[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 99 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:52
Laatst bij Voetbalpraat of Dit was het weekend ofzo op ESPN over de gemiddelde lengte van Ajax spelers. Schijnt het kleinste elftal te zijn. Gemiddeld 1,5m of zoiets. Ziet er echt niet uit, echt verschrikkelijk vind ik dat zo'n dwergenteam. Lijken wel B'tjes shirtje maat 128. Is dat goedkoper ofzo een kortere speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 18:32
ph4ge schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:46:
[...]

Mee eens, maar de aanval was juist wel een prioriteit en daar is ook het meeste geld uitgegeven. Bovendien had je Paixao niet hoeven verkopen, want dat geld is opgegaan aan een vervanger en reserve spits die niet voldoen. Ook waren ze weer te laat waardoor je de CL misgelopen bent.

Dus al met al goed maar verre van perfect.
Geen idee hoe je daar bij komt. Paixao heeft 35 miljoen opgeleverd. Borges en Tengstedt hebben de helft daarvan gekost.
Feyenoord, of beter gezegd een Nederlandse club, is niet in de positie om zulke bedragen af te wijzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:52
Twente - Ajax
Feyenoord - PSV
AZ - Utrecht

Prima zondag denk ik zo! Kan echt alle kanten op vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
chim0 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 02:25:
Laatst bij Voetbalpraat of Dit was het weekend ofzo op ESPN over de gemiddelde lengte van Ajax spelers. Schijnt het kleinste elftal te zijn. Gemiddeld 1,5m of zoiets. Ziet er echt niet uit, echt verschrikkelijk vind ik dat zo'n dwergenteam. Lijken wel B'tjes shirtje maat 128. Is dat goedkoper ofzo een kortere speler?
Geeft het niveau van ESPN wel aan hè? Misschien dachten ze zo de nieuwe Messi te vinden? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Lekkerboeie86 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 08:30:
Twente - Ajax
Feyenoord - PSV
AZ - Utrecht

Prima zondag denk ik zo! Kan echt alle kanten op vandaag.
El Classico om 16:15 ;)
Gonadan schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 08:31:
[...]

Geeft het niveau van ESPN wel aan hè? Misschien dachten ze zo de nieuwe Messi te vinden? ;)
Haha ja misschien. Moro > Messi zit er niet ver vandaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ook nog!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34
Voor de Ajacieden die Brobbey missen...
In the premier League wint Sunderland, waar Brobbey inviel, bij Chelsea. Geertruida had een lange bal op Brobbey, Brobbey wacht en levert de assist voor het winnende doelpunt.
Leuk voor Brobbey.

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 26-10-2025 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 08:56:
Voor de Ajacieden die Brobbey missen...
In the premier League wint Sunderland, waar Brobbey inviel, bij Chelsea. Geertruida had een lange bal op Brobbey, Brobbey wacht en levert de assist voor het winnende doelpunt.
Leuk voor Brobbey.
Je post veranderde steeds een beetje. :D

Die huidige laatste zin dekt de lading wel denk ik. _O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Laatste werkdag van Sjonnie, heb er zin in :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Wat een heer-lijke zondag weer! Rustig beginnen met Twente-Ajax, alle riemen los voor Feyenoord-PSV, hopelijk lekker nagenieten met El Clasico en als desert de GP van Mexico. Zin in!

Veel plezier allen.

Ik zou trouwens tekenen voor een gelijkspelletje in De Kuip vanmiddag. Blijf erbij dat het verschil in rusttijd en voorbereiding behoorlijk nadelig is voor Feyenoord, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Han schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 09:17:
Laatste werkdag van Sjonnie, heb er zin in :)
Maandagochtend is inderdaad wel een ideaal moment om de zak te krijgen ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Hoop wel dat Feyenoord wint vandaag. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:35
DutchOwnage schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 09:19:

Ik zou trouwens tekenen voor een gelijkspelletje in De Kuip vanmiddag. Blijf erbij dat het verschil in rusttijd en voorbereiding behoorlijk nadelig is voor Feyenoord, maar goed.
Nou ik ook. Ik hoop op een overwinning maar heb er geen vertrouwen in. Feyenoord is nog zo wisselend en in een wedstrijd met waarschijnlijk een hoge intensiteit 90 minuten lang zijn die twee extra dagen rust een enorm voordeel voor PSV.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het indekken is begonnen. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
We blijven bescheiden. We zijn de show van dinsdag nog niet vergeten. 2-2 en een spannende wedstrijd kan ik prima mee leven! Kampioen worden we tegen de kleintjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:14
Zelfde elf als tegen Chelsea, wat opzich ook wel logisch is.

Opstelling Ajax:
Pasveer; Rosa, Sutalo, Itakura, Baas; Taylor, McConnell, Gloukh; Moro, Weghorst, Godts.

Wissels Ajax:
Jaros, Heerkens, Gaaei, Wijndal, Regeer, Edvardsen, Klaassen, Mokio, Fitz-Jim, Bouwman, Alders, Bounida.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ArSeUNdQlBeC9-GAnO0jtekfTo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8tbnLIJjC15hJsfR2WRbcqKN.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:28:

Opstelling Ajax:
Pasveer; Rosa, Sutalo, Itakura, Baas; Taylor, McConnell, Gloukh; Moro, Weghorst, Godts.

Wissels Ajax:
Jaros, Heerkens, Gaaei, Wijndal, Regeer, Edvardsen, Klaassen, Mokio, Fitz-Jim, Bouwman, Alders, Bounida.

[Afbeelding]
Kijken of ze het nu langer dan een kwartier kunnen laten zien. Al moeten we niet doen alsof dat kwartier wél zo geweldig was, want richting de 16 van Chelsea was het gewoon afgelopen, die keken ook een beetje de kat uit de boom.
Ik hoop ernaast te zitten maar ik heb het gevoel dat Twente maar even hoeft af te wachten en dan komen de kansen vanzelf. De opstelling en tactiek kan je wel aanpassen, maar dat is nog niet even in één of twee wedstrijden gefixt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:28:
Vraag me wel af wat het plan is voor de toekomst van de doelverdediger bij Ajax. Jaros is natuurlijk maar een huurspeler maar inmiddels voorbij gestreeft door Pasveer. Pasveer heeft niet het eeuwige leven en dan kan je of de jeugdspeler doorschuiven ( met gemiddeld twee doelpunten tegen per wedstrijd in de KKD ) of weer investeren in een doelverdediger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 13:20
Napo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:51:
[...]

Vraag me wel af wat het plan is voor de toekomst van de doelverdediger bij Ajax. Jaros is natuurlijk maar een huurspeler maar inmiddels voorbij gestreeft door Pasveer. Pasveer heeft niet het eeuwige leven en dan kan je of de jeugdspeler doorschuiven ( met gemiddeld twee doelpunten tegen per wedstrijd in de KKD ) of weer investeren in een doelverdediger
Het vervelende is vooral dat Pasveer de enige is die lijkt te communiceren met zijn verdediging, of er juist toe in staat is. Alle overige doelmannen (Rulli, Jaros, Ramaj) konden zich of niet verstaanbaar maken of wilden dat niet. Juist Pasveer is constant aan het corrigeren en de verdediging neer aan het zetten. Vroeg zelfs vorig seizoen Gaaei en Sutalo of ze er niet gek van werden. "Jawel" zegt Sutalo dan "maar het helpt ook, dus ga maar door" >:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-10 19:15
Lol, Heitinga onderbreekt het interview over de wedstrijd om zijn ongemak rond het ESPN artikel te uiten en als er dan reactie vanuit Willaert komt meteen te zeggen dat hij het alleen over de wedstrijd wil hebben |:( . Man jij begint er zelf over... dan is het toch niet gek dat de journalist er iets over wil zeggen of vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:51:
Pasveer staat er puur omdat de verdediging niet in staat is zichzelf te organiseren. Niet zo gek als je Baas uit het centrum haalt en verwacht dat Sutalo of Itakura dat wel even doen.
Initieel wilde Sjon graag vol gas aanvallen, en dan werkt een Jaros prima. De verdedigers zijn dan toch veel te ver weg om te coachen. Maar nu lijkt het erop dat ze toch wat behoudender gaan spelen (eindelijk) en dan kan je Pasveer goed gebruiken.

Beiden zijn echter hoe dan ook geen keepers voor de toekomst, tenzij je de illusie hebt dat Jaros zijn contract laat aflopen en bij Ajax gaat tekenen. Achteraf is het makkelijk natuurlijk, maar als je nu terug kijkt vraag je je af waarom Jaros überhaupt gehaald is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:01
Pompi schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:59:
Lol, Heitinga onderbreekt het interview over de wedstrijd om zijn ongemak rond het ESPN artikel te uiten en als er dan reactie vanuit Willaert komt meteen te zeggen dat hij het alleen over de wedstrijd wil hebben |:( . Man jij begint er zelf over... dan is het toch niet gek dat de journalist er iets over wil zeggen of vragen.
Opmerkelijk interview. Aan de andere kant, hij zegt dat hij er alleen staat omdat het contractueel moet, maar wil er verder niet dieper op in gaan.

In het artikel staan ook wel vreemde dingen. Bijv. dat Gloukh hardop heeft afgevraagd of hij niet met de Ajax jeugd meetraint ipv Ajax 1. Ik geloof er weinig van dat zoiets serieus gemeend word of gezegd is. En als het gezegd is dan puur om de boel op scherp te zetten binnen de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ambianz schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:05:
In het artikel staan ook wel vreemde dingen. Bijv. dat Gloukh hardop heeft afgevraagd of hij niet met de Ajax jeugd meetraint ipv Ajax 1. Ik geloof er weinig van dat zoiets serieus gemeend word of gezegd is. En als het gezegd is dan puur om de boel op scherp te zetten binnen de groep.
ESPN is qua journalistiek niveau zo mogelijk nog lager dan de T, daar moet je echt niet te veel waarde aan hechten of er op zijn minst een pallet zout bij nemen.

Zelfs een Mike Verweij had al aangegeven dat hij de 'informatie' waar ESPN nu alles op baseerd al eerder gehoord had maar het terzijde heeft geschoven omdat het allemaal te wankel is en geen bevestiging te krijgen is. Nou als zelfs een sensatiezoeker als hij er zo in staat dan zegt dat wel wat. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:55
Iedereen lijkt bezig te zijn met de nummer 5, maar nog gedachten over de nr 1 en 2 vanmiddag?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ambianz schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:05:
[...]

Opmerkelijk interview. Aan de andere kant, hij zegt dat hij er alleen staat omdat het contractueel moet, maar wil er verder niet dieper op in gaan.
Doe dat dan lekker in de persco na de wedstrijd of bijvoorbeeld als er gister er 1 was dan. Maar iedereen snapt dat als je er zelf over begint dat er reactie komt, dus bijt even op je tong en begin er dan op goede manier over.
Ook als je echt statement wou maken rondom contactueel, had je gewoon alle vragen met ja of nee of geen commentaar beantwoord en verder niks zeggen. Dan had je er later op terug kunnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

OcGuru

Giulietta Qv

Aan t trainingspakkie ligt het iig niet :P :+

Bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:01
Pompi schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:11:
[...]

Doe dat dan lekker in de persco na de wedstrijd of bijvoorbeeld als er gister er 1 was dan. Maar iedereen snapt dat als je er zelf over begint dat er reactie komt, dus bijt even op je tong en begin er dan op goede manier over.
Ook als je echt statement wou maken rondom contactueel, had je gewoon alle vragen met ja of nee of geen commentaar beantwoord en verder niks zeggen. Dan had je er later op terug kunnen komen.
Helemaal eens hoor! Dit zorgt er alleen maar voor dat de nadruk er nog voor de wedstrijd op ligt. Je ziet gewoon dat het John ook veel doet en nu het uitgesproken is nog meer, en dus nog minder focus op de wedstrijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:10
Hup ajax, enne Liverpool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
carpebios schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:08:
Iedereen lijkt bezig te zijn met de nummer 5, maar nog gedachten over de nr 1 en 2 vanmiddag?
Nee, die doen er toch niet toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Gonadan schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:34:
[...]

Kijken of ze het nu langer dan een kwartier kunnen laten zien. Al moeten we niet doen alsof dat kwartier wél zo geweldig was, want richting de 16 van Chelsea was het gewoon afgelopen, die keken ook een beetje de kat uit de boom.
Ik hoop ernaast te zitten maar ik heb het gevoel dat Twente maar even hoeft af te wachten en dan komen de kansen vanzelf. De opstelling en tactiek kan je wel aanpassen, maar dat is nog niet even in één of twee wedstrijden gefixt.
Hier heb je helemaal gelijk in. Tegen een B-team van Chelsea wat totaal niet op elkaar ingespeeld is, is een kwartier leuk meevoetballen geen enkele graadmeter.
Na jaren van teleurstelling als het er echt om gaat ben ik realistisch en weinig hoopvol. Feyenoord heeft er een handje van om slecht te presteren als ze een gaatje kunnen slaan en ik vind PSV wat minder diep wegzakken in fases - maar dat kan ook komen doordat ik van PSV veel minder gezien heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:50
Ik ben bang voor een wonder van Enschede en dat we nog langer aan Sjohnnie vastzitten.
Ja we hebben het alleen over wat echt belangrijk is ;) :+

[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 26-10-2025 12:19 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Hoppa, 1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
ephymerous schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:16:
Ik ben bang voor een wonder van Enschede en dat we nog langer aan Sjohnnie vastzitten.

[...]

Ja we hebben het alleen over wat echt belangrijk is ;) :+
Zoals dit mooie doelpunt!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Geen al te beste start AJax :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
3 minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Haha weer een hoekschop en Pasveer ziet er slecht uit zeg.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:18

Player1S

Probably out in the dark

Hoppa

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Normaal percentage scoren uit een corner geloof ik 3%. Tegen Ajax is dat denk ik het tienvoudige. Bizar zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:45
Alles beter dan 3-0 is een mentale overwinning voor Heitinga.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
ephymerous schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:21:
Haha weer een hoekschop en Pasveer ziet er slecht uit zeg.
Gelukkig met al zijn ervaring wel goed neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Is Peereboom dan toch nog niet van de standaardsituaties afgehaald :+ want wie heeft deze defensieve opstelling bij corners bedacht?!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Ik gun het Twente dat ze Heitinga het laatste zetje gaan geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 19:01
Lekker gedekt Sutalo. Je staat 50 cm van hem af, dan dek je hem toch?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Hahaha uitgerekend Hlynsson :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bijna de 2-0

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bXs9W3tpvvJd2kHv1jcD61pipk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u5ec2LSg1zLr0bASeySWNX5j.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18:12
Megupe schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:21:
Normaal percentage scoren uit een corner geloof ik 3%. Tegen Ajax is dat denk ik het tienvoudige. Bizar zeg
Tegenwoordig kun je beter een hoekschop dan een pingel mee krijgen tegen Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Zo, hoorde ik daar nou heel luid het Ajax uitvak boven alles uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:20

gws24

Thinking is hard!

Elke speler die bij Ajax weggaat wordt meteen 10 keer beter :+

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
Doet Ajax überhaupt wel mee? Of zitten ze nog in de bus?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
Megupe schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:21:
[...]

Gelukkig met al zijn ervaring wel goed neergezet.
Haha en Sjohnnie heeft waarschijnlijk “drie goede eerste minuten gezien” :o
Trishul schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:25:
De supporters zijn de enige die dit seizoen een voldoende halen :)

[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 26-10-2025 12:28 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Trishul schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:25:
Zou kunnen, was van de week ook al. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 08:21
De scheids ook al bijna een kwartier foutloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
Dat had de 2-0 wel mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

cheiron schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:23:
Lekker gedekt Sutalo. Je staat 50 cm van hem af, dan dek je hem toch?
Sutalo stond op de lijn, het was Taylor die zijn man vrij liet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
Ja dan was het meteen klaar geweest. Ajax sowieso nog niet aan de bal gezien. Twente op alle fronten beter tot nu toe. Gloukh ook weer lekker dom balverlies op eigen helft net omdat er even fel doorgejaagd wordt.

En dit had dan ook de 2-0 moeten/kunnen zijn. Als Twente wat effectiever was speelde je nu al een verloren wedstrijd. Eerder het gevoel dat dit een enorme overwinning voor Twente kan worden dan reden om aan te nemen dat Ajax beter in de wedstrijd gaat komen.

[ Voor 21% gewijzigd door donleone83 op 26-10-2025 12:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:08
gws24 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:25:
[...]
Elke speler die bij Ajax weggaat wordt meteen 10 keer beter :+
En dan koopt Ajax ze terug en zijn ze weer middelmatig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:30:
Sutalo stond op de lijn, het was Taylor die zijn man vrij liet.
Het zal eens niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nee, oninteressante clubs. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
Het lijkt weer helemaal nergens op bij Ajax. Geen enkele lijn in het spel, 0 individuele acties, 0 intensiteit.

Ik geloof echt niet dat dit een team is dat wil laten zien dat ze achter de trainer staan

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Lange ballen “opbouw” naar Weghorst. Totaal onmachtig dit Ajax.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ephymerous schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:35:
Dat is gewoon Engels voetbal, heeft hij bij Liverpool geleerd. Schijnt veel beter te werken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wat ziet ie er toch vreselijk stoer uit he, die Weghorst met z'n niet te missen pleister op z'n voorhoofd. Een echte gladiator is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Het is echt wachten op de 2-0

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
Tijdje geen Ajax gekeken, maar wel het commentaar op het altijd 1-op-1 spelen gelezen. Maar als je nu kijkt naar hoe Ajax staat als Twente de bal heeft zie je dat ze volledig vanuit een vorm verdedigen waardoor alle Twente spelers tussen de spelers en de lijnen in compleet vrij staan en zonder druk. Heitinga is dus beetje van ene uiterste naar andere uiterste gegaan en uitersten geven meestal niet werkende resultaten, laat wel zien dat hij geen groot tactisch brein is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:35:
Visionair Heitinga heeft dat gekopieerd van Guardiola en Arteta, die dat de laatste tijd ook steeds vaker doen ;)
Heeft onlangs een heel artikel over gestaan op de BBC sport website.
Had ermee te maken dat teveel teams nu goed zijn in het vastzetten van de opbouw, dus proberen ze dat weer te counteren en een lange bal op de spits is daar de oplossing voor.

linkje: https://www.bbc.com/sport/football/articles/cvg00wx7j42o

[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 26-10-2025 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dit lijkt weer zo’n wedstrijd te worden waar Twente voldoende kansen krijgt om 5-0 of meer te winnen maar verzuimt te scoren en op het laatst de deksel op de neus gaat krijgen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:53
cheiron schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:34:
Het lijkt weer helemaal nergens op bij Ajax. Geen enkele lijn in het spel, 0 individuele acties, 0 intensiteit.

Ik geloof echt niet dat dit een team is dat wil laten zien dat ze achter de trainer staan
Je kan het ook herkenbaar spel noemen. Dat komt minder pijnlijk binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
cheiron schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:34:

Dat is eigenlijk al zo sinds Heitinga zowel Moro als Oscar publiekelijk voor de bus gooide.
Je ziet geen plan en zelfvertrouwen, precies dezelfde situatie toen Farioli het overnam van van 't Schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
Dat had de 3-0 moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
Dat constante wijzen ook van welke man moet worden opgevangen. Maar niemand reageert op elkaar en zo lopen er constant 2/3 van Twente vrij. Echt waanzin deze instelling/uitvoering.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
De "kwaliteiten" van de Ajax speler selectie worden weer eens angstvallig blootgelegd tegen een subtopper hoe slecht het allemaal is.
Tactisch slecht, energie en inspiratieloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
3-1, die van Rosa had ook moeten zitten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:20

gws24

Thinking is hard!

Net zoals tegen Chelsea vraag ik mij af of die McConnell wel meedoet.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
toolkist schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:37:
[...]

Visionair Heitinga heeft dat gekopieerd van Guardiola en Arteta, die dat de laatste tijd ook steeds vaker doen ;)
Heeft onlangs een heel artikel over gestaan op de BBC sport website.
Had ermee te maken dat teveel teams nu goed zijn in het vastzetten van de opbouw, dus proberen ze dat weer te counteren en een lange bal op de spits is daar de oplossing voor.

linkje: https://www.bbc.com/sport/football/articles/cvg00wx7j42o
Dank voor het delen, interessant leesvoer :)

Dat werkt natuurlijk alleen met een keeper die een goede pass kan geven, een aanvaller die kan aannemen en een middenveld dat aansluit. Ik zie uitdagingen :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
Wyke schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:41:
[...]

3-1, die van Rosa had ook moeten zitten :)
Okee, dat is waar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
3 of 4 -0 had het spelbeeld beter weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:00

Grudgie

PSN: Grudgie7

Het is voor Ajax hopen dat het geen 5-0 wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dat het nog maar 1-0 staat is meer Twente zelf aan te rekenen dan Ajax :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ajax heeft mazzel dat Twente zo slordig is.

Wat @Player1S dus ook net zegt.

[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 26-10-2025 12:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Opdracht van Heitiga vandaag: zoveel mogelijk afstand houden tot de Twente spelers, dan raken ze misschien in de war van zoveel ruimte gna gna gna

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
gws24 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:41:
Net zoals tegen Chelsea vraag ik mij af of die McConnell wel meedoet.
Dit had ik tegen Chelsea ook ja. Niet gezien die jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
Misschien kan Heitinga nog het balbezit noemen.. Maar dan moeten ze daar ook aan gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
ParaDroid2 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:49:
Misschien kan Heitinga nog het balbezit noemen.. Maar dan moeten ze daar ook aan gaan werken.
Is nu 71/29

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Grudgie schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:46:
Het is voor Ajax hopen dat het geen 5-0 wordt.
Ik hoop juist op 5-0 dan kunnen ze Heitinga niet meer laten zitten,Hoewel....

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zet in op 1-1 bij rust. Twente is veel te slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Zijn er hier overigens nog steeds mensen die vinden dat Sutalo die 20 miljoen + waard was? Die jongen kan met ruimte in zijn rug niets en staat continu lucht te dekken.

Twente gaat hier helaas het deksel op de spreekwoordelijke neus krijgen als ze niet snel die tweede maken.

[ Voor 24% gewijzigd door donleone83 op 26-10-2025 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
Ja, ik bedoelde juist dat dat vroeger altijd het ding was na een kansloze nederlaag, aangeven dat het best lekker ging want je had meer balbezit. Hoewel Ajax er langzaam wel wat beter in komt (ook omdat Twente ze in leven heeft gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Twente speelt als PSV in de 1ste helft tegen Napoli. Wat een kansen zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Twente… echt al 7 doelpunten moeten maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
carpebios schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:53:
Nou, ik vindt Twente maar matig als ik eerlijk ben.Ajax legt ze geen strobreed in de weg en dan nog maar 1-0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
sNielz123 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:56:
Twente… echt al 7 doelpunt moeten maken
Inmiddels al iets van 15 schoten. 2 op doel geloof ik. Ongelooflijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
donleone83 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:53:
Zijn er hier overigens nog steeds mensen die vinden dat Sutalo die 20 miljoen + waard was? Die jongen kan met ruimte in zijn rug niets en staat continu lucht te dekken.
Ik denk dat hij in Italie of een meer compact spelende ploeg het veel beter zou doen. Net als dat soms spelers het hier in NL het goed doen en in buitenland totaal niet, heeft de competitie of de teamopstelling wel redelijk wat invloed op hoe goed een speler is of oogt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
DutchOwnage schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:57:
[...]

Nou, ik vindt Twente maar matig als ik eerlijk ben.Ajax legt ze geen strobreed in de weg en dan nog maar 1-0.
Ik bedoelde niet als PSV in z'n geheel, maar qua kansen afmaken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ephymerous
d-vine schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:41:
De "kwaliteiten" van de Ajax speler selectie worden weer eens angstvallig blootgelegd tegen een subtopper hoe slecht het allemaal is.
Tactisch slecht, energie en inspiratieloos
donleone83 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:53:
Het is echt onterecht om nu individuele spelers uit te lichten. Het klopt tactisch van geen kant, het zelfvertrouwen is beneden het nulpunt en dat al maanden lang. De technische staf is hiervoor verantwoordelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door ephymerous op 26-10-2025 13:00 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dan maar hopen op de oude voetbalwetten, maakt m'n pooltje nog een kans. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Pompi schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:57:
[...]

Ik denk dat hij in Italie of een meer compact spelende ploeg het veel beter zou doen. Net als dat soms spelers het hier in NL het goed doen en in buitenland totaal niet, heeft de competitie of de teamopstelling wel redelijk wat invloed op hoe goed een speler is of oogt
Eens hoor. Maar dan is hij verkeerd gescout toch en is er sowieso veel te veel voor betaald. Voor zo’n bedrag mag je iemand verwachten die het niveau van de hele ploeg omhoog trekt en een zekerheidje is. Ik zie hem continu door de mand vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
carpebios schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 12:53:
ik heb PSV niet gezien en het is sowieso altijd een beetje kip-ei verhaal of Ajax nu zo slecht is dankzij Twente of Twente nou zo goed dankzij Ajax. maar gezien de rest van het seizoen van Ajax ga ik toch voor het laatste. Ajax speelt echt zo belachelijk slecht. Ballen worden netjes bij rood ingeleverd. Twente spelers hebben voor het laatste zoveel ruimte gehad in een wedstrijd met hun kinderen op het pleintje. Vrij doortocht richting de 16 en soms nog verder. Ze zijn erg slordig in de afronding,het had al bijna dubbele cijfers kunnen zijn.
Ik vrees dat Kroes zijn ongelijk met Heitinga echter ook na vandaag weer niet gaat toegeven :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
Ajax heeft ook al jaren hele matige rechtsbacks.. Rensch, Sanchez, Gaaei, Rosa. Zouden allemaal niet opvallen bij een Heerenveen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
Heitinga kan bewijzen dat hij echt zo'n "echte Ajacied" is, door zelf op te stappen
Pagina: 1 ... 99 ... 105 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken