PSG is gesloopt door Arsenal deze wedstrijd.

ICE ICE Baby


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 21:09
dembele een van de 2 beste van psg?echt niet, dat zijn met hele grote afstand vitinha samen kvaratsvelia

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Die Barcola is super snel

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sjah schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:01:
[...]

Ja, kpn das niet erg pro-Ziggo. Maar blij Ziggo of AD geven ze Zdf als tip niet door. Waar de tijd is vd klant is koning is mij al 35 jaar raadsel.
Kan je niet switchen? Je mist echt niets aan Ziggo. De rest is niet beter of slechter.
Pagina: 1 ... 55 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken