[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:19
Gunner schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:08:
En wat betreft social media. Gooi dat van je devices. Mis je niets aan. Geloof me. zo een toxische broedplaats van trolls ga je toch niet je bloeddruk door laten verhogen.
Mjah true, ik heb X er zojuist ook uitgegooid. Dat had ik enkel voor voetbal. Ik heb nu alleen nog Instagram maar dat gebruik ik voor muziek/hobby.

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:49:
[...]

Laat ze roepen, blijkbaar heb je zelf toch een negatieve gedachte bij de dode spelmomenten?
Negatief niet. Ik bedoel, het is onderdeel van het spel. Tuurlijk wil ik dat we zoals 2 seizoenen geleden met gelikt voetbal mooie goals maken. Maar goals uit vrije trappen en corners zijn onderdeel van het spel net zo goed als low block opstellingen dat zijn.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:47:
[...]

Hij is gewoon geen tegenstand gewend in de Bundesliga ;)
Nou ja dat was ook mijn eerste gedachte eigenlijk. Vrij veilige carrière gekozen met weinig tot geen tegenstand in de Bundesliga. Zag dat hij daar ook alweer tien jaar speelt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:38
Gunner schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:52:
[...]

Nou ja dat was ook mijn eerste gedachte eigenlijk. Vrij veilige carrière gekozen met weinig tot geen tegenstand in de Bundesliga. Zag dat hij daar ook alweer tien jaar speelt.
Bayern kreeg ook wel een flinke les drukzetten. Zoals ik dat wel vaker zie in de Premier League. Het verschil in tempo/fysieke spel is er nu eenmaal. Als ik me niet vergis zat Chelsea er ook flink op tegen Barcelona.
Dat scoren uit corners doen ze goed. Ik vind het bloed irritant als we er een tegen kregen, omdat ze gevaarlijk zijn en dat zag je ook. Laimer zijn hoofd sprak boekdelen in de eerste helft :')

Bayern heeft tegen Dortmund wel flink onder druk gestaan en toen begon ik al te twijfelen over wat er zou gebeuren tegen een ploeg die de touwtjes nog strakker aan zou trekken. Nou, bij deze :9

Toch denk ik dat Bayern nu zijn les heeft gehad en het de volgende keer beter gaat doen. Daarom ben ik ook blij dat we nu een pak slaag hebben gehad. Als dit in de knock-out gebeurd, kun je weer een jaar wachten.. Dit zeg ik niet om het resultaat te bagatelliseren. Arsenal heeft dik verdient gewonnen.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23-12 23:29
Lekker hoor City. Thuis van 2 -0 voor naar 2-2 na rust. Leeds pak beter na de rust en verdiend gelijk

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wou net vragen waar die tien minuten blessuretijd vandaan kwamen scoort Foden 3-2

• Chelseamarre123
Gunner schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:51:
Wou net vragen waar die tien minuten blessuretijd vandaan kwamen scoort Foden 3-2
Ik wou net hetzelfde typen, ongelofelijk 10 extra?? 5 had al veel geweest, maar ja ze scoren meteen. Hopelijk kan Leeds nog tegenprikken, verdienen ze niet deze nog te verliezen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Spurs 0-2 achter tegen Fulham. De 0-2 is echt wel bijna de grootste blunder (van een keeper) die ik ooit heb gezien.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:26:
Spurs 0-2 achter tegen Fulham. De 0-2 is echt wel bijna de grootste blunder (van een keeper) die ik ooit heb gezien.
Da's wel heel erg overdreven :p . Hier, een leuke compilatie voor je: YouTube: Funny Goalkeeper Mistakes in Football

Verdedigen is wel heel moeilijk zo, Fulham had er nog wel meer kunnen hebben.

Zometeen begint de Copa Libertadores finale. Dan kun je echt verdedigen zien, en smerigheid, en complete idioterie :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@gambieter Ja akkoord. Kwam via jouw link bij deze terecht (misschien zat ie daar ook wel in) Dit is echt wel hilarisch.
Maar goed, op dit niveau, in 2025... hij had die bal gewoon over de zijlijn moeten spelen maar als je niet mee kan voetballen moet je het vooral niet ZO doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 29-11-2025 21:41 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:41:
@gambieter Ja akkoord. Kwam via jouw link bij deze terecht (misschien zat ie daar ook wel in) Dit is echt wel hilarisch.
Ja, er zijn er zoveel :p .
Maar goed, op dit niveau, in 2025... hij had die bal gewoon over de zijlijn moeten spelen maar als je niet mee kan voetballen moet je het vooral niet ZO doen.
Oh, absoluut. Maar laten we ook krediet geven aan Wilson, dat was een fraai schot met veel effect. Genoeg spelers die dit niet kunnen.

De 1-2 van Kudus is fraai!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Chelseamarre123
Gunner schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:26:
Coaches zijn tegenwoordig dolgedraaid met hun keepers en meevoetballen. Weer zo'n typisch voorbeeld van een keeper die moet meevoetballen ipv gewoon in zo'n situatie zonder risico moet buitentrappen. Hoorde laatst in een podcast dat het voordeel van zo uitvoetballen amper een doelpunt oplevert maar een grote doelkans tegen een pak hoger lag.

Elk team lijkt wel van achteruit te willen opvallen zoals prime Barcelona. Je moet maar eens Strasbourg-QPR zien van vorige week. Daar gebruiken ze hun keeper als halve linker centrale verdedediger en verspelen ze 2X de bal zo.

Zie eerste filmpje
https://sporza.be/nl/matc...met-assist~1750312808473/

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Daarom dus dat City en Arsenal daar al een heel eind vanaf zijn gestapt. Niet helemaal, maar daar schromen ze er in ieder geval niet meer van om om de keeper de bal langs te laten nemen.
Waar dat vroeger zeker bij Guardiola een doodzonde was.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 02:55:
Daarom dus dat City en Arsenal daar al een heel eind vanaf zijn gestapt. Niet helemaal, maar daar schromen ze er in ieder geval niet meer van om om de keeper de bal langs te laten nemen.
Waar dat vroeger zeker bij Guardiola een doodzonde was.
En terecht. Goeie sweeper keepers zijn er maar weinig en zelfs Neuer die ooit 1 van de beste was kreeg van de week meermaals de deksel op z'n neus. En je loopt ook nog het risico om andere spelers ernstig te blesseren door als een idioot uit te komen.

Lekkere pot vanmiddag. Chelsea doet het goed dus met een gelijkspel zou ik al blij zijn. Maar we gaan gewoon voor de winst natuurlijk _/-\o_

• toolkist
  • Niet online
Los van of je een goede keeper hebt die mee kan voetballen, heel veel teams zijn de laatste jaren flink verbeterd in het vastzetten van de opbouw. Dus dit is dan een logische counter. Zetten ze de opbouw vast dan is er rond de middenlijn automatisch meer ruimte

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

London schreef op zondag 30 november 2025 @ 11:20:

Lekkere pot vanmiddag. Chelsea doet het goed dus met een gelijkspel zou ik al blij zijn. Maar we gaan gewoon voor de winst natuurlijk _/-\o_
Leuk opwarmertje straks met Palace tegen United, ze zullen aan de bak moeten.

• Chelseamarre123
toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 12:01:
Los van of je een goede keeper hebt die mee kan voetballen, heel veel teams zijn de laatste jaren flink verbeterd in het vastzetten van de opbouw. Dus dit is dan een logische counter. Zetten ze de opbouw vast dan is er rond de middenlijn automatisch meer ruimte
Wat is er mis met een goeie lange bal. Cech naar Drogba die het kopduel wint en Lampard die dan kan trappen.
Goeie tijden

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:29

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:37:

Uitgerekend het [mbr]niet nodig[/] van de eredivisie die de gelijkmaker maakt.
@Gunner En gister middag weer :(
Het winnende doelpunt bij Sunderland - Bournemouth (3-2) door onze " groote vriend " uit de EX Arena 8)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Niets mis mee zolang het niet de terugkeer van het oude 'kick and rush' is van vroeger.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:50
Chelseamarre123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 12:45:
[...]

Wat is er mis met een goeie lange bal. Cech naar Drogba die het kopduel wint en Lampard die dan kan trappen.
Goeie tijden
Ik zie je inzet en overtroef met Schmeichel die de bal over de middenlijn in het pad van een sprintende Giggs, Kanchelskis of Sharpe gooit. :)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Palace moet echt wat secuurder worden in de afronding. Het had al makkelijk 2-0 kunnen staan.

Dan nu wel de 1-0 na een overuidelijke penalty. (slecht) Ingeschoten door Mateta.

[ Voor 31% gewijzigd door Gunner op 30-11-2025 13:34 ]

• JeroenNietDoen
Wat was er mis met die penalty dat die over moest :?

Mijn commentaar op Amazon Prime doet het om 1 of andere reden niet. Bij de audio instellingen staat die op "stadium FX" maar kan dat niet uitvinken en er is geen andere optie.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@JeroenNietDoen vond het ook wat onduidelijk. Hij raakte hem dubbel via zijn andere been, allemaal per ongeluk maar dat maakt blijkbaar voor de regel niet uit.

• OMX2000
  • Laatst online: 01:41

OMX2000

By any means necessary...

Slot starts met Gakpo en zonder Salah.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oef. Geen saliba naast de al geblesseerde Gabriel.
De andere Gabriel (Jesus) wel op de bank!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kan je nog zo'n gelijk hebben, WHU is nu wel uitgespeeld.

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:23:
Oef. Geen saliba naast de al geblesseerde Gabriel.
De andere Gabriel (Jesus) wel op de bank!
Hoe kan dat! Goed nieuws, maar ik dacht dat Jesus echt nog wel meer tijd nodig had.

• JeroenNietDoen
Interessante rode kaart. 2 keer geel vanwege klagen over de arbitrage. Absoluut terecht!

Maar...nu na al die jaren wordt het opeens als letter to the law toegepast. Dat zien we zelden.

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-11-2025 16:54 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:50:
Interessante rode kaart. 2 keer geel vanwege klagen over de arbitrage. Absoluut terecht!

Maar...nu na al die jaren wordt het opeens als letter to the law toegepast. Dat zien we zelden.
Goed van de scheids, mogen ze allemaal gaan doen. Ook tegen coaches. Die Pacqueta is echt een domme drol.

Zou hij ingezet hebben op een rode kaart in die minuut? :+

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:57:
[...]

Goed van de scheids, mogen ze allemaal gaan doen. Ook tegen coaches. Die Pacqueta is echt een domme drol.

Hij wilde de domste rode kaart trofee terug van Gueye

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

[b]toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:16:[/b
Hij wilde de domste rode kaart trofee terug van Gueye
Welke was dat ook al weer?

• Exactor it
Die van vorige week tegen United. Toen hij ff een teamgenoot een laf klapje met vlakke hand gaf.

United was in de tweede helft weer een beetje aan het voetballen. Maar de eerste helft was echt bedroevend slecht. Zirkzee heeft één voorwaartse pass naar een teamgenoot laten slagen om de slechtste speler in de eerste helft zijn eer te geven. Speelt uit positie dus iets van mildheid mag wel maar hij ziet er echt te traag (zowel qua handelingsnelheid als in sprint) uit om mee te komen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Exactor it schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:28:
Die van vorige week tegen United. Toen hij ff een teamgenoot een laf klapje met vlakke hand gaf.
Doh! 8)7

Ik las Guehi :+

• Exactor it
Was al bang dat je vergeetachtig werd want je was er vorige week nog hard over aan het lachen. :)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Saka krijgt de overtreding mee , terecht en krijgt als beloning een fluitconcert van de Chelsea fans. Heel apart.

Taylor is wel consequent met zijn kaarten. Volgens mijn dochter van 12 was hij partijdig :+
Hij is wel scheutig met kaarten :X

[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 30-11-2025 17:44 ]

• Chelseamarre123
Taylor nu al de wedstrijd aan het kapot fluiten met 3 gele kaarten. Zonde dat zo'n prutser de wedstrijd mag fluiten

• toolkist
  • Niet online
Wat is die Taylor alweer achterlijk bezig. Hoezo dat gestrooi met geel

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:34:
Saka krijgt de overtreding mee , terecht en krijgt als beloning een fluitconcert van de Chelsea fans. Heel apart.

Taylor is wel consequent met zijn kaarten. Volgens mijn dochter van 12 was hij partijdig :+
Hij is wel scheutig met kaarten :X
Niet partijdig maar gewoon echt echt echt heel slecht. Die man moet je lekker de League One laten fluiten ofzo niet de topwedstrijden

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Niet mijn woorden he. >:)

• JeroenNietDoen
12 minuten gespeeld, en vooral de grote Anthony Taylor show. Ik snap dat echte overtredingen bestraft mogen en moeten worden, maar kijk uit dat je deze kraker niet kapot fluit.

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:47:
12 minuten gespeeld, en vooral de grote Anthony Taylor show. Ik snap dat echte overtredingen bestraft mogen en moeten worden, maar kijk uit dat je deze kraker niet kapot fluit.
Hij is ook weer erg voor Chelsea aan het fluiten.

• toolkist
  • Niet online
Zou Timber nou geen geel krijgen omdat Fernandez net zat te zieken tegen hem bij die inworp?

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:59:
[...]

Hij is ook weer erg voor Chelsea aan het fluiten.
Valt ook wel mee. Hij spaart Timber net

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dit moet rood zijn. Hufterig.

• toolkist
  • Niet online
Eens kijken of de VAR wakker is als ie geel durft te geven

• Chelseamarre123
Pff dit is rood

• HollowGamer
  • Niet online
Nee, alleen bij ons.

Hij gaat er nog niet eens geel voor geven.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:06:
[...]

Nee, alleen bij ons.

Hij gaat er nog niet eens geel voor geven.
.....

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Var. Dan is er rood.

• HollowGamer
  • Niet online
Hoe kan je nog heel verbaasd kijken ook?

• Chelseamarre123
Oliedom, beste man op het veld maar gewoon te driest inkomen. Zonde voor de wedstrijd

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Respect voor deze beslissing.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:08:
Hoe kan je nog heel verbaasd kijken ook?
Ja echt he.

• HollowGamer
  • Niet online
Enzo mag je ook gewoon geel geven. Dat steeds bij de scheidsrechter staan, wordt je ook gek van.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:02

Vos

AFCA

Ik kan niet kijken, maar ik zie veel kaarten. Harde pot?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vos schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:12:
Valt op zich wel mee

• HollowGamer
  • Niet online
Vos schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:12:
Vooral Chelsea spelers die zich aanstellen. Caicedo komt als een gek in, en gaat dan doen alsof hij het slachtoffer was.

Er is geen enkele speler van Chelsea waar ik iets mee heb. Bij andere clubs heb ik dat wel.

• toolkist
  • Niet online
Ook dat aanstellen van Chelsea valt alles mee als je zonder Arsenal bril kijkt.

Scheids strooit links en rechts met kaarten, ziet vervolgens de 100% rode kaart als geel die door de VAR gecorrigeerd moet worden, en mist dan weer geel voor Timber en Hincapie.

• Chelseamarre123
Hopelijk blesseert Taylor zich tijdens de rust en kan de 4de scheids overnemen. Elke keer wat met hem als die Chelsea fluit.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelsea spelers zijn wel druk bezig met overdrijven om gele of rode aan te naaien.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:20
Hoppa, precies op tijd gewitched van F1 naar de London Derby :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bossie schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:41:
Hoppa, precies op tijd gewitched van F1 naar de London Derby :)
Ik ook, getimed voor de goal.

Wat is "gewitched", heb je een priveheks? :+

En ik schakelde even terug naar F1, terug naar voetbal en de 1-1. Ik moet vaker switchen.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 30-11-2025 18:52 ]

• Vos

Vos

AFCA

Als ik de statistieken zie is Arsenal maar matig.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het is wel pover zeg. Man meer en je merkt er niets van.

• HollowGamer
  • Niet online
Het blijft gek dat je hier dan +4 ziet, en gisteren bij Liverpool was het +10.

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:23:
Oef, taai weekend voor Slot. Op Zaterdag en Zondag spelen.... ;)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Prima resultaat.

• Vos

Vos

AFCA

HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:23:
En ondanks onderbrekingen bij precies 94 affluiten.

• JeroenNietDoen
En klaar. 1 - 1. Verdiende uitslag wat mij betreft.

• Vos

Vos

AFCA

Vooraf ja, niet tegen zo lang 10 man.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vos schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:27:
[...]

Ach united verloor tegen tien man. Zegt me niet zoveel.

• Vos

Vos

AFCA

Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:33:
[...]

Ach united verloor tegen tien man. Zegt me niet zoveel.
Ik vergelijk Arsenal niet met Utd ;).

• Exactor it
Vos schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:37:
[...]

Ik vergelijk Arsenal niet met Utd ;).
Uiteraard niet. United won van Chelsea.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vos schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:27:
[...]

Ja dit was wel echt buitengewoon pover moet ik zeggen, maar tegen deze circusartiesten moet je maar pakken wat je pakken kan. Gelijkspel had ik vooraf ook voor getekend dus tsja..

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:08

Quad

Doof

gambieter schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:57:
[...]

Ik lees overal dat hij een gokverleden heeft, dus dan zou je er niet raar van opkijken ook.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Chelseamarre123
Voor beide ploegen, al kan ik me wel inbeelden dat Arsenal supporters licht ontevreden zijn omdat ze eigenlijk nooit echt doorgedrukt hebben tegen 10 man.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Exactor it schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:43:
[...]

Uiteraard niet. United won van Chelsea.
Beetje simpele redenatie. Straks ga je me vertellen dat daardoor United de echte 'wereldkampioen' is.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelseamarre123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:03:
[...]

Voor beide ploegen, al kan ik me wel inbeelden dat Arsenal supporters licht ontevreden zijn omdat ze eigenlijk nooit echt doorgedrukt hebben tegen 10 man.
Valt wel mee. In onze groep werd al wel gesproken over een nederlaag vooraf.

Kan je me trouwens vertellen waarom de Chelsea-fans Madueke constant uitfloten? Wat heeft hij ze misdaan? Of is het gewoon opportunisme?

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 30-11-2025 20:09 ]

• Exactor it
Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:08:
[...]

Beetje simpele redenatie. Straks ga je me vertellen dat daardoor United de echte 'wereldkampioen' is.
Wat een rare reactie. Misschien even de emoties laten zakken.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Exactor it schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:11:
[...]

Wat een rare reactie. Misschien even de emoties laten zakken.
Wat probeer je nu te ontlokken? Ben juist blij met dit resultaat?
Ik zit behoorlijk in het groen op de emotieschaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 30-11-2025 21:09 ]

• Chelseamarre123
Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:09:
[...]

Valt wel mee. In onze groep werd al wel gesproken over een nederlaag vooraf.

Kan je me trouwens vertellen waarom de Chelsea-fans Madueke constant uitfloten? Wat heeft hij ze misdaan? Of is het gewoon opportunisme?
Logisch, zijn rechtstreekse overstap. En hij lag ook nooit goed bij de fans. Atlijd zeuren en vooral toen die een penalty ging opeisen en ruzie begon te maken hielp niet.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelseamarre123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:13:
[...]

Logisch, zijn rechtstreekse overstap. En hij lag ook nooit goed bij de fans. Atlijd zeuren en vooral toen die een penalty ging opeisen en ruzie begon te maken hielp niet.
Okay thanks. Die historie kende ik niet.

• Chelseamarre123
Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:13:
[...]

Okay thanks. Die historie kende ik niet.
Achteraf kan je je ook afvragen wie die transfer forceerde. Ik kan best geloven dat ze hem bij Chelsea ook weg wouden voor zijn gedrag en dat die eigenlijk niet voldeed + ze wisten al dat Estevao kwam.
En als dan Arsenal het bedrag neerlegt kan die moeilijk weigeren ondanks dat het een rivaal is.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelseamarre123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:17:
[...]

Achteraf kan je je ook afvragen wie die transfer forceerde.
Herinner me van de zomer dat de discussie ging tussen Eze en Madueke en ik kreeg de indruk dat vooral Madueke uit de koker van Arteta kwam. En dat de fans niet onder de indruk waren. Maar goed, tot zover niet ontevreden over hem.

• Chelseamarre123
Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:26:
[...]

Herinner me van de zomer dat de discussie ging tussen Eze en Madueke en ik kreeg de indruk dat vooral Madueke uit de koker van Arteta kwam. En dat de fans niet onder de indruk waren. Maar goed, tot zover niet ontevreden over hem.
Nee klopt, van wat ik hem dit seizoen gezien heb doet die het inderdaad goed en speelt die meer voor het team dan voor Chelsea. Toen was die veel meer egoistischer en wou hij de man op rechts zijn. Bij Arsenal zullen bij zijn komst wel duidelijke afspraken gemaakt zijn dat hij een wisselspeler is na Saka.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik volg een tekenaar die na een wedstrijd altijd zijn' poorly drawn' mening geeft over de wedstrijd. Ik vond deze wel aardig gelukt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t4V5ZoEsLRJKz-xqnguINvKEfsA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZcWK0TvrVinbUOmk3MIRCRTl.png?f=user_large

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:13:
[...]
Enerzijds begreep ik wel waarom ze hem uitfluiten, vanwege de rechtstreekse overstap, maar anderzijds denk ik dan van, maar fans wilden ook van hem af.

De afgelopen jaren zijn er vaker Chelsea spelers naar Arsenal gegaan, dan werd erover gegrapt over secret Chelsea agents, afdankertjes etc. Zou in het geval van Madueke het dan misschien toch een beetje zijn dat men wel de potentie van hem zag? Of wellicht omdat hij het bij Arsenal eigenlijk erg goed doet?

Ook Arsenal fans waren erg sceptisch, ik zelf ook, maar erg blij met hoe die het doet. In tegendeel, ik vind het soms een verademing t.o.v. Saka. Dat klinkt wat vreemd want Saka is een erg goede speler, en toch ben ik vaak kritisch op Saka. Ter irritatie van een o.a. @Gunner in onze Arsenal whatsappgroep :+

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:26:
[...]

Herinner me van de zomer dat de discussie ging tussen Eze en Madueke en ik kreeg de indruk dat vooral Madueke uit de koker van Arteta kwam.
Beide. Madueke zal al in beeld geweest zijn op basis van potentie en stats etc.

Eze stond op het punt die transfer naar spurs te maken en heeft toen persoonlijk Arteta gebeld en de vraag gesteld of er geen mogelijkheid was dat hij naar Arsenal kon komen. Dat had alles te maken met dat Eze fan van de club is, zijn familie dat is, hij heeft de jeugd doorlopen. Het is/was zijn droom om voor die club te gaan spelen. Schijnbaar die dedication heeft Arteta er toe doen besluiten intern die transfer te bespreken.

Dat is de romantische omschrijving. En hoewel dat telefoontje wel echt gebeurd is, realistisch gezien zal Arsenal vast wel naar Eze gekeken hebben, maar daar lag niet zozeer de prioriteit toen de transferwindow openging. Er moest een spits komen, en onze 1ste en 2de keus waren veel duurder wat een aanzienlijke impact gehad zou hebben op de uitgave. Maar er is voor Gyokeres gekozen en dat zal ruimte gegeven hebben waardoor een Eze toch mogelijk was. En daarbovenop dat Odegaard geblesseerd raakte.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JeroenNietDoen schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:50:

Besides, we spelen strakjes spurs > bayern > Chelsea, in 1 week. Das best taai en kunnen we zomaar punten verliezen.
@JeroenNietDoen Valt achteraf toch wel mee ;)
2x winst, 1 gelijkspel, dus maar 2 punten verloren.

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op maandag 1 december 2025 @ 05:44:
[...]

Enerzijds begreep ik wel waarom ze hem uitfluiten, vanwege de rechtstreekse overstap, maar anderzijds denk ik dan van, maar fans wilden ook van hem af.

De afgelopen jaren zijn er vaker Chelsea spelers naar Arsenal gegaan, dan werd erover gegrapt over secret Chelsea agents, afdankertjes etc. Zou in het geval van Madueke het dan misschien toch een beetje zijn dat men wel de potentie van hem zag? Of wellicht omdat hij het bij Arsenal eigenlijk erg goed doet?

Ook Arsenal fans waren erg sceptisch, ik zelf ook, maar erg blij met hoe die het doet. In tegendeel, ik vind het soms een verademing t.o.v. Saka. Dat klinkt wat vreemd want Saka is een erg goede speler, en toch ben ik vaak kritisch op Saka. Ter irritatie van een o.a. @Gunner in onze Arsenal whatsappgroep :+
Toen waren het echt afdankertjes die bij Chelsea niet speelden en op hun retour waren. (Sterling, Kepa, Jorginho, Willian, Luiz,Cech..) Die hebben zich ook nooit slecht uitgelaten tov Chelsea. Madueke en vooral een Havertz wel.

Maar sowieso vind ik het vaak sneu om een ex speler uit te fluiten. Havertz heeft ons een CL bezorgd dus herinner hem daarom en ga hem niet uitfluiten. Een Kante werd bijvoorbeeld elke wedstrijd tegen Leicester uitgefloten wat ik echt zo'n onzin vond. Net als Caicedo trouwens.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De zwakke prestaties van Raheem Sterling heeft zelfs impact gehad op de Pound Sterling :+

@Chelseamarre123 Jorginho speelde bij ons toch best verdienstelijk vond ik.

[ Voor 31% gewijzigd door Gunner op 01-12-2025 12:43 ]

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Chelseamarre123 schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:24:

Toen waren het echt afdankertjes die bij Chelsea niet speelden en op hun retour waren. (Cech..)
Zo, Petr Cech een afdankertje noemen :( (enig idee hoeveel prijzen hij heeft gewonnen :? )
Was in zijn tijd (1 v/d) beste keepers van Europa; de reden dat hij niet aan spelen toe kwam, was dat Courtois kwam.

• Chelseamarre123
JAN-B schreef op maandag 1 december 2025 @ 13:04:
[...]
Zo, Petr Cech een afdankertje noemen :( (enig idee hoeveel prijzen hij heeft gewonnen :? )
Was in zijn tijd (1 v/d) beste keepers van Europa; de reden dat hij niet aan spelen toe kwam, was dat Courtois kwam.
Misschien even goed lezen. Afdankers OF spelers op retour/niet spelen.
Cech was voorbijgestreefd door Courtois die toen al 1 van de beste keepers was ter wereld. Een aartsmoeilijke beslissing toen maar gewoon de juiste. Hij had al een jaar op de bank gezeten en was ook zo best niet meer als in zijn prime, hij werd een goedkope transfer naar Arsenal gegund voor bewezen diensten en omdat hij in Londen wou blijven wonen. Cech werd nooit uitgefloten, integendeel.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Chelseamarre123 schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:24:

Toen waren het echt afdankertjes die bij Chelsea niet speelden en op hun retour waren. (Sterling, Kepa, Jorginho, Willian, Luiz,Cech..)
@Chelseamarre123 Sorry, maar ik zie echt niet "OF" staan :?
ik lees: afdankertjes EN spelers op hun retour.

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 17:40:
[...]

@Chelseamarre123 Sorry, maar ik zie echt niet "OF" staan :?
ik lees: afdankertjes EN spelers op hun retour.
We waren wel blij met Jorinho. Hopelijk komt die nog terug bij ons als trainer/assistent.

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:55:
[...]

Misschien even goed lezen. Afdankers OF spelers op retour/niet spelen.
Cech was voorbijgestreefd door Courtois die toen al 1 van de beste keepers was ter wereld. Een aartsmoeilijke beslissing toen maar gewoon de juiste. Hij had al een jaar op de bank gezeten en was ook zo best niet meer als in zijn prime, hij werd een goedkope transfer naar Arsenal gegund voor bewezen diensten en omdat hij in Londen wou blijven wonen. Cech werd nooit uitgefloten, integendeel.
Ik snapt nog steeds niet de helft van deze transfers. Cech ging ook snel weg bij ons, en vond hem ook geen kwaliteit boost voor Arsenal toen hij wel keepte.

Ben nu Spurs aan het kijken, geen idee wat daar precies het spelplan van is?

• Exactor it
Come on Fulham!

4-5 inmiddels

[ Voor 36% gewijzigd door Exactor it op 02-12-2025 22:15 ]

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 21:53:
[...]

Ik snapt nog steeds niet de helft van deze transfers. Cech ging ook snel weg bij ons, en vond hem ook geen kwaliteit boost voor Arsenal toen hij wel keepte.

Ben nu Spurs aan het kijken, geen idee wat daar precies het spelplan van is?
Je zou beter Fulham City kijken, 4-5 momenteel. Wat gebeurd daar allemaal

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kom op Fulham :D

• HollowGamer
  • Niet online
Hoe speelde Tete?

Toch wel bijzonder dat Ake helemaal niet meer speelt. Gelukkig hebben we andere op zijn positie.
Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken