6m is een prima bedrag voor een speler die alleen een goed schot heeft en af en toe op goed geluk een goede voorzet geeft, maar verder echt alle basis mist.
Er zijn echt wel betere alternatieven te halen voor 6m of minder.JEightyFive schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:35:
[...]
En dan met Regeer als rechtsback het seizoen in?![]()
Anton is geen topper maar de alternatieven zijn niet beter.
Vergeleken met het 1e seizoen is het stukken beter, maar dat wil niet zeggen dat het goed genoeg is.Ramzzz schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:35:
[...]
Inderdaad, ik dacht hier de laatste tijd best beel positiefs over hem te hebben gelezen?
Als Wijndal hier volle bak wordt afgekraakt, dan snap ik niet dat Gaaei wel ineens moet blijven nu
Uitgaande van de 40% die men kan/mag herinvesteren houd je dus 2,4 miljoen over. Heel veel succes om daar iets voor te vinden wat beter is.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:39:
[...]
Er zijn echt wel betere alternatieven te halen voor 6m of minder.
[...]
Vergeleken met het 1e seizoen is het stukken beter, maar dat wil niet zeggen dat het goed genoeg is.
Als Wijndal hier volle bak wordt afgekraakt, dan snap ik niet dat Gaaei wel ineens moet blijven nu
Gaaei ramt er tenminste nog wel eens een beauty in, dat kunnen we van Wijndal nog niet zeggen
Eens, maar dan ook alleen als je nu een zekerheid hebt van een goede vervanger die je ruim op tijd kunt halen. De markt wordt met de dag lastiger en het laatste wat je nu moet doen is middelmaat weg doen omdat je de lat hoger hebt liggen en dan uiteindelijk noodgedwongen op niveau Sulemana uitkomen.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:36:
6m is een prima bedrag voor een speler die alleen een goed schot heeft en af en toe op goed geluk een goede voorzet geeft, maar verder echt alle basis mist.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk niet dat het uitmaakt wie we terughalen. Oh Oh Johnny pleurt de spelers toch random neer op een positie waar ze (al dan niet bewezen) totaal niet thuishoren.
Waarom vasthouden aan spelers die het niveau niet aan kunnen en je er nog een mooi bedrag voor kan vangen ipv afscheid nemen als de kans er is? Desnoods huren ze iemand.Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:49:
[...]
Eens, maar dan ook alleen als je nu een zekerheid hebt van een goede vervanger die je ruim op tijd kunt halen. De markt wordt met de dag lastiger en het laatste wat je nu moet doen is middelmaat weg doen omdat je de lat hoger hebt liggen en dan uiteindelijk noodgedwongen op niveau Sulemana uitkomen.
Omdat er toch iets moet staan en Gaaei nu gewoon de beste RB is.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 17:24:
Waarom vasthouden aan spelers die het niveau niet aan kunnen en je er nog een mooi bedrag voor kan vangen ipv afscheid nemen als de kans er is? Desnoods huren ze iemand.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Rosa is echt niet slechter en ik geloof dus echt niet dat er geen betere spelers beschikbaar zijn.Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 17:44:
[...]
Omdat er toch iets moet staan en Gaaei nu gewoon de beste RB is.
Prima, maar dan kom je dus op mijn punt uit. Alleen verkopen als je wat anders kunt halen. Ik zei dus niet blijven vasthouden, maar ook niet zomaar een man minder accepteren.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 17:55:
[...]
Rosa is echt niet slechter en ik geloof dus echt niet dat er geen betere spelers beschikbaar zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Alders doorschuiven. Er wordt een middenvelder gehuurd van Liverpool en als Brobbey nog verkocht wordt kan hele beschikbare budget opgemaakt worden aan een nieuwe spits.
Met Rosa, Regeer en Alders zie ik niet eens per se noodzaak om alleen bij een vervanger te verkopen. Maar het zou wel de gelegenheid geven om die plek te versterken.Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 17:59:
[...]
Prima, maar dan kom je dus op mijn punt uit. Alleen verkopen als je wat anders kunt halen. Ik zei dus niet blijven vasthouden, maar ook niet zomaar een man minder accepteren.
Ajax schijnt nu McConnell te gaan huren voor de zes. Leuk dat het geen aankoop is die talent in de weg zit, maar het is ook niet echt de leider die gemist wordt denk ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Onbegrijpelijk dit. Flink ervaren speler dit broekie (we hadden toch een ervaren leider nodig?), zet dan Mokio daar neer...Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:07: Er wordt een middenvelder gehuurd van Liverpool
Die gaat pas als wij er niets meer aan hebben vrees ik.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:07:
Alders doorschuiven. Er wordt een middenvelder gehuurd van Liverpool en als Brobbey nog verkocht wordt kan hele beschikbare budget opgemaakt worden aan een nieuwe spits.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee een huurspeler die eigen talent in de weg zit en waar je geen cent aan gaat verdienen, dat is nog veel ergerGonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:07:
Ajax schijnt nu McConnell te gaan huren voor de zes. Leuk dat het geen aankoop is die talent in de weg zit, maar het is ook niet echt de leider die gemist wordt denk ik.
Je moet werkelijk waar overal tegenin hè?toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:10:
[...]
Nee een huurspeler die eigen talent in de weg zit en waar je geen cent aan gaat verdienen, dat is nog veel erger
Beter dit dan een dure ervaren man die je niet kunt laten banken vanwege zijn salaris en die ook niet al te veel restwaarde geeft.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zouden ze Fitz-Jim dan nu alsnog verkopen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als men vindt dat het team een ervaren speler nodig heeft dan is dat een stuk betere besteding dan een speler opleiden voor Liverpool.Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:12:
[...]
Je moet werkelijk waar overal tegenin hè?
Beter dit dan een dure ervaren man die je niet kunt laten banken vanwege zijn salaris en die ook niet al te veel restwaarde geeft.
Bij Jaros-Heerkens bv snap ik het prima. Daar wil je een jaar overbruggen met een keeper die wel al de nodige ervaring heeft.
Ik gok verhuur, maar hoop verkoop.Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:15:
Zouden ze Fitz-Jim dan nu alsnog verkopen?
Mokio back dan? Of gaat Taylor eruit en Mokio 8? Dat zou ook niet verkeerd zijn.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:28:
Als men vindt dat het team een ervaren speler nodig heeft dan is dat een stuk betere besteding dan een speler opleiden voor Liverpool.
Bij Jaros-Heerkens bv snap ik het prima. Daar wil je een jaar overbruggen met een keeper die wel al de nodige ervaring heeft.
[...]
Ik gok verhuur, maar hoop verkoop.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mokio op 6 zo lang Taylor niet weg is. Maar gezien Porto op het punt staat een speler voor 65m te verkopen zou het me niet verbazen als Taylor nog vertrekt naar Porto.Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:29:
[...]
Mokio back dan? Of gaat Taylor eruit en Mokio 8? Dat zou ook niet verkeerd zijn.
Als nu McConnell komt, op voorspraak van Heitinga, dan denk ik niet dat Mokio de beoogde zes is.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:41:
Mokio op 6 zo lang Taylor niet weg is. Maar gezien Porto op het punt staat een speler voor 65m te verkopen zou het me niet verbazen als Taylor nog vertrekt naar Porto.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als ze geen betere optie binnen budget hebben gevonden lijkt mij dit inderdaad gewoon de beste optie. Ik ken die McConnell niet. Maar goed ik kende Jaros ook niet en die valt me ook niet tegen.Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:12:
[...]
Je moet werkelijk waar overal tegenin hè?
Voor wat betreft Gaeei. Ik zou niet heel happig zijn. Momenteel gewoon je beste back. Beetje triest om te zeggen. Maar hij is beter dan Wijndal en Rosa.
We hebben met Akpom al de beste spits laten gaan. Dat heeft ook niks opgelost qua niveau in de selectie.
Mokio moet ook op 8 veel meer zijn plek.Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:10:
[...]
Als nu McConnell komt, op voorspraak van Heitinga, dan denk ik niet dat Mokio de beoogde zes is.
Eens, maar daar lopen er meer en als je Taylor laat banken zal iedereen kapitaalvernietiging roepen.Kist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:20:
Mokio moet ook op 8 veel meer zijn plek.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En dat is dus precies mijn probleem met deze huur. Je wil een speler van Liverpool dus wel ervaring op laten doen en je eigen speler niet...Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:10:
[...]
Als nu McConnell komt, op voorspraak van Heitinga, dan denk ik niet dat Mokio de beoogde zes is.
Mokio moet je ook geen ervaring geven op 6 want dat is die niet. Mokio is een 8. Zou die eerder zien als potentiële opvolger van Taylor.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:47:
[...]
En dat is dus precies mijn probleem met deze huur. Je wil een speler van Liverpool dus wel ervaring op laten doen en je eigen speler niet...
Dat is een nogal kromme uitleg. Blijkbaar vinden ze de huidige opties op zes niet goed genoeg, of te weinig keuze. Dat is niet omdat ze een Mokio geen ervaring gunnen.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:47:
En dat is dus precies mijn probleem met deze huur. Je wil een speler van Liverpool dus wel ervaring op laten doen en je eigen speler niet...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als Taylor nog verkocht wordt, is er weer ruimte voor Fitz-Jim. Schijnt dat Farioli en Porto hem niet vergeten zijn.
Fitz-Jim wordt altijd afgekraakt, maar is duidelijk een speler die nog niet volgroeid is. Ja, hij is 22, maar kan fysiek en mentaal nog wat stappen maken en dan kan hij een nog beter speler worden.
Ik vergelijk hem een beetje met Rijnders. Ik zeg niet dat hij zo goed is als Rijnders, maar dat was ook geen super speler op z'n 22ste.
Ik zie wel potentie in Fitz-Jim en zou weleens willen zien waar die speelt op zijn 25e bijvoorbeeld.
Fitz-Jim wordt altijd afgekraakt, maar is duidelijk een speler die nog niet volgroeid is. Ja, hij is 22, maar kan fysiek en mentaal nog wat stappen maken en dan kan hij een nog beter speler worden.
Ik vergelijk hem een beetje met Rijnders. Ik zeg niet dat hij zo goed is als Rijnders, maar dat was ook geen super speler op z'n 22ste.
Ik zie wel potentie in Fitz-Jim en zou weleens willen zien waar die speelt op zijn 25e bijvoorbeeld.
Hoewel ik Mokio ook liever op 8 zie denk ik dat hij absoluut wel op 6 kan spelen.Kist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:08:
[...]
Mokio moet je ook geen ervaring geven op 6 want dat is die niet. Mokio is een 8. Zou die eerder zien als potentiële opvolger van Taylor.
Dat zegt me dus echt geen fuck. Heitinga vindt Wijndal goed genoeg, vindt Klaassen op 6 prima, vindt Fitz-Jim prima, vindt Regeer op rechtsback prima.Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:09:
[...]
Dat is een nogal kromme uitleg. Blijkbaar vinden ze de huidige opties op zes niet goed genoeg, of te weinig keuze. Dat is niet omdat ze een Mokio geen ervaring gunnen.
De hele tijd roepen ze dat ze een ervaren speler op 6 willen, een leiders type. En dan ga je voor een manneke van 20....
Tja ik vind het ook wel bijzonder. We moeten dan maar aannemen dat het best wel een leiderstype is en hij binnen vijf wedstrijden aanvoerder is toch?toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:46:
[...]
Hoewel ik Mokio ook liever op 8 zie denk ik dat hij absoluut wel op 6 kan spelen.
[...]
Dat zegt me dus echt geen fuck. Heitinga vindt Wijndal goed genoeg, vindt Klaassen op 6 prima, vindt Fitz-Jim prima, vindt Regeer op rechtsback prima.
De hele tijd roepen ze dat ze een ervaren speler op 6 willen, een leiders type. En dan ga je voor een manneke van 20....
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die kans acht ik even groot als dat Ajax dit jaar de CL wintGonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:00:
[...]
Tja ik vind het ook wel bijzonder. We moeten dan maar aannemen dat het best wel een leiderstype is en hij binnen vijf wedstrijden aanvoerder is toch?
Deal.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:15:
[...]
Die kans acht ik even groot als dat Ajax dit jaar de CL wint
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als deze Connol heel goed op zes is zie ik m daar liever dan Mokio. Dat is niet het slot op de deur helaas.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:46:
[...]
Hoewel ik Mokio ook liever op 8 zie denk ik dat hij absoluut wel op 6 kan spelen.
Ja dat is allemaal erg krom inderdaad.Dat zegt me dus echt geen fuck. Heitinga vindt Wijndal goed genoeg, vindt Klaassen op 6 prima, vindt Fitz-Jim prima, vindt Regeer op rechtsback prima.
XXXVI
Precies dat geneuzel zou weg moeten zijn op dit moment. Maar het is weer in volle glorie terug. Spelers random neerzetten omdat je een bepaalde visie probeert te forceren. De hele tijd terugvallen op mannetjes van Liverpool die gehuurd worden en geen toekomst waarborgen binnen de huidige selectie. Praten over ervaring in elke linie en dan een mannetje van 20 neer gaan zetten voor de '6' van vriendje Arne Slot. Bonjour die Johnny er vandaag nog maar uit en neem Alex Kroes meteen mee. Die had al een valse start maar het wordt er absoluut niet beter op.toolkist schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:46:
[...]
[...]
Dat zegt me dus echt geen fuck. Heitinga vindt Wijndal goed genoeg, vindt Klaassen op 6 prima, vindt Fitz-Jim prima, vindt Regeer op rechtsback prima.
Rosario naar Farioli, dus het verhaal van Taylor was weer eens uit de duim gezogen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Rosario speelt op een andere plek dan TaylorGonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:56:
Rosario naar Farioli, dus het verhaal van Taylor was weer eens uit de duim gezogen?
Het is ergens wel grappig; Farioli verloor Rensch in de winterstop en wilde een nieuwe rechtsback en volgens Kroes kon Regeer ook op RB spelen. Farioli gaf aan dat Rosario wel een interessante oplossing is.Gonadan schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:56:
Daar wilde Kroes en consorten niet aan beginnen.
Nu haalt Farioli alsnog Rosario naar zijn club FC Porto.
Ik las dat Porto €4M betaald voor Rosario. 28 jaar en een 6, vier jaar in de Ajax jeugd gespeeld, 100+ eredivisie en 100+ Ligue1 wedstrijden en spreekt Nederlands. Hmmm....
Verwijderd
Dat speelde vorig jaar zomer en het ging niet door mede omdat teveel spelers geen transfer maakte.Trishul schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:50:
Nu haalt Farioli alsnog Rosario naar zijn club FC Porto.
Spelers spelen waar je ze neerzet. Dat heeft onze Sjon wel bewezen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geruchten gingen toch ook dat Ajax en Farioli hele andere ideeën hadden over wat voor spelers er gehaald moesten worden. En dan bedoel ik niet alleen namen maar ook, wat voor profiel.
Farioli zou meer ook naar het fysieke deel hebben willen kijken terwijl Ajax meer naar technische vaardigheid wilde kijken. Dus dan haalt Farioli Rosario en Ajax haalt spelers als Moro en Gloukh. 2 frele mannetjes met goede techniek maar die niet de body hebben om dat uit te buiten.
Farioli zou meer ook naar het fysieke deel hebben willen kijken terwijl Ajax meer naar technische vaardigheid wilde kijken. Dus dan haalt Farioli Rosario en Ajax haalt spelers als Moro en Gloukh. 2 frele mannetjes met goede techniek maar die niet de body hebben om dat uit te buiten.
Lees op de T dat Salah-Eddine in beeld is bij PSV. Nu weet ik niet hoe serieus ik dat moet nemen maar dat moet je als PSV toch heel niet willen?
Ook nooit begrepen wat AS Roma er nou in heeft gezien. Totaal niet geschikt voor dat niveau.
Bij Ajax ook weer typisch dat je het ene moment in verband wordt gebracht met Alvarez als ervaren 6 en uiteindelijk met een f*cking huurling zonder ervaring van Liverpool op de proppen komt.
Ben heel benieuwd wat we nog aan wijzigingen gaan zien bij de top 3 de komende week.
Ook nooit begrepen wat AS Roma er nou in heeft gezien. Totaal niet geschikt voor dat niveau.
Bij Ajax ook weer typisch dat je het ene moment in verband wordt gebracht met Alvarez als ervaren 6 en uiteindelijk met een f*cking huurling zonder ervaring van Liverpool op de proppen komt.
Ben heel benieuwd wat we nog aan wijzigingen gaan zien bij de top 3 de komende week.
Op zich past het wel Salah-Eddine was ook een stuk beter in naar voren rennen dan verdedigen. Zou PSV WIjndal niet ook willen?JEightyFive schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:22:
Lees op de T dat Salah-Eddine in beeld is bij PSV. Nu weet ik niet hoe serieus ik dat moet nemen maar dat moet je als PSV toch heel niet willen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eerst lekken dat Feyenoord interesse heeftGonadan schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:32:
[...]
Op zich past het wel Salah-Eddine was ook een stuk beter in naar voren rennen dan verdedigen. Zou PSV WIjndal niet ook willen?
PSV is dan wel heel laat deze keer. https://www.espn.nl/voetb...og-vallen-op-salah-eddine
JanW schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:48:
[...]
PSV is dan wel heel laat deze keer. https://www.espn.nl/voetb...og-vallen-op-salah-eddine

Ik zie nu echt Stewart achter z'n bureau zitten: Oke, een extra linksback
*opent Google*
"Feyenoord interesse linksback"
Hey, verrek, Salah-Eddine
Hahahaha, het is toch ongelofelijkJanW schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:48:
[...]

Toch snap ik maar weinig van hoe dat soort clubs met spelers omgaan. Je legt in de winterstop 10 miljoen neer voor een speler. In het halve seizoen dat rest laat je hem 3 halve wedstrijden spelen en dan schuif je hem weer aan de kant. Spelers kunnen natuurlijk tegenvallen, maar 153 minuten speeltijd is toch geen eerlijke kans voor een jongen van 23. Sneu voor de speler, maar het vergalt ook onze competitie. Er zijn weinig clubs in de eredivisie die 10 miljoen voor een speler kunnen weigeren. Maar zo'n zak geld doet weinig op het veld.
Regeren is vooruitschuiven
Destijds werd op dit forum ook al besproken dat PSV wel snel zou gaan volgenJanW schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:48:
[...]
Tja als je als Feyenoord aan 26.000 spelers gelinkt wordt (volgens de geruchten) dan zitten er allicht wel wat bij waar PSV danwel Ajax ook interesse in heeft, 't is nou niet alsof de top 3 in NL in totaal verschillende vijvers vist.
Al helemaal als je als club ook enigszins Nederlandse spelers wil binden die van enig niveau zijn ( niet dat ik direct Salah-Eddine op mijn lijst zou staan voor het beoogde niveau ) dan wordt de potentiele pool wel heel klein.toolkist schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:28:
Tja als je als Feyenoord aan 26.000 spelers gelinkt wordt (volgens de geruchten) dan zitten er allicht wel wat bij waar PSV danwel Ajax ook interesse in heeft, 't is nou niet alsof de top 3 in NL in totaal verschillende vijvers vist.
Niet dat Salah-Eddine geen redelijke back-up kan zijn voor de positie van linker vleugelverdediger en daarmee ook niet heel onlogisch dat PSV daar bij op de lijn komt.
Farioli had overigens prima gezien dat Regeer niet een RB is. En eigenlijk is Regeer daarmee een zinloze aankoop geweest.Trishul schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:50:
[...]
Het is ergens wel grappig; Farioli verloor Rensch in de winterstop en wilde een nieuwe rechtsback en volgens Kroes kon Regeer ook op RB spelen.
Het wordt nog erger: Regeer lijkt in een vrije val te zitten. Laatste wedstrijd in Jong Ajax speelde hij beroerd, het lijkt alsof dat al te hoog gegrepen is voor hem.PolarBear schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 16:46:
[...]
Farioli had overigens prima gezien dat Regeer niet een RB is. En eigenlijk is Regeer daarmee een zinloze aankoop geweest.
Maar daar hebben ze dan wel miljoenen Euro's voor betaald.
Als je Regeer gratis naar FC Twente laat gaan (besparing op loonkosten!), dan kan Ajax hem volgend jaar weer terugkopen als hij het in Enschede weer prima doet.Trishul schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 16:50:
[...]
Het wordt nog erger: Regeer lijkt in een vrije val te zitten. Laatste wedstrijd in Jong Ajax speelde hij beroerd, het lijkt alsof dat al te hoog gegrepen is voor hem.
Ik zie mogelijkheden ...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zo lang jullie je druk maken om een middenvelder/rechtsback ipv doelpunten voorin vrees ik een heel zwaar seizoen voor Twentenocalimero schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 17:05:
[...]
Als je Regeer gratis naar FC Twente laat gaan (besparing op loonkosten!), dan kan Ajax hem volgend jaar weer terugkopen als hij het in Enschede weer prima doet.
Ik zie mogelijkheden ...
Haha, dat zware seizoen gaat het sowieso worden oor de Tukkers. Twente heeft inderdaad nauwelijks scorend vermogen (dat zat bij Steijn). Ik hoop op het linkerrijtje, maar Europees voetbal halen gaat heel erg lastig worden.toolkist schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 19:25:
[...]
Zo lang jullie je druk maken om een middenvelder/rechtsback ipv doelpunten voorin vrees ik een heel zwaar seizoen voor Twente
Overigens was Regeer bij Twente de eerste helft van het seizoen 2024/2025 heel erg goed bezig. Net als Salah-Edine overigens.
Toen zij beiden weg waren ging het met FC Twente een heel stuk minder. Geen idee of dat de oorzaak ervan was overigens.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Topsport is vooral een mentale aangelegenheid. denk niet dat hij een prettige afgelopen 8 maanden heeft gehad bij Ajax.Trishul schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 16:50:
[...]
Het wordt nog erger: Regeer lijkt in een vrije val te zitten. Laatste wedstrijd in Jong Ajax speelde hij beroerd, het lijkt alsof dat al te hoog gegrepen is voor hem.
Farioli heeft iedereen met verstand van zaken bij het Ajax van vorig jaar meegenomen naar Porto.PolarBear schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 16:46:
[...]
Farioli had overigens prima gezien dat Regeer niet een RB is. En eigenlijk is Regeer daarmee een zinloze aankoop geweest.
Ja die waren zo briljant dat ze afgelopen seizoen alsnog het kampioenschap verloren.Kist schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 21:13:
[...]
Farioli heeft iedereen met verstand van zaken bij het Ajax van vorig jaar meegenomen naar Porto.
Als jij denkt dat Ajax met een andere trainer, die ook realistisch te halen was, wel de titel had gewonnen of überhaupt ook maar in de buurt was gekomen, denk ik dat je er flink naast zit.Advizor schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 22:36:
[...]
Ja die waren zo briljant dat ze afgelopen seizoen alsnog het kampioenschap verloren.
Wordt tijd dat de volgende ronde weer begint. Het herhalen van de herhalingen begint erger te worden dan GTST.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Denk dat dat wel het beste is voor Land zodat hij - hopelijk - genoeg speelminuten kan maken waarmee hij ook een stap in zijn ontwikkeling kan maken. Blijft toch jammer dat hij zo weinig speelminuten krijgt in het eerste elftal al waren het maar invalbeurten.ElPaco schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 23:28:
Nou, een nieuwtje dan, vanaf mijn vakantieadres omdat jullie zo graag wat nieuws horen.
@Harribo gaat blij zijn want Tygo Land mag het een jaartje bij Groningen proberen. Voor Land een mooie plek denk ik om te laten zien wat hij kan!
Goed dat ze deze verhuurdeal over de speelronde tegen Fc Groningen hebben getrokken anders had Groningen zomaar kunnen winnen
Ook blij mee!ElPaco schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 23:28:
Nou, een nieuwtje dan, vanaf mijn vakantieadres omdat jullie zo graag wat nieuws horen.
@Harribo gaat blij zijn want Tygo Land mag het een jaartje bij Groningen proberen. Voor Land een mooie plek denk ik om te laten zien wat hij kan!
Wel weer jammer voor Groningen dat het speler nr 3 is met potentie en dan weer huur zonder optie tot koop. Voor Psv logisch.
Ben benieuwd. Heb hem nog nooit echt zien spelen.
Dat hij uit Peize komt, wat praktisch naast Groningen ligt, zal misschien ook wel een rol hebben gespeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 28-08-2025 09:11 ]
Vanavond pas? Jammer, ik had gehoopt dat dat geneuzel gewoon onder werktijd zou gebeuren en ik eind van de middag rustig het potje zou kunnen zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De krantenkoppen zijn wel weer om te janken hè? Het is echt ongelooflijk in wat voor bochten ze zich wringen als ze geen echt nieuws te melden hebben.
Eerder deze week van de T: "Ajax gaat mogelijk voor Boadu als Brobbey gaat.".
Niets officieels, Brobbey is er gewoon nog, dikkeduim.nl
Nu van de T: "Ajax gaat achter het net vissen, PSV gaat achter Boadu aan.".
Is hier dan überhaupt wel iets van waar? Of weer dikkeduim.nl?
Die frikandellenbakker moet echt een keer vervangen worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarom kijk jij op de T? Dat is toch de SBS6 krant onder de kranten?Gonadan schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:57:
De krantenkoppen zijn wel weer om te janken hè? Het is echt ongelooflijk in wat voor bochten ze zich wringen als ze geen echt nieuws te melden hebben.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
'Ajax lijkt achter het net te gaan vissen; PSV meldt zich nu ook officieel voor Boadu' is Ajaxshowtime.Gonadan schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:57:
Op telegraaf.nl is de kop "Na Ajax meldt ook PSV zich bij AS Monaco voor Myron Boadu".
Ik geloof helemaal niks van dat Boadu en Ajax verhaal. Verweij is heel vaak gewoon een spreekbuis voor zaakwaarnemers. Even Ajax en PSV noemen als geïnteresseerde clubs voor mijn cliënt, dat brengt hem in de spotlights. Het was namelijk bizar stil rond Boadu, veel mensen waren hem eigenlijk vergeten.Gonadan schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:57:
Enig lichtpuntje van Verweij is dat hij vaak directe contact en nieuwtjes krijgt van Kroes.
Telegraaf is nog altijd een dubieuze bron mensen. Ze geven figuren als Wierd Duk een podium en zijn goed in fake news. Als ze zelf met de rotte appel in de spotlights staan, weten ze niet hoe snel ze de doofpot moeten opzoeken (Mick van Wely).
Ik zie dat Mourinho het niet gered heeft tegen Benfica. Dat was toch wel een glimlachje waard naar zijn recente uitspraken over mijn cluppie. Benieuwd of we nog een rematch tegen ze gaan krijgen in de EL...
10 second ninja DONE
Omdat die pauperverzamelsites niet meer aangeven welke knip/plak van die frikandellenbakker komt en ik het niet meer selectief kan lezen.carpebios schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:00:
[...]
Waarom kijk jij op de T? Dat is toch de SBS6 krant onder de kranten?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die koppen veranderen continu, soms zelfs een paar keer per dag.Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:05:
[...]
'Ajax lijkt achter het net te gaan vissen; PSV meldt zich nu ook officieel voor Boadu' is Ajaxshowtime.
Op telegraaf.nl is de kop "Na Ajax meldt ook PSV zich bij AS Monaco voor Myron Boadu".
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gezien hoe vaak ze tegen mourinho hebben gespeeld de laatste jaren kan je die denk ik wel alvast opschrijven.Sagat schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:36:
Ik zie dat Mourinho het niet gered heeft tegen Benfica. Dat was toch wel een glimlachje waard naar zijn recente uitspraken over mijn cluppie. Benieuwd of we nog een rematch tegen ze gaan krijgen in de EL...
Ik houd het alleen bij VI.nl. Bij de rest kun je vaak aan de vage koppen al zien dat het een grote clickbait show is waar vast ook wel waarheid tussen staat. Ik zal niet zeggen dat VI compleet betrouwbaar is maar m.i. de meest zichzelf respecterende voetbalnieuwssite.Gonadan schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:09:
[...]
Omdat die pauperverzamelsites niet meer aangeven welke knip/plak van die frikandellenbakker komt en ik het niet meer selectief kan lezen.
Grootste bron is natuurlijk de lijst van spelers die door Feyenoord worden gescout want daar kun je dan Ajax en PSV ook aan linken.
Only fools are enslaved by time and space.
VI neem ik qua inhoud wel serieus, alleen is driekwart tegenwoordig pro en zijn ze nogal hardnekkig qua tracking en reclame.LoneRanger schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:32:
Ik houd het alleen bij VI.nl. Bij de rest kun je vaak aan de vage koppen al zien dat het een grote clickbait show is waar vast ook wel waarheid tussen staat. Ik zal niet zeggen dat VI compleet betrouwbaar is maar m.i. de meest zichzelf respecterende voetbalnieuwssite.
Grootste bron is natuurlijk de lijst van spelers die door Feyenoord worden gescout want daar kun je dan Ajax en PSV ook aan linken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gezien de potindeling kan je opvallend veel geluk of pech hebben qua kans om de volgende ronde te halen. Met een beetje pech krijg je deze 8 wedstrijden (rekening houdend met maximaal 2 clubs uit hetzelfde land):Harribo schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:13:
Vanavond CL loting, kijken wie Psv en Ajax gaan treffen
- Bayern München
- Paris Saint Germain
- Juventus
- Atletico Madrid
- Tottenham Hotspur
- Napoli
- Newcastle United
- Athletic Bilbao
- Chelsea
- Borussia Dortmund
- Eintracht Frankfurt
- Club Brugge
- Bodo Glimt
- Slavia Praag
- Pafos FC
- Kairat Almaty
Ik hoop dat Ajax en PSV de meest zware loting krijgen. Je kan beter na acht echte wedstrijden tenonder gaan, dan sneuvelen in een makkelijke groep met aftandse tegenstanders. Krijg je ook nog waar voor je geld.
Een ronde verder is in alle gevallen beter, qua inkomsten én punten.mavaros schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:23:
Ik hoop dat Ajax en PSV de meest zware loting krijgen. Je kan beter na acht echte wedstrijden tenonder gaan, dan sneuvelen in een makkelijke groep met aftandse tegenstanders. Krijg je ook nog waar voor je geld.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als Ajax rijtje 1 krijgt kunnen ze beter alles administratief af doen.Anakha schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:03:
[...]
Gezien de potindeling kan je opvallend veel geluk of pech hebben qua kans om de volgende ronde te halen. Met een beetje pech krijg je deze 8 wedstrijden (rekening houdend met maximaal 2 clubs uit hetzelfde land):Met een hoop geluk kan het ook dit worden:
- Bayern München
- Paris Saint Germain
- Juventus
- Atletico Madrid
- Tottenham Hotspur
- Napoli
- Newcastle United
- Athletic Bilbao
Al ga je voor het eerste lijstje wedstrijden misschien wel liever naar het stadion dan voor het tweede, dus geluk en pech zijn uiteraard subjectief. Ben benieuwd.
- Chelsea
- Borussia Dortmund
- Eintracht Frankfurt
- Club Brugge
- Bodo Glimt
- Slavia Praag
- Pafos FC
- Kairat Almaty
PSV kan met een gelukkige loting best een ronde verder komen. Dat hebben ze vorig seizoen, net alsook Feyenoord, laten zien.mavaros schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:23:
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Misschien liever Leverkusen dan Frankfurt. Leverkusen heeft heel veel basisspelers van vorig jaar verloren . En ze hebben een nieuwe coach waarvan ik niet echt onder de indruk ben.Anakha schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:03:
[...]
Gezien de potindeling kan je opvallend veel geluk of pech hebben qua kans om de volgende ronde te halen. Met een beetje pech krijg je deze 8 wedstrijden (rekening houdend met maximaal 2 clubs uit hetzelfde land):Met een hoop geluk kan het ook dit worden:
- Bayern München
- Paris Saint Germain
- Juventus
- Atletico Madrid
- Tottenham Hotspur
- Napoli
- Newcastle United
- Athletic Bilbao
Al ga je voor het eerste lijstje wedstrijden misschien wel liever naar het stadion dan voor het tweede, dus geluk en pech zijn uiteraard subjectief. Ben benieuwd.
- Chelsea
- Borussia Dortmund
- Eintracht Frankfurt
- Club Brugge
- Bodo Glimt
- Slavia Praag
- Pafos FC
- Kairat Almaty
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik denk dat PSV, ongeacht de loting, wel doorgaat.ST10©DE schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:54:
[...]
PSV kan met een gelukkige loting best een ronde verder komen. Dat hebben ze vorig seizoen, net alsook Feyenoord, laten zien.
PSV heeft de boel best op orde op dit moment. Nog wat bijschaven, maar meer hoeft niet.
Heb je gezien waar dat ligt? Die reis moet je echt niet "even" willen maken. Echt bizar dat dat in Europa meedoet.Anakha schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:03:
[...]
Met een hoop geluk kan het ook dit worden:
- Kairat Almaty
Voorheen ‘Alma Ata’, heeft hoegenaamd niets met Europa te maken.JEightyFive schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:13:
[...]
Heb je gezien waar dat ligt? Die reis moet je echt niet "even" willen maken. Echt bizar dat dat in Europa meedoet.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:33:
Er ligt meer Kazakhstans grondgebied in Europa dan Turks.
offtopic:
Feitelijk niets tegen in te brengen, maar is het logisch?
Feitelijk niets tegen in te brengen, maar is het logisch?
10 second ninja DONE
Bij het onderste lijstje win je ook niet van de bovenste 4-5, eindig je ook maximaal in de playoffs met grote kans om het niet te halen.. Dus doe mij dan toch het 1e lijstje maar.Anakha schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:03:
[...]
- Bayern München
- Paris Saint Germain
- Juventus
- Atletico Madrid
- Tottenham Hotspur
- Napoli
- Newcastle United
- Athletic Bilbao
- Chelsea
- Borussia Dortmund
- Eintracht Frankfurt
- Club Brugge
- Bodo Glimt
- Slavia Praag
- Pafos FC
- Kairat Almaty
Maar niet qua leuke tegenstanders. En dat gaat bij mij toch echt voor.Ramzzz schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:32:
[...]
Een ronde verder is in alle gevallen beter, qua inkomsten én punten.
Ah, ESPN wordt weer 2 euro duurder bij Delta, nog meer geld....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Daar gaat weer een kans op een spits voor Ajax.
Blijkbaar zijn ze daar te afwachtend met Brobbey en grijpt PSV zijn buitenkansje.
Blijkbaar zijn ze daar te afwachtend met Brobbey en grijpt PSV zijn buitenkansje.
NIEUWS: #PSV bereikt persoonlijk akkoord met Myron #Boadu. Contract voor één seizoen met optiejaar.
— Mike Verweij (@MikeVerweij) 28 augustus 2025
💰overeenstemming tussen clubs kwestie van tijd. #ASMonaco.
✋ #Ajax met lege handen.
Samen met collega @JeroenKapteijns https://t.co/A5lm5RNavg
Als je zo veel punten voor staat 5 wedstrijden voor het einde mag je dat nooit meer weggeven.Kist schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 22:55:
[...]
Als jij denkt dat Ajax met een andere trainer, die ook realistisch te halen was, wel de titel had gewonnen of überhaupt ook maar in de buurt was gekomen, denk ik dat je er flink naast zit.
Maar dit is vast fijner om voor jezelf goed te praten
Klopt. De loting kan een wereld van verschil maken.Anakha schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:03:
[...]
Gezien de potindeling kan je opvallend veel geluk of pech hebben qua kans om de volgende ronde te halen. .
En eigenlijk maakt het nu met deze opzet niet meer uit in welke pot je zit, want elk team moet tegen 2 teams uit elke pot.
Psv zie ik nog wel wedstrijden winnen als de loting wat mee zit. Ajax heeft er qua niveau eigenlijk niks te zoeken. Maar hoop uiteraard anders en misschien krijgen ze een makkelijke loting.
Ach vorig jaar zag ik hier 'kenners' roepen dat Feyenoord 0 punten zou pakken.
Maar met een beetje goede loting en wat geluk kan ook het huidige Ajax best 1 of 2 wedstrijden winnen. Misschien nog wat gelijke spelen er bij en wie weet waar dan het schip strandt.
Maar met een beetje goede loting en wat geluk kan ook het huidige Ajax best 1 of 2 wedstrijden winnen. Misschien nog wat gelijke spelen er bij en wie weet waar dan het schip strandt.
Boadu is geen upgrade t.o.v. Brobbey voor Ajax. Beetje dezelfde speler, maar Brobbey is beter in het ophalen van de bal bij de middenlijn en kaatsen. Boadu heeft weer een iets beter schot.d-vine schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:43:
[X]
Boadu past uiteindelijk iets beter bij een ploeg die op de counter speelt, hoewel Brobbey ook snel is.
Ik snap alleen niet waarom PSV nu nog een blessuregevoelige spits haalt

Beetje mazzel moet/kun je ook hebben. Vergeet niet dat PSV ook 3 punten pakte tegen een uitgedunde Liverpool selectie wat allang geplaatst was. Er valt ook nog zo weinig over te zeggen, ineens beginnen dingen te lopen of raakt juist een speler geblesseerd waardoor het ineens niet meer loopt. Ik vind het iig heel moeilijk om te bepalen waar Ajax staat Europees [CL] PSV zou toch wel de League fase moeten kunnen overleven mits geen hele rare loting. Ben stiekem wel benieuwd hoever Utrecht en Jans het gaan schoppen want Jans zorgt best wel voor stabiele resultaten en AZ, op papier een hele mooie selectie en zouden best ver kunnen komen. Feyenoord zou normaal gesproken ook best ver moeten kunnen komen. Benieuwd iig.
Only fools are enslaved by time and space.
Prima, heb veel liever Brobbey dan Boadud-vine schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:43:
[X]
Brobbey liever kwijt dan rijk.
Het is de afgelopen 2 jaar alleen maar slecht geweest op een enkele uitzondering na. Comments waren niet mals en terecht.
Boadu was een prima alternatief geweest ook was het tijdelijk.
Het is de afgelopen 2 jaar alleen maar slecht geweest op een enkele uitzondering na. Comments waren niet mals en terecht.
Boadu was een prima alternatief geweest ook was het tijdelijk.
Chelsea uit. Is te doen
Inter thuis, lastig maar niet onmogelijk.
Ik vergeet ff dat Heitinga nog trainer is
Inter thuis, lastig maar niet onmogelijk.
Ik vergeet ff dat Heitinga nog trainer is
[ Voor 66% gewijzigd door Megupe op 28-08-2025 18:35 ]
Die verslaggever snapt het niet… dit zegt nog niets over alle ploegen die PSV en Ajax treffen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken