[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 197 198 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Snellere doeltrappen, sneller ingooien... Dat geldt dus alleen voor de uitspelende ploeg, want no way dat een ballenjongen de bal snel naar z'n keeper gooit als die geen haast willen hebben.
10seconden voor een wissel.. Of je introduceert gewoon wisselen terwijl het spel niet stil ligt...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:19
toolkist schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 12:04:
[...]

Snellere doeltrappen, sneller ingooien... Dat geldt dus alleen voor de uitspelende ploeg, want no way dat een ballenjongen de bal snel naar z'n keeper gooit als die geen haast willen hebben.
10seconden voor een wissel.. Of je introduceert gewoon wisselen terwijl het spel niet stil ligt...
Ballenjongens geven sinds dit seizoen toch al geen ballen meer? Ze leggen de ballen als het goed is op plaatjes langs het veld.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Hoho mannen, nu doen jullie Van Wonderen echt gigantisch tekort hoor. Hij heeft bij FC Twente welgeteld 1 jaar en 9 maanden de functie Assistent Technisch Manager gehad 😂

Op een positieve noot: Wonderen is wel echt precies wat we nodig hebben om de komende jaren niet weer finaal af te glijden. Je hebt een veel te grote selectie met dure spelers die verhuurd worden en weinig op gaan leveren en wederom een vrij lege portemonnee. Nu komt er wel wat jeugd aan en terug van verhuur, maar ruimte voor grote aankopen zal er zeker weer niet zijn. Met name omdat je deze zomer veel te veel hebt uitgegeven aan wat tot nu toe middelmaat lijkt te zijn. Vervolgens heb je ook nog een trainer waaronder iedereen zijn zelfvertrouwen kwijt lijkt te zijn behalve Hadj-Moussa.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:06
Ik word echt steeds verdrietiger.
Onervaren koppige trainer. Beoogde technische directeur die nu aan Chatgpt vraagt wat die functie daadwerkelijk inhoudt.
Grootste selectie van de Eredivisie met voornamelijk miskopen.
Waarschijnlijk geen geld om selectie significant te versterken.
Van Persie die waarschijnlijk door mag blijven modderen.
Ppffff enige positieve is dat het ook slecht gaat met Ajax, ondanks zoveel wanbeleid is volgend jaar plek 2 nog steeds een mogelijkheid.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:33
Jammer dat Carlos Aalbers van NEC heeft bedankt voor de functie in R'dam Zuid...hij was ook gepolst namelijk.

Nu zitten we opgescheept met iemand die nul ervaring heeft en geen netwerk in deze belangrijke functie. Als assistent van RvP had ik nog wel kunnen begrijpen enigzins, maar dit is vragen om moeilijkheden.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:56
Wel bizar dat een club van het statuur van Feyenoord geen TD kan vinden met de nodige ervaring in het vak en een netwerk. PSV heeft het goed op orde met Stewart, Ajax heeft ook een TD gevonden met ervaring (verder is het nog afwachten hoe het uit gaat pakken). En dan ben je een topclub in Nederland en is het beste wat je kan aantrekken een kind van de club met 0,0 ervaring en geen best trackrecord als trainer.

Zouden er dan geen andere mensen beschikbaar zijn die wel de ambitie hebben en de uitdaging zien die er ligt bij Feyenoord? Of komt zoiets dan uit een koker van old boys binnen Feyenoord?

• Russel88
JanW schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:04:

Zouden er dan geen andere mensen beschikbaar zijn die wel de ambitie hebben en de uitdaging zien die er ligt bij Feyenoord? Of komt zoiets dan uit een koker van old boys binnen Feyenoord?
Mijn theorie is dat de huidige beleidsbepalers expres zoeken naar een lichtgewicht, zodat ze hun macht kunnen behouden.

Een ex Feyenoorder die het liefst trainer is, wordt TD omdat Feyenoord hem benaderd. De vorige keer liep dat ook geweldig af met Peter Bosz....
Terug naar middelmaat en hopen dat we eens in de 10 jaar weer een keer kampioen kunnen worden.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:48
Russel88 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:21:
[...]

Mijn theorie is dat de huidige beleidsbepalers expres zoeken naar een lichtgewicht, zodat ze hun macht kunnen behouden.

Een ex Feyenoorder die het liefst trainer is, wordt TD omdat Feyenoord hem benaderd. De vorige keer liep dat ook geweldig af met Peter Bosz....
Terug naar middelmaat en hopen dat we eens in de 10 jaar weer een keer kampioen kunnen worden.
Als het zo'n grote puinhoop is met veels te grote selectie heb je toch juist een heel ervaren TD nodig om dit op te lossen.

• Russel88
Soulizer schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:26:
[...]

Als het zo'n grote puinhoop is met veels te grote selectie heb je toch juist een heel ervaren TD nodig om dit op te lossen.
Als je het op wilt lossen wel.

Ik vrees dat de keuze op Van Wonderen uit is gekomen vanwege andere redenen.
Ik bedoel een Van Wonderen is voor niemand een bedreiging.

• toolkist
  • Niet online
Vraag me af of Feyenoord ook met Fledderus gebeld heeft.
Die had van mij ook zo bij Ajax in mogen stappen ipv Cruijff.

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:31:
[...]

Als je het op wilt lossen wel.

Ik vrees dat de keuze op Van Wonderen uit is gekomen vanwege andere redenen.
Ik bedoel een Van Wonderen is voor niemand een bedreiging.
Niet voor een persoon nee, maar voor de ranglijst in de Eredivisie? 😇

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:33
Russel88 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:21:
[...]

Als dat daadwerkelijk zo is, is dat echt om van te kotsen. Eigenbelang boven clubbelang stellen is een enkeltje richting middelmatigheid en genoegen nemen met, zoals hier ook wordt aangegeven, sporadisch en bij toeval een keertje een prijs. Een club als Feyenoord met hoge ambities kan het zich niet veroorloven om jaren achter elkaar de miljoenen van de CL mis te lopen. En daar gaat het nu wel op lijken met deze ingezette koers.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:54
JanW schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:04:

Ik vraag me dus inderdaad af waar zijn naam vandaan komt. Iemand vindt dat hij de kwaliteiten heeft? Maar dan is het vreemd dat hij net als van Persie in het diepe gegooid wordt. Huiberts had volgens mij eerst een andere functie voordat hij TD werd bij AZ en Stewart heeft het vak ook niet bij AZ geleerd volgens mij.

• Russel88
D-e-n schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 15:08:
[...]

Ik vraag me dus inderdaad af waar zijn naam vandaan komt. Iemand vindt dat hij de kwaliteiten heeft? Maar dan is het vreemd dat hij net als van Persie in het diepe gegooid wordt. Huiberts had volgens mij eerst een andere functie voordat hij TD werd bij AZ en Stewart heeft het vak ook niet bij AZ geleerd volgens mij.
Steward deed het eerst bij Willem II en daarna een andere club, AZ volgens mij.
Eerst Priske, daarna Van Persie en nu Van Wonderen.

Ik vond de aankoop lijst van voetballers al triest, maar dit slaat nergens op.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
DutchOwnage schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:54:
[...]

Als dat daadwerkelijk zo is, is dat echt om van te kotsen. Eigenbelang boven clubbelang stellen is een enkeltje richting middelmatigheid en genoegen nemen met, zoals hier ook wordt aangegeven, sporadisch en bij toeval een keertje een prijs. Een club als Feyenoord met hoge ambities kan het zich niet veroorloven om jaren achter elkaar de miljoenen van de CL mis te lopen. En daar gaat het nu wel op lijken met deze ingezette koers.
Zou het je verbazen bij v Bodegom? Mij niet namelijk

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:00
Russel88 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:21:
[...]

Goed om te lezen dat Ajax de lat ook zo laag mogelijk wilt houden.
Het is echt een triest zooitje geworden. PSV kan vanaf nu hun jeugd opstellen en dan worden ze alsnog fluitend kampioen.
Die staan heel verdienstelijk 4e in de KKD, dus waarschijnlijk heb je wel gelijk ja.

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:38:
[...]

Zou het je verbazen bij v Bodegom? Mij niet namelijk
Zullen we de titel van dit topic dan eindelijk maar aan laten passen? >:)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Nee nee, is ook nog actueel :+

• toolkist
  • Niet online
Kan ook neutraal worden, dat bedoelde ik eigenlijk ;)

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:06

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:36:
Vraag me af of Feyenoord ook met Fledderus gebeld heeft.
Die had van mij ook zo bij Ajax in mogen stappen ipv Cruijff.
Fledderus? Die gast die het totaal verkloot heeft bij Groningen als TD :?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Niet online
gws24 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 17:42:
[...]
Fledderus? Die gast die het totaal verkloot heeft bij Groningen als TD :?
Verkloot? Uhuh. Best wat spelers uit zijn tijd hebben daarna mooie transfers gemaakt en hij werkt nu bij Como en is daar heel wat vooruitstrevender bezig dan die dinosaurussen hier.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:06

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 17:48:
[...]

Verkloot? Uhuh. Best wat spelers uit zijn tijd hebben daarna mooie transfers gemaakt en hij werkt nu bij Como en is daar heel wat vooruitstrevender bezig dan die dinosaurussen hier.
Oh, zeker een aantal spelers goed verkocht maar een goed gebalanceerd elftal neerzetten was er uiteindelijk niet bij waardoor de prestaties ook tegenvielen. In dat opzicht een beetje een Mislintat met vooral aankopen met potentie.

Even gegoogled en dit artikel van VI somt het naar mijn mening wel op: https://www.vi.nl/pro/ana...groningen-terecht-of-niet
Fledderus heeft een oog voor talent en heeft zich bewezen als sterke onderhandelaar die keer op keer het onderste uit de kan weet te halen. Daardoor gaat het bedrijfsmatig geweldig bij FC Groningen. De winsten lopen op, waardoor de financiële positie van de club – wat broodnodig was - enorm is versterkt. Kijken we naar FC Groningen als voetbalclub, dan staat De Trots van het Noorden juist stil in zijn ontwikkeling.
En vooral dat laatste punt is niet wat imo een Ajax of Feyenoord nodig heeft.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Niet online
Wat mij betreft heeft Ajax juist wel iemand nodig met oog voor talent. En dus geen types als Gaaei, Akpom, Sutalo etc haalt.
Zeker geldt bij Feyenoord, die miljoenen voor Borges, Tengstedt etc hadden beter naar talentvolle spelers kunnen gaan ipv naar een stel gefaalde bankzitters.
Pagina: 1 ... 197 198 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken