Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nergens. Maar dan echt nergens. Dit is nog slechter dan Schreuder en Steijn.Quad schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:36:
Waar trainen ze bij Ajax op in vredesnaam.
Volleybal of handbal vermoed ikQuad schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:36:
Zolang het geen aanstekers of andere objecten zijn, prima.HollowGamer schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:36:
Je kunt niet alles op de scheids gooien, maar ik doe het wel.
⏩ PVOutput☀️
Wederom arm in de lucht, niet tegen lichaam aan.Wyke schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:36:
was dat niet wederom via de knie?
EU DNS: 86.54.11.100
maar arm niet in de baan van het originele traject...c-nan schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:37:
[...]
Wederom arm in de lucht, niet tegen lichaam aan.
Ik vraag me dat ook af. Ze zijn al maanden bezig maar het lijkt alsof het team voor het eerst samenspeelt. Mijn verwachting is al beneden het nulpunt maar het valt iedere keer weer tegen.Quad schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:36:
XXXVI
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Toch komt de bal via zijn knie tegen die arm aan. Jeetje, wat een pech kun je hebben met die penalty’s.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik las laatst een artikel waarin stond dat ie een deel van z'n transfersom al had terugverdiend met z'n beslissende doelpunten.Soulizer schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:38:
Die Osimhen is zijn geld wel waard
Lauw of koud of wat dan ook, in geen van de situaties te zuipenHanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:39:
Pislauwe Heineken , in een tank van 1000 liter ..... zwijntje out.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Inderdaad en zo hebben ze nog wel wat nuttige spelers .Soulizer schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:38:
Die Osimhen is zijn geld wel waard
Je kunt overwinningen helaas ook kopen .
Klopt, ik ken de regels niet, maar een schot blokkeren in de 16 meter met je armen in de lucht kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn.Wyke schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:38:
[...]
maar arm niet in de baan van het originele traject...
EU DNS: 86.54.11.100
Basiskennis zou je onderhand toch zeggen.c-nan schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:37:
[...]
Wederom arm in de lucht, niet tegen lichaam aan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het overkomt Ajax toch steeds weer. Door de gebrekkige organisatie belandt je steeds in dit soort situaties. Je krijgt niet voor niets een record aantal penalties tegen dit seizoen.carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:40:
Zijn wel echt 2 K*t pingels.
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 05-11-2025 22:42 ]
XXXVI
Ook maar deels natuurlijk, goede spelers maken nog geen goed team.Harribo schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:40:
[...]
Inderdaad en zo hebben ze nog wel wat nuttige spelers .
Je kunt overwinningen helaas ook kopen .
Zie ook een PSG die er jarenlang nog veel meer geld tegenaan gooide, maar eigenlijk altijd van goede teams verloor. Maar bij Galatasaray lijken ze minder op van die omhoog gevallen vedetten wat dat betreft.
[ Voor 26% gewijzigd door jbdeiman op 05-11-2025 22:43 ]
Gala is toch ook niet een heel goed team? 2x een pingel....jbdeiman schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:41:
[...]
Ook maar deels natuurlijk, goede spelers maken nog geen goed team.
Ajax speelt niet slecht, maar echt kansen afdwingen doen ze ook niet.
Over wanneer een bal via eigen lichaam op arm/hand komt.
Bron: sporting newsThis rule, of course, has and will continue to spark plenty of debate. In the 2023/24 Champions League, Newcastle defender Tino Livramento was penalised for handball in the dying seconds against Paris Saint-Germain. Some would argue it was a correct decision as his arm was raised to the side when the ball struck it (and therefore in an "unnatural" position), while others would say it was unjust to give the penalty given the ball only hit his arm because it deflected off his knee first.
Had that of happened in the Premier League, a penalty likely would not have been awarded under the new guidance.
Maar sommige competities hanteren andere interpretatie/regel. Maar ook binnen CL niet consequent.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat zeg ik ook niet, maar Ajax is gewoon niet goed en opereert (i.m.o.) oom niet echt als een team, in de zin dat er een plan lijkt te zijn, samen druk zetten, of juist samen inzakken en dit ook gewoon 90 minuten met elkaar uitvoeren.carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:42:
[...]
Gala is toch ook niet een heel goed team? 2x een pingel....
Ajax speelt niet slecht, maar echt kansen afdwingen doen ze ook niet.
En dan kan je als Galatasaray dus inderdaad punten kopen om het maar zo te zeggen. Maar tegen een goed team zal het heel lastig zijn lijkt me.
[ Voor 12% gewijzigd door jbdeiman op 05-11-2025 22:46 ]
Sane,Yilmaz en oshimen in je aanval is wel fijn natuurlijkjbdeiman schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:41:
[...]
Ik vind Heitinga een aardige kerel en de spelers doen hun uiterste best maar er zit geen lijn in. Heel veel los zand. Totaal geen idee wat ze moeten doen en waar te lopen .
Er moet iemand komen die er echt een team van smeedt .
Geduld, geduld. Na de 7-0 in Utrecht zondag zijn we van hem af.Harribo schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:45:
[...]
Sane,Yilmaz en oshimen in je aanval is wel fijn natuurlijk
Ik vind Heitinga een aardige kerel en de spelers doen hun uiterste best maar er zit geen lijn in. Heel veel los zand. Totaal geen idee wat ze moeten doen en waar te lopen .
Er moet iemand komen die er echt een team van smeedt .
Het leek als er licht brandde, maar er was niemand thuis. Dat was een typerend beeld.Wyke schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:45:
eerste helft trouwens wel een typerend moment. blessurebehandeling bij Gala. Aantal spelers van a
Ajax bij de zijlijn en Heitinga staat er bij. Zonder iets te zeggen.
Ik vond het beeld mooier dat Heitinga op de bank zat te kijken naar een trainer van Galatasaray die middels gebaren aanwijzingen aan enkele spelers gaf.carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:46:
[...]
Het leek als er licht Brande, maar er was niemand thuis. Dat was een typerend beeld.
Maar uiteindelijk maakt het niet. Allebei de uitslagen leveren je 0 punten op.
[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 05-11-2025 22:48 ]
Eens.Hupske schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:48:
0-3 is wel geflatteerd qua tussenstand. 0-1 had meer recht gedaan.
Klopt er moet ook een idee achter zitten .jbdeiman schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:41:
[...]
Zie ook een PSG die er jarenlang nog veel meer geld tegenaan gooide, maar eigenlijk altijd van goede teams verloor. Maar bij Galatasaray lijken ze minder op van die omhoog gevallen vedetten wat dat betreft.
Maar ik denk een oshimen en Sane etc bij Ajax zou sowieso wel vooruitgang zou zijn geweest .
Tuurlijk moet je een team zijn en lijnen hebben etc, maar sommige individuele acties zijn echt om te huilen.
[ Voor 20% gewijzigd door carpebios op 05-11-2025 22:52 ]
Mwa, Pasveer was op weg man of the match te worden zoveel kansen had Gala al gehad. Al was de eerste penalty wel erg goedkoop.Hupske schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:48:
0-3 is wel geflatteerd qua tussenstand. 0-1 had meer recht gedaan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zie hier de aankomend trainer van Ajax 🥰carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:51:
Maar even he mensen. Die spelers van Ajax, zijn toch ook echt ellendig? Jezelf voor de 16 streep op de grond laten vallen omdat je gewoon er niet voorbij komt. Kom op zeg, hier kan de trainer toch niets aan doen?
Tuurlijk moet je een team zijn en lijnen hebben etc, maar sommige individuele acties zijn echt om te huilen.
Haal het paard van Troje maar binnen ja
2 kansen die eigenlijk moeten hangen op dit niveau
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 05-11-2025 22:54 ]
Nog één wedstrijd verwacht (en hoop) ik…
XXXVI
Bounida? Onervaren nog, beetje rijping nodig. Wel potentiecarpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:52:
Weer, die nummer 43. Zoveel tijd en ruimte, slap schot op de keeper.
Eens . Niet alles ligt aan Johnny .carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:51:
Maar even he mensen. Die spelers van Ajax, zijn toch ook echt ellendig? Jezelf voor de 16 streep op de grond laten vallen omdat je gewoon er niet voorbij komt. Kom op zeg, hier kan de trainer toch niets aan doen?
Met een goede trainer kom je veel minder in die situatie…carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:54:
Stel je hebt een verdedigende trainer, had je nog steeds 2 pingels gehad. Het is ook het materiaal dat het echt af laat weten.
XXXVI
Stel je hebt “een trainer”. Daar stopte ik met dromen.carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:54:
Stel je hebt een verdedigende trainer, had je nog steeds 2 pingels gehad. Het is ook het materiaal dat het echt af laat weten.
Nee je weet beter dan dit. Farioli zou echt geen twee pingels tegen krijgen. Sterker nog, die won vorig jaar zelfs van Gala. Wel is Gala nu een stuk sterker.carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:54:
Ik hoop het voor jullie, maar er moet ook echt kwaliteit bij in de ploeg.ephymerous schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:55:
[...]
Met een goede trainer kom je veel minder in die situatie…
Ik weet 100% zeker dat Farioli nooit meer een pingel tegen zal krijgen in een officiële wedstrijd!Trishul schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:56:
[...]
Nee je weet beter dan dit. Farioli zou echt geen twee pingels tegen krijgen. Sterker nog, die won vorig jaar zelfs van Gala. Wel is Gala nu een stuk sterker.
Potentie ...net als Taylor ,Godts,Regeer etc...Trishul schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:54:
[...]
Bounida? Onervaren nog, beetje rijping nodig. Wel potentie
Tuurlijk hij moet wennen maar potentie moet er een dezer jaren wel uitkomen .
Spelers met potentie van 25 koop je weinig voor ,daar zijn er teveel van
Typhone schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:55:
[...]
Stel je hebt “een trainer”. Daar stopte ik met dromen.
⏩ PVOutput☀️
*Soccernews maakt snel een titel! Ajax verloor van small club, wat er toen gebeurde met Heitinga zal je verbazen!Quad schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:57:
Heitinga is 'm snel gepeerd.
Waarom, de fuk, is die überhaupt gehaald als hij niet altijd onbetwist in de basis staat. Waarom dan wel?Typhone schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:45:
McConnell wat is dat voor speler? Hoe langer ik nadenk hoe meer ik me afvraag wat die bij Ajax te zoeken heeft. Met zijn Geordie Shore kop.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wordt ook niet veel.Trishul schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:54:
[...]
Van geen enkele Ajax aanvaller gaat dreiging uit. 1 schot op doel tot de 88e minuut.
Na de 0-3 laat Gala de teugels vieren en krijg je nog wat kansjes.
Verder helemaal niks gecreëerd.
Die hebben toch allemaal AI tegenwoordig?carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:58:
[...]
*Soccernews maakt snel een titel! Ajax verloor van small club, wat er toen gebeurde met Heitinga zal je verbazen!
Als er geen duidelijke of uitvoerbare instructies zijn, kom je vaker in situaties waarin je niet wilt zitten, en wordt het niveau van een speler sneller zichtbaar.
Toch blijft het vreemd dat Ajax niks klaar kan spelen, terwijl een club als Go Ahead Eagles dat wél lukt.
Volgens mij zegt dat al genoeg: er staat gewoon een fluttrainer voor de groep.
En Farioli heeft ook laten zien dat er meer uit te halen is.
1e helft geeft aanknopingspunten. Maar ze moeten echt kwalitatief betere spelers, maar ook fysiek betere spelers halen. En zoek een spits. Een Ajax wat niet perfect verdedigd is een, maar zo moeilijk scoren...
Ze zijn ook bijna allemaal 1,67m. Dan kom je in CL al niemand voorbij tenzij 'Overmars' snel.carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:51:
Paar leuk over getikt inderdaad ,dat was het .Advizor schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:59:
[...]
Wordt ook niet veel.
Van geen enkele Ajax aanvaller gaat dreiging uit. 1 schot op doel tot de 88e minuut.
Noem maar een Ajax speler die positief opviel en af en toe een verschil maakte . None
Hij wisselde, en ze werden gemiddeld nog kleiner na de wissels. Een groep Hobbits, met een Ent voorin.Advizor schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:01:
[...]
Ze zijn ook bijna allemaal 1,67m. Dan kom je in CL al niemand voorbij tenzij 'Overmars' snel.
Ik kan je eerlijk gezegd geen ongelijk geven. In de jeugdelftallen speelt hij leuk, maar daarvan hebben we er al tig gezien. Ook alweer een tijdje 19 jaar.Advizor schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:59:
[...]
Wordt ook niet veel.
Ik denk dat een betere manager echt wel iets meer kan. Hij heeft geluk dat alles buiten de top 5 in de Eredivisie in feite nog slechter is.OMX2000 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:01:
Kijk ik snap dat iedereen weer gaat zeuren over Heitinga, en ik ben ECHT geen fan. Maar in de 1e helft zag het er ok uit. Maar realiseer je ff dat Gala gewoon meer kwaliteit heeft. Die hebben gewonnen van Liverpool. Zij hebben een Sanchez, een oud Ajacied, die ik beter acht dan 90% vanaf de huidige Ajacieden.
1e helft geeft aanknopingspunten. Maar ze moeten echt kwalitatief betere spelers, maar ook fysiek betere spelers halen. En zoek een spits. Een Ajax wat niet perfect verdedigd is een, maar zo moeilijk scoren...
Het probleem is gewoon totaal geen ziel meer hebben. Nu is Ajax altijd zielloos geweest vind ik persoonlijk, zie nog beelden voor mij over de jeugdopleiding (zelfde met AZ), maar alles ademt negativiteit, dus niet alleen dat.
Misschien moet je krijgers als Weghorst toch maar eens laten gaan. Je kunt zeggen dat zo'n iemand 200% geeft, maar hij straalt ook heel veel negativiteit af (zeg ik). Je moet echt spelers hebben die willen. En ook kijken in je jeugd - en die veel warmer en moderner maken.
Zoals gezegd, niet perfect maar als de var 7 vd 10 beslissingen goed corrigeert ben ik blij met die 7.Gonadan schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:24:
Hahaha die var was toch zo eerlijk?
@Harribo @toolkist lezen jullie mee?
Jij wil blijkbaar alleen de 3 negatieve belichten.
Yup.OMX2000 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:01:
Kijk ik snap dat iedereen weer gaat zeuren over Heitinga, en ik ben ECHT geen fan. Maar in de 1e helft zag het er ok uit. Maar realiseer je ff dat Gala gewoon meer kwaliteit heeft. Die hebben gewonnen van Liverpool. Zij hebben een Sanchez, een oud Ajacied, die ik beter acht dan 90% vanaf de huidige Ajacieden.
En Galatasaray is gewoon echt beter dan vorig jaar .
Dit is de CL ,niet de Croky Cup. Eigenlijk heeft Ajax hier nu niks te zoeken .
Afgezien van het spel ...echt ongelooflijk hoe slecht Ajax om gaat met de spaarzame grote kansen .
Die hebben we al, Heitinga is vorig seizoen vakkundig aan het afbreken.carpebios schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:53:
[...]
Haal het paard van Troje maar binnen ja
Wisten we van te voren al, maar het komt toch altijd harder aan als je er eenmaal inzit en de verwachting wordt realiteit. Dan dringt het pas echt door wat het betekent. Nu komen er wel nog een aantal wedstrijden aan waarin Ajax wel kansen heeft. Maar dan moet iedereen fit zijn, want er zijn maar 5/6 spelers die het niveau kunnen halen.Harribo schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:07:
[...]
Yup.
En Galatasaray is gewoon echt beter dan vorig jaar .
Dit is de CL ,niet de Croky Cup. Eigenlijk heeft Ajax hier nu niks te zoeken .
Afgezien van het spel ...echt ongelooflijk hoe slecht Ajax om gaat met de spaarzame grote kansen .
En een assist...Sempy schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:10:
Weet niet wat ik erger vind vanavond, kansloos eraf tegen Galataseray of dat miskoop Carlos Forbs er ff 2 inschiet tegen Barca. Iedereen die komt kan er opeens niks meer van, iedereen die gaat is opeens geweldig.
ik weet niet welke 1e helft jij gezien hebt, maar die eerste 25 minuten waren echt ontzettend kansloos. De aanknopingspunten van het laatste kwartier van die helft waren zo summier dat ik er geenszins hoopvol van kan worden. Het enige aanknopingspunt dat ik zag was dat er organisatorisch veel te winnen valt... en tsja.. dat gaat nog wel even duren... Ajax zou Ajax ook niet zijn als ze Heitinga de laan uitsturen en een andere nitwit zonder ervaring aanstellen omdat hij zo lekker Nederlands spreekt en in de jeugd bij Ajax heeft gespeeld.OMX2000 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:01:
Forbs is dan ook gewoon een nuttige speler. Zo'n enorme snelheid zie je niet vaak. Farioli was niet blij toen hij verhuurd werd, daardoor bleef hij ook nog zitten met maar 1 linksbuiten...Sempy schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:10:
Weet niet wat ik erger vind vanavond, kansloos eraf tegen Galataseray of dat miskoop Carlos Forbs er ff 2 inschiet tegen Barca. Iedereen die komt kan er opeens niks meer van, iedereen die gaat is opeens geweldig.
Ik weet dat het makkelijk achteraf praten is maar ik vond Forbs niet zo slecht .Sempy schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:10:
Zoveel snelheid is altijd een wapen .
Maar ja kopen we nu weinig voor
Dat is wel heel optimistisch.Sineplex schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:12:
Nu komen er wel nog een aantal wedstrijden aan waarin Ajax wel kansen heeft.
Is wel zo op papier. Proberen om nog 2 potjes te winnen voor de coëfficiënten.
Morgen Kroes en Heitinga er uit, of maandag?
Eerlijk gezegd begin ik nu wel beter te begrijpen waarom Moro is gehaald. Bounida was volledig onzichtbaar vanavond. Ja, die jongen heeft potentie maar het begint steeds meer op een eeuwig talent te lijken. Die moet er zo langzamerhand wel een keer gaan staan, maar naast een leuk salaris op strijken is het nog echt wel pover.Trishul schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:54:
[...]
Context, deze selectie. Ik dacht echt dat ze in de 1e helft al 3 doelpunten moesten incasseren. Ja het eerste deel was niet goed, maar ze kwamen wel in de wedstrijd. Wat ik eigenlijk al knap vind.Wyke schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:12:
[...]
ik weet niet welke 1e helft jij gezien hebt, maar die eerste 25 minuten waren echt ontzettend kansloos. De aanknopingspunten van het laatste kwartier van die helft waren zo summier dat ik er geenszins hoopvol van kan worden. Het enige aanknopingspunt dat ik zag was dat er organisatorisch veel te winnen valt... en tsja.. dat gaat nog wel even duren... Ajax zou Ajax ook niet zijn als ze Heitinga de laan uitsturen en een andere nitwit zonder ervaring aanstellen omdat hij zo lekker Nederlands spreekt en in de jeugd bij Ajax heeft gespeeld.
Die jongen is pas 19, beetje vroeg om hem nu al een eeuwig talent te noemen. Een Fitz-Jim met 22 en al best wat wedstrijden voor Ajax 1 is dat imo veel meer. En daarnaast, wat verwacht je dat die jongen in 19 minuten gaat klaarspelen.Miki schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:23:
[...]
Eerlijk gezegd begin ik nu wel beter te begrijpen waarom Moro is gehaald. Bounida was volledig onzichtbaar vanavond. Ja, die jongen heeft potentie maar het begint steeds meer op een eeuwig talent te lijken. Die moet er zo langzamerhand wel een keer gaan staan, maar naast een leuk salaris op strijken is het nog echt wel pover.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Moro al het hele seizoen, dus ook in de Eredivisie.Miki schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:23:
[...]
Eerlijk gezegd begin ik nu wel beter te begrijpen waarom Moro is gehaald. Bounida was volledig onzichtbaar vanavond.
In ons artikel na de uitwedstrijd tegen Sparta op 4 oktober jl. hebben we de clubleiding gevraagd om actie te ondernemen tegen de sportieve teloorgang van Ajax 1. Op onze vraag ‘Wie neemt de sportieve verantwoordelijkheid?’, is het toevoegen van Fred Grim aan de technische staf het antwoord geweest.
Er is echter weinig tot niets veranderd na de wedstrijd tegen Sparta, met uitzondering van een positief resultaat tegen FC Twente.
bron: https://afcasc.nl/tijd-voor-een-nieuwe-trainer-met-ervaring/Na 11 competitiewedstrijden met 13 verliespunten en 8 punten achterstand op de nummer 1, de trieste vertoning in de Champions League en een manier van voetbal waar je continu tranen van in je ogen krijgt, kunnen we maar tot één conclusie komen; Johnny is niet de juiste trainer voor dit Ajax 1. Het is tijd voor een nieuwe trainer met ervaring!
Wij roepen Alex Kroes en de andere technische beleidsbepalers op om nu direct met een oplossing te komen en actie te ondernemen. Dit is niet langer houdbaar. Het sportieve verval moet nu echt een halt toegeroepen worden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Moro en Bounida spelen niet eens op dezelfde positie (normaliter, met Heitinga weet je het nooit)Miki schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:23:
[...]
Eerlijk gezegd begin ik nu wel beter te begrijpen waarom Moro is gehaald. Bounida was volledig onzichtbaar vanavond. Ja, die jongen heeft potentie maar het begint steeds meer op een eeuwig talent te lijken. Die moet er zo langzamerhand wel een keer gaan staan, maar naast een leuk salaris op strijken is het nog echt wel pover.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken