[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, Newcastle krijgt daar een pingel kado van de VAR. Beiden zijn flink aan het vasthouden.

Mooi, Romero met een omhaal op het scheenbeen en iedereen mist die bal, toch weer 2-2.

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 02-12-2025 23:08 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:33
Dat project bij Newcastle lijkt toch ook niet vooruit te gaan, ze staan daar maar op een 13de plek. Benieuwd of Howe dit nog lang kan trekken daar.

• Chelseamarre123
Chelsea :o :o :o

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Leeds vasthouden! Chelsea spelers wijzen vooral naar elkaar, vind sommige ook echt overschat. Snap ook niet zo de tactiek van de manager, je kunt echt niet aanvallend spelen met Chelsea?

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 23:21:
Dat project bij Newcastle lijkt toch ook niet vooruit te gaan, ze staan daar maar op een 13de plek. Benieuwd of Howe dit nog lang kan trekken daar.
Die blijft voorlopig gok ik, tenzij hij voor Engeland wordt gevraagd.

Het doel is volgens mij rond die plek te blijven, zolang het geld maar binnenkomt.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:03
Slot heeft nu Wirtz, Isak en Etikite op het veld. Laten we even kijken of zijn aankopen iets kunnen.

Spoiler: nope, dit wordt niks.

Edit: ik moet ook niks zeggen. Type je iets scoren ze gelijk. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Exactor it op 03-12-2025 22:56 ]

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op woensdag 3 december 2025 @ 22:50:
Leeds vasthouden! Chelsea spelers wijzen vooral naar elkaar, vind sommige ook echt overschat. Snap ook niet zo de tactiek van de manager, je kunt echt niet aanvallend spelen met Chelsea?
Chelsea speelt best aanvallend voetbal. Vandaag was het wel 1 en al drama.

Weet niet met wat Maresca bezig was, je hele team roteren slaat echt nergens op. Dit is geen Caraboa cup/Conference League.
Als James/Caicedo en Palmer er niet zijn of niet fit zijn is het gewoon een matig team. Deze 3 trekken de boel recht en vandaag viel iedereen zwaar onder de ondergrens. Qua mentaliteit sloeg het ook weer nergens op. Tegen alle kleinere clubs dit seizoen word met punten gemorst maar tegen PSG,Liverpool, Arsenal, Barca... kan wel topvoetbal gespeeld worden

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoezo krijgt Estevao daar geen rood? Duidelijker natrappen kan niet.

• Chelseamarre123
toolkist schreef op woensdag 3 december 2025 @ 23:34:
Hoezo krijgt Estevao daar geen rood? Duidelijker natrappen kan niet.
Ja dit sloeg weer nergens op. Beter voorbeeld kan je niet hebben voor natrappen.
Die aggresiviteit stoort me ook zo hard, zo onnodig rode kaarten pakken en ze leren er niet van.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelsea toch wel verrassend verloren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1gggbJSp3mh_gX9joXk11QE2gSI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RBzPk1HPgh8cpGctNsAJcGfS.png?f=user_large
Nice touch

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken