[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 193 ... 217 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:55
Maarten_E schreef op maandag 16 februari 2026 @ 20:45:
Zuur voor zowel Ajax als Zinchenko dit. Debuut maken bij je nieuwe club, krijg je dit.
En dat tegen Fortuna. _O- Gast heeft bij City en Arsenal gespeeld. Het is niet dat het in een topper gebeurt tegen Feyenoord of PSV.

Maar gaat dit de nieuwe trend worden? Allemaal afgedankte PL spelers, die naar de Eredivisie komen? Het is begonnen bij Henderson.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:57
DutchOwnage schreef op maandag 16 februari 2026 @ 16:22:
[...]

Vooralsnog kwam Ajax in mijn ogen beter voor de dag dan Feyenoord dit weekend....
Ajax wordt "gewoon" tweede. Die gaan weer wat meer op de Farioli toer en zijn dan dus vele malen stabieler dan een ploeg waar helemaal geen lijn in zit.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 22:05:
[...]

"Waar in diverse media werd gespeculeerd over een salaris van twee miljoen euro, werd in het programma Studio Voetbal onthuld dat de werkelijke kosten voor zijn komst minder dan één miljoen euro bedragen."

Valt mee :P .

Maar ik weet niet goed wat ie gaat brengen (behalve dat ie helaas de baan van v persie heeft gered) maar slechter dan Sliti en Borges kan ongeveer niet
Voor zijn komst wellicht, maar ik ben wel benieuwd naar het totaalplaatje. Er wordt vaak snel geroepen dat het allemaal mee valt, maar als je dan alle schimmige constructies optelt zit er meestal toch aardig wat geld in. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 16 februari 2026 @ 21:24:
[...]

Tis geen huur, hij is transfervrij overgekomen.
Niet toch?

De huur met Nottingham Forest was opgezegd en op basis daarvan is er een transferovereenkomst tussen Arsenal en Ajax gekomen. Waarom zou Ajax anders spreken over:
Ajax, Arsenal FC and Oleksandr Zinchenko have reached agreement on the player's immediate transfer to Ajax. The 29-year-old Ukraine international signed a contract in Amsterdam running until the end of this season, up to and including June 30, 2026.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 08:33:
[...]

Niet toch?

De huur met Nottingham Forest was opgezegd en op basis daarvan is er een transferovereenkomst tussen Arsenal en Ajax gekomen. Waarom zou Ajax anders spreken over:

[...]
Voor zover ik weet is ie gratis overgekomen en kost ie 1.5m salaris voor een half jaar. Waar er eerst sprake was van wellicht een huur voor een half jaar die 1.5m zou kosten.
Als dat de transfersom was en hij daarnaast ook nog salaris kost is het al helemaal achterlijk om hem voor een half jaar te halen.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 26-03 14:32
chim0 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 04:41:
[...]

Maar gaat dit de nieuwe trend worden? Allemaal afgedankte PL spelers, die naar de Eredivisie komen? Het is begonnen bij Henderson.
Als ze dan ook hetzelfde brengen als Henderson, why nut? Je ziet dit seizoen het gemis van Henderson op 6.
Kan helemaal geen kwaad wanneer dat soort gasten onze diva's even komen bijbrengen wat echte topsportmentaliteit inhoudt. Eerder al Tadic en nu Perisic bij PSV.
Zinchenko was in die paar minuten al beter dan Wijndal in zijn gehele periode bij Ajax, dus wat mij betreft zijn zulke "afdankertjes" meer dan welkom.

• D-e-n
JEightyFive schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 09:55:
[...]

Als ze dan ook hetzelfde brengen als Henderson, why nut? Je ziet dit seizoen het gemis van Henderson op 6.
Ik denk eerder dat het meer de invloed van Farioli was dan die van Henderson. Ook Henderson gaat voor schut als er te weinig man achter de bal zitten. Zet hem bij het Feyenoord van van Persie en hij ziet er ook uit als een kleuter

• JEightyFive
D-e-n schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 10:59:
[...]

Ik denk eerder dat het meer de invloed van Farioli was dan die van Henderson. Ook Henderson gaat voor schut als er te weinig man achter de bal zitten. Zet hem bij het Feyenoord van van Persie en hij ziet er ook uit als een kleuter
Ik heb het niet alleen over de invloed binnen de lijnen maar ook daarbuiten. Henderson schrok zich kapot van de trainingsintensiteit bij Ajax toen hij aankwam. Als zo'n gozer de rest mee de gym in trekt, zoals Tadic eerder en kennelijk Perisic ook doet, dan gaat het veel verder dan binnen de lijnen.

Sneijder gaf daarnaast ook nog aan: er is bij Ajax binnen de lijnen niemand die bijvoorbeeld Godts eens corrigeert en zegt dat hij moet doseren en niet altijd 5 man voorbij hoeft. Een type Henderson zou dat kunnen (en deed dat ook), of überhaupt mensen een schop onder hun hol geven in het veld. Ik herinner me de tirade tegen Traoré nog en de aanmoedigingen en het juichen bij het verdedigende werk in de toppers. Zo iemand mis je nu.
Er wordt gezegd dat Taylor zo goed was onder Farioli maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat ook kwam doordat er iemand achter hem stond die de benodigde schop onder z'n kont gaf wanneer het nodig was.
En nee, hij kan niet alles alleen en zou bij dit Ajax of Feyenoord waarschijnlijk ook minder uit de verf komen maar toch denk ik dat ze hem beide goed hadden kunnen gebruiken. Misschien wel juíst na het vertrek van Farioli.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 10:59:
[...]

Daar geloof ik echt helemaal niks van. Dit is een speler die zelf de lijnen uitzet in het veld, die er mede voor zorgde dat de balans op orde was. Dat was echt niet alleen te danken aan Farioli (en ook niet alleen aan Henderson, maar aan die 2 samen).

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Megupe schreef op maandag 16 februari 2026 @ 22:03:
Bij jong Ajax is het weer op de rit na de trainers wissel.
Ineens begon het te dagen toen ik zijn hoofd zag icm zijn achternaam. Het is de broer van Roger die zelf een blauwe maandag bij Ajax heeft 'gevoetbald'.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:17
LZ86 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 20:25:
[...]

Al kan ie maar een half uur spelen, dan nog is het een aanwinst. Sliti/Borges of Sauer is gewoon waardeloos.

Als je een half uur/helft met Sterling kan spelen voordat je Sauer moet brengen is al een dikke win
Vind het toch altijd wel bijzonder dat zoveel mensen Sauer alweer aan het afschrijven zijn. Dat ventje is net een maand 20, maar kan toch gewoon hartstikke goed voetballen? Dat hij niet de karrevracht aan goals en assists van Paixao levert mag je ook nog helemaal niet verwachten. Er had gewoon een goede linksbuiten moeten komen die dat wel kan, waarbij Sauer de eerste vervanger is en daardoor alsnog regelmatig minuten had kunnen maken maar dat is allemaal een ander verhaal. Ik ben er in ieder geval 100% van overtuigd dat die jongen er wel gaat komen.

• Sagat
  • Registratie: April 2002

Sagat

Is pappa x2!

Vld1989 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 17:29:
[...]

Vind het toch altijd wel bijzonder dat zoveel mensen Sauer alweer aan het afschrijven zijn. Dat ventje is net een maand 20, maar kan toch gewoon hartstikke goed voetballen? Dat hij niet de karrevracht aan goals en assists van Paixao levert mag je ook nog helemaal niet verwachten. Er had gewoon een goede linksbuiten moeten komen die dat wel kan, waarbij Sauer de eerste vervanger is en daardoor alsnog regelmatig minuten had kunnen maken maar dat is allemaal een ander verhaal. Ik ben er in ieder geval 100% van overtuigd dat die jongen er wel gaat komen.
Ik had hem zelf ouder ingeschat! En je hij kan absoluut nog groeien. Maar (op dit moment?) lijkt het net een beetje explosievieteit en snelheid te missen...Maar we gaan het zien...ook daar is Sterling (mits fit etc) gunstig. Naast eea leren is het denk ik voor een verdediger niet fijn als je eerst sterling hebt gehad en dan krijg je nog een half uurtje een uitgeruste en greitge sauer (of vica versa...met oog op fitheid is dat waarschijnlijker :D )

10 second ninja DONE

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-03 21:47
Nec wisselt ultra aanvallend. Ben benieuwd of Sparta kan overleven.

Mooie uitslag sparta nec :P

[ Voor 19% gewijzigd door Soulizer op 17-02-2026 22:05 ]

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:26

Stimulate14

⭐⭐⭐

Wordt een interessant potje zaterdag. Kan er geen pijl op trekken.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05:12
NEC niet in goede doen, liggen wel kansen voor Ajax.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:40
Omdat PSV toch al zo veel fitte spitesen had, is Til ook maar stuk gegaan. Meerdere weken is de prognose. Wie er dan over blijft?
  • Saibari, die geen spits is, maar wel kan scoren
  • Boadu, die sinds de voorbereiding geen hele wedstrijd heeft kunnen spelen door blessures
  • Obispo omdat hij kan koppen ofzo? Niemand dus..

WoT stats

• LZ86
ElPaco schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:30:
Omdat PSV toch al zo veel fitte spitesen had, is Til ook maar stuk gegaan. Meerdere weken is de prognose.

[X]

Wie er dan over blijft?
  • Saibari, die geen spits is, maar wel kan scoren
  • Boadu, die sinds de voorbereiding geen hele wedstrijd heeft kunnen spelen door blessures
  • Obispo omdat hij kan koppen ofzo? Niemand dus..
Wat is dat toch in NL met blessures.

Maaruhhh.. Boehoehoehoehoe, we staan 20 punten voor en hebben geen spits meer voor nog 11 potjes :+

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 04:41:
[...]

En dat tegen Fortuna. _O- Gast heeft bij City en Arsenal gespeeld. Het is niet dat het in een topper gebeurt tegen Feyenoord of PSV.

Behalve of ik me afvraag of het slecht is, de PL is natuurlijk een aantal niveaus hoger en afgedankt heeft een negatieve klank. Volgens mij speelt Henderson weer in de PL dus hoezo afgedankt? Gezien de middelen doet de eredivisie het vrij goed volgens mij en is het best wel een sport om laatdunkend te doen over het niveau. Ik vraag me dan af waarom je het nog kijkt/volgt. Is niet persoonlijk hoor want ook de diverse analisten vinden het altijd "leuk" om te zeggen dat je eredivisie niet voor je plezier kijkt etc. Doe het dan niet of stel je verwachtingen eens een keer bij ofzo. Ik kijk ook geen Excelsior - Heracles ofzo voor mn plezier dus doe ik het niet en loop ik er verder, behalve dit voorbeeld, ook niet mee te koop. Het klinkt vaak als afgeven om het afgeven. Je kunt het ook positief opvatten, zie Peresic, Gotze, Henderson, Tadic etc.

Niks persoonlijk hoor, valt me gewoon heel erg op en het heeft een hoog "nu weten we het wel" gehalte. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:42
Feyenoord's remedie voor de berichtgeving over de blessures.
Ze communiceren gewoon niet meer over de aard en duur van de blessures 😢
Ipv goed met de gezondheid van de spelers om te gaan, gaan we over op zielig gedrag.

• JEightyFive
LZ86 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:26:
NEC niet in goede doen, liggen wel kansen voor Ajax.
Die namen kan je ook omwisselen :P

• LZ86
JEightyFive schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:58:
[...]

Hahaha ja, gelijkspelletje zou de meest logische uitkomst zijn.
Dus 1 van beide teams zal wel op een zure manier winnen.

• LZ86
Russel88 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:54:
Ipv goed met de gezondheid van de spelers om te gaan, gaan we over op zielig gedrag.
En zich maar afvragen waarom mensen er klaar mee zijn

• ElPaco
LZ86 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:40:
[...]

Maaruhhh.. Boehoehoehoehoe, we staan 20 punten voor en hebben geen spits meer voor nog 11 potjes :+
Nou ja, tegen NAC en Volendam al weer 5 punten laten liggen. Vorig jaar ook spectaculair ingestort. Hoeft van mij niet zo nodig dit jaar. Het is gewoon poep dat je 1e en 2e keeper er uit liggen en je 1e, 2e en 3e spits ook. Slaat nergens op en helpt je ook niet als je bijvoorbeeld door wilt in de CL en 1 doelpunt te kort komt..

WoT stats

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

JEightyFive schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:58:
[...]

Eens. Maar Ajax heeft wat recht te trekken na die pot van vorig jaar.

• LZ86
ElPaco schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:00:
[...]

Nou ja, tegen NAC en Volendam al weer 5 punten laten liggen. Vorig jaar ook spectaculair ingestort. Hoeft van mij niet zo nodig dit jaar. Het is gewoon poep dat je 1e en 2e keeper er uit liggen en je 1e, 2e en 3e spits ook. Slaat nergens op en helpt je ook niet als je bijvoorbeeld door wilt in de CL en 1 doelpunt te kort komt..
Tja, en toch staat PSV souverein aan kop. Maken de meeste goals (ondanks spitsgemis) en is er toch niet echt dreiging voor het kampioenschap meer.

Ik snap de frustratie als supporter van een ploeg waar zelfs de koffiejuf nog geblesseerd uitvalt, maar als PSV zijnde zou ik me meer druk gaan maken over komend seizoen. Je gaat denk ik best wat sleutelspelers kwijtraken.

14 punten voor op een zeer matig/wisselvallig Feyenoord en 17 op idem Ajax en NEC. Je mag er 4 op rij verliezen en dan sta je nog bovenaan. En dan moet Feyenoord alles winnen.... zie je het al gebeuren? Ik niet namelijk

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 18-02-2026 10:07 ]

• ElPaco
@LZ86 dat is dan het enige voordeel van de blessures, Van Bommel (ja die hebben we ook nog!) ligt er sowieso heel het seizoen uit, dus die raken we hoogstwaarschijnlijk niet kwijt deze zomer :+ :+

WoT stats

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:40:
[...]

Te weinig trainen, of de verkeerde dingen. Zowat alle Nederlanders die naar het buitenland gaan, van welke club dan ook, 'klagen' dat ze zo hard moeten trainen bij hun nieuwe club. Er zijn maar weinig Eredivisie spelers die gewoon 1x per week volle bak 90 minuten fysiek kunnen geven.

• LZ86
ElPaco schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:09:
@LZ86 dat is dan het enige voordeel van de blessures, Van Bommel (ja die hebben we ook nog!) ligt er sowieso heel het seizoen uit, dus die raken we hoogstwaarschijnlijk niet kwijt deze zomer :+ :+
Nee inderdaad. Plea en v Bommel zal je wel houden :)

Maar Saibari raak je 100% kwijt, evenals Schouten, Veerman en Pepi. Wellicht Man ook nog?

Ongeveer alles wat goals maakt/je hele middenveld. Dus daar zit wel wat arbeid.

• ElPaco
LZ86 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:14:
[...]

Nee inderdaad. Plea en v Bommel zal je wel houden :)

Maar Saibari raak je 100% kwijt, evenals Schouten, Veerman en Pepi. Wellicht Man ook nog?

Ongeveer alles wat goals maakt/je hele middenveld. Dus daar zit wel wat arbeid.
Veerman raken we al 3 transferperiodes gegarandeerd kwijt, ik begin bijna bang te worden dat we er nooit meer vanaf komen :+
Gaan ook geruchten dat Mauro na jaren de club gaat verlaten, dat zou ik erger vinden dan Schouten, Veerman of Pepi. Als je PSV niet veel kijkt valt hij vaak niet echt op, maar dat is echt de stofzuiger van het team, nu samen met Perisic.

Als Man kan blijven en Wanner wat meer speeltijd kan krijgen dan denk ik wel dat daar omheen best een mooi team te bouwen is. De vraag is wat Dest en Salah-Eddine doen. Ook de vraag natuurlijk hoe v Bommel terugkomt na zijn blessure, die jongen heeft/had echt veel potentie.

Misschien komend jaar ook eindelijk eens wat doorschuiven uit Jong PSV, zoals Fernandez (heeft al paar keer mee gedaan) en Verkooijen (idem). Wat dat betreft hoop ik dat gelijkblijvende voorsprong Bosz al wat bezig gaat zijn met volgend seizoen. Sowieso fijn natuurlijk dat hij blijft.

WoT stats

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Russel88 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:54:
Daar is Feyenoord toch niet uniek in? Sinds de AVG zijn alle clubs ineens irritant terughoudend met het geven van details omtrent blessures.
Juridisch gezien mag je best vertellen wat er aan de hand is en hoe lang het duurt, dat is relevante informatie voor pers en publiek. Maar clubs verschuilen zich maar wat graag achter de wetgeving want het komt ze vaak ook wel goed uit. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-03 13:32
Gonadan schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:46:
[...]

Daar is Feyenoord toch niet uniek in? Sinds de AVG zijn alle clubs ineens irritant terughoudend met het geven van details omtrent blessures.
Juridisch gezien mag je best vertellen wat er aan de hand is en hoe lang het duurt, dat is relevante informatie voor pers en publiek. Maar clubs verschuilen zich maar wat graag achter de wetgeving want het komt ze vaak ook wel goed uit. ;)
De club mag dit zonder instemming van de speler in kwestie niet zo delen (ook omdat voornamelijk een verwachte tijdsduur best een indicatie geeft van de aard van de blessure), dus het mág gewoon niet zomaar helaas.
Ik vind juist dat clubs dit nétjes doen en de regels hierin goed volgen, maar dat wellicht spelers vooral minder geheimzinnig moeten willen doen. Wat is het probleem als de wereld wéét dat je teen gebroken is, of dat je een zweepslag hebt in je linkerlies? Enige dat ik mij voor kan stellen is dat wanneer (gevalletje Haller) er bijvoorbeeld een ander gezondheidsprobleem speelt, dat je dat niet aan de spreekwoordelijke grote klok wilt hangen. En als alles gedeeld wordt krijg je dan juist dat het lastig wordt wanneer een speler het dan niet wil delen omdat het veel gevoeliger ligt/ persoonlijker van aard is.

Overigens wil ik hiermee geenszins zeggen dat ik het met de betreffende regelgeving volledig eens ben, i.m.o. hadden er prima uitzonderingsregels in gekund, maar dat zou het weer complex maken.

[ Voor 21% gewijzigd door jbdeiman op 18-02-2026 10:59 ]

• Russel88
Gonadan schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:46:
[...]

Dat is waar. De timing van het bericht is frappant. Net nadat Steijn geblesseerd is geraakt, waarbij mensen zich afvragen waarom hij erin werd gebracht (nog niet helemaal fit).

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

@jbdeiman je hebt nog altijd zoiets als een gerechtvaardigd belang, zoals bijvoorbeeld voor persconferenties. Het mág wel, zolang je maar weg blijft van onnodige details.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-03 13:32
Gonadan schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 11:33:
@jbdeiman je hebt nog altijd zoiets als een gerechtvaardigd belang, zoals bijvoorbeeld voor persconferenties. Het mág wel, zolang je maar weg blijft van onnodige details.
Het lastige is dat in deze het gerechtvaardigd belang ook niet goed toe te passen valt, immers is het in belang van de supporters dit te weten, voor de organisatie is er géén gerechtvaardigd belang het openbaar te maken. Wie heeft er dan wat aan, als de speler (nog) geblesseerd is speelt die niet, daarna moet die ook eerst weer fit worden, dus dan weet je dat al doordat een speler weer bij de groepstrainingen mee doet.

Ben het overigens verder helemaal met jou eens, en niet met de uitleg van de AVG/ de manier waarop de AVG wordt toegepast.

• Soulizer
Van het weekend Ajax en Nec gelijkspelen en Feyenoord een overwinning dan ziet het er al weer wat beter uit d:)b

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

jbdeiman schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 12:04:
[...]

Het lastige is dat in deze het gerechtvaardigd belang ook niet goed toe te passen valt, immers is het in belang van de supporters dit te weten, voor de organisatie is er géén gerechtvaardigd belang het openbaar te maken. Wie heeft er dan wat aan, als de speler (nog) geblesseerd is speelt die niet, daarna moet die ook eerst weer fit worden, dus dan weet je dat al doordat een speler weer bij de groepstrainingen mee doet.

Ben het overigens verder helemaal met jou eens, en niet met de uitleg van de AVG/ de manier waarop de AVG wordt toegepast.
Heb het even voor je opgezocht. Journalistiek en publiek hebben een belang, en daarmee ook de club. :)

https://www.ictrecht.nl/blog/sporters-en-blessures-staat-de-persconferentie-buitenspel

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Stimulate14 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:18:
Wordt een interessant potje zaterdag. Kan er geen pijl op trekken.
Probeer dan eens een peil!

[ Voor 17% gewijzigd door Ramzzz op 18-02-2026 13:37 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:00
Megupe schreef op maandag 16 februari 2026 @ 22:03:
Bij jong Ajax is het weer op de rit na de trainers wissel.
Het zal mij helemaal niets verbazen als van de zomer deze man wordt doorgeschoven en Grim Jong Ajax onder zijn hoede krijgt.

Maar goed, wie ben ik :+

K to the KillaZ

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:11
Soulizer schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 12:06:
Van het weekend Ajax en Nec gelijkspelen en Feyenoord een overwinning dan ziet het er al weer wat beter uit d:)b
Zo denk ik ook vaak genoeg, en even zo vaak kom ik dan zwaar bedrogen uit :9

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Weer wat geleerd!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-03 16:57
Ik zat even te kijken naar dat fc Noah waar Az tegen moet. Vandaag om 18.45(!) .
Dat Noah is geen wereld team maar ze hebben wel Aek Athene uitgeschakeld en dat Aek is koploper in Griekenland. En ze hebben Legia Warschau verslagen. Verder voor de rest niet echt opmerkelijke uitslagen.

Ik wil maar zeggen... Az mag echt wel aan de bak denk ik

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:58
AZ hoeft niet, tis niet dat ze tegen Ajax moeten he. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Megupe op 19-02-2026 14:09 ]

• LZ86
Megupe schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 14:08:
AZ hoeft niet, tis niet dat ze tegen Ajax moeten he. O-)
Ze staan dan ook achter.

• Harribo
Och och Az....
Die koopmeiners is toch ook een middenvelder die moet verdedigen? Komt als een zandzak terug en is te laat.

Je moet gewoon élke minuut energie leveren in dit soort potjes. Doet de tegenstander wel

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 19-02-2026 20:00 ]

• LZ86
Harribo schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 19:59:
Och och Az....
Die koopmeiners is toch ook een middenvelder die moet verdedigen? Komt als een zandzak terug en is te laat.

Je moet gewoon élke minuut energie leveren in dit soort potjes. Doet de tegenstander wel
Misschien is Koopmeiners wel wat voor Ajax :+

• Harribo
LZ86 schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 20:08:
[...]

We hebben het hier al te veel over Ajax :p

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:47

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Harribo schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 19:59:
Och och Az....

1 - 0 gebleven zo te zien, heb het niet helemaal afgekeken.

Ze speelden net als de laatste tijd in de eredivisie. Traag, veel balverlies en een arbeidsethos van niks.
Goes is de volgende keer er niet bij, misschien helpt dat.

Tweakers Discord

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 20:08:
[...]

We hebben Gaaei al die op de een of andere manier 100 wedstrijden in Ajax 1 heeft volbracht, dat is wel ff genoeg.

• LZ86
toolkist schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 10:29:
[...]

We hebben Gaaei al die op de een of andere manier 100 wedstrijden in Ajax 1 heeft volbracht, dat is wel ff genoeg.
Lol, 100 al? Dat zegt inderdaad genoeg over de staat van Ajax op dit moment.

• LZ86
Stein is lang stuk. Meniscus doet niet meer mee......

Tja.

• Soulizer
LZ86 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 11:07:

Tja.
Na zinchenko speelt Steijn dit seizoen dus ook niet meer...

• Sineplex
  • Laatst online: 13:37
tweakduke schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 20:44:
[...]

1 - 0 gebleven zo te zien, heb het niet helemaal afgekeken.

Ze speelden net als de laatste tijd in de eredivisie. Traag, veel balverlies en een arbeidsethos van niks.
Goes is de volgende keer er niet bij, misschien helpt dat.
Als Goes zo goed zou kunnen verdedigen als hij zich gedraagt zou het nog wat worden. Maar het lijkt er sterk op dat het gedrag dient om de zwaktes te camoufleren.

• D-e-n
Soulizer schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 11:18:
[...]

Na zinchenko speelt Steijn dit seizoen dus ook niet meer...
Ook Zinchenko wordt Ajax gewoon tweede. Wij hebben nog maar drie middenvelders volgens mij

• Russel88
D-e-n schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 11:27:
[...]

Ook Zinchenko wordt Ajax gewoon tweede. Wij hebben nog maar drie middenvelders volgens mij
Klopt.
Smal werd soms op het middenveld gezet, maar hem hebben we ook niet meer gezien sinds de winterstop.

Volgens mij speelde Steijn altijd bij Twente. Iets klopt gewoon niet bij Feyenoord. Eerst Priske en nu RvP.
Hopelijk krijgt de jeugd een kans. Ik dacht dat we ergens een talentvolle middenvelder rond hebben lopen.

• DutchOwnage

Tja.
Vraag mij oprecht af of we die nog wel bij Feyenoord in actie zien zolang RvP er zit. Die jongen heeft ook op mentaal vlak flinke klappen gehad.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:30

Agent47

I always close my contracts.

Tja.
Verder ligt het niet aan de staff hoor.

Sodemieter op hoor. Al sinds Slot weg is een grote bak met ellende met die blessures.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Soulizer
Typo

[ Voor 99% gewijzigd door Soulizer op 20-02-2026 12:12 ]

• Soulizer
Agent47 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 11:57:
[...]

Sodemieter op hoor. Al sinds Slot weg is een grote bak met ellende met die blessures.
Klopt, Slot en die assistent en die performance staff ging weg en het klopte allemaal niet meer en duidelijk geen oplossing sindsdien.

• LZ86
Agent47 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 11:57:
[...]

Geen fitte spelers, het opstellen of in laten vallen van spelers die tegen een blessure aanzitten, geen lijn in het beleid/plan op het veld, het halen van totaal ongeschikte spelers (Borges, Tengsted, Diarra) voor veel te veel geld.....

Nee joh, gaat toch prima? Inmiddels kan de goede start van het seizoen het totale onvermogen in de gehele organisatie toch niet meer verbloemen?

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 11:27:
[...]

Maar wij hebben Wijndal en Gaaei ;)

• D-e-n
toolkist schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 12:54:
[...]

Maar wij hebben Wijndal en Gaaei ;)
Gaaei is wellicht geen aankoop die past bij een topclub (maar dat geldt dus ook voor Deijl) maar Gaaei heeft onder Farioli toch degelijk gespeeld. En nu ze die manier van spelen weer een beetje lijken te omarmen kan hij best weer zo gaan functioneren. Met wat degelijkheid en wat flitsen voorin word je in de eredivisie van dit jaar gewoon tweede. Maar en hoewel hij daar de spelers voor heeft gaat van Persie dat in elk geval niet meer lukken

• Russel88
Wat er ook gebeurt, Feyenoord verliest altijd.
Worden we 2e, dan spelen we volgend jaar de CL. Maar dat betekent waarschijnlijk ook dat RvP blijft zitten en dat Te Kloese z'n technische taken pakket niet op gaat geven.
Worden we geen 2e, dan lopen we weer veel geld mis. En vanaf nu kunnen we niet meer teren op de Slot jaren voor de transfers. Alleen een handjevol spelers zijn nog veel geld waard. Zonder een goede TD wordt dit weer een neerwaartse spiraal.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 13:00:
[...]

Gaaei is wellicht geen aankoop die past bij een topclub (maar dat geldt dus ook voor Deijl) maar Gaaei heeft onder Farioli toch degelijk gespeeld. En nu ze die manier van spelen weer een beetje lijken te omarmen kan hij best weer zo gaan functioneren. Met wat degelijkheid en wat flitsen voorin word je in de eredivisie van dit jaar gewoon tweede. Maar en hoewel hij daar de spelers voor heeft gaat van Persie dat in elk geval niet meer lukken
Feyenoord speelt nu geen 2x in de week meer dus net als vorig seizoen toen van Persie begon zullen er steeds minder geblesseerden zijn.
Al met al is het echt nog niet duidelijk wie er tweede wordt.

• D-e-n
toolkist schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 13:16:
[...]

Feyenoord speelt nu geen 2x in de week meer dus net als vorig seizoen toen van Persie begon zullen er steeds minder geblesseerden zijn.
Al met al is het echt nog niet duidelijk wie er tweede wordt.
Ajax speelt ook maar één keer in de week. En de blessures waren soms een excuus maar heel vaak ook niet. Als je centrum en je aanval gewoon compleet zijn en je nog steeds spelers als Hwang, Valente en voorheen Timber kan opstellen dan mag er echt wel iets meer stabiliteit en creativiteit in het elftal zitten.

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 12:24:
[...]

Geen fitte spelers, het opstellen of in laten vallen van spelers die tegen een blessure aanzitten, geen lijn in het beleid/plan op het veld, het halen van totaal ongeschikte spelers (Borges, Tengsted, Diarra) voor veel te veel geld.....

Nee joh, gaat toch prima? Inmiddels kan de goede start van het seizoen het totale onvermogen in de gehele organisatie toch niet meer verbloemen?
Ze gokken het er gewoon op dat we nog punten sprokkelen en we met geluk tweede worden.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 13:21:
[...]

Ajax speelt ook maar één keer in de week. En de blessures waren soms een excuus maar heel vaak ook niet. Als je centrum en je aanval gewoon compleet zijn en je nog steeds spelers als Hwang, Valente en voorheen Timber kan opstellen dan mag er echt wel iets meer stabiliteit en creativiteit in het elftal zitten.
Bij Ajax was fitheid niet een bijkomend probleem ;)
Ik snap dat dat niet alles is bij Feyenoord, en ik denk dat de problemen bij Feyenoord ook zeker dieper gaan dan alleen de fitheid, maar bij Ajax hebben we ook nog steeds niksnut Grim rondlopen he ;)

• Harribo
Stein geblesseerd nu?
Pffff Feyenoord lijkt wel voetbalclub Avondrood met bejaarden die continu wat hebben..

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-03 04:09

OMX2000

By any means necessary...

Harribo schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 14:44:
Stein geblesseerd nu?
Pffff Feyenoord lijkt wel voetbalclub Avondrood met bejaarden die continu wat hebben..
Is ook al geopereerd aan zijn meniscus.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• DutchOwnage
Sneu voor die jongen, maar ik kan er niet rouwig om zijn. Hij kwam toch totaal niet uit de verf onder RvP.

Ik weer niet of het helemaal eerlijk is om dit 100% op het conto van RvP te schuiven, maar het heeft er wel alle schijn van.

Die soap rond de aanvoerdersband heeft veel kapot gemaakt.

[ Voor 48% gewijzigd door DutchOwnage op 20-02-2026 15:21 ]

• LZ86
DutchOwnage schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 15:18:
Sneu voor die jongen, maar ik kan er niet rouwig om zijn. Hij kwam toch totaal niet uit de verf onder RvP.

Ik weer niet of het helemaal eerlijk is om dit 100% op het conto van RvP te schuiven, maar het heeft er wel alle schijn van.

Die soap rond de aanvoerdersband heeft veel kapot gemaakt.
Tja, wie wel....

• DutchOwnage
Valente. Maar die heeft daar RvP niet voor nodig. Ueda had ook een flinke opleving in het begin, maar daar is ook weinig meer van over.

Weet je waar ik op hoop? Dat we zondagavond weer eens een keertje vermaakt worden met leuk, attractief voetbal. Een paar vlotte combinaties en dito aanvallen. Niet dat voetbal zonder visie en God zegene de greep wat we de afgelopen weken zagen. Zou toch mogelijk moeten zijn tegen Telstar? Of is dat te veel gevraagd?

Want het is allemaal een verrekte kleurloze bedoeling zo op deze manier. Geen Europees meer, uit de Beker. Dan is een leuke pot voetbal q keer per week toch niet te veel gevraagd.

Maar ik bereid me maar weer voor op 90 minuten ergernis.

[ Voor 67% gewijzigd door DutchOwnage op 20-02-2026 15:46 ]

• Agent47

Agent47

En dan Sliti of Borges op linksbuiten. Man man man.

Echt punten sprokkelen komende 11 wedstrijden.

• Russel88
Agent47 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 16:17:
En dan Sliti of Borges op linksbuiten. Man man man.

Echt punten sprokkelen komende 11 wedstrijden.
Ik snap niet dat hij Borges op rechts en Moussa op links uit probeert. Borges op links is 3 keer niks en Moussa deed het vorig jaar niet onaardig op links. Bijkomend voordeel is dat hij vaker moet passen.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-03 17:51
Russel88 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 11:34:
[...]

Klopt.
Smal werd soms op het middenveld gezet, maar hem hebben we ook niet meer gezien sinds de winterstop.

Volgens mij speelde Steijn altijd bij Twente. Iets klopt gewoon niet bij Feyenoord. Eerst Priske en nu RvP.
Hopelijk krijgt de jeugd een kans. Ik dacht dat we ergens een talentvolle middenvelder rond hebben lopen.
Thijs Kraaijeveld (die Europees zijn debuut maakte als CV) is een onwijs talentvolle CM. Die zal waarschijnlijk de komende periode veel minuten gaan maken.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nou, lekker dan; Einde seizoen Jaros

Heb je net afscheid genomen van Pasveer omdat deze Heracles in de eredivisie wil gaan houden, is Ajax aangewezen op Maarten Paes, lekker dan :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Het is toch ongelooflijk?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Soulizer
DutchOwnage schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 15:32:
Valente. Maar die heeft daar RvP niet voor nodig. Ueda had ook een flinke opleving in het begin, maar daar is ook weinig meer van over.

Weet je waar ik op hoop? Dat we zondagavond weer eens een keertje vermaakt worden met leuk, attractief voetbal. Een paar vlotte combinaties en dito aanvallen. Niet dat voetbal zonder visie en God zegene de greep wat we de afgelopen weken zagen. Zou toch mogelijk moeten zijn tegen Telstar? Of is dat te veel gevraagd?

Want het is allemaal een verrekte kleurloze bedoeling zo op deze manier. Geen Europees meer, uit de Beker. Dan is een leuke pot voetbal q keer per week toch niet te veel gevraagd.

Maar ik bereid me maar weer voor op 90 minuten ergernis.
Ik hoop ook dat het weer eens vermakelijke wedstrijd Is waar we van kunnen genieten.Ik kan zondagavond ook kijken en hoop niet dat het weer volledig ergeren wordt.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:46
Wauw nog één, heeft Ajax de fysieke trainer van Feyenoord overgenomen?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:58
De blessures bij Ajax komen door priske

• ElPaco
Mogen wij (PSV) ook even boos worden op Priske, Olij is meer stuk dan heel en Kovar was laatst ook stuk! Altijd maar hetzelfde met die Priske!

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 21:08:

Heb je net afscheid genomen van Pasveer omdat deze Heracles in de eredivisie wil gaan houden, is Ajax aangewezen op Maarten Paes, lekker dan :|
ik heb toch 10x liever Paes dan Pasveer

• Typhone
  • Laatst online: 13:49

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 21:08:

Niet getreurd. Deze grabbelaar heb je niks aan. Menig doelpunt tegen al aan hem te danken en doet communicatief niets. Terug naar Liverpool.

• DutchOwnage
https://www.msn.com/nl-nl...d08975947329272108a&ei=18

Eerder bleek al dat Jakub Moder ook niet te spreken is over de gang van zaken in Rotterdam. "Moder schijnt woest te zijn dat in Rotterdam nooit is ontdekt dat hij een rughernia had, telkens moest gaan trainen en uiteindelijk in Polen bij een second opinion er achter kwam dat hij een forse rugblessure had", zo onthulde De Telegraaf eerder al.

Dit lees ik ook voor het eerst. Het is wel duidelijk dat er structureel iets helemaal verkeerd zit bij in ieder geval de medische begeleiding.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 21-02-2026 09:02 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Typhone schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 08:47:
Niet getreurd. Deze grabbelaar heb je niks aan. Menig doelpunt tegen al aan hem te danken en doet communicatief niets. Terug naar Liverpool.
Vervelende is dat de alternatieven nog slechter zijn. Nee, Jaros is niet de droomkeeper die je onder de lat wilt zien, maar is zeg maar de minst slechte van de 3. Je kan wel stellen dat Ajax twee keer heeft gegokt en twee keer heeft verloren. Eerst Zinchenko met zijn prijskaartje, dat waren dure 5 minuten, waardoor je terug moet vallen op Wijndal die je met het halen van Zinchenko tot persona non grata hebt gebombardeerd om vervolgens je 2e keeper transfervrij te laten vertrekken en te vervangen door een mindere keeper. Die ook nog eens tot overmaat van ramp je eerste keeper wordt. Echt top allemaal.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Soulizer
DutchOwnage schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 09:00:
https://www.msn.com/nl-nl...d08975947329272108a&ei=18

Eerder bleek al dat Jakub Moder ook niet te spreken is over de gang van zaken in Rotterdam. "Moder schijnt woest te zijn dat in Rotterdam nooit is ontdekt dat hij een rughernia had, telkens moest gaan trainen en uiteindelijk in Polen bij een second opinion er achter kwam dat hij een forse rugblessure had", zo onthulde De Telegraaf eerder al.

Dit lees ik ook voor het eerst. Het is wel duidelijk dat er structureel iets helemaal verkeerd zit bij in ieder geval de medische begeleiding.
Deze heb ik al een tijdje geleden gelezen tijdens zijn revalidatie. Dat is al even geleden hoor. De medische staff kon zijn probleem niet vinden en toen is die naar specialist geweest in Polen. Daar vonden ze die hernia in de rug.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 07:04:
[...]

Op basis van je afkeer van Pasveer of de kwaliteiten van Paes?

Ik heb Paes nog nooit zien spelen dus heb echt geen idee hoe goed hij is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
Soulizer schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 09:23:
[...]

Deze heb ik al een tijdje geleden gelezen tijdens zijn revalidatie. Dat is al even geleden hoor. De medische staff kon zijn probleem niet vinden en toen is die naar specialist geweest in Polen. Daar vonden ze die hernia in de rug.
Neemt niet weg dat het toch wel apart is, zacht uitgedrukt, dat er dan niemand bij de staf zou kunnen bedenken dat het wel eens een hernia zou kunnen zijn. Zijn toch geen koekenbakkers?. En ze krijgen toch herhaaldelijk feedback van de speler zelf? Alles wordt tegenwoordig gemonitoord, gechekt en dan nog eens.

• Harribo
Morgen Twente - Groningen... Zal wel weer een nederlaag worden tegen die Tukkers met hoogmoed.

Als je bijvoorbeeld als Groningen 3 corners krijgt en je bent niet in staat als prof om hem 1x fatsoenlijk voor het doel te plaatsen tja...prof voetbal hebben we het over he?
Groningen is nu zó verschrikkelijk slecht.
Zeker aanvallend.

• Soulizer
DutchOwnage schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 09:42:
[...]

Neemt niet weg dat het toch wel apart is, zacht uitgedrukt, dat er dan niemand bij de staf zou kunnen bedenken dat het wel eens een hernia zou kunnen zijn. Zijn toch geen koekenbakkers?. En ze krijgen toch herhaaldelijk feedback van de speler zelf? Alles wordt tegenwoordig gemonitoord, gechekt en dan nog eens.
Ik vond het ook al vreemd. Trouwens lees net Nadje bij Excelsior uit de selectie gezet. Ook nog zo'n miskoop van ons.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 09:31:
[...]

Op basis van je afkeer van Pasveer of de kwaliteiten van Paes?

Ik heb Paes nog nooit zien spelen dus heb echt geen idee hoe goed hij is.
Ohjawel, maar je hebt de blunders van hem niet op het oog as we speak ;).

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 09:49:
Morgen Twente - Groningen... Zal wel weer een nederlaag worden tegen die Tukkers met hoogmoed.

Als je bijvoorbeeld als Groningen 3 corners krijgt en je bent niet in staat als prof om hem 1x fatsoenlijk voor het doel te plaatsen tja...prof voetbal hebben we het over he?
Groningen is nu zó verschrikkelijk slecht.
Zeker aanvallend.
Wanneer moeten ze tegen Ajax? Dan spelen ze magistraal voetbal. Mark my words.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 16:52:
[...]
Wanneer moeten ze tegen Ajax? Dan spelen ze magistraal voetbal. Mark my words.
Het is allemaal prima hoor, maar ik denk dat een aantal Eredivisie middenmoters er beter voor zou staan als ze ongeveer 50% van hun inzet tonen die ze tegen Ajax hebben in zouden zetten tegen directe concurrenten waar ze dan weer gelijk tegen spelen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PolarBear schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 17:08:
[...]

Het is allemaal prima hoor, maar ik denk dat een aantal Eredivisie middenmoters er beter voor zou staan als ze ongeveer 50% van hun inzet tonen die ze tegen Ajax hebben in zouden zetten tegen directe concurrenten waar ze dan weer gelijk tegen spelen.
Ja dat verbaast me elk jaar keer op keer weer bij veel plaats 13-18 clubs. Heel slap beginnen in de wedstrijden tegen directe concurrenten, met name thuis, en tegen Feyenoord, Ajax, PSV vaak ten onder gaan maar 3000% inzet tonen. Zal wel een psychologisch dingetje zijn maar twee van zulke wedstrijden tegen directe concurrenten is een verschil van +6 punten op de ranglijst en vaak een langer verblijf in de Eredivisie.

• LZ86
toolkist schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 07:04:
[...]

Als Paes nu nog stukgaat kan Wijndal op doel }:O

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:46
Tweede seizoenshelftdip nu echt begonnen bij PSV?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• sNielz123
  • Laatst online: 26-03 12:46
Wat een ramp. Haal schouten en veerman er maar uit. Gewoon nu.

• LZ86
Die maken dat nog wel goed. Al speelt Heerenveen best leuk zover.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-03 08:13
Het is weer vermakelijk om de laatste berichten hier te lezen. Zijn er eigenlijk ook fans hier die wel blij zijn over hoe het bij hun cluppie gaat of is het overal dikke ellende?

• sNielz123
Was de 0-2 bijna

• sNielz123
Bao_mi1 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 19:12:
Het is weer vermakelijk om de laatste berichten hier te lezen. Zijn er eigenlijk ook fans hier die wel blij zijn over hoe het bij hun cluppie gaat of is het overal dikke ellende?
Over het algemeen klagen we als PSV fans niet. Alleen tijdens wedstrijden 😁
Pagina: 1 ... 193 ... 217 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken