Je mist wel Timber. Die slingert de boel toch wat meer aanDutchOwnage schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:21:
[...]
Kan aan mij liggen maar Feyenoord oogt niet zo scherp.
Lijkt wel vaker zo maar is lastig te zien bij hemHarribo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:25:
Hwang stond te slapen dacht ik
Het is allemaal te voorspelbaar en te traag.
Ze laten die Grieken echt veel te makkelijk voetballen.
Hahahaha, Feyenoord beukt die man in z'n rug. Publiek boos!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die hoeven eigenlijk niks te doen, Feyenoord is onscherp en onzorgvuldig en laat alle ruimte voor eenvoudige counters. Geen idee wat er met ze aan de hand is.DutchOwnage schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:26:
Ze laten die Grieken echt veel te makkelijk voetballen.
Ze spelen Priske bal. 3-4-3. Read steeds op middenveld maar daardoor worden de Grieken steeds gevaarlijk.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Met de hoofd al bij zondag. Er zit echt geen beleving of inzet in het elftal.floriz87 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:28:
[...]
Die hoeven eigenlijk niks te doen, Feyenoord is onscherp en onzorgvuldig en laat alle ruimte voor eenvoudige counters. Geen idee wat er met ze aan de hand is.
Hwang lijkt met angst te spelen, Sliti komt niets voorbij en moussa raakt alles kwijt of loopt zich vast.
Nee dit wordt weer een geweldige avond zo, panathinaikos 1 keer langer aan de bal en ze gooien hem erin.
Verdedigend laten ze ook alles doorspelen.
Nee dit wordt weer een geweldige avond zo, panathinaikos 1 keer langer aan de bal en ze gooien hem erin.
Verdedigend laten ze ook alles doorspelen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Wat speelt Feyenoord slecht zeg. Te lang op hun nest gelegen ofzo.
Zo wat een goede sliding zeg! Perfect was dat.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Volgens RVP is dit een must win wedstrijd. Nou, het is te zien...BurnsMM schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:29:
[...]
Met de hoofd al bij zondag. Er zit echt geen beleving of inzet in het elftal.
Na die opstelling van het tweede elftal in die eerdere EL wedstrijd was dat ook wel het afgegeven signaal.DutchOwnage schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:31:
[...]
Volgens RVP is dit een must win wedstrijd. Nou, het is te zien...
Dan had v persie wellicht niet in die 1e pot met zijn 3e elftal moeten starten.DutchOwnage schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:31:
[...]
Feyenoord domineert, en dan die kutgoal tegen en ze zakken door de hoeven.....
Steijn legt nu al een aantal keer in 16 de bal niet goed neer voor een medespeler. Zonde
Wat een sfeer zeg, pffffff, je zal er zitten met een piep in je oor.
Let nou op met die scheids.
Steijn maar wisselen, die is bezig een taylortje te doen, is vaak te laat en nu raakt hij zijn tegenstander. Het gaat i.m.o. echt te snel voor hem.
Dan heeft hij dat niet echt kunnen overbrengen op de spelers. Die spelen echt of ze 4-0 voorstaan en weinig energie willen verspelen.DutchOwnage schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:31:
[...]
Ze hadden balbezit ja maar domineren vind ik echt niet waar. Het is al vanaf minuut 1 kut met peren.LZ86 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:33:
[...]
Dan had v persie wellicht niet in die 1e pot met zijn 3e elftal moeten starten.
Feyenoord domineert, en dan die kutgoal tegen en ze zakken door de hoeven.....
Geel voor bal meenemen!
Heeft het Feyenoord publiek je wat misdaan?carpebios schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:34:
Het is niet echt om aan te gluren.
Wat zijn ze echt aan het doen man.
Oke die tackle van Bos was gewoon de Bal maar Steijn kan gewoon echt niet mee met de snelheid. Moet het hebben van net goed (lees net niet buitenspel) staan en de bal erin werken. Maar daarmee staat hij ook Ueda in de weg.
Oke die tackle van Bos was gewoon de Bal maar Steijn kan gewoon echt niet mee met de snelheid. Moet het hebben van net goed (lees net niet buitenspel) staan en de bal erin werken. Maar daarmee staat hij ook Ueda in de weg.
Voorbeeld nemen aan de Adelaarshorst, prachtige beelden deze avond!carpebios schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:34:
Scheelt een stuk door afwezigheid van successupporters zoals bij de top3
Hij lijkt niet echt een duidelijke plek of rol te hebben, komt op mij altijd wat verloren over. Wel hard werkend verder, maar ja.LZ86 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:35:
Echt, die Steijn gaat steeds meer op een miskoop lijken.
Miskoop gaat mij nu wat te ver maar er wordt wel veel meer verwacht van hem dan dat hij steeds laat zienLZ86 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:35:
Feyenoord en succes supporter in 1 zin hahaMr.Jappe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:36:
[...]
Voorbeeld nemen aan de Adelaarshorst, prachtige beelden deze avond!
Scheelt een stuk door afwezigheid van successupporters zoals bij de top3
Tsja wie laat er dan ook een Duitse scheidsrechter een Nederlandse club fluiten. Sta je direct achterLZ86 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:35:
Wat een ontzettende kutscheids btw.
Jij vindt niet dat die meer zeuren en fluiten dan aanmoedigen?D-e-n schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:35:
[...]
Heeft het Feyenoord publiek je wat misdaan?
Dat gaf RvP indirect ook al aan vorige week. Als alle middenvelders fit zijn hoort Steijn te banken momenteel.Harribo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:37:
[...]
Miskoop gaat mij nu wat te ver maar er wordt wel veel meer verwacht van hem dan dat hij steeds laat zien
Ik vind dat jij zeurtcarpebios schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:38:
[...]
Jij vindt niet dat die meer zeuren en fluiten dan aanmoedigen?
Je ontwijkt het antwoord zo dat ik genoeg weet
Ik kijk een wedstrijd. Ik hou me niet bezig met het publiekcarpebios schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:39:
[...]
Je ontwijkt het antwoord zo dat ik genoeg weet
Hij is te traag.LZ86 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:35:
Dat Panathinaikos is ook een groene muur.
Valt niet mee
Valt niet mee
Pffff Steijn die moet hangen
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 23-10-2025 21:41 ]
Dit was een goede kans!Harribo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:41:
Dat Panathinaikos is ook een groene muur.
Valt niet mee
Wat een slappe hap bal zeg van Steijn.
Gekocht voor de doelpunten. Maar dit soort kansen mist ie vaak
Wat een kutbal. Andere kant lag helemaal open. Heb je de kans, doe je dat. Lekker Steijn.
Read speelt echt met angst. Wacht alles af en grijpt overal half in.
Mijn oma had die bal nog erin geschoten. Wat is dat nou Steijn. Slappe hap.
Weer op de bal gaan liggen!
Ze waaien wel snel omver he die Grieken. Jammer dat de scheids er zo in mee gaat.
Steijn wisselen, anders wordt het nog rood.
Ach ach ach echt hoor het is niet om aan te gluren dit
Het waait ook wel hardRubman schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:45:
Ze waaien wel snel omver he die Grieken. Jammer dat de scheids er zo in mee gaat.
Ben weer teruggegaan naar het SBS debat, dat is beter te pruimen dan dit.DutchOwnage schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:45:
Ach ach ach echt hoor het is niet om aan te gluren dit
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou ik denk dat ik met mijn beroerde half ijlende harses lekker met de rust mijn nest in ga. Want hier ga ik niet voor wakker blijven tegen wil en dank.
Het is wel klaar in Europa voor Feyenoord denk ik.
Zonde van mijn tijdhoevenpe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:46:
[...]
Ben weer teruggegaan naar het SBS debat, dat is beter te pruimen dan dit.
Geneuzel in een de ruimte.
Voetbal is veel belangrijker!
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 23-10-2025 21:48 ]
Hwang is ook zichzelf niet. Je gaat hier met 0-3 weggecounterd worden als je niet oppast.
Hahaha, BAM
Nog steeds?Rubman schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:47:
Nou ik denk dat ik met mijn beroerde half ijlende harses lekker met de rust mijn nest in ga. Want hier ga ik niet voor wakker blijven tegen wil en dank.
Haha pak aan gyros vreters
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ok, dat is wel lekker zo vlak voor rust.
Ach, twijfelde nog over Dilan. Na dit debat niet meer, wat een aanfluiting...Harribo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:47:
Zonde van mijn tijd
Geneuzel in een de ruimte.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Begin nu toch te twijfelen, ook al ligt ik onder een warm dekentje te rillen op de bank
Nou, hopelijk halen ze een beetje hun niveau de 2e helft dan kan het gewoon.
Swiderski jankt wat
Goede goal, eindelijk, en terecht
@Agent47 volgens mij eten ze ook wel eens soufflaki
Ik ben ook niet lekker hoor, al een paar dagen. Goed naar je lichaam luisteren!Rubman schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:49:
[...]
Begin nu toch te twijfelen, ook al ligt ik onder een warm dekentje te rillen op de bank
Echt slecht. Het lijkt wel alsof ze moe zijn of dat ze last hebben van de wind
Eerst nog maar wat pillen poppen voor de 2e helft, man man, wat doen m'n ogen pijn.
Lekker he? Die jankt al de hele wedstrijd. En nu wordt zijn schwalbe goed afgestraft.Harribo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:50:
Swiderski jankt wat
Feyenoord bij vlagen echt kolderiek slecht. Keiharde ballen op een medespeler die op 2 meter staat, complete misperen.
Maarja, Panathinaikos bakt er ook niets van.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zou het de verstoorde voorbereiding zijn?Agent47 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:50:
Echt slecht. Het lijkt wel alsof ze moe zijn of dat ze last hebben van de wind
Neuh. Helaas heeft Feyenoord dit nog veel te vaak. Meerdere potten dit seizoen waarbij een helft of een periode de aandacht verslapt en Feyenoord opeens abominabel slecht is. Het niveau wat soms aangetikt wordt is echt hoog, maar de ondergrens ligt ook nog wel heel laag.DutchOwnage schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:51:
[...]
Zou het de verstoorde voorbereiding zijn?
Heel slecht. Gewoon simpele ballen worden verspeeldcheiron schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:51:
Feyenoord bij vlagen echt kolderiek slecht. Keiharde ballen op een medespeler die op 2 meter staat, complete misperen.
De scheids is nog slechter dan Feyenoord vanavond.
Hèhè Hadj Moussa eindelijk weer zichzelf
Gewoon oprollen hoor dat Panathinaikos
Gewoon oprollen hoor dat Panathinaikos
Pff doodziek word je van dat aanstellen van die Grieken
Typisch Hadj Moussa. Je kent hem de hele avond wel schieten en dan doet ie dit.
Die Swiderski had als een kind denk ik een poster van Weghorst boven zijn bed hangen.Agent47 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:15:
Pff doodziek word je van dat aanstellen van die Grieken
Die Grieken vallen graag en de scheidsrechter kan er weinig van.
Maar laat je als Feyenoord er niet door leiden, gewoon goed voetballen. Dit Panathinaikos is te verslaan
Edit : weer valt een Griek
Maar laat je als Feyenoord er niet door leiden, gewoon goed voetballen. Dit Panathinaikos is te verslaan
Edit : weer valt een Griek
Genieten hoor die Valente
Wat kan die toch goed voetballen
Wat kan die toch goed voetballen
[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 23-10-2025 22:18 ]
Gelukkig geven PSV, AZ, GA Eagles en Feyenoord wel thuis in Europa!
Sliti vond ik niet heel sterk vandaag.
Targhaline en Valente zijn echt zo’n goed duo op dat middenveld. Die twee voetballen zo makkelijk in de kleine ruimte en altijd naar voren gericht.
Sauer is inderdaad een stukje beter.Grudgie schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:25:
Sliti vond ik niet heel sterk vandaag.
Die pass van Valente was subliem. Welke? ALLEMAAL!
Valente wat een speler
Valente is echt wel goed! Echt een wereld aankoop.
Lijkt me geen penalty, kon zn arm nergens anders plaatsen.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken