Mjah true, ik heb X er zojuist ook uitgegooid. Dat had ik enkel voor voetbal. Ik heb nu alleen nog Instagram maar dat gebruik ik voor muziek/hobby.Gunner schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:08:
En wat betreft social media. Gooi dat van je devices. Mis je niets aan. Geloof me. zo een toxische broedplaats van trolls ga je toch niet je bloeddruk door laten verhogen.
Negatief niet. Ik bedoel, het is onderdeel van het spel. Tuurlijk wil ik dat we zoals 2 seizoenen geleden met gelikt voetbal mooie goals maken. Maar goals uit vrije trappen en corners zijn onderdeel van het spel net zo goed als low block opstellingen dat zijn.toolkist schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:49:
[...]
Laat ze roepen, blijkbaar heb je zelf toch een negatieve gedachte bij de dode spelmomenten?
Nou ja dat was ook mijn eerste gedachte eigenlijk. Vrij veilige carrière gekozen met weinig tot geen tegenstand in de Bundesliga. Zag dat hij daar ook alweer tien jaar speelt.toolkist schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:47:
[...]
Hij is gewoon geen tegenstand gewend in de Bundesliga
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Bayern kreeg ook wel een flinke les drukzetten. Zoals ik dat wel vaker zie in de Premier League. Het verschil in tempo/fysieke spel is er nu eenmaal. Als ik me niet vergis zat Chelsea er ook flink op tegen Barcelona.Gunner schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:52:
[...]
Nou ja dat was ook mijn eerste gedachte eigenlijk. Vrij veilige carrière gekozen met weinig tot geen tegenstand in de Bundesliga. Zag dat hij daar ook alweer tien jaar speelt.
Dat scoren uit corners doen ze goed. Ik vind het bloed irritant als we er een tegen kregen, omdat ze gevaarlijk zijn en dat zag je ook. Laimer zijn hoofd sprak boekdelen in de eerste helft
Bayern heeft tegen Dortmund wel flink onder druk gestaan en toen begon ik al te twijfelen over wat er zou gebeuren tegen een ploeg die de touwtjes nog strakker aan zou trekken. Nou, bij deze
Toch denk ik dat Bayern nu zijn les heeft gehad en het de volgende keer beter gaat doen. Daarom ben ik ook blij dat we nu een pak slaag hebben gehad. Als dit in de knock-out gebeurd, kun je weer een jaar wachten.. Dit zeg ik niet om het resultaat te bagatelliseren. Arsenal heeft dik verdient gewonnen.
Lekker hoor City. Thuis van 2 -0 voor naar 2-2 na rust. Leeds pak beter na de rust en verdiend gelijk
Wou net vragen waar die tien minuten blessuretijd vandaan kwamen scoort Foden 3-2
Ik wou net hetzelfde typen, ongelofelijk 10 extra?? 5 had al veel geweest, maar ja ze scoren meteen. Hopelijk kan Leeds nog tegenprikken, verdienen ze niet deze nog te verliezen.Gunner schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:51:
Wou net vragen waar die tien minuten blessuretijd vandaan kwamen scoort Foden 3-2
Spurs 0-2 achter tegen Fulham. De 0-2 is echt wel bijna de grootste blunder (van een keeper) die ik ooit heb gezien.
Da's wel heel erg overdrevenGunner schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:26:
Spurs 0-2 achter tegen Fulham. De 0-2 is echt wel bijna de grootste blunder (van een keeper) die ik ooit heb gezien.
Verdedigen is wel heel moeilijk zo, Fulham had er nog wel meer kunnen hebben.
Zometeen begint de Copa Libertadores finale. Dan kun je echt verdedigen zien, en smerigheid, en complete idioterie
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
@gambieter Ja akkoord. Kwam via jouw link bij deze terecht (misschien zat ie daar ook wel in) Dit is echt wel hilarisch.Maar goed, op dit niveau, in 2025... hij had die bal gewoon over de zijlijn moeten spelen maar als je niet mee kan voetballen moet je het vooral niet ZO doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 29-11-2025 21:41 ]
Ja, er zijn er zoveelGunner schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:41:
@gambieter Ja akkoord. Kwam via jouw link bij deze terecht (misschien zat ie daar ook wel in) Dit is echt wel hilarisch.
Oh, absoluut. Maar laten we ook krediet geven aan Wilson, dat was een fraai schot met veel effect. Genoeg spelers die dit niet kunnen.Maar goed, op dit niveau, in 2025... hij had die bal gewoon over de zijlijn moeten spelen maar als je niet mee kan voetballen moet je het vooral niet ZO doen.
De 1-2 van Kudus is fraai!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Coaches zijn tegenwoordig dolgedraaid met hun keepers en meevoetballen. Weer zo'n typisch voorbeeld van een keeper die moet meevoetballen ipv gewoon in zo'n situatie zonder risico moet buitentrappen. Hoorde laatst in een podcast dat het voordeel van zo uitvoetballen amper een doelpunt oplevert maar een grote doelkans tegen een pak hoger lag.Gunner schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:26:
Elk team lijkt wel van achteruit te willen opvallen zoals prime Barcelona. Je moet maar eens Strasbourg-QPR zien van vorige week. Daar gebruiken ze hun keeper als halve linker centrale verdedediger en verspelen ze 2X de bal zo.
Zie eerste filmpje
https://sporza.be/nl/matc...met-assist~1750312808473/
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken