Als we anno 2025 nog steeds managers persoonlijk verantwoordelijk maken voor transferzaken dan is Madueke gekocht door Arteta..HollowGamer schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:26:
[...]
Ik dacht dat alleen Ten Hag slechte transfers deed.
Mag toch wel aannemen dat Arteta een belangrijke zeg had in die transferVerwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 18:25:
[...]
Als we anno 2025 nog steeds managers persoonlijk verantwoordelijk maken voor transferzaken dan is Madueke gekocht door Arteta..
60 miljoen betalen voor bankvulling terwijl je een prima talent voor die plek hebt, en ondertussen nog steeds geen spits..

En daarbij nog eens een persoonlijkheid van een diva. Die jongen gaat problemen zorgen als die niet voldoende speelt naar zijn gevoel.toolkist schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 18:57:
60 miljoen betalen voor bankvulling terwijl je een prima talent voor die plek hebt, en ondertussen nog steeds geen spits..
Misschien hetzelfde met Havertz?Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 18:28:
[...]
Mag toch wel aannemen dat Arteta een belangrijke zeg had in die transfer
Maar ik erger mij ook vaak aan hem en zijn instelling.
PSV zegt dank je wel voor die 1,4 miljoentoolkist schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 18:57:
toolkist schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 18:57:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UFoqKMR1YxA6rmqngwCS5E8b.jpg?f=user_large)
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Het was al een paar dagen bekend, geen idee waarom iedereen in paniek was. Als hij het niet werd, dan kwam die ene van RB of andere uit de Duitse competitie in beeld (weet even de naam niet).
Verder vind ik het wel bizar hoeveel we hebben uitgegeven. Je hoort mij niet klagen, de transfers lijken op die van Chelsea na, logisch.
Eze schijnt nog altijd op de lijst te staan.
Zou tijd worden. Nu nog afwachten of ie z'n grote bek waarmaakt
Anders vind jij toch wel iets om op te haten
Intussen zijn er een paar PL teams in de VS oefenwedstrijden aan het spelen. Eerder Everton - Bournemouth waar het 0-3 was toen ik overschakelde op het darten, en zometeen ManU-West Ham. De aankopen spelen nog niet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik ben niet de meest optimistische persoon. Maar echt haten op iemand doe ik ook niet.
Denk wel dat Madueke erg duur was, zeker voor het geen wat hij heeft laten zien bij Chelsea. Ook moest hij opeens vrije trappen nemen vond hijzelf, dat vind ik nogal eng voor ons groepsproces.
Is dat haten? Misschien is dit gewoon hoe iemand naar voetbal kijkt?
Die vond ik erg laat, was om 1.00u in de nacht.gambieter schreef op zondag 27 juli 2025 @ 00:14:
Intussen zijn er een paar PL teams in de VS oefenwedstrijden aan het spelen. Eerder Everton - Bournemouth waar het 0-3 was toen ik overschakelde op het darten, en zometeen ManU-West Ham. De aankopen spelen nog niet.
Goed op te weten dat het gratis op Viaplay TV te zien is.
Madueke is meer een aankoop voor in de breedte, Cover-up voor Saka op rechts dat ze een goed alternatief hebben en kan ook wel op links spelen eventueel.HollowGamer schreef op zondag 27 juli 2025 @ 10:18:
[...]
Ik ben niet de meest optimistische persoon. Maar echt haten op iemand doe ik ook niet.
Denk wel dat Madueke erg duur was, zeker voor het geen wat hij heeft laten zien bij Chelsea. Ook moest hij opeens vrije trappen nemen vond hijzelf, dat vind ik nogal eng voor ons groepsproces.
Is dat haten? Misschien is dit gewoon hoe iemand naar voetbal kijkt?
Arteta zag het in hem.. niemand van de fans begreep de aankoop dus we zullen het zien..
Persoonlijk had ik dan liever Mbeumo of Kudus gehad voor die positie op rechts, Maar dat zijn ook geen spelers denk ik die als nr2 in de pikorder willen staan van Saka.
Madueke daarintegen is wat 'breder inzetbaar'
Ze hebben nu de pijlen gericht op Eberiche Eze en hopen nog wat spelers te kunnen verkopen.
Er gaan nu ook verhalen op voor een eventuele exit van Jesus.
Dat zou ook weer een stuk ruimte geven in het huishoudboekje mbt salarissen gezien hij een van de meest verdienende spelers daar is en de laatste jaren meer geblesseerd is dan fit.
[ Voor 28% gewijzigd door Tjona100 op 27-07-2025 10:36 ]
Ik vind die 50m voor een backup wel erg veel. Eze (die ook wordt genoemd) vind ik veel interessanter, en Trossard lijkt te blijven. Op rechts zou hij dan inderdaad wisselen met Saka, maar daar had ik een jonge speler meer willen zien (we hebben meerdere talenten die op het punt staan door te breken).Tjona100 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 10:29:
[...]
Madueke is meer een aankoop voor in de breedte, Cover-up voor Saka op rechts dat ze een goed alternatief hebben en kan ook wel op links spelen eventueel.
Arteta zag het in hem.. niemand van de fans begreep de aankoop dus we zullen het zien.
Ze hebben nu de pijlen gericht op Eberiche Eze en hopen nog wat spelers te kunnen verkopen.
Er gaan nu ook verhalen op voor een eventuele exit van Jesus. dat zou ook weer een stuk ruimte geven in het huishoudboekje mbt salarissen gezien hij een van de meest verdienende spelers daar is en de laatste jaren meer geblesseerd is dan fit.
De aankoop zou ik alleen snappen als Trossard nog weg gaat.
Edit: Jesus zou inderdaad op het punt staan weg te gaan. Zo zonde, hij had zo'n goede start, maar veel rot blessures. Hij is wel meer een spits, en we hebben daar Havertz en Morino voor als backups.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 27-07-2025 10:39 ]
Daar ben ik het helemaal mee eens, en het antwoord daarop is Nwaneri, als goede cover up voor Saka.HollowGamer schreef op zondag 27 juli 2025 @ 10:35:
[...]
Ik vind die 50m voor een backup wel erg veel. Eze (die ook wordt genoemd) vind ik veel interessanter, en Trossard lijkt te blijven. Op rechts zou hij dan inderdaad wisselen met Saka, maar daar had ik een jonge speler meer willen zien (we hebben meerdere talenten die op het punt staan door te breken).
Maar Arteta ziet het kennerlijk anders. Ik had het (Madueke geld) liever ook geinvesteerd zien worden in een Rodrygo of wellicht een Leao.
Je ziet de afgelopen 2 seizoenen wel echt dat de Linkerflank beduidend minder is, en het lijkt wel alsof Martinelli z'n piek heeft gehad en alleen maar minder wordt. Trossard is daarintegen altijd wel goed geweest als invaller.
Martinelli moet het van z'n snelheid hebben. Technisch is het niet super.
Madueke is ook nog pas 23, wat gelukkig bekent dat je mogelijk bij een verkoop, nog iets terugkrijgt.Tjona100 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 10:41:
[...]
Daar ben ik het helemaal mee eens, en het antwoord daarop is Nwaneri, als goede cover up voor Saka.
Maar Arteta ziet het kennerlijk anders. Ik had het (madueke geld) liever ook geinvesteerd zien worden in een Rodrygo of wellicht een Leao.
Je ziet de afgelopen 2 seizoenen wel echt dat de Linkerflank beduidend minder is, en het lijkt wel alsof Martinelli z'n piek heeft gehad en alleen maar minder wordt. Trossard is daarintegen altijd wel goed geweest als invaller.
Martinelli moet het van z'n snelheid hebben. Technisch is het niet super.
Maar wat je zegt ben ik het helemaal mee eens, gebruik Nwaneri.
50 miljoen is helaas de standaard geworden in de Premier League.HollowGamer schreef op zondag 27 juli 2025 @ 10:35:
[...]
Ik vind die 50m voor een backup wel erg veel. Eze (die ook wordt genoemd) vind ik veel interessanter, en Trossard lijkt te blijven. Op rechts zou hij dan inderdaad wisselen met Saka, maar daar had ik een jonge speler meer willen zien (we hebben meerdere talenten die op het punt staan door te breken).
Edit: Jesus zou inderdaad op het punt staan weg te gaan. Zo zonde, hij had zo'n goede start, maar veel rot blessures. Hij is wel meer een spits, en we hebben daar Havertz en Morino voor als backups.
Liverpool betaalt ook effe 90 miljoen voor een spits die amper wat heeft laten zien. 1 jaar redelijke statistieken.
Man Utd ook.Chelseamarre123 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:25:
[...]
50 miljoen is helaas de standaard geworden in de Premier League.
Liverpool betaalt ook effe 90 miljoen voor een spits die amper wat heeft laten zien. 1 jaar redelijke statistieken.
Ik vind het jammer dat dit de standaard is geworden. Weet nog dat Overmars destijds een record aankoop en verkoop was. Maar die hadden zich wel mee bewezen vind ik.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 27-07-2025 14:52 ]
Tsja en te bedenken dat ze voor Sesko 90m wouden hebben excl bonussen, en 200k + loon per week.Chelseamarre123 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:25:
[...]
50 miljoen is helaas de standaard geworden in de Premier League.
Veelbelovende spits voor de toekomst maar heeft het nog niet helemaal laten zien bij Leipzig.
In Azie ook, vanmiddag Arsenal - Newcastle 3 - 2, en woensdag tegen Milan > hier heb ik een paar vragen overgambieter schreef op zondag 27 juli 2025 @ 00:14:
Intussen zijn er een paar PL teams in de VS oefenwedstrijden aan het spelen.
Hebben we nu gewonnen, de wedstrijd was 1 - 0 (dp Saka), maar de penalty,s ? hebben we verloren 5 - 6 ??
en van de 9 penalty,s er 4 gemist;
(ik wou nog melden zelfs Odegaard miste, maar die heeft net de winnende 3 -2 gescoord)
En waarom speelde Gimenez (ex Fey) niet mee met Milan
Sesko heeft wel wat meer bewezen dan EtikiteTjona100 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:56:
[...]
Tsja en te bedenken dat ze voor Sesko 90m wouden hebben excl bonussen, en 200k + loon per week.
Veelbelovende spits voor de toekomst maar heeft het nog niet helemaal laten zien bij Leipzig.
Ik snap ook helemaal niet de hype rond Etikite... Vanuit Liverpool gezien ook.Chelseamarre123 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:51:
[...]
Sesko heeft wel wat meer bewezen dan Etikite
Veel te veel geld, het is toch geen Mbappe of Messi
Het zijn maar oefenwedstrijden. Ik heb deels gekeken, en de tweede helft kwam er een heel nieuw team in (ook veel jonge talenten).JAN-B schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:09:
[...]
In Azie ook, vanmiddag Arsenal - Newcastle 3 - 2, en woensdag tegen Milan > hier heb ik een paar vragen over
Hebben we nu gewonnen, de wedstrijd was 1 - 0 (dp Saka), maar de penalty,s ? hebben we verloren 5 - 6 ??
en van de 9 penalty,s er 4 gemist;
(ik wou nog melden zelfs Odegaard miste, maar die heeft net de winnende 3 -2 gescoord)
En waarom speelde Gimenez (ex Fey) niet mee met Milanstond ook niet bij de wisselspelers.
Ik ook niet en er zijn de laatste jaren al wel wat Bundesliga spelers geflopt in de Premier League. Nkunku, Werner, Havertz(in mindere mate). Ook zo'n Kolo Muani is na zijn transfer nergens gelukt voorlopig.Harribo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 19:11:
[...]
Ik snap ook helemaal niet de hype rond Etikite... Vanuit Liverpool gezien ook.
Veel te veel geld, het is toch geen Mbappe of Messi
Verkeerde plek
[ Voor 83% gewijzigd door Megupe op 27-07-2025 21:53 ]
Je vergeet de man waar Chelsea 5 miljoen voor betaalde om hem niet over te hoeven nemen. Playstation koning: Jadon Sancho!Chelseamarre123 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:51:
[...]
Ik ook niet en er zijn de laatste jaren al wel wat Bundesliga spelers geflopt in de Premier League. Nkunku, Werner, Havertz(in mindere mate). Ook zo'n Kolo Muani is na zijn transfer nergens gelukt voorlopig.
Naja voor het bedrag wat ze hebben gespendeerd hadden ze idd Sesko kunnen halen, maar wellicht past Ekitike beter in het type voetbal wat slot wilt spelen.Chelseamarre123 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:51:
[...]
Sesko heeft wel wat meer bewezen dan Etikite
Luis Diaz is zo goed als rond met Bayern Munchen voor 70-75m had ik begrepen, dus ze zullen binnenkort wel weer op de koffie gaan voor Isak en co bij NUFC
[ Voor 3% gewijzigd door Tjona100 op 27-07-2025 21:59 ]
Donderdag tegen Spurs, is dat ook een oefenwedstrijd
de PL begint lekker: Arsenal tegen Man. United - uit.
Als Isak zou lukken dan mag Etikite de bank warm houden of met Gakpo voot linksbuiten plek strijdenTjona100 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:57:
[...]
Naja voor het bedrag wat ze hebben gespendeerd hadden ze idd Sesko kunnen halen, maar wellicht past Ekitike beter in het type voetbal wat slot wilt spelen.
Luis Diaz is zo goed als rond met Bayern Munchen voor 70-75m had ik begrepen, dus ze zullen binnenkort wel weer op de koffie gaan voor Isak en co bij NUFC
Arsenal heeft de North London derby (in Hong Kong) verloren: 0 - 1;
Onze nieuwe spits mocht 14 minuten meedoen, nog geen doelpunt gescoord
Seizoen voorbijJAN-B schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 16:40:
Anderlecht en Besiktas uit de EL, die zag ik niet aankomen.
Charleroi speelt verlenging in de ConL
Charleroi speelt verlenging in de ConL
Ik wel, Anderlecht is niet meer de grote naam van vroeger, al 8 jaar geen kampioen van Belgie;Deadsy schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:10:
Anderlecht en Besiktas uit de EL, die zag ik niet aankomen.
en Besiktas, slechte loting natuurlijk > Shaktar, maar altijd de nr 3 daar;
Kokcu (ex Fey) is van Benfica naar Besiktas gegaan, maar of dat nou zo slim was
Raya wilde weer vliegende keeper zijn bij de middellijnJAN-B schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 16:40:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Je kan je nog inschrijven voor de Tweakers voetbalpoule?JAN-B schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:49:
[...]
Ik wel, Anderlecht is niet meer de grote naam van vroeger, al 8 jaar geen kampioen van Belgie;
Afgelopen seizoen nummer vier met ong veertig punten minder dan de kampioen.JAN-B schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:49:
[...]
Ik wel, Anderlecht is niet meer de grote naam van vroeger, al 8 jaar geen kampioen van Belgie;
Arsenal - Villarreal: 2 - 3, en de 1 - 0 gescoord door (Jawel) Nicolas Pepe > ex Arsenal, de man van 80 miljoen.
En de man van 65 miljoen
1 uur gespeeld en nog geen goals....
En de man van 65 miljoen
Iedereen moet nog op elkaar inspelen, en we spelen ook wel erg hoge lijn zeg.JAN-B schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:32:
Arsenal - Villarreal: 2 - 3, en de 1 - 0 gescoord door (Jawel) Nicolas Pepe > ex Arsenal, de man van 80 miljoen.
En de man van 65 miljoen1 uur gespeeld en nog geen goals....
Zaterdag ging het al beter + 1e Goal voor Gyokeres
Heb je de 3 - 0 gezien van Havertz
Luis Enrique is keihard: Donnaruma uit de selectie gezet en gaat foetsie. Zo win je de CL, zo sta je in de etalage als overbodig...
City waarschijnlijk, maar United kan ook wel een betere keeper gebruiken
Tja, 8,5 ton salaris per maand is ook wel erg weinig als voetballer.gambieter schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:50:
Luis Enrique is keihard: Donnaruma uit de selectie gezet en gaat foetsie. Zo win je de CL, zo sta je in de etalage als overbodig...
Per maand of per week? Per maand is nou niet echt speciaal voor spelers op dat niveau (hoe raar dat ook klinkt voor ons normale stervelingen)Willem30 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 13:36:
[...]
Tja, 8,5 ton salaris per maand is ook wel erg weinig als voetballer.
Tottenham voor in de Supercup HYPE!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
tottenham gaat vrolijk door met wat ze de afgelopen jaren als de beste kunnen; totaal onnodig voorsprong weggeven en verliezen
Zo, de PL is weer begonnen, Liverpool - Bournemouth.
Bekend plaatje: aanvallend Liverpool met een gammele verdediging.
En VAR blundert alweer na 12 minuten: duidelijk expres hands van een Bournemouth speler die zo een doorgang naar het doel voorkomt, en VAR is compleet blind.
En VAR blundert alweer na 12 minuten: duidelijk expres hands van een Bournemouth speler die zo een doorgang naar het doel voorkomt, en VAR is compleet blind.
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 15-08-2025 21:16 ]
En de VAR met de 1e verkeerde beslissing.... Hoe ze die handsbal kunnen missen, hij slaat naar de balgambieter schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:08:
De VAR is nu ChatGPT met de Stevie Wonder module enabled.
De VAR geld alleen voor bij Arsenal.gambieter schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:08:
Waar kijken jullie morgen, neem aan dat dit dus moet via Prime?
Alleen 13.30 op Prime de rest gewoon op ViaplayHollowGamer schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:40:
[...]
De VAR geld alleen voor bij Arsenal.
Waar kijken jullie morgen, neem aan dat dit dus moet via Prime?
Zo ze hebben even kunnen bedenken waarom ze die rode kaart toch niet willen geven, en aangezien geen van beide redenen erg sterk is geven ze ze allebei maar... Geen duidelijke bewuste handsbal (?????) en te ver van de goal af. Dat er in geen velden of wegen een verdediger te bekennen was negeren ze dan maar...
200 miljoen aan middenvelders en aanvallers uitgeven, maar dan Konate laten staan en geen fatsoenlijke nummer twee voor. VVd hebben... 2-0 is nu 2-2.
Ze hadden Marc Guehi al moeten hebben.
Die counter was hard afgemaakt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
da's mooi voor chiesa, die gast verdiend veel meer minuten (maar dan bij een ander team)
En geen fatsoenlijke verdedigende middenvelder.gambieter schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:38:
200 miljoen aan middenvelders en aanvallers uitgeven, maar dan Konate laten staan en geen fatsoenlijke nummer twee voor. VVd hebben... 2-0 is nu 2-2.
Gravenberch gaat zo'n aanvallende opstelling ook niet kunnen compenseren daar is ie verdedigend niet goed genoeg voor.
Toch een goede eindsprint van Chiesa en Salah, 4-2.
Er was storing bij VirginMedia, waardoor ik continu storing had. Pas vanaf minuut 90 was het beeld weer goed.
Er was storing bij VirginMedia, waardoor ik continu storing had. Pas vanaf minuut 90 was het beeld weer goed.
Vorig jaar ging dat nochtans prima.toolkist schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:54:
[...]
En geen fatsoenlijke verdedigende middenvelder.
Gravenberch gaat zo'n aanvallende opstelling ook niet kunnen compenseren daar is ie verdedigend niet goed genoeg voor.
Benieuwd naar de Prime coverage.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Amazon wisselt mensen uit met ViaPlay?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Prime heeft geen studio. Dit is gewoon dezelfde ViaPlay studio en cast. Het kost je alleen €5,- extra per maand.Rivanov schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:01:
Amazon wisselt mensen uit met ViaPlay?
Serieus Amazon? Jullie ook geen 4K.
Oké bye.. ik ga weer gewoon naar TNT UHD in HDR met Atmos.
Oké bye.. ik ga weer gewoon naar TNT UHD in HDR met Atmos.
Dit is gewoon ViaPlay, maar uitgezonden door Prime.Rivanov schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:30:
Serieus Amazon? Jullie ook geen 4K.
Ja, daar kom ik nu ook achter. Had wat “meer” verwacht van Amazon.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:32:
[...]
Dit is gewoon ViaPlay, maar uitgezonden door Prime.
Maar wel de optie om commentaar uit te zetten en alleen stadion geluiden te laten horenJeroenNietDoen schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:32:
[...]
Dit is gewoon ViaPlay, maar uitgezonden door Prime.
Ze zenden dus alleen deze wedstrijd uit op Prime? Ik had verwacht beide, dus ook op Viaplay.
Dus ze verplichten je om ook Prime te nemen als je de eerste wedstrijd wilt zien.
Dus ze verplichten je om ook Prime te nemen als je de eerste wedstrijd wilt zien.
Die wedstrijd is exclusief op Prime jaMarc3l schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:54:
Ze zenden dus alleen deze wedstrijd uit op Prime? Ik had verwacht beide, dus ook op Viaplay.
Verwijderd
Natuurlijk kan het nog gekker. In de UK betaal je voor Sky en TNT maandelijks minimaal 50 pond en worden de zaterdag wedstrijden van 16.00 niet live uitgezonden.
Viaplay zend de 13:30 wedstrijden niet meer uit, via de Stan sport kanalen kun je deze dan toch volgen.
Daar willen ze dacht ik wel van af.Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 14:45:
Natuurlijk kan het nog gekker. In de UK betaal je voor Sky en TNT maandelijks minimaal 50 pond en worden de zaterdag wedstrijden van 16.00 niet live uitgezonden.
Sky niet, zie TF: https://torrentfreak.com/...-it-pirates-argue-250813/
Newcastle in het groen? Wat lelijk zeg
Yup, en ze komen met veel weg vandaag. Burn die met zn knie vooruit iemand in de rug springt, Schar die met 2 handen vasthoudt, scheids vindt het allemaal geen geel waardChelseamarre123 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:17:
Newcastle in het groen? Wat lelijk zeg
De uitzendspecificaties van Prime Video zelf zijn eigenlijk best redelijk. Maar ze komen hier niet tot hun recht omdat ze (vanwege de sublicentie) gewoon het signaal van Viaplay als bron gebruiken en niet de directe bron van de Premier League.Rivanov schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:34:
[...]
Ja, daar kom ik nu ook achter. Had wat “meer” verwacht van Amazon.
Sunderland 2-0 voor met nog 8 minuten en een beetje op de klok, mooi man, goed elftal!
Twente komt eraan!
Tijjani Reijnders begint goed bij Man City. Alhoewel Wolves de beter kansen heeft in de eerste helft, maakt hij de aktie die in de 0-1 resulteert (al krijgt Rico Lewis de assist en Haaland de goal), en twee minuten later maakt hij zelf de 0-2 na slecht uitverdedigen van Wolves en een vlijmscherpe counter.
Geen Ederson vandaag, nieuwe doelman Trafford (ex-Burnley) op doel, Ortega op de bank.
Geen Ederson vandaag, nieuwe doelman Trafford (ex-Burnley) op doel, Ortega op de bank.
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 16-08-2025 19:10 ]
Reijnders betrokken bij 1-0 van Haaland en maakt zelf nu 2-0.
Lekker debuut.
Lekker debuut.
Paar nieuwtjes dit weekend in de PL.
- Gisteren kreeg keeper Dubravka van Burnley een corner tegen omdat hij de bal meer dan 8 seconden in zijn handen hield.
- Palace scoort net uit een vrije trap: poeier van Eze door de ruimte naast de muur, die voor keeper Sanchez is. Guehi en Caicedo waren aan het duwen naast de muur, Guehi sterker, en de goal werd afgekeurd omdat bij het (wederzijdse!) duwen Guehi minder dan 1 meter van muur was gekomen toen de kanonskogel werd afgevuurd... slechte regelinterpretatie.
- Gisteren kreeg keeper Dubravka van Burnley een corner tegen omdat hij de bal meer dan 8 seconden in zijn handen hield.
- Palace scoort net uit een vrije trap: poeier van Eze door de ruimte naast de muur, die voor keeper Sanchez is. Guehi en Caicedo waren aan het duwen naast de muur, Guehi sterker, en de goal werd afgekeurd omdat bij het (wederzijdse!) duwen Guehi minder dan 1 meter van muur was gekomen toen de kanonskogel werd afgevuurd... slechte regelinterpretatie.
Vrijdag, Allison heeft ruim 15 seconden de bal vast, niks.gambieter schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 15:29:
Paar nieuwtjes dit weekemd in de PL.
Zoals elk seizoen weer met al die nieuwe verzinseltjes, eerste paar wedstrijden houden ze het strak, tegen November zijn ze het alweer vergeten. Zoals vorig seizoen bijvoorbeeld dat enkel nog de aanvoerder bij de scheids kon protesteren. Of wegschoppen van de bal, kostte ons 2 rode kaarten, maar na 2 maanden werd de regel al niet meer toegepast.
PGMOL inconsistentie

Chelsea-Palace nog altijd 0-0. Chelsea is impotent, de enige partij die een beetje verdient te winnen is Palace.
Die Estevao is wel een leuke dribbelaar, de enige die een kansje voor Chelsea maakte.
Brentford is in de eerste helft afgemaakt door Forest (3-0). Die zijn helemaal leeggekocht inclusief trainer, die zullen het zwaar krijgen dit seizoen. Eindstand 3-1.
Die Estevao is wel een leuke dribbelaar, de enige die een kansje voor Chelsea maakte.
Brentford is in de eerste helft afgemaakt door Forest (3-0). Die zijn helemaal leeggekocht inclusief trainer, die zullen het zwaar krijgen dit seizoen. Eindstand 3-1.
[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 17-08-2025 16:59 ]
ManU heeft geinvesteerd in de aanval met Cunha en Mbeumo (en Sesko op de bank), maar de rest is gewoon dezelfde slappe zooi als vorig seizoen. Nog steeds geen goede keeper, Onana niet bij de selectie, Bayindir in goal en de bejaarde eh ervaren Tom Heaton als reservekeeper op de bank. Mason Mount speelt, weet niet waarom (pakjes boter zijn al niet bang meer voor hem).
En Bayindir in de fout bij de 0-1 van Arsenal. Die hoeven zich nog niet in te spannen.
Edit: ManU begint wakker te worden. Cunha en Mbeumo zijn lekker bezig. En Dorgu op de paal. Raya moest fraai redden van Cunha.
Dit kan nog leuk worden.
En Bayindir in de fout bij de 0-1 van Arsenal. Die hoeven zich nog niet in te spannen.
Edit: ManU begint wakker te worden. Cunha en Mbeumo zijn lekker bezig. En Dorgu op de paal. Raya moest fraai redden van Cunha.
Dit kan nog leuk worden.
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 17-08-2025 18:09 ]
Man UTD speelt gewoon goed. Mbuemo heeft er zin in.gambieter schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 17:56:
ManU heeft geinvesteerd in de aanval met Cunha en Mbeumo (en Sesko op de bank), maar de rest is gewoon dezelfde slappe zooi als vorig seizoen. Nog steeds geen goede keeper, Onana niet bij de selectie, Bayindir in goal en de bejaarde eh ervaren Tom Heaton als reservekeeper op de bank. Mason Mount speelt, weet niet waarom (pakjes boter zijn al niet bang meer voor hem).
Dit kan nog leuk worden.
En tegelijk super zwak van Bayendir. Verder eens, United speelt veel beter in de eerste helft dan ik had verwacht. Aanvallers die willen en kunnen overspelen is best wel prettig om mee te maken.Chelseamarre123 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 18:21:
Zie net de goal, dit is toch gewoon een fout van Saliba op de doelman. Bewust de keeper opzoeken en hinderen. Niet de eerste keer bij Arsenal
Tja, Saliba doet niets behalve in de weg blijven staan, dat mag. Hij hoeft geen ruimte te maken. Het was gewoon slechte organisatie: waarom een vlieggewicht als Mount op Saliba zetten, ipv een De Ligt?
De scheidsrechter laat veel toe, robuust voetbal. Tot nu toe doet hij het goed.
Op zich had ManU wel een gelijkspel verdiend. Raya had een goede wedstrijd. Dit ManU ziet er beter uit dan vorig seizoen.
De scheidsrechter laat veel toe, robuust voetbal. Tot nu toe doet hij het goed.
Op zich had ManU wel een gelijkspel verdiend. Raya had een goede wedstrijd. Dit ManU ziet er beter uit dan vorig seizoen.
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 17-08-2025 19:25 ]
Intensiteit lag hoog bij United - Arsenal, maar wat een rare wedstrijd van United kant. Enerzijds leek het wel beter kwa pressing, alleen het spel zag er vaak slordig, lomp en niet verfijnd uit. Zit nog flink wat ruimte voor verbetering in.
[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 17-08-2025 19:26 ]
Ik vond United echt goed. Eindelijk zie je de hand van Amorin met allemaal gemotiveerde spelers.
Verdiende echt meer. Arsenal wint geflatteerd, spel was echt slecht en winnen ook nog eens na een dubieus doelpunt. Maar winnen op speeldag 1 op Old Trafford is natuurlijk een goede start en teken je voor
Verdiende echt meer. Arsenal wint geflatteerd, spel was echt slecht en winnen ook nog eens na een dubieus doelpunt. Maar winnen op speeldag 1 op Old Trafford is natuurlijk een goede start en teken je voor
Tegen de grote ploegen waren ze ook vorig jaar wel gemotiveerd. Eens afwachten hoe dat volgende week tegel Fulham gaat.Chelseamarre123 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 19:36:
Ik vond United echt goed. Eindelijk zie je de hand van Amorin met allemaal gemotiveerde spelers.
Het was imo meer dan gemotiveerd zijn. Ze voetbalden. Dat zag je al jaren niet meer tegen de betere teams. Het klopt dat ze onder Ole en Ten Hag wel eens wonnen tegen een topploeg en dat was dan op basis van inzet achterin en een gelukkige counter (muv de FA cup finale tegen City toen had Ten Hag het perfect neergezet). Ze speelden nu voluit en lieten Arsenal niet toe zelf te voetballen.toolkist schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 22:37:
[...]
Tegen de grote ploegen waren ze ook vorig jaar wel gemotiveerd. Eens afwachten hoe dat volgende week tegel Fulham gaat.
Dat gezegd, ze verloren wel keurig.
En daar gaan de scheids en VAR weer. Tarkowski heeft z'n arm strak langs z'n lichaam, en toch geven ze een penalty voor hands.
Bal werd ook nog eens van richting veranderd door een medespeler. Rare beslissing dit.
Bal werd ook nog eens van richting veranderd door een medespeler. Rare beslissing dit.
[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 18-08-2025 22:45 ]
Ik wilde net hetzelfde gaan typen. Tuurlijk is Tarkowski breder door z'n armen zo te houden, maar dit slaat nergens op. Wat kan een verdediger nog meer doen om een schot niet op zn arm te krijgen? En helemaal bij een van richting veranderd schot..toolkist schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:44:
En daar gaan de scheids en VAR weer. Tarkowski heeft z'n arm strak langs z'n lichaam, en toch geven ze een penalty voor hands
Ik wou het net posten. Inderdaad een aparte beslissing.toolkist schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:44:
En daar gaan de scheids en VAR weer. Tarkowski heeft z'n arm strak langs z'n lichaam, en toch geven ze een penalty voor hands.
@Bao_mi1
Ik denk zijn arm amputeren?
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 18-08-2025 22:47 ]
Wel fantastisch trouwens om zowel Leeds als mijn clubje Sunderland weer terug in de premier league te hebben. Qua historie, fans en sfeer in het stadion horen ze er absoluut bij. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen dit seizoen.
Hier heb ik dan wel begrip voor. Tarkowski maakt zich gewoon breed met zijn arm om de bal tegen te houden. Hij duikt voor die bal, en heeft voordeel van zijn arm.toolkist schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:44:
Dit is er zoeen dat als de scheids hem niet geeft, VAR niet gaat overrulen, maar als de scheids hem wel geeft, ze ook niet gaan ingrijpen.
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 18-08-2025 22:52 ]
Die bal wordt van richting veranderd en komt niet bepaald zacht naar hem toe. Wat moet ie doen, verdwijnen?gambieter schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:50:
[...]
Hier heb ik dan wel begrip voor. Tarkowski maakt zich gewoon breed met zijn arm om de bal tegen te houden. Hij duikt voor die bal, en heeft voordeel van zijn arm.
Geen uitgestoken arm of niks, dit is gewoon een totaal foute beslissing. Het is ook niet zichzelf breder maken, die arm die zit daar standaard.
Dat is ongetwijfeld het excuus wat ze nu gaan gebruiken.Dit is er zoeen dat als de scheids hem niet geeft, VAR niet gaat overrulen, maar als de scheids hem wel geeft, ze ook niet gaan ingrijpen.
[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 18-08-2025 22:55 ]
Niet duiken naar de bal. Dat is het risico wat hij loopt op die manier.toolkist schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:53:
Wat moet ie doen, verdwijnen?
Hij dook niet, hij stond gewoon rechtop en bewoog inderdaad wat naar links maar niet "ineens" nadat de bal van richting werd veranderd. Bal raakt ook nog eens zn bovenarm, die kun je aan helemaal moeilijk weg werken.gambieter schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:59:
[...]
Niet duiken naar de bal. Dat is het risico wat hij loopt op die manier.
Geef gewoon een indirecte vrije trap in de 16 voor dit soort handballen. Dit word veel te zwaar bestraft dmv een penalty en een 200% doelkans.
ManU - Arsenal is altijd een wedstrijd an sich. Uit op Old Trafford is voor ons altijd lastig. Dan ook nog eens de 1ste wedstrijd van het seizoen, met 2 nieuwe spelers in sleutelposities. Vooraf was ik redelijk sceptisch over het resultaat en de wedstrijd reflecteerde dat ook. Dit was jullie beste moment om ons te verslaan.Exactor it schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:34:
[...]
Het was imo meer dan gemotiveerd zijn. Ze voetbalden. Dat zag je al jaren niet meer tegen de betere teams. Het klopt dat ze onder Ole en Ten Hag wel eens wonnen tegen een topploeg en dat was dan op basis van inzet achterin en een gelukkige counter (muv de FA cup finale tegen City toen had Ten Hag het perfect neergezet). Ze speelden nu voluit en lieten Arsenal niet toe zelf te voetballen.
Maar goed, toch 3 punten, als je kampioen wilt worden moet je de slechte wedstrijden ook punten pakken, dat hebben we gedaan. We move on.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken