Winnen van Oekraïne is genoeg toch? Tenzij Denemarken ruimer van Finland verliest dan NL wint?ph4ge schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:59:
[...]
Het EK <21 is in principe afgelopen voor Oranje. En voor beide clubs is het fijn om vroeg in de window duidelijk te hebben. Dan kan Groningen ook werk maken van zn vervanger, hem de voorbereiding mee laten doen etc. Waarom zou dit alleen in het nadeel van Feyenoord uitgelegd worden?
Alle geinteresseerd clubs weten nu wel dat als ze Valente willen hebben ze nu moeten handelen omdat hij anders naar Feyenoord gaat, het heeft geen zin om langer te wachten. Als iemand over Feyenoord heen wilde gaan was die nu wel wakker geschrokken. En dan moet Valente dat ook nog maar willen, die lijkt zn zinnen op Feyenoord te hebben gezet.
[...]
Het is uiteindelijk voor het Nederlandse voetbal niet goed als niemand in de Eredivisie meer aan de topclubs verkoopt omdat die prijzen te hoog zijn. Dan krijg je Nederlandse talenten die veel te vroeg naar het buitenland vertrekken en vreemdelingen legioenen in de Eredivisie. Plus dat de topclubs dan gaan vissen in de vijvers van de subtop, etc. Wat Feyenoord voor Steijn betaalt is gewoon ongeveer het maximum wat Nederlandse topclubs realistisch gezien aan een speler kunnen uitgeven.
Ze moeten minuten maken inderdaad, dus niet naar een club waar ze op de bank eindigen. Maar dat hoeft echt niet per se in Nederland te zijn. En dat een speler uit de Eredivisie een grotere kans is op succes voor een topclub is een utopie.D-e-n schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:15:
Het is in het belang van het Nederlandse voetbal als Valente en Steijn bij een Nederlandse topclub gaan spelen. Dan maken ze minuten en kunnen ze vervolgens een stap maken. Idem voor die verdediger van Sparta.
Ook topclubs worden er beter van want of pakweg een Kroaat zich kan aanpassen is altijd weer een gok. Sowieso is de Nederlandse markt overzichtelijker.
Een club als Groningen kan ook verder niet zoveel met zo'n bedrag. Want het salaris voor een speler van vijf miljoen hebben ze niet. Dus ook Groningen gaat dan shoppen in regio's waar de salarissen lager liggen.
Vaak is het namelijk ook weer zo dat wanneer ze écht goed zijn ze wel een trede overslaan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zoals?Gonadan schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:47:
[...]
Vaak is het namelijk ook weer zo dat wanneer ze écht goed zijn ze wel een trede overslaan.
Wat me zo even te binnen schiet een Reijnders, of Koopmeiners.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was via AZ. Dat is toch al een stap hoger.Gonadan schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:53:
[...]
Dan Twente? Nee. Het verschil tussen Groningen en AZ is nu wel groter, maar dat wisselt ook erg per periode.
Die twee spelers hebben echter niet de stap naar een Nederlandse topclub gemaakt maar zijn daar, terecht, meteen overheen gegaan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alleen speelden die bij een subtopper en niet bij een club uit het rechter rijtje.Gonadan schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:53:
[...]
Beiden hadden al een enorme bak ervaring in Europese wedstrijden.
Het verschil tussen AZ en Groningen is al jaren gigantisch.Gonadan schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 22:11:
[...]
Dan Twente? Nee. Het verschil tussen Groningen en AZ is nu wel groter, maar dat wisselt ook erg per periode.
Die twee spelers hebben echter niet de stap naar een Nederlandse topclub gemaakt maar zijn daar, terecht, meteen overheen gegaan
Wat is ook alweer de laatste keer dat Groningen Europees gespeeld heeft, of top 5 eindigde?
Hancko deze week nog weg dus
Het is veel geld. Minimaal 35 miljoen, had stiekem op meer gehoopt vooral omdat die tot 2028 vast ligt. Speelde altijd een 7 of hoger en nooit geblesseerd.
Hartman wil niet verlengen, dan maar weg ermee, krijg je maximaal 10 voor. Osman is al weg, VD Belt hebben we verkocht aan Twente, Benita aan Heracles. Dat schiet lekker op zo.
Wil Groningen Zerrouki niet betrekken in de deal van Valente ?
Het is veel geld. Minimaal 35 miljoen, had stiekem op meer gehoopt vooral omdat die tot 2028 vast ligt. Speelde altijd een 7 of hoger en nooit geblesseerd.
Hartman wil niet verlengen, dan maar weg ermee, krijg je maximaal 10 voor. Osman is al weg, VD Belt hebben we verkocht aan Twente, Benita aan Heracles. Dat schiet lekker op zo.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Emanuelson bevestigt in gesprek te zijn met Ajax voor een rol als assistent bij het eerste.
Dus dan hebben we straks Heitinga, Keizer, Peereboom en Emanuelson. Dat is nou niet echt een staff waar ik mijn vingers bij aflik. Dan had je toch veel beter Dave Vos erbij kunnen hebben
Schiet mij maar lek.
Maar hé, allemaal "Ajax DNA" en John heeft natuurlijk een spoedcursus "Slotball" gehad
dus er is nog geen greintje kritiek vanuit de T gekomen, terwijl ze bij onze "Tukker" en "die Italiaan" al aan het zagen waren voordat er een minuut gespeeld was. Zien we maar weer even hoe belangrijk die lijntjes zijn, al was dat bij Schreuder en Steijn ook al duidelijk.
Mij benieuwen wie de kop van jut wordt zodra het straks voor geen meter draait.
Ik vrees dat het weer een lang seizoen gaat worden
Dus dan hebben we straks Heitinga, Keizer, Peereboom en Emanuelson. Dat is nou niet echt een staff waar ik mijn vingers bij aflik. Dan had je toch veel beter Dave Vos erbij kunnen hebben

Maar hé, allemaal "Ajax DNA" en John heeft natuurlijk een spoedcursus "Slotball" gehad
Mij benieuwen wie de kop van jut wordt zodra het straks voor geen meter draait.
Ik vrees dat het weer een lang seizoen gaat worden

Groningen betaald ons die 10 miljoen direct terug om ons Zerrouki te laten houdenAgent47 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:44:
Net als Steijn?toolkist schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 22:29:
Alleen speelden die bij een subtopper en niet bij een club uit het rechter rijtje.
Beiden hadden al een enorme bak ervaring in Europese wedstrijden.
In het geval van Groningen kan je in de huidige staat nog wel stellen dat een tussenstap zinnig kan zijn, daar kan ik me wel in vinden. Maar ik blijf er bij dat wanneer spelers binnen de Eredivisie écht goed zijn ze de topclubs wel over kunnen slaan.toolkist schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 22:31:
Het verschil tussen AZ en Groningen is al jaren gigantisch.
Wat is ook alweer de laatste keer dat Groningen Europees gespeeld heeft, of top 5 eindigde?
Sterker nog, ik vind dat de meeste aanwinsten die de top uit de subtop weet te halen toch minder overtuigend zijn. Al speelt daar ook het beeld mee dat je gewoon geen AZ-ers moet kopen want die presteren altijd boven hun kunnen bij AZ.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die wel al Europees gespeeld heeft, die wel al 2 seizoenen presteert bij een subtopper? Precies dus wat Valente ook zou moeten doen voor ie 10m waard is? Ja net als Steijn dus ja
Je komt weer halverwege de discussie in vallen hè? Ik had juist het punt gemaakt dat ik 10M voor Steijn ook gewoon een koopje vind, die had best duurder mogen zijn.toolkist schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 11:16:
Die wel al Europees gespeeld heeft, die wel al 2 seizoenen presteert bij een subtopper? Precies dus wat Valente ook zou moeten doen voor ie 10m waard is? Ja net als Steijn dus ja
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En Groningen vindt 6 ton wel te veel voor Offerhaus van Telstar
Maar zelf wel hoog in de boom zitten.
Ajax heeft een nieuwe (reserve?) doelman voor komend seizoen. Het huurt Jaros van Liverpool.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Helemaal mee eens. Maargoed Sem tekent natuurlijk niet zomaar bij voor een paar seizoenen, voor wat hoort wat helaas…Gonadan schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 11:37:
[...]
Je komt weer halverwege de discussie in vallen hè? Ik had juist het punt gemaakt dat ik 10M voor Steijn ook gewoon een koopje vind, die had best duurder mogen zijn.
Twente komt eraan!
1e keeper wordt ie.Quad schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 17:30:
Ajax heeft een nieuwe (reserve?) doelman voor komend seizoen. Het huurt Jaros van Liverpool.
en Medic lijkt verkocht te zijn voor 2.5m en 5 ton aan bonussen (plus nog een doorverkoop), dus zowat geen verlies gemaakt. Niet slecht Alex, nu doorpakken en Akpom en Forbs verkopen
Sebaoui ook naar België. Ook weer één minder op de loonlijst.Agent47 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:44:
Lekker ruimte maken voor échte aankopen/spelers.Agent47 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:17:
[...]
Sebaoui ook naar België. Ook weer één minder op de loonlijst.
Fijn dat het brandhout geloosd wordt bij Feyenoord.
Heb een a-typisch goed gevoel zover. Ga me bijna zorgen maken. Maar goed, we moeten nog die versterkingen maar zien komen natuurlijk.
Volgens mij is Dennis nog op vakantie hoorLZ86 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 00:18:
[...]
Lekker ruimte maken voor échte aankopen/spelers.
Fijn dat het brandhout geloosd wordt bij Feyenoord.
Heb een a-typisch goed gevoel zover. Ga me bijna zorgen maken. Maar goed, we moeten nog die versterkingen maar zien komen natuurlijk.
Duurt wel erg lang met de aankopen. De voorbereiding op voorronde CL begint halverwege juli. Je moet dan je nieuwe spits, CV en buitenspelers hebben.
Dennis is nu lekker FM aan het spelen op het strand en komst straks gewoon met een lijstje terug. Niets om je zorgen over te maken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
En die Moro binnenhalen voordat we weer achter het net vissen.toolkist schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:23:
[...]
1e keeper wordt ie.
en Medic lijkt verkocht te zijn voor 2.5m en 5 ton aan bonussen (plus nog een doorverkoop), dus zowat geen verlies gemaakt. Niet slecht Alex, nu doorpakken en Akpom en Forbs verkopen
Ik ben gewoon aan het werk hoorGonadan schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 08:47:
Dennis is nu lekker FM aan het spelen op het strand en komst straks gewoon met een lijstje terug. Niets om je zorgen over te maken.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Aaaah dus jij bent de AD van Feyenoord? Hier wat tips:
Feyenoord zal een linksback willen als Hartman gaat->Wijndal is een prima vervanger
CV ipv Hancko: Kaplan, 10m? Prima deal!
Vleugelspelers: Traore, voor alles meer dan 1m mag je em hebben. Oh wil je Forbs ook? Samen 10m, prima deal toch? Oh je wilde Berghuis? Prima, doen we er gratis bij.
Spits: Weghorst hebben? 10m. Rijkhoff mag ook, die kost 1m. Krijg je Fitz Jim er gratis bij zodat je geen 10m voor Valente hoeft te betalen. oh en vd Boomen ook, zo aardig zijn wij

They’re not mutually exclusive…
Ik heb zat lui spelletjes zien spelen onder werktijd - zeker in de ICT-gremia.
(slaat dus niet op jou hè)
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
We lachen erom maar zo triest is het nu wel met Ajax gesteld.toolkist schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 10:48:
[...]
Aaaah dus jij bent de AD van Feyenoord? Hier wat tips:
Feyenoord zal een linksback willen als Hartman gaat->Wijndal is een prima vervanger
CV ipv Hancko: Kaplan, 10m? Prima deal!
Vleugelspelers: Traore, voor alles meer dan 1m mag je em hebben. Oh wil je Forbs ook? Samen 10m, prima deal toch? Oh je wilde Berghuis? Prima, doen we er gratis bij.
Spits: Weghorst hebben? 10m. Rijkhoff mag ook, die kost 1m. Krijg je Fitz Jim er gratis bij zodat je geen 10m voor Valente hoeft te betalen. oh en vd Boomen ook, zo aardig zijn wij
Als je dan toch met ideeën komt... Bij fc Groningen krijg je de volgende spelers in 1 groot pretpakket voor slechts 1 miljoen! zomer aanbieding : Postema, Bacuna, Rui Mendes, Turay, Oosting, Seuntjens.
Nadje ook weg! Gaat lekker zo met het brandhout!Agent47 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:17:
[...]
Sebaoui ook naar België. Ook weer één minder op de loonlijst.
Hartman wordt waarschijnlijk verkocht aan Burnley. Lekker laten gaan. Feyenoord heeft altijd voor hem klaar gestaan en hem ruim 9 maanden door betaald tijdens zijn zware blessure.Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 19:24:
[...]
Nadje ook weg! Gaat lekker zo met het brandhout!
Als die een beetje zou meewerken had hij 1-2 jaar verlengd zodat Feyenoord meer aan hem zou verdienen. Laat hem maar lekker darten in Engeland.
Zien we over 2-3-4 jaar wel terug als wissel bij psv net als malacia.
knipAgent47 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 22:03:
[...]
Hartman wordt waarschijnlijk verkocht aan Burnley. Lekker laten gaan. Feyenoord heeft altijd voor hem klaar gestaan en hem ruim 9 maanden door betaald tijdens zijn zware blessure.
Als die een beetje zou meewerken had hij 1-2 jaar verlengd zodat Feyenoord meer aan hem zou verdienen. Laat hem maar lekker darten in Engeland.
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 22-06-2025 11:35 . Reden: Doe maar niet, is nergens voor nodig ]
Yep, precies dit. Heel erg ondankbaar richting de club. Tot tweemaal toe he, met z’n knie. Het had hem gesierd bij te tekenen en dan te vertrekken als ie zo nodig weg wil.Agent47 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 22:03:
[...]
Hartman wordt waarschijnlijk verkocht aan Burnley. Lekker laten gaan. Feyenoord heeft altijd voor hem klaar gestaan en hem ruim 9 maanden door betaald tijdens zijn zware blessure.
Vind t ook vrij zwak van ‘m dat ie ging klagen 3e keus te zijn na zo’n blessure. Vecht je dan het team in als je echt de beste bent…
En verkocht voor nog geen 10 miljoen.Chrisjuh_15 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 08:16:
[...]
Yep, precies dit. Heel erg ondankbaar richting de club. Tot tweemaal toe he, met z’n knie. Het had hem gesierd bij te tekenen en dan te vertrekken als ie zo nodig weg wil.
Vind t ook vrij zwak van ‘m dat ie ging klagen 3e keus te zijn na zo’n blessure. Vecht je dan het team in als je echt de beste bent…
Wel 7 ton aan salaris dat vrij komt. Hopelijk leggen ze 2 miljoen bij voor Valente. Daar zie ik wel echt toekomst in. Ik ben overtuigd.
DTK ruimt lekker op tot heden. Nu Zerrouki en Bijlow / Stengs nog, scheelt weer 5 miljoen op de salaris schaal.
Stents erbij houden zou ik niet erg vinden, Zerrouki zal wel gaan en ik denk eerlijk gezegd dat Van Persie voor Bijlow gekozen heeft, en dat Wellereuther gaat.Agent47 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 13:28:
[...]
En verkocht voor nog geen 10 miljoen.
Wel 7 ton aan salaris dat vrij komt. Hopelijk leggen ze 2 miljoen bij voor Valente. Daar zie ik wel echt toekomst in. Ik ben overtuigd.
DTK ruimt lekker op tot heden. Nu Zerrouki en Bijlow / Stengs nog, scheelt weer 5 miljoen op de salaris schaal.
Bueno ophalen zou ik een verstandige investering vinden. Valente ook wel, maar heb wel de indruk dat dat rondkomt, dit is een spel van Groningen.
Zo makkelijk weer dit hè, je mag best kritisch zijn op eigen spelers. Helemaal als ze pretenderen ‘kind van de club’ te zijn en daarvoor alles over hebben. Als je dan op deze manier weggaat, ben je gewoon ondankbaar naar de club en rot je maar op ook als je zo graag weg wil.
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 22-06-2025 11:35 . Reden: Quote aangepast ]
Laat die tweaker lekker joh. Mij heb je er niet mee.Chrisjuh_15 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 13:45:
[...]
Stents erbij houden zou ik niet erg vinden, Zerrouki zal wel gaan en ik denk eerlijk gezegd dat Van Persie voor Bijlow gekozen heeft, en dat Wellereuther gaat.
Bueno ophalen zou ik een verstandige investering vinden. Valente ook wel, maar heb wel de indruk dat dat rondkomt, dit is een spel van Groningen.
[...]
Zo makkelijk weer dit hè, je mag best kritisch zijn op eigen spelers. Helemaal als ze pretenderen ‘kind van de club’ te zijn en daarvoor alles over hebben. Als je dan op deze manier weggaat, ben je gewoon ondankbaar naar de club en rot je maar op ook als je zo graag weg wil.
Ik hou niet van mensen die werkgevers uitmelken. Zowaar in de sport als buiten de sport om.
Kan me niet voorstellen dat Wolves hem laat gaan. Net hun lnksback verkocht, prima alternatief in je selectie, dan ga je die toch niet verkopen?Chrisjuh_15 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 13:45:
Bueno ophalen zou ik een verstandige investering vinden.
Dat gaat 2 kanten op toch, dat uitmelken. Als Feyenoord hem niet wil laten gaan kan ie niet weg. En hij had niks kunnen zeggen en dan volgend jaar gratis weg lopen.Agent47 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 14:06:
[...]
Laat die tweaker lekker joh. Mij heb je er niet mee.
Ik hou niet van mensen die werkgevers uitmelken. Zowaar in de sport als buiten de sport om.
Feyenoord heeft in alles meegewerkt met hem. 2 maal zware blessure van een half jaar of langer gehad. 2x maximaal doorbetaald en ook meerdere malen contract aanbiedingen gegeven om te verlengen.toolkist schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 18:21:
[...]
Dat gaat 2 kanten op toch, dat uitmelken. Als Feyenoord hem niet wil laten gaan kan ie niet weg. En hij had niks kunnen zeggen en dan volgend jaar gratis weg lopen.
Dhr Hartman wil niet verlengen dus laat Feyenoord hem gaan naar de league waar hij graag wou spelen. Chelsea wou hem eerder al maar toen kreeg hij die zware blessure dus.
Jammer, vond hem voor zijn blessure erg goed. Als hij en Bueno afvallen, dan heb je alleen nog maar Smal? Die ik opbouwend erg waardeer maar verdedigend wat minder vind, met name omdat hij een stuk langzamer oogt....Agent47 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:43:
[...]
Feyenoord heeft in alles meegewerkt met hem. 2 maal zware blessure van een half jaar of langer gehad. 2x maximaal doorbetaald en ook meerdere malen contract aanbiedingen gegeven om te verlengen.
Dhr Hartman wil niet verlengen dus laat Feyenoord hem gaan naar de league waar hij graag wou spelen. Chelsea wou hem eerder al maar toen kreeg hij die zware blessure dus.
We gaan zien hoe het verder met Hartman gaat, ik wens hem succes. Vind het (ook) jammer dat hij zo door de achterdeur vertrekt, maar het is natuurlijk allemaal money money money...
10 second ninja DONE
Dit is compleet bekeken vanuit het sentiment van de supporter met heel veel clubliefde. Hartman en zijn zaakwaarnemer moeten ook kijken naar de toekomst. Hij is in de eerste plaats een werknemer van Feyenoord. Daarna pas supporter.Agent47 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:43:
[...]
Feyenoord heeft in alles meegewerkt met hem. 2 maal zware blessure van een half jaar of langer gehad. 2x maximaal doorbetaald en ook meerdere malen contract aanbiedingen gegeven om te verlengen.
Hij heeft twee zware blessures gehad. Je weet niet wat de toekomst gaat brengen. Dan kan hij of gaan verlengen bij Feyenoord, of nu een transfer maken met wat extra tekengeld. Is misschien wat kortzichtig, maar wel de realiteit.
Daarnaast kunnen clubs zich ook verzekeren tegen het langdurig uitvallen van spelers. Dit zal bij Hartman misschien ook wel zijn gebeurd, waardoor het Feyenoord lang niet zoveel heeft gekost dan nu wordt aangenomen.
De onwetendheid daarover kan weer worden ingezet als ‘wisselgeld’, richting de achterban.JanW schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:11:
[...]
Dit is compleet bekeken vanuit het sentiment van de supporter met heel veel clubliefde. Hartman en zijn zaakwaarnemer moeten ook kijken naar de toekomst. Hij is in de eerste plaats een werknemer van Feyenoord. Daarna pas supporter.
Hij heeft twee zware blessures gehad. Je weet niet wat de toekomst gaat brengen. Dan kan hij of gaan verlengen bij Feyenoord, of nu een transfer maken met wat extra tekengeld. Is misschien wat kortzichtig, maar wel de realiteit.
Daarnaast kunnen clubs zich ook verzekeren tegen het langdurig uitvallen van spelers. Dit zal bij Hartman misschien ook wel zijn gebeurd, waardoor het Feyenoord lang niet zoveel heeft gekost dan nu wordt aangenomen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hij heeft de keus al gemaakt. Zou mij benieuwen of hij door de keuring heen komt morgen.JanW schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:11:
[...]
Dit is compleet bekeken vanuit het sentiment van de supporter met heel veel clubliefde. Hartman en zijn zaakwaarnemer moeten ook kijken naar de toekomst. Hij is in de eerste plaats een werknemer van Feyenoord. Daarna pas supporter.
Eigenlijk toch gek dat we dit in het voetbal dan zien als een geste van de club.Agent47 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:43:
Wanneer je door werk wat je werkgever je oplegt tijdelijk arbeidsongeschikt raakt dan zou het toch van de zotte zijn als de werkgever je dan ook nog eens zou gaan korten op je loon? Ik vraag mij af of dat juridisch überhaupt mogelijk zou zijn.
Wanneer een werknemer die tijdelijk arbeidsongeschikt was weer terug keert zal een werkgever altijd kijken in hoeverre de werknemer weer belastbaar is en wanneer het een werknemer betreft die goed in zijn werk was kan hij over het algemeen ook gewoon weer zijn functie en rol oppakken. Mogelijk eerst lichtere werkzaamheden maar als de werknemer daadwerkelijk de oude rol heel goed vervulde is de kans groot dat hij dezelfde plek in de hiërarchie weer betreedt.
Waarom zien we het bij voetbal dan ineens als iets waarin een werknemer dankbaarheid moet tonen en geen carrière stap mag maken?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daarnaast vind ik dat we in onze competitie dit soort spelers moeten laten gaan. Ze gaan zich toch niet verder ontwikkelen, verkoop ze maar, dat heeft FEY toen ook een keer nagelaten.Agent47 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:13:
[...]
Hij heeft de keus al gemaakt. Zou mij benieuwen of hij door de keuring heen komt morgen.
Er komen wel nieuwe talenten en spelers.
Er is een verhaal dat mij altijd is bijgebleven: Amerikaanse vrouw is de enige geschikte orgaandonor voor werkgever (eigenaar). Die gaat akkoord, maar revalidatie duurt te lang en wordt erna ontslagen door diezelfde eigenaar.Gonadan schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:19:
[...]
Eigenlijk toch gek dat we dit in het voetbal dan zien als een geste van de club.
Wanneer je door werk wat je werkgever je oplegt tijdelijk arbeidsongeschikt raakt dan zou het toch van de zotte zijn als de werkgever je dan ook nog eens zou gaan korten op je loon? Ik vraag mij af of dat juridisch überhaupt mogelijk zou zijn.
Wanneer een werknemer die tijdelijk arbeidsongeschikt was weer terug keert zal een werkgever altijd kijken in hoeverre de werknemer weer belastbaar is en wanneer het een werknemer betreft die goed in zijn werk was kan hij over het algemeen ook gewoon weer zijn functie en rol oppakken. Mogelijk eerst lichtere werkzaamheden maar als de werknemer daadwerkelijk de oude rol heel goed vervulde is de kans groot dat hij dezelfde plek in de hiërarchie weer betreedt.
Waarom zien we het bij voetbal dan ineens als iets waarin een werknemer dankbaarheid moet tonen en geen carrière stap mag maken?
M.a.w. ook al is het Amerika, ik zal altijd gokken dat een werkgever uiteindelijk kiest voor hun bedrijf, ook al heb je veel voor hun betekent.
Lopez en Van Sas ook weg. De loonlijst wordt steeds korter. Gaat lekker zo met de verkopen
Dit stemt me erg tevreden. Brandhout lozen, kwaliteit halen (hopelijk). Denk dat Van Persie goed duidelijk heeft gemaakt wat ie wil.Agent47 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 09:57:
Lopez en Van Sas ook weg. De loonlijst wordt steeds korter. Gaat lekker zo met de verkopen
Geeft wel lekker duidelijkheid inderdaad, én meer ruimte voor potentiële aankopen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kuijt wordt in verband gebracht met Dordrecht. Dat stemt me als geboren Dordtenaar droevig. Dordrecht was een weg ingeslagen met een moderne trainer die het bewijst op het veld en dan zouden ze nu gaan voor een naam die enkel opvalt door eentonig geblaat over "mentaliteit". Ook niet goed voor de opleiding van mogelijke huurlingen van Feyenoord.
Aan de andere kant, trainen moet je ook leren en je kan beter worden. Ik zie wel wat overeenkomsten met RVP waarbij ik ook zeer huiverig was, maar die het toch aardig heeft gedaan. We moeten uiteraard nog maar gaan zien wat zijn eerste hele seizoen gaat brengen.D-e-n schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:37:
Kuijt wordt in verband gebracht met Dordrecht. Dat stemt me als geboren Dordtenaar droevig. Dordrecht was een weg ingeslagen met een moderne trainer die het bewijst op het veld en dan zouden ze nu gaan voor een naam die enkel opvalt door eentonig geblaat over "mentaliteit". Ook niet goed voor de opleiding van mogelijke huurlingen van Feyenoord.
Ik hoop dat Dirk het (eventueel) goed doet bij jullie, waarbij het natuurlijk voor mij ook fijn is als de talenten kunnen groeien!
10 second ninja DONE
Dordrecht weer rechter rijtje dan. Dordrecht deed het super goed, zie dat met Kuijt niet gebeuren.D-e-n schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:37:
Je kunt pas leren als je kunt reflecteren. Ergens in de stijl die ik bij Dirk altijd terug denk te zien komen zit voor mij een gevoel dat hij voorlopig nog niet gaat leren.Sagat schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:55:
Aan de andere kant, trainen moet je ook leren en je kan beter worden. Ik zie wel wat overeenkomsten met RVP waarbij ik ook zeer huiverig was, maar die het toch aardig heeft gedaan. We moeten uiteraard nog maar gaan zien wat zijn eerste hele seizoen gaat brengen.
Ik hoop dat Dirk het (eventueel) goed doet bij jullie, waarbij het natuurlijk voor mij ook fijn is als de talenten kunnen groeien!
Het siert hem dat hij blijft doorzetten en het op weer een lager niveau gaat proberen, maar mijn vertrouwen blijft zeer laag tot hij daadwerkelijk wat gaat laten zien. Ik zal het niet uitsluiten, maar ik zet er zeker geen geld op.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dirk Kuit is geen lerende organisatie.Gonadan schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:42:
[...]
Je kunt pas leren als je kunt reflecteren. Ergens in de stijl die ik bij Dirk altijd terug denk te zien komen zit voor mij een gevoel dat hij voorlopig nog niet gaat leren.
Het siert hem dat hij blijft doorzetten en het op weer een lager niveau gaat proberen, maar mijn vertrouwen blijft zeer laag tot hij daadwerkelijk wat gaat laten zien. Ik zal het niet uitsluiten, maar ik zet er zeker geen geld op.
Dat is zijn achilleshiel... 🥁
Heej, nu schijnt Feyenoord achter een Ajax target aan te willen gaan. Mogen we dan nu ook even verontwaardigd doen over Feyenoord?

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zou ik zeker doen!Gonadan schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:07:
Heej, nu schijnt Feyenoord achter een Ajax target aan te willen gaan. Mogen we dan nu ook even verontwaardigd doen over Feyenoord?![]()
Ik heb gisteren uit de inboedel van mijn moeder een hoop glaswerk weggehaald (te veel troep in huis -> kringloopwinkel), en ik maakte de grap dat van de twee bierpullen met Ajax- en Feyenoord-logo’s erop het wel heel onwaarschijnlijk was dat ze beide heel zouden aankomen.
Allebei nog heel…
Je moet toch ergens je 0.0 in doen zou je zeggen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
2e keer al, eerst Valente alGonadan schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:07:
Heej, nu schijnt Feyenoord achter een Ajax target aan te willen gaan. Mogen we dan nu ook even verontwaardigd doen over Feyenoord?![]()
Zou toch apendom zijn, nog voor Bijlow te kiezen? DIe gozer speelt 5 potten en ligt er dan weer een half jaar uit. Een ezel stoot zich toch geen 4 keer aan dezelfde steen mag ik hopen.Chrisjuh_15 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 13:45:
[...]
Stents erbij houden zou ik niet erg vinden, Zerrouki zal wel gaan en ik denk eerlijk gezegd dat Van Persie voor Bijlow gekozen heeft, en dat Wellereuther gaat.
[...]
Maar wel een Kuijt met nieuwe vriendin en lekker fris kapseltjeD-e-n schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:37:
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 24-06-2025 18:11 ]
Misschien moeten ze m dan aanstellen bij Vitesse. Die kunnen dan van het extreem rechterrijtje groeien naar het gewone rechterrijteAgent47 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:06:
[...]
Dordrecht weer rechter rijtje dan. Dordrecht deed het super goed, zie dat met Kuijt niet gebeuren.
Tillman rond met Leverkusen.
Zul je zien dat psv nu op Valente gaat bieden.
Dan is het oprecht Feyenoord z’n eigen schuld. Duurt al een maand.
[ Voor 30% gewijzigd door Agent47 op 24-06-2025 19:10 ]
Agent47 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:09:

Ajax lijkt Raúl Moro binnen te hebben, een linksbuiten die ook rechtsbuiten kan spelen. Maakte een goede indruk afgelopen EK U21 met Spanje. Ken de speler verder zelf niet, lijkt niet heel indrukwekkende statistieken te hebben in La Liga, maar afgelopen winter wilde ze hem ook al halen alleen brak hij toen zijn sleutelbeen.
Daarnaast schijnt Ajax de verdedigende middenvelder Elías Montiel van CF Pachuca op de korrel te hebben, speelde afgelopen nacht nog een goede wedstrijd tegen Real Madrid. Ajax schijnt goede kans te maken omdat Ajax en CF Pachuca een samenwerkingsverband hebben.
Lijkt dus veel te gebeuren, wel (relatief) onbekende spelers, maar dat is misschien ook wel in de positie waar ze nu zitten. Veel spelers die bij Ajax de laatste jaren zijn doorgebroken waar van te voren hier ook niet al te bekend (Martinez, Alvarez, Kudus, etc.)
Tijd dat het seizoen weer gaat beginnen!
Daarnaast schijnt Ajax de verdedigende middenvelder Elías Montiel van CF Pachuca op de korrel te hebben, speelde afgelopen nacht nog een goede wedstrijd tegen Real Madrid. Ajax schijnt goede kans te maken omdat Ajax en CF Pachuca een samenwerkingsverband hebben.
Lijkt dus veel te gebeuren, wel (relatief) onbekende spelers, maar dat is misschien ook wel in de positie waar ze nu zitten. Veel spelers die bij Ajax de laatste jaren zijn doorgebroken waar van te voren hier ook niet al te bekend (Martinez, Alvarez, Kudus, etc.)
Tijd dat het seizoen weer gaat beginnen!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit vind ik alleen maar een goede ontwikkeling. Geen gevestigde namen met bijbehorende salariseisen enzo, maar talenten die als ze slagen voor een mooi bedrag doorverkocht kunnen worden.Gynnad schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:26:
Dat gaat eerst nog een juridische strijd rondom die clausule wordenAgent47 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:09:
Of ze bieden 5m en wat bonussen meer en dan zegt PSV waarschijnlijk ja. Of Bayern komt er ff tussendoor, die schijnen deze zomer ook al een bepaalde tijd die terugkoopclausule te kunnen triggeren.D-e-n schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:47:
[...]
Dat gaat eerst nog een juridische strijd rondom die clausule worden
Wat mij alleen verbaast is dat er zo vaak onduidelijkheden zijn over clausules. Je zou toch denken dat ze die super duidelijk dichttimmeren, maar blijkbaar dus niet.
Op zowel ajax.nl als psv.nl (wat een irritante site is dat zeg) zie ik geen berichtgeving. Ik wacht nog even af tot er daadwerkelijk handtekeningen staan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kan me niet voorstellen dat er intern bij PSV onduidelijkheid is over de clausule. De verwarring ontstaat naar de buitenwereld toe, en dat is jammer. Ze communiceren gewoon onduidelijk. Daardoor ontstaat het beeld dat er fouten gemaakt worden en dat spelers daardoor uit de handen van de club glippen. Zoals Simons en nu Tillman.toolkist schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:34:
[...]
Of ze bieden 5m en wat bonussen meer en dan zegt PSV waarschijnlijk ja. Of Bayern komt er ff tussendoor, die schijnen deze zomer ook al een bepaalde tijd die terugkoopclausule te kunnen triggeren.
Wat mij alleen verbaast is dat er zo vaak onduidelijkheden zijn over clausules. Je zou toch denken dat ze die super duidelijk dichttimmeren, maar blijkbaar dus niet.
De realiteit is volgens mij dat dit soort spelers zonder die clausules überhaupt niet voor PSV gespeeld zouden hebben.
Ik geloof het pas van Moro als ik hem met een Ajax shirt bij een presentatie zie. Tot die tijd geloof ik nog niks. Vaker gezien in het verleden.
Stewart krijgt wel een fikse opgave zo bij PSV. Flinke leegloop. We hebben bij Ajax nog wel wat spelers die we graag kwijt willen
Stewart krijgt wel een fikse opgave zo bij PSV. Flinke leegloop. We hebben bij Ajax nog wel wat spelers die we graag kwijt willen
Milambo en Hartman verkocht voor 32 miljoen bij elkaar.
Ik zag het talent in Milambo niet. Aanvallend aardig maar verdedigend niks.
Dat miljoentje voor Valente kan er nu wel bij
20 miljoen, oplopend tot 25 miljoen voor Milambo is belachelijk.Agent47 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 21:08:
Milambo en Hartman verkocht voor 32 miljoen bij elkaar.
Als ze dat bieden, zelf op de bus zetten met een enkeltje en snel de deur op slot.
En 10-12 voor Hartman is best netjes voor een speler die al lang zijn niveau niet meer haalt na die blessures. Die spelen over 2-3 jaar allebei bij PSV als vervanging van Malacia en Karsdorp
Maar het blijft op het versterkingenfront nog wel angstvallig stil.
Over enkele weken begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen alweer......
Heel eerlijk? Ik zou Valente laten schieten. Zeker voor wat Grunn ervoor wil hebben ben ik niet overtuigt.
Ook op het EK viel ie nou niet heel positief op. En slechts 1 jaar ED in de benen. Als je m al koopt zou ik m direct weer verhuren.
[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 25-06-2025 21:22 ]
Gerucht gaat dat ze tot 1-7 wachten in verband met nieuwe boekjaar. Achter de schermen lijkt Valente al rond.LZ86 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 21:18:
[...]
20 miljoen, oplopend tot 25 miljoen voor Milambo is belachelijk.
Als ze dat bieden, zelf op de bus zetten met een enkeltje en snel de deur op slot.
En 10-12 voor Hartman is best netjes voor een speler die al lang zijn niveau niet meer haalt na die blessures. Die spelen over 2-3 jaar allebei bij PSV als vervanging van Malacia en Karsdorp![]()
Heel eerlijk? Ik zou Valente laten schieten. Zeker voor wat Grunn ervoor wil hebben ben ik niet overtuigt.
Ook op het EK viel ie nou niet heel positief op. En slechts 1 jaar ED in de benen. Als je m al koopt zou ik m direct weer verhuren.
Veel geld voor Milambo, zou hem bijna persoonlijk brengen inderdaad. Ik zag het totaal niet in hem zitten.
Nu hou je 10m en een minder goede speler eraan over. Ik zou het wel weten wat ik liever zou hebben.Agent47 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 21:40:
[...]
Gerucht gaat dat ze tot 1-7 wachten in verband met nieuwe boekjaar. Achter de schermen lijkt Valente al rond.
Veel geld voor Milambo, zou hem bijna persoonlijk brengen inderdaad. Ik zag het totaal niet in hem zitten.
Misschien begrijp ik je niet goed, maar op de meeste Feyenoord fora is de concensus dat Valente beter is / meer potentie heeft dan Milambo. In Milambo zien veel mensen het niet echt zitten, die heeft naast een paar wedstrijden in de CL veel te weinig laten zien. Hij pakte gisteren ook z'n kans niet, waar Valente dat eerder wel deed.toolkist schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 00:18:
[...]
Nu hou je 10m en een minder goede speler eraan over. Ik zou het wel weten wat ik liever zou hebben.
Daarnaast is Valente natuurlijk een andere speler, een creatieve speler die met name tegen de kleinere clubs het verschil moet maken. Milambo concurreert meer met Timber en Moder.
[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 26-06-2025 08:00 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Misschien heb ik het mis, maar Valente is nou toch ook weer niet zo'n geweldige speler? Heeft pas 1 seizoen Eredivisie in de benen, kan beter eerst de tussenstap naar Twente/AZ fzo maken?
Of Feyenoord moet hem met de oog op de toekomst kopen en direct weer een seizoen verhuren?
Dat je Milambo verkoopt voor een dergelijk bedrag snap ik wel, dat krijg je er in de toekomst nooit meer voor, bizar bedrag.
Of Feyenoord moet hem met de oog op de toekomst kopen en direct weer een seizoen verhuren?
Dat je Milambo verkoopt voor een dergelijk bedrag snap ik wel, dat krijg je er in de toekomst nooit meer voor, bizar bedrag.
[ Voor 18% gewijzigd door Gynnad op 26-06-2025 09:20 ]
Als Feyenoord CL niet haalt zit je toch ook op movies az/Twente?Gynnad schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:19:
Misschien heb ik het mis, maar Valente is nou toch ook weer niet zo'n geweldige speler? Heeft pas 1 seizoen Eredivisie in de benen, kan beter eerst de tussenstap naar Twente/AZ fzo maken?
Nadeel van een stap naar Twente of AZ dat je al onbetaalbaar bent voor de NL top en dan klagen we weer dat de topclubs hebben lopen slapen en deze jongen niet eerder hebben gehaald. Zoals bij vd Ven, v Dijk (deze gingen wel naar het buiten, maar naar clubs die niet hoger staan aangeschreven als onze topclubsGynnad schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:19:
Eens... Het zou me ook weer niet verbazen als PSV een bod neerlegt voor Moro. Ze zijn Noa Lang al zo goed als kwijt, Moro lijkt daar wel een aardige vervanger voor.JEightyFive schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 11:32:
Ik geloof het pas van Moro als ik hem met een Ajax shirt bij een presentatie zie. Tot die tijd geloof ik nog niks. Vaker gezien in het verleden.
Klopt, al haalt Feyenoord nu Steijn ook bij Twente? Ik zie Valente geen basisplaats pakken bij Feyenoord.rickskeg99 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:14:
[...]
Nadeel van een stap naar Twente of AZ dat je al onbetaalbaar bent voor de NL top en dan klagen we weer dat de topclubs hebben lopen slapen en deze jongen niet eerder hebben gehaald. Zoals bij vd Ven, v Dijk (deze gingen wel naar het buiten, maar naar clubs die niet hoger staan aangeschreven als onze topclubs
Je hoeft toch ook niet direct iemand voor de basis te halen. Kijk naar een Wieffer, wel een andere prijsklasse.Gynnad schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:44:
[...]
Klopt, al haalt Feyenoord nu Steijn ook bij Twente? Ik zie Valente geen basisplaats pakken bij Feyenoord.
Alles wordt duurder ook talenten in het voetbal. Kijk naar AZ dat een bod van 14 mln op Addai afwijst
Wanneer Feyenoord 10M uitgeeft lijkt me dat wel voor de basis. Zij hebben niet zo'n exorbitant uitgavenpatroon als veel andere clubs en dan is 10M al een serieuze transfer.rickskeg99 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:54:
Je hoeft toch ook niet direct iemand voor de basis te halen. Kijk naar een Wieffer, wel een andere prijsklasse.
Alles wordt duurder ook talenten in het voetbal. Kijk naar AZ dat een bod van 14 mln op Addai afwijst
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV nu achter Gustavo Hamer aan, je raadt het niet, oud FeyenoordLZ86 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 21:18:
[...]
20 miljoen, oplopend tot 25 miljoen voor Milambo is belachelijk.
En 10-12 voor Hartman is best netjes voor een speler die al lang zijn niveau niet meer haalt na die blessures. Die spelen over 2-3 jaar allebei bij PSV als vervanging van Malacia en Karsdorp![]()
Ik hoop daarom ook dat Feyenoord Valente niet koopt voor zo’n bedrag.Gonadan schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:31:
[...]
Wanneer Feyenoord 10M uitgeeft lijkt me dat wel voor de basis. Zij hebben niet zo'n exorbitant uitgavenpatroon als veel andere clubs en dan is 10M al een serieuze transfer.
Met Steijn, Moder, Hwang heb je al een sterke middenveld. En dan hebben we ook nog een geblesseerde Timmer, en Stengs. Die Marokkaan is er ook nog.
Valente heeft volgens mij een soort creativiteit wat niet veel spelers hebben. Kijk gisteren bijvoorbeeld naar de eerste helft van Jong Oranje.
Maar Valente heeft ook nog veel te leren, ook dat zag je gisteren.
Bij Groningen azen ze nu ook op Taha van Twente , om enigzins de creativiteit te compenseren als Valente vertrekt.
Bij Groningen azen ze nu ook op Taha van Twente , om enigzins de creativiteit te compenseren als Valente vertrekt.
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 26-06-2025 16:41 ]
Hahahahahaha, en dan volgend jaar Dirk Kuijt of Gio als trainer en de cirkel is compleetAgent47 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:55:
[...]
PSV nu achter Gustavo Hamer aan, je raadt het niet, oud Feyenoord
Je hoort toch ook steeds meer twijfel.Harribo schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:39:
Valente heeft volgens mij een soort creativiteit wat niet veel spelers hebben. Kijk gisteren bijvoorbeeld naar de eerste helft van Jong Oranje.
Nu ook Boulahrouz die twijfelt of ie wel goed genoeg is
Maar nu vind ik Boulahrouz ook weer niet degene van wie ik dat zou aannemen. Ook in de wedstrijd van gister zag je toch ook wel weer dat Valente net iets makkelijker aan de bal is dan veel van zijn collega's.LZ86 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 00:20:
[...]
Je hoort toch ook steeds meer twijfel.
Nu ook Boulahrouz die twijfelt of ie wel goed genoeg is
Ik viel van mijn stoel van verbazig toen ik het zag, dit had echt niemand zien aankomen.toolkist schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 11:22:
Goh wat een verrassing, van Nistelrooij is ontslagen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dit is inderdaad heel fijn nieuws! Perisic heb ik nog niet zien verzaken. Op en top prof in mijn ogen.Agent47 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:07:
Compliment voor psv aan de andere kant. Die houden perisic. Wat een aanwinst
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zo Al Nasr heeft Ronaldo vastgelegd voor 2 jaar, wat ze volgens volgens het AD een half miljard gaat kosten.
Ze zullen vast nog wel wat wisselgeld over hebben om Hancko over te nemen nu.
Ze zullen vast nog wel wat wisselgeld over hebben om Hancko over te nemen nu.
Zowel Lang (Napoli) als Tilman (Leverkusen) zijn persoonlijk akkoord. PSV gaat een flinke metamorfose meemaken deze zomer. Mochten deze twee inderdaad vertrekken dan zijn er al 4 basisspelers weg.
Wel om en nabij de 70 miljoen in de la + CL inkomsten dan zit je al op 107 miljoen..Gynnad schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 13:52:
Zowel Lang (Napoli) als Tilman (Leverkusen) zijn persoonlijk akkoord. PSV gaat een flinke metamorfose meemaken deze zomer. Mochten deze twee inderdaad vertrekken dan zijn er al 4 basisspelers weg.
https://www.voetbalprimeu...akkoord-over-valente.html
7 miljoen richting Groningen. Net bedrag beide kanten op.
Dat werd tijd. Nu die Spaanse-Pool van Valencia nog voor PSV er mee aan de haal gaat.Agent47 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:28:
Die lijkt niet heel bijzonder qua stats. Ben meer blij met deze inkoop.Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:41:
[...]
Dat werd tijd. Nu die Spaanse-Pool van Valencia nog voor PSV er mee aan de haal gaat.
Nu Zerrouki nog weg en je hebt een klap van je salaris huis opgevangen. Van der sas is ook verkocht aan wycombe. Gaat lekker zo met dat opruimen.
Dat dat nou zo lang heeft moeten duren... 😉Agent47 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:28:
Dat had Ajax een paar seizoenen terug ook te besteden en we weten allemaal hoe dat gegaan isAgent47 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 13:56:
[...]
Wel om en nabij de 70 miljoen in de la + CL inkomsten dan zit je al op 107 miljoen..
Ja maar als Marc zijn kleine Marc niet had laten zien dan had je die ellende van Mislintat niet gehad…toolkist schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 17:37:
[...]
Dat had Ajax een paar seizoenen terug ook te besteden en we weten allemaal hoe dat gegaan is
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken