Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat laatste, zo irritant.jbdeiman schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:21:
[...]
Ik vind het ook een rare beslissing. Zeker ook de gele kaart nadat hij het niets vond en Arsenal door liet voetballen.
En Havertz krijgt ook helemaal niets mee van m.
Kunnen ze die fluitende supporter(s) het stadion niet uitgooien?
#36
Nee hoor, dat zie je echt verkeerd.Emgeebee schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:23:
Ik zet 'm net 5 minuten geleden aan, maar kan het zijn dat scheids een lichte bias richting PSG heeft?
De scheids is voor de voetballende ploegen, verdedigende ploegen vindt ie maar niks.
ICE ICE Baby
Missen ze nu wat denk ik
Maddy Janssen, ze is erg mooi, kan bijna geen Nederlandse zijn.Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:22:
[...]
Ik zou het niet weten, ik volg dat geleuter niet zo.
Maar dan zou ik nog 2 minuten kijken
Spannende wedstrijd.
Spelen beetje als Liverpool aantal seizoen geleden, met Firmino als valse spitsHarribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:24:
Eigenlijk heeft psg geen echte spits. Op papier is dat Dembele.
Missen ze nu wat denk ik
ICE ICE Baby
Ja. Alleen vind ik Firmino toch wel veel meer een centrumspits. Veel handiger.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:25:
[...]
Spelen beetje als Liverpool aantal seizoen geleden, met Firmino als valse spits
Dembele zie ik puur als vleugelspits
How bad is it on a scale from one to Spurs
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
[ Voor 3% gewijzigd door toolkist op 30-05-2026 19:28 ]
Het is een thuisfluiter van jewelste maar het lijkt mij een terechte penalty?Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
De scheids heeft zeker in de rust instructies gekregen dat PSG moet gaan winnen
Overigens sluit ik die instructie niet uit hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 30-05-2026 19:29 ]
XXXVI
Hoe kan ze geen Nederlands zijn als ze mooi isHollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:24:
[...]
Maddy Janssen, ze is erg mooi, kan bijna geen Nederlandse zijn.
Spannende wedstrijd.
Gewoon Nederlands uit Brabant
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij fluit anders prima.Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
De scheids heeft zeker in de rust instructies gekregen dat PSG moet gaan winnen
Wat een flauwekul weer. Vind ik.Slasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
De scheids heeft zeker in de rust instructies gekregen dat PSG moet gaan winnen
Maar je bent in goed gezelschap, er wordt onzinnig hier veel gemekkerd over de scheidsrechter.
Penalty zou ik zeggen.
ICE ICE Baby
Wij hebben niet zoveel mooie andere. De rest zijn allemaal verbouwd, wat ik echt niet mooi vind.d-vine schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:28:
[...]
Hoe kan ze geen Nederlands zijn als ze mooi is![]()
Gewoon Nederlands uit Brabant
Dit lijkt me een penalty, zucht.
Hij fluit iets meer voor de aanvallende ploeg, en dat is PSG (helaas, ik heb niet veel met ze).
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Enkel in de PL doen ze daar wat aan. Daarbuiten geen enkele competitie.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:28:
Rice maakt zich boos over dat PSG spelers constant om kaarten vragen. Terecht.
Smaken verschillen inderdaad 🙂HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:24:
[...]
Maddy Janssen, ze is erg mooi, kan bijna geen Nederlandse zijn.
Spannende wedstrijd.
Die pop van de radio vind ik knap... Zal haar zo opzoeken
De wedstrijd is weer een wedstrijd!
Edit : pop is Celine Huijsmans
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 30-05-2026 19:31 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ze missen Timber.Grindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:
wat een knullige actie zeg, lekker onhandig
Tja Arsenal is sinds de 1-0 aan het tijdrekken, die eerste gele kaart was rijkelijk laat.nocalimero schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:29:
[...]
Hij fluit iets meer voor de aanvallende ploeg, en dat is PSG (helaas, ik heb niet veel met ze).
En nu wordt Arsenal gewoon gespaard door Mosquera niet z'n 2e geel te geven.
Ja, maar dan was het rood geweest. Dus gok dat ze alles een beetje meenemen.Lynix schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:30:
Casual noob hier, maar had dit geen geel moeten zijn?
Arteta wacht altijd heel lang met wisselen.
Daar ook niet. Daar wordt ook meeeeeeer dan genoeg geklaagd bij de scheids.HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:30:
[...]
Enkel in de PL doen ze daar wat aan. Daarbuiten geen enkele competitie.
Helemaal mee eens. Ook met de scheidsrechter overigens. Ik fluit zelf ook en probeer ook dan zoveel mogelijk door te laten voetballen.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:31:
[...]
Tja Arsenal is sinds de 1-0 aan het tijdrekken, die eerste gele kaart was rijkelijk laat.
En nu wordt Arsenal gewoon gespaard door Mosquera niet z'n 2e geel te geven.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Vooral bij de grensrechters. Vind dat vooral bij de Chelsea spelers zo.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:31:
[...]
Daar ook niet. Daar wordt ook meeeeeeer dan genoeg geklaagd bij de scheids.
Maar het is nog altijd minder dan La Liga. Kan er niet meer naar kijken.
[ Voor 21% gewijzigd door Bao_mi1 op 30-05-2026 19:34 ]
Bij Chelsea niet meer dan bij Arsenal hoor. Dat valt je wellicht alleen minder opHollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:33:
[...]
Vooral bij de grensrechters. Vind dat vooral bij de Chelsea spelers zo.
Maar het is nog altijd minder dan La Liga. Kan er niet meer naar kijken.
Hopelijk zijn ze wakker geschud
Oostblok styleGrindtegel schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:34:
mooie beelden, 100 me'ers met itchy hands
Als er ook maar iets gebeurt wordt het eerst knuppelen dan vragen wat er aan de hand is.
Die dachten gewoon de wedstrijd af te kunnen met verdedigen vermoed ik . Spaart energie. Nu moeten ze weer.d-vine schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:34:
Arsenal roept het wel een beetje op zich af door de 2e helft zo te beginnen.
Hopelijk zijn ze wakker geschud
Gezien de hoeveelheid vuurwerk dat afgestoken werd hadden ze dat vak moeten ontruimen.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:35:
[...]
Oostblok style
Als er ook maar iets gebeurt wordt het eerst knuppelen dan vragen wat er aan de hand is.
De LB en de CDM's kunnen daar echt wat van hoor.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:34:
[...]
Bij Chelsea niet meer dan bij Arsenal hoor. Dat valt je wellicht alleen minder op
Soms goed hoor. Hier mag je op het spoor gaan liggen en gebouwen blokkeren.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:35:
[...]
Oostblok style
Als er ook maar iets gebeurt wordt het eerst knuppelen dan vragen wat er aan de hand is.
Vorige week de Duitse bekerfinale gezien? Heel stadion onder Bengaals vuur en wedstrijd lag stilJeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:36:
[...]
Gezien de hoeveelheid vuurwerk dat afgestoken werd hadden ze dat vak moeten ontruimen.
In Ligue 1/2 gebeurde nog erger dingen..Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:37:
[...]
Vorige week de Duitse bekerfinale gezien? Heel stadion onder Bengaals vuur en wedstrijd lag stil
Je kunt Haaland er neerzetten maar als Arsenal het zo dicht bouwt achterin heeft elke spits het lastig.Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:38:
Dembele heeft die penalty gescoord maar verder heb je er niet heel veel aan als psg. Hebben ze niks beters voor in de spits?
Bewegelijke spits die ook prima van de zijkanten kan komen past volgens mij meer in de speelstijl van Luis Enrique.
Zelfs daar komt die doorheen, dat was bij Bournemouth ook zo.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:40:
[...]
Je kunt Haaland er neerzetten maar als Arsenal het zo dicht bouwt achterin heeft elke spits het lastig.
Bewegelijke spits die ook prima van de zijkanten kan komen past volgens mij meer in de speelstijl van Luis Enrique.
Mogelijk een rode kaart op deze manier.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:42:
Saka voegt echt bijster weinig toe aan dit Arsenal.
ICE ICE Baby
Het is inderdaad ook een voetbal filosofie.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:40:
[...]
Je kunt Haaland er neerzetten maar als Arsenal het zo dicht bouwt achterin heeft elke spits het lastig.
Bewegelijke spits die ook prima van de zijkanten kan komen past volgens mij meer in de speelstijl van Luis Enrique.
Dembele brengt wel erg weinig vind ik.
Zet dan doue er neer. Maar weet ook niet wat er allemaal op de bank zit bij psg
Het is voorin erg mager
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
En dan zit er nog een Eze op de bank.Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:
Madueke en Martinelli gewoon als wissels, wat een luxe
Hij is helaas de afgelopen tijd vaker matig. Denk dat hij overspeeld is na zijn blessures.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:42:
Saka voegt echt bijster weinig toe aan dit Arsenal.
Luxe? Beide toch niet bijzonderHarribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:
Madueke en Martinelli gewoon als wissels, wat een luxe
Heb je gelijk in. Maar gezien zijn kwaliteiten, balaannames, explosiviteit, handigheid etc lijkt hij mij geschikter als spits dan Dembele.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:
Doué is volgens mij veel meer een vleugelspeler dan dat ie centraal kan spelen
Barcola erin, weer een vleugelspeler
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 30-05-2026 19:48 ]
Dat zijn in mijn beleving toch niet echt de toppers die een wedstrijd doen kantelen. Misschien als arsenal wint dat ze wat toptalent aan kunnen trekken. Het kampioenschap helpt daar natuurlijk ook bij.Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:
Madueke en Martinelli gewoon als wissels, wat een luxe
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Of hij is alleen goed genoeg in de Farmers League?Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:38:
Dembele heeft die penalty gescoord maar verder heb je er niet heel veel aan als psg. Hebben ze niks beters voor in de spits?
How bad is it on a scale from one to Spurs
Martinelli vind ik ook top
Dacht ook dat ie dat niet meer ging halen. Terwijl de aanvaller de bal echt een kilometer voor zich uit speelde..Vos schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:50:
Daar kwam Raya vrij laat leek het.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zijn beide anders wel meermaals beslissend geweest. Martinelli doet het in de CL erg goed.Malfunctions schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:49:
[...]
Dat zijn in mijn beleving toch niet echt de toppers die een wedstrijd doen kantelen. Misschien als arsenal wint dat ze wat toptalent aan kunnen trekken. Het kampioenschap helpt daar natuurlijk ook bij.
#36
Bedoel ik.Vos schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:
[...]
Zijn beide anders wel meermaals beslissend geweest. Martinelli doet het in de CL erg goed.
En dat zit gewoon op de bank dan
Enfin ik ben de eredivisie gewend sorry
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ICE ICE Baby
Dat lijkt onwaarschijnlijk idd. Op dit moment gok ik dat het penalties worden. Aanvallende brengen ze beiden te weinig. Of de verdediging staat te goed.djmuggs schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:52:
Denk niet dat we het in 90 mins redden vandaag.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Of vorig jaar geen CL gezienSlasher schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:
[...]
Of hij is alleen goed genoeg in de Farmers League?
Kramp voor een keeper, tactisch momentje?
Zo'n fijne speler dat!gambieter schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:52:
Er is niet veel te genieten vanavond, maar Kvaratskhelia blijft speciaal. Jammer dat die helemaal leeg was.
#36
Had vanmorgen ook kramp, nou ik kon ook paar minuten nikstoolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:
[...]
Of vorig jaar geen CL gezien
Kramp voor een keeper, tactisch momentje?
ICE ICE Baby
Duhtoolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:
Kramp voor een keeper, tactisch momentje?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ben je echt zo naïef?HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:56:
Waarom mogen ze al dat vuurwerk naar binnen nemen?
Import the third world, become the third world
Dat regelen ze al paar dagen van te voren dat het binnen is.HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:56:
Waarom mogen ze al dat vuurwerk naar binnen nemen?
ICE ICE Baby
In een CL finale verwacht je het iets beter.. maar er was destijds ook iets met een stadion?
Dat was een oud stadion en eigenlijk niet meer geschikt voor dit soort finales.HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:58:
[...]
In een CL finale verwacht je het iets beter.. maar er was destijds ook iets met een stadion?
Daarna zijn er een hoop stadions gesloopt en vervangen.
ICE ICE Baby
Ja, kpn das niet erg pro-Ziggo. Maar bij Ziggo of AD geven ze Zdf als tip niet door. Waar de tijd is vd klant is koning is mij al 35 jaar raadsel.Bossie schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:22:
[...]
ik heb Ziggo, maar kreeg in de KPN app gewoon de suggestie om ZDF te kijken
ICE ICE Baby
Kan je niet switchen? Je mist echt niets aan Ziggo. De rest is niet beter of slechter.Sjah schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:01:
[...]
Ja, kpn das niet erg pro-Ziggo. Maar blij Ziggo of AD geven ze Zdf als tip niet door. Waar de tijd is vd klant is koning is mij al 35 jaar raadsel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
:strip_exif()/f/image/BdeV3CtRtIH4jOUEAV8djdiw.jpg?f=fotoalbum_large)