LZ86 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:14:
[...]
Nee inderdaad. Plea en v Bommel zal je wel houden
Maar Saibari raak je 100% kwijt, evenals Schouten, Veerman en Pepi. Wellicht Man ook nog?
Ongeveer alles wat goals maakt/je hele middenveld. Dus daar zit wel wat arbeid.
Veerman raken we al 3 transferperiodes gegarandeerd kwijt, ik begin bijna bang te worden dat we er nooit meer vanaf komen
Gaan ook geruchten dat Mauro na jaren de club gaat verlaten, dat zou ik erger vinden dan Schouten, Veerman of Pepi. Als je PSV niet veel kijkt valt hij vaak niet echt op, maar dat is echt de stofzuiger van het team, nu samen met Perisic.
Als Man kan blijven en Wanner wat meer speeltijd kan krijgen dan denk ik wel dat daar omheen best een mooi team te bouwen is. De vraag is wat Dest en Salah-Eddine doen. Ook de vraag natuurlijk hoe v Bommel terugkomt na zijn blessure, die jongen heeft/had echt veel potentie.
Misschien komend jaar ook eindelijk eens wat doorschuiven uit Jong PSV, zoals Fernandez (heeft al paar keer mee gedaan) en Verkooijen (idem). Wat dat betreft hoop ik dat gelijkblijvende voorsprong Bosz al wat bezig gaat zijn met volgend seizoen. Sowieso fijn natuurlijk dat hij blijft.